[F1 2019] Race 1 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 40 Laatste
Acties:
  • 146.616 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Blablabla... :+ Video start op dat punt. ;)

[YouTube: De Donderdag in Melbourne | Formule 1 2019 | Voorbeschouwing]

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 14-03-2019 12:58 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:55:
[...]

Ik denk dat de PU die onderdeel is van de draagstructuur van de auto, helemaal niks gaat hebben aan twee kleine steuntjes aan de vloer. Zeker omdat koolstofvezel nou ook niet het meest rigide materiaal ooit is. Denk dus eerder dat het andersom is. Dat was overigens weken geleden ook al min of meer de conclusie van mensen op F1technical. Die zijn vaak erg handig om te lezen voor dit soort dingen omdat er daar logica uitkomt, onderbouwd met enig begrip van techniek. In ieder geval veel beter dan de media die massaal begon te schreeuwen dat het de Honda PU was. ;)
Inderdaad. Steker nog, de motor en versnellingsbak zijn onderdeel van het chassis. De schroeven de motor aan het stuk achter de coureur, en ze schroeven de versnellingsbak aan de motor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

DaniëlWW2 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:55:
[...]

Ik denk dat de PU die onderdeel is van de draagstructuur van de auto, helemaal niks gaat hebben aan twee kleine steuntjes aan de vloer. Zeker omdat koolstofvezel nou ook niet het meest rigide materiaal ooit is. Denk dus eerder dat het andersom is. Dat was overigens weken geleden ook al min of meer de conclusie van mensen op F1technical. Die zijn vaak erg handig om te lezen voor dit soort dingen omdat er daar logica uitkomt, onderbouwd met enig begrip van techniek. In ieder geval veel beter dan de media die massaal begon te schreeuwen dat het de Honda PU was. ;)
Inderdaad. PU raakt niet eens de vloer. Die hangt samen met de bak volledig aan de monocoque. Pas bij de bak komen er 2 grote stangen vanaf de bodemplaat die tegen de zgn. Bell housing van de bak drukken (Bij RBR altijd erg aanwezig) . Je kunt nu de motor tegenwoordig een graad of 2 voorover ligt zelfs je hand er onder steken.

Als je een willekeurige foto zoek van een vloer zul je ook nergens een motorsteun of fixatiepunt tegenkomen. Die trillingen van de PU lijken mij dus ook heel lastig overdraagbaar naar de vloer, en specifieker de diffusor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
robpol schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:30:
Lijkt er toch op dat Pierre met geel gaat rijden:

[Afbeelding]
Dat was toch al zeker? Wordt wel even switchen, als er ook maar een Red Bull langs de baan stond was het eerste waar je naar keek of dat NIET geel was :P

[ Voor 16% gewijzigd door Jackson6 op 14-03-2019 13:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:59
Grappig om te zien dat Max er een beetje als oudere broer bijstaat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Iemand op een ander forum kwam met nog een mooi detail, waarop het lijkt dat Ferrari ipv blown axles wat nu verboden is. Is overgestapt naar een soort van Blown brake drums - blown rims systeem.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1ndSwrWsAEGVdq.jpg

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oT05OmO.jpg

Mooi eerbetoon van Haas.

Zullen wel meer teams komen met zoiets.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik hoop echt dat ie dat de rest van z'n carriere vast weet te houden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 16-09 19:11
powah33 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:11:
Iemand op een ander forum kwam met nog een mooi detail, waarop het lijkt dat Ferrari ipv blown axles wat nu verboden is. Is overgestapt naar een soort van Blown brake drums - blown rims systeem.

[Afbeelding]
Very nice. @DaniëlWW2 en @iichel jullie gedachten?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lijkt erop, maar ik wacht gewoon geduldig totdat ze het er bij F1Technical over hebben. Dat of Giorgio Piola die er misschien wat aandacht aan besteed. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:11
Iedereen post graag, maar kijkt niet wat er al gepost is. :+
Edit niet gelezen (niet ge-f5t) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 14-03-2019 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ari Gold schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:45:
[...]

Iedereen post graag, maar kijkt niet wat er al gepost is. :+

[...]
En niet iedereen leest de tekst die bij een video staat. ;)
Edit niet gelezen (niet ge-f5t) :P
Ik deed hetzelfde. :P

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 14-03-2019 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:15
powah33 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:58:
De voor vleugel van Mercedes ... daar hangt al bijna een halve vloer aan.
[Afbeelding]
Even verder hier op in hakend.. Zit daar nou een camera of sensor?

Hier beter te zien

Afbeeldingslocatie: https://imgr3.auto-motor-und-sport.de/Mercedes-Formel-1-GP-Australien-Melbourne-14-Maerz-2019-fotoshowBig-2c7ba5fb-1436707.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

LoeWn schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Hier beter te zien

[Afbeelding]
Misschien hetzelfde wat STR ook gebruikt?
Werd geloof ik gebruikt om de ground clearance te meten

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/kizbjl49mhjz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
kevlar01 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:38:
[...]

Misschien hetzelfde wat STR ook gebruikt?
Werd geloof ik gebruikt om de ground clearance te meten

[Afbeelding]
Snelheid naar mijn weten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
[...]

Hier beter te zien

[Afbeelding]
Een camera is een sensor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:15
Oké ik reageer wel niet meer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
LoeWn schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:13:
Oké ik reageer wel niet meer :+
Wat is het nou? Wel of NIET?🙃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Hier beter te zien

[Afbeelding]
Een belachelijk dure Sick Steg fotocel. (Toevallig weet ik dat hun diverse sensoren en encoders leveren)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:28:
[...]

Een belachelijk dure Sick Steg fotocel. (Toevallig weet ik dat hun diverse sensoren en encoders leveren)
Dat is niet eerlijk, jij hebt inside info... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Eenmalige sponsoring op de auto in plaats van de BAT reclame van mclaren

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/44dpyckyl3m21.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=5c509598527c2789ff599df476d33ad4942e3a87

@Ari Gold ik heb er naar gezocht?? maar kon hem niet vinden :X

sorry @Jasphur

[ Voor 17% gewijzigd door basvn op 14-03-2019 16:18 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
basvn schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:10:
Eenmalige sponsoring op de auto in plaats van de BAT reclame van mclaren

[Afbeelding]
@Jasphur was je al voor. :+

god...voel me net agent Ari..kappe nou. ;(

Had echt geen idee dat dat tabaksreclame was.

[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 14-03-2019 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Ari Gold schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:16:
[...]

@Jasphur was je al voor. :+

god...voel me net agent Ari..kappe nou. ;(

Had echt geen idee dat dat tabaksreclame was.
Ik krijg anders iedere keer dat ik Mission Winnow of A Better Tomorrow zie zin om een sigaret op de steken :')

Ja, tabaksreclame is verboden. Maar aan de andere kant, de enige relatie met tabak is via het moederbedrijf. Als teksten als "Roken is dodelijk" op verpakkingen al niet werken, dan maakt het verbieden van indirecte reclame waarbij je goed moet zoeken, ook weinig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ThomasG schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:54:
[...]
Ik krijg anders iedere keer dat ik Mission Winnow of A Better Tomorrow zie zin om een sigaret op de steken :')

Ja, tabaksreclame is verboden. Maar aan de andere kant, de enige relatie met tabak is via het moederbedrijf. Als teksten als "Roken is dodelijk" op verpakkingen al niet werken, dan maakt het verbieden van indirecte reclame waarbij je goed moet zoeken, ook weinig uit.
'in de auto ben ik offline' werkt toch ook voor geen meter? Zo'n tekst doet echt niets. MW of of ABT

Blijft humor dat alcohol gewoon mag (zelf F1 hoofdsponsors) of suiker-energy-drankjes, maar een indirecte sponsoring vanuit een tabaksmerk is dan absolute no-go :P

Andere kant, beide (PM zit toch achter MW?) zetten zich wel in voor PRRP producten, niet veel anders als de suikervrij van RBR of de 'eco-friendly' olie/benzine van andere merken, waarom zou je dan dat ook niet mogen promoten? Als mensen niet willen stoppen (roken, drinken, whatever), kan je ze toch in ieder geval proberen over te laten gaan naar mogelijk minder schadelijk spul?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12

iichel

Gazoooo

Zou kunnen, zou ook onderdeel kunnen zijn van de koeling van de remschijf.

Ik vind de lucht inlaat aan de binnenkant wel erg groot. Daarmee verwacht je wel een blown naaf. Nadeel hiervan is gaat de lucht uit de caketin komt (de trommel om de naaf met alles er aan vast) vrij turbulent is. Maar zal misschien opwegen tegen de outwash die het met zich meebrengt.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

SinergyX schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:17:
[...]

'in de auto ben ik offline' werkt toch ook voor geen meter? Zo'n tekst doet echt niets. MW of of ABT

Blijft humor dat alcohol gewoon mag (zelf F1 hoofdsponsors) of suiker-energy-drankjes, maar een indirecte sponsoring vanuit een tabaksmerk is dan absolute no-go :P

Andere kant, beide (PM zit toch achter MW?) zetten zich wel in voor PRRP producten, niet veel anders als de suikervrij van RBR of de 'eco-friendly' olie/benzine van andere merken, waarom zou je dan dat ook niet mogen promoten? Als mensen niet willen stoppen (roken, drinken, whatever), kan je ze toch in ieder geval proberen over te laten gaan naar mogelijk minder schadelijk spul?
en @ThomasG

Alles wat slecht voor je is, is sponsor(of wilt sponsoren) in F1.

Energydrink merken hebben geld over, Tabaksindustrie ook.

Maar ze laten wel hun goede kant van het merk zien!
A Better Tomorrow
Mission Winnow
Don´t drink and drive ect.

Dit zijn de bedrijven die wel geld in de F1 willen en durven te steken, en die worden nu afgewend.. (tabak, alcohol niet) en dat is jammer.. want die hebben wel het geld er voor..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Schaamteloos gejat van F1Technical even ...

Conclusie ... de auto die Max in Barcelona had en vooralsnog geen updates.
Wel lijken ze ook een low DF achtervleugel hier in te gaan zetten. In lijn met wat we eerder vandaag zagen bij STR. Mercedes had ook geen high DF achtervleugel... zoals gezegd, wellicht dat er morgen wat anders op zit.

Afbeeldingslocatie: https://imgr3.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-fb9350e5-1436748.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-56cce7a6-1436749.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-1988ae84-1436750.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-8edc6794-1436751.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-e6dd038d-1436752.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-1f2d03a1-1436753.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-a764d427-1436754.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr4.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-7cddc50c-1436757.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-17048f7f-1436755.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr4.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Australien-14-Maerz-2019-fotoshowBig-7b77afc1-1436758.jpg

Afbeeldingslocatie: https://d2d0b2rxqzh1q5.cloudfront.net/sv/2.183/dir/db5/image/db554b7aef8b89baa7118c368e8a1d89.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
@ basvn Sorry hoor, maar mag ik het daar absoluut niet mee eens zijn? Dit zijn maatschappijen die willens en wetens doden op hun kerfstok hebben vanwege hun praktijken. Het is dat mensen uit vrije wil mogen kiezen, maar anders waren deze jongens allang opgedoekt.

Maar back ontopic: nog maar 24 uur en dan weten we waar ze ongeveer staan in de vrije training :)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:50:

Wel lijken ze ook een low DF achtervleugel hier in te gaan zetten. In lijn met wat we eerder vandaag zagen bij STR. Mercedes had ook geen high DF achtervleugel... zoals gezegd, wellicht dat er morgen wat anders op zit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wordt er ook een waardeoordeel over gegeven? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:39
Dit is de wagen zoals hij op donderdag naar de FIA scrutineering gaat. Op donderdag hoef je niet alle updates op de wagen te zetten, bij de topteams zie je dan ook op de vrijdag pas de updates mochten ze die hebben meegebracht. Dit alles om zo lang mogelijk hun updates geheim te houden of niet te beschadigen natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 14-03-2019 17:55 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
Lasmibalsingh schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:54:
Dit is de wagen zoals hij op donderdag naar de FIA scrutineering gaat. Op donderdag hoef je niet alle updates op de wagen te zetten, bij de topteams zie je dan ook op de vrijdag pas de updates mochten ze die hebben meegebracht. Dit alles om zo lang mogelijk hun updates geheim te houden of niet te beschadigen natuurlijk.
Mag je dan vrijdag ook een hele nieuwe vloer eronder schroeven ? Of bv. nieuwe barge boards ?

Ik verwacht nogal wat van die "updates". Iemand toevallig gezien of de auto van Verstappen en Gasly precies hetzelfde eruit zien ? Ik heb alleen foto's van #33 gezien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:00:
[...]

Mag je dan vrijdag ook een hele nieuwe vloer eronder schroeven ? Of bv. nieuwe barge boards ?
Dat zou mij niks verbazen. Ook omdat ze vaker met updates tussen de FPs komen en ook dan is er geen keuring.
Daarnaast stelt de keuring tijdens de weekenden niet zoveel voor. De auto wordt maar één keer helemaal gekeurd door de FIA en dat is voor aanvang van het seizoen. Daarna bemoeid de FIA zich niet meer met of de auto aan de regels voldoet. De FIA doet alleen nog onderzoek op het moment dat er een klacht wordt ingediend. Zie bv vorig jaar Haas met die illegale vloer. Eerst waren er wat klachten waarop de FIA de regels heeft verduidelijkt en een deadline heeft gesteld. Vervolgens had Haas nog steeds die illegale vloer en pas nadat Renault een officiële klacht heeft ingediend is de FIA opnieuw ernaar gaan kijken en is Haas gediskwalificeerd. Had Renault geen klacht ingediend dan had de FIA er niks mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:50:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waarom krijg ik het idee dat dit gewoon de auto is uit Barcelona en ze er vandaag gewoon de nieuwe ingevlogen onderdelen op schroeven? Die gaan zo'n auto echt niet zomaar buiten neerzetten en dan niks verbergen. Ideaal moment voor de concurrentie om even een kijkje te nemen en dat gunnen ze niemand

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Ik verwacht nogal wat van die "updates". Iemand toevallig gezien of de auto van Verstappen en Gasly precies hetzelfde eruit zien ? Ik heb alleen foto's van #33 gezien.
Ja, bij die van Gasly lag het linker voor en achterwiel er af, de radiateur lag in de cockpit en van een achtervleugel was (nog) geen sprake. Ook voor hem is kennelijk de auto rechtstreeks vanuit Barcelona naar Melbourne gevlogen.
Martinspire schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:07:
[...]
Waarom krijg ik het idee dat dit gewoon de auto is uit Barcelona en ze er vandaag gewoon de nieuwe ingevlogen onderdelen op schroeven? Die gaan zo'n auto echt niet zomaar buiten neerzetten en dan niks verbergen. Ideaal moment voor de concurrentie om even een kijkje te nemen en dat gunnen ze niemand
Dat idee valt wel te onderbouwen met de ongelooflijke hoeveelheid dozen achter de pitbox van RBR ... die foto kwam hier vanmorgen ergens voorbij. Ik vermoed dat je gelijk hebt. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Turbo-Puppy op 14-03-2019 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:39
[...]

Ja dat kan. Mocht er echt iets significants worden veranderd dan moet de wagen wel opnieuw worden gekeurd. Ze kunnen ook gewoon per steekproef opgeroepen worden voor een nieuwe scrutineering of weging.

Scrutineering and weighing

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 07:35
Lasmibalsingh schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:11:
[...]

Ja dat kan. Mocht er echt iets significants worden veranderd dan moet de wagen wel opnieuw worden gekeurd. Ze kunnen ook gewoon per steekproef opgeroepen worden voor een nieuwe scrutineering of weging.

Scrutineering and weighing
Mogen teams donderdag en vrijdag avond gewoon door schroeven en sleutelen of gaan dan de werktijden regelingen in ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 10:58

Vuvuzela

My spire is forming

[ Voor 47% gewijzigd door Vuvuzela op 14-03-2019 18:58 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Weet iemand hier misschien wat de keuzes zijn qua verslaggeving bij F1 TV Pro?
Is er überhaupt keuze?

Ik kan het nederlandse commentaar niet uitstaan. Skysports vind ik 10x beter.
'k heb geen TV abonnement, maar als ik toch alsnog gratis kan kijken zou dat wel tof zijn :)
Als ik het goed lees kan je namelijk het eerste race weekend gratis kijken via F1 TV pro, als je je registreert, maar binnen 7 dagen weer opzegt.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:55

Pierre

Van nature lui!

BeetjeVreemd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:09:
Weet iemand hier misschien wat de keuzes zijn qua verslaggeving bij F1 TV Pro?
Is er überhaupt keuze?

Ik kan het nederlandse commentaar niet uitstaan. Skysports vind ik 10x beter.
'k heb geen TV abonnement, maar als ik toch alsnog gratis kan kijken zou dat wel tof zijn :)
Als ik het goed lees kan je namelijk het eerste race weekend gratis kijken via F1 TV pro, als je je registreert, maar binnen 7 dagen weer opzegt.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Ok, thanks. Dat topic kende ik niet. Ga ik daar even kijken/vragen.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Nog een paar uurtjes :)

[ Voor 89% gewijzigd door 3x3 op 14-03-2019 20:37 ]

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 22:58

World Citizen

FreeReef.nl

kevlar01 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:27:
[Afbeelding]
Toch een hoop extra reserveonderdelen voor Gasly t.o.v. Max

:+
Is dat een eigen foto? Want mag ik je dan vragen eens wat meer in te zoomen op de etiketten?

FreeReef.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

World Citizen schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:38:
[...]

Is dat een eigen foto? Want mag ik je dan vragen eens wat meer in te zoomen op de etiketten?
Nee, (helaas) geen eigen foto. Geintje was van Reddit geleend :)

Ik kwam deze overigens ook tegen:
https://www.skysports.com...take-our-personality-quiz

Best grappig. Ik ben blijkbaar the Hulk.

je zal maar de test doen en als Stroll eruit komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 15-09 17:34
kevlar01 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:09:
[...]

Oops.. Verstappen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Blijkbaar ben ik Vettel. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Howdy partner! :+

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/535128/FRe1g06I.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Kubica... pushed some wrong buttons...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

@Holkers het kan erger:

Ik ben,
Afbeeldingslocatie: https://img.playbuzz.com/image/upload/ar_1.5,c_crop/q_auto:good,f_auto,fl_lossy,w_480,c_limit/v1551875278/xrcygseyc0kornp9fzhs.png

;(

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Holkers schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:33:
Kubica... pushed some wrong buttons...
#metoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Kubica:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 11:05

Spotmatic

Ken sent me

Ik ga de wekker, just for fun, op 2 uur zetten. Werk morgen toch thuis. oOo

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 16-09 19:11
[...]

Sainz, haha.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Ik kwam ook op Sainz uit. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ricciardo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 22:17
Ik ben ook sainz haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
Gepoogd unbiased in te vullen, maar toch Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 09:39
Vettel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
[...]

Hamilton...shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:54
Verstappen :')

Wie is Kimi :+

[ Voor 37% gewijzigd door Bastie-88 op 14-03-2019 21:50 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:08
Herinnering aan iedereen:

Reacties en discussies over welke F1 personality je bent horen thuis in het toppic [F1 2019] De ultieme Quiz, Welke F1 Driver ben Je? discussies en ervaringen

Gaarne nu weer on toppic te blijven.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

The_Butler schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:52:
Herinnering aan iedereen:

Reacties en discussies over welke F1 personality je bent horen thuis in het toppic [F1 2019] De ultieme Quiz, Welke F1 Driver ben Je? discussies en ervaringen

Gaarne nu weer on toppic te blijven.
Je linkt nu naar dit topic ... dank voor de herinnering dat we het op de juiste plaats posten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:08
Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:54:
[...]

Je linkt nu naar dit topic ... dank voor de herinnering dat we het op de juiste plaats posten. :P
Ja ok had eigenlijk een complete toppic en toppicstart van 3 A4-tjes moeten maken - gemiste kans!

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ach ja we moeten de tijd vullen totdat FP1 begint over enkele uren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

;w
Was denk ik omdat ik rood had gekozen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Haha ik ben ook de Hulk, wat grappig. Ik klikte op 'reliability' en toch kom ik bij 'n Renault coureur :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

kevlar01 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:59:
Ach ja we moeten de tijd vullen totdat FP1 begint over enkele uren... :)
Lukt heel aardig .. heb ondertussen even een Bose V35 weten te scoren via marktplaats .. had er al 1 maar die was al jaren stuk en hing nog half. Vannacht hebben we F1 in 1080p (F1 pro) en surround! oOo

Ik wil woeste blikken uit de buurt als ik morgenvroeg in de auto stap!
Nu nog een live timing (app) vinden met beste en actuele sectortijden en banden informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boppo84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 14:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 15-09 17:34
Goed haar ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik kan niet wachten tot FP1 *O*

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Blijven er hier nog mensen wakker tot 02:00?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 22:57
Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:28:
Ik blijf wel wakker om de FP1 te bekijken, maar kan niet garanderen dat ik hier iets ga posten.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

floriz87 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:43:
Gepoogd unbiased in te vullen, maar toch Max
Idem! :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

pro_6or

amateur_60r

Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:28:
1 honderd procent! Maar ik ben een nachtbraker. Men, eindelijk :*)

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Kijk, zo hoort het. 8) :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ESNVRJG80ia5vvVIiCVcWKG3/full.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hmmm..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4AA5Agy3djvPQEqD6nuDAQgP/full.png

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
Vettulll

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

pro_6or

amateur_60r

Ik ben LH44!

Ben ik ook wel fan van hoor, niet zo van zijn ellebogen tactische spelletjes maar wel het racen, WoW.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

ik roep al 3 uur dat ik ga slapen. de wekker is gezet 02:00 (ondertussen ook nog een migratie uitvoeren voor een klant. Betaald f1 kijken ;).

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

rammes schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:40:
ik roep al 3 uur dat ik ga slapen. de wekker is gezet 02:00 (ondertussen ook nog een migratie uitvoeren voor een klant. Betaald f1 kijken ;).
Kunnen we elkaar de hand schudden .. Zit ondertussen de voorraad voor morgen vast te updaten, prijzen voor het weekend er in, alle handmatige bestellingen nu er vast tussen uit etc... en waarom (?), omdat ik een sixpack gekocht heb voor vannacht om het nieuwe seizoen te vieren. Morgen voor 11:00 ben ik no good, of zonder enige reden aan het vieren dat de Honda's de de top 4 bezetten tijdens VT1 & VT2. oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:46:
[...]

Kunnen we elkaar de hand schudden .. Zit ondertussen de voorraad voor morgen vast te updaten, prijzen voor het weekend er in, alle handmatige bestellingen nu er vast tussen uit etc... en waarom (?), omdat ik een sixpack gekocht heb voor vannacht om het nieuwe seizoen te vieren. Morgen voor 11:00 ben ik no good, of zonder enige reden aan het vieren dat de Honda's de de top 4 bezetten tijdens VT1 & VT2. oOo
Top 4 gevuld met Honda's zou wel reden zijn voor feestje..

* nachtnet gaat daar nu niet op wachten, en ziet morgenochtend wel hoe de kaarten ongeveer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
[...]

Als ik morgen wakker wordt en de Honda's zijn 1 t/m 4 in de eerste vrije training en hetzelfde gebeurt als ik met een bakkie pleur de 2e training aan het kijken ben meld ik me ziek van werk en ga ik feest vieren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mr.Whitewolf88 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:50:
[...]

Als ik morgen wakker wordt en de Honda's zijn 1 t/m 4 in de eerste vrije training en hetzelfde gebeurt als ik met een bakkie pleur de 2e training aan het kijken ben meld ik me ziek van werk en ga ik feest vieren :+
nachtnet schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:49:
[...]

Top 4 gevuld met Honda's zou wel reden zijn voor feestje..

* nachtnet gaat daar nu niet op wachten, en ziet morgenochtend wel hoe de kaarten ongeveer liggen.
Ik ben goed voorbereid ... als het top 6 is, dan is het feest er niet minder om.

*Wellicht iemand hier die de Amber Alert app kan omkatten tot Honda Alert? ... ik wil wel actief berichten uitsturen mocht het echt gebeuren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Dat wordt dan een 3 dubbele kater :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Tja als het gedrag van Mercedes en Ferrari ook maar wat van vorig seizoen weg heeft kan RB best de snelste tijd klokken tijdens de FP.
Zegt helemaal niets over de kwalificatie of racepace.

[ Voor 11% gewijzigd door sloth op 14-03-2019 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Animaties bij de namen zijn wel nice geworden.

Edit: Logo van Williams is dope.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LdDqEty.png

[ Voor 13% gewijzigd door Ari Gold op 14-03-2019 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik maak me eerlijk gezegd het minste zorgen over RBR .. zitten ze er nu niet bij, dan wel bij race 4 .. dat vertrouwen heb ik wel. Het zou echter fantastisch zijn als STR er nu al gelijk bij zit en direct 2 á 3 tienden weet te pakken op Haas/Renault/Alfa ... dan weet je het bij RBR ook goed zit, al zouden ze er dit weekend nog even iets achter staan.

Ik zal dus voornamelijk kijken naar de vooruitgang ... of achteruitgang van STR dit weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
spoiler:
RBR zal in VT1 een respectievelijke 5 & 6 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Deze man gaat ook slapen, zie morgen wel hoe de vlag er bij hangt. Misschien laten ze bij de FP nog altijd niet het achterste van de tong zien en moeten we tot de Q wachten...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dag Blown axle .. welcome Blown rim. Ze verzinnen allicht wel wat.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1oWUKKXQAALBBH.jpg

Wel .. enigszins opmerkelijk dat Ferrari met hun zgn. "out wash" concept hier nu ook voor kiest.

btw ... ik heb 2 weken terug zo'n band en velg opgetild. (heb er evt. een foto van bij interesse), het is echt krankzinnig hoe licht dat is. Ik heb 3 keer aan Pirelli gevraagd of dit wel echt band was en een echte velg, je kunt er daadwerkelijk qua gewicht 1 aan iedere vinger hangen, en dan nog loop je lachend een marathon.

[ Voor 7% gewijzigd door Turbo-Puppy op 14-03-2019 23:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
[...]

Hah proost alvast, voor iedereen die wakker blijft uiteraard, ik doe in ieder geval een poging om wakker te blijven, en trek er ook wel 1 open. Toch een mooi moment, straks het eerste "echte" groen.

kimi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Tijden FP1 2018:
Afbeeldingslocatie: https://www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2018/03/2018-Melbourne-FP1.jpg

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Ik zet training 1 wel aan. Zometeen kan ik The Division 2 gaan spelen, dus dat wordt toch geheid 2 uur voor ik ga stoppen. Morgen vrij, dus kan verder na opstaan meteen wat opzetten.

Doet F1TV ook nog aan later instarten of zelfs na de training al meteen bekijken? Want Ziggo via KPN doet dat niet in de ITVOnline.nl website.

Ik krijg uit die quiz de eerste keer Alex Albon. Je weet wel, die met zoveel races onder zijn naam :?

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 15-03-2019 00:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap