jazeker !!!

Ik heb nog geen stream ... jij wel?
[ Voor 11% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-03-2019 01:36 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
jazeker !!!
[ Voor 11% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-03-2019 01:36 ]
Present, Ziggo op kanaal 14 gaat pas om 01.55 uur live.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
De intro op SKY got me hyped en dus wakker
I served in a company of heroes.
[ Voor 96% gewijzigd door NotSoSteady op 15-03-2019 01:51 ]
Testing, one, two ...
Initializing........Turbo-Puppy schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 01:53:
F1 TV is online !!!
Zie niks anders dan zwart.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 01:53:
F1 TV is online !!!
[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 15-03-2019 01:55 ]
Voelt bijna als aftellen naar nieuwjaar toen je nog klein was, helemaal hyped.hardware-lover schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 01:52:
We gaan zo los. Iedere fan en liefhebber een goed 2019 Formule 1 seizoen toegewenst 🤙
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
refreshen dan .. is al 5 minuten bezigNotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 01:54:
[...]
Zie niks anders dan zwart.
Is het niet op Ziggo Sport overigens? Verkeerde kanaal.
"When you grow up your heart dies"
Ik heb op Ziggo ook geen klagen hoor... Geen stream meer hoeven zoeken is best lekker.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:00:
Damn wat'n lekkere beeldkwaliteit met F1 Pro ...![]()
Ja geweldig mooi zwartTurbo-Puppy schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:00:
Damn wat'n lekkere beeldkwaliteit met F1 Pro ...![]()
ja .. met een Oled schijnt dat nog beter te zijn zelfs.
australian-grand-prix/2019-australian-grand-prix-practice-1Turbo-Puppy schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:04:
[...]
ja .. met een Oled schijnt dat nog beter te zijn zelfs.![]()
Ik heb gewoon beeld hier ... niets aan de hand. Zit je wel in -> 2019 -> Melbourne? Bovenste video (stream)
Hij hapert hier hier ook af en toe een momentje ... even wegvallen, zal zo wel over zijn.NotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:05:
[...]
australian-grand-prix/2019-australian-grand-prix-practice-1
Lijkt me wel de goede stream.![]()
Doet het gewoon niet, hele tijd laden zonder beeld.
Bij mij werkt nu de racecam als ik de pitcam selecteer. Alleen audio werkt nog niet goed (alleen FX).NotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:05:
[...]
australian-grand-prix/2019-australian-grand-prix-practice-1
Lijkt me wel de goede stream.![]()
Doet het gewoon niet, hele tijd laden zonder beeld.
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 15-03-2019 02:08 ]
Ach, wat extra oppassen bij de start. Er gaan er zeker flink wat sneuvelen dit seizoen. Daar kun je gewoon op wachten.NotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:08:
Die voorvleugels zien er echt niet uit.
Het voldoet maar het klinkt wel alsof Rick nodig naar het toilet moet.mnarijnm schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:10:
Je kan zelfs de commentaar op Ziggo zetten...Wie wilt dat nou niet?
[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 15-03-2019 02:12 ]
Dat betekent, stam + t .
Stream loopt nu goed hier, alleen het inladen van de stream op de ipad gaat niet, althans .. kan geen cams kiezen en geen geluid. Had ook niet verwacht dat het gelijk soepel zou verlopen. Geef het even een weekje de tijd.zynex schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:10:
Zo..overgestapt naar Ziggo. Ga mijn abonnement op f1pro opzeggen als ze het niet voor elkaar krijgen om fatsoenlijk te streamen. Beeldkwaliteit is geweldig, maar hij blijft haperen. Ziggogo daarentegen niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-03-2019 02:14 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb het hier goed werkend in Firefox. Begin was wel erg hapering, maar nu werkt het best oke!Apache4u schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:13:
f1tv pro :
in chrome: niks werkt
in de app en in firefox:
- tracker werkt + engels commentaar
- pitlane: beeld van training , niet pitlane, engels commentaar werkt niet, alleen FX
- live werkt niet..
[ Voor 6% gewijzigd door mnarijnm op 15-03-2019 02:16 ]
SinergyX schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:14:
Serieus, welke nederlander gaat om 2 uur snachts F1 kijken, die vervolgens geen kloot weet van teamwijzigingen, niet normaal wat voor onzin ze bij ziggo vertellen.. Alsof er echt enkel mensen kijken die afgelopen maanden onder een steen hebben geslapen.
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Het is dat de trainingen nog worden herhaald overdag voor de n00bs die niet 's nachts kijken. Maar deze info hoeft hij ook niet meer te geven.SinergyX schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:14:
Serieus, welke nederlander gaat om 2 uur snachts F1 kijken, die vervolgens geen kloot weet van teamwijzigingen, niet normaal wat voor onzin ze bij ziggo vertellen.. Alsof er echt enkel mensen kijken die afgelopen maanden onder een steen hebben geslapen.
[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 15-03-2019 02:18 ]
Ja, voortaan een eigen talkshow met grote namen op woensdagavond op Sky ... wat'n part-timer.NotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:16:
Ted Kravitz is er ook niet meer bij. Wel een nieuw contract, maar een minieme rol zo lijkt het.
Voor een amateuramateuramateur-F1 freak als ik, kan een beetje herhaling geen kwaad.SinergyX schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:14:
Ja, zoals Rob Smedley. Daar schakelt heel Engeland denk ik wel voor in.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:17:
[...]
Ja, voortaan een eigen talkshow met grote namen op woensdagavond op Sky ... wat'n part-timer.
[ Voor 44% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-03-2019 02:23 ]
Cristina I joined the chat
Cristina IHi
Thank you for contacting F1 Team!
The problem is on our side. We apologize for the inconvenience. We are working in order to get things back on track.
Lijkt dus mee te vallen.Kravitz’s Sky role reduced
Industry sources in recent weeks have indicated to this site that Ted Kravitz will be with Sky for fewer races this season. His future was the subject of social media speculation during February, with this site revealing that the broadcaster u-turned on their decision to drop him from their F1 coverage.
During Motor Sport Magazine’s F1 Preview evening, it was noted that Kravitz will be with Sky for 14 of the 21 races this season. Alongside this, Sky’s schedule next weekend does not include Ted’s Qualifying or Race Notebook, which has been a regular fixture of Sky’s output since 2012.
It is unclear if Sky have axed Ted’s Notebook, or moved it to an online-only offering. Given that Kravitz’s commitments with Sky are reducing, one could draw conclusions that Sky have indeed axed the Notebook from their schedules.
Any reduction on this front is disappointing, but 14 of the 21 races is still two-thirds of the season, and clearly the situation could have been much worse as discussed in recent weeks. I hope the Notebook turns up on Sky’s online platforms in some format for the 14 races, but time will tell.
Whether Kravitz is working with a second broadcaster this season, where the Notebook output could end up airing on, is also unknown, but a distinct possibility.
Heb zelf 2 x 1GB + 1 x 100MB verbinding hier ... maar ik trek nauwelijks 22MB over de router momenteel ( net gekeken) ... ligt dus echt aan F1 TV .. gaat hier nog tamelijk goed als ik overal vanaf blijf. Ze zenden volgens de Bose Mediacenter nu ook uit in 720 i.p.v. 1080p waar die een 20 minuten geleden op stond.SinergyX schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:27:
F1 pro plat, tablet draait geen ziggo meer, en de FIA laat bijna nooit timings zien, commentaar van ziggo.. Wat een desillusie van een F1 seizoen start
Wat had je dan verwacht van een FP1? Maar slaap lekker en tot over een paar uur...NotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:31:
Ik ga maffen, FP1 is echt te saai.
Niks, even de pre-show op Sky gekeken. Het kijken van de allereerste ronde is voor mij bovendien een traditie.sjaool schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:32:
[...]
Wat had je dan verwacht van een FP1? Maar slaap lekker en tot over een paar uur...
[ Voor 63% gewijzigd door KleineJoop op 15-03-2019 02:36 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-03-2019 02:36 ]
Close, very close...Turbo-Puppy schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:35:
VER naar 1 ... komtie ...
Maar hij had ook wel wat verkeer... Maar goed het is ook nog maar FP1. Tot nu toe lijkt alles allemaal echt heel goed te gaan.Sir_Lion schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:36:
Hij rijdt wel op een zachtere band he ;')
Eerste indruk .. STR inderdaad daadwerkelijk heel sterk.. RB .. even afwachten, lijkt allemaal goed te gaan.Sir_Lion schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:36:
Hij rijdt wel op een zachtere band he ;')
Ik denk fout geparkeerd, en heeft nu een wielklem.sjaool schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:39:
Wat zijn eigenlijk de problemen bij de Hulk? Zijn de bougies zoek ofzo? Of zijn de onderdelen op?
Mijn tv PRO heeft ook een wielklem ... die doet ook nietszetje01 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:43:
[...]
Ik denk fout geparkeerd, en heeft nu een wielklem.
https://f1manager.info/ranking/4605
https://twitter.com/F1Help/status/1106366651547697152powah33 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:47:
[...]
Mijn tv PRO heeft ook een wielklem ... die doet ook niets
Je bent me net voor, lijkt wel zo'n jaren 70 pron acteur.sjaool schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:43:
Wat heeft Vettel een foute snor zeg... gaat hij een andere business in?
Valt me erg tegen..sjaool schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:47:
Ik heb tot nu toe alleen op de wagens van Haas een eerbetoon aan Charlie Whiting gezien.
Mij dus ook. Misschien dat dat later dit weekend nog komt.
[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 15-03-2019 02:54 ]
Ferrari zit er ook goed bij ... die testen zijn wat mij betreft wel een voorbode op de WK uitslag.AzzKickah schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 02:59:
Goed om te zien dat Renault het zo fantastisch doet
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq