[F1 2019] Race 1 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 40 Laatste
Acties:
  • 146.680 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
Een journalist op Twitter roept dat Ferrari een PU issue had en daarom quali in safe mode moest:

https://twitter.com/Smile.../1106854229124235264?s=19

"Power Unit in "safe" mode to avoid reliability problems. Low downforce set-up to compensate for lack of horse-power. With a front end that is not up to par and understeer on the bend in Australia you don't go fast, especially in qualifying #AusGP #FUnoAT"

Tja... excuses van een Tifosi ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
loekf2 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:57:
Een journalist op Twitter roept dat Ferrari een PU issue had en daarom quali in safe mode moest:

"Power Unit in "safe" mode to avoid reliability problems. Low downforce set-up to compensate for lack of horse-power. With a front end that is not up to par and understeer on the bend in Australia you don't go fast, especially in qualifying #AusGP #FUnoAT"

Ook al is het geen excuus dan hebben ze hun huiswerk niet helemaal gedaan :X

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ben ik de enige die bang is dat KUB er volle bak af gaat vliegen omdat hij de raceafstand toch niet aan blijkt te kunnen?

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Haha die topreactie onder de YT-video van de kwalificatie highlights. "Mercedes is that annoying friend who always says exam went terrible and later destroys everyone" _O-

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:22
Vanmorgen ook de Q even bekeken, ben van plan het seizoen weer wat meer te volgen. Ik ben altijd wel wat fan geweest van McLaren, en ik wil dit jaar Sainz met interesse volgen. Dus vandaag al niet bijzonder, wel leuk dat Norris een goed debut maakt.

En stilletjes hopen dat de heerschappij van Mercedes wat deuken krijgt dit seizoen, al heb ik respect voor hun stabiliteit en performance.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Speedster schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:45:
[...]

Daar heb je de glazen bol weer... Doe eens loterij nummers door geven
Want?
Het is een gegeven dat nieuwe regels voor grotere afstand tussen de top en de rest zorgen. Door de hogere budgetten kunnen de toppers sneller reageren op een regelwijziging. Juist na een paar jaar ontwikkeling loopt dat naar elkaar toe. Dat heeft niks met een glazen bol te maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Teleurstellend begin zo, alle teams (behalve Williams) hebben meer progressie laten zien dan Red Bull, die notabene van de aller aller allerslechtste motor van de hele wereld afkomen (volgens sommigen)!

Ook teleurstellend dat het team dat altijd het aller aller allerbeste chassis bouwt met de aller aller allerbeste ontwerper (volgens sommigen), nu ze eindelijk een concurrerende motor hebben, problemen heeft met ‘de afstelling’.

Maar niks getreurd voor de apologeten, want Red Bull is immers fantastisch in de doorontwikkeling tijdens het seizoen. Vooral vanaf het moment dat ze geen kans meer maken op winst. Ook is het natuurlijk logisch dat je het eerste jaar niet kan winnen met je geweldige motor want nieuwe combi met de auto :p

Toch heb ik voor de race wel wat meer hoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat kunnen we gelijk ontkrachten met ondergaande video.
Op snelheid kan Ferrari gewoon meekomen, ruim 5 tienden gaat verloren op insturen en uitaccellereren. :) gewoon flauwekul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

The Legend

*Plop*

Horner betwist trouwens dat GAS Q2 miste door een strategische fout, maar doordat ‘ie 2 cool down laps deed ipv 1. Mede daardoor was zijn 2e flying lap niet sneller dan de 1e, waar dat Max met 1 cool down lap wel lukte. Tegen de tijd dat ‘ie binnenkwam zou het al t laat zijn geweest om nog met nieuwe banden nog een outlap plus flying lap te doen.
The team had planned to get through Q1 using only one set of tyres, with a fast lap, a cool down lap to recharge the battery, then a second fast lap.

Circumstances led to Gasly doing two cool down laps, and then subsequently his second fast lap was not quicker than the first. Team-mate Max Verstappen, who only did one cool down lap, did improve.

By the time Gasly returned to the garage it was too late to take any more tyres, and he was gradually bumped down the order by drivers who had taken second sets. He finished the session in 17th place.
Ze zaten dus beide op dezelfde strategie.
Horner said Gasly running two cool-down laps was critical.

"Unfortunately the spanner in the works was having to do two charge laps - that was exactly the same as Lewis Hamilton," he said.

"There was an issue on the dash on the recharging of his battery after having set that lap.

"The bottom line was by the time the right communication had been given to him it took two cool down laps to recharge the battery to get it into the right position to start his final timed lap, which unfortunately he didn't improve on.

"And in the meantime the circuit was evolving quicker than we expected. So it was almost almost a perfect storm."
En dus een issue met het opladen van de accu.

[ Voor 72% gewijzigd door The Legend op 16-03-2019 14:57 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Nog steeds hogere topsnelheid dan Mercedes op de echt lange rechte stukken. Right. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:55

SomerenV

It's something!

Ik zie hier eigenlijk maar weinig mensen praten over het bandenmanagement. Een pole pakken is natuurlijk leuk en de de afstand tussen Mercedes en de rest is vrij groot, maar uiteindelijk zegt het nada over de race zelf. De helft van de races heeft degene die pole pakte niet de race gewonnen (11 keer om precies te zijn). Vorig jaar was het verschil met Mercedes en Ferrari/RBR overigens ook vrij groot (0,7 seconden) en toch kon Verstappen regelmatig het vuur aan de schenen van de twee grote topteams leggen (mede door goede strategie en banden die gewoon lang mee gingen) en Vettel won vorig jaar deze GP.

Waarschijnlijk hadden sommigen hier een soort magische prestaties verwacht, maar we mogen niet klagen denk ik. Het middelveld (of zeg maar gerust bijna alles buiten de drie topteams om) zit érg dicht bij elkaar dus dat belooft veel leuks en RBR zit met een nieuwe motor momenteel op het niveau van Ferrari wat gewoon helemaal prima is. Ja, jammer dat Mercedes weer by far het beste is op dit moment maar het kan soms raar lopen ^^

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50

The_Scarabial

MTB for life!

Hier de quali ff teruggekeken via f1tv.com, damn wat werkt dat super, ideaal, denk dat ik maar voor het hele jaar ff afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:28
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:51:
[...]

Nog steeds hogere topsnelheid dan Mercedes op de echt lange rechte stukken. Right. :P
Er staat in de tweet dat ze door het gebrek aan power een compromis hebben moeten maken met betrekking tot de afstelling (minder downforce), verklaart ook direct lagere snelheid in de bochten. Ik heb het idee dat ongeveer hetzelfde voor red bull geldt alleen hebben zij waarschijnlijk van nature minder pk’s.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
SomerenV schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:57:
Ik zie hier eigenlijk maar weinig mensen praten over het bandenmanagement.
Omdat dat nog niet kan. Alleen de teams weten momenteel wat over hun eigen bandenslijtage en dus management.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

TheBrut3 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:09:
[...]

Omdat dat nog niet kan. Alleen de teams weten momenteel wat over hun eigen bandenslijtage en dus management.
Ja dat snap ik, maar ik zie her en der best wat mensen die echt véél te veel conclusies verbinden aan deze eerste en tot nu toe enige kwalificatie terwijl er nog best wat variabelen zijn die we niet kennen, waarvan bandenmanagement best een belangrijke kan zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:53:
[...]

Ik ben daar niet zo bang voor. Australië is misschien wel Mercedes hun beste circuit. Ik denk namelijk dat RBR veel dichterbij zit dan ik zelfs had durven hopen voor deze kwalificatie. Ik ben eigenlijk meer verbaast hoe slecht Ferrari was. Sluit dat aan bij de drie meest recente reacties die nu in het algemene F1 topic staan van mij, en ik begin te vermoeden dat RBR wel eens beter kan zijn dan Ferrari, en ook meer potentieel heeft. :)
Ik denk er wat anders over na het zien van dat grafiekje van je met reakties als je ziet dat Hamilton en Verstappen vrijwel gelijk zijn en Vettel langzamer in zijn reakties met afremmen enz dan zit dat 0.800 verschil tussen Ham en Ver gewoon in de auto en is de mercedes gewoon een klasse beter dan de rb .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-10 12:21
Mijn verwachting voor de top drie morgen:
- HAM, VER, LEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
The_Scarabial schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:01:
Hier de quali ff teruggekeken via f1tv.com, damn wat werkt dat super, ideaal, denk dat ik maar voor het hele jaar ff afsluit.
Beetje jammer dat je het alleen af kan sluiten met een creditcard

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

dave1972 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:33:
[...]

Beetje jammer dat je het alleen af kan sluiten met een creditcard
En de Google app-store en Apple app-store en debet kaarten waarvan en 300 soorten hangen bij de Hoogvliet, Albert Heijn en Jumbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
The_Scarabial schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:01:
Het schijnt wel zo te zijn dat het live niet altijd even goed werkt, of soms gewoon helemaal niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:35:
[...]

En de Google app-store en Apple app-store en debet kaarten waarvan en 300 soorten hangen bij de Hoogvliet, Albert Heijn en Jumbo.
Weet niet of we over het zelfde praten ...maar als ik de live timing app wil hebben moet ik een in app purchase doen en dat gaat alleen via een creditcard .....

Samsung Flip 7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Martinspire schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:44:
Van Red Bull is het duidelijk dat de nieuwe package gewoon niet goed werkt en dat mag Newey zich wel aanrekenen. Qua setup zaten ze er gewoon niet bij en ze jojoën al heel het weekend wel of niet de top in. Gasly kun je weinig aanrekenen, maar leert meteen een wijze les. En het betekend dat we morgen nog wel wat inhaalacties gaan zien. Ik verwacht nog steeds dat Red Bull wel een hele goede race-auto heeft en minder een kwalificatiemonster. En een podium voor Max zit er nog wel in. Ik had alleen gehoopt dat ze dichter bij Mercedes zouden zitten dan Ferrari.
Vind het wel grote woorden rondom de auto en verwijzingen richting Newey. Dit zou in dat geval zoals het nu gesteld wordt fout-op-fout zijn. Toen deze nieuwe auto's werden geïntroduceerd dachten we ook dat RBR het goed fout had gedaan door het seizoente starten met een (te cleane) wagen waar gedurende het seizoen pas allemaal aerodynamica aan werd toegevoegd.

Als ik dit zo lees wil jij dan stellen dat de laatste dagen van Newey zijn geteld omdat hij het "kunstje" niet meer beheerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Grrrrrene schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:47: Ik vond dat iedereen erg vroeg weg ging. Max lag een halve ronde achter de rest en kwam nog vrij ruim binnen de tijd (12s te gaan ofzo) over de finish. Dat gebeurde zowel in Q2 als Q3 viel me op.
Zat voor zijn laatste Q3 run met de onboard mee te kijken/luisteren en toen zei zn engineer een paar keer dat ie eerst 1 seconde en toen 2 seconden achter lag en toch even tempo moest maken om niet te laat te zijn. (Zo begreep ik de berichten tenminste)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

dave1972 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:38:
[...]

Weet niet of we over het zelfde praten ...maar als ik de live timing app wil hebben moet ik een in app purchase doen en dat gaat alleen via een creditcard .....
Dan praat jij over wat anders want @The_Scarabial heeft het over F1 pro... de streamdienst. ;)

App-store -> jou profiel -> diensten en abbo’s ...als er wat af te sluiten is met een aanwezige app, dan vind je dat daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

ThomasG schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:37:
[...]
Het schijnt wel zo te zijn dat het live niet altijd even goed werkt, of soms gewoon helemaal niet werkt.
dat gaan we morgen zien, zit nog in de gratis proefsessie van 7 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:01
Ik zet met frisse tegenzin de wekker wel, lukt me toch niet om volledig spoilervrij te blijven als ik het later terugkijk. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mugwump schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:43:
Ik zet met frisse tegenzin de wekker wel, lukt me toch niet om volledig spoilervrij te blijven als ik het later terugkijk. :P
Gewoon uitslapen...
Leclerc en Bottas in bocht 1 er af, Vettel mechnische pech, Ham vreet ze banden op en wordt 2e, Max wint..Gasly 3.

Zo gaan we het doen had ik bedacht. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

iemand de weersvoorspellingen ook al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:47

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:47:
[...]

Gewoon uitslapen...
Leclerc en Bottas in bocht 1 er af, Vettel mechnische pech, Ham vreet ze banden op en wordt 2e, Max wint..Gasly 3.

Zo gaan we het doen had ik bedacht. oOo
Ik zie liever dat Max gewoon op eigen kracht P1 rijdt en niet geholpen wordt door uitvallers.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:31

pro_6or

amateur_60r

Chiron schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:48:
[...]

Ik zie liever dat Max gewoon op eigen kracht P1 rijdt en niet geholpen wordt door uitvallers.
Dat staat in de planning voor Bahrein.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tomcat84 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:40:
[...]

Zat voor zijn laatste Q3 run met de onboard mee te kijken/luisteren en toen zei zn engineer een paar keer dat ie eerst 1 seconde en toen 2 seconden achter lag en toch even tempo moest maken om niet te laat te zijn. (Zo begreep ik de berichten tenminste)
Ik hoorde hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Chiron schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:48:
[...]

Ach, het moet ook meezitten. Als ik het me goed herinner won Ferrari hier vorig jaar dankzij een gunstige VSC.
Australië is nou eenmaal bij uitstek een circuit voor de (huidige) Mercedes. Het zou wel lekker zijn als de RB qua race pace niet onder zou doen voor Ferrari.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Hoop alleen dat de start beter gaat dan vorig jaar. Volgens mij ging het vorig jaar ook fout omdat Max zich een beetje liet opnaaien door z’n race engineer “come on max we haven’t got time for this”. Hij zat toen vast achter een Haas.

Tegenwoordig is hij wel wat kalmer en snapt hij dat de race niet in de eerste rondes/race wordt beslist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Dan praat jij over wat anders want @The_Scarabial heeft het over F1 pro... de streamdienst. ;)

App-store -> jou profiel -> diensten en abbo’s ...als er wat af te sluiten is met een aanwezige app, dan vind je dat daar.
Heb op mn tel f de F1 app geinstalleerd ik wil gebruik maken van de 7 dagen trial en kan alleen gebruik maken van Maestro, Visa of Mastercard.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:08:
Ter lering en vermaak. :+

Kunnen we ons nog herinneren hoe Autosport wekenlang steeds Ferrari aan het ophemelen was. Nou, gisteren deden "de experts" het nog steeds. Vanaf 2:37 wordt het dan echt hilarisch. Heerlijk als de Britse clickbait media eens keihard voor lul staat. :P

[YouTube: 'Ferrari is holding something back']
De Britse Clickbaiters gaan gewoon door:

"How bonkers is it, that we can consider a sixt consecutive pole for Hamilton as an Suprise"

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Jasphur schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:44:
Waren deze foto’s al voorbij gekomen?

FERARRI
[Afbeelding]

HAAS
[Afbeelding]
Weet iemand waar die dvi? connector voor is, of de ronde in de hoek bij de HAAS?
Lijkt me voor het uitlezen van sensors...

Maar waaraan zit dat verbonden? de body?

Zo'n vleugel verwisselen ze als het moet heel snel, met die nokjes boven in de body en dan kantelen.
Maar het zou me verbazen dat die dvi connector dan goed pakt in de body?
Of is dit niet aangesloten op de body tijdens het rijden.

Of gebeurt dat uitlezen alleen als de vleugen er weer af ligt met een kabel eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:58
JBplap schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:20:
[...]

Weet iemand waar die dvi? connector voor is, of de ronde in de hoek bij de HAAS?
Lijkt me voor het uitlezen van sensors...

Maar waaraan zit dat verbonden? de body?

Zo'n vleugel verwisselen ze als het moet heel snel, met die nokjes boven in de body en dan kantelen.
Maar het zou me verbazen dat die dvi connector dan goed pakt in de body?
Of is dit niet aangesloten op de body tijdens het rijden.

Of gebeurt dat uitlezen alleen als de vleugen er weer af ligt met een kabel eraan?
Zou me niks verbazen als dat gemaakt is op basis van dat het snel los kan maar niet snel vast. Oftewel, als ze de vleugel moeten wisselen hebben ze pech en geen data.

Ik denk namelijk ook niet dat er zoveel sensoren in de neus zitten. Waarschijnlijk de sensor om de rijhoogte en / of snelheid te bepalen (kwam hier nog een foto van voorbij bij Mercedes) en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 15:50
Als je de laps van Ham en Vet naast elkaar zet loopt de Mercedes op 1 recht stuk al zo'n 2 tiende weg. Op 1 inremactie loopt Vet ook nergens in. De motor lijkt een stuk sneller van Mercedes.

Als de Honda lekker loopt kan dat met Ferrari het gat misschien wel dichten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:31
De Williams heeft weer eens een fundamenteel probleem.
"There is one fundamental which I don't want to discuss publicly," said Russell, who will start 19th for his F1 debut.

"We understand what that is, but it doesn't mean we can wake up on Monday morning and rectify it.

"To change something so fundamental will take months of development, work in the simulator and designers working out how to do it, and that is what needs to be done at the moment.

"Unfortunately we are looking at a number of races before we are going to be able to fight, and that is just where we are at the moment."
https://www.autosport.com...und-fundamental-car-issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Franco10 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:06:
Als je de laps van Ham en Vet naast elkaar zet loopt de Mercedes op 1 recht stuk al zo'n 2 tiende weg. Op 1 inremactie loopt Vet ook nergens in. De motor lijkt een stuk sneller van Mercedes.

Als de Honda lekker loopt kan dat met Ferrari het gat misschien wel dichten.
Klopt, Vettel screen geen partymodes te hebben. (Maar was toch sneller dan verstappen).

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:47

vhal

ಠ_ಠ

Je kan je dus afvragen wat ze de afgelopen 6/7/8/9 maanden in de fabriek hebben gedaan. Jammer maar helaas..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

“Een probleem” is nogal een understatement.
- geen technisch directeur.
- auto die volstrekt waardeloos is
- management
- Kubica ... 2 keer tegen de muur, tja... nevermind
- financiën

Het ergste... of vreemde is nog wel. Als je naar de Williams kijkt, specifiek de details dan zie je wel dat er echt werk in is gegaan... alsof ze hun eigen aero plannen gewoon niet begrijpen. Daarentegen is vreemd genoeg het sidepod design gewoon gebleven terwijl die zoveel koelingsproblemen gaven in 2018. (Als we Stroll moeten geloven liep de motor heel 2018 in een afgeknepen modus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
werphengel schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:04:
Hoop alleen dat de start beter gaat dan vorig jaar. Volgens mij ging het vorig jaar ook fout omdat Max zich een beetje liet opnaaien door z’n race engineer “come on max we haven’t got time for this”. Hij zat toen vast achter een Haas.

Tegenwoordig is hij wel wat kalmer en snapt hij dat de race niet in de eerste rondes/race wordt beslist
Ik weet niet of hij per se kalmer is. Hij is in ieder geval een jaar ervarener. Vorig jaar voelde hij volgens mij de druk om echt te laten zien dat hij zijn teamgenoot voorbij was. Dit seizoen is hij toch wel gewoon de "eerste rijder". Dat zal ook wel enige druk met zich mee brengen, maar in de Q wist hij daar in ieder geval goed mee om te gaan.

Ik had vorig seizoen wel het idee dat hij in de tweede helft wat vaker eieren voor zijn geld koos in plaats van een risicovol gevecht aan te gaan waar dat niet direct nodig was (Ocon was dan weer een uitzondering). Het is nu aan Verstappen om te laten zien dat hij over een heel seizoen volwassen kan rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik vind het knap hoe in dit topic (maar ook bij het journaille) op basis van 1 kwalificatie of race al hele conclusies kunnen worden getrokken. De meeste conclusies die ik hier in dit topic zie zijn eigenlijk conclusies die je alleen kunt trekken als iets structureel is, het lijkt me sterk dat je dat na 1 Q al kunt constateren. (zoals op de onderwerpen RBR/Newey, Kubica, wordt gedaan). Dit is niet nieuw, maar ik persoonlijk vind die stellige beweringen altijd een beetje het topic / nieuws vervuilen.
The_Scarabial schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:49:
[...]

Idd altijd oppassen voor divebomb RIC and KVY the Torpedo!
ik denk niet dat je de divebomb van RIC nog veel zult zien omdat dat m.i. meer een kenmerk van de Red Bull is dan van de coureur. Mocht RIC het toch gaan proberen, dan gaat denk ik dat in tranen eindigen.

[ Voor 0% gewijzigd door P.O. Box op 16-03-2019 18:15 . Reden: benadrukt dat het om persoonlijke gedachte gaat ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:59

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

JB schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:57:
Kan iemand die Hamilton eens een keer een schop tussen zijn ballen verkopen mbt zijn bullshit gelul na de quali/race... :/ Ongelofelijk dat hij zoveel fans heeft met zijn “I first want to thank all the fans” “The team...” :r
My parents.. I wouldn't be here without them.

:r barf.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
P.O. Box schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:50:
Ik vind het knap hoe in dit topic (maar ook bij het journaille) op basis van 1 kwalificatie of race al hele conclusies kunnen worden getrokken. De meeste conclusies die ik hier in dit topic zie zijn eigenlijk conclusies die je alleen kunt trekken als iets structureel is, het lijkt me sterk dat je dat na 1 Q al kunt constateren. (zoals op de onderwerpen RBR/Newey, Kubica, wordt gedaan). Dit is niet nieuw, maar ik persoonlijk vind die stellige beweringen altijd een beetje het topic / nieuws vervuilen.

[...]

ik denk niet dat je de divebomb van RIC nog veel zult zien omdat dat m.i. meer een kenmerk van de Red Bull is dan van de coureur. Mocht RIC het toch gaan proberen, dan gaat dat in tranen eindigen.
Raar dat als RIC een divebomb gaat doen het in tranen eindigt maar je geen conclusies uit 1 Q kan trekken. Hoe kom je tot de conclusie dat het in tranen gaat eindigen met nog 0 pogingen dit seizoen?

(Ik ben het er wel mee eens hoor dat je geen conclusies uit de 1e Q kan halen, het gaat me er alleen om dat het bij iets anders blijkbaar wel kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

*knip* off-topic.

[ Voor 97% gewijzigd door naitsoezn op 16-03-2019 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
erik91 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:01:
[...]

Raar dat als RIC een divebomb gaat doen het in tranen eindigt maar je geen conclusies uit 1 Q kan trekken. Hoe kom je tot de conclusie dat het in tranen gaat eindigen met nog 0 pogingen dit seizoen?
ik dat verwacht dat op basis van de mogelijkheden van de auto in het verleden. Ik doe de aanname dat de divebomb een kwaliteit van de RBR is en niet perse van RIC. Ik baseer me dus niet op 1 Q, maar op de twee seizoenen daarvoor.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik91
  • Laatst online: 28-09 06:33
P.O. Box schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:07:
[...]

ik dat verwacht dat op basis van de mogelijkheden van de auto in het verleden. Ik doe de aanname dat de divebomb een kwaliteit van de RBR is en niet perse van RIC. Ik baseer me dus niet op 1 Q, maar op de twee seizoenen daarvoor.
:)
Ik denk dat RIC prima kan aanvoelen wat wel en niet met die Renault kan, het is geen pannekoek maar een top coureur. Misschien vindt ie wel een manier om met een Renault een succesvolle divebomb te doen.

En bij RBR ging het ook niet altijd goed (meestal wel maar niet altijd)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Wie gaat er morgen trouwens live kijken? Zelf ben ik echt absoluut geen ochtendmens (geef mij maar de nacht) maar ik ben te benieuwd om het te laten schieten. Vanmorgen ook samen met een goede vriend (via Discord) de kwalificatie gekeken. Morgen in de vroegte daarheen met een handjevol worstenbroodjes :+ Hij heeft de komende nacht een fotoklus dus dat wordt doorhalen en na de GP een keer slapen. Zelf na de GP ook nog een dutje doen aangezien het een drukke dag wordt. Ben wel echt benieuwd wat de verschillende teams gaan laten zien.

Mij boeit het overigens niet heel veel wie er uiteindelijk met de winst vandoor gaat. Ja, het zou tof zijn als Max een podiumplaats pakt, maar belangrijker vind ik dat er voldoende actie is. Dus lekker veel gevechten en inhaalacties. De rest maakt me véél minder uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
SomerenV schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:26:
Wie gaat er morgen trouwens live kijken? Zelf ben ik echt absoluut geen ochtendmens (geef mij maar de nacht) maar ik ben te benieuwd om het te laten schieten. Vanmorgen ook samen met een goede vriend (via Discord) de kwalificatie gekeken. Morgen in de vroegte daarheen met een handjevol worstenbroodjes :+ Hij heeft de komende nacht een fotoklus dus dat wordt doorhalen en na de GP een keer slapen. Zelf na de GP ook nog een dutje doen aangezien het een drukke dag wordt. Ben wel echt benieuwd wat de verschillende teams gaan laten zien.

Mij boeit het overigens niet heel veel wie er uiteindelijk met de winst vandoor gaat. Ja, het zou tof zijn als Max een podiumplaats pakt, maar belangrijker vind ik dat er voldoende actie is. Dus lekker veel gevechten en inhaalacties. De rest maakt me véél minder uit.
Ik denk de meeste wel hier ....ik iig wel 🙂

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG

Ik sta al jaren iedere werkdag om 6 uur op, dus ik zet mijn wekkertje op tijd voor de race en draai mij daarna weer lekker om. De voorbeschouwing met Kampheus hoef ik op de vroege ochtend niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 21:23
Yep, heb er even over nagedacht het op te nemen en een uurtje of twee later beginnen te kijken.

Maar heb er teveel zin in en vriendinlief stelde zelf ook voor om gewoon de wekker te zetten. Misschien pik ik zelfs de voorbeschouwing nog wel mee.

Verder lazy sunday, dus ik val in de loop van de dag bij het Netflixen vast ook nog wel in slaap :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 14:46
Mijn wekker gaat ook altijd erg vroeg, dus geen probleem met een race om deze tijd. Sterker nog, mogen van mij altijd zo vroeg zijn. Mijn vrouw wordt pas wakker als de race klaar is en dan hebben we nog de hele dag om iets anders te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 19:28
The_Scarabial schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:48:
iemand de weersvoorspellingen ook al gezien?
Droog en 28 graden net als de afgelopen weken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW1904
  • Laatst online: 08-10 14:23
Wie gaat er morgen trouwens live kijken? Zelf ben ik echt absoluut geen ochtendmens (geef mij maar de nacht) maar ik ben te benieuwd om het te laten schieten. Vanmorgen ook samen met een goede vriend (via Discord) de kwalificatie gekeken. Morgen in dñe vroegte daarheen met een handjevol worstenbroodjes :+ Hij heeft de komende nacht een fotoklus dus dat wordt doorhalen en na de GP een keer slapen. Zelf na de GP ook nog een dutje doen aangezien het een drukke dag wordt. Ben wel echt benieuwd wat de verschillende teams gaan laten zien.

Ik wel! Vanavond eerst nog naar een rally (Zuyderzee Rally) en morgen ochtend F1. :-) Maar ik heb datzelfde probleem. Absoluut geen ochtend mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:45

franssie

Save the albatross

Bramster schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:35:
Mijn wekker gaat ook altijd erg vroeg, dus geen probleem met een race om deze tijd. Sterker nog, mogen van mij altijd zo vroeg zijn. Mijn vrouw wordt pas wakker als de race klaar is en dan hebben we nog de hele dag om iets anders te doen
Ha mooi. Ik zet wel een wekker maar zet deze dan weer uit morgenochtend waarschijnlijk. ben een nacht mens. Misschien dat ik ga luisteren naar de Ziggo stream op mijn mobiel en zo nu en dan kijk.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:29

basvn

Breezand - NHN

96: Pole winning car - Williams / WDC winning Car - Williams

97: Pole winning car - Williams / WDC winning Car - Williams

98: Pole winning car - McLaren / WDC winning Car - McLaren

99: Pole winning car - McLaren / WDC winning Car - McLaren

00: Pole winning car - McLaren / WDC winning Car - Ferrari

01: Pole winning car - Ferrari / WDC winning Car - Ferrari

02: Pole winning car - Ferrari / WDC winning Car - Ferrari

03: Pole winning car - Ferrari / WDC winning Car - Ferrari

04: Pole winning car - Ferrari / WDC winning Car - Ferrari

05: Pole winning car - Renault / WDC winning Car - Renault

06: Pole winning car - Honda/ WDC winning Car - Renault

07: Pole winning car - Ferrari / WDC winning Car - Ferrari

08: Pole winning car - McLaren / WDC winning Car - McLaren

09: Pole winning car - Brawn / WDC winning Car - Brawn

10: Pole winning car - RedBull / WDC winning Car - RedBull

11: Pole winning car - RedBull / WDC winning Car - RedBull

12: Pole winning car - McLaren / WDC winning Car - RedBull

13: Pole winning car - RedBull / WDC winning Car - RedBull

14: Pole winning car - Mercedes / WDC winning Car - Mercedes

15: Pole winning car - Mercedes / WDC winning Car - Mercedes

16: Pole winning car - Mercedes / WDC winning Car - Mercedes

17: Pole winning car - Mercedes / WDC winning Car - Mercedes

18: Pole winning car - Mercedes / WDC winning Car - Mercedes

Melbourne is niet representatief :)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:21

JB

Cédric roelt!

Wekker staat op 5:00. Maat komt deze kant op dus dat word lekker bakkie koffie maken en in “huispak” op de bank! Zin in!!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JW1904 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:36:
[...]
Ik wel! Vanavond eerst nog naar een rally (Zuyderzee Rally) en morgen ochtend F1. :-) Maar ik heb datzelfde probleem. Absoluut geen ochtend mens.
Wakker blijven? Probleem opgelost 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ben rond zo'n 5:30 wel wakker, na de race weer even een powernapje doen want om 12u heb ik zelf een hardloopwedstrijd (Stevensloop).

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:52

Wom

Moet vanavond draaien op een hardstylefeest hier in de buurt om daarna nog even langs een verjaardag te gaan. Ik gok dat ik maar wakker blijf en zondag uitbrak. Moest normaal gezien voetballen, maar dat is al afgelast. Ik zie dat maar als een teken van boven.

En dan hopen dat Wom jr. me een beetje met rust wil laten :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 11:32

Bosmonster

*zucht*

B-Real schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:32:
Yep, heb er even over nagedacht het op te nemen en een uurtje of twee later beginnen te kijken.

Maar heb er teveel zin in en vriendinlief stelde zelf ook voor om gewoon de wekker te zetten. Misschien pik ik zelfs de voorbeschouwing nog wel mee.

Verder lazy sunday, dus ik val in de loop van de dag bij het Netflixen vast ook nog wel in slaap :P
De voorbeschouwing ga ik niet eerder voor opstaan. De race wel. Zet de wekker wel rond 5:45. Heb ik nog tijd om een bakkie koffie te zetten en wakker te worden.

Al maakt de adrenalinestoot van de start me sowieso klaarwakker altijd :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 16-03-2019 19:14 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:52

Wom

Bosmonster schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:14:
[...]

Al maakt de adrenalinestoot van de start me sowieso klaarwakker altijd :P
Puntje van de stoel, voorover geleund richting de tv, beetje kriebel in de buik, aandachtig kijken naar de lichten. En dan maar hopen dat je alles meekrijgt wat er gebeurd om te zoeken naar je favo rijder om te zien of hij heelhuids er door komt. Een van de beste moment van een race altijd!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:59

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ben ik even blij dat ik vader ben van twee kleine baby's en sowieso wel om 6 uur wakker ben :+

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:50
wanneer de race saai is..sukkel ik meestal al snel weer in slaap voor de tv..hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Tjebakka schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:22:
Ben ik even blij dat ik vader ben van twee kleine baby's en sowieso wel om 6 uur wakker ben :+
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Ik ben tegenwoordig élke dag onvrijwillig om 6 uur wakker. Morgen is de enige dag dat ik het niet erg vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW1904
  • Laatst online: 08-10 14:23
hardware-lover schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:01:
[...]

Wakker blijven? Probleem opgelost 👍
Touchè. Denk alleen dat ik dan net zoveel van de race zie als vorig seizoen- toen ben ik kort na de start in slaap gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:16
Tv met Chromecast op mijn slaapkamer hier, ontspannen kijken dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
JW1904 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:29:
[...]

Touchè. Denk alleen dat ik dan net zoveel van de race zie als vorig seizoen- toen ben ik kort na de start in slaap gevallen.
Dat overkwam mij ook altijd in de jaren dat ik op zaterdagavond nog tot diep in de nacht op stap ging. Wekker vijf minuten voor de start, TV aan en voordat het begonnen was alweer in slaap. :P
Vannacht wel om een uurtje of één thuis verwacht ik, dus dan moet het toch lukken om uit bed te komen tegen zes uur.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Ik ben er morgen bij in de Ziggo studio. Over vroeg op gesproken! We rijden om 3u hier de straat uit om op tijd te zijn! :Z :O

Overigens waarschijnlijk de enige keer dat ik de voor en nabeschouwing ga zien dit jaar, want ik heb nu f1tv pro, en daar heb je weinig voor en nabeschouwing. Dat verzorgen jullie hier op het forum voor mij hoop ik 😇

[ Voor 9% gewijzigd door ATS op 16-03-2019 19:55 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

Reinier

\o/

Bonuspunten voor het gebruik van een Olav-isme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
Vannacht ga ik op stap, ik vrees dat ik om 6 uur nog net niet thuis ben. Feestje duurt tot ongeveer 5 uur. Ik zet om zes uur mijn 4g uit en zodra ik thuis ben zal ik direct beginnen met de start van de race. Van zo'n start word ik altijd helemaal hyper en klaarwakker, pot thee en een ontbijtje erbij en dan hopen dat ik na de race lekker kan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 21:23
Toen de GP van Australië nog rond 4.00 begon wel eens "op tijd" naar huis gegaan met stappen.

Thuis aan de keukentafel de F1 maar gaan kijken, omdat ik op de bank sowieso in slaap zou vallen.

Lang verhaal kort. Ik was op tijd thuis, start gemist omdat ik toen al sliep en ik werd bij rondje 25 wakker met een stijve nek en een dove arm. Toen maar naar bed gegaan en s middags de herhaling gekeken _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:56
Mijn zoon heeft zijn polo en pet al klaar liggen op de bank en die zorgt wel dat ik om vijf uur ook beneden ben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:55:
Mijn zoon heeft zijn polo en pet al klaar liggen op de bank en die zorgt wel dat ik om vijf uur ook beneden ben :)
Weet niet wat erger is... jou zoon die om 06:00 nog even een afterparty inzet tijdens de race, of mijn kinderen die even de Lego treinen instarten met de enige echte “trein geluiden” app daarnaast. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
ATS schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:50:
[...]

Ik ben er morgen bij in de Ziggo studio. Over vroeg op gesproken! We rijden om 3u hier de straat uit om op tijd te zijn! :Z :O

Overigens waarschijnlijk de enige keer dat ik de voor en nabeschouwing ga zien dit jaar, want ik heb nu f1tv pro, en daar heb je weinig voor en nabeschouwing. Dat verzorgen jullie hier op het forum voor mij hoop ik 😇
Wij kunnen jou herkennen aan je Tweakers t-shirt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ATS schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:50:
[...]

Zet tijdens de race .. in de studio je F1 pro app aan met Sky commentaar voor 30 minuten en ik betaal je een VIP ticket voor De 2020 testdagen. oOo

Wel even op video vastleggen heh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 11:21
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:02:
[...]

Weet niet wat erger is... jou zoon die om 06:00 nog even een afterparty inzet tijdens de race, of mijn kinderen die even de Lego treinen instarten met de enige echte “trein geluiden” app daarnaast. :)
Heerlijk....ik ben gelukkig niet de enige met deze "ruis" op de achtergrond tijdens races :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:38
Mijn wekker staat om 4:20. :)
Heerlijk die vroege races. *O*

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 18:28
Verstappen die na de kwalificatie op de boordradio zijn verontschuldiging aan Helmut Marko aanbood (± 0:08), waarom is mij onduidelijk:

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 11:21
Weet iemand of die update / upgrades(die van "china") nu ook daadwerkelijk op de auto's van RB zitten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Siebeh schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:21:
Weet iemand of die update / upgrades(die van "china") nu ook daadwerkelijk op de auto's van RB zitten?
Haha, die vraag staat ook al op F1 tech, en op Reddit zag ik hem voorbij komen. Ik heb nog niet echt materiaal gezien waaruit dat blijkt. Alleen de achtervleugel vooralsnog. Kan natuurlijk ook iets onderhuids zijn. Lang niet alle updates zijn aero gerelateerd. Zag wel een opmerkelijke demper in de RB. Voorheen voorzien van uitsluitend een “ Belleville spring” is deze nu bijgestaan door een vloeistof of gas cel.

-edit-

Foto toegevoegd
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/535767/ZkgwNHD2.jpeg

[ Voor 8% gewijzigd door Turbo-Puppy op 16-03-2019 20:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gewoon om 23.00 uur naar bed en wekker om 06.00 uur. Na de race lekker ontbijten bij een brasserie met familie en vervolgens lazy sunday.

Fijn vooruitzicht :9 :)
Max eindelijk eens goed beginnen aan het seizoen, let’s hope so.
Nog 9,5 uur tot aan de start O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:41:
Hier gewoon om 23.00 uur naar bed en wekker om 06.00 uur. Na de race lekker ontbijten bij een brasserie met familie en vervolgens lazy sunday.

Fijn vooruitzicht :9 :)
Max eindelijk eens goed beginnen aan het seizoen, let’s hope so.
Nog 9,5 uur tot aan de start O+
Nog 10 uur en 4 min 🤣 of loopt die klok van de F1 app niet goed 🤔

[ Voor 5% gewijzigd door dave1972 op 16-03-2019 20:44 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:43:
[...]

Nog 10 uur en 4 min 🤣 of loopt die klok van de F1 app niet goed 🤔
06.10 uur is toch echt nog maar 9,5 uur :D

Zie https://f1countdown.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2019 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:45:
[...]

06.10 uur is toch echt nog maar 9,5 uur :D
Yep dat blijkt ....vreemde F1 app 😄

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:36

Killjoy

Klingon lawn products

Ga het voor het eerst in 8 jaar weer eens proberen *O*

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:18:
Verstappen die na de kwalificatie op de boordradio zijn verontschuldiging aan Helmut Marko aanbood (± 0:08), waarom is mij onduidelijk:

[Twitter]
Kennelijk is hij over de voet van Marko gereden. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:51
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:05:
[...]

Kennelijk is hij over de voet van Marko gereden. :P
Dat lijkt me een grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Met dat vreemde uitrijden bij Q3 poging 2 (?) zou je het nog bijna gaan geloven ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Saturnus schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:08:
Met dat vreemde uitrijden bij Q3 poging 2 (?) zou je het nog bijna gaan geloven ook. :+
Motor sloeg af.

Mbt de updates. Zoals ik het las, waren dat juist de onderdelen die Gasly in Barcelona aan barrels heeft gereden. En die ze nu dus niet goed genoeg getest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Max gaf in het interview met Olav ook al aan dat het ‘okay ging’ maar nog niet goed.. Ze hebben de afstelling gewoon niet optimaal gekregen en naar mijn gevoel is Max echt de baas vwb het afstellen van de auto.. Tenminste zo komt het over..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Laatst online: 10-10 21:34
D-Ed schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:13:
Max gaf in het interview met Olav ook al aan dat het ‘okay ging’ maar nog niet goed.. Ze hebben de afstelling gewoon niet optimaal gekregen en naar mijn gevoel is Max echt de baas vwb het afstellen van de auto.. Tenminste zo komt het over..
Max is meermaals geprezen hoe goed hij de autos kan afstellen en goede feedback levert aan de engineers.

Daar zal het niet aan liggen denk ik. Wellicht gebrek aan tijd? Updates zijn nogal snel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
D-Ed schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:13:
Daar lijkt het wel op. Vooral als je bedenkt dat Ricciardo vorig seizoen vaak (maar niet altijd) de setup van Max kopieerde. Max had vandaag natuurlijk een nieuw chassis (in de nacht vervangen), en dus eigenlijk een volledig nieuwe auto. Nu kunnen ze vast wel via de computer in een keer alle instellingen kopieren, maar F1 coureurs hebben een goed gevoel voor de auto; en dan is het toch niet helemaal hetzelfde, omdat dat chassis net een andere afstelling nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:06:
[...]

Zet tijdens de race .. in de studio je F1 pro app aan met Sky commentaar voor 30 minuten en ik betaal je een VIP ticket voor De 2020 testdagen. oOo

Wel even op video vastleggen heh.
Aantrekkelijk aanbod, maar je telefoon mag niet mee de studio in, en ik denk nooit dat ik de 30min haal als ik het toch doe...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:45
ATS schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:25:
[...]

Aantrekkelijk aanbod, maar je telefoon mag niet mee de studio in, en ik denk nooit dat ik de 30min haal als ik het toch doe...
Er staat een ticket voor testdagen tegenover, direct een tegenaanbod doen! ;)

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:52
Dus eehhmm..
Red Bull heeft nu een sterkere motor, maar het lukt ze nog niet goed die extra power ook stabiel 'op het asfalt te krijgen'. Klopt dat een beetje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Killjoy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:55:
Ga het voor het eerst in 8 jaar weer eens proberen *O*
Maar, wat is het?
Vroeg opstaan, een wortelkanaal behandeling, neuspulken, je bed verschonen, een schone onderbroek aantrekken, knikkeren... zoveel vragen! :P

OT: Damn, ik wil vroeg opstaan maar iets met gezellig en alcohol, ik zet mijn wekker wel maar vrees het ergste.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:51
Afbeeldingslocatie: https://en.hondaracingf1.com/content/dam/hondaF1/2019/RaceWeekends/Australia/Qualifying/007_Gallery.jpg

Dit zijn mooie beelden! Dat zien we graag.
Pagina: 1 ... 21 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.