Ik ben toch denk ik al een jaar lang aan het zeggen dat BTC naar 1000 USD gaat en BCH naar 100?
Verkoop al je crypto en begin fiat op de sparen. De bodem van de markt kun je niet timen dus je zult moeten wachten tot er herstel is voor je weer koopt. Voor er herstel kan komen komt er eerst een grote dikke purge die 99% van alle coins killt. Ik heb geen idee wanneer maar ik hoop binnen de komende 24 maanden.
Als je naar dit plaatje kijkt dan zie je meteen wat er nog allemaal gaat gebeuren.
Tether is 2/3 van de vraag naar crypto. vraag en aanbod is erg belangrijk voor de prijs. Tether is 2 big 2 fail en uiteindelijk gaat er heus wel iets mee gebeuren en dan gaat de markt nog eens met 80% onderuit.
(Brock Pierce, Craig Sellars, Philip Potter, Giancarlo Devasini , Charlie Lee als er iets met die mensen gebeurt stop Tether met hoe het momenteel werkt)
Totale market cap naar 20 miljard. Bitcoin van 3500 dollar naar 700 dollar. Teminste na hersel, in het begin zal de markt zwaar in paniek zijn en ik zie Bitcoin nog wel onder de 500 USD.
Dan gaat 95% van alle crypto startups onderuit. En overleven alleen de bedrijven die een business model hebben waar ze iets van waarde creëren. Die kunnen overleven.
Het internet zelf is tijdens de dot com bubble ook door die phase heen gegaan. Bitcoin in 2017/2018 werd 99% hype, 1% substance.
Hoeveel van jullie gebruiken hier dagelijks of wekelijks of maandelijks crypto voor andere doeleinden dan trading en speculeren?
En als JULLIE het al niet doen, waarom denk je dan dat er andere mensen zijn die het WEL doen?
[
Voor 8% gewijzigd door
Kain_niaK op 28-01-2019 23:18
]