[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.605 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:01:
[...]

Zeik dan gewoon Litecoins tot de grond toe af... zal ik nog deelnemen ook. O-) (wat’n ellende) ... >€200 buyer here.
Kut litecoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Klaas25 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:58:
Nou met ONT had je nauwelijks schade gehad. Hoe is het mogelijk..
Vanochtend vroeg gekocht ergens middenin de stijging.
Vanmiddag keek ik pas weer ongeveer op het dieptepunt.
Nu zit ik te wachten om met (nog meer) winst te verkopen.
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:01:
[...]

Zeik dan gewoon Litecoins tot de grond toe af... zal ik nog deelnemen ook. O-) (wat’n ellende) ... >€200 buyer here.
K** coin zit geen X in de naam dus waardeloos :F _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:45

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
ALs LTC in de politiek zou zitten zou het Rutte heten..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Danster schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:18:
[...]

K** coin zit geen X in de naam dus waardeloos :F _O-
Haha... true!
Statistisch gezien zou “Xcoincash” (XCC) het fantastisch moeten doen. Dikke pump&dumps guaranteed, veel fomo al stort het kaartenhuis in elkaar en toch echte “coin” crypto. Af en toe op Twitter iets roepen over decentralized en Starbucks.

What could possibly go wrong? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dan ga ik voor XCZSNR ofzo. Met zoveel mooie letters moet ie minimaal 500% doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:11
Ik ben vol ingestapt in LTC nu... als mensen het voor $200 al wilden kopen is het nu helemaal een koopje. (Hint: ik verkoop het morgen met 10% winst)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:43:
Dan ga ik voor XCZSNR ofzo. Met zoveel mooie letters moet ie minimaal 500% doen.
Op verjaardagen denkt dan iedereen dat je een nieuwe Kawasaki hebt gekocht als je dat in de groep gooit. :+

“Hey Henk.. heb jij al XCZSNR?
- jazeker Kees, ik heb de GSXR er op ingerolen.
“Wah?”
- die kawa 1000 bedoelde toch Henk?
“Nee, die ico Kees”
- nee, da was niks, ik hoef geen 600
Hey... Piet, haalde gij is bier, dit ganie goed joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Turbo-Puppy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:57:
[...]

Op verjaardagen denkt dan iedereen dat je een nieuwe Kawasaki hebt gekocht als je dat in de groep gooit. :+
Bij mij gooit de groep alles over crypto terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zitten we in een bear trap of een bull trap?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
twain4me schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:14:
[...]

Bij mij gooit de groep alles over crypto terug..
Brabo's en bier... Gouden combi. Niks meer aan doen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

24/ Volume 38 miljard. niet gek. Zal binnenkort goed losbarsten

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 24-02-2019 22:26 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@New Yorker Geen idee, maar ik ben weer uitgestapt :)

Dat de alts weer stijgen naar de niveaus van gisteren/vanochtend, maar Bitcoin relatief gezien weinig stijgt is voor mij een mogelijk signaal dat het voornamelijk de weekend traders met fomo betreft die de koersen weer opdrijven. Grote kans dat Bitcoin toch nog weer iets verder zakt en dan dalen de alts enorm hard, want iedereen zal direct op de market sell knop rammen.

Ook als morgenochtend blijkt dat ik het niet goed had vind ik het prima, maar ik ben nu erg voorzichtig en dan stap ik wel weer wat hoger in.

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 24-02-2019 22:39 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Taro schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:27:
@New Yorker Geen idee, maar ik ben uitgestapt :)
Ik durf nu niet meer in ONT te stappen, hij zit nu echt aan z'n top in sats value, bijna op hetzelfde niveau als voor de drop. Ook in usdt, wel zo veilig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Zo de correctie is klaar, morgen weer 4k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
wehave schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:54:
Zo de correctie is klaar, morgen weer 4k ;)
Geloof jij nog in sprookjes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Sahara schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:56:
[...]

Haha ja eigenlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
op naar de volgende bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
3650 USDT morgenochtend? Welterusten :z

[ Voor 153% gewijzigd door Taro op 24-02-2019 23:27 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Sahara schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:56:
[...]

Soms ben je te bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:03

oNo

Inderdaad, gisteravond een buy limit op 132 veranderd in stop loss op 132. Die is in een kleine dump afgegaan.
En nu weer op 138, net als voor het slapen... :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:36:
[...]

. Als je gaat crypto traden en je doet niets met TA ben je gek.
:?
Sorry hoor maar dit is echt onzin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:35:
[...]

:?
Sorry hoor maar dit is echt onzin.
Ik ben het wel met @PilatuS eens, want hoewel jij misschien niet helemaal of niet met TA handelt, doen de bots dat zeker wel. En dat is wel iets om rekening mee te houden, net als steunen en weerstanden die wel degelijk invloed hebben hoever iets zakt of initieel stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

[ Voor 34% gewijzigd door New Yorker op 25-02-2019 08:28 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:46:
[...]

Ik ben het wel met @PilatuS eens, want hoewel jij misschien niet helemaal of niet met TA handelt, doen de bots dat zeker wel. En dat is wel iets om rekening mee te houden, net als steunen en weerstanden die wel degelijk invloed hebben hoever iets zakt of initieel stijgt.
Vaak ben ik het ook met hem eens maar af en toe komt er een opmerking uit dat ik denk van, hoe kom je erbij om iemand voor gek te verklaren omdat hij geen TA gebruikt.

Het gaat ook niet om de discussie of een TA wel of niet nuttig is, ik volg ze soms ook maar om te roepen dat je gek bent om geen TA te volgen slaat echt nergens op.

Mijn rendement zonder het volgen van een TA ligt hoger dan de gemiddelde TA'r die ik volg, TAs kunnen ook zeer misleidend zijn daarom is het blind traden puur aan de hand van een TA het domste wat je kan doen.

Het is een hulpmiddeltje niks meer niks minder, voor die werk dat en voor een ander dat, daarom ben je niet gek als je een TA als hulpmiddel niet gebruikt het kan zelfs goed zijn.

Bots zijn dom en kijken alleen maar naar de prijs, intelligente bots die ook naar TA's kijken moet ik nog tegen komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

had het gelezen ja:)
Nice stel , maar stel dat het gebeurt. dan komt een droom uit voor mij 8) 8) 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
sourcecode schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:34:
[...]

had het gelezen ja:)
Nice stel , maar stel dat het gebeurt. dan komt een droom uit voor mij 8) 8) 8)
Lol. Dat geldt voor meer mensen hier waarschijnlijk.
Ik zie het ook wel zitten hoor, met pensioen op mn 37'ste. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:23
Luuk schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:41:
[...]

Lol. Dat geldt voor meer mensen hier waarschijnlijk.
Ik zie het ook wel zitten hoor, met pensioen op mn 37'ste. :9
Hoeveel heb je nodig per 10 jaar? laten we zeggen een miljoen? Dan heb je dus ongeveer 5 a 6 bitcoins nodig om met een normale levenswijze op je 37e met pensioen te gaan?

Waar kan ik tekenen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:30
Mja, wie heeft de zenuwen om te blijven hodlen tot 1M als Bitcoin 100k heeft bereikt en alle grote mijlpalen ertussen?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kruitdamp schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:44:
[...]

Hoeveel heb je nodig per 10 jaar? laten we zeggen een miljoen? Dan heb je dus ongeveer 5 a 6 bitcoins nodig om met een normale levenswijze op je 37e met pensioen te gaan?

Lekker op je 37e achter de geraniums zitten en horen hoe iedereen om je heen lekker aan het socializen is op het werk :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Kruitdamp schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:44:
[...]

Met 1 mil ben ik wel klaar hoor. Dus 1 is genoeg.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:23
Slux schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:45:
[...]

Lekker op je 37e achter de geraniums zitten en horen hoe iedereen om je heen lekker aan het socializen is op het werk :X
Dat heb je zelf in de hand....vrienden zijn vrijwel allemaal minder gaan werken sinds ze kinderen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Ik geloof niet in een bitcoin met zo'n hoge waarde. Waarom niet? Omdat er dan in 1 keer gigantisch veel mensen rijk zijn. Zoveel is er niet te verdelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
Kruitdamp schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:48:
[...]

Dat heb je zelf in de hand....vrienden zijn vrijwel allemaal minder gaan werken sinds ze kinderen hebben...
toen ik mijn eerste kind kreeg pak weg 30 jaar geleden moest ik meer werken tijden veranderen zo te zien :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:52:
[...]

Ik geloof niet in een bitcoin met zo'n hoge waarde. Waarom niet? Omdat er dan in 1 keer gigantisch veel mensen rijk zijn. Zoveel is er niet te verdelen
niet in een keer, met ups en downs.. en het verdelen daar zijn de pumps en drops toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kruitdamp schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:48:
[...]

Gelukkig is een kind niet meer werk dan de gemiddelde baan :P

Ik ken een aantal succesvolle mensen onder de 40 en niet 1 ervan is echt gestopt met werken, paar jaar sabbatical en dan jeukt het weer om wat te doen, zelfs mensen boven de 65 die even thuis hebben gezeten en nu toch weer gaan werken, het is voor iedereen anders natuurlijk maar denk dat het in de praktijk toch tegen valt om op je 37ste met pension te gaan.

Edit
Het maakt het leven natuurlijk wel een stuk makkelijker om te doen en laten wat je wilt

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 25-02-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
PHPResource schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:52:
[...]

Dat zal wel meevallen denk ik. Lang niet iedereen heeft bitcoins door de schaarste en de grootste plukken zitten toch bij de whales. Ik denk dat je dan meer kans hebt met de kleintjes. Denk ADA, XLM, XRP, ONT etc etc.. Wat denk je dat die gaan doen als BTC 1 miljoen is. Dan denk ik niet dat je nog een bijv ADA kunt kopen voor nog geen 4 cent of een XLM voor nog geen 9 cent. Zet dan maar 2 nullen achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Zelf bij 1 miljoen blijf ik hodlen :)

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
[...]

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:29:
[...]

Vaak ben ik het ook met hem eens maar af en toe komt er een opmerking uit dat ik denk van, hoe kom je erbij om iemand voor gek te verklaren omdat hij geen TA gebruikt.

Het gaat ook niet om de discussie of een TA wel of niet nuttig is, ik volg ze soms ook maar om te roepen dat je gek bent om geen TA te volgen slaat echt nergens op.

Mijn rendement zonder het volgen van een TA ligt hoger dan de gemiddelde TA'r die ik volg, TAs kunnen ook zeer misleidend zijn daarom is het blind traden puur aan de hand van een TA het domste wat je kan doen.

Het is een hulpmiddeltje niks meer niks minder, voor die werk dat en voor een ander dat, daarom ben je niet gek als je een TA als hulpmiddel niet gebruikt het kan zelfs goed zijn.

Bots zijn dom en kijken alleen maar naar de prijs, intelligente bots die ook naar TA's kijken moet ik nog tegen komen :+
Ik begon gisteren met het lezen van het volgende artikel over TA, om beter te worden in het herkennen van TA, een heel informatieve artikel: https://hackernoon.com/th...cal-analysis-cacd04f916b3 en in de comments stond het onderstaande filmpje dat TA beschrijft als werkend voor velen maar ook gebruikt door anderen (Big money) om je af en toe de nek om te draaien.

[YouTube: Let's discuss why I Do Not use indicators]

Wat hij beschrijft in z'n bijna 30 minuten filmpje is exact waarom TA niet altijd leading hoeft te zijn, maar het zeker wel een ondersteunende factor is, als je ook maar de bigger picture in de gaten houdt (zoals de grote jongens doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:43
De belangrijkste vraag is misschien wel, als 1 BTC == 1 mil. USD. Is de bitcoin dan zo veel waard geworden of de USD zo weinig. Hoeveel broden/koeien/huizen/.. krijg ik voor 1 BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:26:
[...]

Wat hij beschrijft in z'n bijna 30 minuten filmpje is exact waarom TA niet altijd leading hoeft te zijn, maar het zeker wel een ondersteunende factor is, als je ook maar de bigger picture in de gaten houdt (zoals de grote jongens doen).
Hoe kom je erbij dat de big boys naar een TA kijken ? op de reguliere beurzen zijn er denk ik meer big boys die zeggen dat een TA onzin is dan het nuttig is, in het korte bestaan van crypto en de volatiliteit ervan zijn imo TA's juist veel minder effectief.

Het is net zo ondersteunde factor als het volgen van de MC, orderboekjes, sentiment, volume, shorts, nieuws enz.

Even voor de duidelijkheid ik ben neutraal in het wel of geen nut van een TA ik neem het soms ook mee in een trade afhankelijk hoe de markt ervoor staat, iedereen moet doen wat voor hem het beste werkt ;)

Edit, mooi artikeltje trouwens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
Slux schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:56:

Edit
Het maakt het leven natuurlijk wel een stuk makkelijker om te doen en laten wat je wilt
Precies dat.
Het gaat om de vrijheid om zonder enige financiële druk je dingen te kunnen doen.
Mooi voorbeeld zijn de experimenten die gedaan zijn met het basisinkomen.
Mensen werden er vaak enorm ondernemend van en gelukkiger en gezonder.
Mincome in Canada is een interessant experiment.

https://www.vpro.nl/progr...atis-geld-wereldwijd.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hele PF is knalrood behalve Electroneum.

Toch verwonderlijk dat zo'n shitcoin het maandenlang slecht doet en dan met een dikke rode Bitcoin candle ineens weer tegen de stroom in gaat.

Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder.

Deze markt is net zo logisch als een Mc Esher schets.

Afbeeldingslocatie: https://artsy-media-uploads.s3.amazonaws.com/nhW5n4lspNC-9spVP2HKvA%2FEscher+-+Relativity.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:03

oNo

Een TA is net als nieuws. Verschillende informatiebronnen maar je moet toch echt zelf bepalen wat je er van vindt. Zoals sommige alleen het 8 uur journaal kijken en zich een opinie laten inmasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
oNo schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:45:
Een TA is net als nieuws. Verschillende informatiebronnen maar je moet toch echt zelf bepalen wat je er van vindt. Zoals sommige alleen het 8 uur journaal kijken en zich een opinie laten inmasseren.
Want het 8 uur journaal is hét voorbeeld van een opinieprogramma. En nieuws (wat geweest is) is echt goed vergelijkbaar met TA (de toekomst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrAcid schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:48:
[...]

Want het 8 uur journaal is hét voorbeeld van een opinieprogramma. En nieuws (wat geweest is) is echt goed vergelijkbaar met TA (de toekomst).
Zeker wel neem als voorbeeld de brexit, de dag dat ze uit de EU zouden stappen wisten wel allemaal na het zien van het 8 uur nieuws dat er een uitstel zou komen of wel geen brexit.

Zelfde dat het huidige kabinet die beweerde op het 8 uur journaal dat iedereen er dit jaar op vooruit zou gaan :X :+

Maar even serieus het nieuws bepaalt vaak wel wat de markt gaat doen ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
lauraz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:42:
[...]

Precies dat.
Het gaat om de vrijheid om zonder enige financiële druk je dingen te kunnen doen.
Mooi voorbeeld zijn de experimenten die gedaan zijn met het basisinkomen.
Mensen werden er vaak enorm ondernemend van en gelukkiger en gezonder.
Mincome in Canada is een interessant experiment.

https://www.vpro.nl/progr...atis-geld-wereldwijd.html
In Finland zijn ze momenteel bezig met een basisinkomen proef. En alhoewel de mensen zich gelukkiger voelen is de eerste evaluatie dat men er niet ondernemender van is geworden. En dan ondernemender in de zin dat ze toch iets van werk gingen verrichten naast hun basisinkomen.

https://www.kela.fi/web/e...-no-effects-on-employment

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Slux schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:56:
[...]

Gelukkig is een kind niet meer werk dan de gemiddelde baan :P

Ik ken een aantal succesvolle mensen onder de 40 en niet 1 ervan is echt gestopt met werken, paar jaar sabbatical en dan jeukt het weer om wat te doen, zelfs mensen boven de 65 die even thuis hebben gezeten en nu toch weer gaan werken, het is voor iedereen anders natuurlijk maar denk dat het in de praktijk toch tegen valt om op je 37ste met pension te gaan.

Edit
Met pensioen gaan bedoel ik natuurlijk stoppen met werken voor een baas. Als loonslaaf.
Dus niet achter de geraniums gaan zitten maar zelf de indeling van het leven bepalen. Zoals ik het wil, wanneer ik het wil. Misschien na een paar jaar een eigen bedrijfje starten, kan. Genieten van de wereld, hobbies. Opstaan wanneer je wil. Zelf een huis bouwen op die ene droomplek. Kutweer in de winter? Dan lekker ergens in het buitenland gaan zitten enz enz. Nee, ik zou me prima vermaken zonder het dagelijkse ritme van 'werk' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:39:
[...]

Hoe kom je erbij dat de big boys naar een TA kijken ? op de reguliere beurzen zijn er denk ik meer big boys die zeggen dat een TA onzin is dan het nuttig is, in het korte bestaan van crypto en de volatiliteit ervan zijn imo TA's juist veel minder effectief.

Het is net zo ondersteunde factor als het volgen van de MC, orderboekjes, sentiment, volume, shorts, nieuws enz.

Even voor de duidelijkheid ik ben neutraal in het wel of geen nut van een TA ik neem het soms ook mee in een trade afhankelijk hoe de markt ervoor staat, iedereen moet doen wat voor hem het beste werkt ;)

Edit, mooi artikeltje trouwens ;)
In dat filmpje toont die kerel trouwens, in de laatste ca. 10 minuten aan, waarom de big boys niet per se TA volgen om het voetvolk (wij dus) dat wel vaak TA volgt de nek om te draaien wanneer het hun uitkomt. Maar dat stukje moet inmiddels wel common sense zijn dat de Big boys de markt bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
[...]

Socializen kan ook prima achter de geraniums mijn inziens. Daar heb ik werk echt niet voor nodig. 8)

Edit: Had je post daarna nog niet gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartvandelaar op 25-02-2019 10:16 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:13:
[...]

Socializen kan ook prima achter de geraniums mijn inziens. Daar heb ik werk echt niet voor nodig. 8)

Edit: Had je post daarna nog niet gelezen.
:P
Klopt moet ook zeggen hoe ouder ik wordt hoe minder trek ik heb om nog te socializen met de mens, ik ga liever wandelen met de hond dan bijvoorbeeld eindeloze TA of hoe mooi het weer wel niet is discussies aan te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Maar met achter de geraniums bedoel ik niet in mijn eentje natuurlijk. Wat mensen om me heen vind ik wel fijn. Maar dan liever achter de geraniums dan op mijn werk.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
Bartvandelaar schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:24:
Maar met achter de geraniums bedoel ik niet in mijn eentje natuurlijk. Wat mensen om me heen vind ik wel fijn. Maar dan liever achter de geraniums dan op mijn werk.
werken is niet zo erg kost alleen een hoop vrije tijd en een hoop vrije tijd kost vaak een hoop geld daarom werken we om in onze vrije tijd geld uit te geven

gaat eigenlijk nergens over :) :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik denk dat we bijna allemaal wel raad weten met vervroegd pensioen, heeft niets te maken met 'achter de geraniums zitten'. Werk geeft de mens ook een functie of doel in het leven, daarom denk ik dat iedereen die op z'n 37e met pensioen gaat, wel weer nieuwe klussen verzint (bijv. zijn/haar hobby uitwerken tot een onderneming).

Persoonlijk zou ik me opsluiten en eindelijk EVE online proberen, ik was altijd bang dat het een te grote time-drain zou worden :')

Maar goed, met het zakgeld dat ik in crypto heb zitten kan ik lekker op m'n 60e met pensioen. Ook prima.

[ Voor 3% gewijzigd door DW23 op 25-02-2019 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
https://ethereumworldnews...rypto-samsung-galaxy-s10/

Ben erin gefomoot, weet niet of dit nieuws helemaal klopt, maar lijkt wel waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
DW23 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:13:
Ik denk dat we bijna allemaal wel raad weten met vervroegd pensioen, heeft niets te maken met 'achter de geraniums zitten'. Werk geeft de mens ook een functie of doel in het leven, daarom denk ik dat iedereen die op z'n 37e met pensioen gaat, wel weer nieuwe klussen verzint (bijv. zijn/haar hobby uitwerken tot een onderneming).

Persoonlijk zou ik me opsluiten en eindelijk EVE online proberen, ik was altijd bang dat het een te grote time-drain zou worden :')

Maar goed, met het zakgeld dat ik in crypto heb zitten kan ik lekker op m'n 60e met pensioen. Ook prima.
Af en toe werken als zzp.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Machlah
DW23 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:13:

Haha EVE online moet je inderdaad werkloos voor zijn. Gelijk na de release een tijdje gespeeld maar nooit mee verder gegaan, kost erg veel tijd inderdaad.

Wat is hier trouwens aan de hand? Ik kwam even kijken voor de "doomsday"- en "BTC binnenkort 0 euro" berichten maar ik zie dat er over BTC 1 miljoen en vroeg met pensioen gepraat wordt ?!

[ Voor 10% gewijzigd door Machlah op 25-02-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
Alabama_man schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:58:
[...]

In Finland zijn ze momenteel bezig met een basisinkomen proef. En alhoewel de mensen zich gelukkiger voelen is de eerste evaluatie dat men er niet ondernemender van is geworden. En dan ondernemender in de zin dat ze toch iets van werk gingen verrichten naast hun basisinkomen.

https://www.kela.fi/web/e...-no-effects-on-employment
Interessant!
Ben ook benieuwd of dit nog zal veranderen in de komende tijd. Dat mensen eerst een gewenningsperiode nodig hebben voor ze creatief en vrij worden om te gaan ondernemen in wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 07:12
tias86 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:26:

Ben erin gefomoot, weet niet of dit nieuws helemaal klopt, maar lijkt wel waar te zijn.
Daar heb ik nog een tasje van liggen, kom maar op.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26

Jeemig. En daarvan gaat een coin wel omhoog. Fck logica right..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Klaas25 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:15:
[...]

Tja ALS Samsung het bevestigt is het groot nieuws, hoop toch niet dat ik dat hoef uit te leggen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:15:
[...]

In een bullmarket hoeft een coindef maar te tweeten dat ie verkouden is, maar daardoor wel een goed idee heeft opgedaan netwerkconstipatie op te lossen.... Tenminste dat was de tweede helft van '17 begin '18 zeker zo. Zou mooi zijn als die tijden terugkomen, al vertrouw ik liefst op een solide product.

Maar goed, dan is een Samsung ondersteunde wallet zeker geen kul, ook nu niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 25-02-2019 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online

Oud nieuws toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Lees zijn bericht is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Machlah schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:55:
[...]

Lees zijn bericht is eens goed.
Er staat misschien wel of misschien niet een cryptowallet op de S10. Maar dat gerucht was al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19
Luuk schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:10:
[...]

Er staat misschien wel of misschien niet een cryptowallet op de S10. Maar dat gerucht was al bekend.
Het nieuwsfeit is dat het een screenshot is van de Enjin wallet, en dus: https://coinmarketcap.com/currencies/enjin-coin/
+17%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
De geruchten dat Samsung met een crypto wallet bezig zou zijn is inderdaad oud nieuws, gaat nu over een integratie ding met: https://coinmarketcap.com/currencies/enjin-coin/#markets.

Dat gerucht is zo ver ik weet vers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:14:
[...]

De geruchten dat Samsung met een crypto wallet bezig zou zijn is inderdaad oud nieuws, gaat nu over een integratie ding met: https://coinmarketcap.com/currencies/enjin-coin/#markets.

Dat gerucht is zo ver ik weet vers.
Ah oke. Gelukkig biedt die wallet ook ondersteuning voor andere coins. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Ik laat de markt de markt wel even zijn. Tijd voor een biertje in de wildeman..voor de kenners.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

is het niet een beetje vroeg voor een vrijdagmiddag borrel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:29:
[...]

Alleen al support en resistance is TA en dat klopt iedere keer weer. Handelen zonder daar iets mee te doen is echt enorm dom. Dit nog los van andere patronen die info geven.

Ga je kopen om te holden dan is het een ander verhaal, daarom zei ik ook als je gaat handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Bitcoin SV heeft de schade nu hersteld. Je zou bijna denken dat zij achter die dump van gister zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Heeft nog iemand recentelijk geld overgeschreven naar Coinbase / GDAX ? Vorige week woensdag ik gedaan en fiat is er nog steeds niet. Laatste maanden echter was er maar 1, max 2 dagen hiervoor nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
twain4me schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:53:
is het niet een beetje vroeg voor een vrijdagmiddag borrel :P
Moet je je voorstellen hoe die zijn })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:38
Ik denk dat de meeste al blij zij. Als huis afbetaald is en een dag minder kan werken.

Bedoel zoals iemand al zei moet je echt ballen hebben om niet te verkopen voor 1 miljoen.

Dat te bedenken hoeveel mensen niet verkocht hebben voor dat etheruem 800 euro haalde

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:16
Binance en Coinbase hebben tegenwoordig een eigen 'gedecentraliseerde' wallet dmv een separate app. Daarover heb ik een paar vragen, stel:

1) ik verlies mijn telefoon, kan ik dan ooit nog bij mijn funds?
2) ik raak mijn vinger kwijt die ik gebruik om in te loggen op de desbetreffende wallet app (so called biometric inloggen), hoe geraak ik dan ooit nog in mijn wallet?

En meer in het algemeen: raden jullie dergelijke opslagmethode aan (mind you: het gaat bij mij maar om kleine bedragen, maar omdat ik toch geen plannen heb om er de komende tijd mee te handelen sla ik het liever gelijk veilig op)?

[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 25-02-2019 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:30

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:45:
Mijn hele PF is knalrood behalve Electroneum.
Mooie foon toch?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
outlandos schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:59:
Binance en Coinbase hebben tegenwoordig een eigen 'gedecentraliseerde' wallet dmv een separate app. Daarover heb ik een paar vragen, stel:

2) ik raak mijn vinger kwijt die ik gebruik om in te loggen op de desbetreffende wallet app (so called biometric inloggen), hoe geraak ik dan ooit nog in mijn wallet?

En meer in het algemeen: raden jullie dergelijke opslagmethode aan (mind you: het gaat bij mij maar om kleine bedragen, maar omdat ik toch geen plannen heb om er de komende tijd mee te handelen sla ik het liever gelijk veilig op)?
Ik weet de antwoorden niet op de bovengenoemde vragen. Maar ik weet wel dat als je gewoon een hardware Ledger wallet koopt, je dan geen probleem hebt i.v.m. het afzagen van bijv. je hele hand. Of dat je je telefoon kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou het plan voor deze nacht maar weer verzinnen :)
ik weet het al, FIAT

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Sahara schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:18:
[...]

Ik weet de antwoorden niet op de bovengenoemde vragen. Maar ik weet wel dat als je gewoon een hardware Ledger wallet koopt, je dan geen probleem hebt i.v.m. het afzagen van bijv. je hele hand. Of dat je je telefoon kwijt raakt.
Nee maar je private keys kan je wel kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Offens1490 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:52:
Ik denk dat de meeste al blij zij. Als huis afbetaald is en een dag minder kan werken.

Bedoel zoals iemand al zei moet je echt ballen hebben om niet te verkopen voor 1 miljoen.

Dat te bedenken hoeveel mensen niet verkocht hebben voor dat etheruem 800 euro haalde
Dat is ook het duivelse dilemma. Ik heb een tweetal coins die ik echt LT hodl en een aantal voor de quick wins zeg maar. Maar dat zal voor iedereen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Danster schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:27:
[...]

Dat is ook het duivelse dilemma. Ik heb een tweetal coins die ik echt LT hodl en een aantal voor de quick wins zeg maar. Maar dat zal voor iedereen verschillen.
welke dan ? 8) 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
tias86 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:23:
[...]

Als het om echt grote bedragen gaat kan je bijv. een kluisje huren bij je bank en daar je private key in bewaren, zo maar een idee, just to be safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
tias86 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:23:
[...]
Daarom maak je een backup van je seed? Snap niet zo goed wat je wilt zeggen met je opmerking, je kan alles kwijtraken, ook je autosleutels, maar daar zorg je toch ook voor een tweede backup?
Sahara schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:30:
[...]
Als het om echt grote bedragen gaat kan je bijv. een kluisje huren bij je bank en daar je private key in bewaren, zo maar een idee, just to be safe.
Toevallig kan dat dus niet meer, alle banken zijn daarmee gestopt.

[ Voor 32% gewijzigd door DaCoTa op 25-02-2019 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Hodl of qw? Hodl zijn BTC en Xrp. Qw zijn ADA en EOS. (Uitgaande van een toekomstige eventuele mogelijke hypothetische bullrun). Plukje Vet is niet noemenswaardig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
When dump? When rekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

When moon? When lada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Rebbelx schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:23:
Heeft nog iemand recentelijk geld overgeschreven naar Coinbase / GDAX ? Vorige week woensdag ik gedaan en fiat is er nog steeds niet. Laatste maanden echter was er maar 1, max 2 dagen hiervoor nodig...
Stuur je ze een bedankje? :) Scheelt tot nu toe mogelijk geld.

Tenzij je goeie stoploss had natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Danster schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:37:
@Sahara Eens :) En ben redelijk verbaasd dat het zo stabiel blijft. Dacht dat na de 4200 een redelijke drop zou komen. Tot nu toe blijft die uit. En kijkende naar de volumes en cap die stijgt ben ik meer stiertjes dan in een hele tijd. Je ziet nu ook overal btc 1 miljoen berichten opduiken ipv al het negatieve.
vraag me af hoe lang deze scheit bear markt doorgaat.. het kan nooit eindeloos maar in driehoek formaties door gaan. Sommige altcoins breken al helemaal los van een lange resistance

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 25-02-2019 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:34:
[...]

vraag me af hoe lang deze scheit bear markt doorgaat.. het kan nooit eindeloos maar in driehoek formaties door gaan. Sommige altcoins breken al helemaal los van een lange resistance
De vorige bearmarket was 3.5 jaar, dus we kunnen nog wel even helaas :P

Wat betreft de altcoins, die mogen ook wel weer eens 20% doen nadat er 90% is af gegaan, maar dit zegt niets over het einde van de bearmarket. Het komt wel weer goed, maar of dat dit jaar is ? Wil je iets van een bullmarket hebben zal BTC naar de 6k moeten gaan en die moeten houden als support, iets wat nog wel even kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
DaCoTa schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:31:
[...]

Daarom maak je een backup van je seed? Snap niet zo goed wat je wilt zeggen met je opmerking, je kan alles kwijtraken, ook je autosleutels, maar daar zorg je toch ook voor een tweede backup?

[...]

Toevallig kan dat dus niet meer, alle banken zijn daarmee gestopt.
Klopt maar wil alleen zeggen dat je door eigen falen alsnog de pineut kan zijn. . .Thats all

Btw de +17% van vanmorgen is nu al +60% https://coinmarketcap.com/currencies/enjin-coin/#markets

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 25-02-2019 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmm ZIL zal toch wel eens moeten gaan knallen in de USDT..........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:58:
mmm ZIL zal toch wel eens moeten gaan knallen in de USDT..........
Er wordt al dagen heel flink ZIL gekocht. Kwam er nog een analysie van tegen op welke manier coins worden opgekocht bij die munt. Het is voor mij even afwachten wat BTC gaat doen, maakt die nog een drop gaat ZIL toch wel mee omlaag. Maar wanneer BTC weer de weg omhoog gaat vinden zou het mij verbazen als ZIL niet als een idioot gaat. Op dit moment denk ik dat er nog wel 10 of 20% af kan als BTC nog verder zakt, maar als dat zo zou gaan heeft ZIL daarna ook wel mijn interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[quote]outlandos schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:59:

Die google authenticator is eigenlijk gewoon een vast code/password. kan je terug vinden op je cloud (ergens onder passwords 17 letters ofso) van gmail als je GOOGLE gebruikte op je telefoon/PC....

in GMAIL > Apps account ''rechterkant van je scherm op google apps menu'' dan naar beveiliging > wachtwoordbeheer (scroll naar benende)... Daar staat je 2fa code van BINANCE opgeslagen

Dus wat dat betreft is binance voor geen meter veilig :+

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 25-02-2019 18:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klaas25
Wajoo XRP naar Coinbase Pro. Het is dan eindelijk januari 2018.
Laat die pump en dump maar komen zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
A87 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:25:
[quote]outlandos schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:59:

Die google authenticator is eigenlijk gewoon een vast code/password. kan je terug vinden op je cloud (ergens onder passwords 17 letters ofso) van gmail als je GOOGLE gebruikte op je telefoon/PC....

in GMAIL > Apps account ''rechterkant van je scherm op google apps menu'' dan naar beveiliging > wachtwoordbeheer (scroll naar benende)... Daar staat je 2fa code van BINANCE opgeslagen

Dus wat dat betreft is binance voor geen meter veilig :+
Volgens mij is dit niet waar. GA maakt geen backup naar de cloud en zolang je je telefoon niet ge-root hebt en je hem niet unlocked aan een ander geeft is het volgens mij veilig.

Je aanwijzingen waar het te vinden is kan ik niet helemaal volgen, is dit op een pc, in chrome of op een telefoon?

[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 25-02-2019 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:34

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:21:
Wajoo XRP naar Coinbase Pro. Het is dan eindelijk januari 2018.
Laat die pump en dump maar komen zucht...
589,- eoy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
I'll take 5.89 pls right away :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:34

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:38:
[...]

I'll take 5.89 pls right away :P
Gelijk 10% in de plus.

Als de gewone burger er straks gebruik van kan maken voorzie ik een explosie.
Pagina: 1 ... 55 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!