Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 255.318 views

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 03:00

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Dit topic is ervoor bedoeld om ruimte te geven aan de toch wel gewenste slowchat. Dit wil echter niet zeggen dat er geen regels zullen zijn:
  • Post uiteraard geen zaken die elders op het forum ook niet gewenst zijn (flames, trolls, warez, haatzaaien, etc.)
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders. Dit omdat een slowchat topic een ontzettend slecht naslagwerk vormt en discussies snel worden ondergesneeuwd door andere posts.
Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel :). Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen. Zolang je bovenstaande punten maar in ogenschouw neemt komt het vast goed.

Modbreak:Houd het vriendelijk!
Dat was blijkbaar wat lastig door sommigen in het vorige deel, en de sfeer werd wat grimmig. Accepteer dat sommigen een andere mening hebben, en dat er mensen met verschillende niveaus van kennis aanwezig zijn.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Aaaaaand er is een nieuw deel :Y)

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
BSV is BCH voorbij 8)7. BSV is the real bcash.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
BSV staat in het groen, hoor. +26% 24h, +13% 7d. Waanzin natuurlijk, wordt gewoon gepumpt, maar hoe dan ook een stijging.

BCH -42% in 7d, brutal :X

[Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 07-12-2018 01:42]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Doet dat er iets toe? Moment van splitsing is ook maar een arbitrair moment in tijd. BSV futures voor de splitsing waren ver onder de $100. Maar het ontgaat me even welk punt je nou wilt maken eigenlijk.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tegenwoordig kan alles tussen [embed] tags :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Een beetje mosterd na de maaltijd nu, maar DM elkaar voortaan in plaats van een hele metadiscussie hier een paar honderd posts door te laten etteren :z

@raceneus968 Verder is mijn officiele standpunt over die ene post van PilatusS dat daar niets mis mee was in een topic als dit, en is er meer mis met sommigen van jouw posts die je daarna hebt gepost dan met die van hem.

Reageren hierop mag in het feedback topic, hier weer ontopic verder

[Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2018 09:47]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:58:
[...]

Serieus? Toen ik voor het eerst serieus aan de alarm bellen ging trekken in verband met Tether in november 2017 was dit anders de reactie van de mensen hoor.

[Afbeelding]
Disingenuous much? Waarom maak je een screenshot ipv te linken, zoals iedereen normaal gesproken doet? Bovendien is mijn voorspelling gewoon uitgekomen, alleen heeft het een stuk vroeger gepiekt dan ik toen dacht. Ook de opvolgende bear market heb ik voorspeld, maar dat laat je dan weer niet zien.

Even voor de beeldvorming, we zaten op dat moment op een nieuwe ATH van ~$8k na net een bounce naar beneden te hebben gehad. We stegen uiteindelijk flink door naar $20k op 17 december 2017.
Ik voorspel dat Tether en Bitfinex binnen 12 maanden dood zijn of in ieder geval flink stervende.
Dat voorspelde je 12 maanden geleden ook al. Yet here we are... Voorspelde je niet ook nog een flippening door BCH?
Bitfinex heeft nu net zelfs de 1 op 1 peg los gelaten en je kunt nu ook USD/USDT traden op Bitfinex.

Het minimale bedrag om fiat uit te laten keren is nu 10 000 dollar op Bitfinex met een fee van 3%.
Je snapt hopelijk dat die twee zinnen ontzettend met elkaar te maken hebben? Door die 1:1 peg en de 3% fee, was Tether effectief 0,97 waard, aangezien Bitfinex de enige plek was waar je die omzetting kon doen.

Nu Tether weer een fatsoenlijke banking partner heeft en zijn eigen account registratie en token redemption weer open heeft gegooid, is Bitfinex vrij om de peg te laten vallen omdat dat door hun fees niet houdbaar was. Het is dus in het belang van de gebruikers en Tether dat dit is gebeurd. Maar zoals gewoonlijk verdraai jij elke poep en scheet van Bitfinex en Tether in iets dat zogenaamd bewijst dat ze louche bezig zijn.

Overigens, die 3% fee betaal je alleen als je meer dan 1 withdrawal per maand doet, of withdrawals hoger dan $1M.
Jij bent echt knettergek als je gelooft dat Bitfinex zijn financiële verplichten naar zijn eigen traders kan nakomen. Dan doe je dit soort dingen niet.
Je doet dit soort dingen als je ontzettend zit te worstelen met banken die moeilijk doen.
Ik zie niet zo heel veel schrijnende verhalen? Vooral wat withdrawal delays. Sowieso een vertekend beeld, want niemand gaat daar naartoe om te posten dat zijn withdrawals zijn gelukt.
Daarbij zijn de Tether print to short sqeeze op Bitfinex nu gestopt. Die zijn 12 maanden bezig geweest. Altijd prijs omlaag, shorts gaan omhoog, tether printed, prijs van alle crypto 10 - 20% omhoog. Traders die de klepel niet zien rekt. Dat patroon is nu gestopt.
Alternatieve en veel waarschijnlijkere uitleg: Er zijn veel shorts -> mensen depositen grote sommen geld om BTC te kopen (dit kun je niet zien) -> Tether wordt geprint voor dat geld -> BTC wordt gekocht -> short squeeze. Dat patroon nu is gestopt is omdat Bitfinex de 1:1 peg niet meer heeft en Tether dus niet meer wordt geprint bij deposits. De short squeezes zijn er nog steeds. Wel minder, het vertrouwen is daar dan ook naar.

[Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2018 10:20]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:11:
[...]

Als jij nu 2000 EUR nieuw fiat te besteden had.
1. Zou jij dan rond deze waarden instappen?
2. Zo ja welke crypto zou je dan kiezen?
3.zo nee, rond welke level zou je instappen en welke crypto zou je kiezen?
Maar ik ben geen trader, ik ben holder, en ik geloof alleen in Bitcoin. Sommigen voorspellen dat de bodem nog niet is gezien, maar ik denk dat ik binnenkort weer wat ga accumuleren. Niet in een keer, maar in kleine stapjes. Ben wel een fan van dollar cost averaging, dat kun je gewoon emotieloos doen en heb je minder last van FOMO :P

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Dit topic is niet de plaats voor een metadiscussie over wie wat bijdraagt. Reageer ontopic en don't feed the troll :). Verdere posts hierover na deze modbreak worden zonder pardon richting de trashcan gebonjourd.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kan ook gewoon in je custom css van t.net. Dan werkt het overal.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Chris.nl schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:39:
[...]

Het is mij nog niet gelukt om met de custom css van t.net iemand te negeren. Zou geweldig zijn als het ook mobiel werkt. Heb je voorbeeld code?
Cascading Stylesheet:
1
div[data-owner-id="<user-id>"] { display:none; }

Of als je iets fanciers wilt:
Cascading Stylesheet:
1
div[data-owner-id="<user-id>"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }

Dan blijft ie ingeklapt totdat je er met je muis over hovert :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Journalisten van Bloomberg hebben de bankrekening van Tether ingezien. It's all there :). Natuurlijk nog steeds geen garantie dat al dat geld ook daadwerkelijk bedoeld is als backing voor de uitstaande USDT tokens, maar we hebben het dan ook niet over een klein bedragje wat je makkelijk ergens vandaan tovert. Transactielogs komen overeen met issuance en redemption van USDT door Bitfinex zoals te zien op de Omni blockchain.

[Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 10:40]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:22:
Elliot Wave count met retrace en nieuw target: [URL="https://www.youtube.com/watch?Hij zit trouwens op Bitfinex, dus op een USD exchange of op Binance zijn de getallen anders.
Bitfinex is natuurlijk ook een USD exchange, zeker nu de peg met USDT weg is en USDT/USD een vrij handelpaar is. Het grootste probleem is en blijft natuurlijk de withdrawal premium.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:42:
[...]

Nu Tether weer op 1 dollar staat, iets meer zelfs, is die withdrawal premium ook wel weer onzin geworden.
Hoe ga je dan BTC/USD arbitrage doen? Omzetten in USDT op Bitfinex, dat withdrawen naar Kraken, om het daar vervolgens weer om te zetten in USD? :)

Finex staat natuurlijk niet voor niets zo'n 3,3% boven Stamp.

Ik moet trouwens opnieuw verifien op Bitfinex. Had in oktober een deposit request ingediend, omdat je daarvoor opnieuw moest verifien dus ik dacht laat ik de stap maar alvast nemen. Begin deze maand was mijn verification geapproved en mocht ik $10k depositen. Daar had ik natuurlijk geen zin in en toen heb ik de deposit request gecanceld.

Toen was mijn account ineens gevlagd als verdacht en mag ik nu opnieuw door de hele verificatiemolen 8)7

[Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 18:47]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:45:
Ik heb geen idee :P Heb het puur over dat het hoger staat door die withdrawal premium die er is omdat Tether zo'n groot verschil had, maar nu is dat verschil er niet meer.
De withdrawal premium gaat over het feit dat je 3% aan fees moet betalen over fiat withdrawals als je meer dan 1 withdraw per maand doet. :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:49:
[...]

Dat weet ik :) Maar die is er toch gekomen omdat mensen Tether gingen verplaatsen toen het verschil zo'n 3% was om het daarna bij Bitfinex uit te laten betalen voor instant profit ? :P
Dat is oorzaak en gevolg omdraaien imho. Die 3% verschil kwam door de fees, niet andersom. En die zie je nu nog steeds terug in de BTC prijs. Want als je 1 BTC koopt voor $3775 bij Bitstamp, dat naar Bitfinex stuurt en uit laat betalen voor $3900, en je wil die $3900 weer terughebben, dan betaal je daar 3% over en hou je $3783 over. Dat is slechts $8 winst, en dan heb ik de trading fees nog niet eens ingecalculeerd :P. Het hele Tether verhaal komt hierbij niet eens kijken.

De reden voor die fees zal allicht gekomen zijn door de vele withdrawals na Bitfinex zijn banking problemen had gerestored, na een periode van onrust probeerde men natuurlijk wel hun funds daar weg te halen, en dat kon alleen in de form van crypto. Dus hogere prijzen dan op andere plekken. Niet per se louter gelieerd aan Tether.

[Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 18:57]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Zie edit :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:00:
[...]

Ik dacht dat die fee er pas is gekomen omdat mensen Tether daar lieten uitbetalen 1 op 1 tegenover de dollar terwijl Tether geen 1 dollar mee was ? Dan is die fee toch het gevolg van Tether en niet andersom ?
Het is toch niet alleen Tether die op Bitfinex hoger stond dan de rest? Alle crypto's stonden hoger.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
alki schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:02:
[...]

Hier mee goede profit te maken gaat alleen met grote bedragen als dit met 10 btc kunt doen heb je al 80 dollar
Nee dus, want wat ik niet heb meegerekend:
• Trade fee op Bitstamp
• BTC withdrawal fee op Bitstamp
• Trade fee op Bitfinex

En $80 op $40k is natuurlijk een enórm risico.

[Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 19:04]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:05:
[...]

Toen Tether omlaag ging is alles omhoog gegaan en toen stond Bitfinex gelijk aan Binance. Alleen omdat Bitfinex Tether uitbetaalde naar 1 dollar per Tether ook toen Tether lager stond dan 1 dollar zijn mensen met miljoenen gaan schuiven om 1 of 2% te pakken. Toen is de 3% withdrawal premium ingegaan en sindsdien is de prijs zo'n 3% hoger. Binance is gewoon weer gelijk aan bijvoorbeeld Bitmex en heeft die 3% verschil niet, alleen Bitfinex is hoger door die withdrawal premium.

Of heb ik het nou helemaal fout ? :P
Waar ik over val is het aanwijzen van Tether als de oorzaak, terwijl de bankingproblemen van beide bedrijven daar debet aan waren. Volgens mij ging Bitfinex trouwens echt wel hoger dan Binance?
.edit: oh valt wel mee zo te zien.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:12:
In die tijd heeft het Bitfinex heel veel geld gekost omdat mensen 1 miljoen Tether op een andere exchange kochten voor zeg 970k USD en dan 1 miljoen USD in fiat lieten uitbetalen door Bitfinex.
Hoe kost dat Bitfinex geld dan? En waarom is dat anders dan andere arbitrage?

.edit: het is natuurlijk in die zin anders dat je gegarandeerd bent van de $1 per USDT. Bij andere crypto zul je typisch al funds op de andere exchange moeten hebben, en dan nog ben je afhankelijk van de dikte van het orderboek en kortstondige schommelingen.

[Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 19:15]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:16:
Bitfinex krijgt 1 miljoen Tether met een toen huidige waarde van 970k USD
Dat is simpelweg onwaar, Bitfinex is hemelaal niet afhankelijk van die martkwaarde. Zij hebben gewoon $1M in dollars op een bankrekening staan ter dekking van de 1M USDT die ze ontvangen hebben.

Volgens mij gaat het helemaal niet om verliezen, maar om een bank die de stortvloed aan transacties niet aankon en begon te klagen.

[Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 19:19]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:20:
[...]

Ze hebben dan inderdaad 1M USDT staan tegenover de 1M uitbetaalde USD, maar wanneer USDT een waarde heeft van 97 cent USD wordt je daar toch niet blij van lijkt mij.
Maar wat iets waard is, is afhankelijk van je positie en je connecties :). Laten we even vooropstellen dat Tether en Bitfinex gewoon dezelfde partij is. Het zal hun echt aan hun kont roesten om USDT voor $1 te redeemen aan klanten, aangezien voor hun 1 USDT = $1. Voor de markt is dat niet zo, want die kunnen niet bij de reserves die Bitfinex/Tether heeft. En dus is de prijs van een USDT voor de markt minder.

Ergo, klant deposit 1M USDT en wil $1M withdrawen. Bitfinex burnt de 1M USDT en maakt $1M over van de Tether reserves naar hun eigen bankrekening, en dat kan naar de klant. Klaar. Ze maken geen verlies, het is niet zo dat ze die 1M USDT ooit hebben verkocht voor $970k.

Overigens:
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:16:

Bij Binance maakt het niets uit als Tether 90 cent USD
Ik bedoelde arbitrage van andere coins op Bitfinex, niet arbitrage bij een non-USDT exchange als Binance. Als BTC een premium USD prijs heeft op Bitfinex, dan hebben ze voor die coin net zo goed last van deposits in BTC en withdrawals in USD door mensen die aan arbitragehandel doen. Ik vind Tether daar dus niet zo speciaal in.

Het enige punt is, wat ik eerder al zei, is dat het natuurlijk wel zo is dat je bij Tether al verzekerd was voor de prijs die je ervoor ging krijgen. Door er dan een limit order bij Kraken in te schieten ben je dus gegarandeerd van je winst.

[Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 19:30]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Geruchten gaan dat dit Bitmain is die de prijs pompt om hun end-of-year cijfers er beter uit te laten zien.

Kan ook makkelijk, want BCH is zo illiquid als de pest.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:30:
Ah ja en jou conspiracy theorien zijn meer waard dan die van mij.
1. Het is geen conspiracy, het is een gerucht 8)7
2. Hij is niet van mij, ik rapporteer hem alleen maar.

Ik zeg niet dat het waar is. Dat is het grote verschil met de onzin die jij hier neerplempt.
Ik denk dat een goede Bitmain IPO
_o-. Die IPO komt er niet meer.

https://www.coindesk.com/...e-bitmain-ipo-says-source

[Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2018 17:36]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat heeft mijn post met angst jegens Bitmain te maken? Ik zeg alleen dat ik die IPO niet zie gebeuren, op basis van feiten.

Feiten die jij lijkt te negeren op het moment dat het om een van je helden gaat.

[Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2018 17:56]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:58:
[...]

Komt omdat BCH nog moest herstellen van de fork.

[Afbeelding]
Geloof je dat echt zelf? Kom op, je moet toch gewoon toegeven dan 100% in een dag gewoon een ongezonde pump is :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Danster schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:52:
XRP via XRapid moet ook meer waard worden om effectief te zijn. Je kunt geen miljoenen XRP rondpompen voor één transactie.
Sorry maar dit slaat werkelijk nergens op 8)7. Waarom kun je geen miljoenen XRP rondpompen?

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:11:
[...]

Het is de bedoeling dat er 1000-den zo niet miljoenen transacties via XRapid gaan lopen.
Als 1 van die transacties al een miljoen dollar is en XRP is 1 dollar heb je alleen voor die transactie al een miljoen XRP nodig. Beter is XRP 10 dollar op dat moment zodat je voor die ene transactie nog "slechts" 100.000 XRP nodig hebt. Nog beter is XRP 100 dollar :P
Dus omdat het "handig" is gaat de prijs maar omhoog? Heb je überhaupt iets begrepen van marktwerking? :D

Verder:
Marjan Delatinne, Ripple’s head of banking, has recently commented on the current situation regarding the role of XRP in the banking industry. According to Delatinne’s statement, banks are not in a hurry to use XRP or even its xRapid which is XRP-powered, because of the lack of regulatory clarity.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Doe nou niet steeds net alsof Ripple gewoon maar een bedrijf is dat met XRP werkt. Ze hebben XRP gemaakt. Dat stond op hun eigen website, voordat ze het eraf hebben gehaald :z

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:26:
[...]

Nee David Swartch heeft XRP gemaakt. Paar jaar voordat Ripple werd opgericht. David werkt wel bij Ripple nu.
Dat is idd de narrative die ze nu proberen te verkopen ja. Ik heb in het verleden al eens bewijs gepost dat dat niet klopt.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
.oisyn schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:33:
[...]

Dat is idd de narrative die ze nu proberen te verkopen ja. Ik heb in het verleden al eens bewijs gepost dat dat niet klopt.
@Klaas25 Zie hier dus: https://www.gsb.stanford....sen-money-without-borders. Artikel uit 2013. Ripple Labs heette eerst OpenCoin. Die is verantwoordelijk voor de creatie van XRP, wat toen nog Ripple heten (om die hele "XRP is not Ripple" discussie ook maar meteen monddood te maken).

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Timberly2 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:49:
Wat doen jullie in het geval je belasting moet aftikken in box 3.
Uiteraard je vermogen gewoon aangeven. Maar welke koers pak je van welk tijdstip?
De laagste koers op 1-1-2018.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
anboni schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:26:
[...]

Volgens mij kwam er een week of twee geleden juist een reactie voorbij die zei dat je een koers moet nemen van het eerste uur ofzo van 1 januari.
Dat is onzin. De BD zegt alleen 1 januari. Je bent vrij om daar zelf invulling aan te geven (exchange en tijdstip)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
twain4me schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:13:
[...]

Daar is veel onduidelijkheid over, maar de belastingwet heeft het over het begin van het kalenderjaar en dat is echt om 00:00 en niet om 13:32 omdat het jouw goed uitkomt.
Hmm, hier staat dat idd ook: https://www.businessinsid...re-cryptomunten-aangifte/. En dat komt van een woordvoerder van het ministerie van financiën. Dat is niet wat ik erover gelezen heb, maar ook dat kwam van een autoriteit. Dus nu weet ik het niet meer :P. Maar 0:00 is natuurlijk sowieso niet fout.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ban!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee