Dus even in het kort.Bojan023 schreef op zondag 10 november 2019 @ 23:20:
[...]
Ik ben zelf ook altijd erg tevreden geweest over de CC2351, deed wat het moest doen en dat tegen zeer lage kosten. Wat helaas wel eens gebeurde is dat als een aantal lampen gelijktijdig werden aangestuurd (terwijl ook sensoren verkeer genereerden op de 'achtergrond') met als resultaat dat bij dergelijke bursts soms één of enkele willekeurige lampen buiten de boot vielen bijvoorbeeld. Of dat lampen niet geheel gelijktijdig aan/uitgingen met een verschil van +- een seconde. Allemaal geen ramp maar op den duur toch wel irritant soms.
Anyway, in mijn situatie was er direct een merkbare verbetering qua responsie en qua stabiliteit niet op aan te merken; rock solid so far.
Ik heb via de officiële website van Texas Instruments besteld, mijn exemplaar is uit Duitsland gekomen binnen twee werkdagen.
edit: webshop info toegevoegd
Je hebt zo'n ding op jergens op aangesloten en nu draait je hele Z2M netwerk als een tierelier.
Dus nu een paar vragen;
- draait dit ook op Home Assistant?
- kan ik mijn oude Z2M sticks blijven gebruiken als routers? (want dan is het een eenmalige extra uitgave die ik wel vertrouw)
- Je hebt hem dus gewoon op de website besteld van TI, betaald in dollars (ong 50) en vervolgens kreeeg je hem uit Duitsland?
- Heb je er ook nog een mooi kastje omheen geplaatst?
edit ;
vraag 1 lijkt al beantwoord ; Yesterday Zigbee2mqtt 1.7.0 was released, this officially support the CC1352P and CC2652R as adapters
Dus binnekort herkenbaar door HA.
[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 11-11-2019 08:51 ]