Nou, een weekend waar RBR qua afstelling nog enorm zoekende is. Misschien ook wel niet zo gek met een nieuwe motor en toch vrij veel gemiste tijd in Spanje. Niet goed voor je hart. Dan de blunder met Gasly, ze wisten dat de baan zo veel sneller werd, dat was gister ook zo. In eerste instantie legde ik dat 100% bij RBR maar Doornbos had ook wel een aardige beschouwing, in je eerste qualy moet je gewoon het zekere voor het onzekere nemen en naar buiten gaan. Aan zijn interview te horen schat Gasly zich echt al als minstens evengoed in als Max en hij dacht dus ook dat als Max niet gaat ik ook niet. Iig eiste hij niet zijn 2e run.
Max zijn 2e Q3 rondje was niet perfect, maar ze hebben ook de afstelling nog niet dus ik denk dat er sowieso nog wat in het vat zit voor de volgende races en dan kijken hoe het doorontwikkeling gaat.
Dit is ook een power circuit, in mijn ogen is de Mercedes motor altijd nog de sterkste. Ben benieuwd naar de andere circuits.
Vettel zou evt wat schade kunnen hebben aan zijn bodem na die grindbakduik, maar eens kijken morgen.
Kubica een zeer bittere teleurstelling. Gaat dit écht zo door moet je gaan denken aan Ocon erin en dan kijken hoe goed Russell is? Beter dan Ocon in mijn ogen.
Max zijn 2e Q3 rondje was niet perfect, maar ze hebben ook de afstelling nog niet dus ik denk dat er sowieso nog wat in het vat zit voor de volgende races en dan kijken hoe het doorontwikkeling gaat.
Dit is ook een power circuit, in mijn ogen is de Mercedes motor altijd nog de sterkste. Ben benieuwd naar de andere circuits.
Vettel zou evt wat schade kunnen hebben aan zijn bodem na die grindbakduik, maar eens kijken morgen.
Kubica een zeer bittere teleurstelling. Gaat dit écht zo door moet je gaan denken aan Ocon erin en dan kijken hoe goed Russell is? Beter dan Ocon in mijn ogen.
een treffende spreuk