[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 103 Laatste
Acties:
  • 269.294 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 15:39

raq

D-Ed schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:03:
@ScreamGT en @Slux Tja, zit wat in maar aan de andere kant is het voor de developers ook gewoon een extra bron van inkomsten kan ik me voorstellen.. Mes kan aan twee kanten snijden ;)

Maar goed, voordat je een bot goed aan het werk hebt moet je er veel tijd insteken idd.. En dan maar hopen dat ie geen bag van verkeerde coins inkoopt !
Klopt, ik gebruik zelf ook een botje, voornamelijk om te verkopen op de volgende manier:
- Ik koop voornamelijk handmatig een alt, vaak als BTC flink crashed. Of gisteren toen Waves gepumpt werd.
- stel op de bot de minimum sale % in
- laat de bot de alt-koers volgen en onder bepaalde voorwaarden verkoopt die boven de ingestelde sale %. Die voorwaarden kunnen allerlei TA-indicatoren zijn.
- Botje kan trailen, dus wachten met verkopen boven je target tot en een minimale % aan daling is.
- Spot loss erop bij daling of DCA toepassen bij daling

In een bull of steady market kun je hem best automatisch laten werken, dus zelf laten inkopen en verkopen. Heb wel maanden van 10%-20% winst gehad dit voorjaar.
Botje heeft me ook wel eens opgezadeld met zakken vol kut-coins, die snel daalden, daar moet je jezelf tegen beschermen. Doe ik nu door enkel handmatig te kopen.

Ik vind het leuk om mee te spelen, leer er wat TA van en het beperkt m'n verlies dit jaar. Ben benieuwd hoe de bot het straks doet in een bull market en de automatische modus weer ingeschakeld wordt door mij. De bot die ik gebruik kent tientallen parameters en indicatoren die je gebruiken kan, verschillend voor elke alt, dus al mijn collega-bots handelen anders ga ik vanuit.

PS: Botje was ooit een eenmalige aanschaf met nog steeds recht op updates, geen maandelijkse fee.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Nu pas bearish? Ik begin juist bullish te worden na de afgelopen 12mnd 100% beer te zijn geweest.

Is nu beer worden niet te vergelijken met bull worden nadat je eerst BTC van $2K naar $12K hebt zien gaan en dan op $15K beslissen dat jij ook maar een keer in moet stappen?

Ik verwacht nog wel meer een parabool omlaag hoor, een deel capitulatie hebben we al gezien en de effecten worden nu ook sterker (teams die moeten opgeven, mensen zoals Andy Hoffman die een rage quit doen). Denk dat echt nog wel meer dump mogelijk is maar in absolute waarde zitten we nu denk ik dicht genoeg op de bodem om wel een beetje bull te gaan worden.

Wel voor lange termijn dus niet denken dat over een paar maand ineens ATH is bereikt!
Het lijkt mij erg aannemelijk dat het nog wel 5 jaar kan duren voordat BTC weer op $20K staat, als hij uberhaupt die kant op gaat.

De retailers hebben het geld op en hebben trauma. Dan is op zijn minst een lange revalidatieperiode nodig.

De $5K bleek 0,0 support, zoals ik al een paar maand terug (helaas correct) had voorspelt zakte het gewoon overal door om bij $3.5K een beetje bounce te krijgen van 15%. Dat moet ook wel want anders worden de shorters te rijk. Die gaan natuurlijk ergens coveren, zeker na zo'n grote drop.

Maar ook de $4K blijkt weerstand, en ik dacht nog wel even dat een bulltrap naar over de $5K mogelijk was tot voor kort.

Volgende wat "social media" denkt is $3K maar daar gaan we dus knetterhard door zakken. Dat zit veel te dicht op de huidige prijs en het kan natuurlijk niet zo makkelijk zijn dat je op $3K je bid nu al kan plaatsen en daarna rijk wordt.

Ik begin inmiddels te vermoeden dat we eerder $2K gaan zien dan $5K en tja, bij $2K zitten we al zo dicht op de "bodem" (vorige ATH support) dat ik dan liever echte capitulatie zie nu naar $1K in plaats van op $2K nog een keer naar $5K bouncen eerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 03:22
bie100 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:43:
[...]

toen was het voor iedereen goed daar had je geen bot voor nodig
Het gaat meer om de hoeveelheid handel dan om wat de markt doet. Februari-mei waren ook niet slecht. De laatste weken nu er weer meer handel is gaat het ook weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Dysmael als je denkt dat we nog naar 2k gaan dan mag je jezelf nog best als beer zien hoor :P Dat is nog even een klapper van -50% ongeveer. Zie dat toch niet zo snel gebeuren meer. Maar je weet het maar nooit.

[ Voor 37% gewijzigd door DAMAGE op 05-12-2018 15:51 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

hmr schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:24:
Ik begin rustig aan zwaaar zwaar bearish te worden ... Heb gezegd dat ik niet uitstap voor 2020, maar man .. man man wat gaat het hard de laatste tijd...
Hoe dan maar iets langer vast, en dat kun je tegen die tijd bekijken of dat nou verstandig is.
Zoals ik het zie maakt btc om de 4 jaar een run althans, tot nu toe.
2009-2013-2017-202?

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dysmael
DAMAGE schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:49:
@Dysmael als je denkt dat we nog naar 2k gaan dan mag je jezelf nog best als beer zien hoor :P
Oh? Ik was van $12K tot aan nu beer. Dat is -70% , of -$8200 in absolute getallen
Maar van $12K naar $2K is -83% ofwel een verder verschil van -13% vanaf $12K gezien
Vanaf $19.6K is het -80% versus -90%

Vandaar dat ik verwacht dat we dichter bij de bodem zitten dan bij de top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mr_Ripple schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:51:
[...]

Hoe dan maar iets langer vast, en dat kun je tegen die tijd bekijken of dat nou verstandig is.
Zoals ik het zie maakt btc om de 4 jaar een run althans, tot nu toe.
2009-2013-2017-202?
Denk dat dat te makkelijk gedacht is om om de zoveel jaar een run te hebben. Daarvoor is de situatie van nu te veel anders dan die destijds was. Er staat voor de komende periode veel te veel te gebeuren omtrent BTC om dat niets met de prijs te laten doen imo.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:40:
[...]

Ik ben volgens mij vorig jaar op 25 november begonnen, in euro's sta ik op iets van 2700%. In sats weet ik het niet precies, ik heb steeds afgeroomd en dat niet echt bijgehouden.

De laatste maanden maak ik maar heel weinig winst meer overigens (6% per maand of zo). Maar december en januari waren echt idioot goed.
En dat alleen met bot traden ? dat doe je goed dan. ;)

Ik heb wel een redelijk jaar achter de rug maar lang geen 2700%,ik had begin dit jaar 300 LTC overgehouden om mee te daytraden en daar wekelijks +/-10 van afgeroomd, tot een paar maanden terug toen ben ik ze weer gaan sparen, heb er nu een kleine 1000 en sta ongeveer op 0 in Euro als ik het met begin dit jaar vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
DAMAGE schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:54:
[...]

Denk dat dat te makkelijk gedacht is om om de zoveel jaar een run te hebben. Daarvoor is de situatie van nu te veel anders dan die destijds was. Er staat voor de komende periode veel te veel te gebeuren omtrent BTC om dat niets met de prijs te laten doen imo.
+1 voor de eerste opmerking, het zal inderdaad niet zo makkelijk zijn.

Staat veel te gebeuren omtrent BTC? Zoals wat dan?
Nieuws is minder belangrijk dan mensen vaak denken, term 'sell the news' komt je vast bekend voor toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dysmael schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:56:
[...]

+1 voor de eerste opmerking, het zal inderdaad niet zo makkelijk zijn.

Staat veel te gebeuren omtrent BTC? Zoals wat dan?
Nieuws is minder belangrijk dan mensen vaak denken, term 'sell the news' komt je vast bekend voor toch ?
ETF, Bakkt dat soort zaken. Is nog veel onduidelijkheid over maar lijkt mij toch wel dat er komende tijd veel geld richting BTC gaat. Tuurlijk zal dat ook al deels in de prijs ingecalculeerd zitten nu, maar in de toekomst verwacht ik dan wel dat er nog meer geld naar toe gaat. Inderdaad; als iets gebleken is dit jaar dan is het wel dat nieuws geen reet doet soms. Maar deze dingen hoeven qua nieuws ook niet zo veel te doen he. Het geld dat er naar toe gaat zal praten straks. Tenminste, dat hopen we. Dat geef ik toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:26
Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:55:
[...]

Ik heb wel een redelijk jaar achter de rug maar lang geen 2700%,ik had begin dit jaar 300 LTC overgehouden om mee te daytraden en daar wekelijks +/-10 van afgeroomd, tot een paar maanden terug toen ben ik ze weer gaan sparen, heb er nu een kleine 1000 en sta ongeveer op 0 in Euro als ik het met begin dit jaar vergelijk.
1000 wat een baas ben je }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-05 17:53
Ik verwacht dat BTC (usdt) binnen enkele uren - binnen max 3 dagen onder de 3500 dollar staat, er is immers nauwelijks sprake van enige momentum naar boven toe. De volgende whale die market sellt pusht BTC zo door die 3800 en lager heen en dan gaat ie weer snel lager denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Waarom zou een whale dat willen doen? BTC wordt zo snel bijgekocht dat ie daar alleen maar nadeel van ondervindt.

Edit; ik denk dat de reden dat we niet harder stijgen deels is omdat er allemaal greedy mannetjes aan de zijlijn staan te wachten tot BTC laag genoeg staat om in te stappen. Sommige mensen willen echt wachten tot 2K. Ik vind dat zelf onrealistisch, maar er zijn genoeg die daar in geloven. En only time will tell. Misschien krijgen ze nog gelijk ook.

Dus als een whale nu de prijs naar beneden pushed dan zeggen al die mannetjes dankje wel! Wij kopen goedkope BTC en wat dan? Dan rekt de whale zichzelf. Daarom zitten we nu een beetje in een deadlock. Het gaat nergens heen.

[ Voor 80% gewijzigd door DAMAGE op 05-12-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Valt wel mee hoor die zijn nog niet zoveel waard als begin dit jaar die 300 waard waren.
Trade ook nog actief met BTC,XRP, XMR, Dash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:26
Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:04:
[...]

Valt wel mee hoor die zijn nog niet zoveel waard als begin dit jaar die 300 waard waar waren.
Trade ook nog actief met BTC,XRP, XMR, Dash
nee die zijn minder waard maar goed als ze stijgen 8) heb er ook wat van maar lang geen duizend heb wel een hele bag NAV btw :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
DAMAGE schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:01:
Waarom zou een whale dat willen doen? BTC wordt zo snel bijgekocht dat ie daar alleen maar nadeel van ondervindt.

Edit; ik denk dat de reden dat we niet harder stijgen deels is omdat er allemaal greedy mannetjes aan de zijlijn staan te wachten tot BTC laag genoeg staat om in te stappen. Sommige mensen willen echt wachten tot 2K. Ik vind dat zelf onrealistisch, maar er zijn genoeg die daar in geloven. En only time will tell. Misschien krijgen ze nog gelijk ook.

Dus als een whale nu de prijs naar beneden pushed dan zeggen al die mannetjes dankje wel! Wij kopen goedkope BTC en wat dan? Dan rekt de whale zichzelf. Daarom zitten we nu een beetje in een deadlock. Het gaat nergens heen.
Er zijn als je de grafiek bekijkt genoeg keren momenten geweest dat vermoedelijk een whale meerdere duizenden BTC via een market order verkocht, net zoals dat er genoeg momenten waren dat een whale zich inkocht. Deze Barts vallen gewoon op, hard omhoog, gevolgd na een tijdje door hard omlaag. Dus je kan ook redeneren dat een whale denkt, ik koop lager wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-05 08:30
is BNB coin nou echt zo traag met overboeken naar andere wallet yo? zit al een uur te wachten. ik dacht zou wel snel gaan :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dysmael
DAMAGE schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:59:
[...]

ETF, Bakkt dat soort zaken.
ETF gaat niet komen en Bakkt is gewoon een Exchange. Niets spannends en geen reden voor prijsstijging, afgezien van retailers misschien de indruk geven dat het wel effect heeft voordat het snel sell the news is.

Pas op dat je niet teveel het narrative op social media volgt

#institutional money is coming
#bitcoin will recover when chinese new year is over
#consensus conference will bounce bitcoin back
#wallstreet bonusses
#bitcoin cannot go below 6K
#bitcoin cannot go below mining cost

"Nieuws" is voor Henk en Truus die niet uitzoomen maar kopen vanwege krantenkoppen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

HaruHaru schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:34:
is BNB coin nou echt zo traag met overboeken naar andere wallet yo? zit al een uur te wachten. ik dacht zou wel snel gaan :D
Tis een erc20 token dus hij verplaatst via de Ethereum blockchain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dysmael
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:40:
[...]

Snap niet dat Binance nog niet over is naar een PoS model waarbij je je eigen node kan verbinden aan je exchange-account met verplichte lockup period voor purks en trading discounts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:40:
[...]

Normaal gaan token transfers bij mij heel snel, meestal binnen een paar minuutjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Dysmael schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:42:
[...]

Snap niet dat Binance nog niet over is naar een PoS model waarbij je je eigen node kan verbinden aan je exchange-account met verplichte lockup period voor purks en trading discounts.
Euh... Ja snap ik ook niet. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:45:
[...]

Nu kan iedereen BNB kopen, en direct weer verkopen (blijft op de exchange)
Bij PoS met verplichte lock-up period voor fee-reductie etc wordt BNB uit circulatie gehaald.

Aka het Vechain scam-model maar wordt door veel andere projecten ook gehanteerd om zo snel verkopen te proberen tegen te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dysmael schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:52:
[...]

Nu kan iedereen BNB kopen, en direct weer verkopen (blijft op de exchange)
Bij PoS met verplichte lock-up period voor fee-reductie etc wordt BNB uit circulatie gehaald.

Aka het Vechain scam-model maar wordt door veel andere projecten ook gehanteerd om zo snel verkopen te proberen tegen te gaan.
Wellicht staat er zoiets voor BNB in de planning wanneer Binance zijn DEX launcht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
Slux schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:55:
[...]

Het voordeel is dat ik echt geen flauw idee had wat ik deed. Ik had zelfs nog nooit van TA gehoord, heb het ding gemaakt 2 weken nadat ik voor het eerst een wallet aangemaakt had. Omdat ik echt geen idee heb hoe anderen het doen heb ik waarschijnlijk iets totaal anders gemaakt. En da's een voordeel want dan concurreer je niet met 200 andere bots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dysmael
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:55:
[...]

Wellicht staat er zoiets voor BNB in de planning wanneer Binance zijn DEX launcht.
We zullen zien, ik heb CZ en Binance het net gevraagd op Twitter maar verwacht er geen reactie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Specy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:56:
[...]

Het voordeel is dat ik echt geen flauw idee had wat ik deed. Ik had zelfs nog nooit van TA gehoord, heb het ding gemaakt 2 weken nadat ik voor het eerst een wallet aangemaakt had. Omdat ik echt geen idee heb hoe anderen het doen heb ik waarschijnlijk iets totaal anders gemaakt. En da's een voordeel want dan concurreer je niet met 200 andere bots.
Cryptopia kon jouw creatie ook erg waarderen als ik mij het goed herinner ;). Heb je veel programmeer ervaring (nodig) om een bot te schrijven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
Sahara schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:00:
[...]

Cryptopia kon jouw creatie ook erg waarderen als ik mij het goed herinner ;). Heb je veel programmeer ervaring (nodig) om een bot te schrijven?
Ja inderdaad :( maar dat is allemaal wel goedgekomen, en hij draait daar zelfs weer gewoon, met hun toestemming.

Valt mee, ik heb 'm geschreven met ccxt (library die met vrijwel alle exchanges kan paren), in PHP (omdat ccxt nu eenmaal PHP gebruikte), en ik had daarvoor nog nooit iets met PHP gedaan. Het heeft me iets van 2 dagen gekost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dysmael schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:52:
[...]

Dat is best een ongefundeerde subjectieve opmerking.
Wat vind je traag? Ten opzichte van wat? En hoeveel fee heb je dan betaald? En is het 'traag' omdat de andere partij er lang over doet om jouw betaling te erkennen of heeft het daadwerkelijk lang geduurd voordat de eerste confirmatie er was ?
En is wel Segwit gebruikt? En is bij het berekenen vd fee rekening gehouden met de utxo?
En besef dat het niet eens nodig hoeft te zijn om te wachten op meerdere confirmaties, niet eens 1 confirmatie is echt nodig maar bij hele grote aantallen wel iets veiliger.
Praktijkervaring van exchange a naar exchange b. XRP is wel zeer snel binnen 2 mins.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
In saaie kleine bewegingen naderen we het putje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Zeg maar doei doei tegen de BTC (voorlopig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Lol ik kijk 2 min niet en 5 miljard marketcap is weg.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik had wel wat meer verwacht van de 3.7k dump als ik eerlijk ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 11:07
Lol wat een jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Tominatie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:03:
Ik had wel wat meer verwacht van de 3.7k dump als ik eerlijk ben.
Kijk over 2 uur maar. Zou mij niks verbazen dat ie dan fors lager staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afname miningkracht bitcoinnetwerk
Bron: Bitcoin.nl Bitcoin.nl 5 december 2018,
Dat gaat Jihan Wu dus nog veel meer centjes kosten als eigenaar van een mining farm en fabrikant van de Antminer asic hardware.
Dat komt dus bovenop het Bitmain verlies _/-\o_ hahahahahaha!
Bron: https://bitcoin.nl/nieuws...kracht-bitcoinnetwerk-321

[ Voor 18% gewijzigd door RaptorXS op 05-12-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Zo, nu dan toch eindelijk het moment dat ik even klaar ben met de fluctuaties. Alles voor nu even in BNB en QASH gestoken, die houden zich relatief stabiel tijdens grote dalingen (en stijgingen). Wake me up when December ends :z

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:16
Sahara schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:00:
Ik verwacht dat BTC (usdt) binnen enkele uren - binnen max 3 dagen onder de 3500 dollar staat, er is immers nauwelijks sprake van enige momentum naar boven toe. De volgende whale die market sellt pusht BTC zo door die 3800 en lager heen en dan gaat ie weer snel lager denk ik.
Wat voor merk is jouw glazen bol???

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
p0st schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:12:
Zo, nu dan toch eindelijk het moment dat ik even klaar ben met de fluctuaties. Alles voor nu even in BNB en QASH gestoken, die houden zich relatief stabiel tijdens grote dalingen (en stijgingen). Wake me up when December ends :z
BSV is ook stabiel.

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-05 22:26

ScreamGT

joejoe

Kom net terug van de lambo dealer in Leusden. Probeerde mijn borg te betalen in Bitcoin Cash, werd ik er vervolgens uit geknikkerd door een beveiliger.

2019 wordt mijn jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Wil ik een keer kopen doet die kl@$!$ Binance app het niet. Alle andere keren natuurlijk wel.... fml

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
shovelhead1340 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:13:
[...]

Wat voor merk is jouw glazen bol???
Geen idee om eerlijk te zijn. Er staat alleen onder op mijn glazen bol: "Made in China".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 22:29
Sahara schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:19:
[...]

Geen idee om eerlijk te zijn. Er staat alleen onder op mijn glazen bol: "Made in China".
NEO :7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Bitcoin support levels:

̶1̶9̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶8̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶7̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶6̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶5̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶4̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶3̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶2̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶1̶,̶0̶0̶0̶
̶1̶0̶,̶0̶0̶0̶
̶9̶,̶0̶0̶0̶
̶8̶,̶0̶0̶0̶
̶7̶,̶0̶0̶0̶
6,000
5,000
4,000

3,000
2,000
1,000
666
420
69
0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
kan niet wachten om bij te kopen

WHEN SALARIS? :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Gewoon weer iemand die de boot gemist heeft van 19k naar 3.7k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
A.s. Zo = zondag er al doorheen :w ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Ondertussen heeft XRP weer heerlijk nieuws. Gaat gewoon elke dag door. Met dank aan Ripple en R3.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shovelhead1340
Klaas25 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:51:
Ondertussen heeft XRP weer heerlijk nieuws. Gaat gewoon elke dag door. Met dank aan Ripple en R3.
Dit is ook gewoon schaamteloos geshill zonder enige inhoud zeg

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:49:
[...]
A.s. Zo = zondag er al doorheen :w ?
Niet helemaal wat ik bedoel, maar ok :P
shovelhead1340 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:54:
[...]

Kom je daar nu pas achter ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Facedown!

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
shovelhead1340 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:54:
[...]

Niet echt. Maar de meeste hebben toch geen belang bij XRP nieuws hier. Kan ik alsnog wel melden dat het er is. Bij deze dan de link. Staat gewoon vooraan op coindesk dus de meeste vast al gezien.
R3’s New Corda App Supports Payments in XRP Cryptocurrency
https://www.coindesk.com/...nts-in-xrp-cryptocurrency

[ Voor 8% gewijzigd door Klaas25 op 05-12-2018 18:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-04 20:02
Kon ik in Januari van het cryptogeld een mooie BMW 3 serie halen.... nu kan ik net een Dacia Logan met 3 wielen betalen. Word nog leuk als je je belasting moet opgeven van Januari 2018. Die is onderhand hoger dan dat het nu waard is. uhm..... Moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ja dat maak je er zelf van. Wat moeten we dan?? Dan zijn we gewoon met zn alle dom dat we hier geld instoppen want niks op internet klopt lol. Maar zonder komen we er niet achter waar het naartoe gaat en wat er allemaal al is gebeurt in die 10 jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:45:
[...]

_O-

Echt man.. Soms denk ik echt van: “Shit.. @Anoniem: 1032405 is mijn niveau echt aan het ontstijgen, ik houd m niet meer bij op kennis en inzichtvlak vwb crypto.. Ik moet echt nieuwe gelijkgestemden vinden hier...”

Nouja, dan ben ik toch blij dat je one of the guys blijft :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Geen paniek @Klaas25 alle info is welkom maar het valt zo op dat je vrijwel uitsluitend xrp nieuws brengt. Ja ik weet dat dat je favoriete munt is maar je wil toch geen 2e Ka....K(hij wiens naam ik niet ga noemen) worden?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
shovelhead1340 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:24:
Geen paniek @Klaas25 alle info is welkom maar het valt zo op dat je vrijwel uitsluitend xrp nieuws brengt. Ja ik weet dat dat je favoriete munt is maar je wil toch geen 2e Ka....K(hij wiens naam ik niet ga noemen) worden?
Maar heb geen BTC dusja. :P En OMG brengt weinig nieuws uit. Staat het om bekend.
En XRP is niet te vergelijken met VET :P XRP komt niet met fake macdonalds partnership naar voren roflol.

[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 05-12-2018 19:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
shovelhead1340 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:24:
Vind persoonlijk het geshill van @Klaas25 nog meevallen, uiteindelijk denk ik niet dat je hem kan betrappen over het feit dat hij verkondigd dat XRP de enigste munt is en de rest naar 0 gaat gaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:32:
[...]

Nee maar heb geen BTC dusja. :P En OMG brengt weinig nieuws uit. Staat het om bekend.
Try to read between the lines my young padawan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
dabla schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:33:
[...]

Vind persoonlijk het geshill van @Klaas25 nog meevallen, uiteindelijk denk ik niet dat je hem kan betrappen over het feit dat hij verkondigd dat XRP de enigste munt is en de rest naar 0 gaat gaan ;)
Nog nooit gezegd inderdaad. Ik geloof in een top 50-100. En misschien is dat nog veel maargoed. Coins blijven wel. Eerst maar eens die 3000 terugbrengen naar 500 en dan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-05 22:26

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:57:
[...]

Niet echt. Maar de meeste hebben toch geen belang bij XRP nieuws hier. Kan ik alsnog wel melden dat het er is. Bij deze dan de link. Staat gewoon vooraan op coindesk dus de meeste vast al gezien.

[...]

https://www.coindesk.com/...nts-in-xrp-cryptocurrency
Weinig van terug te zien in de prijs. Nieuws is leuk, maar die prijs van XRP mag zich de komende weken/maanden ook wel eens gaan tonen. Ik ben groot fan en zit er voor 95% in, maar veel positief nieuws en geen prijsstijging is gewoon kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
ScreamGT schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:37:
[...]

Weinig van terug te zien in de prijs. Nieuws is leuk, maar die prijs van XRP mag zich de komende weken/maanden ook wel eens gaan tonen. Ik ben groot fan en zit er voor 95% in, maar veel positief nieuws en geen prijsstijging is gewoon kut.
Lol is ook kut. Mag van mij direct. Geduld is tough. Mja. Als het zooo makkelijk was waren we allemaal lambo bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Xrp was een leuke investering in maart/mei 2017, nu kan je er op traden maar ook de banken coin hype heeft zijn houdbaarheidsdatum, holden gaat voorlopig alleen bergafwaarts ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik zit nog steeds in usdt en heb de rest van me uitgekeerde geld besteed aan mijn gezin en mezelf. Nog geen spijt van mijn beslissing. Ben wel van plan in te stappen wanneer BTC rond de 2,5k komt. Wil dan weer instappen en mijn inleg zo verdelen:

30% VET
30% HOT
15% BCHSV
15% BTC

En 10% om wat mee te spelen. Ik ben dan ook van plan weer elke maand bij te gaan kopen tot dat ik aan bepaald maximum zit wat ik geïnvesteerd wil hebben.

December is een dure maand he.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
R3 partners. Holy shit. :P Ook meer dan 200.

https://www.r3.com/ecosystem/

[ Voor 16% gewijzigd door Klaas25 op 05-12-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ah super, denk je dat je je BNB op een mooi hoog niveau hebt verkocht met mooie winst vlak voordat je de deur achter je dicht trok, kom je thuis, is blijkbaar je market order niet uitgevoerd en heb je ze lekker tot 59 cent lager gehold... 200 Dollar down the drain... -O- ;(

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dtq-3ylVAAA2Vo1.jpg:large

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 05-12-2018 20:12 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:08:
Ah super, denk je dat je je BNB op een mooi hoog niveau hebt verkocht met mooie winst vlak voordat je de deur achter je dicht trok, kom je thuis, is blijkbaar je market order niet uitgevoerd en heb je ze lekker tot 59 cent lager gehold... 200 Dollar down the drain... -O- ;(
Ouch.

Wat ik tegenwoordig altijd doe is voordat de PC uit gaat, ik ga slapen of wat dan ook. Even naar balans om te checken waar ik precies wel of niet in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:21:
[...]

Ouch...

Wat ik tegenwoordig altijd doe is voordat de PC uit gaat, ik ga slapen of wat dan ook. Even naar balans om te checken waar ik precies wel of niet in zit.
Ik doorgaans ook, maar Sinterklaas was al onderweg, ik werd meegesleurd...

Edit: 1 voordeel, ik zit nu weer in VIP1 op Binance met lagere fee's ivm de hoeveelheid BNB 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 05-12-2018 20:31 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 15:39

raq

Aardig wat negativiteit bij DBC:
- Levering van mining rigs voor het AI netwerk wordt uitgesteld/afgeblazen. Mensen die besteld hebben kunnen hun dbc terug krijgen.
- main net launch is toch wat anders, dat wordt/is main trainingnet launch.

FUD of is het dan toch een scam? -25% vandaag...

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gezien het verleden zal het wel weer even sideways worden nu. Eigenlijk sinds de vorige low is het weinig anders namelijk. 100 dollar of 200 dollar omhoog/omlaag in korte tijd en dan 1 of 2 dagen sideways voordat de volgende 100/200 dollar move begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Voordat ik ga slapen tegenwoordig ga ik all inn op usdt en zet te lage buy orders trapsgewijs naar beneden.

1e die afgaat is het minste en van daar meer. Slaapt heerlijk rustig en die rare pieken naar beneden zit je soms nog eens in.

Wat doen jullie voor het slapen gaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 05-12-2018 20:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-04 20:02
Vorig jaar erg Bullish voor 2018!!

Realiteit:
- Van onbeperkt investeren naar beperkt budgetteren
- Van een eigen fortuin, naar een gedeelde voortuin
- Van golfbaan, naar bijbaan
- Van 140 miljoen euro op de bank, naar 1 euro in de bank
- Van shoppen in Parijs, naar shoppen voor de laagste prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ADA gaat ten opzichte van veel andere alts behoorlijk door het putje. Nog minder dan 3,5 Dollarcent op het moment...

Nog 280 Euro en mijn eerste Bitcoin buy order wordt aangetikt. Ik twijfel om deze verder naar beneden bij te stellen, want als het zo doorgaat verwacht ik nog wel een 2.800 Dollar of lager.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:37:
Wat doen jullie voor het slapen gaan?
Sinds de val vanaf 20k is begonnen zit ik voor 95% van de tijd in USDT. Af en toe als ik vertrouwen heb in een stijging dan zet ik een buyorder ruim boven de weerstand. Dit om vrijwel zeker te weten dat als ie dan wordt geraakt ik ook wakker wordt met winst en geen verlies door een kleine spike. Dit is tot nu toe nog iedere keer goed gegaan, maar heel vaak doe ik het niet.

Een buyorder zetten op een lagere koers durf ik nu niet te doen. Het is maar de vraag of de plek waar je koopt en waar de boel bounced het gaat houden. Mooi om te kopen als de support het houdt, maar zo niet wordt je 100 dollar lager wakker en met een verlies. Op dit moment is het meestal 100 dollar of 200 dollar omlaag wanneer we vallen, maar welke van de 2 het wordt durf ik niet op te gokken.

De mooiste manier van inkopen vind ik nog het volgende, maar dat gebeurt niet heel vaak helaas. Ik koop dan op of net boven support als ik het vertrouwen heb dat we voor wat lagere tijd omhoog gaan. Als het dan inderdaad omhoog gaat kan ik een stop loss zetten op winst die later als het verder blijft stijgen steeds hoger kan. Dan alleen even rekening houden met de kleine swings die er kunnen zijn. Op die manier is het of wakker worden met meer winst, of wakker worden met een stop loss die is afgegaan op een beetje winst.

Door het op deze manier te doen loop ik sowieso winst mis, maar wakker worden met verlies, die kans is heel erg klein.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 05-12-2018 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:48:
[...]

Sinds de val vanaf 20k is begonnen zit ik voor 95% van de tijd in USDT. Af en toe als ik vertrouwen heb in een stijging dan zet ik een buyorder ruim boven de weerstand. Dit om vrijwel zeker te weten dat als ie dan wordt geraakt ik ook wakker wordt met winst en geen verlies door een kleine spike. Dit is tot nu toe nog iedere keer goed gegaan, maar heel vaak doe ik het niet.

Een buyorder zetten op een lagere koers durf ik nu niet te doen. Het is maar de vraag of de plek waar je koopt en waar de boel bounced het gaat houden. Mooi om te kopen als de support het houdt, maar zo niet wordt je 100 dollar lager wakker en met een verlies. Op dit moment is het meestal 100 dollar of 200 dollar omlaag wanneer we vallen, maar welke van de 2 het wordt durf ik niet op te gokken.

De mooiste manier van inkopen vind ik nog het volgende, maar dat gebeurt niet heel vaak helaas. Ik koop dan op of net boven support als ik het vertrouwen heb dat we voor wat lagere tijd omhoog gaan. Als het dan inderdaad omhoog gaat kan ik een stop loss zetten op winst die later als het verder blijft stijgen steeds hoger kan. Dan alleen even rekening houden met de kleine swings die er kunnen zijn. Op die manier is het of wakker worden met meer winst, of wakker worden met een stop loss die is afgegaan op een beetje winst.

Door het op deze manier te doen loop ik sowieso winst mis, maar wakker worden met verlies, die kans is heel erg klein.
De 3700 houdt nu toch wel al een tijdje stand, zakken we er toch nog doorheen of is de support voorlopig gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Of 3700 nu support heeft of niet maakt toch niets uit.

Mensen verwachten lager en bull komt gewoon niet over die 4200 heen.

Dus ja eventueel een ritje van 150 btc te maken, maar groot risico op een dikke dump dan......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:04:
[...]
De 3700 houdt nu toch wel al een tijdje stand, zakken we er toch nog doorheen of is de support voorlopig gevonden?
De manier waarop ie stand houdt bevalt mij niet. Geen dikke bounce omhoog, maar blijven hangen. Niet dat een bart move omhoog niet mogelijk is, maar tot die tijd ga ik voor omlaag en niet omhoog.

Voorlopig gok ik op ongeveer zoiets:

Waarbij ik niet durf te zeggen tot welke prijs het omlaag gaat als het omlaag gaat, maar puur even het idee dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mAdKV8rPAqZMX3TBAptR9a0N/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 05-12-2018 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wellicht is dit gewoon de bodem, 't zal me niet verbazen eigenlijk. Zo rond die 3k, prima toch. Hier een paar maandjes accumuleren tot het aanbod wel erg klein is geworden, dan komt die maanraket vanzelf. Halving over een kleine 2 jaar, huts nog minder aanbod. Komt wel goed broeders. Beetje geduld.

Als ik 30 jaar hodl kan ik eind 40 met pensioen, mooi vooruitzicht. Beetje lange termijn denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PilatuS schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:10:
[...]

De manier waarop ie stand houdt bevalt mij niet. Geen dikke bounce omhoog, maar blijven hangen. Niet dat een bart move omhoog niet mogelijk is, maar tot die tijd ga ik voor omlaag en niet omhoog.
Helemaal mee eens, verder dalen de alts nog steeds altijd lichtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Voor de mensen die de moed verliezen deze video. Vers van de youtubeband.

De hoofdvraag die je jezelf moet blijven vragen; Waarom zijn de groten en rijken der aarde na een heeel jaar van prijsinstorting nog steeds geintresseerd in crypto en blijven ze er maar miljoenen tegen aan smijten? Best idoot en vast niet zonder reden.

Het zijn geen paar weken.. geen paar maanden. Nee het is alweer freaking december. Een heel jaar van dalende koersen. Echt wel snel gegaan als ik er even bij stilsta. Het is als de dag van gister dat ik elke dag op het nieuws hoorde hoe bitcoin weer gestegen was. Wist er toen nul vanaf. Hier zijn we een jaar verder en nu lees ik elke dag nog in het nieuws hoe Nasdaq en vele andere er mee bezig zijn terwijl wij maar klagen. Ik net zo goed:P

Edit: ik luister nog steeds. Het gaat hem echt aan het hart lol.

[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 05-12-2018 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
[...]

Waarbij ik niet durf te zeggen tot welke prijs het omlaag gaat als het omlaag gaat, maar puur even het idee dit.

[Afbeelding]
Zou zeer goed kunnen, vandaar mijn vorige vraag. Zou mij ook niet verbazen mocht 3700 de “higher” low zijn, ofwel een lower low op 3500 en vandaar uit terug de 4K opzoeken. We zullen het wel snel weten denk ik. Rechtstreeks doorzakken tot 3k (of lager) zou mij nu toch wel verwonderen, verwacht eerder een bounce vooraleer we wave 5 voltooien.

[ Voor 7% gewijzigd door dabla op 05-12-2018 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:24:
[...]

Zou zeer goed kunnen, vandaar mijn vorige vraag. Zou mij ook niet verbazen mocht 3700 de “higher” low zijn, ofwel een lower low op 3500 en vandaar uit terug de 4K opzoeken.
Een bart move vanuit hier is zeker mogelijk hoor :) Alleen tot dat ik die zie ga ik uit van verder omlaag.

Edit: Moet wel toegeven dat een buy order op ongeveer 50 dollar boven de huidige koers voor als ik slaap interessant lijkt :)

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 05-12-2018 21:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Op basis van de 12h chart verwacht ik dat we snel de 3650 zullen aantikken, dat zal dan de derde keer worden en ik verwacht dat we er doorheen zakken richting de 3.200 Dollar. Dat is voor mij ook een punt waarop we een zeer grote bounce kunnen verwachten. Vandaar dat ik op de 3.016 Euro (3420 Dollar) een buy order heb staan. Die 3.000 Euro zal niet zomaar gebroken worden, maar, ik ben ook bereid 100-200 Euro verlies te accepteren in die zone, met daarbij als kans dat dat de bodem is en ik dus iets boven de bodem heb ingekocht.

200 Euro lager staat nog een buy order voor de zekerheid. Mocht die nooit gehit worden, dan koop ik daar boven de 3k Euro alsnog voor bij als we verder omhoog gaan. En mochten we lager dan 2.600 Euro gaan, dan ben ik bereid om met verlies te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Taro schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:46:
Op basis van de 12h chart verwacht ik dat we snel de 3650 zullen aantikken, dat zal dan de derde keer worden en ik verwacht dat we er doorheen zakken richting de 3.200 Dollar. Dat is voor mij ook een punt waarop we een zeer grote bounce kunnen verwachten. Vandaar dat ik op de 3.016 Euro (3420 Dollar) een buy order heb staan. Die 3.000 Euro zal niet zomaar gebroken worden, maar, ik ben ook bereid 100-200 Euro verlies te accepteren in die zone, met daarbij als kans dat dat de bodem is en ik dus iets boven de bodem heb ingekocht.

200 Euro lager staat nog een buy order voor de zekerheid. Mocht die nooit gehit worden, dan koop ik daar boven de 3k Euro alsnog voor bij als we verder omhoog gaan. En mochten we lager dan 2.600 Euro gaan, dan ben ik bereid om met verlies te verkopen.
Volg uw redenering, heb ongeveer zelfde strategie, al zie ik doorzakken tot 2600 nog niet direct gebeuren, verwacht eerder een (kleine) bounce vooraleer we die targets gaan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ondertussen lijk ik mijn BNB verlies weer redelijk goed te maken :D

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 05-12-2018 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als ie door de 3700, 3600 gaat (waarvan ik al tijden roep dat dat niet gaat gebeuren :’)) dan zet ik de eerst volgende support op 3000. Waarom? De domme reden: rond getal, en het is een vorige ATH dus ik verwacht dat daar een boel support zit.
[...]

[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Trouwens voor wie Crypto George nog niet kent: https://www.investing.com/members/201709868/comments

Je kan zeggen wat je wil over voorspellingen doen en dat niemand het weet, maar hij zit toch iedere keer weer goed. Zeker een aanrader om rekening te houden met wat hij denkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Taro schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:46:
Heb zelf een buyorder klaar staan op 3511USDT op Binance. Die 3000 euro zal echt wel weerstand gaan geven inderdaad. En 3000 euro is 3400 dollar, wat de helft is van de magische 6800 dollar. Mooi moment om in te stappen en uit te stappen op 6800 dollar. Zal wel helemaal nergens op slaan, maar dat maakt eigenlijk ook helemaal niet uit. 8)7 Geloof zelf nog niet dat dit de low wordt, maar verwacht wel een bounce wat ik wel een gokje waard vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Ik zeg 2500 bodem en dan een mooie bounce en start bullmarkt (hopelijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@tias86 Euro, USD of USDT?

En mooie nieuwe avatar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wil je dat of heb je er een reden voor dat je denkt dat het 2500 is?
tias86 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:09:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
@Taro USD, mooi he haha.

@DAMAGE 2500 USD Mooi bedrag om in te stappen. en om vervolgens naar de 7500 te knallen (ook een mooi bedrag) Bullmarkt kan niet vroeg genoeg beginnen natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
tias86 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:09:
Blijven dromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
ja 2500 is helaas niets. Middle of nowhere
2000 of 1300 maar hyperwave zegt sub 1000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
Ik zie ook pas een echte support bij de vorige ATH van 3000 usd en hoop heel erg dat ie niet zover valt.
In 2014 werd ook gezegd dat t zeker niet lager zou gaan dan de vorige ATH (toen 265 usd) en toen dat brak ging t nog veel dieper.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Weten wat de bodem is gaat sowieso nog even wat tijd kosten. Stel we doen getal X, dan kan het prima dat we een bounce zien zoals bij de vorige low die uiteindelijk niet verder omhoog gaat.

Wat het ook gaat worden, wij kopen lekker laag en lachen ons kapot als mensen straks op 10k flink gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Zolang mensen hoopvol blijven, al aan de volgende bullrun denken en wachten op een bodem blijft de koers zakken. Vergis je niet; het gaat jaren duren om hieruit te komen.

Als het al hersteld want het kan ook de weg van goud volgen en ondanks wat sommige goldbugs maar jaren blijven hopen gewoon door blijven dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Even een uitstapje gemaakt met ICX voor een ritje, maar zodra BTC van 3820 niet verder steeg, ICX op 0,2385 weer eruit gedaan. Op break-even that is, weer is de winnaar Binance. CZ wordt steeds rijker door ons :/. Enige verlies voor mij zijn de transactiekosten, volgende keer beter.
Pagina: 1 2 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!