Jan 2018 me winst genomen, om maandje terug weer actiever te keren voor hopelijk wat nieuwe winsten. Dit is met hier en daar wat mazzel gelukt en heb mooi > 80 % bij mogen schrijven. Daar gaat mijn gezinnetje weer een paar leuke dingen van kopen de komende tijd, Professionele Hogedruk reiniger, Ipad Pro, Scootertje, Nintendo Switch, Robo zuiger, en eentje die het gras voor mij maait

.
De recente grote drop zat ik netjes in USDT, om het evenaan te zien of er een opleving zou komen, maar na het een paar dagen aangezien te hebben, zegt mijn gevoel zegt me dat het verstandig is ooit nog eens weer te komen, maar voor nu is het weer mooi geweest. Alles dus naar Coinbase gestuurd om van daaruit binnen paar dagen harde Euro's op me bandrekening te hebben.
Mijn tactiek was altijd om in te stappen als alles op groen staat, maar dan ook flink. Dat is gelukkig weer gelukt, en nu is het zaak weer rustig te wachten totdat iedereen weer genoeg geld is verloren, ik denk zelf zo rond de vakantie dat het weer kan gaan stijgen, maar met wat pech voor iedereen rond de 1000 usdt.
1 x per maand zal ik eens rustig kijken hoe het er voor staat, maar voor nu peer ik hem.
Het beste aan iedereen en ga verstandig met je geld om. Mijn laatste advies;
Jan en Ingrid zijn allang weg, "wij" worden nu gezien als Jan en Ingrid en alles is er op geënt om komende tijd "ons" geld af te pakken. Be extremely carefull. Besef dat jij Jan of Ingrid bent en ga na wat jij zou doen om jezelf geld afhandig te maken.
Als die kaal geplukt zijn, zullen de whales bij elkaar moeten gaan plukken, en dan krijg je mega drops, want die keren het geld wel uit.
Veel trade plezier, bedankt en tot ziens!
[
Voor 7% gewijzigd door
Thommie.nl op 12-01-2019 10:42
]