Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik denk niet dat het jaren gaat duren. De vorige keer was het vrij lang, maar ik denk denk dat het nu sneller gaat. Ik denk serieus dat BTC nu in een compleet andere tijd is beland qua hoeveel mensen er van weten en interesse er in hebben. Het is niet meer dan logisch dat mensen de bodem proberen af te wachten en nu nog niet massaal gaan kopen. Zodra het echter voor een tijdje weer goed gaat denk ik dat het heel hard omhoog kan gaanDysmael schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:04:
Zolang mensen hoopvol blijven, al aan de volgende bullrun denken en wachten op een bodem blijft de koers zakken. Vergis je niet; het gaat jaren duren om hieruit te komen.
Als het al hersteld want het kan ook de weg van goud volgen en ondanks wat sommige goldbugs maar jaren blijven hopen gewoon door blijven dalen.
Dus dat, en terwijl je baalt achter je monitor halen ze ook nog even je auto voor de deur weg.Sahara schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:05:
Even een uitstapje gemaakt met ICX voor een ritje, maar zodra BTC van 3820 niet verder steeg, ICX op 0,2385 weer eruit gedaan. Op break-even that is, weer is de winnaar Binance. CZ wordt steeds rijker door ons. Enige verlies voor mij zijn de transactiekosten, volgende keer beter.

XRP = trash
Dat je auto voor de deur wordt weg gehaald is alleen als je met geleend geld handelt, zoals deze kerel die een lening van $20.000 opnam om all-in NEO te gaan: https://np.reddit.com/r/N..._loan_went_all_in_on_neo/ dat deed ie 9 maanden geleden toen NEO op $107 stondMr_Ripple schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:19:
[...]
Dus dat, en terwijl je baalt achter je monitor halen ze ook nog even je auto voor de deur weg.

[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 05-12-2018 23:32 ]
Je wordt niet voor niets binnen 1 jaar nadat je de exchange opent een miljardair
De gasten die zulke dingen opzetten lachen zich kapot. Bullmarket of bearmarket, het maakt geen reet uit.
Als ik trouwens kijk naar mijn tradingvolume over de laatste 30 dagen dan verdienen ze inderdaad wel wat geld daar aan mij
Moraal van het verhaal is dat zolang hij rijk wordt en wij niet arm doordat we tijdig verlies nemen zodra we realiseren dat 't niet gaat zoals we hadden gehoopt dan is alles OKPilatuS schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:30:
[...]
Je wordt niet voor niets binnen 1 jaar nadat je de exchange opent een miljardair
De gasten die zulke dingen opzetten lachen zich kapot. Bullmarket of bearmarket, het maakt geen reet uit.
Als ik trouwens kijk naar mijn tradingvolume over de laatste 30 dagen dan verdienen ze inderdaad wel wat geld daar aan mij
Ik handelde vroeger vele jaren terug via Alex in opties, pfff die hadden nog vaste en variabele kosten, fuck voordat je winst ging maken moest er wel heel wat stijging plaatsvinden. Wat dat betreft is de kostenstructuur van Binance of andere exchanges veel beter en betaal ik die 0,075% graag aan CZ.
Helemaal mee eensSahara schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:41:
[...]
Moraal van het verhaal is dat zolang hij rijk wordt en wij niet arm doordat we tijdig verlies nemen zodra we realiseren dat 't niet gaat zoals we hadden gehoopt dan is alles OK. Als je gaat denken als een HODLER, uhh het gaat nu even niet zoals ik wil, dan houd ik het wel vast, trekt hopelijk wel bij, dan ben je al gauw REKT.
Ik handelde vroeger vele jaren terug via Alex in opties, pfff die hadden nog vaste en variabele kosten, fuck voordat je winst ging maken moest er wel heel wat stijging plaats vinden. Wat dat betreft is de kostenstructuur van Binance of andere exchanges veel beter en betaal ik die 0,075% graag aan CZ.
Eerst deed ik het via Bitonic omdat ik alleen over minimaal weken handelde. Dan betaal je makkelijk tussen de 2 en 3% verschil tussen aankoop en verkoop. Bij Binance is dat 0.15%. Hoewel het flink oploopt als je veel gaat handelen is het nog steeds geen slechte deal en betaal ik het ook graag
Anoniem: 1032405
Moet er niet aan denken dat je over 6 tot 10 jaar weer inlogt op Bincance om je crypto daar zwaar bedorven aan te treffen. Gaat deze jongen niet gebeuren.
Ik ben klaar voor de crash der crashes en hodl mijn shitbags tot de 10$ Bitcoin en daarna door de stijgingen tot de bullrun naar 100k.
Moge god met ons zijn.
Nou ik zou dan aan je vriendin/vrouw vertellen dat ze niet moet vergeten dat je paperwallets in de vriezer liggen. Stel je toch eens voor dat ze alles een keer opruimt en denkt dat die papiertjes losgeweekte houdbaarheidsdata waren van het rundergehakt van ff geleden.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 00:15:
Ik heb al mijn crypto van de exchanges gehaald en verzonden naar paperwallets en deze in de vriezer gelegd. Zo hoop ik deze horrorcrash uit te zitten en mijn crypto vers te houden.
Moet er niet aan denken dat je over 6 tot 10 jaar weer inlogt op Bincance om je crypto daar zwaar bedorven aan te treffen. Gaat deze jongen niet gebeuren.
Ik ben klaar voor de crash der crashes en hodl mijn shitbags tot de 10$ Bitcoin en daarna door de stijgingen tot de bullrun naar 100k.
Moge god met ons zijn.
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 00:15:
Ik heb al mijn crypto van de exchanges gehaald en verzonden naar paperwallets en deze in de vriezer gelegd. Zo hoop ik deze horrorcrash uit te zitten en mijn crypto vers te houden.
Moge god met ons zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 06-12-2018 00:37 ]
Laat de code op je arm tatoeëren. Of eigenlijk beter op je rug of zo - stel dat je je arm verliest. Hm. Dat is trouwens wel een beetje een risico, dus misschien laten tatoeëren met encryptie. En nog wat redundant data voor het geval dat je een wondje krijgt waardoor een paar woorden niet meer te lezen zijn.Sahara schreef op donderdag 6 december 2018 @ 00:27:
[...]
Nou ik zou dan aan je vriendin/vrouw vertellen dat ze niet moet vergeten dat je paperwallets in de vriezer liggen. Stel je toch eens voor dat ze alles een keer opruimt en denkt dat die papiertjes losgeweekte houdbaarheidsdata waren van het rundergehakt van ff geleden.
Word document op een mini sd kaart zetten en ergens onder je huid plaatsen.Specy schreef op donderdag 6 december 2018 @ 00:31:
[...]
Laat de code op je arm tatoeëren. Of eigenlijk beter op je rug of zo - stel dat je je arm verliest. Hm. Dat is trouwens wel een beetje een risico, dus misschien laten tatoeëren met encryptie. En nog wat redundant data voor het geval dat je een wondje krijgt waardoor een paar woorden niet meer te lezen zijn.
Heb ff een tijdje gekeken en het is wel duidelijk welke richting we op zullen gaan. Ik zie eigk alleen maar grote short orders.

Voor iedere verkoper is er een koper. Dus waar er veel wordt verkocht zijn er toch mensen die het opkopen. Als die mensen er niet zijn schiet het verder door omlaag, verder dan nu.Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 00:41:
Heb net een website gevonden die de grote buy/sell orders bijhoudt op verschillende exchanges. Wel grappig om af en toe is naar te kijken. https://btc.amfeed.com/
Heb ff een tijdje gekeken en het is wel duidelijk welke richting we op zullen gaan. Ik zie eigk alleen maar grote short orders.
Even los van dat, als je kijkt naar de complete daling sinds die 6k dan zie je dat het eerst met 1000 dollar omlaag ging en toen met 800 en daarna nog wat. Maar een zeg 400 dollar daling hebben we sindsdien niet meer gehad, laat staan meer. Denk toch dat het extreme dalen nu wel voorbij is. Niet dat we niet nog 1000 dollar omlaag kunnen in 200 dollar stappen, maar er zijn wel steeds meer kopers nu.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Bron: https://bitcoinmagazine.n...now-controls-1-of-supply/New Data Shows Grayscale Fund Quietly Buying Bitcoin – Now Controls 1% of Supply
Maargoed, dat maakt BTC misschien weer wat schaarser, dus uiteindelijk misschien duurder.
Noem mij maar gek, maar imo is er niks mis met de HODL strategie. Gewoon elke maand voor een leuk bedrag bijkopen en afblijven. Tot het een keer goed gaat stijgen. En er dan weer op tijd uit zijn. Ja ik ben gek idd.. mmm..

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 06-12-2018 01:22 ]
Wel respect voor mannen zoals jij die durven te daytraden, echt!
Mee eens, hodl de moeder strategie bevalt me prima. Gewoon elke maand een bedrag in Bitcoin en wat shitcoins en we zien wel waar het schip strand. Daytraden is soms wel ff leuk maar als je er elke dag mee bezig ben kost dat belachelijk veel tijd, da's gewoon zonde - ja ik heb het zelf ondervonden. Was een tijdje vrij fanatiekMarthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:17:
Haha en iedereen maar denken: institutional money januari/februari jl.. Tja, idd, die kochten niet tegen die hoge prijzen, die kopen nu...
Maargoed, dat maakt BTC misschien weer wat schaarser, dus uiteindelijk misschien duurder.
Noem mij maar gek, maar imo is er niks mis met de HODL strategie. Gewoon elke maand voor een leuk bedrag bijkopen en afblijven. Tot het een keer goed gaat stijgen. En er dan weer op tijd uit zijn. Ja ik ben gek idd.. mmm..
Bij de hodl de moeder strategie moet je 't niet short term gaan benaderen. De bereidheid om meerdere jaren te holden moet er zijn.

PS HODL de moeder.. lol..
[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 06-12-2018 01:27 ]
De hele daling omlaag steeds meer kopen is dan ook wel anders. Daarmee kan je de gemiddelde inkoopprijs misschien tot 50% lager brengen. De mensen die eind vorig jaar hebben gekocht zijn gewoon de lul tenzij ze nu ook blijven holden en de coins die ze hebben weer een ATH gaan zien.Marthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:29:
Eens @PilatuS , maar ik heb mijn gemiddelde inkoopprijzen steeds goed in de gaten gehouden. Ja, best veel verlies, maar een x2 en daarna ga ik winst maken.. Dat probeer ik een beetje zo te houden tot een uitbraak naar boven..
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Als je hier longterm zit moet je dit zien als kansen om je stack goedkoop uit te bereiden. De short term moonboys haha, die hebben het nu wel ff moeilijk.
Hopelijk doet crypto (zoals wel vaker) nu een keer eigenwijs het tegenovergestelde ;-)DAMAGE schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:33:
Donderdag of vrijdag is het het moment van de waarheid dan breken we waarschijnlijk uit de driehoek die nu is ontstaan. En die gaat in de meeste gevallen naar beneden. Hoop dat mijn 3.6k overeind blijft maar het ziet er niet zo best uit. Het kan ook naar boven gaan maar dat geef ik een kleinere kans.
100% eens @Tominatie , maargoed, ook realistisch blijven, het kan ook helemaal mis gaan. Maar ik weet zeker dat je alleen investeert wat je (in geval van pech) zou kunnen missen. Daar lees ik je al lang genoeg voor.Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:34:
Ookal heb je de top gekocht, met DCA'en kom je een heel eind. Genereer gewoon elke maand wat centen om in crypto te proppen; uiteindelijk kom je echt wel op een prima prijs hoor.
Als je hier longterm zit moet je dit zien als kansen om je stack goedkoop uit te bereiden. De short term moonboys haha, die hebben het nu wel ff moeilijk.
Het bear gedeelte van de markt goed leren kennen. Zal heel raar zijn als de bull ineens komt.. Weer hele andere uitdagingen ;-)
Ik ga natuurlijk liever niet volledig de boot in, want dan heb ik al die uren voor niks gewerkt bij de snackbar.Marthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:36:
[...]
100% eens @Tominatie , maargoed, ook realistisch blijven, het kan ook helemaal mis gaan. Maar ik weet zeker dat je alleen investeert wat je (in geval van pech) zou kunnen missen. Daar lees ik je al lang genoeg voor.
Ik gooi toch eigenlijk bijna mijn gehele salaris in crypto, heb weinig uitgave; geen dure telefoon abbo, zorgverzekering wordt bijna volledig gedekt door zorgtoeslag, ik hoef geen dure kleding/luxe overbodige dingen etc. Eigenlijk heb ik maar weinig uitgaven, ga tegenwoordig ook niet meer zovaak uit - dus ook aan drank vliegt er nog maar weinig uit.
(het salaris van een student bij de snackbar ligt niet extreem hoog btw..)
Ik kan het missen, maar liever niet natuurlijk.
Maar ik ga er niet vanuit dat Bitcoin naar 0 gaat, daar ben ik te kooplustig voor héhé. We gaan het meemaken, ben benieuwd of we in 2020 met z'n allen nog steeds aanwezig zijn hier. Deze topics zijn goud waard om dan terug te lezen
Marthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:45:
Heel herkenbaar @DAMAGE ! Toen ik begon (middenjanuari dit jaar) stond BTC idd rond de 10k nog..
Het bear gedeelte van de markt goed leren kennen. Zal heel raar zijn als de bull ineens komt.. Weer hele andere uitdagingen ;-)
Maar natuurlijk ook nagedacht over emoties onderdrukken in een stieren scenario. Heb daar een (vind ik zelf) prima idee over, dus dat ga ik ook zo uitvoeren. En idd, geen emotie, ook dan niet!
Ga me zeker wat in TA verdiepen, @PilatuS en jij hebben (in de afgelopen tijd dat ik meelees) best wat goede argumenten gegeven waarom dat handig (en idd toch wel (in tegenstelling tot wat ik dacht) een goed kompas kan zijn). En ja, dat ga ik na mijn exit hard nodig hebben ben ik bang. Dit wereldje is te leuk om afscheid van te nemen, niet?
PS En idd ik ben wat aan het oefenen met een handelspotje... Haha ik heb nog veel te leren (laten we maar zeggen).
[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 06-12-2018 01:59 ]
Handelen op TA of het nieuws, dan kies ik nog steeds voor het nieuwsMarthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:57:
Hahaha @DAMAGE !! Ja dan is het precies andersom!! Door de beren markt kan ik mijn gevoel inmiddels goed onderdrukken (ik heb sterke handen gekregen, het verlies interesseert me niet eens meer).
Maar natuurlijk ook nagedacht over emoties onderdrukken in een stieren scenario. Heb daar een (vind ik zelf) prima idee over, dus dat ga ik ook zo uitvoeren. En idd, geen emotie, ook dan niet!
Ga me zeker wat in TA verdiepen, @PilatuS en jij hebben (in de afgelopen tijd dat ik meelees) best wat goede argumenten gegeven waarom dat handig (en idd toch wel (in tegenstelling tot wat ik dacht) een goed kompas kan zijn). En ja, dat ga ik na mijn exit hard nodig hebben ben ik bang. Dit wereldje is te leuk om afscheid van te nemen, niet?
PS En idd ik ben wat aan het oefenen met een handelspotje... Haha ik heb nog veel te leren (laten we maar zeggen).
Nu ga ik misschien als een vader klinken @Tominatie , maar doe me een lol en bewaar een kwart van wat je normaal in crypto investeert voor dat biertje in de kroeg.. Man.. ik heb dat zoveel gedaan toen ik jong was. Ik ben nu 45 en man, ik denk nog zo vaak terug aan die tijd. Dat is ook wat waard hoor!!Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:45:
[...]
Ik ga natuurlijk liever niet volledig de boot in, want dan heb ik al die uren voor niks gewerkt bij de snackbar.
Ik gooi toch eigenlijk bijna mijn gehele salaris in crypto, heb weinig uitgave; geen dure telefoon abbo, zorgverzekering wordt bijna volledig gedekt door zorgtoeslag, ik hoef geen dure kleding/luxe overbodige dingen etc. Eigenlijk heb ik maar weinig uitgaven, ga tegenwoordig ook niet meer zovaak uit - dus ook aan drank vliegt er nog maar weinig uit.
(het salaris van een student bij de snackbar ligt niet extreem hoog btw..)![]()
Ik kan het missen, maar liever niet natuurlijk.![]()
Maar ik ga er niet vanuit dat Bitcoin naar 0 gaat, daar ben ik te kooplustig voor héhé. We gaan het meemaken, ben benieuwd of we in 2020 met z'n allen nog steeds aanwezig zijn hier. Deze topics zijn goud waard om dan terug te lezen
Je gaat me vast niks beloven, maar ik hoop dat je dit meeneemt ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door Marthusiast op 06-12-2018 02:05 ]
Haha, ik ga nog steeds geregeld hoor maar ik merk dat ik het minder leuk begin te vinden. Misschien word ik al wel een saaie lul. Maar het kan ook komen doordat ik minder ben gaan drinken. Had soms echt avonden dat ik helemaal ladder in de kroeg stond, dat waren trouwens wel de mooiste avonden. Er staan hier nog 2 kratjes bier voor dit weekend dus no stress.Marthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:04:
[...]
Nu ga ik misschien als een vader klinken @Tominatie , maar doe me een lol en bewaar een kwart van wat je normaal in crypto investeert voor dat biertje in de kroeg.. Man.. ik heb dat zoveel gedaan toen ik jong was. Ik ben nu 45 en man, ik denk nog zo vaak terug aan die tijd. Dat is ook wat waard hoor!!
Je gaat me vast niks beloven, maar ik hoop dat je dit meeneemt ;-)
Dit weekend gaan we er weer voor.
Je MOET niks maar mijn standpunt erover was al duidelijk hier op dit forum.
Alsof de koers geen bewegingen maakt zonder nieuws. Alsof de koers niet dik kan zakken zelfs met alleen maar goed nieuws. Support en resistance is een feit en daar kan je altijd wat mee. Nieuws is voor mij een reden om achteraf wat te verklaren waarvan je niet eens weet of het wel inlvoed heeft gehad. Tuurlijk kan nieuws invloed hebben, maar dat is het dan ook wel.
Ik merk wel dat positief/goed nieuws bij alts het nodige effect heeft. Vraag me af in hoeverre Bitcoin daar nou echt heel gevoelig voor is, toch wel een stuk moeilijker om daar een pumpje te veroorzaken.PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:09:
[...]
Alsof de koers geen bewegingen maakt zonder nieuws. Alsof de koers niet dik kan zakken zelfs met alleen maar goed nieuws. Support en resistance is een feit en daar kan je altijd wat mee. Nieuws is voor mij een reden om achteraf wat te verklaren waarvan je niet eens weet of het wel inlvoed heeft gehad. Tuurlijk kan nieuws invloed hebben, maar dat is het dan ook wel.
Mee eens hoor 😀Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:11:
[...]
Ik merk wel dat positief/goed nieuws bij alts het nodige effect heeft.
Ja bier is lekker idd.. ;-) Maar idd dat is niet vol te houden elke dag.. En ja, Crystal Clear is echt wijvendrank!DAMAGE schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:10:
Ik drink ook enkel nog in het weekend. Ik doe aan krachttraining en als ik elke dag mijn kop er af ga zuipen zoals vroeger dan wordt het niet watik vind bier te lekker. Kan het niet bij 1 houden. Dus dan drink ik wel niet door de weeks. Water en crystal clear. En nee dat is geen wijven drank!
Maargoed, ik lust wel een kopje thee op zijn tijd, daar ben ik dan ook wel weer eerlijk in..

Whisky dat drink ik ook regelmatig. Ardbeg is een van mijn favorieten.
Ook tijdens het traden? In dat geval: nog meer respect! ;-)
Ook dan ja. Met wisselend resultaatMarthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:16:
[...]
Ook tijdens het traden? In dat geval: nog meer respect! ;-)

Ik iig wel!
[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 06-12-2018 02:24 ]
Nieuws van eergisteren: https://bitcoinmagazine.n...negatieve-marktsentiment/Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:32:
Geen idee wat voor crypto het is maar Factom blijft maar stijgen gek.... dat in een berenmarkt? Makes no sense. In 1 maand van $4,50 naar $17. Staat nu rank 36 CMC.
Heb er nog geen TA over.
Eh ok, miss over 5 min dan..
[ Voor 12% gewijzigd door Marthusiast op 06-12-2018 02:46 ]
Ik ben ook even klaar met het gebeer. Ik ga omhoog. Pak vandaag (morgen) 20% en dan zie ik het wel weer... MzzlMarthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:45:
Toch maar een paar biertjes genomen, temidden van al deze gezelligheid en ik ben het eens met mezelf: we gaan omhoog!
Haha, ik las "we gaan omhoog!", dus ik gelijk bitmex openen. WAT EEN teleurstelling.Marthusiast schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:45:
Toch maar een paar biertjes genomen, temidden van al deze gezelligheid en ik ben het eens met mezelf: we gaan omhoog!
gaat weer verder met studeren
Moet je IOST checken studiebol. Ik maakte stiekem geen grapje.Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:48:
[...]
Haha, ik las "we gaan omhoog!", dus ik gelijk bitmex openen. WAT EEN teleurstelling.![]()
gaat weer verder met studeren
sorry, wil gewoon graag weer wat actie omhoog meemaken
Wow haha. LEKKER MAN! Eindelijk weer is actie omhoog met IOST. Geniet ervanChris.nl schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:52:
[...]
Moet je IOST checken studiebol. Ik maakte stiekem geen grapje.

Haha dank je.. Ik zal niet shillen met nieuws en links, maar het is terecht imo. Trusten!Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:54:
[...]
Wow haha. LEKKER MAN! Eindelijk weer is actie omhoog met IOST. Geniet ervan

Wordt wakker, slaap nog in me ogen. Koop all inn op icx usdt op 2240. Ga lekker ochtend poepen, wil me kont afvegen en boel weer verkocht in letterlijk 1 minuut op 2410 oh yeah.
[ Voor 96% gewijzigd door Thommie.nl op 06-12-2018 06:13 ]
Klopt helemaal. Na elke drop denk je, dit was het vanaf nu weer omhoog. Een jaar lang gaan we in kleine stappen omlaag. En dan sta je ineens op -90% tov je persoonlijke ATH.PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 01:27:
Helaas zijn veel mensen pas begonnen toen BTC op 10+k stond en iets als XRP op 1 dollar en bleven ze holden. Dan sta je nu wel op -90% voor een zooi alts ja. Niets mis met holden als je naar 10 jaar kijkt voor de coins die dat gaan overleven, maar op de top inkopen en dan gaan holden, ouch. Ik denk dat het voor sommige mensen ook het ontkennen van de waarheid is geweest met blinde hoop dat het wel goed zou komen binnen enige tijd. Genoeg mensen die bij iedere daling weer dachten: Nu is het wel de laatste daling en nu verkopen zou stom zijn. Dat is nu misschien wel waar, maar toen BTC op 10k stond was dat ook de gedachte en op 6k ook.
Nu uitstappen heeft zeker geen zin meer is je gevoel, want stel dat dit keer echt de bodem is bereikt... dan moet je dus weer duurder inkopen en snijdt je jezelf 2x in de vingers 😎
Ik dacht dat jij een paar manden terug nog zij dat je alleen maar aan het holden was met BTC en amper tot niks handelde ?PilatuS schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:48:
[...]
Sinds de val vanaf 20k is begonnen zit ik voor 95% van de tijd in USDT. Af en toe als ik vertrouwen heb in een stijging dan zet ik een buyorder ruim boven de weerstand. Dit om vrijwel zeker te weten dat als ie dan wordt geraakt ik ook wakker wordt met winst en geen verlies door een kleine spike. Dit is tot nu toe nog iedere keer goed gegaan, maar heel vaak doe ik het niet.
Al mijn buy orders zijn afgegaan vannacht, dus tijd voor moon de komende weken
[ Voor 79% gewijzigd door Slux op 06-12-2018 07:10 ]
Is IOST niet een shitcoin? of heb ik mijn research verkeerd gedaan?Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 02:54:
[...]
Wow haha. LEKKER MAN! Eindelijk weer is actie omhoog met IOST. Geniet ervan
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ik wacht maar op 1 berichtje en dat is een nieuwsfeitje over hoe weinig crypto er eigenlijk na 2018 nog in omloop is en hoeveel er wel niet is ingeslagen en vastgehouden wordt.
Je kan nu al opzoeken dat het overgrote aantal Bitcoins op schrikbarend weinig adressen in totaal staat.
Niet normaal.
Dat zal de volgende bullrun triggeren en dat gaat heul snel dan. Nja net als de vorige bullrun heul snel ging.
Nope en ja je hebt je research verkeerd gedaanHaruHaru schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:18:
[...]
Is IOST niet een shitcoin? of heb ik mijn research verkeerd gedaan?
Top, tijd om weer te researchenSlux schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:40:
[...]
Nope en ja je hebt je research verkeerd gedaan
Nu aan het overzetten naar binance, ga NEO, ONT, NANO, IOTA en GVT kopen. Mis ik nog iets? Misschien wat DASH/ETH?
Dus laat het feest maar beginnen.
Edit
Sorry je hebt gelijk ik ben in de war met IOTA
Het is nog vroeg
XMRgabn88 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:48:
Vandaag wordt een mooie dag! Ook ik zit er vol in, gekocht op $3636 en $28 (LTC).
Nu aan het overzetten naar binance, ga NEO, ONT, NANO, IOTA en GVT kopen. Mis ik nog iets? Misschien wat DASH/ETH?
Dus laat het feest maar beginnen.
[ Voor 43% gewijzigd door Slux op 06-12-2018 08:51 ]
Dan ga ik IOTA even onderzoekenSlux schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:49:
[...]
Edit
Het is nog vroeg
[...]
XMR
Ik ben benieuwd over je bevindingenHaruHaru schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:56:
[...]
Dan ga ik IOTA even onderzoekendingen over lezen.
Slux schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:49:
[...]
Edit

Is dat wat?
Gaat daar wat mee gebeuren, want het bestaat toch al? Zou er een zeer korte stijging plaats vinden?
Zou er €100 op in willen zitten voor paar minuten, als het tenminste wat is.
Enig idee?
het blijft altijd stukje gokken. Ik zit er ook aan te denken.Lord Anubis schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:14:
Om 11:00 vandaag komt als ik het goed begrijp 'REN' in de Binance lijst.
Is dat wat?
Gaat daar wat mee gebeuren, want het bestaat toch al? Zou er een zeer korte stijging plaats vinden?
Zou er €100 op in willen zitten voor paar minuten, als het tenminste wat is.
Enig idee?
Als mensen vannacht konden inkopen voor 3700 en dit niet deden, waarom dan nu wel na en gekke staaf omhoog inkopen voor 3870?
In de hoop dat het nog lager zou worden. Denk ik. De trend liet al zien dat het enorm daalde.Sam2013 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:29:
Ik blijf behouden, reden:
Als mensen vannacht konden inkopen voor 3700 en dit niet deden, waarom dan nu wel na en gekke staaf omhoog inkopen voor 3870?
Breek me de bek niet openChris.nl schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:11:
[...]
Stel je voor dat beide projecten geen shit zijn. Maar idd, IOTA is ook een topper.
IOST zijn ook nog te nieuw om er echt wat nuttig over te zeggen, als je er nu naar kijkt zeg ik dat het een shitcoin is kijkend naar de aantal coins wat ze pas op de markt hebben gebracht.Chris.nl schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:11:
[...]
Stel je voor dat beide projecten geen shit zijn. Maar idd, IOTA is ook een topper.
Het is een highrisk coin die ik zelf niet zo snel zou kopen om die reden, misschien over een jaartje dat het anders is maar nu staat ie bij mij in het lijstje van shitcoins
Lol het is allemaal high risk.. MOOOOONNNSlux schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:43:
[...]
IOST zijn ook nog te nieuw om er echt wat nuttig over te zeggen, als je er nu naar kijkt zeg ik dat het een shitcoin is kijkend naar de aantal coins wat ze pas op de markt hebben gebracht.
Het is een highrisk coin die ik zelf niet zo snel zou kopen om die reden, misschien over een jaartje dat het anders is maar nu staat ie bij mij in het lijstje van shitcoins
Dat is wanneer je een lambo nodig hebt.HaruHaru schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:52:
Ok ik dacht ik ga het niet vragen, maar wat bedoelen jullie met: Moon!?
Edit: dan is er een nieuwe ATH
[ Voor 6% gewijzigd door Gondor op 06-12-2018 10:01 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Lambo? pfff , nee als het ooit zo ver is, neem ik de nieuwste Ford Mondeo ST uitvoeringGondor schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:00:
[...]
Dat is wanneer je een lambo nodig hebt.
Edit: dan is er een nieuwe ATH
Of een lego autootje.HaruHaru schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:03:
[...]
Lambo? pfff , nee als het ooit zo ver is, neem ik de nieuwste Ford Mondeo ST uitvoering
Weg
Trek je dan gelijk maar terug voor de komende tijdmugenmarco schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:09:
Zodra de koers van XRP met minimaal 15 cent is gestegen ga ik weer 80% verkopen en trek ik mij weer een poosje terug, als iedereen blijft denken en hopen dat de koers omhoog gaat omdat meer mensen gaan kopen dan zal het alleen maar bergafwaards blijven gaan zoals het hele jaar het geval is.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sinds enkele weken op een lage stand weer wat meer aandacht besteedt aan de crypto muntjes.
Afgelopen weken met een potje Ethereum toch wel elke dag een klein percentage aan overgehouden. Sinds gisteren echt alles even in fiat. Ik vertrouw het niet.
Had ook wat ETC, maar die is echt flink gezakt na het nieuws van ETCDEV.
Wat mij opvalt, jullie zeggen "Als ik TA'ers mag geloven zakken we nog verder". Waar volgens jullie deze TA'ers dan?
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!