If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"
- .oisyn
- Registratie: September 2000
- Laatst online: 00:06
:strip_exif()/u/12461/avatar.gif?f=community)
Denk ook niet dat we de bodem hebben gezien, en de huidige bodem (3.1k) zal zeker nog eens getest moeten worden. Maar inderdaad, mocht het omgekeerde gebeuren mag je er zeker van zijn dat iedereen zijn winst zal nemen.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:41:
[...]
Geen eens bouncen na een -10% das erg erg matig. Geeft nogmaals aan dat de kopers echt niet staan te spingen om voor deze prijs bitcoin te halen. Het zal nu vast weer stabiel blijven tot een candle die uit het niets verschijnt. Ik sluit niet uit dat deze groen gaat zijn maar wat ik wel weet is dat ik alles verkoop op deze eventuele groene candle. Daarna ga ik wachten tot nieuwe lows. Want dat we de bodem nog niet gezien hebben is voor mij wel duidelijk.
Vooral het verloop tussen de eerste en de tweede drop spreekt wat mij betreft boekdelen: gestage daling na drop #1, 0,0 interesse van kopers op dat prijsniveau. Nu gaan we weer een paar dagen waterpas. Wat gaan we daarna krijgen, kleine groene candle tot 3700 en vervolgens een dikke rode of gelijk een rode?Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:41:
[...]
Geen eens bouncen na een -10% das erg erg matig. Geeft nogmaals aan dat de kopers echt niet staan te spingen om voor deze prijs bitcoin te halen. Het zal nu vast weer stabiel blijven tot een candle die uit het niets verschijnt. Ik sluit niet uit dat deze groen gaat zijn maar wat ik wel weet is dat ik alles verkoop op deze eventuele groene candle. Daarna ga ik wachten tot nieuwe lows. Want dat we de bodem nog niet gezien hebben is voor mij wel duidelijk.
Vast wel , maar ze zijn hard bezig een schoolvoorbeeld van een bubble grafiek te maken.cryptore schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 09:58:
Komt het nog goed met TRON , of word hij gedumpd ? lees weinig goed nieuws
https://www.cryptoglobe.c...g-bittorrent-s-new-token/
Edit: De vraag is eigenlijk of ze daar al klaar mee zijn

[Voor 7% gewijzigd door twain4me op 12-01-2019 12:05]
[Voor 16% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 12:29]
Heb nu 1.2 miljoen meer als toen ik begon..
Dus vette winst.
Enge probleem... Mijn Audi dealer wil niet 1holo tegen 1euro rekenen. Hebben jullie al vooruitstrevende dealers gevonden die dit wel willen?
Mag elke merk zijn.. desnoods koop ik 40 lada's en verkoop ik die daarna weer.
Eens. Als ik het laatste filmpje van The Moon zie voorspelt dat ook niet veel goeds. Het is weer ouderwets erop of eronder.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:41:
[...]
Update: Lol en nu naar boven. Even wat mensen met een strakke SL eruit wapperen en gaan met die banaan.
[Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2019 13:16]
Worden toch paar shorts afgemaakt hoor nu.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:14:
We houden nog maar net. Kwestie van tijd tot we echt naar de pleuris gaan.
Daar had iemand laatst iets over gepost. Ging idd. over manipulatie dmv te peilen waar stop losses lagen om vervolgens te kunnen bepalen waar ze hun shorts of longs konden plaatsen.TuutjDrie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:15:
De kleine candles naar beneden worden wel direct gepareerd. Zijn dit nou whales die speldenprikjes aan het uitvoeren zijn om de markt te peilen?
Klopt, nu zou je toch de beslissing verwachten niet? En ik maar denken dat ze het weer op zondag gingen flikken, alhoewel dit natuurlijk ook nog mogelijk is als hier een nul operatie uit komt.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:18:
Ben iedergeval blij dat de bulls zich nog niet laten wegvegen..
Heb je nog een switch over toevallig? Ben rekt en verveel me.Thommie.nl schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:38:
Jan 2018 me winst genomen, om maandje terug weer actiever te keren voor hopelijk wat nieuwe winsten. Dit is met hier en daar wat mazzel gelukt en heb mooi > 80 % bij mogen schrijven. Daar gaat mijn gezinnetje weer een paar leuke dingen van kopen de komende tijd, Professionele Hogedruk reiniger, Ipad Pro, Scootertje, Nintendo Switch, Robo zuiger, en eentje die het gras voor mij maait.
De recente grote drop zat ik netjes in USDT, om het evenaan te zien of er een opleving zou komen, maar na het een paar dagen aangezien te hebben, zegt mijn gevoel zegt me dat het verstandig is ooit nog eens weer te komen, maar voor nu is het weer mooi geweest. Alles dus naar Coinbase gestuurd om van daaruit binnen paar dagen harde Euro's op me bandrekening te hebben.
Mijn tactiek was altijd om in te stappen als alles op groen staat, maar dan ook flink. Dat is gelukkig weer gelukt, en nu is het zaak weer rustig te wachten totdat iedereen weer genoeg geld is verloren, ik denk zelf zo rond de vakantie dat het weer kan gaan stijgen, maar met wat pech voor iedereen rond de 1000 usdt.
1 x per maand zal ik eens rustig kijken hoe het er voor staat, maar voor nu peer ik hem.
Het beste aan iedereen en ga verstandig met je geld om. Mijn laatste advies;
Jan en Ingrid zijn allang weg, "wij" worden nu gezien als Jan en Ingrid en alles is er op geënt om komende tijd "ons" geld af te pakken. Be extremely carefull. Besef dat jij Jan of Ingrid bent en ga na wat jij zou doen om jezelf geld afhandig te maken.
Als die kaal geplukt zijn, zullen de whales bij elkaar moeten gaan plukken, en dan krijg je mega drops, want die keren het geld wel uit.
Veel trade plezier, bedankt en tot ziens!
Alvast bedankt
I live inside that bubble, reality of the naive.
[Voor 29% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:25]
Idd echt niet normaal indrukwekkend om live te zien.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:22:
Damnnn, die enorme wicks op ETH en BTC. Niet normaal.
De bounces zijn wel leuk maar ook niet overtuigend genoeg naar mijn idee.
Een fikse daling, gevolgd door een fikse stijging en nu weer tussen deze 2 uiterste in. We bewegen nu wel weer eng rond die 3.6k op bitmex.New Yorker schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:28:
Wat heb ik gemist?
Kan. Maar het ging wel heeeeel rapdabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:32:
Dit kan toch niet anders dat mensen hier enorm veel geld hebben verloren/gewonnen tijdens deze rollercoaster?

MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight
Een kwestie van paar seconden denk ik. Toch iets funky aan de gang nu vind ik.
[Voor 9% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:34]
Lijkt mij ook. Moet wel kut zijn om je SL op 3434 af te zien gaan en dan gelijk doorstijgen naar 3604. Die van gisteren was nóg erger. 3465 naar 3618.dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:32:
Dit kan toch niet anders dat mensen hier enorm veel geld hebben verloren/gewonnen tijdens deze rollercoaster?
Klopt, ik denk zelfs dat er net na middernacht een flash crash geweest is op kraken ook, niet normaal hoe diep die Wick daar is gegaan ivm andere exchanges.ggj87 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:35:
[...]
Lijkt mij ook. Moet wel kut zijn om je SL op 3434 af te zien gaan en dan gelijk doorstijgen naar 3604. Die van gisteren was nóg erger. 3465 naar 3618.
Kan mss helpen om de beslissing te laten vallen, dan weten we eindelijk waar we voor staan.
[Voor 31% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:39]
WTF idd! Daar was gewoon 3051 aangetikt!dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:37:
[...]
Klopt, ik denk zelfs dat er net na middernacht een flash crash geweest is op kraken ook, niet normaal hoe diep die Wick daar is gegaan ivm andere exchanges.

[Voor 12% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:51]
Ik hoop dat we naar de maan gaan maar ik zie het niet gebeuren.
Welke bounce?Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:51:
Op een dood katje kopen slaat sowieso nergens op. Dit is gewoon weer de zoveelste "hoopvolle" bounce,
Ik hoop dat we naar de maan gaan maar ik zie het niet gebeuren.

Dit kan 2 dingen betekenen denk ik, ofwel de beren die lager herinslaan om straks verder te dumpen, ofwel de bulls die de beren afmaten, ik denk het eerste.
https://www.criptalk.com/...at-a-4-billion-valuation/
Die Jesse Powell van Kraken lijkt overigens op Donnie.(..) further aligning interests with our top clients while building a war chest for acquisitions in the bear market presents a win-win opportunity.
(..) he said the exchange’s venture arm “has been very active in the last year,” and may make some announcements at the beginning of 2019.
Dan weet je ervan.
[Voor 31% gewijzigd door Redsandro op 12-01-2019 14:18]
🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟
Bitcoin maximaal 2000 voor mij.
Naar mijn idee heeft Bitcoin genoeg waarde dit in tegenstelling tot ETH. Zou echt niet een reden kunnen bedenken waarom je ETH zou holden als lange termijn investering. Jullie wel? Hoor het graag.
ETH:
- geen maximale supply
- behoorlijke inflatie
- geen use-cases die de ETH prijs op drijft.
BNB daarintegen is wel een prima hodl, zoals @Timberly2 al vaak heeft aangegeven. Binance burnt om de zoveel tijd een hele hoop BNB van de markt, dit heeft dus wel een prijsopdrijvend effect.
De enige crypto die ik hodl voor de lange termijn is BTC, maar zo'n BNB kan ik daar best prima aan toevoegen. Derest is eigenlijk echt puur om wat te speculeren/om meer bitcoin te verdienen. Laten we eerlijk zijn?
Ik heb deze input even in een afstreep lijstje verwerkt zodat het overzichtelijk blijft:dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:28:
When moon? When rekt?
- When rekt?
- When moon?
I live inside that bubble, reality of the naive.

Appeltaart is lekker!
Ze dumpen de boel al maanden en het gezeur wordt alleen maar erger...LED-Maniak schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:35:
Als ze de boel nou gewoon eens dumpen, dan zijn we van dit gezeur af

Eerst flink omhoog, dan kunnen ze weer wat dumpen.LED-Maniak schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:35:
kwestie van tijdLED-Maniak schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:35:
helaas

Bags aanvullen.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:41:
Ik vraag me af hoe groot de paniek gaat zijn als we de 3k bijvoorbeeld breken. Tering. Dan wil ik echt geen holder zijn.
Weg
Vuurwerk! Wil ik wel zien.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:41:
Ik vraag me af hoe groot de paniek gaat zijn als we de 3k bijvoorbeeld breken. Tering. Dan wil ik echt geen holder zijn.

Voor mijn gevoel zijn er nu een paar jongens die hem op deze support lijn willen houden, gezien er al eel tijd grote orders staan op bepaalde plekken die niet verplaatsen(ik zou meer fluctuatie verwachten gezien er naar beneden gepushed wordt).
Appeltaart is lekker!
Klopt ik wil mijn XLM bags voor het eerst sinds januari 2018 aanvullen als het naar 4 cent gaat.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:43:
[...]
Na de drop ja. Rond de 2400 om te beginnen
Weg
We kunnen nog maar 3600 dollar dalen tot 0 dus dat zal toch nietTominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:45:
Hoop niet dat #rekt2019, #rekt2018 gaat overtreffen.

Appeltaart is lekker!
en:Bitcoin-whales worden actief en dat betekent handel
Bron: https://www.apparata.nl/n...dat-betekent-handel-29661Er wordt natuurlijk dagelijks in Bitcoin gehandeld. Een groot deel van de cryptomunten is echter niet beschikbaar bij die beurshandel, omdat deze vastzitten in wallets die niet actief zijn. Ongeveer 85% van de hoeveelheid beschikbare Bitcoins is verdeeld over 1.000 wallets. Deze wallets waren tot voor kort slapend. Dit betekent dat er geen Bitcoins in of uit de wallets komen. Vaak worden die wallets beheerd door investeerders die lang geleden Bitcoins kochten of lange-termijn-beleggingen. Nu gebeurt er iets bijzonders.
Uit onderzoek is namelijk gebleken dat een groot deel van die wallets in de laatste 30 dagen actief is geworden. In totaal gaat het om 60% extra Bitcoins die bewegen.
edit: en nog een andere bron:
Bron: https://newsbit.nl/langdu...nen-prijzen-doen-opleven/Langdurig inactieve Bitcoin whales kunnen prijzen doen opleven

[Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 12-01-2019 15:08]
er staat iets verder in dat artikelBever! schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:12:
Wat zou er nu dan de trigger zijn om iets te doen met die btc vraag je jezelf af..
Dus MOONDe koersen reageerden daarna positief en bereikten in de maanden daarna steeds het hoogste punt tot dan toe.

Prepare for the next ATH
Hoe krijg je meer btc van een hele stapel btc? eerst verkopen en dan terugkopen?sourcecode schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:15:
[...]
er staat iets verder in dat artikel
[...]
Dus MOON
Jazeker of gewoon verkopen en uit crypto stappenBever! schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:17:
[...]
Hoe krijg je meer btc van een hele stapel btc? eerst verkopen en dan terugkopen?

Prepare for the next ATH
Tja ik zie eerder een giga drop ipv goed nieuws als ik dat bericht lees...sourcecode schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:19:
[...]
Jazeker of gewoon verkopen en uit crypto stappen

edit: want ik zie toch in die 2 kampen opvallende groene percentages in de huidige markt.
[Voor 31% gewijzigd door RaptorXS op 12-01-2019 15:34]
Volume is ook dood buiten BTC, ETH en die nep bitcoins.TuutjDrie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:22:
De alts, die een extra klap hebben gehad, herstellen nog nauwelijks (paar uitzonderingen daargelaten uiteraard). Ook geen fijne indicator.
Weg
Precies ja. Als je dan nog mooi volume ziet in dit soort stabiele periodes kan je iedergeval zeggen:”er wordt mooi geaccumuleerd”, nee dus. Er zijn gewoon niet zo heel veel kopers en nu is het wachten op een rood candeltje en dan valt het weer helemaal in elkaar.New Yorker schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:27:
[...]
Volume is ook dood buiten BTC, ETH en die nep bitcoins.
Yesterday we experienced the largest drop in BTC value since mid-December. However, it is not bad news only, during the first plunge Deribit reached a new 30 min volume record of 5,420 BTC!
Het blijft wat om te zien. Even 10% erbij of er af alsof het niets is. Als je daar 1000 euro in hebt zitten is het over 10 minuten 1200 euro, of het is 600 euroTuutjDrie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:58:
Als je nu in hypercash zit, ben je vandaag wel blij.

Maarja, high risk, high reward gaan niet voor niets vaak samen...
Edit: Toch even geprobeerd met 5 ETH

[Voor 43% gewijzigd door Taro op 12-01-2019 17:38]
Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR
Eth gaat ondertussen door het putje

* Taro ramt op de verkoopknop.
[Voor 56% gewijzigd door Taro op 12-01-2019 17:35]
Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR
En nu is het 83% 87% 81% 93% 84%.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:29:
Hypercash al 100% up

Ik gok dat het meeste wel bots zijn nu. Die kopen en verkopen 1 BTC gewoon 20x op één dag voor iedere keer 0.3%. We gaan ie ieder geval even nergens heen blijkbaar toch er iets breekt.dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:39:
Toch veel handel in BTC precies om weekend te zijn
Denk dat er nu wat meer aan de hand is dan paar botsPilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:44:
[...]
Ik gok dat het meeste wel bots zijn nu. Die kopen en verkopen 1 BTC gewoon 20x op één dag voor iedere keer 0.3%. We gaan ie ieder geval even nergens heen blijkbaar toch er iets breekt.

Eth staat al 3 dagen tussen de 121 en 125.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:29:
Hypercash al 100% up
Eth gaat ondertussen door het putje
Kom jij toevallig precies uit België?dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:39:
Toch veel handel in BTC precies om weekend te zijn
420.
Ja, waarom?Pelox schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:35:
[...]
Eth staat al 3 dagen tussen de 121 en 125.
[...]
Kom jij toevallig precies uit België?
Check: https://amfeed.com
Is nu weer gedaald zaten daarnet plots heel wat buys.
[Voor 9% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 18:38]
Er komt een move aan en niet omhoog denk ik. Maarja alles kan. Als ie nog gaat pumpen verkoop ik 100% alles en ga ik naar USDT, voor nu blijf ik zitten wetende dat ik waarschijnlijk straks de lul ben.
Gewoon als ik je zinnen lees dan moet ik soms precies aan kabouter Wesley denken, haha. Goed bedoeld hoor!
420.
Dan zijn we met 2Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:38:
Deze 1 day candle (volume) neemt 6k achtige vormen aan. Toen hadden we ook dit soort dagen, waarin niks gebeurde.
Er komt een move aan en niet omhoog denk ik. Maarja alles kan. Als ie nog gaat pumpen verkoop ik 100% alles en ga ik naar USDT, voor nu blijf ik zitten wetende dat ik waarschijnlijk straks de lul ben.

HahahahaPelox schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:39:
[...]
Gewoon als ik je zinnen lees dan moet ik soms precies aan kabouter Wesley denken, haha. Goed bedoeld hoor!

Die van de lotto komt aardig in de buurt, als je het humeur van sommige hier ziet bij een dalingPelox schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:42:
[...]
Die had trouwens ook een mooie crypto aflevering kunnen maken, haha

[YouTube: Kabouter Wesley (Afl. 6 100 Miljoen Miljard).flv]
vette sitedabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:37:
[...]
Ja, waarom?
Check: https://amfeed.com
Is nu weer gedaald zaten daarnet plots heel wat buys.
Bij een daling durft zelfs Jezus hier niets te postentwain4me schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:48:
[...]
Die van de lotto komt aardig in de buurt, als je het humeur van sommige hier ziet bij een daling![]()

Toptwain4me schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:48:
[...]
Die van de lotto komt aardig in de buurt, als je het humeur van sommige hier ziet bij een daling![]()

Er is natuurlijk altijd wel meer aan de hand, maar de bots zijn 24/7 bezig waar veel traders gewoon kiezen voor een dag vrij. Los van dat is dit voor de meeste traders een no-trade zone. Tot dat er richtig wordt gekozen is nu traden met BTC vrij nutteloos. Zelfs al koop je voor 25k aan BTC hebben we het over tientjes wat de risk/reward en de tijd die er in moet compleet nutteloos maakt. Met alts is er vandaag nog wel geld te verdienen, maar BTC is gewoon niet de moeite waard nu. De afgelopen 48 uur hebben een paar spikes gehad die de moeite waard waren geweest, maar dan moet je 48 uur de boel in de gaten houden om een paar 100 dollar te verdienen met meerdere BTC's en ook gelijk het risico lopen dat ie ergens een keer wel doorzakt. De kleine schommelingen die we nu zien denk ik persoonlijk van dat het vrijwel alleen bots zijn, voor mensen die traden is BTC helemaal niets nu.dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:32:
[...]
Denk dat er nu wat meer aan de hand is dan paar bots
Klopt, vandaar dat ik het ook soms gek vind hoeveel er gekocht/verkocht wordt in die no trading zone, het risico weegt niet op t.o.v. de mogelijke opbrengst en toch zijn er mensen/bots naar aan het handelen.PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:01:
[...]
Er is natuurlijk altijd wel meer aan de hand, maar de bots zijn 24/7 bezig waar veel traders gewoon kiezen voor een dag vrij. Los van dat is dit voor de meeste traders een no-trade zone. Tot dat er richtig wordt gekozen is nu traden met BTC vrij nutteloos. Zelfs al koop je voor 25k aan BTC hebben we het over tientjes wat de risk/reward en de tijd die er in moet compleet nutteloos maakt. Met alts is er vandaag nog wel geld te verdienen, maar BTC is gewoon niet de moeite waard nu. De afgelopen 48 uur hebben een paar spikes gehad die de moeite waard waren geweest, maar dan moet je 48 uur de boel in de gaten houden om een paar 100 dollar te verdienen met meerdere BTC's en ook gelijk het risico lopen dat ie ergens een keer wel doorzakt. De kleine schommelingen die we nu zien denk ik persoonlijk van dat het vrijwel alleen bots zijn, voor mensen die traden is BTC helemaal niets nu.
Wat je meestal wel ziet bij sideways is sidewaysdabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:08:
[...]
Klopt, vandaar dat ik het ook soms gek vind hoeveel er gekocht/verkocht wordt in die no trading zone, het risico weegt niet op t.o.v. de mogelijke opbrengst en toch zijn er mensen/bots naar aan het handelen.

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!