Vanwaar de smiley? Compleet andere strategie.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, duhhDaniëlWW2 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:45:
Maar dat leek wel op een teamorder zeg. Was wel heel erg makkelijk...
Ja duhDaniëlWW2 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:45:
Maar dat leek wel op een teamorder zeg. Was wel heel erg makkelijk...
"When you grow up your heart dies"
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ook al had lec niet gecrasht in q2, dan had hij toch ook kunnen kiezen om q3 simpelweg niet te rijden, en starten op banden naar keuze?GAIAjohan schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:40:
Wmb moeten coureurs gewoon starten op de banden die ze in q2 geëindigd zijn. Zelfs al zijn ze lek of vierkant
Had je maar niet moeten crashen of lek moeten rijden
Ja sorry, ik heb net weer beeld dus ik zit erg lekker in de race.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zoveel heb je niet gemist hoorDaniëlWW2 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:46:
[...]
[...]
Ja sorry, ik heb net weer beeld dus ik zit erg lekker in de race.
nope.. als je naar Q3 gaat moet je op de banden van Q2 starten. Ongeacht of je wel of niet rijdt in Q3Dacuuu schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:46:
[...]
Ook al had lec niet gecrasht in q2, dan had hij toch ook kunnen kiezen om q3 simpelweg niet te rijden, en starten op banden naar keuze?
Ah dankje.demonic schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:47:
[...]
nope.. als je naar Q3 gaat moet je op de banden van Q2 starten. Ongeacht of je wel of niet rijdt in Q3
Helemaal niets om precies te zijn
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
RBR is van de 'laat ze lekker racen' en niet van de team orders toch?
I am the great Cornholio!
Jij hebt het hele F1.5 niet meegekregen?Ricmaniac schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:47:
Vind het laatste tijd vetter om midfield in de gaten te houden dan de top 6
Gast GAS moet toch nog stoppen VER zit effectief er ver voor, totaal geen zin om elkaar = het team in de weg te rijden...Ari Gold schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:48:
[...]
Daar leek dit erg veel op.
Verwijderd
Hij zit er 10 seconde achter. Dus is gewoon een verloren race al.jgj82 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:48:
VER is nipt sneller dan VET...
If you can see, look. If you can look, observe
Als ze op dezelfde strategie zitten wellicht. Maar daar is nu totaal geen sprake van.Ari Gold schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:48:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 28-04-2019 14:50 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
oh is dat een ding ja ?
Flickr PSN ID= cheironnl
Schade door tikje barrier in het begin?Roozzz schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:49:
Iemand gezien wat er met Albon gebeurt is? Zat voor de stops rond p10 en rijdt nu bijna achteraan...
---RAWE CEEK!!!---
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
GeluksvogelDaniëlWW2 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:46:
[...]
[...]
Ja sorry, ik heb net weer beelddus ik zit erg lekker in de race
Het zou heel goed kunnen dat Gasley dit volledig uit zichzelf deed zonder team order. Max reed op verse banden van hetzelfde type als Gasly, waar gasleys banden al en goede 15+ ronden oud waren. Het is behoorlijk dom om je teamgenoot met zulk extreem versere banden tegen te houden.Ari Gold schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:48:
[...]
Verwijderd
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Die blijft niet staan.Maarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:51:
Snelste ronde Max, dat is in ieder geval iets.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zou kunnen ja. Zonde, hij zat lekker in de mixNoFearCreations schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:50:
[...]
Schade door tikje barrier in het begin?
If you can see, look. If you can look, observe
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ging over zijn snelste race rondewcduck schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:52:
Er werd iets tegen Ver gezegd over de teamradio. Kan iemand vertellen wat dit was?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
How do you save a random generator ?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja.enchion schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:53:
Waarom haalt Ferrari Leclerc niet binnen ?
Zijn ze weer zijn race strategisch om zeep aan het helpen zodat hij achter Vettel blijft ofzo. (China ook nl)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
www.google.nl
---RAWE CEEK!!!---
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Een RB remt altijd extreem laat. Dat kunnen ze omdat die auto's zoveel downforce hebben en ook stabiel blijven als ze zo laat remmen.Maarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:54:
Sorry dat ik random vragen blijf stellen:
Zag net onboard graphics bij Max, de lichten van het gaspedaal gingen linear omhoog, bij de remmen was het of niks of meteen volle remkracht. Is dat een glitch in de graphics of data, of duwt hij het rempedaal zo laat mogelijk in en remt met volle remkracht? Lijkt mij niet want dan blokkeer je alles... Iemand die het weet?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Bij een F1 auto wil je zo hard mogelijk aanremmen en dan lossen. 180 kg op het rempedaaltje tijdens aanremmen.Maarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:54:
Zag net onboard graphics bij Max, de lichten van het gaspedaal gingen linear omhoog, bij de remmen was het of niks of meteen volle remkracht. Is dat een glitch in de graphics of data, of duwt hij het rempedaal zo laat mogelijk in en remt met volle remkracht? Lijkt mij niet want dan blokkeer je alles... Iemand die het weet?
Wat moet Leclerc dan doen? Op softs de race uitrijden?Ricmaniac schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:55:
Leclerc word elke keer door ferrari geneu*t ze halen hem continue te laat binnen waardoor vettel weer voor komt. hun "zogenaamde" nr 1 rijder
Als ze niet oppassen wordt het een SC wegens Leclerc die met compleet versleten banden eraf glijdt.MazeWing schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:54:
Waarom laten ze Leclerc zolang doorrijden. Hoopt Ferrari op een SC?
Snelste rondeGrrrrrene schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:54:
VER komt toch langzaam dichterbij aan VET.
Remmen bij autoracen is alles of niets. Bij slepend remmen worden ze veel te heet.Maarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:54:
Dat is de rijstijl. Je remt of (bijna) 100% of je remt niet. (dat is namelijk het snelste).Maarten_E schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:54:
Hij is op medium gestart dus moet er nog softs onder zetten, misschien willen ze lang genoeg op de medium om hem daarna op soft uit te rijden.enchion schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:53:
Waarom haalt Ferrari Leclerc niet binnen ?
Zijn ze weer zijn race strategisch om zeep aan het helpen zodat hij achter Vettel blijft ofzo. (China ook nl)
Verwijderd
Mag nu nog steeds als ik het goed heb maar ja kans dat je na 5 pitstops een oudere band er onder krijgt ipv een nieuwe is dan best groot.Dacuuu schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:56:
Vroegah, toen je nog onbeperkt banden mocht om prikken...
Inderdaad, wij weten het niet.Ricmaniac schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:56:
misscchien gaan ze bij leclerc wel voor een 1 stopper
Verwijderd
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[ Voor 71% gewijzigd door jgj82 op 28-04-2019 14:58 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
mwa, dit valt nog wel meeHeijmenberg99 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:59:
Bingokaart weer bijgewerkt. Grosjean die het verneukt. Check
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Let maar op, er gaat naar het einde toe echt wel iets gebeuren.sjaool schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:58:
We komen op het moment dat de concentratie begint te gelden. De kans op foutjes wordt steeds groter.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq