[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 156 Laatste
Acties:
  • 434.768 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Misschien krijgen de mensen eindelijk door dat de kwaliteit van een crypto belangrijker
is dan de kwantiteit.
Liever een halve BTC dan een half miljoen shillcoins. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026773

RaptorXS schreef op zondag 5 mei 2019 @ 01:05:
Misschien krijgen de mensen eindelijk door dat de kwaliteit van een crypto belangrijker
is dan de kwantiteit.
Liever een halve BTC dan een half miljoen shillcoins. :)
Als btc 20% gaat en de shitcoin 100% dan kun je er meer BTC voor terug halen
Dus..........
Gaat om de poen.niet om de coin

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1026773 op 05-05-2019 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BTC is de koning, dat sowieso. Alleen qua techniek is het eigenlijk de grootste shitcoin die er is omdat ie aan alle kanten is ingehaalt door coins met betere techniek. 7 TPS voor Bitcoin is gewoon enorm bagger. Weten we nog de fee's tijdens de laatste bullmarket ? 50 dollar betalen om binnen 3 uur een transactie rond te krijgen was toen een tijdje normaal. Ja, BTC is zeker de coin, maar eigenlijk gaat dat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds65ag5g5as78a
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-06-2022
als het lightning netwerk niet voldoende snelheid verbeteringen met zich mee brengt is btc (voorlopig) mislukt als echt betaalmiddel imo. het is dan nog wel een store of value. en dan is het aan de alts om een betaalmiddel te worden. maar de alts zijn nog speculatiever dan btc zelf. dus mensen hebben alsnog vaak liever btc. of zetten het zo snel mogelijk om naar btc. het is nog maar de vraag hoe dit allemaal zal aflopen.

gaan we straks alle blockchains met elkaar verbinden? of gaan alle alts uiteindelijk afsterven en blijft btc over. (met hele grote verbeteringen)?

wat is jullie kijk hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op zondag 5 mei 2019 @ 01:11:
BTC is de koning, dat sowieso. Alleen qua techniek is het eigenlijk de grootste shitcoin die er is omdat ie aan alle kanten is ingehaalt door coins met betere techniek. 7 TPS voor Bitcoin is gewoon enorm bagger. Weten we nog de fee's tijdens de laatste bullmarket ? 50 dollar betalen om binnen 3 uur een transactie rond te krijgen was toen een tijdje normaal. Ja, BTC is zeker de coin, maar eigenlijk gaat dat nergens over.
Betreffende de transaciefees daar wordt aan gewerkt, oa met Segwit zover ik begrepen heb.
Bitcoin whale verplaatst ruim $214 miljoen aan bitcoin voor slechts $4 aan transactiekosten
Bron: https://dutchcryptotalk.c...s-4-aan-transactiekosten/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PilatuS schreef op zondag 5 mei 2019 @ 01:11:
Als betaalmiddel is het gewoon zwaar ruk inderdaad, maar als waarde opslag?? Dan boeit het ineens een stuk minder denk ik. Ik denk dat een BTC overdracht nog altijd een stuk sneller en goedkoper gaat als een overdracht van een stukje goud zeg maar. En BTC is voor "iets" meer mensen toegankelijk, en juist daarin ligt zo'n grote kracht van BTC.

Voor betalingen hebben we altcoins in mijn beleving. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-04 17:19
Ik ga slapen.. ben benieuwd welke nieuwe dieptepunt ZIL over een paar uur neer heeft gezet. Ik hoop dat ik niet teleur wordt gesteld en het minimaal een lage 260 sats is, als BTC het hele bed onderschijt zou 250 wel mogelijk moeten zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09-2024
Anoniem: 1026773 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 00:05:
[...]

strak punt en niks tegen in te brengen.
Maar dat wist je al pilatus..en geloof me ,ze zijn het hele net aan het afzoeken om jou redenatie onder uit te halen.ghehehe..lekker laten doen
Mijn God over konten kruipers gesproken , kan je nog dieper erin.
Is dit je nieuwe tactiek?

Je bent zo doorzichtig he , gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 5 mei 2019 @ 01:21:
[...]

Betreffende de transaciefees daar wordt aan gewerkt, oa met Segwit zover ik begrepen heb.

[...]

Bron: https://dutchcryptotalk.c...s-4-aan-transactiekosten/
Segwit zorgt er voor dat transacties kleiner zijn en er dus meer in een block passen. Het lost het probleem echter niet op, maar het helpt wel wat. Die 4 dollar voor 214 miljoen aan BTC klopt dan ook prima, maar voor 1000 dollar aan BTC was het hetzelfde geweest. Het hele netwerk werkt prima tot dat het echt druk wordt. Dan komen er zo veel transacties dat alleen de transacties met hoge fee's worden gepakt door de miners. Dan wordt het een strijd om steeds meer fee's toe te voegen om je transactie er maar door te krijgen binnen een redelijke tijd. Wanneer het heel druk wordt mag je dan 20 dollar betalen om een transactie met een waarde van 50 dollar er binnen 2 uur doorheen te krijgen. Wanneer we weer een bullrun krijgen en iedereen maar BTC koopt en verplaatst gaat het netwerk weer compleet vastlopen en schieten de prijzen voor fee's weer de lucht in, helaas lost Segwit dat niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 00:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Wat een moddergegooi weer :Z. Bepaalde mensen kunnen binnenkort een mail verwachten. Topic gaat op slot tot ik het morgen heb opgeruimd.

.edit: hier verder: [ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8

[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 06-05-2019 01:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 155 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!