[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 156 Laatste
Acties:
  • 435.045 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
Vertrouw er niks van, helft naar stable enough korte SL naar fiat voor de rest. Slecht voorgevoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:38:
Deze 1 day candle (volume) neemt 6k achtige vormen aan. Toen hadden we ook dit soort dagen, waarin niks gebeurde.

Er komt een move aan en niet omhoog denk ik. Maarja alles kan. Als ie nog gaat pumpen verkoop ik 100% alles en ga ik naar USDT, voor nu blijf ik zitten wetende dat ik waarschijnlijk straks de lul ben.
Als dit een 6k situatie is dan gaan we opnieuw 50% zakken?
Ook gaan veel alts dan ook dood.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/1600/1*R3-rd4hCF1lqfMeo7wiDbQ.png

[ Voor 8% gewijzigd door New Yorker op 12-01-2019 20:47 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 20:40:
[...]

Als dit een 6k situatie is dan gaan we opnieuw 50% zakken?
Ook gaan veel alts dan ook dood.

[Afbeelding]
50% zakken vanaf hier zie ik gewoon niet gebeuren maar het kan wel natuurlijk.
Ik verwacht nog wel een capitulatie candle onder de 3000 en wellicht ergens een bodem rond de 2.2-2.4k. Maar verder dan dat gaan we niet, anders weet ik het ook niet meer hoor. 8)7 :')

Als zoiets gaat gebeuren wordt het echt huilen met de pet op en ik zou ook echt niet weten wat voor'n paniek er uitbreekt als we onder de 3k gaan, denk een behoorlijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-04 09:09
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 20:57:
[...]

50% zakken vanaf hier zie ik gewoon niet gebeuren maar het kan wel natuurlijk.
Ik verwacht nog wel een capitulatie candle onder de 3000 en wellicht ergens een bodem rond de 2.2-2.4k. Maar verder dan dat gaan we niet, anders weet ik het ook niet meer hoor. 8)7 :')

Als zoiets gaat gebeuren wordt het echt huilen met de pet op en ik zou ook echt niet weten wat voor'n paniek er uitbreekt als we onder de 3k gaan, denk een behoorlijke..
Denk dat er genoeg banken en vermogende klaar staan om laag in te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Misschien wel ja, maar dat horen we al sinds het begin van de berenmarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:01:
Misschien wel ja, maar dat horen we al sinds het begin van de berenmarkt.
De 3.1k naar 4.2k rally heeft dat ook wel laten zien vind ik. Als het echt allemaal naar de klote zou gaan was BTC wel doorgezakt naar de 1k of lager :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Tominatie Paniek bij wie? Holders? Want (day)traders zouden er volgens mij geen enkel probleem mee hebben.

Ik persoonlijk zou het ook prima vinden. Liever over 2 maanden bijv. 10 Bitcoin @ 800 Dollar oppikken en daarna naar de 100.000 dan bijv. 4 stuks op 2.000 Dollar oppikken en daarna naar de 100.000.

Waarom zou er paniek uitbreken, bij wie? Alleen de mensen die blijven holden, maar sorry hoor, hoeveel waarschuwingen wil iedereen hebben? Hebben sommige mensen oogkleppen op?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
lighting_ schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 20:59:
[...]

Denk dat er genoeg banken en vermogende klaar staan om laag in te stappen.
Ik denk dat het een beetje het kip en het ei verhaal is. Die zullen pas instappen als ze zeker weten dat de bodem aardig in zicht is. En dat vertrouwen hadden ze niet bij 10k, niet bij 6k en nu nog steeds niet. Er zal vast wel veel extra geld in gaan stromen,maar dan moet er wel de verwachting zijn dat de trend omhoog is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Taro jij verwacht geen paniek? Ik denk eenmaal onder de 3k dat we echt wel wat capitulatie candles gaan meemaken maar ieder zo zijn kijk.

En idd, er zijn genoeg holders die zelfs nog in profit staan en dan wellicht ook denken "ok, leuk geweest. Verkopen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Swaha schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:05:
[...]

Ik denk dat het een beetje het kip en het ei verhaal is. Die zullen pas instappen als ze zeker weten dat de bodem aardig in zicht is. En dat vertrouwen hadden ze niet bij 10k, niet bij 6k en nu nog steeds niet. Er zal vast wel veel extra geld in gaan stromen,maar dan moet er wel de verwachting zijn dat de trend omhoog is.
Bij de laatste daling heeft 3 jaar lang gemodderd voor het weer echt opwaards ging. We zijn waarschijnlijk niet eens op de bodem belandt. Je denk toch niet dat een 2017 weer na 2 jaar komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kom net deze tegen: https://twitter.com/BalanceAnalysis

Geeft puur aan wanneer er veel USDT in beweging komt. Meestal gebeurt er daarna ook iets, maar dat kan ook een pump zijn, hoewel ze iedere Dump Alert zeggen.

Nou is het inmiddels wel logisch dat er weer een grote move gaat komen, maar toch interessant vind ik :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nou hoop niet dat er weer een dump komt. Tijd voor een pump!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:10:
Kom net deze tegen: https://twitter.com/BalanceAnalysis

Geeft puur aan wanneer er veel USDT in beweging komt. Meestal gebeurt er daarna ook iets, maar dat kan ook een pump zijn, hoewel ze iedere Dump Alert zeggen.

Nou is het inmiddels wel logisch dat er weer een grote move gaat komen, maar toch interessant vind ik :)
tja 2K volgers. wat moeten we hier nou mee ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:14:
[...]
tja 2K volgers. wat moeten we hier nou mee ?
Je moet er niets mee :) Kwam het tegen en vind het zelf wel boeiend vandaar dat ik het deel. 2k is trouwens juist weinig.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 12-01-2019 21:16 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Tominatie Ik verwacht wel dat er paniek uitbreekt, voornamelijk bij whales die per persoon >100 Bitcoin hebben, maar ik denk dat wij het allemaal niet erg vinden dat die ook een keer verlies lijden toch? Ik kijk dan wel vanaf de zijlijn in een stablecoin mee hoe ik per seconde meer Bitcoin vergaar.

Ik persoonlijk zou er geen seconde rouwig om zijn. Ik zie Bitcoin en alle andere cryptocurrency nog steeds als iets dat leuke techniek is, maar, de waarde is zwaar overrated. Waarom zou een Bitcoin in hemelsnaam >3.500 Dollar waard zijn?

Waarom kan een munt wel van 19.780 Dollar terug naar 3.200 en niet naar bijv. 1.200? Ik zie die reden niet. Natuurlijk, er komt een punt dat de prijs van 1 Bitcoin voor meer mensen goedkoop dan duur lijkt en dan stijgt de prijs weer, maar, die kan prima <1.000 Dollar liggen. Ik zie dat als een feit.

Ik denk dat alleen bij whales en long time holders (sinds de ath) paniek zal uitbreken, omdat ineens onzekerheid ontstaat over hoe laag die bodem wel niet kan zijn. Hallo, welkom bij cryptocurrency, kijk in de topicwarning hieronder, de disclaimer over de risico's van cryptocurrency als je een account aanmaakt bij Binance, de disclaimer in nagenoeg iedere YouTube video waarin TA lijntjes worden getrokken. Hoeveel waarschuwingen wil je hebben? Bitcoin kan bij wijze van spreken morgen 1.000 Dollar zakken, ik zou er geen seconde van opkijken. Maar blijkbaar zien heel veel andere mensen dit (nog) niet zo.

Die lambo en moon zijn heel leuk om constant te herhalen, maar sorry dat ik de droom van heel veel mensen ga laten verdwijnen: Die lambo ga je waarschijnlijk niet krijgen. Dan had je begin 2018 moeten instappen en eind december moeten verkopen. Natuurlijk kunnen we weer een nieuwe ATH neerzetten, maar, dat kan maar zo >3 jaar duren.

"Dat kan toch niet waar zijn"? Jawel hoor, dat kan prima waar zijn. Je kunt er nu beter op anticiperen dan het lijdzaam ondergaan. Die waarschuwingen zijn er niet voor niets.

Paniek zal inderdaad kunnen ontstaan, maar, wel voornamelijk bij mensen die hoop blijven houden om hun investering terug te krijgen. Of mensen die hun pensioen erin hebben zitten, of eigenlijk meer geïnvesteerd hebben dan ze eigenlijk konden missen. Cryptocurrency is hard en volatiel, mooier kunnen we het niet maken.

Voor de volledigheid: Dit komt misschien wat hard en lullig over, maar ik vind het echt heel erg voor mensen die veel geld verliezen of al hebben verloren. Maar, als je nu nog niet doorhebt dat de koers daadwerkelijk (ver) onder de 3.000 kan dalen, dan moet je wel kritisch naar jezelf gaan kijken. Van 19.780 Dollar terug naar 3.600, waarom dan niet naar 2.800? of 1.400? Of 800? Je hoopt het niet, maar hoop is geen strategie. Als iedere keer de bodem onder je hoop wordt weggezaagd, wanneer trek je dan de conclusie dat dat nog meerdere malen zou kunnen gebeuren?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
Taro schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:27:
@Tominatie Ik verwacht wel dat er paniek uitbreekt, voornamelijk bij whales die per persoon >100 Bitcoin hebben, maar ik denk dat wij het allemaal niet erg vinden dat die ook een keer verlies lijden toch? Ik kijk dan wel vanaf de zijlijn in een stablecoin mee hoe ik per seconde meer Bitcoin vergaar.

Ik persoonlijk zou er geen seconde rouwig om zijn. Ik zie Bitcoin en alle andere cryptocurrency nog steeds als iets dat leuke techniek is, maar, de waarde is zwaar overrated. Waarom zou een Bitcoin in hemelsnaam >3.500 Dollar waard zijn?

Waarom kan een munt wel van 19.780 Dollar terug naar 3.200 en niet naar bijv. 1.200? Ik zie die reden niet. Natuurlijk, er komt een punt dat de prijs van 1 Bitcoin voor meer mensen goedkoop dan duur lijkt en dan stijgt de prijs weer, maar, die kan prima <1.000 Dollar liggen. Ik zie dat als een feit.

Ik denk dat alleen bij whales en long time holders (sinds de ath) paniek zal uitbreken, omdat ineens onzekerheid ontstaat over hoe laag die bodem wel niet kan zijn. Hallo, welkom bij cryptocurrency, kijk in de topicwarning hieronder, de disclaimer over de risico's van cryptocurrency als je een account aanmaakt bij Binance, de disclaimer in nagenoeg iedere YouTube video waarin TA lijntjes worden getrokken. Hoeveel waarschuwingen wil je hebben? Bitcoin kan bij wijze van spreken morgen 1.000 Dollar zakken, ik zou er geen seconde van opkijken. Maar blijkbaar zien heel veel andere mensen dit (nog) niet zo.

Die lambo en moon zijn heel leuk om constant te herhalen, maar sorry dat ik de droom van heel veel mensen ga laten verdwijnen: Die lambo ga je waarschijnlijk niet krijgen. Dan had je begin 2018 moeten instappen en eind december moeten verkopen. Natuurlijk kunnen we weer een nieuwe ATH neerzetten, maar, dat kan maar zo >3 jaar duren.

"Dat kan toch niet waar zijn"? Jawel hoor, dat kan prima waar zijn. Je kunt er nu beter op anticiperen dan het lijdzaam ondergaan. Die waarschuwingen zijn er niet voor niets.

Paniek zal inderdaad kunnen ontstaan, maar, wel voornamelijk bij mensen die hoop blijven houden om hun investering terug te krijgen. Of mensen die hun pensioen erin hebben zitten, of eigenlijk meer geïnvesteerd hebben dan ze eigenlijk konden missen. Cryptocurrency is hard en volatiel, mooier kunnen we het niet maken.

Voor de volledigheid: Dit komt misschien wat hard en lullig over, maar ik vind het echt heel erg voor mensen die veel geld verliezen of al hebben verloren. Maar, als je nu nog niet doorhebt dat de koers daadwerkelijk (ver) onder de 3.000 kan dalen, dan moet je wel kritisch naar jezelf gaan kijken. Van 19.780 Dollar terug naar 3.600, waarom dan niet naar 2.800? of 1.400? Of 800? Je hoopt het niet, maar hoop is geen strategie. Als iedere keer de bodem onder je hoop wordt weggezaagd, wanneer trek je dan de conclusie dat dat nog meerdere malen zou kunnen gebeuren?
Blijkbaar zit jij in de wanhoop fase. Mooi. Moeten er meer van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dus GVT gaat nooit naar 94k? ;(

they told me..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
lighting_ schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:31:
[...]

Blijkbaar zit jij in de wanhoop fase. Mooi. Moeten er meer van zijn.
Dat is een verkeerde aanname en te snelle conclusie, waar baseer je dat op?

Ik hou met alles rekening en alle opties staan voor mij open. Maar, bij mij breekt er geen paniek uit als we nog langer blijven dalen. En ik sta klaar om 100% in te stappen als we morgen weer naar een ATH gaan.

Als ik in de wanhoop fase zat, dan had ik alles al naar Coinbase Pro overgemaakt en uitbetaald naar Euro's, of geen geld meer gehad om uit te betalen. Ik heb mijn investering er al tig keer uit en heb sinds januari tot nu toe ook winst gemaakt. Niet om daarmee te pronken, maar wel om aan te geven dat ik geen reden heb om in de wanhoop fase te zitten. Ik geniet iedere dag van het traden en natuurlijk zit ik liever in een bullmarket, maar, ik ben gewoon realistisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dus we gaan helemaal nooit meer naar de maan? Geen lambo's?
Waarom doe ik dit dan eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het einde nadert. Nooit geen lambo's.
Daar gaat onze droom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
r.i.p ETH
die gaat onder de 100 dollar soon

r.i.p. btc
die blijft op de 3.6k staan voor 1 jaar

No moon, no lambo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Dan hoop ik nog net voor het einde wel alles in te kunnen wisselen voor net genoeg geld om een afscheidsborrel te kunnen betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik denk dat een lambo in de toekomst nog mogelijk is ook. Stel, en ja, dat is stel, er komt een munt die echt adoptie gaat krijgen en je zit daar daar vroeg genoeg in, x1000 is niets.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Qua feiten heb je helemaal gelijk @Taro . We kunnen zelfs naar 0. Of naar 250k.
Of de crypto-assets over- of ondergeprijsd zijn is gewoon een mening. De markt zal het uitmaken. Ik geloof in de toekomst van een aantal projecten, en ik denk dan ook dat die heus nog wel een keer flink in waarde stijgen. Daar zit ik dan ook in.
Qua strategie kies jij te traden, ik te hodlen (en DCA naar beneden zolang het duurt). Ook die strategie kan prima werken.
We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Lol. Moet je ETH zien dalen dan. Die heeft zo niet normaal veel schijnsupport, de bots trekken de buyorders gelijk in als de prijs nadert.

R.I.P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Persoonlijk zie ik BTC niet onder de 2k gaan. Ik denk dat dit een punt is waar de vraag zeer groot zal zijn. Misschien even een paniekdump wat lager, maar ik denk dat ie keihard zou worden opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
M!chel schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:41:
Dan hoop ik nog net voor het einde wel alles in te kunnen wisselen voor net genoeg geld om een afscheidsborrel te kunnen betalen.
Wees op tijd, straks komt er een bankenrun maar dan op exchanges. Iedereen die zijn fiat wil hebben en niks meer met crypto wil.

:+

when capitulatie? when bottom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Die hebben we 3 jan jl toch al gehad met proof-of-keys @Tominatie ? We're safu. Moon!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:45:
[...]

Wees op tijd, straks komt er een bankenrun maar dan op exchanges. Iedereen die zijn fiat wil hebben en niks meer met crypto wil.

:+

when capitulatie? when bottom?
Nah....liever niks dan een Fiat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:46:
Die hebben we 3 jan jl toch al gehad met proof-of-keys @Tominatie ? We're safu. Moon!!
Ik was die FUD alweer helemaal vergeten. Zoals verwacht is er geen reet gebeurt toen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zoals al eerder gemeld, het ligt eraan welke kant de whales op gaan die plots aktief zijn.
Misschien van mijn kant een alu-hoedje gedachte maar ik sluit het niet uit.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
@Taro Mooie uiteenzetting en je hebt ook gelijk hoor, kan mij er volledig in vinden, maar, het is toch niet dat we morgen op 2.8k, of zelfs 2k, of zelfs erger 1k gaan staan toch? Ik bedoel alleen, er zal ook wel tijd over gaan eer we zo laag zakken, er zullen ondertussen genoeg kopen/verkopen eer we zo laag staan. Omgekeerd ook natuurlijk, bullrun zal niet van vandaag op morgen starten, zal ook zijn tijd nodig. Toen ik begin dit jaar zei dat we zeker tot 6k gingen dalen werd ik voor gek/dom verklaard, en kijk waar we nu staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:48:
het is toch niet dat we morgen op 2.8k, of zelfs 2k, of zelfs erger 1k gaan staan toch? Ik bedoel alleen, er zal ook wel tijd over gaan eer we zo laag zakken
Onder de 3k, als we daar komen kan het heel gek lopen. Hangt af van wel of geen paniek. Stel er komt paniek waarbij mensen denken dat 500 dollar mogelijk is, oef, dan kan het hard gaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:50:
[...]

Onder de 3k, als we daar komen kan het heel gek lopen. Hangt af van wel of geen paniek. Stel er komt paniek waarbij mensen denken dat 500 dollar mogelijk is, oef, dan kan het hard gaan hoor.
Ok maar onder de 3k morgen zou toch heel snel gaan dan niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Marthusiast Bij jou is het een strategie en je lijkt je bewust te zijn van de risico's. Je zult ervan balen als je geld verliest, maar je staat er waarschijnlijk niet verbaast bij te kijken als dat gebeurt, je calculeert het in. En juist dat stukje gaat het om, dat is een keuze, maar wel een bewuste en dat is goed.

Er zijn ook nog mensen die aannemen dat het niet kan gebeuren en eigenlijk hopen ze, mogelijk tegen beter weten in, dat < 3.000 nooit zal gaan gebeuren. Dat begrijp ik wel, als je al erg veel geld hebt verloren is dat enorm zuur. Maar, dan alsnog kan het beter zijn je verlies te nemen, dan nog meer verlies te accepteren. En natuurlijk is de kans aanwezig dat de koers vanaf morgen weer gaat stijgen en dat je op het laagste punt verkoopt. Dan stap je toch overmorgen weer in? Natuurlijk heb je dan iets minder muntjes, maar als we een nieuwe ath neerzetten gaat dat om peanuts en krijg je echt wel je initiële investering weer terug, grote kans dat je nog winst gaat maken ook.

Als je dus iemand bent die echt in paniek uitbreekt onder de 3.000, denk er dan eens over na om nu te verkopen en later weer in te stappen. We gaan echt niet in 1 dag van de 3.000 naar de 20.000, je hebt genoeg tijd om weer in te stappen.
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:48:
@Taro Mooie uiteenzetting en je hebt ook gelijk hoor, kan mij er volledig in vinden, maar, het is toch niet dat we morgen op 2.8k, of zelfs 2k, of zelfs erger 1k gaan staan toch? Ik bedoel alleen, er zal ook wel tijd over gaan eer we zo laag zakken, er zullen ondertussen genoeg kopen/verkopen eer we zo laag staan. Omgekeerd ook natuurlijk, bullrun zal niet van vandaag op morgen starten, zal ook zijn tijd nodig. Toen ik begin dit jaar zei dat we zeker tot 6k gingen dalen werd ik voor gek/dom verklaard, en kijk waar we nu staan.
Morgen 2.8k of lager verwacht ik echt niet, je kunt het nooit uitsluiten, maar, meer dan 400-600 per dag dalen verwacht ik niet en doorgaans zit er tussen die grote dalingen wel 4-10 dagen waarop je rondom een support blijft hangen. De eerstvolgende is ~3.200 en de 3.000 zal ook niet zomaar gebroken worden. Over 3-4 weken kunnen we echter prima rond de 2.200-2.800 hangen, of alweer >4.400, want ook dat laatste sluit ik niet uit, ik acht het echter niet zeer waarschijnlijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 12-01-2019 21:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:51:
[...]

Ok maar onder de 3k morgen zou toch heel snel gaan dan niet?
Zie ik niet gebeuren hoor :) We hebben vanaf de 6k een 800 dollar en 1000 dollar val gehad. De laatste 2 nu waren 150 tot 200ish dollar. Aangezien we nu rond de 3.6k hangen en rond de 3.3k en 3k dikke support is zal het zeker even duren tot we onder de 3k vallen mocht dat gebeuren. Tussendoor even een relief rally van 100 of 200 dollar omhoog is ook vrij standaard. Puur onder die 3k is het voor mij: All bets are off.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Marthusiast
Wat ik er lastig aan vind, @Taro , is dat ik me er, toen ik begon, niet zo van bewust was dat handelaren gewoon in deze munten zitten om er geld aan te verdienen, ipv in het product te geloven waarin ze investeren. Daar heb ik me echt op verkeken.
Los daarvan denk ik dat uiteindelijk een aantal projecten heel groot en waardevol gaan worden en daar blijf ik lekker in zitten, of we nu stijgen of dalen. Ik zit de rit uit, desnoods naar 0.
Wel heb ik gezien dat ik niet bij een dipje van een paar honderd euro moet bijkopen. Maar geloof maar dat als we in de BTC $500 dollar regionen zit, ik lekker veel bij koop. Geen paniek hier. Ik word alleen langzaam een whale ;-). Ik (en met mij andere DCA'ers/hodlers) zorg dus dat de munten schaarser worden.. En als de vraag dan weer een keer toeneemt.... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Marthusiast op 12-01-2019 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:55:
[...]

Zie ik niet gebeuren hoor :) We hebben vanaf de 6k een 800 dollar en 1000 dollar val gehad. De laatste 2 nu waren 150 tot 200ish dollar. Aangezien we nu rond de 3.6k hangen en rond de 3.3k en 3k dikke support is zal het zeker even duren tot we onder de 3k vallen mocht dat gebeuren. Tussendoor even een relief rally van 100 of 200 dollar omhoog is ook vrij standaard. Puur onder die 3k is het voor mij: All bets are off.
2.8k zou de volgende level zijn... althans als we pvt levels mogen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Laten we eerlijk zijn, wie verwacht vanaf hier nog een pump omhoog?

Denk niemand he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:58:
[...]

2.8k zou de volgende level zijn... althans als we pvt levels mogen geloven.
Heb hier al wat onderzoek naar gedaan vandaar dat ik tussen de 3.3k en 3k zeg. 3.3k zou in een mooie driehoek vallen qua highs en lows sinds de vorige low, dus dat level is voor mij de eerste. Daarna de vorige low, dus 3.1k en daarna nog de psychologische 3k. Dat we van zeg 3.4k doorzakken naar 2.8k kan ik mij echt niet voorstellen. Niet dat de 2.8k niet kan, maar dan wel na even een bounce, en sideways, en een relief rally, meer sideways enz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:01:

Denk niemand he.
Ik, alleen wanneer weet ik nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:03:
[...]

Ik, alleen wanneer weet ik nog niet :)
Geen <3k verwachtingen? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:01:

Denk niemand he.
Ik verwacht hem niet nee, maar het zou mij ook gewoon weer niets verbazen. Juist wanneer mensen bearish worden en shorts toenemen kan er een leuke pump komen. Crypto blijft je verassen toch ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Terwijl we aan het lullen zijn is er weer volume :) En alweer over...

[ Voor 16% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 22:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik zie al voor me, rond 2500 verkoop ik al mijn coins 1 dag later staat btc op 5k.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:05:
Terwijl we aan het lullen zijn is er weer volume :) En alweer over...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZdGLWtk.png

Much moon. :') oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:10:
Ik zie al voor me, rond 2500 verkoop ik al mijn coins 1 dag later staat btc op 5k.
Weinig kans. Het meeste wat we ooit hebben gezien was dacht ik een 1k pump. Stel dat gebeurt, prima toch ? Lullig van de verkoop op 2500, maar als dat denkt moet je nu verkopen. Stel hij pump van 2.5k naar 3.5k of zelfs hoger. Wacht even af tot de retrace is voltooid en stap lekker in naar mogelijk een nieuwe ATH :) Als we een 1k pump en laat staan meer zouden zien, dan komt het echt wel goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:12:
[...]

Weinig kans. Het meeste wat we ooit hebben gezien was dacht ik een 1k pump. Stel dat gebeurt, prima toch ? Lullig van de verkoop op 2500, maar als dat denkt moet je nu verkopen. Stel hij pump van 2.5k naar 3.5k of zelfs hoger. Wacht even af tot de retrace is voltooid en stap lekker in naar mogelijk een nieuwe ATH :) Als we een 1k pump en laat staan meer zouden zien, dan komt het echt wel goed hoor :)
Die 1k pump was er ook dankzij de short squeezes, dit laatste zal nu ook al veel moeilijker gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:15:
[...]

Die 1k pump was er ook dankzij de short squeezes, dit laatste zal nu ook al veel moeilijker gaan.
Waarom ? Als iedereen een beer aan het worden is zullen de shorts ook groter worden. Gaan ze richting ATH met een 2 year BTC low, moet je opletten wat mogelijk is >:)

Edit: Laten we de vorige rally ook niet vergeten. Van 3.2k naar 3.6k, dan even een retrace. Toen bam van 3.5k naar 3.9k, weer een retrace en toen van 3.7k naar 4.2k. Ik zie BTC best even van 3k naar 5k schieten.

[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 12-01-2019 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:16:
[...]

Waarom ? Als iedereen een beer aan het worden is zullen de shorts ook groter worden. Gaan ze richting ATH met een 2 year BTC low, moet je opletten wat mogelijk is >:)
Ok maar ik bedoel nu op dit moment ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het is zelfs zo dat er meer long-posities openstaan dan short-posities. Hoe ist mogelijk hé, deze markt kan je toch niet bullish vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:21:
Het is zelfs zo dat er meer long-posities openstaan dan short-posities. Hoe ist mogelijk hé, deze markt kan je toch niet bullish vinden.
Ik snap het opzich wel. van 4k naar 3.6k en nog geen echte bounce gezien. Sinds de val van 4.2k naar de 3.1k low heeft iedere daling zoals deze daarna een run omhoog gezien. Nou ga ik zelf geen long openen, maar ik snap het wel een beetje.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-05 11:16
Good evening. Als één ding een les is in crypto is het wel dat je vaak op het verkeerde been wordt gezet door de whales. Paar dagen geleden bij 4k dacht toch het merendeel hier, BTC gaat die weerstand op 4100 nemen en het gaat hoger. Iedereen was zo bloody bullish hier. Ik niet though met m'n usdt en short, maar dat doet er niet toe. Waar het om gaat is dat als men iets verwacht of denkt te weten met een grote groep, bijv. het gaat nu dalen.. dan wordt daar behoorlijk vaak contra op gereageerd door de whales/koers van BTC. Dat valt mij op. Whales zijn hier voor hun eigen gewin, ze manipuleren hoe het hun uitkomt. En dat is vaak het tegenovergestelde wat het merendeel zeker denkt te weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
@Sahara heb vandaag net hetzelfde gezegd als jij nu ;) Wie weet, only time wil tell.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:32:
@Sahara heb vandaag net hetzelfde gezegd als jij nu ;) Wie weet, only time wil tell.
Ik heb die hele 177 gemiste posts boven mijn laatste toevoeging nog niet gezien. Anyway dan ben ik het met je eens! Maar indeed we will see.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-05 15:03
Marthusiast schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:57:
Wat ik er lastig aan vind, @Taro , is dat ik me er, toen ik begon, niet zo van bewust was dat handelaren gewoon in deze munten zitten om er geld aan te verdienen, ipv in het product te geloven waarin ze investeren. Daar heb ik me echt op verkeken.
Kan het niet beter formuleren. Ik zit voor de lange termijn in sommige producten en DCA al maanden verder in deze munten omdat ik er in geloof. Echter kan je moeilijk ontkennen dat de prijs aantoont dat er flink wat mensen zijn die een quick buck willen en geen jaren willen hodlen. Ik blijf me echter optrekken aan het feit dat diegene die echt maf rijk geweest zijn met dit spel gewoon veel geduld hebben gehad en tegen de stroom ingingen. Maar of dat ooit nog eens gaat gebeuren... geen idee. Het is niet makkelijk om mezelf dat verhaal blijven in te praten. Zeker niet als de waarde blijft wegglijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gaat hard zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Er was een poging tot omhoog breken, dacht even dat het zou lukken, maar helaas. Eens kijken wat we nu gaan doen. Weer bouncen en sideways, of toch verder omlaag ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
Waarschijnlijk gewoon weer sideways..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Of we bouncen en we gaan als een idioot omhoog, die zou leuk zijn :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het gaat iedergeval weer heen en weer. Leuk om te zien, hoop dat we straks omhoog mogen maar denk het niet. Te weinig power, zag je zojuist ook (kleine opleving gevolgd door eigk nog meer geweld omlaag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die kleine opleving moet net iets groter zijn en dan gaat ie als een idioot omhoog. Ik weet het in ieder geval nog niet. Prima kans dat we inderdaad niet omhoog gaan, maar dat zou de eerste keer zijn dat we het niet doen sinds de run van 3.1k omhoog. Sindsdien heeft iedere val omlaag weer een 100 dollar of meer run omhoog gegeven, maar aan de andere kant lijkt deze val vanaf 4k omlaag ook weer heel veel op die van 6k omlaag. Die higher low van de 4.1k niet kunnen breken is nogal een bitch zegmaar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pff, hoop toch echt dat we die pump krijgen maar als ik het zo zie wordt het een bloedbad. Again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik wil ook echt niet weten waar ETH gaat belanden deze dump. Dat wordt een vrije val met amper support.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:01:
Ik wil ook echt niet weten waar ETH gaat belanden deze dump. Dat wordt een vrije val met amper support.
Indien omlaag zie ik 110 als eerste support.

Edit: Dan 100 en dan rektcity :p

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 13-01-2019 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:03:
[...]

Indien omlaag zie ik 110 als eerste support.

Edit: Dan 100 en dan rektcity :p
Ya precies, die enorme pump van laatst heeft gewoon heel weinig support opgebouwd. Dus gaat bitcoin naar de pleuris gaat ETH echt als de malle omlaag.

Pijnlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik waardeer 't feit dat jullie elke dag weer kunnen blijven speculeren... Vrijwel altijd iets te lezen hier.

2018 had ik een hodl en DCA taktiek. 2019 blijf ik holden maar ga ik niet meer maandelijks bijkopen. 'k Ga mijn stuksmijt fiat opzij zetten voor een goed moment (if dip) of iets anders. Bla.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Ik heb op mijn kaart bij ETH support lijnen gezet op 120, 112, 105, 98 en de low van 82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het valt ook allemaal precies in het nadeel van ETH deze bitcoin onstabiliteit.
- Hard fork sell the news
- ETH heeft een enorme stijging achter de rug
etc. etc.

Dus al gaat bitcoin matig tot slecht dan gaat ETH dat nog 3x zo erg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:05:
Ik heb op mijn kaart bij ETH support lijnen gezet op 120, 112, 105, 98 en de low van 82.
Ik was lui en keek even naar oude resistance is nieuwe support en oude support is nieuwe resistance. Maar, nice die levels :)
Tominatie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:07:
Dus al gaat bitcoin matig tot slecht dan gaat ETH dat nog 3x zo erg doen.
Jup. Maar doet BTC het goed gaat ETH vliegen. ETH deed net 1.5 dollar waar BTC 15 dollar deed.

[ Voor 30% gewijzigd door PilatuS op 13-01-2019 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik lees op Telegram dat die forks van ETH scams zijn. Dus niet die van de update. Geen idee of het ook zo is, maar er zijn in het verleden al meer forks geweest van bekende munten *kuch*Litecoin Cash*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
ggj87 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:05:
Idd, mijn buy orders voor vannacht staan op 121, 112.5, 106.5 en 104..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
PilatuS schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:08:
[...]

Ik was lui en keek even naar oude resistance is nieuwe support en oude support is nieuwe resistance. Maar, nice die levels :)

[...]

Jup. Maar doet BTC het goed gaat ETH vliegen. ETH deed 1.5 dollar waar BTC 15 dollar deed.
Dat is dan bij ETH/USDT op Binance voor de volledigheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:08:
Ik lees op Telegram dat die forks van ETH scams zijn. Dus niet die van de update. Geen idee of het ook zo is, maar er zijn in het verleden al meer forks geweest van bekende munten *kuch*Litecoin Cash*kuch*
Yep die ETH forks zijn scams, daarom denk ik ook dat er een nog grotere sell the news komt. Komende tijd ga ik zeker niet meer in ETH zitten, dat is een vallend mes verwacht ik.

Die hele hard fork is dus alleen een upgrade/update. 8)7
En dan 100% stijgen, yea right. Seems legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:10:
[...]
Heel veel coins hebben het natuurlijk goed gedaan in die tijd, ETH alleen wat beter door de fork gok ik zo. Kijk maar naar LTC bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
[...]

Yep die ETH forks zijn scams, daarom denk ik ook dat er een nog grotere sell the news komt. Komende tijd ga ik zeker niet meer in ETH zitten, dat is een vallend mes verwacht ik.

Dat zit denk ik een beetje in de aard van ETH. Toen die zo hard zakte naar 167 (wat was dat toen laag :P ) steeg het daarna ook weer heel snel naar 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nja, zo denk ik erover hoor. Denk dat ETH over een tijdje weer de <$100 aantikt, vind het ook zeker geen geschikte hold voor de lange termijn.

Het ligt natuurlijk een beetje aan wat bitcoin doet maar toch. Zijn voor nu betere opties om short term trades op te doen, ETH was even helemaal de hype maar nu ga ik opzoek naar iets anders. Een ONT bijvoorbeeld doet het de laatste tijd lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Of Nano, lijkt tegenwoordig een betere stablecoin dan USDT. Trekt zich helemaal niets aan van wat BTC doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Of juist niet, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Ik denk dat er zijn genoeg mensen zijn die een leuke rit
hebben gemaakt op ETH. Wat mij betreft mag ETH wel weer even flink dippen, dan koop er ik wel weer een paar. Is toch een van de sterkere/grotere munten, dat komt wel weer goed.

Verder denk ik dat de stijging van ETH de afgelopen tijd een positief effect heeft gehad op BTC en de markt.
Toch een stukje vertrouwen dat het weer enigszins de goede kant op zou kunnen gaan zeg maar. Maar andersom kan net zo goed invloed hebben, als het echt waar is dat het scams zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Daar werd het putje weer even getest.

When moon? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
[...]

Ik ga mss dan maar ETH shorten op MEX. Met een klein bedragje, misschien levert het wel wat op, als ETH wordt gedumpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Heeft iemand nog iets van John McAfee gehoord? Of is die ondertussen stilletjes gevlucht? Zijn voorspelling loopt een beetje achter :X

https://bircoin.top/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:17:
[...]

Ik ga mss dan maar ETH shorten op MEX. Met een klein bedragje, misschien levert het wel wat op, als ETH wordt gedumpt.
Zeker een mooie optie voor de komende tijd. Ligt ook aan wat Bitcoin gaat presteren maar op deze manier belanden we snel diep in het putje. ETH dan al helemaal 8)7 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Na een -10% niet bouncen en nu moeilijkheden hebben om de 3.6k te houden. Wat een markt.
Drama. Niet te geloven gewoon.

Gaat pas weer geld in onder de 3k. Bij deze met mezelf afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Ben je nu ook helemaal uitgestapt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:15:
Of Nano, lijkt tegenwoordig een betere stablecoin dan USDT. Trekt zich helemaal niets aan van wat BTC doet.
Was het maar zo :P

NANO is een BTC pair. Doet BTC -10% doet NANO in USDT -10%. NANO heeft in USDT enorm veel verloren omdat BTC veel heeft verloren. Het lijkt stabiel, maar in USDT is het een ramp.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Swaha schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:27:
Ben je nu ook helemaal uitgestapt?
Ik zit volledig in BTC op wat kleine mini zakjes na (IOST, BPT en KCS).
Ben nog niet uitgestapt, daar heeft bitcoin nog niet genoeg voor gedaan. Ik stap uit als ie echt door het putje gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Ben zelf ook niet volledig uitgestapt hoor, ik zie het nog wel gebeuren dat er morgen toch weer een lichte stijging komt. Zit zelf +/- 60% in USDT, 10% in BTC en 30% in altcoins. Durf het wel aan zo voor deze nacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
We zijn inmiddels bij het dreaded 00:45 - 01:15 aanbeland. Als het binnen dit half uur niet naar de kloten gaat, zie ik het gunstig in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik doe alvast belachelijke lage buy orders. Kraken had flash crash.

[ Voor 21% gewijzigd door New Yorker op 13-01-2019 00:54 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dat we niet bouncen stemt mij juist negatief. Geen enkel koop volume, gewoon niks. Nu hangt het weer rond die 3.6k alsof het elk moment naar de pleuris kan gaan.

Als ik morgenochtend bij het wakker worden een stijging zie, zou ik oprecht verbaasd zijn. Als ik morgenochtend bij het wakker worden een daling naar 3.3k zie zou ik daar totaal niet van staan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Tominatie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:57:
Dat we niet bouncen stemt mij juist negatief. Geen enkel koop volume, gewoon niks. Nu hangt het weer rond die 3.6k alsof het elk moment naar de pleuris kan gaan.

Als ik morgenochtend bij het wakker worden een stijging zie, zou ik oprecht verbaasd zijn. Als ik morgenochtend bij het wakker worden een daling naar 3.3k zie zou ik daar totaal niet van staan te kijken.
Aan de andere kant het is wel weekend he, in het weekend is het volume altijd lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 13 januari 2019 @ 00:59:
[...]

Aan de andere kant het is wel weekend he, in het weekend is het volume altijd lager.
Vooruit, ik hou nog wel enige hoop. Heel klein sprankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Met de aanstaande ETH fork(s)... Moet ik me nog zorgen maken om m'n ERC-20 tokens op MyEtherWallet of kan ik die straks nog altijd 'gebruiken' als voorheen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 18:51
[YouTube: Bitcoin's 4-Years Opportunity by Bob Loukas]

Hier is een interessant filmpje! Teruste :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 13 januari 2019 @ 01:19:
Met de aanstaande ETH fork(s)... Moet ik me nog zorgen maken om m'n ERC-20 tokens op MyEtherWallet of kan ik die straks nog altijd 'gebruiken' als voorheen?
Het eerste wat ik zo even tegenkwam:

https://medium.com/harato...h-hard-forks-81e548b5ba3c

Of anders: https://www.google.com/se...x-b&q=eth+fork+and+tokens

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 13-01-2019 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ja beide artikelen had ik ook gelezen voordat ik hier mijn vraag stelde. Ik ben er niet veel wijzer van geworden :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 13 januari 2019 @ 01:27:
[...]

Ja beide artikelen had ik ook gelezen voordat ik hier mijn vraag stelde. Ik ben er niet veel wijzer van geworden :')
Ah, ok. Ik dacht even met een Google search een antwoord te geven, maar dat had je zelf al gedaan :)

Vond wel deze quote nog met iets verder zoeken:
Serenity wont be a hardfork persay. It'll be a new network deployed with a link back to the existing mainnet, so the current mainnet as we know it will continue exist and all the tokens that exist on it will continue as they are. None of it will be replicated on the new beacon chain or any of the other shards. The current mainnet will essentially become a shard on the new beacon chain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23:28
Chris.nl schreef op zondag 13 januari 2019 @ 01:19:
https://mobile.twitter.co...tatus/1081253500003086341 ;)

Btw, verwacht iedereen dat de prijs van ETH omlaag gaat of is dat een vermoeden en kan die ook stabiel blijven? (Of misschien zelfs stijgen? 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
XA4DB schreef op zondag 13 januari 2019 @ 07:27:
[...]
Btw, verwacht iedereen dat de prijs van ETH omlaag gaat of is dat een vermoeden en kan die ook stabiel blijven? (Of misschien zelfs stijgen? 8) )
Alles kan, maar, doorgaans zie je vlak voor/na een fork een koersdaling om meerdere redenen.

Of ETH stijgt is ook heel erg afhankelijk van wat Bitcoin op dat moment doet.

Ik ga zelf uit van een daling (al dan niet door BTC) en zal daarom met 0 ETH dat block ingaan.

Pagina: 1 2 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!