[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 103 Laatste
Acties:
  • 269.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Het komt goed, wall streat krijgt binnenkort hun bonus ook putin gaat instappen. |:(

Daar gaan we weer? ;w

[ Voor 14% gewijzigd door New Yorker op 12-01-2019 10:22 ]

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Jan 2018 me winst genomen, om maandje terug weer actiever te keren voor hopelijk wat nieuwe winsten. Dit is met hier en daar wat mazzel gelukt en heb mooi > 80 % bij mogen schrijven. Daar gaat mijn gezinnetje weer een paar leuke dingen van kopen de komende tijd, Professionele Hogedruk reiniger, Ipad Pro, Scootertje, Nintendo Switch, Robo zuiger, en eentje die het gras voor mij maait :).

De recente grote drop zat ik netjes in USDT, om het evenaan te zien of er een opleving zou komen, maar na het een paar dagen aangezien te hebben, zegt mijn gevoel zegt me dat het verstandig is ooit nog eens weer te komen, maar voor nu is het weer mooi geweest. Alles dus naar Coinbase gestuurd om van daaruit binnen paar dagen harde Euro's op me bandrekening te hebben.

Mijn tactiek was altijd om in te stappen als alles op groen staat, maar dan ook flink. Dat is gelukkig weer gelukt, en nu is het zaak weer rustig te wachten totdat iedereen weer genoeg geld is verloren, ik denk zelf zo rond de vakantie dat het weer kan gaan stijgen, maar met wat pech voor iedereen rond de 1000 usdt.
1 x per maand zal ik eens rustig kijken hoe het er voor staat, maar voor nu peer ik hem.

Het beste aan iedereen en ga verstandig met je geld om. Mijn laatste advies;
Jan en Ingrid zijn allang weg, "wij" worden nu gezien als Jan en Ingrid en alles is er op geënt om komende tijd "ons" geld af te pakken. Be extremely carefull. Besef dat jij Jan of Ingrid bent en ga na wat jij zou doen om jezelf geld afhandig te maken.
Als die kaal geplukt zijn, zullen de whales bij elkaar moeten gaan plukken, en dan krijg je mega drops, want die keren het geld wel uit.

Veel trade plezier, bedankt en tot ziens!

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 12-01-2019 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
THE MOVE zal wel weer voor zondag zijn zeker as usual?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:59
Thommie.nl schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:38:
Jan 2018 me winst genomen, om maandje terug weer actiever te keren voor hopelijk wat nieuwe winsten. Dit is met hier en daar wat mazzel gelukt en heb mooi > 80 % bij mogen schrijven. Daar gaat mijn gezinnetje weer een paar leuke dingen van kopen de komende tijd, Professionele Hogedruk reiniger, Ipad Pro, Scootertje, Nintendo Switch, Robo zuiger, en eentje die het gras voor mij maait :).

De recente grote drop zat ik netjes in USDT, om het evenaan te zien of er een opleving zou komen, maar na het een paar dagen aangezien te hebben, zegt mijn gevoel zegt me dat het verstandig is ooit nog eens weer te komen, maar voor nu is het weer mooi geweest. Alles dus naar Coinbase gestuurd om van daaruit binnen paar dagen harde Euro's op me bandrekening te hebben.

Mijn tactiek was altijd om in te stappen als alles op groen staat, maar dan ook flink. Dat is gelukkig weer gelukt, en nu is het zaak weer rustig te wachten totdat iedereen weer genoeg geld is verloren, ik denk zelf zo rond de vakantie dat het weer kan gaan stijgen, maar met wat pech voor iedereen rond de 1000 usdt.
1 x per maand zal ik eens rustig kijken hoe het er voor staat, maar voor nu peer ik hem.

Jan en Ingrid zijn allang weg, "wij" worden nu gezien als Jan en Ingrid en alles is er op geënt om komende tijd "ons" geld af te pakken. Be extremely carefull. Besef dat jij Jan of Ingrid bent en ga na wat jij zou doen om jezelf geld afhandig te maken.

Mooi verhaal met een hoog waarheidsgehalte, voor mij althans (je laatste alinea). Ik zeg al maanden tegen mezelf: afwachten tot BTC 1K is, dan serieus instappen. Ik ben nog aan het twijfelen of ik vanaf 2K trapsgewijs ga starten met inkopen, toch een klein beetje FOMO of ik niet de boot ga missen op het moment dat ik wacht tot 1K.

Voor nu is het voor mij gewoon een beetje freewheelen met het beperkte bedrag dat ik er in heb zitten (ik heb het afgelopen jaar veel tijd besteed aan crypto ondanks dat, ik hoop dat dit mij de ervaring heeft opgebracht om in de toekomst mooie rendementen te kunnen pakken).

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2019 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Als die kaal geplukt zijn, zullen de whales bij elkaar moeten gaan plukken, en dan krijg je mega drops, want die keren het geld wel uit.

Gewoon bij hodl houden.

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Slim, geniet ervan ;)

Volgende week zien we je weer terug ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:33
Slux schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:46:
[...]

Slim, geniet ervan ;)

Volgende week zien we je weer terug ? :+
denk morgen al...............................nou over een uurtje dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
bie100 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:47:
[...]

denk morgen al...............................nou over een uurtje dan
Paniekerig bij litebit kopen?

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-06 23:33

Het is je gegund maar het heeft allemaal wel een erg hoog schouderklop gehalte. Vergeet niet dat hier heel veel mensen zijn met een fors verlies in waarde.. waaronder ik :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:47
PHPResource schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:49:
[...]

Het is je gegund maar het heeft allemaal wel een erg hoog schouderklop gehalte. Vergeet niet dat hier heel veel mensen zijn met een fors verlies in waarde.. waaronder ik :-(
Wat er van waar is natuurlijk ;)

Maar het kan best dat hij 15 euro heeft gepakt de afgelopen weken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
New Yorker schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:48:
[...]

Paniekerig bij litebit kopen?
zou zo kunnen! al die winst verhalen wordt er moe van :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Bitcoin SV gaat lekker. Iemand toevallig ingestapt?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik ben het ook niet altijd eens met zijn posts maar hij had wel een cointje te pakken die het goed deed.

Slux geniet nog elke dag van de voedselbank en hoopt stiekem op een donatie van het tweakers voedselbank project

Hoe is het met dat project trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
PHPResource schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:49:
[...]
Ja man, dat is erg vervelend en ronduit mooi k**. Ik heb ook echt niet de illusie dat ik slim ben, ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad en geloof me als ik zeg Ik had graag ook langer met dit soort zaken bezig gegaan want het is gewoon erg leuk en ik heb ook heel veel respect voor de Jan en Ingrids die veel geld zijn verloren dat is vreselijk natuurlijk. maar ik moet wel realistisch blijven, het is een mening van mij en er zullen echt nog wel een paar oplevingen zijn, maar voor mij too high risk. Wat mij betreft gaan we straks de Anger fase in. En als ik dat lijntje dan bekijk kan ik komende tijd beter even wat nuttigs met me tijd gaan doen....

[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 12-01-2019 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:47
Vraag me af hoe het met Henk is nu.. geld kwijt, vrouw kwijt.. ;(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Onnodige paniek zeg.. het komt goed!

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Pelox schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:03:
Vraag me af hoe het met Henk is nu.. geld kwijt, vrouw kwijt.. ;(
vrouw kwijt niet erg bier kwijt wel erg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Als ik de gemoedstoestand en verwachtingen van alle tweakers (en ook TA-ers) hier lees gaan we straks dus met een grote drop naar beneden kelderen. Als men weet dat 90% verkeerd is, dan zou het mij niet verwonderen dat net het omgekeerde gebeurd (contrarian). Voor alle duidelijkheid zeg ik niet dat het zo zal zijn maar wel iets om in het achterhoofd te houden. Is net zoals de iH&S waar vele TA-ergs over bezig waren, die is uiteindelijk ook anders uitgedraaid. En ja ok, enkelen hadden het wel bij het rechte eind door juist de vele open long posities. Ik weet het niet, het zal een 50/50 gevalletje worden denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:27:
Als ik de gemoedstoestand en verwachtingen van alle tweakers (en ook TA-ers) hier lees gaan we straks dus met een grote drop naar beneden kelderen. Als men weet dat 90% verkeerd is, dan zou het mij niet verwonderen dat net het omgekeerde gebeurd (contrarian). Voor alle duidelijkheid zeg ik niet dat het zo zal zijn maar wel iets om in het achterhoofd te houden. Is net zoals de iH&S waar vele TA-ergs over bezig waren, die is uiteindelijk ook anders uitgedraaid. En ja ok, enkelen hadden het wel bij het rechte eind door juist de vele open long posities. Ik weet het niet, het zal een 50/50 gevalletje worden denk ik.
Geen eens bouncen na een -10% das erg erg matig. Geeft nogmaals aan dat de kopers echt niet staan te spingen om voor deze prijs bitcoin te halen. Het zal nu vast weer stabiel blijven tot een candle die uit het niets verschijnt. Ik sluit niet uit dat deze groen gaat zijn maar wat ik wel weet is dat ik alles verkoop op deze eventuele groene candle. Daarna ga ik wachten tot nieuwe lows. Want dat we de bodem nog niet gezien hebben is voor mij wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 102 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!