Ik heb een probleem met mijn Z2M.
Ik draai in UnRAID een Z2M docker container. Heb de container een eigen IP gegeven en de port naar 94432 gezet. In de logs te zien is Z2M gewoon up and running. Alleen werkt de port mapping niet. Z2M staat nu op 192.168.178.14, maar als die naar dat IP ga in de browser (met poort :94432 erachter) dan wordt mijn verbinding geweigerd.
De port mapping lijkt daarom ook niet te werken. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Config van Z2M:
En de UnRAID config en de lege port mapping:
UnRAID config op Imgur
Ik draai ook HASS hierop, die heeft ook geen port mapping, maar die werkt wel gewoon...
Enig idee iemand?
Ik draai in UnRAID een Z2M docker container. Heb de container een eigen IP gegeven en de port naar 94432 gezet. In de logs te zien is Z2M gewoon up and running. Alleen werkt de port mapping niet. Z2M staat nu op 192.168.178.14, maar als die naar dat IP ga in de browser (met poort :94432 erachter) dan wordt mijn verbinding geweigerd.
De port mapping lijkt daarom ook niet te werken. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Config van Z2M:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| # Home Assistant integration (MQTT discovery) homeassistant: true # allow new devices to join permit_join: true # MQTT settings mqtt: # MQTT base topic for zigbee2mqtt MQTT messages base_topic: zigbee2mqtt # MQTT server URL server: 'mqtt://192.168.178.15' # MQTT server authentication, uncomment if required: # user: my_user # password: my_password # Serial settings serial: adapter: deconz # Location of CC2531 USB sniffer port: /dev/serial/by-id/usb-dresden_elektronik_ingenieurtechnik_GmbH_ConBee_II_DE2472589-if00 |
En de UnRAID config en de lege port mapping:
UnRAID config op Imgur
Ik draai ook HASS hierop, die heeft ook geen port mapping, maar die werkt wel gewoon...
Enig idee iemand?
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing