[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 103 Laatste
Acties:
  • 269.281 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:52

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Dit topic is ervoor bedoeld om ruimte te geven aan de toch wel gewenste slowchat. Dit wil echter niet zeggen dat er geen regels zullen zijn:
  • Post uiteraard geen zaken die elders op het forum ook niet gewenst zijn (flames, trolls, warez, haatzaaien, etc.)
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders. Dit omdat een slowchat topic een ontzettend slecht naslagwerk vormt en discussies snel worden ondergesneeuwd door andere posts.
Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel :). Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen. Zolang je bovenstaande punten maar in ogenschouw neemt komt het vast goed.

Modbreak:Houd het vriendelijk!
Dat was blijkbaar wat lastig door sommigen in het vorige deel, en de sfeer werd wat grimmig. Accepteer dat sommigen een andere mening hebben, en dat er mensen met verschillende niveaus van kennis aanwezig zijn.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Timberly2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:55:
[...]

Nu weer bodem op 0,0015200?
Blijbkaar Changpeng wel het een en ander gezegd in Singapore ook.
Dat is tevens een uiterst kapitaalkrachtig land. Wat dat betreft is de positie van blockchain en hoe makkelijk dat globaal schaalt, echt ongekend. Ik blijf gewoon LONG HODL BNB coins.

Wel een grappig interview met Changpeng overigens van blockchain NL: https://bitcoinmagazine.n...beurzen-zijn-de-toekomst/

Hieruit blijkt hoe koel deze man is, en blijkt lange termijn visie.
Had nog een klein ritje gemaakt, maar wil nu eerst zien wat ie gaat doen. Misschien blijft ie dalen, of gaat ie weer een nieuwe run maken. Op dit moment zie ik niet echt bewijs van het eerste dus wacht ik het even af. Eens zien of ie de high van de vorige bounce kan breken.

Wat betreft long term zie ik er ook zeker wat in, maar dan moet BTC wel klaar zijn met zakken. Ook BNB is van 10 dollar naar 5 dollar gegaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@PilatuS Helaas 1 mindere trade ertussen, doordat ik alle BNB verkocht vlak voor een grote rode candle (net als jij :)) kon de fee niet in BNB worden afgerekend, maar die vergeef ik mijzelf :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/w4DP6QKBvPSApu2x9IPxkpqu/full.png
Voor de volledigheid: Mijn handelspotje is nu kleiner dan de vorige keer, de rest staat klaar voor een Bitcoin buy order.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:15:
kon de fee niet in BNB worden afgerekend
Dat deed ik de eerste run dus ook :P Toen maar snel eerst een paar gekocht en verder handelen met ronde getallen.

Edit: Ik heb er trouwens niet veel aan over gehouden helaas. Zat eigenlijk rond de 6 dollar op een kleine correctie te wachten om op in te stappen, maar die kwam maar niet.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 04-12-2018 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mooi ritje <3 @Taro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Denk dat de 3.7k support ons niet weer omhoog gaat houden, we zitten nu alweer onder de 3900. Bounces hebben geen overtuiging/very weak weak bulls. Wordt niks deze maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:43:
Denk dat de 3.7k support ons niet weer omhoog gaat houden, we zitten nu alweer onder de 3900. Bounces hebben geen overtuiging/very weak weak bulls. Wordt niks deze maand.
Het ziet er op korte termijn weer slecht uit inderdaad.

BNB zakt ook verder door helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik denk dat het nog minimaal een week zo doorgaat, maar de hele maand weet ik nog niet. Rondom kerst gaat toch iedereen vertellen dat instappen nu wel heel erg gunstig is.

Ik heb in Euro's Bitcoin buy orders staan @ 3016 en @ 2834. Mocht hij nog verder zakken, dan vermoed ik dat er iets lager wel aardig wat mensen zullen instappen.

Sowieso blijft hij iedere keer wel even op zo'n plateau hangen en kan je daar gebruik van maken door bij een opleving te verkopen. Bijv. gisteravond om 23:00 @ 3.933 Bitcoin gekocht en vanochtend om 8:00 @ 4.001 verkocht (bij een stoplicht :) ). Allemaal mini trades, maar samen toch leuk, die run is niet per se nodig, al is hij wel erg welkom.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als het niet omhoog wil na een low te hebben geraakt is een nieuwe low maken waarschijnlijk de enige oplossing. Misschien voldoet een ongeveer dubbele bodem ook, maar ik denk van niet. Het zou mij trouwens niet verbazen als dit nog even gaat duren. Misschien een tijdelijke dubbele bodem met weer een run omhoog die gaat falen. Tot die tijd is hier en daar wat pakken inderdaad goed te doen, maar buy en hold zie ik voorlopig nog niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-04 20:02
Crypto is niet meer hot. Ik denk dat de consument er vorig jaar aan heb kunnen ruiken. En er nu massaal uitstappen omdat ze er achter komen dat het niks is. Ik ken veel mensen van 40 a 50 plus die in de piek 1 tot 5k hebben geinvesteerd en er niet eens meer naar omkijken. Die zien het zakken en denken laat ook maar. Zij hebben vaak geinvesteerd in XRP, ADA, en wat TRX.

Ik denk helaas dat we nu moeten wachten op de wat grotere instellingen. Er moeten weer meer investeerders inkomen, zolang dit niet gebeurt verwacht ik heel 2019 dit beeld met af en toe een piek naar 6k.

Ik ben Bullish maar heel realistisch gezien is het gewoon wachten om het grote nieuws van de serieuze jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Thaam schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:13:
Crypto is niet meer hot. Ik denk dat de consument er vorig jaar aan heb kunnen ruiken. En er nu massaal uitstappen omdat ze er achter komen dat het niks is. Ik ken veel mensen van 40 a 50 plus die in de piek 1 tot 5k hebben geinvesteerd en er niet eens meer naar omkijken. Die zien het zakken en denken laat ook maar. Zij hebben vaak geinvesteerd in XRP, ADA, en wat TRX.

Ik denk helaas dat we nu moeten wachten op de wat grotere instellingen. Er moeten weer meer investeerders inkomen, zolang dit niet gebeurt verwacht ik heel 2019 dit beeld met af en toe een piek naar 6k.

Ik ben Bullish maar heel realistisch gezien is het gewoon wachten om het grote nieuws van de serieuze jongens.
eens maar met deze prijzen is een start zo gemaakt hoor

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

*O*

@ 5.86 weer in BNB gestapt.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 04-12-2018 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-04 20:02
sourcecode schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:15:
[...]

Klopt, daarom ben ik ook mn zakken aan het vullen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Elke poging naar boven te gaan wordt in de kiem gesmoord. We need moar buyers!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
En ik denk dat dat ook snel moet gaan gebeuren,anders gaan we snel weer een stapje lager. . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:39
Swaha schreef op woensdag 5 december 2018 @ 01:22:
En ik denk dat dat ook snel moet gaan gebeuren,anders gaan we snel weer een stapje lager. . .
T volume loopt al weer n week langzaam terug en dat is meestal n slecht voorteken voor de prijs

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin gaat slecht, maar wordt massaal verhandeld
Auteur: yannickspinner, gepost 04-12-2018 om 20:32
Tsja.. voor wat het waard is.
Bron: https://www.apparata.nl/n...-massaal-verhandeld-29220

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 21:31
Tja. Ik weet niet goed of dat iets betekent of niet. Misschien wel. Maar, als je een botje aanzet - en ik denk dat er nu veel meer bots zijn dan 1 of 2 jaar geleden, zodra je op het idee komt en het werkt zet je het nooit meer uit - dan kan dat al voor heel veel handel zorgen.

Ik handel o.a. op Binance met een bot. Die bot verhandelt elke maand gemiddeld ruim 20 keer wat ik er aan bitcoins heb staan.

Dus om daar maar even wat getallen van te maken: Stel, ik zou 1 Bitcoin in mijn bot hebben zitten. Dan zou dat voor 20 Bitcoin handel zorgen, per maand. Bij de huidige koers is 1 Bitcoin ongeveer 4.000 dollar, en dat zorgt dan dus voor 80.000 dollar aan handel. Per maand. Ofwel 960.000 per jaar. En de koersen waren eerder dit jaar veel hoger, met hetzelfde aantal bitcoins (als je in sats gelijk zou zijn gebleven over het hele jaar) kom je makkelijk rond de 2 miljoen uit.

1 Bitcoin in een bot kan dus makkelijk voor 2 miljoen aan trades zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-05 07:46
sourcecode schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:15:
[...]

Dat werd tussen 6000-7000 ook gezegd :+

Het “ik ga de boot missen” gevoel moet er weer komen, imo is dat pas als we tegen of voorbij de vorige ATH gaan, omdat de grote groep dus niet koopt als het rood is, zoals nu. Tot die tijd hebben de mensen die in mid december ingestapt zijn nog een nare nasmaak vanwege de verliezen.

[ Voor 19% gewijzigd door JorzoR op 05-12-2018 07:45 ]

Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 02:47:
[...]

Tja. Ik weet niet goed of dat iets betekent of niet. Misschien wel. Maar, als je een botje aanzet - en ik denk dat er nu veel meer bots zijn dan 1 of 2 jaar geleden, zodra je op het idee komt en het werkt zet je het nooit meer uit - dan kan dat al voor heel veel handel zorgen.

Ik handel o.a. op Binance met een bot. Die bot verhandelt elke maand gemiddeld ruim 20 keer wat ik er aan bitcoins heb staan.

Dus om daar maar even wat getallen van te maken: Stel, ik zou 1 Bitcoin in mijn bot hebben zitten. Dan zou dat voor 20 Bitcoin handel zorgen, per maand. Bij de huidige koers is 1 Bitcoin ongeveer 4.000 dollar, en dat zorgt dan dus voor 80.000 dollar aan handel. Per maand. Ofwel 960.000 per jaar. En de koersen waren eerder dit jaar veel hoger, met hetzelfde aantal bitcoins (als je in sats gelijk zou zijn gebleven over het hele jaar) kom je makkelijk rond de 2 miljoen uit.

Denk zelf ook dat er meer bots zijn maar nog lang niet zoveel als met de reguliere beurzen, crypto is te onbetrouwbaar/volatiel imo.

Er zijn ook een hoop ''daytraders'' die meerdere keren per dag traden, ik zit zelf al op een paar ton per maand en hoe meer je trade hoe lager de fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:07
Specy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 02:47:
[...]

De vraag is hoeveel rendement levert t op per maand ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
alki schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:30:
[...]

22% in jouw geval toch ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dipje

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het putje wordt straks weer gevonden :N :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:21:
[...]

Ik hoop het, dan verdien ik ook weer eens wat, laatste 2 keren treintje gemist :'(

Zou prettig zijn als iemand LTC even flink door het putje pleurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 17:51
Misschien een domme vraag maar wat is "Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden."? :/

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-05 08:30
Klaas25 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:45:
Volgende keer even waarschuwen als Waves gaat pumpen. Had graag meegereden lol
Ik ben hier helaas ook echt net te laat mee (net bedoel ik dan gisteren. Ik zag em vliegen en had niks ingeslagen :( )

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Antrax schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:35:
Misschien een domme vraag maar wat is "Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden."? :/
https://bitcoinmagazine.n...e-pump-en-dump-uitgelegd/

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
https://twitter.com/btcki.../1070068239542206465?s=09
We got leak of Bitmain Q3 numbers! COMPLETE DISASTER. The company lost $740 Million including losses on inventory and bitcoin cash! And this is not accounting for hash war costs! #bitmainipo @HKEXGroup
Bankrupt your mother if you want bankrupt. _O- :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 11:07
Tominatie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:21:
[...]

Ik kijk long term naar crypto...maar vrees dat we geen andere keuze zullen hebben... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
Binance komt met gold label projects https://medium.com/binanc...abel-project-29346f359f2d

Soort van keurmerk.

Verge (XVG) heeft al zo'n label: https://medium.com/vergec...abel-project-1bce90ce2d54

Zegt dit nou iets denken jullie? Ik had geen hoge pet meer op van Verge namelijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door staafmixer op 05-12-2018 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Rebbelx schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:44:
[...]

Ik kijk long term naar crypto...maar vrees dat we geen andere keuze zullen hebben... :'(
Ik ook maar het is pijnlijk om te zien dat we steeds verder wegzakken op zoek naar nieuwe lows. Tbh had ik niet verwacht dat we zo’n extreme daling zouden maken. De wilde verhalen van de OG’s over de crash in 2014 had ik niet verwacht zelf mee te maken. De markt leek me daarvoor al te groot/bekend, maar niks is minder waar.
Ik ben benieuwd wat nou uiteindelijk de bodem gaat zijn. Ik kan me niet voorstellen dat we nog veel verder zakken. Ik blijf mijn bags vullen elke maand en opzich moeten we eigenlijk blij zijn met deze bitcoin prijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:14
Tominatie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:56:
[...]

Ik ook maar het is pijnlijk om te zien dat we steeds verder wegzakken op zoek naar nieuwe lows. Tbh had ik niet verwacht dat we zo’n extreme daling zouden maken. De wilde verhalen van de OG’s over de crash in 2014 had ik niet verwacht zelf mee te maken. De markt leek me daarvoor al te groot/bekend, maar niks is minder waar.
Ik ben benieuwd wat nou uiteindelijk de bodem gaat zijn. Ik kan me niet voorstellen dat we nog veel verder zakken. Ik blijf mijn bags vullen elke maand en opzich moeten we eigenlijk blij zijn met deze bitcoin prijzen. :)
Iedereen is aan het afwachten, ik ook. Bijkopen heb ik tot nu toe nog niet gedaan, maar zodra de BTC onder de 2K duikt ga ik dit wel doen (waarschijnlijk 50% bij 2K 50% als we ook door de 1k zakken). Met mij nog velen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
"Vol verwachting klopt ons hart..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-05 22:55
Iemand enig idee wat Freecoin is? Ik zie ineens een stijging van 260%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:14
nielsleeuw8 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:12:
Iemand enig idee wat Freecoin is? Ik zie ineens een stijging van 260%
Gokje: shitcoin zonder volume waarbij iemand voor een paar honderd een market buy heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
is het toegestaan te vragen waar het beste is om de coins te kopen? ik gebruik momenteel bitvavo en litebit.

Edit: die 2 ivm Ideal betaling en directe bank overboeking bij verkopen.
ik zie dat Binance veel meer handeld.

[ Voor 34% gewijzigd door HaruHaru op 05-12-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 20:44
Tominatie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:56:
[...]

Is er een reden waarom de Bitcoin niet naar 0,- of iets nihils kan gaan.

You're either part of the solution or you're part of the problem

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
poehee schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:28:
[...]

Omdat er genoeg mensen zijn die tussen de huidige waarde en nul denken: tering wat goedkoop voor die prijs wil ik er wel 1 of tientallen van aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:35
HaruHaru schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:24:
is het toegestaan te vragen waar het beste is om de coins te kopen? ik gebruik momenteel bitvavo en litebit.

Natuurlijk is dat toegestaan! Ik zou zeggen maak een account aan op Binance.com en koop daar je shitcoin naar keuze. Koop op Binance wel een beetje BNB om de kosten iets te drukken. Als je op litebit iets koopt, koop dan ETH of LTC, zodat je die relatief snel en goedkoop naar Binance kan sturen. BTC naar wherever sturen duurt lang. Op Binance kan je dan omzetten naar BTC en kopen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Klaas25 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:29:
[...]

Omdat er genoeg mensen zijn die tussen de huidige waarde en nul denken: tering wat goedkoop voor die prijs wil ik er wel 1 of tientallen van aanschaffen.
Dat of ze verbieden het in zijn geheel, dan zal er ook niet veel meer van overblijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Goed om te zien dat het Binance DEX project al aardig ver gevorderd is. Je hebt controle over je eigen cryptocurrency, je eigen private key en de transacties gaan via de blockchain.

Ik denk wel dat het handelen in bijv. Bitcoin hierdoor duurder wordt, maar de toekomst zal het uitwijzen: (Hopelijk ben ik geen spuit 11?)

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 05-12-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
HaruHaru schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:24:

Natuurlijk mag je dat vragen.
Iedereen heeft zo zijn favorieten om coins te kopen en verkopen.
Via Ideal bij een Nederlandse broker zoals bv bitonic
Anderen gebruiken liever exchanges als bitstamp, kraken of coinbase.
Vervolgens kun je je coins gaan verhandelen tegen andere (shit) coins op oa binance, bittrex, poloniex, kucoin

Gebruik Google en leer

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:38:
[...]

Dat of ze verbieden het in zijn geheel, dan zal er ook niet veel meer van overblijven.
Een wereldwijd verbod op bitcoin ja? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Pfff BNB blijft maar stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
poehee schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:28:
[...]

Dat ziet iedereen anders, naar mijn mening is dat niet mogelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
ik had nog op bitvavo btc staan, overgeboekt naar binance. thanks voor de info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 14:33

flessuh

Set sail for fail!

staafmixer schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:46:
Binance komt met gold label projects https://medium.com/binanc...abel-project-29346f359f2d

Soort van keurmerk.

Verge (XVG) heeft al zo'n label: https://medium.com/vergec...abel-project-1bce90ce2d54

Zegt dit nou iets denken jullie? Ik had geen hoge pet meer op van Verge namelijk ;)
Zoals ik het lees is dit iets van binance om betrouwbare informatie op een centrale locatie te zetten.
Juist voor een project als XVG is dat belangrijk aangezien het veel last heeft gehad van misinformatie. (Zo zie ik de hype van McAfee)
Helaas zijn ze toen zelf meegegaan er in wat ze flink gekost heeft..

Ik ga die gold labels wel in de gaten houden, kijken of daar wat een trend in te vinden is :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
yeeytje, dat overboeken naar binance kan wel ff duren zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Btc is traag

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
HaruHaru schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:16:
yeeytje, dat overboeken naar binance kan wel ff duren zeg :P
Daarom... nooit in BTC overboeken als je het snel wilt hebben, maar in LTC of ETH. Beiden gaan snel en fucking goedkoop in vergelijking met BTC. NEO doet het ook snel (maar niet elke broker heeft NEO).

[ Voor 6% gewijzigd door Sahara op 05-12-2018 11:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56
Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:09:
[...]
Er zijn ook een hoop ''daytraders'' die meerdere keren per dag traden, ik zit zelf al op een paar ton per maand en hoe meer je trade hoe lager de fees.
Het record voor mijn bot is ruim $80 miljoen 30-day trade volume op Kraken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
DaCoTa schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:46:
[...]

Het record voor mijn bot is ruim $80 miljoen 30-day trade volume op Kraken. 8)
Hoeveel plus/minus dollar/euro betaal je dan aan fees over zo'n omgezet volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Dat is best een ongefundeerde subjectieve opmerking.
Wat vind je traag? Ten opzichte van wat? En hoeveel fee heb je dan betaald? En is het 'traag' omdat de andere partij er lang over doet om jouw betaling te erkennen of heeft het daadwerkelijk lang geduurd voordat de eerste confirmatie er was ?
En is wel Segwit gebruikt? En is bij het berekenen vd fee rekening gehouden met de utxo?
En besef dat het niet eens nodig hoeft te zijn om te wachten op meerdere confirmaties, niet eens 1 confirmatie is echt nodig maar bij hele grote aantallen wel iets veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56
Sahara schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:48:
[...]
Hoeveel plus/minus dollar/euro betaal je dan aan fees over zo'n omgezet volume?
Ik zat toen in de hoogste fee tier van 0.1%, dus ze hebben $80k aan mij verdiend in die maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Dysmael schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:52:
[...]

Dat is best een ongefundeerde subjectieve opmerking.
Wat vind je traag? Ten opzichte van wat? En hoeveel fee heb je dan betaald? En is het 'traag' omdat de andere partij er lang over doet om jouw betaling te erkennen of heeft het daadwerkelijk lang geduurd voordat de eerste confirmatie er was ?
En is wel Segwit gebruikt? En is bij het berekenen vd fee rekening gehouden met de utxo?
En besef dat het niet eens nodig hoeft te zijn om te wachten op meerdere confirmaties, niet eens 1 confirmatie is echt nodig maar bij hele grote aantallen wel iets veiliger.
Nouja, in mijn n00b days afgelopen december herinner ik op een bepaald moment meer dan 20 dollar te hebben betaald aan BTC fee om een relatief kleine som BTC snel van een BTC wallet naar Binance of Bitfinex te sturen. Dat was echt belachelijk. En dan nog deed het er meer dan een half uur over voordat het van A naar B was gestuurd. En dat was toen met een hoge fee erbij zodat ie sneller werd confirmed, als je een lage fee zou hebben meegegeven, had je op een slecht moment vele uren mogen wachten om je BTC te krijgen. Dat is dus wel traag. Daarom was dat de laatste keer dat ik BTC gebruikte om over te sturen.

Enige uitzondering voor mij is als je het bijv. via Bitonic stuurt en zij vele BTC transacties groeperen en dan met een hoge fee versturen, dan gaat het snel. Daarom als ik iets stuur van bijv. BL3P gebruik ik gewoon LTC, dan is het er snel en kost het minder. Of met ETH of NEO of GAS als ik iets bijv. naar Kucoin stuur, dan is het super snel en met NEO/GAS bijna gratis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Sahara schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:04:
[...]

Nouja, in mijn n00b days afgelopen december herinner ik op een bepaald moment meer dan 20 dollar te hebben betaald aan BTC fee om een relatief kleine som BTC snel van een BTC wallet naar Binance of Bitfinex te sturen. Dat was echt belachelijk. En dan nog deed het er meer dan een half uur over voordat het van A naar B was gestuurd. En dat was toen met een hoge fee erbij zodat ie sneller werd confirmed, als je een lage fee zou hebben meegegeven, had je op een slecht moment vele uren mogen wachten om je BTC te krijgen. Dat is dus wel traag. Daarom was dat de laatste keer dat ik BTC gebruikte om over te sturen.

Enige uitzondering voor mij is als je het bijv. via Bitonic stuurt en zij vele BTC transacties groeperen en dan met een hoge fee versturen, dan gaat het snel. Daarom als ik iets stuur van bijv. BL3P gebruik ik gewoon LTC, dan is het er snel en kost het minder. Of met ETH of NEO of GAS als ik iets bijv. naar Kucoin stuur, dan is het super snel en met NEO/GAS bijna gratis.
Dat je dat hebt betaald betekent niet dat je het hoeft te betalen. Veel tools berekenen fout en hanteren te hoge fees.
Je zegt dat het zo lang duurde van A naar B maar is dat gemeten tot het moment dat B zei "het is er" of tot het moment dat jij on-chain kon zien dat het er was? Want dat laatste is bijna instant, wacht je op 1 confirmatie dan is het vaak 10 minuten

Maar tijdens de extreme rally van december kon het idd langer duren, dat had zijn reden en dat was toen. Redenen waren oa. dat mensen elkaar overtroffen qua fees omdat iedereen als eerste wilde zijn, en mensen dus eigenlijk veel te veel betaalden, en dus de volgende nog meer, omdat ze in hele grote aantallen BTC verplaatsten om te verkopen ivm die parabool. Bij grote aantallen is een paar tientjes aan fees peanuts want je wil graag in de pump verkopen.

En wat als het nou een paar uur zou duren? Dan nog beschouw ik dat niet direct als negatief want zelf beschouw ik Bitcoin niet als (contant) betaalmiddel. Dat hoeft toch ook niet?

Als ik jou geld van mijn bankrekening naar jouw bankrekening overmaak duurt het langer. Alleen lijkt het instant maar ga je het vergelijken met BTC dan is het een transactie zonder confirmaties. Neem aan dat je de term rentedatum kent? Het is een soort IOU vd bank die zegt 'het komt wel goed'

Maar ga nu eens geld overmaken naar iemand aan de andere kant van de wereld. Bv een hotel in Azie betalen. Kijk eens wat je dan kwijt bent aan fees en hoe lang dat wel niet duurt (dagen)
Niet valsspelen en Visa enz vergelijken met geld. Ik bedoel echt waarde overbrengen naar de ander. Dat is namelijk wat bij Bitcoin gebeurt. BTC kan je mijn inziens het beste vergelijken met contant geld, van A naar B zonder het eerst bij tussenpersonen te hoeven parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
ggj87 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:38:
[...]

Dan moeten ze het internet gaan verbieden. Die kans acht ik toch niet aannemelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:57
moon? :O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
alki schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:30:
[...]

Het levert in ieder geval elke maand rendement op. In juanuari was het heel veel, ik doe nu 2 maanden om het rendement te halen dat ik in januari op 1 dag haalde. Doordat het nu veel langzamer gaat heb ik mijn ATH gehad in mei. Sindsdien is BTC te hard gedaald, dat hou ik niet meer bij... Het is nu dus wachten op een nieuw alt-season, zoals in januari. Hoe hoger BTC dominance nu stijgt, hoe harder 'ie weer kan dalen. Moon enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:16
Gisteren al mijn xrp (3000 ofzo) omgezet in BNB rond de 5.5 ofzo. Stijging meegemaakt tot het 6.3 en natuurlijk niet verkocht grrr. Zakte flink in naar 5.8x en was een beetje nijdig op mijzelf. Toch maar niet verkocht, daarnet wel op 6.52. Klein beetje gang eruit, als het weer oppikt kijk ik wel. Eindelijk weer eens een positieve trade :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
When hacks, exit scams, insane bitcoin price drop or pump, of andere normale dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:07
Specy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:12:
[...]

Het levert in ieder geval elke maand rendement op. In juanuari was het heel veel, ik doe nu 2 maanden om het rendement te halen dat ik in januari op 1 dag haalde. Doordat het nu veel langzamer gaat heb ik mijn ATH gehad in mei. Sindsdien is BTC te hard gedaald, dat hou ik niet meer bij... Het is nu dus wachten op een nieuw alt-season, zoals in januari. Hoe hoger BTC dominance nu stijgt, hoe harder 'ie weer kan dalen. Moon enzo.
Het hoeft niet natuurlijk, heb verschillende bots getest, soms doen ze een trade en als de koers flink zakt zit je met je bag munten. Niet alle bots voeren een stoploss uit. de monthly fee moet je ook eruit halen.
Kijk als eenbot 2 a 3% haalt is dat netjes om je btc stack te laten groeien. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar werking vna verschillende bots.

[ Voor 3% gewijzigd door alki op 05-12-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

burnebie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:27:
[...]

Dan moeten ze het internet gaan verbieden. Die kans acht ik toch niet aannemelijk.
Nee hoor. Gewoon een 100% belasting op elke transactie tussen fiat en cryptocurrencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Pooh schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:20:
[...]

Nee hoor. Gewoon een 100% belasting op elke transactie tussen fiat en cryptocurrencies.
Wereldwijd???
Er zullen altijd landen zijn die daar niet aan mee doen

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

shovelhead1340 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:24:
[...]

Wereldwijd???
Er zullen altijd landen zijn die daar niet aan mee doen
Dat hoeft toch niet wereldwijd? Heel leuk dat landen daar niet aan meedoen, maar als je daar moet gaan wonen om iets aan cryptocurrencies te hebben, is het in de andere landen heel snel over. Als de VS en Europa het hierover eens worden hou je alleen China als groot blok over. En China heeft zo z'n eigen manieren om burgers te ontmoedigen. Dat je daarna in Sierra Leone kunt gaan wonen om toch te handelen, wie heeft daar wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
alki schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:16:
[...]

Het hoeft niet natuurlijk, heb verschillende bots getest, soms doen ze een trade en als de koers flink zakt zit je met je bag munten. Niet alle bots voeren een stoploss uit. de monthly fee moet je ook eruit halen.
Kijk als eenbot 2 a 3% haalt is dat netjes om je btc stack te laten groeien. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar werking vna verschillende bots.
Stoploss is volgens mij een slecht idee. Gewoon kopen als je denkt dat het gaat stijgen, verkopen als je denkt dat het gaat dalen. Ongeacht wat de koers is/waarvoor je gekocht hebt.

Een "bag" is helemaal geen concept waar je in moet denken. Vind ik dan he :)

[ Voor 5% gewijzigd door Specy op 05-12-2018 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Slux verhuist alvast naar Swaziland, en neemt er dan meteen een harem vrouwen bij.
Pooh schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:28:
[...]

Dat hoeft toch niet wereldwijd? Heel leuk dat landen daar niet aan meedoen, maar als je daar moet gaan wonen om iets aan cryptocurrencies te hebben, is het in de andere landen heel snel over. Als de VS en Europa het hierover eens worden hou je alleen China als groot blok over. En China heeft zo z'n eigen manieren om burgers te ontmoedigen. Dat je daarna in Sierra Leone kunt gaan wonen om toch te handelen, wie heeft daar wat aan?
Je vergeet India, N/Z Korea, Japan eindelijk heel Azië waar de meerderheid van de wereld woont ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Slux op 05-12-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:28:
Slux verhuist alvast naar Swaziland, en neemt er dan meteen een harem vrouwen bij.

[...]

Je vergeet India, N/Z Korea, Japan eindelijk heel Azië waar de meerderheid van de wereld woont ;)
Ik vergeet niks. India gelooft, veel meer dan de rest van de wereld, in goud. Uptake van cryptocurrencies is extreem laag daar. Japan en Korea zijn geen onafhankelijke economieen, die zitten veel te vast aan Europa en de VS om niet mee te doen. Bovendien zijn ze veel te klein om in hun eentje de waarde overeind te houden. Waar de meerderheid van de mensen woont is iets heel anders als waar het merendeel van de economische belangen zit.

Ik zeg helemaal niet dat dit een realitisch scenario is, maar probeer het je gewoon voor te stellen: Europa en de VS worden het eens over 'crypto=evil', en stellen een totaal embargo op die dingen in. Wat denk je dan dat er met de rest gebeurt? Vergelijk hoe dat met handelsoorlogen gaat: Als europa en de VS het eens zijn over sancties tegen een of ander land vanwege een dictator oid, hoeveel blijft er dan van de handel met dat land over? Waarom zou dat voor een virtual coin anders zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:28:

[...]

Hebben ze uberhaupt in zo'n lemen hutje in Swaziland wel WiFi? Zit je dan in de voortuin van je hutje in het zand tezamen met een load of shitcoins en 10 vrouwen, maar krijg je bij het bezoeken van Binance.com: "This page cannot be reached". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Kent iemand een goede site om BNB te verkopen? (omzetten in geld, niet in andere coins)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
HaruHaru schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:40:
Kent iemand een goede site om BNB te verkopen? (omzetten in geld, niet in andere coins)
Via dezelfde weg dat je ze gekocht hebt, dus bnb verkopen voor btc eth ltc naar broker sturen en uitbetalen in eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pooh schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:37:
[...]

Ik vergeet niks. India gelooft, veel meer dan de rest van de wereld, in goud. Uptake van cryptocurrencies is extreem laag daar. Japan en Korea zijn geen onafhankelijke economieen, die zitten veel te vast aan Europa en de VS om niet mee te doen. Bovendien zijn ze veel te klein om in hun eentje de waarde overeind te houden. Waar de meerderheid van de mensen woont is iets heel anders als waar het merendeel van de economische belangen zit.
Japan is toch nog steeds het grootste crypto land ter wereld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
tias86 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:42:
[...]

Via dezelfde dat je ze gekocht hebt, dus bnb verkopen voor btc eth ltc naar broker sturen en uitbetalen in eu
stom van me, helemaal gelijk, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09-2024
[...]

Dus als stopt in de VS en Europa dan is het over?
Sorry maar dat is wel erg simplistisch gesteld.

In Azie zijn volgens mij de meeste gebruikers en die kunnen toch gewoon doorgaan dan?
De prijs zal eerst wel omlaag gaan maar dat het over is klopt natuurlijk niet.
Buiten het feit dat er altidj nog manieren zijn om alsnog te kopen + de mensen die al erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
wehave schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:14:
[...]

Dus als stopt in de VS en Europa dan is het over?
Sorry maar dat is wel erg simplistisch gesteld.

In Azie zijn volgens mij de meeste gebruikers en die kunnen toch gewoon doorgaan dan?
De prijs zal eerst wel omlaag gaan maar dat het over is klopt natuurlijk niet.
Buiten het feit dat er altidj nog manieren zijn om alsnog te kopen + de mensen die al erin zitten.
Het zal voor de VS en EU stoppen, iets wat zo ie zo onmogelijk is maar de andere nemen het dan gewoon over hoor, stelt niks voor dat EU en VS tegenover de rest van de wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:38:
[...]

Het zal voor de VS en EU stoppen, iets wat zo ie zo onmogelijk is maar de andere nemen het dan gewoon over hoor, stelt niks voor dat EU en VS tegenover de rest van de wereld ;)
psst...vergeet even Zwitserland niet, die zijn pro crypto en hebben weinig op met de EU. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
[...]

Ik hoef niet in n land te wonen om er te kunnen handelen.
Een of ander atol in de Indische Oceaan doet niet zo moeilijk met belastingen, aml en kyc.
Handel daar op n dex en geen hond die je iets doet.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

shovelhead1340 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:41:
[...]

Ik hoef niet in n land te wonen om er te kunnen handelen.
Een of ander atol in de Indische Oceaan doet niet zo moeilijk met belastingen, aml en kyc.
Handel daar op n dex en geen hond die je iets doet.
Als jij in Nederland woont, zul je toch echt van elke euro die Nederland inkomt of uitgaat moeten aantonen waar die vandaan komt. Anders zit je met zwart geld in het buitenland, en tenzij je dat fysiek over de grens wil smokkelen wordt 't knap ingewikkeld. Vraag maar eens aan mensen die een bankrekening in zwitserland hebben georven van hun ouders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pooh schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:49:
[...]

Als jij in Nederland woont, zul je toch echt van elke euro die Nederland inkomt of uitgaat moeten aantonen waar die vandaan komt. Anders zit je met zwart geld in het buitenland, en tenzij je dat fysiek over de grens wil smokkelen wordt 't knap ingewikkeld. Vraag maar eens aan mensen die een bankrekening in zwitserland hebben georven van hun ouders.
En daar hebben ze nu crypto voor uitgevonden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]

En coins over het Tor netwerk dan niet te traceren zijn? GL met dat.

@Slux je kunt letterlijk met je coins in het vliegtuig gaan zitten. Waar je dat met cash geld doet je er tussen uitgesnaaid wordt en mag aftikken kun je nu gewoon met miljoenen de grens over. No problemo.

[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 05-12-2018 14:56 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zitten er blijkbaar dus nog steeds mensen met botjes te traden, lachen. De Profit Trailer thread staat al een tijdje stil nml.. Wat zijn nu de meest gebruikte bots door de mensen hier?

Ik heb zelf wel eens een blauwe maandag met Crypto Hopper (NL fabrikaat) gespeeld maar daar eigenlijk sneller geld mee verloren dan gewonnen.. (kan ook aan mijn beperkte skills liggen natuurlijk ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:55:
[...]

En daar hebben ze nu crypto voor uitgevonden ;)
Daarom zeg ik, transactie-tax tussen fiat en crypto. Op crypto zelf heb je uiteraard geen grip.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:52

ScreamGT

joejoe

D-Ed schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:57:
Zitten er blijkbaar dus nog steeds mensen met botjes te traden, lachen. De Profit Trailer thread staat al een tijdje stil nml.. Wat zijn nu de meest gebruikte bots door de mensen hier?

Ik heb zelf wel eens een blauwe maandag met Crypto Hopper (NL fabrikaat) gespeeld maar daar eigenlijk sneller geld mee verloren dan gewonnen.. (kan ook aan mijn beperkte skills liggen natuurlijk ..)
De mensen die het meeste verdienen aan deze bots, zijn de makers zelf. Iedereen dit dit koopt of er gebruik van maakt is naar mijn inziens altijd een verliezer.

Waarom zou iemand een succesvolle tradebot überhaupt commercieel maken? Precies; geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:57:

Is met 99% van de bots alleen de marker/dev verdient er aan.

Je bent niet de enigste, was van de week iemand hier die stond ook op verlies met cryptohopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@ScreamGT en @Slux Tja, zit wat in maar aan de andere kant is het voor de developers ook gewoon een extra bron van inkomsten kan ik me voorstellen.. Mes kan aan twee kanten snijden ;)

Maar goed, voordat je een bot goed aan het werk hebt moet je er veel tijd insteken idd.. En dan maar hopen dat ie geen bag van verkeerde coins inkoopt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pooh schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:58:
[...]

Daarom zeg ik, transactie-tax tussen fiat en crypto. Op crypto zelf heb je uiteraard geen grip.
Zulke ideeën kan ik alleen maar aanmoedigen, de kans dat crypto mainstream gaat worden wordt met zulke tax wordt dan alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09-2024
Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:59:
[...]

Is met 99% van de bots alleen de marker/dev verdient er aan.

Je bent niet de enigste, was van de week iemand hier die stond ook op verlies met cryptohopper.
Heb ook cryptohopper geprobeerd , was best positief maar je moet het wel goed instellen.
Ik werkt bv zonder stopp loss en tja toen kwam er een behoorlijk dip.
eigen schuld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
wehave schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:04:
[...]

Heb ook cryptohopper geprobeerd , was best positief maar je moet het wel goed instellen.
Ik werkt bv zonder stopp loss en tja toen kwam er een behoorlijk dip.
eigen schuld dus.
Dat is ook het grote nadeel van bots, je moet er vaak bovenop zitten en ze blijven tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:37
[...]

Volgens mij zijn er best manieren om op dit moment geld uit te geven zonder dat daar iemand vragen over gaat stellen. Mits het niet te hoge bedragen zijn uiteraard want dan zorgt de bank er wel voor dat de belastingdienst het te weten komt.

Wat betreft crypto, stel je steekt op 2 januari 2019 5.000 euro in BTC en op 31 augustus heeft dit een waarde van 7.500 dan kan je dit bedrag zonder probleem terugstorten en uitgeven voor het einde van het jaar. Desnoods koop je direct met je BTC iets dat kan ook.Op deze manier heeft het geen invloed op je eigen vermogen volgens mij.. correct me if i'm wrong.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
Pooh schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:58:
[...]

Dat snap ik maar het probleem is dus dat dit nooit te controleren is.
En crypto staat niet in n (buiten)land maar in n Wallet/blockchain, niet op een fysieke plek.
Ja, je moet t officieel opgeven als bezit maar daar ging het niet over.

De stelling dat je crypto de nek om kunt draaien met 100% belasting heffing klopt volgens mij gewoon niet

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Een goeie bot hoef je niet in de gaten te houden. Maar ja, als je een bot hebt die werkt en die verkoopt, en die gaat overal hetzelfde doen, dan concurreer je dus tegen je eigen bot. Dus als 'ie werkt ben je wel gek als je 'm gaat verkopen.

Een bot die door veel mensen gebruikt wordt kan bijna geen winst maken. Lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:10:
[...]

De stelling dat je crypto de nek om kunt draaien met 100% belasting heffing klopt volgens mij gewoon niet
Klopt ook niet, is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:12:
Een goeie bot hoef je niet in de gaten te houden. Maar ja, als je een bot hebt die werkt en die verkoopt, en die gaat overal hetzelfde doen, dan concurreer je dus tegen je eigen bot. Dus als 'ie werkt ben je wel gek als je 'm gaat verkopen.

Een bot die door veel mensen gebruikt wordt kan bijna geen winst maken. Lijkt me.
Jij werkt toch met een eigen bot ? was is nou je rendement geweest dit jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Ik begin rustig aan zwaaar zwaar bearish te worden ... Heb gezegd dat ik niet uitstap voor 2020, maar man .. man man wat gaat het hard de laatste tijd...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:21
hmr schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:24:
Ik begin rustig aan zwaaar zwaar bearish te worden ... Heb gezegd dat ik niet uitstap voor 2020, maar man .. man man wat gaat het hard de laatste tijd...
Waarom nu? We zijn juist vrij stabiel de laatste dagen/week/sinds 25 november. Ik begin eigenlijk steeds positiever te worden. Ik had verwacht dat we in de range 3600-3800 gevangen zouden worden, maar toch al 2/3 keer een uitbraak richting 4000 en zelfs 4300 gemaakt. 3800 lijkt nu zelfs wat steun te geven, dus ik sluit een dipje naar 3600 niet uit, maar verwacht eigenlijk ook geen 2500-2800 dip meer zoals ik vorige week wel verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:18:
[...]

Jij werkt toch met een eigen bot ? was is nou je rendement geweest dit jaar ?
Ik ben volgens mij vorig jaar op 25 november begonnen, in euro's sta ik op iets van 2700%. In sats weet ik het niet precies, ik heb steeds afgeroomd en dat niet echt bijgehouden.

De laatste maanden maak ik maar heel weinig winst meer overigens (6% per maand of zo). Maar december en januari waren echt idioot goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Specy op 05-12-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik denk ook al heel lang dat 3600 de max is. Veel mensen hopen op nog lager maar ben bang dat die gerekt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
hmr schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:24:
ow dan heb je nog ff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Specy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:40:
[...]

Ik ben volgens mij vorig jaar op 25 november begonnen, in euro's sta ik op iets van 2700%. In sats weet ik het niet precies, ik heb steeds afgeroomd en dat niet echt bijgehouden.

De laatste maanden maak ik maar heel weinig winst meer overigens (6% per maand of zo). Maar december en januari waren echt idioot goed.
toen was het voor iedereen goed daar had je geen bot voor nodig
Pagina: 1 2 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!