Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 156 Laatste
Acties:
  • 420.507 views

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Taro
  • Niet online

Taro

Modbreak:Dit topic is ervoor bedoeld om ruimte te geven aan de toch wel gewenste slowchat. Dit wil echter niet zeggen dat er geen regels zullen zijn:
  • Post uiteraard geen zaken die elders op het forum ook niet gewenst zijn (flames, trolls, warez, haatzaaien, etc.)
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders. Dit omdat een slowchat topic een ontzettend slecht naslagwerk vormt en discussies snel worden ondergesneeuwd door andere posts.
Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel :). Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen. Zolang je bovenstaande punten maar in ogenschouw neemt komt het vast goed.

Modbreak:Houd het vriendelijk!
Dat was blijkbaar wat lastig door sommigen in het vorige deel, en de sfeer werd wat grimmig. Accepteer dat sommigen een andere mening hebben, en dat er mensen met verschillende niveaus van kennis aanwezig zijn.

[Voor 179% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2019 12:28]

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:41:
[...]

Geen eens bouncen na een -10% das erg erg matig. Geeft nogmaals aan dat de kopers echt niet staan te spingen om voor deze prijs bitcoin te halen. Het zal nu vast weer stabiel blijven tot een candle die uit het niets verschijnt. Ik sluit niet uit dat deze groen gaat zijn maar wat ik wel weet is dat ik alles verkoop op deze eventuele groene candle. Daarna ga ik wachten tot nieuwe lows. Want dat we de bodem nog niet gezien hebben is voor mij wel duidelijk.
Denk ook niet dat we de bodem hebben gezien, en de huidige bodem (3.1k) zal zeker nog eens getest moeten worden. Maar inderdaad, mocht het omgekeerde gebeuren mag je er zeker van zijn dat iedereen zijn winst zal nemen.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-03 11:36
[...]

Geen eens bouncen na een -10% das erg erg matig. Geeft nogmaals aan dat de kopers echt niet staan te spingen om voor deze prijs bitcoin te halen. Het zal nu vast weer stabiel blijven tot een candle die uit het niets verschijnt. Ik sluit niet uit dat deze groen gaat zijn maar wat ik wel weet is dat ik alles verkoop op deze eventuele groene candle. Daarna ga ik wachten tot nieuwe lows. Want dat we de bodem nog niet gezien hebben is voor mij wel duidelijk.
Vooral het verloop tussen de eerste en de tweede drop spreekt wat mij betreft boekdelen: gestage daling na drop #1, 0,0 interesse van kopers op dat prijsniveau. Nu gaan we weer een paar dagen waterpas. Wat gaan we daarna krijgen, kleine groene candle tot 3700 en vervolgens een dikke rode of gelijk een rode?

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:38
cryptore schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 09:58:
Komt het nog goed met TRON , of word hij gedumpd ? lees weinig goed nieuws

https://www.cryptoglobe.c...g-bittorrent-s-new-token/
Vast wel , maar ze zijn hard bezig een schoolvoorbeeld van een bubble grafiek te maken.

Edit: De vraag is eigenlijk of ze daar al klaar mee zijn ;)

http://beursig.nl/wp-content/uploads/2015/08/Aandelen-bubbel.jpg

[Voor 7% gewijzigd door twain4me op 12-01-2019 12:05]

• dabla
Vind vooral frappant dat opnieuw na middernacht een ferme wick omlaag is geweest tot 3560 ongeveer om direct weer op te veren op huidige level, lijk om SL’s te laten afgaan (vandaar dat ik geen SL meer gebruik snachts). En zoals ik al eerder zei, de move zal morgennamiddag/avond plaatsvinden, is telkens zo geweest.

[Voor 16% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 12:29]

• Anoniem: 320788
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik denk ook dat ik even een stop hou.

Heb nu 1.2 miljoen meer als toen ik begon..
Dus vette winst.

Enge probleem... Mijn Audi dealer wil niet 1holo tegen 1euro rekenen. Hebben jullie al vooruitstrevende dealers gevonden die dit wel willen?

Mag elke merk zijn.. desnoods koop ik 40 lada's en verkoop ik die daarna weer.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-03 10:36
[...]

Eens. Als ik het laatste filmpje van The Moon zie voorspelt dat ook niet veel goeds. Het is weer ouderwets erop of eronder.

• dabla
Ok daar gaan we al!
We houden nog maar net. Kwestie van tijd tot we echt naar de pleuris gaan.

• BTC100K2021
De kleine candles naar beneden worden wel direct gepareerd. Zijn dit nou whales die speldenprikjes aan het uitvoeren zijn om de markt te peilen?'

Update: Lol en nu naar boven. Even wat mensen met een strakke SL eruit wapperen en gaan met die banaan.

[Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2019 13:16]

• dabla
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:14:
We houden nog maar net. Kwestie van tijd tot we echt naar de pleuris gaan.
Worden toch paar shorts afgemaakt hoor nu.

• dabla
Hahahahaha :) Hevig dit! 8)7

[Voor 36% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:16]

• ggj87
TuutjDrie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:15:
De kleine candles naar beneden worden wel direct gepareerd. Zijn dit nou whales die speldenprikjes aan het uitvoeren zijn om de markt te peilen?
Daar had iemand laatst iets over gepost. Ging idd. over manipulatie dmv te peilen waar stop losses lagen om vervolgens te kunnen bepalen waar ze hun shorts of longs konden plaatsen.
Wow, daar ging het even hard omhoog en gelijk weer omlaag. Haha, longs en shorts worden beide kapot gemaakt hier.

• Anoniem: 320788
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
En over 2 min worden de nieuwe long positie gekilled

• dabla
Dit is ziek
Ben iedergeval blij dat de bulls zich nog niet laten wegvegen..

• BTC100K2021
En over 5 minuten zijn we weer terug op 3560 en gaat we weer uren sideways.

• dabla
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:18:
Ben iedergeval blij dat de bulls zich nog niet laten wegvegen..
Klopt, nu zou je toch de beslissing verwachten niet? En ik maar denken dat ze het weer op zondag gingen flikken, alhoewel dit natuurlijk ook nog mogelijk is als hier een nul operatie uit komt.

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:37
Thommie.nl schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:38:
Jan 2018 me winst genomen, om maandje terug weer actiever te keren voor hopelijk wat nieuwe winsten. Dit is met hier en daar wat mazzel gelukt en heb mooi > 80 % bij mogen schrijven. Daar gaat mijn gezinnetje weer een paar leuke dingen van kopen de komende tijd, Professionele Hogedruk reiniger, Ipad Pro, Scootertje, Nintendo Switch, Robo zuiger, en eentje die het gras voor mij maait :).

De recente grote drop zat ik netjes in USDT, om het evenaan te zien of er een opleving zou komen, maar na het een paar dagen aangezien te hebben, zegt mijn gevoel zegt me dat het verstandig is ooit nog eens weer te komen, maar voor nu is het weer mooi geweest. Alles dus naar Coinbase gestuurd om van daaruit binnen paar dagen harde Euro's op me bandrekening te hebben.

Mijn tactiek was altijd om in te stappen als alles op groen staat, maar dan ook flink. Dat is gelukkig weer gelukt, en nu is het zaak weer rustig te wachten totdat iedereen weer genoeg geld is verloren, ik denk zelf zo rond de vakantie dat het weer kan gaan stijgen, maar met wat pech voor iedereen rond de 1000 usdt.
1 x per maand zal ik eens rustig kijken hoe het er voor staat, maar voor nu peer ik hem.

Het beste aan iedereen en ga verstandig met je geld om. Mijn laatste advies;
Jan en Ingrid zijn allang weg, "wij" worden nu gezien als Jan en Ingrid en alles is er op geënt om komende tijd "ons" geld af te pakken. Be extremely carefull. Besef dat jij Jan of Ingrid bent en ga na wat jij zou doen om jezelf geld afhandig te maken.
Als die kaal geplukt zijn, zullen de whales bij elkaar moeten gaan plukken, en dan krijg je mega drops, want die keren het geld wel uit.

Veel trade plezier, bedankt en tot ziens!
Heb je nog een switch over toevallig? Ben rekt en verveel me.

Alvast bedankt

I live inside that bubble, reality of the naive.

• dabla
Viel op bij BitMEX dat eenmaal de prijs 3600 naderde dat er plots veel kochten. Mss de bears die daar weer inkopen om dan later verder te dumpen?

[Voor 29% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:25]

Damnnn, die enorme wicks op ETH en BTC. Niet normaal.

• dabla
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:22:
Damnnn, die enorme wicks op ETH en BTC. Niet normaal.
Idd echt niet normaal indrukwekkend om live te zien.
Maarja, dit is naar mijn idee nog steeds een kwestie van tijd tot verdere daling. We hebben nu al meerdere malen de regio's onder de 3.6k getest en die houdt nu nog wel, maar wordt ook steeds minder sterk.

De bounces zijn wel leuk maar ook niet overtuigend genoeg naar mijn idee.

• dabla
Ze gaan het nog een keer proberen zie ik nu.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wat heb ik gemist?

Weg

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:35
X50 short, ff dumpen. X50 long ff pompen. Repeat
Een fikse daling, gevolgd door een fikse stijging en nu weer tussen deze 2 uiterste in. We bewegen nu wel weer eng rond die 3.6k op bitmex.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-03 18:23

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

• dabla
Dit kan toch niet anders dat mensen hier enorm veel geld hebben verloren/gewonnen tijdens deze rollercoaster?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-03 18:23
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:32:
Dit kan toch niet anders dat mensen hier enorm veel geld hebben verloren/gewonnen tijdens deze rollercoaster?
Kan. Maar het ging wel heeeeel rap :o

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

• dabla
Bushalte schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:32:
[...]

Kan. Maar het ging wel heeeeel rap :o
Een kwestie van paar seconden denk ik. Toch iets funky aan de gang nu vind ik.

[Voor 9% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:34]

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-12-2022
Ik was 30 minuten poepen en heel de markt was weer terug bij af. :|

• ggj87
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:32:
Lijkt mij ook. Moet wel kut zijn om je SL op 3434 af te zien gaan en dan gelijk doorstijgen naar 3604. Die van gisteren was nóg erger. 3465 naar 3618.

• dabla
ggj87 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:35:
[...]

Lijkt mij ook. Moet wel kut zijn om je SL op 3434 af te zien gaan en dan gelijk doorstijgen naar 3604. Die van gisteren was nóg erger. 3465 naar 3618.
Klopt, ik denk zelfs dat er net na middernacht een flash crash geweest is op kraken ook, niet normaal hoe diep die Wick daar is gegaan ivm andere exchanges.

• dabla

Kan mss helpen om de beslissing te laten vallen, dan weten we eindelijk waar we voor staan.

[Voor 31% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:39]

• ggj87
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:37:
[...]

Klopt, ik denk zelfs dat er net na middernacht een flash crash geweest is op kraken ook, niet normaal hoe diep die Wick daar is gegaan ivm andere exchanges.
WTF idd! Daar was gewoon 3051 aangetikt! 8)7

• dabla
Ter zijnder nu weer aan het kopen, maar niet overtuigend, dat is toch enorm risico nemen dit niet? Wachten op de genade slag?

[Voor 12% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 13:51]

Op een dood katje kopen slaat sowieso nergens op. Dit is gewoon weer de zoveelste "hoopvolle" bounce,
Ik hoop dat we naar de maan gaan maar ik zie het niet gebeuren.

• dabla
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:51:
Op een dood katje kopen slaat sowieso nergens op. Dit is gewoon weer de zoveelste "hoopvolle" bounce,
Ik hoop dat we naar de maan gaan maar ik zie het niet gebeuren.
Welke bounce? :+
Dit kan 2 dingen betekenen denk ik, ofwel de beren die lager herinslaan om straks verder te dumpen, ofwel de bulls die de beren afmaten, ik denk het eerste.
Nou idd, bounce kan je het amper noemen. MATIGGGGG

• New Yorker
  • Niet online
Het wil maar niet verder stijgen.

Weg

• Redsandro
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Volgens mij denkt Kraken zelf dat het nog niet zo wil stijgen allemaal.

https://www.criptalk.com/...at-a-4-billion-valuation/
(..) further aligning interests with our top clients while building a war chest for acquisitions in the bear market presents a win-win opportunity.

(..) he said the exchange’s venture arm “has been very active in the last year,” and may make some announcements at the beginning of 2019.
Die Jesse Powell van Kraken lijkt overigens op Donnie.

Dan weet je ervan.

[Voor 31% gewijzigd door Redsandro op 12-01-2019 14:18]

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

Ik denk persoonlijk dat de ETH bubbel naar een $40 gaat.

Bitcoin maximaal 2000 voor mij.
Naar mijn idee heeft Bitcoin genoeg waarde dit in tegenstelling tot ETH. Zou echt niet een reden kunnen bedenken waarom je ETH zou holden als lange termijn investering. Jullie wel? Hoor het graag.
ETH:
- geen maximale supply
- behoorlijke inflatie
- geen use-cases die de ETH prijs op drijft.

BNB daarintegen is wel een prima hodl, zoals @Timberly2 al vaak heeft aangegeven. Binance burnt om de zoveel tijd een hele hoop BNB van de markt, dit heeft dus wel een prijsopdrijvend effect.

De enige crypto die ik hodl voor de lange termijn is BTC, maar zo'n BNB kan ik daar best prima aan toevoegen. Derest is eigenlijk echt puur om wat te speculeren/om meer bitcoin te verdienen. Laten we eerlijk zijn?

• dabla
When moon? When rekt?

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:37
Ik heb deze input even in een afstreep lijstje verwerkt zodat het overzichtelijk blijft:

- When rekt?
- When moon?

I live inside that bubble, reality of the naive.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-03 22:43

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

Als ze de boel nou gewoon eens dumpen, dan zijn we van dit gezeur af :/

Appeltaart is lekker!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-01 19:43
LED-Maniak schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:35:
Ze dumpen de boel al maanden en het gezeur wordt alleen maar erger... :F

• New Yorker
  • Niet online

Weg

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Eerst flink omhoog, dan kunnen ze weer wat dumpen.
kwestie van tijd
helaas ;(
Ik vraag me af hoe groot de paniek gaat zijn als we de 3k bijvoorbeeld breken. Tering. Dan wil ik echt geen holder zijn.

• New Yorker
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:41:
Ik vraag me af hoe groot de paniek gaat zijn als we de 3k bijvoorbeeld breken. Tering. Dan wil ik echt geen holder zijn.
Bags aanvullen.

Weg

Na de drop ja. Rond de 2400 om te beginnen :')

• LED-Maniak

LED-Maniak

Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:41:
Vuurwerk! Wil ik wel zien. :)

Voor mijn gevoel zijn er nu een paar jongens die hem op deze support lijn willen houden, gezien er al eel tijd grote orders staan op bepaalde plekken die niet verplaatsen(ik zou meer fluctuatie verwachten gezien er naar beneden gepushed wordt).

Appeltaart is lekker!

• New Yorker
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:43:
[...]

Na de drop ja. Rond de 2400 om te beginnen :')
Klopt ik wil mijn XLM bags voor het eerst sinds januari 2018 aanvullen als het naar 4 cent gaat.

Weg

Hoop niet dat #rekt2019, #rekt2018 gaat overtreffen.

• LED-Maniak

LED-Maniak

Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:45:
Hoop niet dat #rekt2019, #rekt2018 gaat overtreffen.
We kunnen nog maar 3600 dollar dalen tot 0 dus dat zal toch niet :+

Appeltaart is lekker!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin-whales worden actief en dat betekent handel
en:
Er wordt natuurlijk dagelijks in Bitcoin gehandeld. Een groot deel van de cryptomunten is echter niet beschikbaar bij die beurshandel, omdat deze vastzitten in wallets die niet actief zijn. Ongeveer 85% van de hoeveelheid beschikbare Bitcoins is verdeeld over 1.000 wallets. Deze wallets waren tot voor kort slapend. Dit betekent dat er geen Bitcoins in of uit de wallets komen. Vaak worden die wallets beheerd door investeerders die lang geleden Bitcoins kochten of lange-termijn-beleggingen. Nu gebeurt er iets bijzonders.

Uit onderzoek is namelijk gebleken dat een groot deel van die wallets in de laatste 30 dagen actief is geworden. In totaal gaat het om 60% extra Bitcoins die bewegen.
Bron: https://www.apparata.nl/n...dat-betekent-handel-29661
edit: en nog een andere bron:
Langdurig inactieve Bitcoin whales kunnen prijzen doen opleven
Bron: https://newsbit.nl/langdu...nen-prijzen-doen-opleven/
:)

[Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 12-01-2019 15:08]

• Bever!
Wat zou er nu dan de trigger zijn om iets te doen met die btc vraag je jezelf af..

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-03 23:15

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bever! schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:12:
Wat zou er nu dan de trigger zijn om iets te doen met die btc vraag je jezelf af..
er staat iets verder in dat artikel
De koersen reageerden daarna positief en bereikten in de maanden daarna steeds het hoogste punt tot dan toe.
Dus MOON :)

Prepare for the next ATH

• Bever!
sourcecode schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:15:
[...]

er staat iets verder in dat artikel

[...]

Dus MOON :)
Hoe krijg je meer btc van een hele stapel btc? eerst verkopen en dan terugkopen?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bever! schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:17:
[...]

Hoe krijg je meer btc van een hele stapel btc? eerst verkopen en dan terugkopen?
Jazeker of gewoon verkopen en uit crypto stappen :)

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou groen kaarsje kom is op :)

Prepare for the next ATH

• Bever!
sourcecode schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:19:
[...]

Jazeker of gewoon verkopen en uit crypto stappen :)
Tja ik zie eerder een giga drop ipv goed nieuws als ik dat bericht lees...

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het is niet te hopen dat het degenen zijn met big bags, die druk zijn met de BCH/BSV oorlog.
})
edit: want ik zie toch in die 2 kampen opvallende groene percentages in de huidige markt.

[Voor 31% gewijzigd door RaptorXS op 12-01-2019 15:34]

• ggj87
Is dat nog steeds aan de gang??

• BTC100K2021
De alts, die een extra klap hebben gehad, herstellen nog nauwelijks (paar uitzonderingen daargelaten uiteraard). Ook geen fijne indicator.
Toch heb je nog die hoop op een stijging. Maarja als je dit zo ziet staat een volgend bloedbad op ons te wachten.

• New Yorker
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:22:
De alts, die een extra klap hebben gehad, herstellen nog nauwelijks (paar uitzonderingen daargelaten uiteraard). Ook geen fijne indicator.
Volume is ook dood buiten BTC, ETH en die nep bitcoins.

Weg

New Yorker schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:27:
[...]

Volume is ook dood buiten BTC, ETH en die nep bitcoins.
Precies ja. Als je dan nog mooi volume ziet in dit soort stabiele periodes kan je iedergeval zeggen:”er wordt mooi geaccumuleerd”, nee dus. Er zijn gewoon niet zo heel veel kopers en nu is het wachten op een rood candeltje en dan valt het weer helemaal in elkaar.
Yesterday we experienced the largest drop in BTC value since mid-December. However, it is not bad news only, during the first plunge Deribit reached a new 30 min volume record of 5,420 BTC!

• BTC100K2021

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:40
Waarom hoor ik niemand over de bitcoin halvening? Dat wordt een pump van jewelste!

• BTC100K2021
Als je nu in hypercash zit, ben je vandaag wel blij.
TuutjDrie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:58:
Als je nu in hypercash zit, ben je vandaag wel blij.
Het blijft wat om te zien. Even 10% erbij of er af alsof het niets is. Als je daar 1000 euro in hebt zitten is het over 10 minuten 1200 euro, of het is 600 euro :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De spread bij HC is ook vrij groot en het orderbook is erg dun. Market buyen/sellen levert je al snel grote winst of een groot verlies op.

Maarja, high risk, high reward gaan niet voor niets vaak samen...

Edit: Toch even geprobeerd met 5 ETH :) In 11 minuten 0,3 ETH erbij.

https://tweakers.net/ext/f/b5BYoN5dELlHSvFngAVAHcSw/full.png

[Voor 43% gewijzigd door Taro op 12-01-2019 17:38]

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

Hypercash al 100% up
Eth gaat ondertussen door het putje

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kijk ONT (USDT) weer gaan :)

* Taro ramt op de verkoopknop.

[Voor 56% gewijzigd door Taro op 12-01-2019 17:35]

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

En nu is het 83% 87% 81% 93% 84%. _O- :+

• dabla
Toch veel handel in BTC precies om weekend te zijn
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:39:
Ik gok dat het meeste wel bots zijn nu. Die kopen en verkopen 1 BTC gewoon 20x op één dag voor iedere keer 0.3%. We gaan ie ieder geval even nergens heen blijkbaar toch er iets breekt.

• dabla
PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:44:
[...]

Ik gok dat het meeste wel bots zijn nu. Die kopen en verkopen 1 BTC gewoon 20x op één dag voor iedere keer 0.3%. We gaan ie ieder geval even nergens heen blijkbaar toch er iets breekt.
Denk dat er nu wat meer aan de hand is dan paar bots ;)
De handel is toch juist helemaal dood of mis ik iets? Behalve toen we onder de 3.6k gingen, toen kwam er wel wat actie en buyvolume.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:38
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:29:
Hypercash al 100% up
Eth gaat ondertussen door het putje
Eth staat al 3 dagen tussen de 121 en 125.
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:39:
Kom jij toevallig precies uit België?

420.

• dabla
Pelox schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:35:
[...]

Eth staat al 3 dagen tussen de 121 en 125.

[...]

Kom jij toevallig precies uit België?
Ja, waarom?

Check: https://amfeed.com

Is nu weer gedaald zaten daarnet plots heel wat buys.

[Voor 9% gewijzigd door dabla op 12-01-2019 18:38]

Deze 1 day candle (volume) neemt 6k achtige vormen aan. Toen hadden we ook dit soort dagen, waarin niks gebeurde.

Er komt een move aan en niet omhoog denk ik. Maarja alles kan. Als ie nog gaat pumpen verkoop ik 100% alles en ga ik naar USDT, voor nu blijf ik zitten wetende dat ik waarschijnlijk straks de lul ben.

• Pelox
Gewoon als ik je zinnen lees dan moet ik soms precies aan kabouter Wesley denken, haha. Goed bedoeld hoor!

420.

• dabla
Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:38:
Deze 1 day candle (volume) neemt 6k achtige vormen aan. Toen hadden we ook dit soort dagen, waarin niks gebeurde.

Er komt een move aan en niet omhoog denk ik. Maarja alles kan. Als ie nog gaat pumpen verkoop ik 100% alles en ga ik naar USDT, voor nu blijf ik zitten wetende dat ik waarschijnlijk straks de lul ben.
Dan zijn we met 2 ;)

• dabla
Pelox schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:39:
[...]

Gewoon als ik je zinnen lees dan moet ik soms precies aan kabouter Wesley denken, haha. Goed bedoeld hoor!
Hahahaha _O-

• Pelox
Die had trouwens ook een mooie crypto aflevering kunnen maken, haha

420.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:38
Pelox schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:42:
[...]

Die had trouwens ook een mooie crypto aflevering kunnen maken, haha
Die van de lotto komt aardig in de buurt, als je het humeur van sommige hier ziet bij een daling :+

[YouTube: Kabouter Wesley (Afl. 6 100 Miljoen Miljard).flv]

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-03 16:52
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:37:
[...]

Ja, waarom?

Check: https://amfeed.com

Is nu weer gedaald zaten daarnet plots heel wat buys.
vette site

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:48:
[...]

Die van de lotto komt aardig in de buurt, als je het humeur van sommige hier ziet bij een daling :+

Bij een daling durft zelfs Jezus hier niets te posten O-)

• dabla
twain4me schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:48:
[...]

Top :)B
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:32:
[...]
Denk dat er nu wat meer aan de hand is dan paar bots ;)
Er is natuurlijk altijd wel meer aan de hand, maar de bots zijn 24/7 bezig waar veel traders gewoon kiezen voor een dag vrij. Los van dat is dit voor de meeste traders een no-trade zone. Tot dat er richtig wordt gekozen is nu traden met BTC vrij nutteloos. Zelfs al koop je voor 25k aan BTC hebben we het over tientjes wat de risk/reward en de tijd die er in moet compleet nutteloos maakt. Met alts is er vandaag nog wel geld te verdienen, maar BTC is gewoon niet de moeite waard nu. De afgelopen 48 uur hebben een paar spikes gehad die de moeite waard waren geweest, maar dan moet je 48 uur de boel in de gaten houden om een paar 100 dollar te verdienen met meerdere BTC's en ook gelijk het risico lopen dat ie ergens een keer wel doorzakt. De kleine schommelingen die we nu zien denk ik persoonlijk van dat het vrijwel alleen bots zijn, voor mensen die traden is BTC helemaal niets nu.

• dabla
PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:01:
[...]

Er is natuurlijk altijd wel meer aan de hand, maar de bots zijn 24/7 bezig waar veel traders gewoon kiezen voor een dag vrij. Los van dat is dit voor de meeste traders een no-trade zone. Tot dat er richtig wordt gekozen is nu traden met BTC vrij nutteloos. Zelfs al koop je voor 25k aan BTC hebben we het over tientjes wat de risk/reward en de tijd die er in moet compleet nutteloos maakt. Met alts is er vandaag nog wel geld te verdienen, maar BTC is gewoon niet de moeite waard nu. De afgelopen 48 uur hebben een paar spikes gehad die de moeite waard waren geweest, maar dan moet je 48 uur de boel in de gaten houden om een paar 100 dollar te verdienen met meerdere BTC's en ook gelijk het risico lopen dat ie ergens een keer wel doorzakt. De kleine schommelingen die we nu zien denk ik persoonlijk van dat het vrijwel alleen bots zijn, voor mensen die traden is BTC helemaal niets nu.
Klopt, vandaar dat ik het ook soms gek vind hoeveel er gekocht/verkocht wordt in die no trading zone, het risico weegt niet op t.o.v. de mogelijke opbrengst en toch zijn er mensen/bots naar aan het handelen.
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:08:
[...]
Klopt, vandaar dat ik het ook soms gek vind hoeveel er gekocht/verkocht wordt in die no trading zone, het risico weegt niet op t.o.v. de mogelijke opbrengst en toch zijn er mensen/bots naar aan het handelen.
Wat je meestal wel ziet bij sideways is sideways :P Daarmee bedoel ik dat als het niet vrij snel doorzakt je bounce na bounce ziet. Voor een goed ingestelde bot is het wel interessant om hier op te handelen. Zeker na de eerste bounce die het blijft houden komen er meestal nog wel meer die op te kopen te zijn voor een kleine winst. Niet interessant voor mensen die er veel te veel tijd aan moeten besteden, maar voor een bot die zijn werk goed doet wel interessant. Sowieso het kunnen kopen en verkopen in in minder dan een seconde zorgt er voor dat een bot het beter kan doen dan een mens nu.
Pagina: 1 2 3 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee