[F1 2019] Race 1 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste
Acties:
  • 146.275 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 16:05

Kettrick

Rantmeister!

Eindelijk weer een raceweek!. Kan lekker samen met de kids kijken, vrouw is op een verjaardag in Melbourne :( :(. Ze vroeg zich al af waarom de tickets zo duur waren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:31
Altijd mooi als de Quali/race is afgelopen en dat het pas 8uur is, en dat ik door de focus op f1 helemaal niets gepland heb om nou verder die zaterdag/zondag te doen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:11

Player1S

Probably out in the dark

Ben ik de enige die tegen beter weten in toch een positief onderbuikgevoel heeft over de kansen van Verstappen? En dan niet alleen deze race.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:29:
Ben ik de enige die tegen beter weten in toch een positief onderbuikgevoel heeft over de kansen van Verstappen? En dan niet alleen deze race.
Nee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46

Bosmonster

*zucht*

Als die rijdt zoals die de tweede helft van het seizoen rijdt en niet de eerste helft, dan denk ik ook dat ie heel goed mee zal kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De testdagen zeggen niks :+
Maar ik ook stiekem wel hoor

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 30-05 06:41
Heren, heren. Rustig aan. Mijn koffiepauze is niet lang genoeg om alles zo snel te lezen :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:59
Jasphur schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:43:
Heren, heren. Rustig aan. Mijn koffiepauze is niet lang genoeg om alles zo snel te lezen :+
Heb je nu jouw nieuwe baas nog niet gezegd dat je om de week een weekje midden in een Raceweek zit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:34:
[...]

Als die rijdt zoals die de tweede helft van het seizoen rijdt en niet de eerste helft, dan denk ik ook dat ie heel goed mee zal kunnen komen.
Precies ja. De skills van Verstappen zijn eind vorig seizoen wat mij betreft bevestigd. Nu is het afhankelijk van de Honda motor en Newey's kunsten, en daar verwacht ik van dat ze verhoudingsgewijs niet zwakker zullen zijn dan eind vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:24

Damian

Insane Obtrusion

In de vorige jaren was de eerste race van het jaar ook niet echt representatief voor de vork in de steel zat volgens mij...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02:14
Ferrari
Mercedes
Red bull
Alfa Romeo
Renault
Torro Rosso
Haas
McLaren
Racing point

Williams.

Tot zover mijn voorspelling van binnenkomst.😉
Maar ik laat me graag verrassen. :+

[ Voor 37% gewijzigd door MaXeRs op 12-03-2019 10:51 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51
Ik voorspel zelfde verloop als vorig jaar. Ferrari gaat de eerste paar races goed scoren en iedereen denkt; THEY'RE BACK!

En dan vervallen ze weer in hun oude stramien en wint HAM het WDC.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 13:23
Snap sowieso die hele negatieve tendens rond RB niet. Er zijn nu zelfs websites die Renault voor RB plaatsen en dat allemaal omdat die laatste 2 dagen wat tegen zaten waardoor ze geen enkele snelle ronde hebben gedaan. Maar als je de long runs bekijkt dan zitten ze gewoon op het niveau van Mercedes en vlak achter Ferrari.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Malt007 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:49:
Snap sowieso die hele negatieve tendens rond RB niet. Er zijn nu zelfs websites die Renault voor RB plaatsen en dat allemaal omdat die laatste 2 dagen wat tegen zaten waardoor ze geen enkele snelle ronde hebben gedaan. Maar als je de long runs bekijkt dan zitten ze gewoon op het niveau van Mercedes en vlak achter Ferrari.
Clickbait, Ricciardo glimlach, meer clickbait...
Die glimlach zie ik overigens ook snel verdwijnen als realiteit inslaat. Ricciardo is zich nu al steeds meer als een "Webber 2.0" aan het opstellen. Gaat nog wat worden...

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2019 11:24 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 22:26

RBH

Mooi, raceweek. :)

Je kan natuurlijk nog niks voorspellen, maar ik verwacht dat RBR 'gewoon' als derde zal eindigen dit seizoen en Mercedes (en dus HAM) WK zullen worden. Ben wel erg benieuwd naar het middenveld, vooral hoe RIC het gaat doen bij Renault. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:11
MaXeRs schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:47:
Ferrari
Mercedes
Red bull
Alfa Romeo
Renault
Torro Rosso
Haas
Racing point

Williams.

Tot zover mijn voorspelling van binnenkomst.😉
Maar ik laat me graag verrassen. :+
De Renault powered teams (zijnde Renault en McLaren dus) denk je dat de finish niet halen? Gezien de testdagen en het uitvallen aldaar zou dat nog best wel eens kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 08:26

ATS

Suicyder schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:18:
[...]

Ja lijkt er wel op, 3 zones (de bochtencombinatie geen DRS, dan zouden we mensen weer zien vliegen :+ (doe dan!!))
OMG. Méér DRS zones én een effectievere DRS. Dat worden heel veel natuurlijke inhaalacties... :|

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo, ik ben er ook klaar voor. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ttwiDWBoKfchetMlm6do4WNj/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 28-05 19:21
(jarig!)
Ik mis:
- Een Williams valt uit
- Gasly raakt een stukje gras

:+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 13:03
ik heb er enorm veel zin in dit jaar. Ik vind het moeilijk om RBR in te schatten.
Ze hebben hun laatste testen toch niet geheel af kunnen maken door de crash van Gasly maar zijn vol zelfvertrouwen.
De Honda motor deed het volgens mij prima en er schijnt dus in Melbourne al een nieuw aero pakket te zijn. Daarbij vind ik dat ook Max zich positief uitlaat. RBR zou dus zomaar kunnen verrassen.
Ik verwacht ook weer een heel sterk team Haas in Melbourne.
Mijn verwachting voor de Qualifying:
-1 VET
-2 HAM
-3 LEC
-4 VER
-5 BOT
-6 GRO
-7 GAS
-8 RIC
-9 MAG
-10 RAI / HUL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

Kom op... een bingokaart heeft 5x5 vakjes met de middelste er uit. Zo is het te makkelijk... :')

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

code:
1
2
3
4
5
6
7
Is het al raceday?
No
F5
Is het al raceday?
No
F5
repeat until raceday

Kan haast niet meer wachten op het begin van het seizoen. :p

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 28-05 13:23
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:50:
[...]

Clickbait, Ricciado glimlach, meer clickbait...
Die glimlach zie ik overigens ook snel verdwijnen als realiteit inslaat. Ricciardo is zich nu al steeds meer als een "Webber 2.0" aan het opstellen. Gaat nog wat worden...
Absoluut mee eens, maar het wordt ook door veel mensen als waarheid aangenomen als je een beetje de reacties leest op diverese nationale en internationale websites en fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
ATS schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:55:
[...]

Kom op... een bingokaart heeft 5x5 vakjes met de middelste er uit. Zo is het te makkelijk... :')
He de middelste is toch ook een vrij veld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Eerst eens kijken wat het verschil met Mercedes en Ferrari is in de trainingen, kwalificatie en race. Deze vergelijken met vorig jaar. Aan de hand daarvan kunnen we zeggen:

1. Red Bull zit er verder af dan vorig jaar, we krijgen weer zo'n net niet seizoen...
2. Red Bull zit er even dichtbij als vorig jaar, wellicht kunnen ze dit jaar sneller ontwikkelen en halen ze nog heel veel in.
3. Red Bull zit dichter bij dan vorig jaar, aangezien de vorig jaar in de tweede helft serieus mee konden met Mercedes en Ferrari zou dat al geweldig zijn.
4. Red Bull zit er heel dicht of gelijk op, dan kan Max gaan strijden voor het WK.
5. Red Bull zit er voor, dan wordt Max WK :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Rivanov schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:48:
Ik voorspel zelfde verloop als vorig jaar. Ferrari gaat de eerste paar races goed scoren en iedereen denkt; THEY'RE BACK!

hmm, of ham zit gewoon minder goed in zijn vel dit jaar en Bottas wint WDC :+ :+ :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:50:
[...]

Clickbait, Ricciado glimlach, meer clickbait...
Denk meer dat de media 'm zo graag wil neerzetten. En alle Aussies voelen zich opnieuw genaaid. Cue hate on Ver en RBR. Maar goed, ik hoop gewoon dat Ricc ook een prima seizoen draait.

Verder denk ik dat RBR wel eens zou kunnen gaan verrassen dit jaar. Ik zie op internet (lees: reddit) een hoop scepsis over de wel zeer positieve uitlatingen van RBR over de Honda PU. Maar ik zie zelf echt heel weinig redenen om daar sceptisch over te zijn. Zeker Max zelf was altijd compleet transparant en eerlijk over de Renault PU. Waarom zou dat nu opeens anders zijn bij de Honda.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-05 16:59
Bansheeben schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:00:
[...]

Denk meer dat de media 'm zo graag wil neerzetten. En alle Aussies voelen zich opnieuw genaaid. Cue hate on Ver en RBR. Maar goed, ik hoop gewoon dat Ricc ook een prima seizoen draait.

Verder denk ik dat RBR wel eens zou kunnen gaan verrassen dit jaar. Ik op internet (lees: reddit) een hoop scepsis over de wel zeer positieve uitlatingen van RBR over de Honda PU. Maar ik zie zelf echt heel weinig redenen om daar sceptisch over te zijn. Zeker Max zelf was altijd compleet transparant en eerlijk over de Renault PU. Waarom zou dat nu opeens anders zijn bij de Honda.
Max is precies hetzelfde in z'n manier van verwachtigen neerzetten als je vergelijkt met vorig jaar. Maar hij geeft duidelijk aan dat de auto én de motor beter zijn. Ik geloof hem hierin volledig omdat ik vind dat hij in de interviews met Olav altijd heel realistisch is. Het is dus afwachten wat de concurrentie heeft gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:30:
Poll: Hoelaat ga jij de eerste GP van dit jaar kijken?
6:10 duhhh!!
7:10, ik heb niet opgelet!
Ik slaap eerst uit
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Tsss... 6:10 is veel te laat, dan mis je de voorbeschouwing en de trackparade, gridwalk etc.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Charles Leclerc gaat dit seizoen domineren. Vettel gaat niks te vertellen hebben en zal al snel als 2e rijder worden gezien zodra Leclerc afstand van hem neemt in punten.

Hamilton zal binnen Mercedes ook blijven domineren, maar hij zal zijn volledige kunsten moeten aanwenden om Vettel voor te blijven omdat de Ferrari gewoon sneller is.

Red Bull doet op enige afstand mee. Max heeft niks te vrezen van Gasly, behalve dat ze af en toe in het seizoen met elkaar in aanraking gaan komen.

Einde seizoen:

1. Leclerc
2. Hamilton
3. Vettel
4. Verstappen
5. Bottas
6. Ricciardo
7. Hulkenberg
8. Gasly
9. Grosjean
10. Sainz
11. Raikkonen
12. Perez
13. Magnussen
14. Kubica
15. Kvyat
16. Albon
17. Russell
18. Giovinazzi
19. Stroll
20. Norris

Vanaf dit jaar zal Leclerc nog 5 jaar domineren met Ferrari en in totaal 6 WDC titels behalen. Max zal nooit verder komen dan de 4e plaats in de WDC. Over 5 jaar wint Ricciardo met Renault de WDC en Max sluit zich aan bij McLaren, waar hij vervolgens verrassend 2e wordt (op 1 punt afstand van het WDC) maar daarna wederom nooit verder zal komen dan de 4e plaats.

Maar dit is gewoon een voorspelling gebaseerd op helemaal niks. Ik zie RBR in ieder geval niet de winst in het WDC pakken dit jaar, ook niet in toekomstige jaren, en de enige kans die Max heeft is om richting Ferrari te gaan zodra Vettel daar de handdoek in de ring gooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 07:56
Als ik dit topic zo lees: MAX WDC confirmed!!! :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
sjaool schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:04:
[...]

Tsss... 6:10 is veel te laat, dan mis je de voorbeschouwing en de trackparade, gridwalk etc.
Om 4:30 zit ik er klaar voor. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Razorbite schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:02:
[...]

Max is precies hetzelfde in z'n manier van verwachtigen neerzetten als je vergelijkt met vorig jaar. Maar hij geeft duidelijk aan dat de auto én de motor beter zijn. Ik geloof hem hierin volledig omdat ik vind dat hij in de interviews met Olav altijd heel realistisch is. Het is dus afwachten wat de concurrentie heeft gedaan.
Verrassen is in dit geval geen WDC oid overigens. Maar ik denk dat ze langer een gevaarlijke outsider zullen blijven dan vorig jaar. En als ze een zeer goede racepace weten neer te zetten icm weinig tyre deg en een betere reliability/driveability dan vorig jaar, wie weet wat er dan mogelijk is. We gaan het zien. De blinde haat die hier en daar zich manifesteert is iig gewoon afgunst naar mijn idee (ook wel logisch natuurlijk. McLaren fans zitten nog steeds vast aan Renault, terwijl RBR er met een new and improved Honda vandoor gaat -O- )

[ Voor 3% gewijzigd door Bansheeben op 12-03-2019 11:11 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:35
Bansheeben schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:10:
[...]

Verrassen is in dit geval geen WDC oid overigens. Maar ik denk dat ze langer een gevaarlijke outsider zullen blijven dan vorig jaar. En als ze een zeer goede racepace weten neer te zetten icm weinig tyre deg en een betere reliability/driveability dan vorig jaar, wie weet wat er dan mogelijk is. We gaan het zien. De blinde haat die hier en daar zich manifesteert is iig gewoon afgunst naar mijn idee (ook wel logisch natuurlijk. McLaren fans zitten nog steeds vast aan Renault, terwijl RBR er met een new and improved Honda vandoor gaat -O- )
Hoe lang zit McLaren vast aan Renault als motorleverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Dat Honda vraagstuk is waar ik het meest benieuwd naar ben. Wat kunnen ze nu, hoe zit het met de pk's en de betrouwbaarheid? Vorig jaar was STR natuurlijk het testteam, wat heeft het ze opgelevert?
Qua auto zelf vertrouw ik het wel, de RB14 was al erg goed, als de RB15 daarvan een evolutie is, dan heb ik er vertrouwen in.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Ik mis er ook nog een als hamilton wint: wat een geweldig publiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 16:16

oZy

Jeetje wat een hoop oranje brillen hier, ik hoop het allemaal van harte.. maar om de race van Max niet helemaal te jinxen:

Max 'eist' na een matige start een plek van Leclerc maar die laat hem staan! :'( spint terug naar het middenveld en mag gaan inhalen.

En nog eentje dan:

RIC komt nog even niet uit zijn negatieve lijn en wordt het slachtoffer van Stroll die niet doorhad dat hij werd uitgeremd aan de binnenkant. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 22:26

RBH

Sir_Lion schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:14:
[...]

Tot eind seizoen 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Razorbite schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:02:
[...]

Maar ja, die horen elk jaar beter te worden. Renault werd ook elk jaar beter. Het gaat erom, hoeveel is het package relatief aan de andere teams verbeterd? Van Williams zie ik dat bijvoorbeeld niet erg sterk, bij Ferrari juist wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:48:

Had toch eerder het idee dat Mercedes wel klaar was met spelen en gewoon echt gas is gaan geven. Nou ja, Hamilton dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Sir_Lion schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:14:
[...]

Omdat MERC en Ferrari ze niets gaan leveren als hun chassis te goed blijkt te zijn. Temeer omdat zowel Ferrari als MERC allebei al twee b-teams hebben. Voor de extra data hoeven ze het niet te doen en sowieso is McLaren is veel te trots/vermogend om zelf een b-team te worden. Verder denk ik dat hun relatie met Honda dusdanig verpest is dat die twee voorlopig niet meer met elkaar in zee gaan.

Edit: nvm, ik las "Hoezo" ipv "Hoe lang" |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Bansheeben op 12-03-2019 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
oZy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:15:
RIC komt nog even niet uit zijn negatieve lijn en wordt het slachtoffer van Stroll die niet doorhad dat hij werd uitgeremd aan de binnenkant. :F
Ik denk eerder dat Ricciardo een typische Ricciardo uitremactie wil doen en dan tot de conclusie komt dat het eigenlijk toch een typische Red Bull uitremactie was. Ik zie hem echt nog wel een uitremactie proberen en faliekant falen (als in: crash of rechtdoor schieten) puur omdat hij de Red Bull gewend is die dat wel kan waar Renault dat niet kan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

[Instagram: We are so ready for Sunday! 🙌 #f1 #formula1 #australiangp #wtf1]

klik voor video

[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 12-03-2019 11:24 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

oZy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:15:
Jeetje wat een hoop oranje brillen hier, ik hoop het allemaal van harte.. maar om de race van Max niet helemaal te jinxen:

Max 'eist' na een matige start een plek van Leclerc maar die laat hem staan! :'( spint terug naar het middenveld en mag gaan inhalen.

En nog eentje dan:

Inhaal races zijn wel het leukst, vooral als die uiteindelijk toch het podium wint te halen, op races voor de overwinning na dan ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dat RBR de China update al in Melbourne brengt zegt wel iets over hoe ze 2019 willen starten.

Ik denk dat RBR met Honda en Max de ingrediënten en toewijding heeft om succes na te jagen. Dit jaar al.

Misschien zie ik het te positief, maar ik ben erg hoopvol...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:00
De eerste race gaat Haas sowieso boven Renault eindigen. Timmeren al een tijdje goed aan de weg, kopen alles wat ze kunnen van Ferrari en ze hebben de zelfde motor als Ferrari er in liggen, de Ferrari 064 (dus niet de 062 EVO van vorig jaar).

Ik denk zelfs dat RBR het nog moeilijk krijgt met Haas op de snelle circuits

[ Voor 26% gewijzigd door GrooV op 12-03-2019 11:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
albino71 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:25:
Dat RBR de China update al in Melbourne brengt zegt wel iets over hoe ze 2019 willen starten.

Ik denk dat RBR met Honda en Max de ingrediënten en toewijding heeft om succes na te jagen. Dit jaar al.

Misschien zie ik het te positief, maar ik ben erg hoopvol...
Het is mede-mogelijk door de overstap naar Honda, I.p.v. veel geld aan de Fransen over te maken, komen de Japanners met een op RBR afgestemde motor.(zonder kosten*)

*Of in ieder geval véél minder kosten.

Ergo RBR heeft meer budget voor de wagen zelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verdorie het is alweer zo ver. Wat vliegt de tijd zeg..Nou vooruit dan maar.
Go Williams. *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
en omdat iemand toch de eerste moet zijn die vraagt wat voor weer het wordt:
20% kans op regen :P

https://www.9news.com.au/weather/vic/melbourne

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 19-05 08:00

ResuCigam

BOFH

Wow dat zijn alweer een hoop berichten! Nou ik ben er net als voorgaande jaren weer bij, lurkend op de achtergrond en plusjes uitdelend aan goede posts! 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 09:55
nachtnet schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:29:
[...]

Het is mede-mogelijk door de overstap naar Honda, I.p.v. veel geld aan de Fransen over te maken, komen de Japanners met een op RBR afgestemde motor.(zonder kosten*)

*Of in ieder geval véél minder kosten.

Ergo RBR heeft meer budget voor de wagen zelf.
Als ik ff snel reken... RB budget was 300+ miljoen Euro in 2018 ? Een F1 motor kost 8-10 miljoen dollar. 4-5 motoren voor 2 auto's is al snel 100 miljoen dollar. Da's toch 20-30% van je budget.

Daar kun je veel mee doen voor de auto. Voor zover ik weet brengt Honda geld mee.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

loekf2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:38:
[...]

Als ik ff snel reken... RB budget was 300+ miljoen Euro in 2018 ? Een F1 motor kost 8-10 miljoen dollar. 4-5 motoren voor 2 auto's is al snel 100 miljoen dollar. Da's toch 20-30% van je budget.

Daar kun je veel mee doen voor de auto. Voor zover ik weet brengt Honda geld mee.
Volgens mij betalen ze niet per motor, maar voor de motoren voor een seizoen. Eén motor kost geen 10 miljoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 12-03-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Zoals @Bosmonster al zegt betalen ze een vast bedrag voor het seizoen en niet per motor. Daarnaast zit er een cap op wat een klantenmotor maximaal mag kosten. Ik weet alleen niet of het wel mogelijk is dat klanten meer betalen voor "extra service". In die zin dat bv Red Bull extra kon betalen aan Renault om de ontwikkeling van de motor te stimuleren of zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

[...]

Als ik me niet vergis, betaalde RBR ~20 miljoen voor de Renault motoren.

Inifinty was destijds sponsor, en die betaalde de motorenrekening. Per saldo 0 dus...

Sinds Renault F1 weer terug is, staat daar Inifity op en moest RBR de motoren weer zelf gaan betalen. Zal dus om en nabij dat bedrag zijn verwacht ik.

Stel Honda betaald iets om in de RBR te liggen, dan kan het maar zo richting de 10% van het budget zijn.
Niet zoveel als jouw berekening, maar nog steeds behoorlijk...

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Ik heb begrepen dat het zo'n 50 miljoen pond was.

Ook een substantieel bedrag. Dit doet vooral Renault erg zeer. Die zijn incl. de overwaardering van Ricciardo er niet veel op vooruit gegaan qua beschikbaar budget voor ontwikkeling vermoed ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Spann0nd!

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Volgens mij wordt de Honda rekening ook gewoon betaald in sponsoring en niet in cash.

Dan kan Red Bull zonder te liegen zeggen dat ze betalen voor de motor.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 12-03-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Jongens hou je allemaal eens even in bedwang. Het is pas dinsdag.

Voordeel is wel dat het weekend eerder begint dan een normaal raceweekend ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

"With Red Bull (said to be) paying around €25m (£22m) annually for its two-car supply"

bron: https://www.racefans.net/...-renault-mclaren-f1-2019/

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bosmonster schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:40:
[...]

Volgens mij betalen ze niet per motor, maar voor de motoren voor een seizoen. Eén motor kost geen 10 miljoen.
Volgens mij had Honda ook een dik budget van zo'n 500 miljoen ervoor uitgetrokken? Dikke investering wel.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 30-05 16:48

Vuvuzela

My spire is forming

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:23:
Je weet dat het F1 seizoen pas écht begonnen is als het eerste topic op Tweakers online komt! *O* oOo

Nog maar 88 uur tot VT1.
Als je VT1 live gaat kijken is het maar 62 uur. :>

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bosmonster schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:40:
[...]

RBR betaalde in 2018 in totaliteit 23 miljoen USD voor de Renault motoren. Dat was incl. Aanpassingen, ontwikkeling (onbekend of dat wagen specifiek was) en andere kosten.

Staat ergens vermeld halfweg het RB14 topic op F1 tech. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:30:
Poll: Hoelaat ga jij de eerste GP van dit jaar kijken?
6:10 duhhh!!
7:10, ik heb niet opgelet!
Ik slaap eerst uit
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
5:10
andere tijdzone :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Er is morgen overigens ook het officiële 2019 season launch event:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bensimpel schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:17:
Ik denk (hoop!) dat VER voor een verassing gaat zorgen

[knip]
Ik mag heel sterk hopen dat dit NIET gaat gebeuren :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Voor dat er weer een MOD break komt, waar is het F1 netflix topic !

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 30-05 06:41
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:51:
Voor dat er weer een MOD break komt, waar is het F1 netflix topic !
[F1] Netflix documentaire

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

ResuCigam schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:35:
Wow dat zijn alweer een hoop berichten! Nou ik ben er net als voorgaande jaren weer bij, lurkend op de achtergrond en plusjes uitdelend aan goede posts! 8)
Shit, volgens mij ben ik nog nooit door jou geüpvote -O- :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bansheeben schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:04:
[...]

Shit, volgens mij ben ik nog nooit door jou geüpvote -O- :+
Ja, ik mis ook wel wat plusjes denk ik, ik heb jou iig geplust, dus als je zin hebt! ;) :+

edit: Hmm, nog niet...
edit: Nog steeds niet...
edit: Eeeehn....nog steeds niet... ;(
edit: @nachtnet *O*

Toch maar even een On Topic post er van maken dan...

Ik hoop dat Toro Rosso het Renault moeilijk kan maken dit seizoen. Gun ik Kvyat en Albon wel, maar Tost ook.

[ Voor 38% gewijzigd door albino71 op 12-03-2019 13:20 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

IBTL :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Nu al 175 reacties op de poll die ik vanochtend heb gepost hier, goed bezig mensen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

albino71 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:07:
[...]

Ja, ik mis ook wel wat plusjes denk ik, ik heb jou iig geplust, dus als je zin hebt! ;) :+

edit: Hmm, nog niet...
edit: Nog steeds niet...
edit: Eeeehn....nog steeds niet... ;(
edit: @nachtnet *O*
Was nog aan het bij lezen :P Dit topic gaat veel te snel. HYPE! HYPE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08

Martinspire

Awesomeness

Nou, ben benieuwd. Om de 1 of andere reden verwacht ik dat dit jaar, na een paar hele saaie races, weer enorm veel actie gaat bevallen. Kan mijn vinger er niet op leggen waarom, maar dit wordt weer een gekke race.

Ik hoop dat vooral de top 3 wat dichter bij elkaar zit en we wat meer inhaalacties gaan zien (deze race). Verder moet Max natuurlijk een goed resultaat neerzetten, maar er zijn nog een hoop vraagtekens hoe competitief Gasly, Leclerc, Williams en Force India gaan zijn deze race. Ook hoop ik op een kleiner gat tussen F1 en F1.5. We gaan het zien.

Trainingen ga ik niet live kijken, maar kwali en race waarschijnlijk wel. Wellicht dat ik de eerste training nog wel even inschakel (heb dan toch weekend en The Division 2 is dan ook uit), maar de rest zien we dan in de middag wel.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 23:27

Wom

Ga nog mijn best moeten doen om die Netflix-serie volledig te kijken voordat de race begint. Zo'n winter duurt lang, maar dan opeens is het toch zo ver. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04
nachtnet schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:23:
Er is morgen overigens ook het officiële 2019 season launch event:
[Twitter]
Daar baal ik ook van dat ik dat mis... was er vorige week maar vanaf zaterdag weer thuis in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 14:13

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vroem schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:44:
[...]

Daar baal ik ook van dat ik dat mis... was er vorige week maar vanaf zaterdag weer thuis in Nederland
Kans groot dat er veel missen, 7 uur s'ochtends :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
Wom schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:34:
Ga nog mijn best moeten doen om die Netflix-serie volledig te kijken voordat de race begint. Zo'n winter duurt lang, maar dan opeens is het toch zo ver. :)
Ik ben inmiddels aangeland bij aflevering 3. Tot nu toe heb ik Max alleen zien crashen. Verder zijn het over het algemeen leuke beelden achter de schermen en in aflevering 3 is de wanhoop bij Williams heel mooi in beeld gebracht.

Wat je mist is een vorm van telemetrie zodra ze iets van actie op de baan laten zien.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Danny Ric en Max. Daar zou nog wel wat geknetter kunnen vallen als ik kijk naar de uitspraken van Ric de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
RobertMe schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:15:
[...]

Nope. C2, C3 en C4. Banden tussen seizoenen kon je nooit vergelijken omdat Pirelli voor elk jaar nieuwe banden ontwikkeld. Het heeft in die zin dus ook vrij weinig zin om nog die vergelijking te maken, immers kon je ook al niet de stellen dat de Ultra Soft van 2018 identiek was aan de Ultra Soft van 2017 was, want het was gewoon een andere band die anders werkte. En wat er IIRC nu aan verschil ook nog eens is bijgekomen is dat het loopvlak iets dunner is ten opzichte van vorig jaar. Toen was het al bij een aantal races, en dit jaar is dat volgens mij altijd zo. Daardoor is zeker het slijtage van de banden niet meer te vergelijken.
hmm de samenstelling van de banden is gelijk aan de banden die ik zojuist genoemd heb. de supersoft is komen te vervallen! Kwa dunner loopvlak heb je gelijk. dat is ter voorbereiding gedaan IVM de velgen die gaan veranderen naar 18 Inch 2021 zoals t er nu op lijkt.

ik vraag me toch af hoe ze gaan dempen op dit moment word veel van de demping toch wel opgevangen door de banden ( ik vind in de slowspeed shots de werking van de wanden van die banden nog altijd zo gaaf he! )

maar goed back on topic ... samenstelling van t rubber is gelijk :)

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 08:12

Spotmatic

Ken sent me

Daar hebben ze over nagedacht: HAM omdat dat de winnaar van vorig jaar is, VET omdat hij de runner-up is, VER omdat hij de tweede runner-up is, RIC omdat het zijn thuisrace is, en KUB vanwege het gezeik bij Williams. d:)b

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:28
Vreselijk benieuwd naar de race zondag. Ik niet mezelf voorhouden dat als ik kijk ik rekening moet houden met een slechte uitkomst voor RBR. Bijvoorbeeld dat Mercedes weer voorop loopt met Ferrari erachteraan. Dat Haas RBR evenaart, of dat de Renault motor nu opeens als een malloot begint te presteren...... Of dat Gasly voor Max komt, of nog erger, hem de eerste bocht eraf keilt....... Aaaargh.

Als ik dat allemaal rekening mee houdt dan valt het vat mee en gaan we een fantastische wedstrijd zien waarin Max een Leclerc laten zien dat de nieuwe generatie het gaat overnemen en gaan knokken voor WDC 🎉

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:29
Ik kijk uit naar de battle tussen Vettel en Leclerc. Ik hoop dat Leclerc in zijn debuutseizoen bij Ferrari positief kan verrassen net zo als Hamilton dat deed in 2007 tegen teammaat Alonso bij McLaren. Heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt met deze kerel.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 21:08
Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:09:
Nu al 175 reacties op de poll die ik vanochtend heb gepost hier, goed bezig mensen!
Dat zijn mooi 175 ip's. Ik heb je wel door. :+

Ik ga er gewoon lekker neutraal in en laat me verrassen dit seizoen. Geen voorspellingen doen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ari Gold op 12-03-2019 14:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ATS

ATS

Wom schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:34:
Ja, ze hadden die serie beter een paar weken eerder online kunnen gooien. Maar goed, so be it.
Spotmatic schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:12:
[...]

Daar hebben ze over nagedacht: HAM omdat dat de winnaar van vorig jaar is, VET omdat hij de runner-up is, VER omdat hij de tweede runner-up is, RIC omdat het zijn thuisrace is, en KUB vanwege het gezeik bij Williams. d:)b
Kub meer vanwege zijn terugkeer als coureur in het F1 circus lijkt me.

[ Voor 37% gewijzigd door ATS op 12-03-2019 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04
SinergyX schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:06:
[...]

Kans groot dat er veel missen, 7 uur s'ochtends :P
Dat is het punt niet, ben toch altijd vroeg op... maar had dat woensdag wel mee willen maken en natuurlijk ook de race...

Maar ik kan nu wel zeggen dat ik in de afgelopen week... gelopen heb op F1 circuit Melbourne en Singapore.. en Abu Dabi (doo) vanuit de lucht heb gezien (te weinig tijd). Mooie score..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
ook de vrijdag persco is bekend:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1dj1xAWkAUmVND.jpg

Abiteboul, Binotto, Horner, Wolff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 18:06
Morgenvroeg om 7.10 uur wordt het Formula1 Launch Event live uitgezonden (op Ziggo). Voor mij begint het raceweekend morgen vroeg dus al.

*O* :)F *O*

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:40:
ook de vrijdag persco is bekend:

[Afbeelding]

Abiteboul, Binotto, Horner, Wolff.
De 4 factory teams (RBR is nu een semi-factory team omdat ze exclusief afnemen). Ook een logische lineup.

Abiteboul en Horner, altijd leuk })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stoelpoot schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:44:
[...]

De 4 factory teams (RBR is nu een semi-factory team omdat ze exclusief afnemen). Ook een logische lineup.

Vervolgens de kanshebbers, zure verliezer en de terug van weggeweest met zn vaste fans, dat kan ook leuk worden. Volgens mij is het tussen ric en ver ook aardig afgekoeld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:23
Stoelpoot schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:44:
[...]

Die waren ook heel vilein naar elkaar in de docu over vorig seizoen. Benieuwd of de lucht inmiddels een beetje geklaard is.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Mugwump schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:49:
[...]

Die waren ook heel vilein naar elkaar in de docu over vorig seizoen. Benieuwd of de lucht inmiddels een beetje geklaard is.
Tussen Abiteboul en Horner? Ha! Die gaan het nooit met elkaar vinden.

@SinergyX op persoonlijk vlak wel, maar Ric doet de laatste weken wel even een boekje open over z'n ervaringen bij RBR. Of het allemaal naar waarheid is zonder sensatieschrijfsels is de vraag, maar het zet wel de toon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08

Martinspire

Awesomeness

Ik mis iets. Oh wacht, de weersvoorspelling!

https://www.weeronline.nl...stralie/Melbourne/3767022

Vooralsnog geen regen voorspeld. Beetje bewolking maar daar blijft het bij. Temperatuur is niet heel bijzonder, tussen de 12 en 29 graden.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jackal131 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:42:
Morgenvroeg om 7.10 uur wordt het Formula1 Launch Event live uitgezonden (op Ziggo). Voor mij begint het raceweekend morgen vroeg dus al.

*O* :)F *O*
Wat houdt dat precies in?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 09:42
Persoonlijk vind ik het jammer dat Ricciardo negatieve uitlatingen doet richting RBR, ik had wel verwacht dat hij daarboven zou staan. Ik denk even aan Stoffel, die heeft ook 2 intensieve jaren bij mcLaren gehad, maar van hem hoor je weinig negatiefs richting McLaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 16:47

Dograver

>> Insert Title Here <<

Juncto schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:06:
Persoonlijk vind ik het jammer dat Ricciardo negatieve uitlatingen doet richting RBR, ik had wel verwacht dat hij daarboven zou staan. Ik denk even aan Stoffel, die heeft ook 2 intensieve jaren bij mcLaren gehad, maar van hem hoor je weinig negatiefs richting McLaren.
Daar is Stoffel te netjes voor.

PSN-ID Dograver

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Ik zou voorzichtig zijn met een F1 wagen zo hoog op de vork te nemen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1drptEXgAAqGKJ.jpg
Pagina: 1 2 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.