Vraag me af of gasly zijn fuel limit probleem wel verholpen is... Hij gaat zo lekker.
Le Clerc gaat hard zeg. Goeie genade!

PSN: xMaurice93
Niks gemistTemujin schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:32:
Ajj. Me een uur vergist in de tijd. Zat nog met 1500 in mijn hoofd van de qualificaties..
Nog belangrijke zaken gemist ?
Neuh niet echt.Temujin schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:32:
Ajj. Me een uur vergist in de tijd. Zat nog met 1500 in mijn hoofd van de qualificaties..
Leclerc rijdt ook vlot het gat naar Vettel dicht. Gaat als de brandweer
Flickr PSN ID= cheironnl
Team order: mag er niet voorbijBensimpel schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:32:
LEC komt al in de buurt van vettel
De medium gaat veel beter dan de soft.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Gasly eindelijk vertrouwen in de wagen?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Klopt ja, de rode band is snel opSir_Lion schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:33:
Ligt het nou aan mij, of gaan de meesten vrij vroeg naar binnen?
Seb, Charles is faster than you...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Midfield leuk gevecht.Temujin schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:32:
gas staat al 7de. Voor de rest niks eigenlijk
Deze idd!hoevenpe schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:33:
Seb, Charles is faster than you...
www.google.nl
VET gaat een direct gevecht uit de weg.
"When you grow up your heart dies"
Bensimpel
Positieve meneer
Niet genoeg brandstof bijChevy454 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:33:
Gasly eindelijk vertrouwen in de wagen?
😆 - Denk ook eens om ;)
Benieuwd of Ferrari straks weer teamorders gaat uitdelen ten koste van Leclerc...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Iemand anders zever met F1TVPro? Ik ben er al 7x uitgegooid omdat ik geen subscription zou hebben, kijk ik op mijn accountpagina, heb ik er wel een (en natuurlijk ook voor betaald een paar maanden terug)..
Edit: Sorry, verkeerd topic.
Edit: Sorry, verkeerd topic.
[ Voor 7% gewijzigd door KrazyJay op 28-04-2019 14:37 ]
Nu is de vraag, gaat Leclerc ook naar binnen of laat Ferrari hem nog f doordobberen om zijn strategie te verneuken
Ja is algemeen bekend dat ze nu issues hebben.KrazyJay schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:34:
Iemand anders zever met F1TVPro? Ik ben er al 7x uitgegooid omdat ik geen subscription zou hebben, kijk ik op mijn accountpagina, heb ik er wel een (en natuurlijk ook voor betaald een paar maanden terug)..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lec pakt bijna 2s in s1 op Hamilton, wtf!
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 28-04-2019 14:35 ]
Jongens kan dat F1TV gezeik niet ergens anders. Koop gewoon een tv met Ziggo sport
yepKrazyJay schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:34:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Lec rijdt op Meds, die kan nog even door.De_Bastaard schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:34:
Nu is de vraag, gaat Leclerc ook naar binnen of laat Ferrari hem nog f doordobberen om zijn strategie te verneuken
Le Clerc is echt BELACHELIJK snel zeg
Bensimpel
Positieve meneer
LEC heeft goedje nieuwe banden..De_Bastaard schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:34:
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat is er met Norris aan de hand, Sainz staat op plek 6?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Nog een paar rondjes en hij eindigd vóór VETDe_Bastaard schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:34:
Pitstop.Chevy454 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:35:
Wat is er met Norris aan de hand, Sainz staat op plek 6?
Volgens mij is Leclerc Formule 0.9 aan het rijden... Damn!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
LEC WC dit jaar zou mooi zijn, mooie comeback, mooi verhaal geweldig
Leclerc heeft gewoon unfair voordeel gehad van zijn crash
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:35
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De medium banden doen het ietsje beter, snel pitten Max.
Je weet dat Leclerc op een compound harder rijdt? En gloednieuw ipv een Q-ronde erop geredenDe_Bastaard schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:34:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Koop een tv en geef toe aan het monopoly van Ziggo met abominabel commentaar van Olav? Ik ben gewoon betalend F1-kijker en betaal op dit moment voor een dienst die niet werkt.Heijmenberg99 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:35:
Jongens kan dat F1TV gezeik niet ergens anders. Koop gewoon een tv met Ziggo sport
Waatom trekken ze Max niet binnen? Die verliest veel omdat hij niet op de mediums zit.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik zeg ves naar hard en dan 1 stop.
Iemand die weet dat draad doet aan de pitjack bij Mercedes? Moet die opgeladen worden?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
De overcut is hier potentieel zeer sterk. Dat kan de strategie zijn voor Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je betaald om te mogen beta testenKlaasjeNL schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:38:
[...]
Koop een tv en geef toe aan het monopoly van Ziggo met abominabel commentaar van Olav? Ik ben gewoon betalend F1-kijker en betaal op dit moment voor een dienst die niet werkt.
VES? Dat is zo 2017RocketKoen schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:38:
Ik zeg ves naar hard en dan 1 stop.
VER pit, 3.1
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Bensimpel
Positieve meneer
Ferrari mensen zijn nu voor redbull aan het werk?Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:38:
Raar dat ze niet stoppen bij Red Bull
😆 - Denk ook eens om ;)
sensorMaarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:39:
Iemand die weet dat draad doet aan de pitjack bij Mercedes? Moet die opgeladen worden?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wmb moeten coureurs gewoon starten op de banden die ze in q2 geëindigd zijn. Zelfs al zijn ze lek of vierkant
Had je maar niet moeten crashen of lek moeten rijden
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 28-04-2019 14:40 ]
Dat is niet raar VER kan uitstekend met zn banden omgaan , die gaan bij hem dus iets langer meeVerwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:38:
Raar dat ze niet stoppen bij Red Bull
Slechte stop ook. Rechtsachter ging niet goed
Als Ziggo abonnee ben je ook betalend tv-kijker dus wat is je probleem? Bovendien Sky F1 heeft ook een monopolie. Kunnen we het dan nu weer gewoon over de race hebben en dit geneuzel in het daarvoor bestemde deel van het forum houden? Dank u.KlaasjeNL schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:38:
[...]
Koop een tv en geef toe aan het monopoly van Ziggo met abominabel commentaar van Olav? Ik ben gewoon betalend F1-kijker en betaal op dit moment voor een dienst die niet werkt.
"When you grow up your heart dies"
3.1s is eigenlijk niet slecht met die fout rechtsachter.
Gasly voor Verstappen!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Holy shit... Williams wist niet dat die regel er was!jgj82 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:39:
Arme Kubica..

Niet lang meerhoevenpe schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:40:
Gasly voor Verstappen!
Gasly iets in laten houden en drs voor Max
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Lec moet nog stoppenVerwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:40:
Max 27 (!!) seconde achter de eerste plek. Wtf

lec is nog niet gestopt, max welVerwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:40:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
@Heijmenberg99 GAS is wel wijzer.. Die gaat echt wel aan de kant.
Oneerlijk, eerder iets van 13 sec of zo.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:40:
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Als de Q2 band beschadigd is mag hij gewisseld worden met een andere gebruikte band van dezelfde compound.GAIAjohan schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:40:
Wmb moeten coureurs gewoon starten op de banden die ze in q2 geëindigd zijn. Zelfs al zijn ze lek of vierkant
16 richting Bottas. Lec is niet gestopt.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:40:
Desalniettemin te veel.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 28-04-2019 14:42 ]
Maar wat doet die sensor dan?
De hoogte meten hoe hoog de auto wordt opgetild en een signaal geven als de optimale hoogte is bereikt oid?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja, en dat moet gewoon aangepast worden m.i. hier blijkt duidelijk dat Leclerc een gigantisch voordeel heeft. En dat hoort nietRocketKoen schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:41:
[...]
Als de Q2 band beschadigd is mag hij gewisseld worden met een andere gebruikte band van dezelfde compound.
[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 28-04-2019 14:43 ]
Hij moet nog een andere compound monteren ergens gedurende de race. Dat is de te harde of de te zachte compoundVerwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:41:
Leclerc gaat echt hard. Had Vettel wel al verder naar voren verwacht.
Tot nu toe meer spektakel in de vrije trainingen...
But why? Heeft toch geen zin, ze vechten niet tegen Ferrari en Mercedes. Die zijn duidelijk een klasse apart nu, dat is wat het is. Red Bull rijdt straks in niemandsland. Nu eigenlijk al, aan de voorkant 9 seconden tekort op VET en aan de achterkant 14 seconden voor op PER.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Groene lamp aansturen zodat de coureur geen gas geeft terwijl de jack er nog onder zit.Maarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:42:
[...]
De hoogte meten hoe hoog de auto wordt opgetild en een signaal geven als de optimale hoogte is bereikt oid?
Denk doorgeven dat hij er goed op zitMaarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:42:
[...]
en misschien ook wel tijd meten
Ben ondertussen ook het voetbal aan het kijken.. heb ik inderdaad iets gemist?hoevenpe schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:40:
Gasly voor Verstappen!
Bensimpel
Positieve meneer
Nou kub, zorg maar voor een rode vlag en parkeer hem maar weer in de muur.. Gaap
😆 - Denk ook eens om ;)
Die sensor laat de lamp op groen springen als de auto er af is.Maarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:42:
[...]
Verwijderd
Dit. Racepace is gewoon ruk van Red Bull deze race.Arjan90 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:42:
[...]
But why? Heeft toch geen zin, ze vechten niet tegen Ferrari en Mercedes. Die zijn duidelijk een klasse apart nu, dat is wat het is. Red Bull rijdt straks in niemandsland. Nu eigenlijk al, aan de voorkant 9 seconden tekort op VET en aan de achterkant 14 seconden voor op PER.
Wat vind Leclerc er eigenlijk zelf van dat hij door Olav Sean genoemd wordt ?

Dat is niet veilig.GAIAjohan schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:42:
[...]
Ja, en dat moet gewoon aangepast worden m.i. hier blijkt duidelijk dat Leclerc een gigantisch voordeel heeft. En dat hoort niet
- DaniëlWW2
- Niet online
En daar is Max voorbij.
Goeie run van Gasly though
Who cares. Racesport is sowieso niet veilig. Verder kan hij dan gewoon na de opwarmronde mooi de pits in voor nieuwe banden.
Tsja, beter als hoe het vorig jaar ging toch?
nogal logisch... Andere strategie. en Gasly rijdt op veel oudere banden..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.