[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.602 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo veel zakken, dat kan niet goed zijn. Komt straks vast wel een correctie ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

en ik maar balen gisteren dat ik niet was ingestapt :)
had wel gevoel dat we gingen droppen, maar deze drop is echt wel heftig.

blij dat ik er nu een berg bij kan kopen :)
denk echter wel dat we nog meer gaan zakken

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Het nieuws had net hun berichten klaar om te publiceren over hoe geweldig crypto gaat dit weekend. Kan je gelijk herschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
whaaaaatttttttttttttttttt is thatttt

Nu weet ik het zeker, allemaal fans van The Simpsons

[ Voor 43% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 24-02-2019 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
sourcecode schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:28:
en ik maar balen gisteren dat ik niet was ingestapt :)
had wel gevoel dat we gingen droppen, maar deze drop is echt wel heftig.

blij dat ik er nu een berg bij kan kopen :)
denk echter wel dat we nog meer gaan zakken
Het komt idd in golven, er gaat denk ik nog wel wat meer af. ZIL is wel lekker goedkoop geworden. Maar nog niet cheap ass genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
WE HIT THE BOTTOM !!

rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Wel mooi 4% extra in BTC waarde dankzij deze drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Malawolar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:33:
Wel mooi 4% extra in BTC waarde dankzij deze drop.
tja soms valt de gok goed uit en soms niet he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

zoow dat ging hard , gisteren nog voor een gedeelte in usdt gestapt op 4150 , mooi weer wat verdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:11
Ik wou op $4200 BTC kopen. Maar ben blijkbaar de enige :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Zou me niets verbazen als er straks ivm fomo weer flinke groene candles verschijnen... Dit zijn de momenten dat je veel geld kunt verliezen, maar ook kunt winnen. Ik sla nu weer voor 50% in.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
gabn88 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:38:
Ik wou op $4200 BTC kopen. Maar ben blijkbaar de enige :(
Dan kan je het beter nu doen dan, buy the dip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:39:
Zou me niets verbazen als er straks ivm fomo weer flinke groene candles verschijnen... Dit zijn de momenten dat je veel geld kunt verliezen, maar ook kunt winnen. Ik sla nu weer voor 50% in.
Ik denk dat er van FOMO weinig meer over is na dit geweld van zonet. Eerst FOMO naar 4200, en dan hebben die lui die hebben ingefomoed naar 4200 geen geld meer als ze niet hebben verkocht. Zoals iemand hier eerder vanmiddag schreef over 24 december, ging dat ongeveer net zo. Zoals we allemaal weten kwam er daarna een nog grotere drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Nu is inderdaad het moment waarop je je kan onderscheiden van de rest, net als dat je soms je winst moet nemen, moet je af en toe ook een dal opkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Taro schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:39:
Moet je dat volume zien, en dit voor een weekend! 8)7 Baal nog altijd van gisteren, maar wel blij dat wat ik dacht dat ging gebeuren ook is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Malawolar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:46:
Nu is inderdaad het moment waarop je je kan onderscheiden van de rest, net als dat je soms je winst moet nemen, moet je af en toe ook een dal opkopen.
Heftige drop hoor, vrees dat het hier niet bij zal blijven. Alhoewel mooi gebounced op de 1D EMA ribbon, op de 4H juist eronder, benieuwd wat dat gaat geven.

[ Voor 13% gewijzigd door dabla op 24-02-2019 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En uitgestapt, was het proberen waard.

Nou is MKR overigens wel weer 73 Dollar goedkoper dan een half uur geleden :) Straks waarschijnlijk nog een stukje goedkoper.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Was dit die korte krachtige dip die de bullrun inluidt? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:11
tias86 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:40:
[...]

Dan kan je het beter nu doen dan, buy the dip
Nee, ik koop alleen voor $4200. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
gabn88 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Nee, ik koop alleen voor $4200. :p
Dat is alsnog beter dan alleen kopen voor $20000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Taro schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:55:
En uitgestapt, was het proberen waard.

Nou is MKR overigens wel weer 73 Dollar goedkoper dan een half uur geleden :) Straks waarschijnlijk nog een stukje goedkoper.
Verwacht je straks een 2e dump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Een druppel op een gloeiende plaat deze dip als je naar de daily van ETH kijkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@dabla Helaas geen idee, ik had zojuist echter prima kunnen blijven zitten zie ik, want ONT is inmiddels weer verder gestegen.

De 3x1000 ONT buy order heeft me wel 86 Dollar in 6 minuten opgeleverd :D met dank aan de traagheid van Binance:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ozeitq39i0JLrNAXAYOyUETV/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Taro schreef op zondag 24 februari 2019 @ 16:16:
@dabla Helaas geen idee, ik had zojuist echter prima kunnen blijven zitten zie ik, want ONT is inmiddels weer verder gestegen.

De 3x1000 ONT buy order heeft me wel 86 Dollar in 6 minuten opgeleverd :D met dank aan de traagheid van Binance:
[Afbeelding]
Heel soms kan de traagheid van de exchanges ook eens zijn voordelen hebben ;) Had een correctie verwacht, maar niet zo snel na de pump van gisteren, en zeker niet zo heftig. Daarnet ook per toeval aant kijken op mijn app terwijl de dump bezig was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
ben al blij dat ik winst heb ga ff aan de zijlijn toe kijken ben een beetje crypto moe en het mooie weer komt er aan dat scheelt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Aah de mannen met diepe zakken zijn weer terug op Binance. Zonet een buywalletje effe zichtbaar van 500+ BTC. Snel weer weg hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:23
en uiteraard wéér op het verkeerde moment gekocht....het zit ook niet mee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mochten we weer richting de 3.200 regionen afdalen, dan zullen veel traders die "de bodem" hebben gemist daar waarschijnlijk weer gaan inkopen ("yes, deze keer ben ik er wél op tijd bij!"), om daarna de koersen toch nog verder te zien dalen richting 2.800 en lager. En velen zullen er, net als ik, na een grote stijging toch weer even voor kiezen om direct winst te pakken ipv te holden met het oog op verdere stijgingen.

Kortom: Verwacht veel fake outs en lastig te doorbreken resistances de komende tijd, omdat het minuscule opgebouwde vertrouwen weer volledig weg is.

Edit: Is Spoofy ineens ook actief op Binance? Iemand plaatst regelmatig Bitcoin buy orders van 670+ stuks en haalt ze direct daarna weg.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 24-02-2019 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Het blijkt maar weer dat het HODL seizoen nog niet hier is. Ik hodlde m'n ZIL tot 3623 (verkocht toen ook mijn BTC) en miste daarna de stijging, hoewel ik te vroeg heb verkocht, voelde het toen al niet lekker. Nouja nu nog minder. Na deze drop zie ik eerlijk gezegd niet in welk vertrouwen anders dan een dead cat bounce BTC weer richting de 4k brengt. Deze drop is te groot om onder het tapijt te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:03

oNo

Joh, lekker einde van de ochtend met de SUP het water op. Beetje peddelen en af en toe wat vissen.

Kom ik terug, de strak ingestelde SL's afgegaan en lekker wat actie. Niet op tijd er bij betekent ook geen domme impulsieve acties :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Deel 2 van de daling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:02
Wat een verhaal vandaag zeg :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Waar is de maan gebleven?

Even een middagje rondscharrelen in de achtertuin en je mist alles weer...

We gingen toch bullrunnen enzo? Alles weer foetsie ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
lijkt erg veel op afgelopen 20 januari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:04:
Huh? Waar is de maan gebleven?

Even een middagje rondscharrelen in de achtertuin en je mist alles weer...

We gingen toch bullrunnen enzo? Alles weer foetsie ;w
Zot weekend is understatement hier 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik verliet in opperste beste stemming om 10 uur vanochtend het huis.
Dus ging ik net bij thuiskomst checken of ik m'n boerderij al kan gaan bestellen.

WAT hebben jullie gedaan???
Terug naar playmobile ...
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:03

oNo

Net een buy limit op 10 ETH "erg laag" geraakt. Eens proberen of ik n deze draaikolken nog wat kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei op een nettte manier dat jouw analyse kant nog wal raakte. Je haalt allerlei time-frames door elkaar en gebruikt een nutteloze RSI cross-over. Ook duik je in de zinloze slachtofferrol mbt manipulatie..

Dat er toch een daling volgt is in dit geval meer geluk dan wijsheid. Maar vrees niet, het is je gegund..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Pfff... Een paar dagen geleden stond ik bijna quite. Op dit moment weer even -€700 in een paar uur op de hodlpot. Leuk dat de volatiliteit weer terug is, maar leuk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Enig lichtpuntje..salaris komt morgen en wilde nog wat halen dst wordt nu meer voor hetzelfde bedrag. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Onder de 2000 USD for BTC binnen een maand is zeker mogelijk. We zullen zien.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:09:
[...]

Ik zei op een nettte manier dat jouw analyse kant nog wal raakte. Je haalt allerlei time-frames door elkaar en gebruikt een nutteloze RSI cross-over. Ook duik je in de zinloze slachtofferrol mbt manipulatie..

Dat er toch een daling volgt is in dit geval meer geluk dan wijsheid. Maar vrees niet, het is je gegund..
Mijn excuses als het niet netjes overkwam, en je had gelijk, de bearish divergentie was op de 4H, niet op de 1D, wat ik was vergeten te vermelden In tegenstelling tot de cross over. Maar mij bestempelen als slachtoffer, dit terwijl het geweten is dat er in het weekend manipulatie is dit door het lage volume, vind ik ook onnodig. Ik wou dan ook de aandacht daar op vestigen, nu was dit weekend wel verrassend en had ik zowel de pump als drop op die manier ook niet zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Hier ook verkeerde keuze’s gemaakt. Eth vannacht verkocht op 161 maar had voor de zekerheid een buy order gezet op 159.50. I.p.v. dik in de plus nu weer in de min.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Dikke dump BTC weer 300 omlaag. De whales of Wallstreet in hun vuistje lachen dat het iedere keer weer lukt om wat FOMO gelden binnen te harken.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Als ik zou instappen zou ik dat pas doen bij 4500 blij dat ik niet was ingestapt (btc).
iig van 4500 naar 6000 zou een leuk ritje wezen.
En de ARk staat op het punt van ontploffen in de 4H en daily en weekly etc.. komt wel weer 50% bij ofso binnen een week

[ Voor 56% gewijzigd door A87 op 24-02-2019 17:38 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit zijn wel weer van die dagen dat ik er erg blij ben met de juiste mensen te volgen die TA snappen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GLDzpKHb6khS87VzJBkClTVq/full.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sando schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:36:
Dikke dump BTC weer 300 omlaag. De whales of Wallstreet in hun vuistje lachen dat het iedere keer weer lukt om wat FOMO gelden binnen te harken.
Veel erger is dat de meeste er keer op keer weer intrappen en Lambo Moon beginnen te schreeuwen bij een marginale verhoging op een cumulatief verlies van >80%.

Harde woorden, maar wel de realiteit (helaas).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:56:
Dit zijn wel weer van die dagen dat ik er erg blij ben met de juiste mensen te volgen die TA snappen.

[Afbeelding]
Ah weer 1 van de 30 TA's die wel klopt. Durf te wedden dat die deze 'fake out' gemist heeft. Zo niet, laat ik me graag verrassen.

Daarentegen merk ik bij mezelf (weet niet hoe dit bij anderen is?) dat ik het niet eens heel erg vind dat er ineens 15% van m'n portfolio af is, een soort gewenning. Zelfs zojuist bijgekocht in fiat, onder met mom stapsgewijs in dipjes bijkopen bij alles onder de 4k (sinds december). Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als iedereen zegt dat 2800 of 2200 de bodem is, dan koopt iedereen vlak daarvoor al, wat dus betekent dat de bodem daar vlak boven zal gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:04:
[...]

Veel erger is dat de meeste er keer op keer weer intrappen en Lambo Moon beginnen te schreeuwen bij een marginale verhoging op een cumulatief verlies van >80%.

Harde woorden, maar wel de realiteit (helaas).
BNB 100% up in 2 maanden, ADA 90% up in 2 maanden, HOT 300% up, ONT 100% up etc etc..

Een correctie is niet zo vreemd >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:56:

[Afbeelding]
Laat me raden, @CryptoDonAlt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Van mij mag het wel weer zijwaarts. Hier kan ik echt helemaal niets mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En weer business as usual, BNB, ETH, etc. gaan er direct weer voor. Tijdelijke opleving lijkt mij, zo weer uitstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Malawolar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:11:
[...]

BNB 100% up in 2 maanden, ADA 90% up in 2 maanden, HOT 300% up, ONT 100% up etc etc..

Een correctie is niet zo vreemd >:)
HOT neem ik niet serieus, gewoon de zoveelste shitcoin, maar BNB, ADA en ONT krijgen het ook nog wel hun kiezen met zulke stijgingen. Dat weet ieder weldenkend mens. ONT komt n.b. vanaf de $6+ ... lijkt geen enkele reden om Hosanna uit te roepen dat die 100% heeft gedaan op een -600%

BNB doet het idd prima, de uitzondering op de regel en de enige die ik het voordeel van de twijfel zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:31:
[...]

HOT neem ik niet serieus, gewoon de zoveelste shitcoin, maar BNB, ADA en ONT krijgen het ook nog wel hun kiezen met zulke stijgingen. Dat weet ieder weldenkend mens. ONT komt n.b. vanaf de $6+ ... lijkt geen enkele reden om Hosanna uit te roepen dat die 100% heeft gedaan op een -600%

BNB doet het idd prima, de uitzondering op de regel en de enige die ik het voordeel van de twijfel zou geven.
Het ligt er aan he, voor iedereen die met een BTC op 18k heeft ingekocht sta je inderdaad vet op verlies. Maar een overgroot deel van de nu in cryptoland aanwezige mensen heeft of daarvoor al ingekocht, of accumuleert nog. Dat laatste is de afgelopen 2/3 maanden gewoon erg winstgevend geweest. Je moet alleen niet vergeten af en toe wat winst te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

-600% :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:06:
[...]
Ah weer 1 van de 30 TA's die wel klopt. Durf te wedden dat die deze 'fake out' gemist heeft. Zo niet, laat ik me graag verrassen.
Nee. Het is een TA van een persoon waarvan het 80% of meer van alle keren klopt. Als je gaat crypto traden en je doet niets met TA ben je gek. Laat staan dat het onzin of nutteloos zou zijn.

Edit: Wat betreft die fakeout missen, dat klopt volledig. Waarom de fakeout pakken als je kan shorten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4FpYvJgEllsGGIWv9wEUwBe3/full.jpg
dabla schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:15:
[...]
Laat me raden, @CryptoDonAlt? ;)
ChartVampire :) Zijn YouTube video's zijn echt geweldig. Ongelofelijk wat een skills die gast heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 24-02-2019 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:36:
[...]

Nee. Het is een TA van een persoon waarvan het 80% of meer van alle keren klopt. Als je gaat crypto traden en je doet niets met TA ben je gek. Laat staan dat het onzin of nutteloos zou zijn.

Edit: Wat betreft die fakeout missen, dat klopt volledig. Waarom de fakeout pakken als je kan shorten.

[Afbeelding]

[...]

ChartVampire :) Zijn YouTube video's zijn echt geweldig. Ongelofelijk wat een skills die gast heeft.
Oh ja die gast die REKT was bij de eerste pump, idd geweldig om bezig te horen maar ook vergaande analyses, vond die ook top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:43:
[...]

Oh ja die gast die REKT was bij de eerste pump, idd geweldig om bezig te horen maar ook vergaande analyses, vond die ook top!
Niet rekt, maar hij had die eerste run omhoog gemist omdat hij dacht dat het nog iets lager zou gaan. Hij had toen dus geen positie waar ie nogal van baalde :P Was wel grappig die video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:44:
[...]

Niet rekt, maar hij had die eerste run omhoog gemist omdat hij dacht dat het nog iets lager zou gaan. Hij had toen dus geen positie waar ie nogal van baalde :P Was wel grappig die video :)
Ah ok, ik dacht dat hij toen een short positie had aangenomen en het eerste half uur aan het doordrammen was waarom hij dat niet had zien aankomen en alles opnieuw aan het uitspitten was, geweldige video toen idd _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:48:
[...]

Ah ok, ik dacht dat hij toen een short positie had aangenomen en het eerste half uur aan het doordrammen was waarom hij dat niet had zien aankomen en alles opnieuw aan het uitspitten was, geweldige video toen idd _O-
Ik dacht dat ie geen positie had toen, maar mogelijk heb ik dat fout.

Die video was geweldig inderdaad, heerlijk vermaak met dingen als: Stupid, stupid gready little Vamp :P

Edit: Hij is trouwens live nu: YouTube: Chart Vampire Live Stream

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 24-02-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sorry.. het is inderdaad ruimschoots -750% as we speak. :)

Accumuleren is overigens geen manier van winst. Dat is je verlies uitsmeren om er vervolgens nog dieper in weg te zakken. Zoiets als leningen met leningen aflossen. Of anders gesteld, in je eigen stomiteit gaan geloven om er vervolgens in te verzuipen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:52:
[...]
In percentages kan iets nooit meer zijn dan -100%, dat is wat ie bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

[...]

Accumuleren is overigens geen manier van winst. Dat is je verlies uitsmeren om er vervolgens nog dieper in weg te zakken. Zoiets als leningen met leningen aflossen. Of anders gesteld, in je eigen stomiteit gaan geloven om er vervolgens in te verzuipen. ;)
https://www.google.com/ur...Vaw14gsnDSCVrnNDyXMonvDod

Ff terug naar groep 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:44:
[...]

WoW, hopelijkt komt die H&S uit >:) (nu live aan het kijken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dabla schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:27:
[...]

Mijn excuses als het niet netjes overkwam, en je had gelijk, de bearish divergentie was op de 4H, niet op de 1D, wat ik was vergeten te vermelden In tegenstelling tot de cross over. Maar mij bestempelen als slachtoffer, dit terwijl het geweten is dat er in het weekend manipulatie is dit door het lage volume, vind ik ook onnodig. Ik wou dan ook de aandacht daar op vestigen, nu was dit weekend wel verrassend en had ik zowel de pump als drop op die manier ook niet zien aankomen.
Is verder prima, goed dat je ziet dat het over 4H en 1D ging. Ik bestempel je niet als slachtoffer maar als iemand die in die rol duikt. We weten allemaal dat er manipulatie is en daar kan je volgens mij op 3 manieren op reageren. 1. Stoppen met crypto 2. Over blijven klagen en 3. Aanpassen en stug doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:53:
[...]

In percentages kan iets nooit meer zijn dan -100%, dat is wat ie bedoelt :)
Dit zijn indexeringen, en daarbij kun je het gewoon uitdrukken. Wellicht even je leerboek economie er op naslaan. :)

Bijdehand gedrag vertoon je maar op het FOK forum of NU.nl. Professor.

-edit- niet aan jou gericht @PilatuS ... ik quote jou perongeluk.

[ Voor 8% gewijzigd door Turbo-Puppy op 24-02-2019 19:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Best wel grappig om te zien hier, bij stijgende koersen geen TA believers,
bij dalende koersen achteraf wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster

Ehm niet generaliseren aub sta nog steeds aardig in de plus met 3 van de 4 coins. De laatste nu bij break even. Je statement gaat niet voor iedereen op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
RaptorXS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:16:
Best wel grappig om te zien hier, bij stijgende koersen geen TA believers,
bij dalende koersen achteraf wel. :)
je zegt het goed ACHTERAF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
[...]

Oh dus het feit dat ik sinds december elke beetje dip van BTC heb bijgekocht en nu met een 90% gestegen portfolio zit is een stommiteit? Wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
[...]

Hahaha HOT een shitcoin noemen. Waarschijnlijk doordat je; 1. je niet hebt verdiept in de materie en techniek erachter of 2. je er geen hol van snapt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
PHPResource schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:27:
[...]

Hahaha HOT een shitcoin noemen. Waarschijnlijk doordat je; 1. je niet hebt verdiept in de materie en techniek erachter of 2. je er geen hol van snapt 8)7
Betrap hem in de laatste 5 posts op veel onwetendheden inderdaad. Terminologie, percentages en over coins maar wat over schreeuwen zonder onderbouwing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Iedereen meteen in rep en roer. Rustaaaaaagh!

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
Bartvandelaar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:31:
Iedereen meteen in rep en roer. Rustaaaaaagh!
Eens, we moeten de kleine dingen blijven vieren..BSV zakt en ADA is hem voorbij. })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PHPResource schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:27:
[...]

Idd dat deed ik. Doe ik het nog een keer, HOT is een ongelooflijke Shitcoin. Ik wil me er niet in verdiepen ook, zonde van m’n tijd en de techniek interesseert me nog minder. Zoveelste hoopvolle rotzooi die zal leiden tot teleurstelling.

Veel duidelijker dan dit kan ik het niet uitdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:50:
[...]

Ik dacht dat ie geen positie had toen, maar mogelijk heb ik dat fout.

Die video was geweldig inderdaad, heerlijk vermaak met dingen als: Stupid, stupid gready little Vamp :P

Edit: Hij is trouwens live nu: YouTube: Chart Vampire Live Stream
En alweer zotte TA video! Wat denk jij, gaan we de 3.7 houden?

[ Voor 3% gewijzigd door dabla op 24-02-2019 19:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:40:
[...]

Idd dat deed ik. Doe ik het nog een keer, HOT is een ongelooflijke Shitcoin. Ik wil me er niet in verdiepen ook, zonde van m’n tijd en de techniek interesseert me nog minder. Zoveelste hoopvolle rotzooi die zal leiden tot teleurstelling.

Veel duidelijker dan dit kan ik het niet uitdrukken.
Als je er niet wilt in verdiepen dan waarom post je erover ?
Gewoon om reacties uit te lokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:42:
[...]

En alweer zotte TA video! Wat denk jij, gaan we de 3.7 houden?
Heerlijke video weer inderdaad :) Goed verhaal over de bullrun en alts ook, met iedereen die handelt met alts waardoor dat geld niet naar BTC gaat.

Korte termijn 3.7k, geen idee. Langere termijn, weinig kans. Dat deze run weer zo hard faalt vraagt om het opzoeken van onder de 3.7k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
ONT laat zien hoe het wel moet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

wehave schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:48:
[...]

Als je er niet wilt in verdiepen dan waarom post je erover ?
Gewoon om reacties uit te lokken?
Ik mag gewoon zeggen wat ik van een bepaalde coin vind toch? Tenzij iedere coin opeens een zeker geloofsovertuiging vergegenwoordigd??? Van laatstgenoemde lijkt overigens wel sprake nu ik klaarblijkelijk een aantal mensen tot in diepst hun ziel raak wanneer iets verkeerd zeg over hun muntje. :X

Maar wat zou je dan willen? Moeten we liederen zingen over Holo, en de developer aanbidden voor zijn wijsheid, of hoe had je dat zelf in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:53:
[...]

Ik mag gewoon zeggen wat ik van een bepaalde coin vind toch? Tenzij iedere coin opeens een zeker geloofsovertuiging vergegenwoordigd??? Van laatstgenoemde lijkt overigens wel sprake nu ik klaarblijkelijk een aantal mensen tot in diepst hun ziel raak wanneer iets verkeerd zeg over hun muntje. :X

Maar wat zou je dan willen? Moeten we liederen zingen over Holo, en de developer aanbidden voor zijn wijsheid, of hoe had je dat zelf in gedachte?
Haha jezus, heb je gezopen vandaag ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:56:
[...]

Zo is ie altijd hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk om te lezen op een zonnige zondag...turbo post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
[...]

Wtf is er mis met jou joh? Ga even lekker ergens anders je frustratie botvieren. Ga ik van m'n HOT winst genieten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[b]PHPResource in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"PHPResource schreef op zondag 24 februari 2019

Wtf is er mis met jou joh? Ga even lekker ergens anders je frustratie botvieren. Ga ik van m'n HOT winst genieten ;)
Winst en bagger coin zijn 2 verschillende dingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Malawolar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:56:
[...]

Ja, 2 .. maar dat was vanmiddag. Gewoon heerlijk om de boel even op te schudden soms joh. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maar turbo..had jij ook niet een schuur vol met vuilnis coins???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Dat er veel te veel shitcoins zijn lijkt me wel duidelijk toch?
95 a 98% kan zo door de plee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:07:
Maar turbo..had jij ook niet een schuur vol met vuilnis coins???
Nee man, dat zijn allemaal pareltjes in wording. 2 pakhuizen vol LCC. De developers hebben dan wel een exit scam gedaan, maar dat is allemaal part of the game. Er gaan zelfs geruchten dat een onderdeel van dit plan is om LCC voor teminste een jaar of 5 op deadcoins te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:49:
[...]

Heerlijke video weer inderdaad :) Goed verhaal over de bullrun en alts ook, met iedereen die handelt met alts waardoor dat geld niet naar BTC gaat.

Korte termijn 3.7k, geen idee. Langere termijn, weinig kans. Dat deze run weer zo hard faalt vraagt om het opzoeken van onder de 3.7k
“Lange” termijn gaan we terug de sub 3k regio gaan opzoeken, zoveel is zeker, eronder ook maar dan verwacht ik wel een bounce.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Dit is volgens mij een dooie kat sprongetje. Morgen wanneer er weer wellicht off weekend nog meer volume is zou het wel is verder kunnen droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Sahara schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:41:
Dit is volgens mij een dooie kat sprongetje. Morgen wanneer er weer wellicht off weekend nog meer volume is zou het wel is verder kunnen droppen.
Zeker mogelijk, acht die kans ook het grootst vanwege de hevige drop, maar voorlopig hebben we support gevonden op de middelste bollinger band en net boven de EMA ribbon op de daily, dus benieuwd hoe BTC hierop gaat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
[...]

Je hoeft niet te reageren he. Je bent weer erg emo vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:03:
[...]

Winst en bagger coin zijn 2 verschillende dingen
Elke coin die mij winst geeft is voor mij geen baggercoin. Aangezien de techniek @Turbo-Puppy niks interesseert lijkt me dat het enige wat overblijft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Machlah schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:49:
[...]

Je hoeft niet te reageren he. Je bent weer erg emo vandaag.
Rustig maar... zit de boel gewoon te sarren joh. Werd me allemaal iets te serieus hier. Beetje opschudding kan dan geen kwaad. :)

Loop hier al even mee, voor de meeste niets nieuws meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
dabla schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:45:
[...]

Zeker mogelijk, acht die kans ook het grootst vanwege de hevige drop, maar voorlopig hebben we support gevonden op de middelste bollinger band en net boven de EMA ribbon op de daily, dus benieuwd hoe BTC hierop gaat reageren.
Volgens de Elliott Wave een stage 5?
Bleh, al die beleggingstooltjes en het verband met crypto's.
Toen die tooltjes er al waren voor de aandelenhandel bestonden de crypto's nog niet.
Dus waarom relevant? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:53:
[...]

Rustig maar... zit de boel gewoon te sarren joh. Werd me allemaal iets te serieus hier. Beetje opschudding kan dan geen kwaad. :)

Loop hier al even mee, voor de meeste niets nieuws meer.
Weet ik, wou alleen wat olie op het vuur gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Nou met ONT had je nauwelijks schade gehad. Hoe is het mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Klaas25 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:58:
Nou met ONT had je nauwelijks schade gehad. Hoe is het mogelijk..
misschien wel georganiseerd ? 8)7 8)7

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Machlah schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:55:
[...]

Weet ik, wou alleen wat olie op het vuur gooien.
Zeik dan gewoon Litecoins tot de grond toe af... zal ik nog deelnemen ook. O-) (wat’n ellende) ... >€200 buyer here.
Pagina: 1 ... 54 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!