[F1 2019] Race 1 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 40 Laatste
Acties:
  • 146.604 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Ankona schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:19:
[...]

Ik zie meer gevaar in dat teams dat strategisch gaan duiken in de Q.
Heb je de verwachting in die sessie achterin te eindigen, dan ga je geen rondjes mee rijden. Liever met een volle tank op P15 starten.
En de topteams.... die pakken hun voordeel door zich met twee vingers in de neus voor Q3 te plaatsen waar anderen al aardig wat liters hebben moeten verbranden.
En daarnaast sneuvelen er dan geen records uit 2004 meer. Da's natuurlijk ook bad for business.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Al met al... Zo makkelijk is het dus niet om het voor iedereen in balans te brengen én het leuk voor de kijker te maken -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

kevlar01 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:43:
Moet wel zeggen dat ik hem een stuk meer solide vindt dan in het allereerste begin. Hij schijnt ook veel goede input te geven, Perez was daar (positief) verbaasd over.
Hoe hoger je tegenstander wordt ingeschaald, hoe beter je zelf bent als je hem het snot voor de ogen rijdt.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 18:23

pro_6or

amateur_60r

FirePuma142 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:16:
[...]

Hoe hoger je tegenstander wordt ingeschaald, hoe beter je zelf bent als je hem het snot voor de ogen rijdt.
ten opzichte van andere jongere rijders zei Perez, Ocon dus.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:51
We zullen zien hoe Stroll het gaat doen naast Perez. Ik heb Stroll niet bijster hoog zitten, maar de mogelijkheid om te presteren was er bij Williams ook niet echt.

Perez heb ik wat hoger zitten en vind ik een solid subtopper en perfect voor een team als RP. Ben dus hele benieuwd of Stroll een beetje tegen hem op kan boksen en of ik mijn mening over Stroll moet bijstellen, maar ik ga er niet van uit eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 17:21
B-Real schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:29:
We zullen zien hoe Stroll het gaat doen naast Perez. Ik heb Stroll niet bijster hoog zitten, maar de mogelijkheid om te presteren was er bij Williams ook niet echt.
Het is geen echte topper bewees Monaco vorig jaar met zijn "there is something wrong with the car" ja, een lekke linker voorband!
Hij zal jaar wel een paar puntjes pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ppbruins schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:34:
[...]
Het is geen echte topper bewees Monaco vorig jaar met zijn "there is something wrong with the car" ja, een lekke linker voorband!
Het is ook pas 6 miljoen keer gemeld dat dat gewoon creatief knip en plak werk was uit de boardradio :z

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 17:21
YakuzA schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:39:
[...]

Het is ook pas 6 miljoen keer gemeld dat dat gewoon creatief knip en plak werk was uit de boardradio :z
Hou je de teller bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 15:35
Al ergens foto´s gespot van de nieuwe upgrades van Red Bull?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

ppbruins schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:34:
[...]

Dat was volgens meer in reference naar de oorzaak van de lekke band, namelijk een overhitte remschijf/duct. Niet zomaar alles klakkeloos overnemen wat Olav eruit gooit :P

Edit: spuit 11 zie ik nu :z

[ Voor 4% gewijzigd door Bansheeben op 13-03-2019 14:50 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 20:00
Siebeh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:47:
De party mode;

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/411yv11NRHL._AC_SY400_.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:37
Nee, ik zie alleen op AMuS wat foto's van een sexy neus van Ferrari:

Afbeeldingslocatie: https://imgr3.auto-motor-und-sport.de/Ferrari-Formel-1-GP-Australien-Melbourne-13-Maerz-2019-fotoshowBig-b01abb56-1436466.jpg

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
als je vakkundig een auto wil opblazen .... mix nos met ethanol :P

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Dacht meer aan zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/cT4AAOSwSkxbTc4s/s-l300.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Die zie je idd terug in andere "party" modes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

loekf2 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:51:
[...]

[Afbeelding]
Beetje McLaren achtig (2017)

Afbeeldingslocatie: https://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2017/02/Untitled-4.jpg

Deze is ook wel cool :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/c29stxh2awl21.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door kevlar01 op 13-03-2019 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:38
B-Real schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:29:

Perez heb ik wat hoger zitten en vind ik een solid subtopper en perfect voor een team als RP. Ben dus hele benieuwd of Stroll een beetje tegen hem op kan boksen en of ik mijn mening over Stroll moet bijstellen, maar ik ga er niet van uit eerlijk gezegd.
Ik vraag me af in hoeverre Perez nog een eerlijke kans krijgt binnen het team gezien vader Stroll daar nu eigenaar is. Zou Perez nog eerlijke behandeling krijgen of zou het gaan zoals Ericsson en Wehrlein bij Sauber enkele seizoenen terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 19:28
Die hadden in 2017 het beste chassis (volgens McLaren) dus Ferrari WDC/WCC 2019 CONFIRMED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Volgens de website goed voor 5 tot 7pk.
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/534648/30iBFouI.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:19
Tomcatter_31 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:30:
[...]

Ik vraag me af in hoeverre Perez nog een eerlijke kans krijgt binnen het team gezien vader Stroll daar nu eigenaar is. Zou Perez nog eerlijke behandeling krijgen of zou het gaan zoals Ericsson en Wehrlein bij Sauber enkele seizoenen terug?
Wat ik zo'n beetje opmaakte uit Formula 1: Drive to survive zou Carloz Slim, de "sponsor" van Perez ook nog steeds flink wat geld in RP blijven stoppen. Wellicht wel minder dan de groep onder leiding van Lawrence Stroll, maar het wel "iets" zijn om nog recht van spreken te mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En uiteindelijk is RP er ook bij gebaat om zoveel mogelijk punten te halen in een dicht op elkaar gepakt middenveld. Ze kunnen niet Stroll voorrang gaan geven als Perez sneller zou zijn. Dat kost ze wellicht plekken in het kampioenschap.

Maar op zich hadden ze met het budget van de afgelopen jaren het al aardig voor elkaar, dat zou alleen maar beter moeten worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Rivanov schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:48:
Ik voorspel zelfde verloop als vorig jaar. Ferrari gaat de eerste paar races goed scoren en iedereen denkt; THEY'RE BACK!

En dan vervallen ze weer in hun oude stramien en wint HAM het WDC.
Ik ben er ook bang voor, maar hopelijk zit ik er naast :X

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Tomcatter_31 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:30:
[...]

Perez staat volgens mij nog steeds hoog bij het team, vanwege z'n acties om het team uit Administration te houden. Verder denk ik dat we dat pas kunnen inschatten als we hebben gezien hoe goed Stroll nou echt is in een stabiele auto. Zelfs Kubica heeft de Williams sterk afgebrand tijdens z'n tests w.b. stabiliteit, dus de fouten kunnen we niet alleen bij Stroll leggen. Hoeveel hij dan vanuit z'n vaders invloed krijgt en hoeveel hij zelf doet, moeten we nog maar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:38
RobertMe schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:33:
[...]

Wat ik zo'n beetje opmaakte uit Formula 1: Drive to survive zou Carloz Slim, de "sponsor" van Perez ook nog steeds flink wat geld in RP blijven stoppen. Wellicht wel minder dan de groep onder leiding van Lawrence Stroll, maar het wel "iets" zijn om nog recht van spreken te mogen hebben.
Ah ok, zover was ik nog niet in de docu. :)
Misschien gaat het wel meevallen dan. ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:45

Chiron

Moderator Discord
Rivanov schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:48:
Ik voorspel zelfde verloop als vorig jaar. Ferrari gaat de eerste paar races goed scoren en iedereen denkt; THEY'RE BACK!

En dan vervallen ze weer in hun oude stramien en wint HAM het WDC.
De hamvraag blijft inderdaad of Binotto rust in de tent weet te houden of dat het weer zoals gebruikelijk chaos is daar.. we zullen het zien, na de eerste clash tussen VET en LEC :9

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:33:
[...]

Volgens de website goed voor 5 tot 7pk.
[Afbeelding]
Welke website roept dit ?

Ik zie alleen op het altijd betrouwbare autobild.de:

https://www.autobild.de/a...ll-wm-titel-14663011.html

dat Dr. Marko nog gezellig heeft zitten kaarten met Honda in Japan en dat Newey al weken niet geslapen heeft. Hij is "on fire" dus. Dus hij heeft iets geniaals bedacht, of er was een serieus aero issue-tje dat ze "ff" moesten fixen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

loekf2 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:51:
[...]

dat Dr. Marko nog gezellig heeft zitten kaarten met Honda in Japan en dat Newey al weken niet geslapen heeft. Hij is "on fire" dus. Dus hij heeft iets geniaals bedacht, of er was een serieus aero issue-tje dat ze "ff" moesten fixen.
Er stond idd geen sarcasm emoji bij ;)
:+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

Volgens mij was dat niet serieus bedoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
kevlar01 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:00:
[...]

Volgens mij was dat niet serieus bedoeld :P
Click baits ... bah

Las ook ergens dat Honda aan de timings in sectie 2 gezien had dat de aero van de RB15 niet top was. Zou mij verbazen, RB14 was erg goed in de bochtige delen van circuits juist door het chassis. Heeft aero en motor vermogen minder invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

loekf2 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:15:
[...]

Click baits ... bah

Las ook ergens dat Honda aan de timings in sectie 2 gezien had dat de aero van de RB15 niet top was. Zou mij verbazen, RB14 was erg goed in de bochtige delen van circuits juist door het chassis. Heeft aero en motor vermogen minder invloed op.
Aah joh, ophouden met lezen en lekker kijken dit weekend ;) Je hebt er toch geen invloed op

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Ik kan niet wachten tot het seizoen begint. Als ik alle verhalen moet geloven rijden alle teams in Melbourne onder de minuut.
loekf2 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:51:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://imgr3.auto-motor-und-sport.de/Ferrari-Formel-1-GP-Australien-Melbourne-13-Maerz-2019-fotoshowBig-b01abb56-1436466.jpg

Dat is een overgespoten neus van de MCL32.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-5.motorsport.com/images/mgl/0LvjAq9Y/s8/f1-monaco-gp-2017-mclaren-mcl32-nose-detail.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door NotSoSteady op 13-03-2019 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

en die hebben uit een aflevering van Servus TV getrokken, inhoud van het interview was via stream hier of in het andere F1 topic al eerder eens gedeeld.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Als je deze 2 streamables bekijkt kunt je je eigen oordeel vellen over hoe Dr. Helmut Marko het bedoelt. ;)

https://streamable.com/ep...vLhvxJg1_yiYo_vCWzS4YPgKv

https://streamable.com/un...00f5chNW9ZDoZkNBdFJVPhvnM

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1jDBFfW0AA3YaQ.jpg:large

Hoop dat ze hun sponsor niet nodig hebben :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:29:
[...]

Als je deze 2 streamables bekijkt kunt je je eigen oordeel vellen over hoe Dr. Helmut Marko het bedoelt. ;)

https://streamable.com/ep...vLhvxJg1_yiYo_vCWzS4YPgKv

https://streamable.com/un...00f5chNW9ZDoZkNBdFJVPhvnM
Zou je die even in NL kunnen nasynchroniseren? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

/offtopic: OMG :+
Ik heb deze besteld en getest op mijn toyota aygo en je merkt dat het echt werkt... ik heb op internet gekeken de ene zegt dat het een scam is en de andere niet dus ik wist het niet goed ... dus ik had het besteld en de stappen gevolgt wat je presies moet doen om het te laten werken en ja het werkt het is geen scam !

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heb net Bogane gebeld, en die stemt ermee in als ik hem op deze wijze tune. Ze wenste me zelfs veel succes. Direct besteld!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Op social media blijft de naam Daniel Avocado wel lang hangen haha.

Zo ook:

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wel oppassen hiermee, ik heb het weer uit moeten schakelen. De klinkers vlogen me om de oren bij het wegrijden van de oprit, zoveel extra koppel en vermogen, niet normaal. :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:44

auto660

1991 240 GL Brick

hardware-lover schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:20:
[...]

Wel oppassen hiermee, ik heb het weer uit moeten schakelen. De klinkers vlogen me om de oren bij het wegrijden van de oprit, zoveel extra koppel en vermogen, niet normaal. :+
Ik heb gewoon het stangetje van mijn gaspedaal omgebogen, nu kan ik hem verder intrappen en gaat hij duidelijk harder. :9

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

auto660 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:25:
[...]

Ik heb gewoon het stangetje van mijn gaspedaal omgebogen, nu kan ik hem verder intrappen en gaat hij duidelijk harder. :9
Ik heb de toerenteller losgekoppeld; oneindig toeren maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:44

auto660

1991 240 GL Brick

garriej schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:26:
[...]

Ik heb de toerenteller losgekoppeld; oneindig toeren maken!
Hold my beer.. oOo

Ik ga denk ik maar eens met Honda bellen, al deze ideeën...

EDIT: funfact: Mijn brommobiel was toentertijd begrenst op het gaspedaal. Even een schroefje losmaken én het gaspedaal bijbuigen zodat je meer gas kon geven zorgde er voor dat het ding 80km/h ging. :+ Maar die had dan ook geen toerenteller...

[ Voor 44% gewijzigd door auto660 op 13-03-2019 17:31 ]

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jasphur
Ik onderbreek jullie geweldige ‘hoe tune ik mij {insert random vehicle}’ gesprek met wat track foto’s genomen tijdens de MCL track walk door een crewlid.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1iXEf7UYAA_a13?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1iXEf-UYAcCXEA?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1iXEf4UkAAucdh?format=jpg&name=large

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 13-03-2019 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15-09 18:28

Edd

Jasphur schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:18:
Op social media blijft de naam Daniel Avocado wel lang hangen haha.

Zo ook:
[Twitter]
Nu vraag ik mij toch af he...
Zoals hij aangeeft als "touching the grass", "hitting the exit curb", "full throttle right corner" e.d.

Zou hij dat volgend jaar ook zo benoemen, als hij een jaartje in de Renault heeft gereden?? Want zijn referentiekader is nu natuurlijk RB ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Edd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:40:
[...]

Nu vraag ik mij toch af he...
Zoals hij aangeeft als "touching the grass", "hitting the exit curb", "full throttle right corner" e.d.

Zou hij dat volgend jaar ook zo benoemen, als hij een jaartje in de Renault heeft gereden?? Want zijn referentiekader is nu natuurlijk RB ;)
Only time will tell :) maar wie weet verrast Renault dit jaar. Er zijn gekkere dingen gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TommyGun schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:35:
[...]

Ik ben er ook bang voor, maar hopelijk zit ik er naast :X
Tja, no-deal Brexit lijkt nu wel een gegeven. Als dat echt mis gaat dan blijven de updates en reserveonderdelen voor RBR en Mercedes gewoon liggen bij de douane. In dat geval pakt Ferrari tenminste een titel. Het alternatief is dat ze Vettel ontslaan. Om het dan nog te verpesten moet hij echt elke race gespind zijn of zijn auto op een domme manier in de muur parkeren.

Ja, ik heb mijn excuus alvast klaar. :+ :P Niet dat ik echt denk dat Verstappen wel even een WDC gaat scoren. Dat zou echt een extreme prestatie zijn van RBR, Honda, maar vooral van Verstappen zelf.

Serieus dan. Het schijnt dat er een douaneregeling bestaat voor de teams die via de FIA loopt. Hierdoor kunnen onderdelen voor Formule 1 auto's vrij gemakkelijk worden verscheept tussen landen zonder dat de douane alles moet goedkeuren. Binnen Europa is dat natuurlijk geen factor, daarbuiten zeker wel. De teams moeten de onderdelen wel markeren en speciaal verpakken. Zo kan een teambaas blijkbaar zomaar even een MGU-K in de handbagage meenemen als een bepaalde PU fabrikant deze vergeet mee te nemen. Verder heeft de EU al toegezegd dat Groot Brittannië voorlopig onderdeel mag uitmaken van het Europese luchtruim. Daardoor blijven vluchten mogelijk. Onderhoud van toestellen misschien niet, maar vluchten wel. Niet Britse maatschappijen zouden dus redelijk probleemloos moeten blijven.

Er kan dus best wel wat verstoring optreden, maar hopelijk blijft het voor de Formule 1 buiten totale chaos. Daarbuiten...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ook Ho-Pin is door het lange wachten helemaal de weg kwijt geraakt. :N

Mercedes met een 1 sec. Upgrade naar Melbourne. .. een naverbrander op de turbo zeker... :+

https://www.grandprixradi...rne-seconde-tijdwinst-op/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Voor zover het nog niet gepost was, HAAS heeft een livery update, wat mij betreft een prima update want 1) meer goud en 2) betere leesbaarheid :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/mxvxxtur9ul21.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 13-03-2019 19:00 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:42:
[...]

Tja, no-deal Brexit lijkt nu wel een gegeven. Als dat echt mis gaat dan blijven de updates en reserveonderdelen voor RBR en Mercedes gewoon liggen bij de douane. In dat geval pakt Ferrari tenminste een titel. Het alternatief is dat ze Vettel ontslaan. Om het dan nog te verpesten moet hij echt elke race gespind zijn of zijn auto op een domme manier in de muur parkeren.

Ja, ik heb mijn excuus alvast klaar. :+ :P Niet dat ik echt denk dat Verstappen wel even een WDC gaat scoren. Dat zou echt een extreme prestatie zijn van RBR, Honda, maar vooral van Verstappen zelf.

Serieus dan. Het schijnt dat er een douaneregeling bestaat voor de teams die via de FIA loopt. Hierdoor kunnen onderdelen voor Formule 1 auto's vrij gemakkelijk worden verscheept tussen landen zonder dat de douane alles moet goedkeuren. Binnen Europa is dat natuurlijk geen factor, daarbuiten zeker wel. De teams moeten de onderdelen wel markeren en speciaal verpakken. Zo kan een teambaas blijkbaar zomaar even een MGU-K in de handbagage meenemen als een bepaalde PU fabrikant deze vergeet mee te nemen. Verder heeft de EU al toegezegd dat Groot Brittannië voorlopig onderdeel mag uitmaken van het Europese luchtruim. Daardoor blijven vluchten mogelijk. Onderhoud van toestellen misschien niet, maar vluchten wel. Niet Britse maatschappijen zouden dus redelijk probleemloos moeten blijven.

Er kan dus best wel wat verstoring optreden, maar hopelijk blijft het voor de Formule 1 buiten totale chaos. Daarbuiten...
Het vervoer gaat ook met DHL vliegtuigen waarbij DHL voor een groot deel ook de douane formaliteiten afrond samen met de FIA. Gelukkig hebben die heel veel ervaring met douanes en inklarings meuk.

Voor losse dingen buiten die scheduled flight om zal het wel wat moeilijker worden...

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 15-09 20:00
p0st schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:00:
Voor zover het nog niet gepost was, HAAS heeft een livery update, wat mij betreft een prima update want 1) meer goud en 2) betere leesbaarheid :)

[Afbeelding]
Hatsjoe..
basvn schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:21:
[Afbeelding]

zullen ze geluisterd hebben naar de fans?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Jasphur schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:11:
[...]

Only time will tell :) maar wie weet verrast Renault dit jaar. Er zijn gekkere dingen gebeurd.
Ik zou het al een verrassing vinden als ze 7e worden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RocketKoen schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:11:
[...]

Ik zou het al een verrassing vinden als ze 7e worden.
Ik gok toch op Alfa en Haas als de 'verrassing', Lec als beste rookie (met 1 van de snelste auto's onder z'n kont :P). Renault zal wel aansluiten, hopelijk kan TR ze voorbij :P Even ex-RBR's tegen elkaar laten rijden :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Heerlijk, Ham, Vet en natuurlijk Kimi, zoals alleen Kimi kan zijn... 2018:

https://twitter.com/F1/status/1105904861130809344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

SinergyX schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:57:
[...]

Ik gok toch op Alfa en Haas als de 'verrassing', Lec als beste rookie (met 1 van de snelste auto's onder z'n kont :P). Renault zal wel aansluiten, hopelijk kan TR ze voorbij :P Even ex-RBR's tegen elkaar laten rijden :D
Lec is geen rookie ;)
Je mag kiezen uit alb, Rus, nor. En gio is ook een soortvan rookie.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 13-03-2019 21:01 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:00:
[...]

Lec is geen rookie ;)
Je mag kiezen uit alb, Rus, nor.
GIO ook wel. Ja okee, twee races gestart, maar een van beide in ieder geval niet gefinisht, door eigen toedoen. En de FIA telt hem volgens mij ook nog als rookie. Of in ieder geval mocht hij nog als rookie meedoen aan de testdagen (mag zolang je niet 3? 4? races gestart bent)

Edit:
Zo te zien heb je GIO intussen zelf ook al toegevoegd.

[ Voor 6% gewijzigd door RobertMe op 13-03-2019 21:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 06:53
Kort interview met Max:

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

YakuzA schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:00:
[...]

Lec is geen rookie ;)
Je mag kiezen uit alb, Rus, nor. En gio is ook een soortvan rookie.
Wel een rookie in een snelle auto :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Seizoen is nog niet eens begonnen en ze gooien Gasly al voor de haaien! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:03:
[...]

GIO ook wel. Ja okee, twee races gestart, maar een van beide in ieder geval niet gefinisht, door eigen toedoen. En de FIA telt hem volgens mij ook nog als rookie. Of in ieder geval mocht hij nog als rookie meedoen aan de testdagen (mag zolang je niet 3? 4? races gestart bent)

Edit:
Zo te zien heb je GIO intussen zelf ook al toegevoegd.
Mijn ninja edit was niet snel genoeg idd :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Hier nog de rest van de videos: https://www.gpupdate.net/...asly-surfen-in-melbourne/

Zal nog wel wat bij RB Youtubekanaal komen. Dat het interview van Gasly ook nog in het Frans wordt gedaan, doet vermoeden dat dit wellicht nog een reden is geweest om hem binnen te halen om in Frans sprekende landen wat meer marktaandeel/verkoop te halen?

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2019 21:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Imposante voorvleugel.

Maar is de fia/fom 2 zitter wel volgens 2019 regel voorvleugel gemaakt?

Want je zie wel maar 4 elementen op de vleugel zitten en hij lijkt ook vrij breed.

Afbeeldingslocatie: https://imgr4.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-Formel-1-GP-Australien-Melbourne-13-Maerz-2019-bigMobile2x-7d388d29-1436511.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
TrekDr0p schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:57:
Imposante voorvleugel.

Maar is de fia/fom 2 zitter wel volgens 2019 regel voorvleugel gemaakt?

Want je zie wel maar 4 elementen op de vleugel zitten en hij lijkt ook vrij breed.

[Afbeelding]
Ik ga er niet vanuit dat er een nieuwe two-seater is. Dus die V12/V10/V8 achterin zal ook wel niet volgens de regels zijn.

De two-seater was volgens mij een Minardi? En wordt nog steeds geopereerd door de eigenaar van toentertijd? Kom alleen even niet meer op de naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Martinspire schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:23:
[...]

Hier nog de rest van de videos: https://www.gpupdate.net/...asly-surfen-in-melbourne/

Zal nog wel wat bij RB Youtubekanaal komen. Dat het interview van Gasly ook nog in het Frans wordt gedaan, doet vermoeden dat dit wellicht nog een reden is geweest om hem binnen te halen om in Frans sprekende landen wat meer marktaandeel/verkoop te halen?
Het zou mooi zijn als RBR de populariteitswedstrijd in Frankrijk wint van de onsympathieke mensen bij Renault.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15-09 18:28

Edd

RobertMe schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:03:
[...]

Ik ga er niet vanuit dat er een nieuwe two-seater is. Dus die V12/V10/V8 achterin zal ook wel niet volgens de regels zijn.

De two-seater was volgens mij een Minardi? En wordt nog steeds geopereerd door de eigenaar van toentertijd? Kom alleen even niet meer op de naam
Paul Stoddart ;)

En er liggen nog steeds de Cosworth V10's in. Ze zijn niet probleemloos en staan, volgens mij, regelmatig stil..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

RobertMe schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:03:
[...]

Ja dat wist ik ook nog dat het oude bakken zijn. Ik dacht alleen ergens gelezen te hebben vorig jaar dat ze hun eigen auto's ook gingen voorzien van nieuwe aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:57
3x3 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:09:
[...]

Het zou mooi zijn als RBR de populariteitswedstrijd in Frankrijk wint van de onsympathieke mensen bij Renault.
Wel een interessante inderdaad. Een fransman vs een frans team met buitenlandse rijders. Ergens denk ik dat de liefde in algemeenheid eerder bij Renault ligt.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1jwXV2XcAItFqy.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Auw: Charlie Whiting, F1's race director, dies aged 66
Charlie Whiting, Formula 1's long-serving race director, has died aged 66.

The FIA said Whiting suffered a pulmonary embolism on Thursday morning in Melbourne, three days before the first race of the 2019 season.
Ik kan me eigenlijk geen formule 1 zonder Whiting herinneren.

[ Voor 48% gewijzigd door gambieter op 14-03-2019 02:15 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
gambieter schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 02:13:
Auw: Charlie Whiting, F1's race director, dies aged 66

[...]

Ik kan me eigenlijk geen formule 1 zonder Whiting herinneren.
Veelte jong, maar laten we hier op verder gaan in het algemene F1 topicus.

De persconf is begonnen.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1mC5dnX4AExNFK?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1mDQBUXQAA-vhe?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1mLmrLXQAATV6H?format=jpg&name=large

[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 14-03-2019 06:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
RIC zijn helm voor de race. Heerlijke 90’s vibe.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1mOe4jU0AAk2ky?format=jpg&name=900x900Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1mOfcHVAAAywXy?format=jpg&name=900x900

[ Voor 31% gewijzigd door Jasphur op 14-03-2019 07:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Wir haben in der Boxengasse ein Bild vom modifizierten Mercedes-Frontflügel. Die oberen Flaps sind außen stärker abgeflacht als bei den Testfahrten.
We hebben een foto van de gemodificeerde Mercedes-voorvleugel in de pitlane. De bovenste flappen zijn aan de buitenkant meer afgeplat dan tijdens de testritten.
Afbeeldingslocatie: https://mediaproxy.tickaroo.com/v3/image/tickaroo/ticker/w480dp-h320dp/media-00jt7yq92n52ay3folt07m

Interessant Mercedes toch met een soort van Ferrari vleugel.
Zullen ze toch denken dat ze het bij het verkeerde eind zaten?

Ook had ik gelezen dat Ferrari geen grote upgrades heeft meegenomen naar Australië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@TrekDr0p en de DRS activator in de achtervleugel is ook aangepast.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1mQeZXU0AABYJj?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 15-09 11:06
Jasphur schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 07:02:
RIC zijn helm voor de race. Heerlijke 90’s vibe.

[Afbeelding][Afbeelding]
Lijkt er dan toch op dat de Arai helmen dit jaar door de tests zijn gekomen.

Erg gaaf ontwerp van RIC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

DJTimo schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 07:18:
[...]
Lijkt er dan toch op dat de Arai helmen dit jaar door de tests zijn gekomen.

Erg gaaf ontwerp van RIC!
Er waren ook al Arai helmen door de keuring, alleen niet alle maten als ik het goed had begrepen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Helm van VET.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B6LzNEW.jpg

"That's not a knife... that's a knife!" - Vettel and 'Mr Crocodile Dundee-l' Ricciardo having some early season banter at today's press conference.

[ Voor 66% gewijzigd door Rivanov op 14-03-2019 07:21 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Helm LEC

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/9ak0jv2721m21.jpg?width=1024&auto=webp&s=e303758e48cb86804245b59dc22753dc0b78ff56

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rivanov
Ricciardo takes time to highlight what Kubica has been through to get back to F1, with Vettel leading the room in applauding him

[Streamable: https://streamable.com/re8y7]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Paar luchtfoto’s

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1j01foWwAUPobK?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1j07d9XQAArhvZ?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1j03ELWsAsnxTC?format=jpg&name=large

En MCL heeft een sponsorwijziging ivm de tabakswet

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1mXgUQUkAAnZzx?format=jpg&name=medium

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 14-03-2019 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nu heb ik F1 tv pro, en had verwacht wat flexibeler naar de pers conferenties te kunnen kijken. Maar dat is volgens mij nog steeds wachten op YouTube of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
MikeyMan schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 07:40:
Nu heb ik F1 tv pro, en had verwacht wat flexibeler naar de pers conferenties te kunnen kijken. Maar dat is volgens mij nog steeds wachten op YouTube of niet?
Jup. Of mijn posts bekijken met de snippets uit de persco. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 14-03-2019 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 19:31

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Kon ook al niks vinden...

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
@MikeyMan @Miesjh De persconferentie is ook voor de schrijvende pers. Die willen ze ook de mogelijkheid geven om met 'nieuws' te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Op Twitter las ik van de week dat de perscos later dit jaar (zoals zoveel features :/ ) live via F1TV worden uitgezonden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1maJ8WU8AE-XgU.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ook voor Toro Rosso een nieuwe achtervleugel

Edit: zie foto hierboven

[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 14-03-2019 07:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

@Jasphur beetje laat :+

Maar wat is er zo nieuw aan deze vleugel behalve dan dat de "T-Wing" er niet meer zit?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yIjDAvF.jpg
Het gras is de volgende dag groener dan de dag ervoor :+

[ Voor 15% gewijzigd door TrekDr0p op 14-03-2019 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
TrekDr0p schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 07:55:
[...]

@Jasphur beetje laat :+

Maar wat is er zo nieuw aan deze vleugel behalve dan dat de "T-Wing" er niet meer zit?
Wat ik lijk te zien na lang kijken is dat in Barcelona het onderste element recht was, en nu in Australie meer een "whale tail". In het midden loopt deze ietsjes naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1mcTiVUcAArdAJ.jpg:large

Hier nog een stukje williams
@Jasphur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Gewaagde achtervleugel voor dit circuit. Normaliter iets dat ze voor Monza en Spa uit de kast trekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:02:
[...]

Gewaagde achtervleugel voor dit circuit. Normaliter iets dat ze voor Monza en Spa uit de kast trekken. :)
Hmm..... toch gebrek aan Honda PKs, dus minder downforce ?

Nog geen foto's van RB15 zo te zien deze morgen, op Twitter alleen maar ge-recycle-de berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:54

Spotmatic

Ken sent me

loekf2 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:25:
[...]
Misschien willen ze morgen gewoon wat meer testen met verschillende soorten achtervleugels. Lijkt me niet nodig om daar meer achter te zoeken. Er zullen vast ook nog wel wat teams met aero rakes rondrijden...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

loekf2 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:25:
[...]

Nog geen foto's van RB15 zo te zien deze morgen, op Twitter alleen maar ge-recycle-de berichten.
Aangezien de STR grotendeels een RB14 is en die de laatste 5 races ook met low DF achtervleugels reden zou het zo maar kunnen.

Even afwachten. Wellicht er zaterdag weer heel wat anders op. Vooralsnog geen reden om iets achter te zoeken denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Rivanov schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 07:13:
Verstappen, Hamilton, Ricciardo, Vettel and Kubica pay tributes to Charlie Whiting at the Thursday Press Conference
[Streamable]
Ben ik de enige die zich eraan stoort dat ze niet even die petjes afdoen uit respect?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 07:45

Chiron

Moderator Discord
Pathogen schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:02:
[...]

Ben ik de enige die zich eraan stoort dat ze niet even die petjes afdoen uit respect?
Sponsorverplichtingen wegen zwaarder. Reken er maar op dat er nog echt wel een passend eerbetoon komt voor Charlie.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Pathogen schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:02:
[...]

Er staat een bult licht op ze gericht, daar is echt niet fijn tegen in kijken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 15-09 17:34
De rearwing is zo'n beetje het minst efficiente middel om downforce te creeëren op de bolide. Als je daar iets vanaf kan schaven zullen teams het niet nalaten i.v.m. de verminderde drag die je terugwint.
Pagina: 1 ... 5 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.