Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3
Acties:
  • 255.315 views

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@PilatuS Helaas 1 mindere trade ertussen, doordat ik alle BNB verkocht vlak voor een grote rode candle (net als jij :)) kon de fee niet in BNB worden afgerekend, maar die vergeef ik mijzelf :)

Voor de volledigheid: Mijn handelspotje is nu kleiner dan de vorige keer, de rest staat klaar voor een Bitcoin buy order.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ah super, denk je dat je je BNB op een mooi hoog niveau hebt verkocht met mooie winst vlak voordat je de deur achter je dicht trok, kom je thuis, is blijkbaar je market order niet uitgevoerd en heb je ze lekker tot 59 cent lager gehold... 200 Dollar down the drain... -O- ;(

[Voor 12% gewijzigd door Taro op 05-12-2018 20:12]

dabla schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:04:
[...]
De 3700 houdt nu toch wel al een tijdje stand, zakken we er toch nog doorheen of is de support voorlopig gevonden?
De manier waarop ie stand houdt bevalt mij niet. Geen dikke bounce omhoog, maar blijven hangen. Niet dat een bart move omhoog niet mogelijk is, maar tot die tijd ga ik voor omlaag en niet omhoog.

Voorlopig gok ik op ongeveer zoiets:

Waarbij ik niet durf te zeggen tot welke prijs het omlaag gaat als het omlaag gaat, maar puur even het idee dit.

[Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 05-12-2018 21:18]

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 19-01 02:13
Jaapio schreef op donderdag 6 december 2018 @ 00:15:
Ik heb al mijn crypto van de exchanges gehaald en verzonden naar paperwallets en deze in de vriezer gelegd. Zo hoop ik deze horrorcrash uit te zitten en mijn crypto vers te houden.

Moet er niet aan denken dat je over 6 tot 10 jaar weer inlogt op Bincance om je crypto daar zwaar bedorven aan te treffen. Gaat deze jongen niet gebeuren.

Ik ben klaar voor de crash der crashes en hodl mijn shitbags tot de 10$ Bitcoin en daarna door de stijgingen tot de bullrun naar 100k.

Moge god met ons zijn.

[Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 06-12-2018 00:37]

ETH/USDC op coinbase

Mooi crash naar $14.
Ok, een dood katje lijkt het op. Jammer, next!

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 27-01 19:33

weer helemaal terug

• Martin!
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 27-01 23:25

Martin!

bril op, sjaal om

XRP, is toch niet te geleuven! ;w ;w

xrp upsidedown to da moon -O-

[Voor 13% gewijzigd door Martin! op 07-12-2018 00:23]

• Redsandro
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
Poll: Bitcoin
Blijft boven de €2000
Komt nog wel onder de €2000
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401328&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

Heb al zin in kerst dit jaar.

Als we gaan vallen richting de 3k dan is het volgende misschien wel interessant gezien er gisteren een 250BTC wall volledig is gekocht.

Edit: Deze waardes zijn op dit moment trouwens niet te zien. Dit was vannacht toen de boel hard aan het zakken was en de bots de walls gingen plaatsen.

[Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 14:58]

Als je de BTC chart uitzoomt ziet het er toch wel behoorlijk mooi uit voor een eventuele bodem hier ergens. Eigenlijk verwacht ik niet dat we veel lager gaan dan 3k, misschien breken we 'm wel, waarna er een beetje paniek is maar ik verwacht dat dat allemaal wordt opgekocht. Zo rond de 3k is voor mij de bodem, maar ik laat me graag verassen. Ik verwacht van 2019 dan eigenlijk een soort "accumulatiejaar", waarbij we wellicht wat stijgen maar niet extreem; iedergeval beter dan dit jaar. :P

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 14:47
Pelox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:21:
Ik denk dat ik zo nog maar een miljoen Holo ga kopen..

• daboemann
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 27-01 19:26
Poll: Wat wordt de USD bodem van BTC voor de volgende bull run
1000-1499
1500-1999
2000-2499
2500-2999
3000-3200
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401329&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

• Kain_niaK

https://i.imgur.com/3FKrQvo.png

Mijn voorspelling van -80% is uitgekomen.

weer helemaal terug

• Taro
  • Niet online

Taro

@Tominatie In de reacties wordt het ze ook niet in dank afgenomen. Ik verwacht dat ze vanaf nu iets beter op zullen letten.

Sowieso is de vormgeving van Coinbase (Pro) niet geschikt voor grote lijsten met shitcoins.

• Kain_niaK
PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:09:
[...]

Jouw voorspelling en ook die van meer dan genoeg andere mensen, dus so what.

Verder geef je als reden Tether aan en die staat nog prachtig mooi hoog, niet op 1 dollar, maar het scheelt niet veel. Aangezien je als reden Tether had aangegeven klopt het dus niet.

Edit: Ik ga mijzelf trouwens niet quoten om gelijk te willen hebben.

Edit2: Zie dat Tether trouwens net nog wat omhoog is gegaan naar 0.9935 cent. Zie dat je het ook al op Tweakblogs hebt gepost, wanneer kunnen we de: Ik had het fout over Tether post verwachten ?
Serieus? Toen ik voor het eerst serieus aan de alarm bellen ging trekken in verband met Tether in november 2017 was dit anders de reactie van de mensen hoor.

Ik voorspel dat Tether en Bitfinex binnen 12 maanden dood zijn of in ieder geval flink stervende.
Bitfinex heeft nu net zelfs de 1 op 1 peg los gelaten en je kunt nu ook USD/USDT traden op Bitfinex.

Het minimale bedrag om fiat uit te laten keren is nu 10 000 dollar op Bitfinex met een fee van 3%.

Jij bent echt knettergek als je gelooft dat Bitfinex zijn financiële verplichten naar zijn eigen traders kan nakomen. Dan doe je dit soort dingen niet. Daarbij de Amerikanen doen drie belletjes en al hun fiat word zo in beslag genomen. Heb je zelf nog bedragen USD op Bitfinex? Hoe denk je dat in je handen te krijgen? Dan moet je het eerst in crypto om zetten. Die crypto naar een andere exchange sturen en het daar verkopen voor fiat. Zorg er maar voor dat je dat doet voor het te laat is. (6-12 maanden)
Je moet hier eens kijken naar alle schrijnende verhalen die je al hoort.

De vraag is dus of ze ook al de fiat die hun traders als balansen hebben staan ook hebben. Of is het mogelijk dat ze wel de Tether hebben maar niet de fiat?

Daarbij zijn de Tether print to short sqeeze op Bitfinex nu gestopt. Die zijn 12 maanden bezig geweest. Altijd prijs omlaag, shorts gaan omhoog, tether printed, prijs van alle crypto 10 - 20% omhoog. Traders die de klepel niet zien rekt. Dat patroon is nu gestopt.

Wat is het resultaat. Iemand zoals ik op twee weken tijd van 0.7 BSV naar 5.3 BCH. (heb ik nu naar mijn cold wallet verstuurd.)

Alle traders op Bitfinex hebben dat ook snel door hoor, ben niet de enige. Sowieso zitten de mensen vooral op Bitfinex omdat het een van de weinige platforms is waar je fatsoenlijk kunt shorten met alle verschillende orders die je kunt invoeren. Ik gebruik vooral de trailing stop die de koers volgt en meteen een positie sluit als de koers weer naar beneden of omhoog gaat.

Nou dus iedereen is nu lekker geld aan het verdienen op Bitfinex. En ik vraag me af hoe hoog die USD balansen van hun traders nu wel niet zijn. En nee, dat geld word niet verloren door andere traders, dat geld komt van Tether, niet van fiat.
Kijk maar.

Wat ook opmerkelijk is, is dat de hoeveelheid koreans WON die het systeem binnnen vloeit momenteel iets van 3 keer zo groot is als het aantal dollars.

En is het duidelijk dat er niet meer kan uitgecasht worden dan er door andere mensen word ingestop. Tether heeft de markt gigantisch verneukt want de crash zal veel zwaarder zijn dan het ooit omhoog gegaan is.

Slachtoffers: dikke 80% van alle Nederlanders die crypto hebben gekocht. Inclusief de meerderheid hier. Die verhalen komen nog wel hoor.

Nou laat die purge maar komen. En nee Bitcoin Cash blijft gewoon lekker bestaan. De Chinese miners hebben er dik 50 miljoen door heen gedraaid de afgelopen maand en de reorg attack van SV is er NOOIT gekomen. Waarom die Chinese miners bereid zijn om gigantische veel geld te verliezen om BCH te verdedigen. Je moet het mij maar eens uitleggen.

Zodra BCH tussen de 150 en de 200 USD zit verkoop ik mijn 5 BCH weer. En dan elke keer als het onder de 150 USD zit terug kopen. In de komende 12 maanden als het blijft crashen zie ik BCH wel 50 USD doen. En BTC gaat naar rond de 1000. Alleen was die prijs van 1000, 2 jaar geleden nog een degelijke evaluatie van de waarde van Bitcoin.

Na 2 jaar gesukkel met LN (werkt voor geen meter) en adoptie die achteruit gaat ligt de echte waarde van Bitcoin tussen de 100 en de 1000 USD. En ik ben bang dat we nog harder gaan crashen dan zelfs ik denk.

En dan is er nog een halving die binnen 24 maanden is. En binnen de 3 maanden zitten we weer op 10 exahahs. Van 60 exa naar 10. Leuk wanneer er iemand 11 exa uithuurt en een miner in financiële problemen dan maar probeert zijn hachje te redden door een exchange aan te vallen of zo.

Als we ooit een nieuwe ATH halen dan zal dat 5 - 10 jaar duren. Tenzij we natuurlijk een gigantische grote fiat crisis krijgen. Bitcoin Cash is de enige coin die fatsoenlijk kan schalen en binnen de 12 maanden sustained blocks van 100 MB kan hebben zonder verdere centralisatie.

Ik heb ook eindelijk mijn eerste T15 besteld. Ik hoop die begin volgend jaar in huis te hebben. Minen op 20 TH in energie bestarende modus, aan 5,4 dollar cent per KW. In de komende 3 maanden terwijl diffuculty blijft droppen hoop ik dat ding voor een derde of zo af te betalen. Ga er alleen BCH mee mijnen en deze BCH opsparen. Ik denk dat voor kleine miners die een 7 nm systeem te pakken krijgen, dat ze als ze BCH minen. Op 12 maanden hun ASIC kunnen afbetalen en nog 12 maanden een machine hebben die winst maakt. Op de voorwaarde dat ze voor 24 maanden hun BCH opsparen.

Maar goed noem mij maar weer een idioot en maak mij maar belachelijk. Jij hebt dat traden nu wel door. Een gemanipuleerde markt is een voorspelbare markt en natuurlijk uiteindelijk profiteren er teveel mensen die het door hebben en dan werkt de manipulatie niet meer.

Maar de meeste mensen hier hebben geen idee hoe ze coins moeten shorten en kunnen dus alleen maar winst maken door de verkopen en terug te kopen wanneer het lager is. Maar dan moet het wel weer omhoog gaan. 8)7

En als je een beetje op de hoogte bent van wat er op geopolitiek vlak aan het gebeuren is dan weet je dat de Amerikanen en de Chinezen aan het vechten zijn voor controle over Bitcoin. Er zijn nu nation states agents actief met bepaalde belangen. Dat is de eerste stap naar dat nation states ZELF actief zijn. Je hebt dat kunnen zien bij Ross Ulbricht. De agenten op die zaak waren erg gemotiveerd. Niet om Ross Ulbricht maar om zijn Bitcoin te kunnen stelen. Bitcoin maakt nation states actors dus al corrupt. En waarom ook niet? Fiat is lastig vast te houden na je het gestolen hebt, Bitcoin kun je in principe in je hoofd opslaan.

[Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 07-12-2018 20:11]

weer helemaal terug

• RaptorXS
Hij moet inderdaad doorzetten, anders hebben we nog niets.

https://pbs.twimg.com/media/Dt1qEZhUwAAAXII.jpg:large

Edit: Plaatje wil niet, rechtermuis met view image werkt wel :)

[Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 20:51]

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
dartfreak schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:44:
[...]

Een Tamelijk-Plezierig persoon
Nu we het toch over Turbo-Puppy hebben: hier heb je een nostalgische TA van hem.

Zoals je kunt zien wist hij meer dan ons en is zijn Technisch Analistisch vermogen legendarisch en tevens zeer toepasbaar in het heden, de toenmalige toekomst.

Wat een 32bit eindbaas die gozer.

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 23:38
Tominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:14:
[Embed]

In 2013 was Litecoin zelfs meer waard dan nu. 8)7

• Jaapio
  • Nu online

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:09:
Enig idee hoe lief mijn hondje is dat ik met mijn eerste winst heb gekocht??
Ja <3

https://tweakers.net/ext/f/3jbRA0T97hRJ49PYYPivAoWU/medeum.jpg

• ggj87

• bie100

• bie100
RaptorXS schreef op zondag 9 december 2018 @ 18:43:
[...]

Op de meeting van dit forum maken we het wel goed met een biertje! :9
Jaapio schreef op zondag 9 december 2018 @ 18:56:
[...]
PilatuS een TA pijl en boog, met groene en rode candles als pijlen...
Ik ben al voorbereid hoor :)

• RaptorXS
#Metoo :)

[Voor 29% gewijzigd door RaptorXS op 09-12-2018 19:52]

• Pelox
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:16
hmmm ik zie een hele duidelijke beweging in de koers! Een bericht van de bears?

The flippening is real!

Sell the dip

• Klaas25
  • Laatst online: 17-01 18:27
Geen idee of het al een tijdje reclame is maar het viel me nu op tijdens het scrollen op de telegraaf website. Of komt dat omdat ik tussendoor zoek op crypto? :+

[Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 10-12-2018 08:03]

• Jaapio
  • Nu online
De enige coin in mijn PF die groen staat.
Gotta love crypto. Wat een shitshow.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:04

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We maken lower lows maar de RSI maakt higher lows. Coinbase, BTC/USD 1D - Tradingview.com. Wat ik zeg: het hoeft niet ALTIJD zo te zijn. Maar het is wel bijna altijd een hele sterke indicatie dat er wat aan zit te komen :) Dus deze week maar even goed in de gaten houden met z'n allen.
Case schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:35:
[...]

Klopt, maar op 5min kan ik het met een beetje met mijn ogen knijpen wel zien :P

[Voor 27% gewijzigd door DAMAGE op 10-12-2018 21:02]

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:00:
Hoe dan ook er komt een periode ooit aan dat mensen dit forum terug kijken en ze jaloers op ons zijn dat we nu met btc bezig waren.
Kijken naar het verleden en BTC is sowieso altijd leuk :)

Zoiets bijvoorbeeld:

• shovelhead1340
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:26
https://tweakers.net/ext/f/ZMWAcQrgutYJsEfc50tVbctI/thumb.jpg

• shovelhead1340
https://tweakers.net/ext/f/MTy6DtexZUJLdG8HdGXItYJz/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/WFguUu5oYWkSShmdkIAdS2XZ/thumb.jpg

[Voor 33% gewijzigd door shovelhead1340 op 10-12-2018 23:30]

• shovelhead1340
Merchandise is ook al klaar voor productie in China

https://tweakers.net/ext/f/Qthmp4YsSV383PvGXFfmsD1n/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/ZRiPZOD4v89YiAfv768pdh2q/thumb.png

• Thommie.nl
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 21-10-2021
Dit is de greed versus fear index van het afgelopen jaar.
Fear betekend verkopen, greed betekend stijgingen.
Het wisselt zich om en om af en als je dit zo ziet zou je zeggen dat het nu een kwestie van tijd is totdat we weer de lucht in gaan...?

• Kain_niaK
Ik heb dees op 4chan gevonden. Wel interessant leesvoer Link naar origineel --> http://boards.4channel.org/biz/thread/12038553

[Voor 28% gewijzigd door Kain_niaK op 11-12-2018 16:07]

weer helemaal terug

• Kain_niaK
De mensen hier

weer helemaal terug

• Thommie.nl
We hebben net duidelijk de panic stage gehad.
Nu gaan we richting een flink douw omhoog ergens binnenkort.

Denk dan nog niet dat dit de bullrun is en verkoop op tijd, want daarna gaan we de onderste regionen testen.

• Machlah
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13-01 14:31
Overigens, ik kreeg hier steeds te horen dat de geschiedenis zich herhaalt. Toen ben ik eens gaan kijken wat er zou gebeuren als de geschiedenis zich inderdaad herhaalt. Ik kwam toen op dit plaatje. Vandaar mijn 14 december voorspelling. Het lijkt er wel op dat we in plaats van omhoog nu in dezelfde periode omlaag gaan maar dit is natuurlijk geen exact wetenschap, we gaan binnenkort gewoon omhoog!

[Voor 20% gewijzigd door Machlah op 12-12-2018 08:57]

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:09
Slux schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:17:
[...]

Dat zijn perfecte vervangers die je opnoemt je vergeet alleen de tulpen ;)

Van BTC is bekend dat het technisch onmogelijk is om fiat te vervangen dus die zal helaas ook nooit in het lijstje voorkomen, het is wachten op een echte vervanger voor BTC (LTC bijvoorbeeld :+ ook kansloos )
Waarom is het technisch onmogelijk? Door de beperkte aantal transacties?

De BTC blockchain is de layer 1, de basislaag, daar bovenop kunnen andere systemen gebouwd worden die het technisch wel mogelijk maken. Net als met fiat, de Euro's liggen al lang niet meer in de kluis, laat staan dat alle Euro's fysiek gemaakt zijn, maar er zijn legio andere lagen bovenop gebouwd.

En precies dat gebeurd nu al met Lightning en Liquid. Bedenk wel dat dat pas de eerste iteraties zijn van systemen gebouwd op BTC. Liquid is 4 jaar oud, Lightning is pas 2 jaar geleden bedacht, dat is echt niet het eindpunt. Bedenk eens wat er over 10 jaar bedacht en gemaakt kan zijn, daar verbleekt alles bij wat je nu met fiat ziet.

Conclusie:

• ggj87
DAMAGE schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:42:
[...]

Ik heb die HNS niet kunnen spotten op de 4 uur chart. Wil je eens een screenshot posten? Kijk ik met je mee!

Op de 2hr kaart gedaan, was iets duidelijker imo.

• Jaapio
  • Nu online
Marthusiast schreef op donderdag 13 december 2018 @ 01:44:
Mmm.. er zit inderdaad een of ander (licht) logaritmisch verband tussen het handelsvolume (BTC/USDT) op Binance en de activiteit hier.. Ben de manier om dat te beschrijven in wiskunde vergeten.. Maar er moet hier iemand zijn die dat wel kan.
Binance 24h volume:
110M - 1 post per uur
200M - 10 posts per uur
500M - 200 posts per uur..

Zoiets..
Maarja, ze hebben ook ooit een verband gevonden tussen het aantal ooievaars en de geboortecijfers in Zeeuws-Vlaanderen. Tis maar waar je naar op zoek bent he..
Ah, je bedoelt het statistisch verband tussen het aantal posts per uur binnen dit topic en de hoogte van het 24h tradingsvolume in USD op Binance!

Dat er sprake is van een statisch verband hoeft overigens niet te betekenen dat er ook sprake is van een oorzakelijk verband. Het zijn vaak correlaties met dom toeval. Daar sluit deze heel mooi op aan:

Dit is overigens niet de eerste keer dat dit soort verbanden worden aangesneden binnen het slowchat topic, wat opzich ook wel weer grappig is en ook weer geïnterpreteerd kan worden in een soort van correlatie.

Maargoed whatever.

• ggj87
Ondertussen bij Bitcoin Cash:

• Machlah
hmr schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:55:
[...]

Mijn xvg dump op tweede kerstdag is de beste beslissing van 2017 gebleken 🥳🥳🥳🥳
Wacht maar als je ziet waar ze binnenkort mee komen. Nog meer keuze!

• Dysmael
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Pelox schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:36:
[...]

Maar het is de schuld van de Rabobank..

Verder even on topic: wie is er dan nu nog zijn btc aan het verkopen.. dat moeten Dan wel hele domme hodlers zijn of wat.. waarom verkoop je de boel dan niet eerder??
Volgens mij maak je ergens een denkfout.
"Hodlen" is gewoon dom, waarom zou je?
Waarom niet eerder verkopen? misschien omdat dat niet slim is, want dan worden teveel mensen snel rijk (short posities) die kopen wel snel op, niets gaat in 1 rechte lijn. Omdat kritische niveaus doorbroken worden en je nooit 100% iets zeker weet.

En hou svp in je achterhoofd dat er heel erg veel BTC voor véél lagere prijzen gekocht is.
En dat er elke dag 3500 nieuwe BTC bij komt door miners die vorig jaar te veel zijn gaan produceren dus veel grotere verkoopdruk.

Dit is nu eenmaal hoe markten werken.

Het kan nog heel veel lager, ik heb shorts op ETH met als target $15 en verwacht hem eigenlijk nog veel lager te zien gaan over langere periode. Waarom? Omdat ik vind dat een aantal kneuzen er veel te veel geld in gestoken hebben vorig jaar en het een shitcoin is waar een oneindige supply van is.
Een snelle blik op de grafieken laat heel erg duidelijk zien waarom ik dat niveau gekozen heb:

Het is heel erg gevaarlijk om te denken dat dingen alleen maar kunnen stijgen.
Als je denkt dat mensen die verkopen 'de markt kapot maken' dan vraag ik me af wat jouw intentie is geweest? Als je suggereert dat mensen alleen mogen kopen en niet verkopen, dan wordt het wel heel erg sterk een ponzi natuurlijk, wat het niet is.

• Kain_niaK
RaptorXS schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 02:40:
[...]

BCH is gecentraliseerd door een paar grote partijen en daarom is er nu een hashwar en dalende koersen.
Nogmaals, door het putje met de BCH en SV en dan kunnen de miners weer BTC minen. :)
Maar die grote partijen zitten toch ook op BTC?

Vind je dan dat zowel BCH als BTC gecentraliseerd zijn?

https://tweakers.net/ext/f/UHOy4u68fk5gJxgyY26B6syv/thumb.png

De grote partijen, ViaBTC, BTC.com, Antpool en BTC.top hebben bij elkaar 46.53% van de hashrate op BTC.

Waarom als ze dit bij BCH hebben is het wel een probleem maar bij BTC niet? Dat snap ik niet.

[Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 15-12-2018 03:01]

weer helemaal terug

• ggj87
Goedemorgen allemaal! :+

• Thommie.nl
Interessant.....
https://tweakers.net/ext/f/2t9WU4AmLQ31V1K2jdXiMXdD/thumb.jpg

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:09

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:58
Specy schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:53:
Wauw. Ik heb de verkoophelft van het orderbook van Coinbase nog nooit zo leeg gezien. Als iemand een market order buy doet van 2000 BTC vliegt de koers naar $5200. Ter vergelijking, bij een vergelijkbare market sell zitten we nog steeds boven de $3000.
Tuurlijk! Gaat gebeuren!

• Jaapio
  • Nu online

• Taro
  • Niet online

Taro

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:39

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

Mooi die twitter feeds..

(kan natuurlijk gefaked zijn ;) )

[Voor 16% gewijzigd door LED-Maniak op 17-12-2018 13:41]

Appeltaart is lekker!

• Machlah

• bie100
Slux schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:44:
[...]

Dude ben je nou echt zo dom :?

• Supreme
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:04
Kijk naar de laatste 6 soortgelijke enorme candles. Bij allemaal volgt er weer een langzame downwards trend.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:14
Kain_niaK schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:44:
[...]

Blabla

MtGox 2.0 gaat vroeg of laat gebeuren en traders die het hebben zien aankomen zullen lekker door gaan met het P2P traden van crypto terwijl de rest het tijdelijk niet meer kan omdat de exchanges aan het omvallen zijn. Als je daar het nut en de opportuniteit niet van ziet ....

• 1Kb
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:51
@Kain_niaK voor zover bekend is blocknet de eerste die in 2014 een atomic swap voor elkaar heeft gekregen. Daarna zijn er een aantal revisies geweest op de software omdat de atomic swap op dat moment niet voldoende secure was. Zie het blocknet project en de bijbehorende videos voor verdere informatie. Leuke side note, het project heeft in november ook een demonstratie gegeven van een atomic swap op basis van een lite wallet (oftewel het niet meer hoeven te downloaden van de betreffende blockchain maar direct toegang). Het is trouwens een interessante discussie als je de definitie van decentrale exchanges gaat volgen. Veelal de meeste hebben namelijk een centraal deel in hun oplossing. Voor wat betreft het lightning netwerk en de mogelijkheden van exchanges ben ik wat minder op de hoogte.

Edit:
Een screenshot van de actieve software 16:30 genomen van een windows computer
blocknet

Link naar project:
https://blocknet.co/

Overzicht ondersteunde munten:
https://blocknet.co/coins/
(let op, vrijwel alle bitcoin gerelateerde wallets komen in aanmerking maar deze zijn bevestigd)

De nodige videos:
YouTube: The Blocknet

[Voor 26% gewijzigd door 1Kb op 17-12-2018 16:35. Reden: toevoeging details]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:14

Edit; Voor diegene die het nog niet doorhadden.. Hier shill ik Flume _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[Voor 22% gewijzigd door D-Ed op 17-12-2018 19:32]

• bie100
RaptorXS schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:43:
[...]

Vertel... je hebt de glazen bol of heb je onderbouwing? :)
http://www.hansklaasse.nl/wp-content/uploads/Glazen-bol.jpg
Sahara schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:55:
Wie niet waagt die niet wint.. Ik waag niet, dus ik win niet en verlies alleen theoretische BTC value. So be it. No FOMO for me.

WHEN NEW ATH?
Dit zou leuk zijn:

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Pelox schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:38:
[...]

Blijft een slecht nummer! :Y)

hodl! :Y

Mooie stijgingen zie ik, stratis kleurt mijn portfolio eindelijk weer is een stukkie groener.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Goudberen. Maar niet voor lang!

• ggj87
Ik zeg niet dat je het had kunnen voorspellen, maar het is toch niet normaal hoe precies alles uitkomt?

PilatuS schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:59:
[...]

Helaas niet de laatste, maar de eerste.
ik hoop toch dat we nog wat actie gaan zien! Altijd leuk, alleen zit de TA niet echt mee voor de bulls.

Behoorlijk bearish div

• Thommie.nl
IK hou me voorlopig vast aan een beproefd concept.
https://tweakers.net/ext/f/pV2b7F0lJ9ripLfo8FrFatDS/thumb.jpg
Volgens mij hebben we net de Anger fase gehad, en zitten we nu in die Bounce, om daarna toch echt de diepere gronden op te zoeken. Dus nu even mee liften met de mooie Bounce, hopen dat een paar zaken mooi samen komen, en op tijd mijn winsten nemen!

[Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 19-12-2018 11:09]

• Klaas25
  • Laatst online: 17-01 18:27
Moet je eens kijken waar we vandaan komen. Word je raar van. En dat horizontale aan het begin is dus die $6000 waar we hele tijd rond zaten en maar niks vonden. 4H chart coinbase. Zit nu op $3930.

aluminum hydroxide symbol

[Voor 15% gewijzigd door Klaas25 op 19-12-2018 12:39]

• ggj87
raq schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:16:
Fuck, zit ik weer groene staven te jagen en mezelf vol te laden met alts
Hopelijk gaat het nog 1x goed en dan doe ik het niet meer, echt waar...
@zomertje ik blijf ook lekker holden!

• Supreme
Gisteravond goed aangevoeld en all in gegaan

Pohhhhh, mijn SL heeft me echt gesafed net. Heb me nu weer een stuk lager in kunnen kopen op Stratis. Jeez. Dikke panic sell, wat logisch is natuurlijk. Zeker met een dalende bitcoin, weet ook eigenlijk niet of het slim was om weer terug te halen nu maar kon het toch niet laten..

https://i.imgur.com/S7QEkFC.png

Gebruik eigenlijk nooit SL maar bij zulke momenten is het wel heel handig/safe.
Nja, ik voel me wel comfortabel zo. Ik ga lekker slapen en zie het wel met Stratis. Gaat iedergeval de goede kant op.

Staat nog genoeg op de planning voor de komende dagen.. Heb nog wat buyorders zo rond de 27k gezet, morgen weer een dag. :)

• Machlah
Danielson schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:00:
Ik ben ook erg blij met mijn Stratis nadat ik mijn Waves veel te vroeg heb verkocht! Hebben jullie een target voor Stratis in gedachten?
Verkoop hem sowieso niet voor een nieuwe ATH (in FIAT gezien). Maar ik denk dat ik deze nog veel langer HODL.

[Voor 10% gewijzigd door Machlah op 20-12-2018 08:10]

• Supreme
Klaas25 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 07:55:
Vandaag weer verder definitief door de $4000 heen? :) Coinmarketcap is BTC al weer .5% groen. Stapelen die groene candles.
Nah

• Pelox
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:16
Yes! Mijn plan pakt perfect uit! Gisteren uitgestapt net na de piek, buy order op 3635 usdt in de hoop op een bounce. En hoppakee! Echt een lekker gevoel dit *O*

Hierbij mijn whatsapp ta krabbel welke ik naar een maat gestuurd had.. Hij heeft er niks mee gedaan trouwens..

[Voor 46% gewijzigd door Pelox op 20-12-2018 09:34]

Sell the dip

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-01 15:59

[Voor 61% gewijzigd door p0st op 20-12-2018 09:28]

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5800x \\ 32GB \\ RTX3070 Suprim X

Alles komt goed!

Toch een 2% ritje op shitcoin bchsv gepakt. :)F
Gaat lekker zo..

Vraag me trouwens wel af wanneer Nano is gaat uitbreken. Is al echt tijdenlang rond deze prijs.. hoelang gaat de accumulatie fase nog duren?

Edit: Even gekeken en staat al meer dan een maand rond de 25k sats. :o

[Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 20-12-2018 11:51]

Je ziet dat we een prachtige uitbraak hebben gepakt op Bitcoin. De vorige resistance is compleet geslacht wat natuurlijk erg bullish is. De RSI staat wel tegen overbought aan dus een kleine retracement/pauze zou niet gek zijn want TA'ers traden daar nou eenmaal op. Eigenlijk is zo'n RSI maar een onzin formuletje natuurlijk maar je moet er rekening mee houden.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, ik denk dat we even adempauze nemen en dan vol vol doorstoten. Wellicht wordt dit wel echt een knaleinde van het jaar oOo

• SweetMango
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-01 18:37
Ik ben nog niet helemaal overtuigd :N

• Thebackstab
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 19-01 18:56
Tominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:22:
[...]

Stel hé, stel we breken 4.3k en daarna 4.6k dan ligt de weg naar 6k gewoon weer open. Maar stel we naderen 6k, dat wordt echt een ziek ziek gevecht. Een grotere weerstand dan 6k ga je niet vinden denk ik. Daar stonden we gewoon MAANDENLANG.

Als we dan 6k breken is jouw theorie goed mogelijk maar voor nu wil ik zo bullish nog niet worden.

dit kan namelijk ook een tijdelijke opleving zijn..
Meeste mensen zitten op cash als we die 4.6 gaan breken , en de weekly candle closed zie ik de 6k ook breken iedereen gaat weer instappen
Shorts staan nog steeds fucking hoog. Kreeg net deze van de TA'ers:

Short stops zijn dus ook interessant om in de gaten te houden, zo rond de 4.4k kan er daardoor zomaar een enorme opwaartse swing komen omdat daar SL's van bears staan. :>

Maar of we daar komen.. :P
M'n nano gaat ook weer door het putje. Nano staat al meer dan een maand tussen 23k en 27k sats niks te doen, zelfs nu de markt weer aantrekt doet ie niks. :+

• bie100
Tominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:48:
M'n nano gaat ook weer door het putje. Nano staat al meer dan een maand tussen 23k en 27k sats niks te doen, zelfs nu de markt weer aantrekt doet ie niks. :+

[Afbeelding]
http://forums.ilounge.com/attachments/ipod-nano/4992d1126364513-nano-nano-nano-nano.jpg

GODnondeju! Mijn bijkoop is nu al 24 cent minder waard.

• Urrim
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 27-01 16:00

Urrim

Wannabe-Tweaker

All aboard the bull train! }:O

• .oisyn
  • Laatst online: 00:43

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:30:
Ah ja en jou conspiracy theorien zijn meer waard dan die van mij.
1. Het is geen conspiracy, het is een gerucht 8)7
2. Hij is niet van mij, ik rapporteer hem alleen maar.

Ik zeg niet dat het waar is. Dat is het grote verschil met de onzin die jij hier neerplempt.
Ik denk dat een goede Bitmain IPO
_o-. Die IPO komt er niet meer.

https://www.coindesk.com/...e-bitmain-ipo-says-source

[Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2018 17:36]

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Pagina: 1 2 3

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee