Ik heb inmiddels wel geleerd dat als je een pump mist je beter even kan wachten tot de rust is wedergekeerd dan op fomo instappen.. Ik wacht dus even af.
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zero.
Terug naar boven jasourcecode schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:11:
sjonge zeg, ben ff weg paar uur en de boot............
anyway we gaan toch weer terug..........
Roep dat maar niet te hard. Geen idee van die 2k, maar helemaal terug naar rond de 3k is gewoon nog mogelijk.
Right gaat mij te snel..........PilatuS schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:16:
[...]
Roep dat maar niet te hard. Geen idee van die 2k, maar helemaal terug naar rond de 3k is gewoon nog mogelijk.
Zie ook bijvoorbeeld dit in vergelijking met de vorige crash die tot nu toe zeer goed klopt vanaf de 20k gezien tot de low: https://twitter.com/CryptoDonAlt/status/1099300871379345409
Prepare for the next ATH
kerl dat zijn allemaal fake ordersMalawolar schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:01:
Bijzonder toch weer op Binance, exact 4100 een buywall van 150 BTC, foetsie binnen 3 minuten. MOOOOOOON!!
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Alleen jammer dat het niet gelukt is.ScreamGT schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:28:
Zo, even die 4.1 opzij schuiven. Not bad for a saturday.
Zero.
1 Bitcoin Bitcoin $72.168.387.370 $4.111,13 $8.313.275.012 17.554.400 BTC 2,97%
Prepare for the next ATH
Kirby? Is that you?sourcecode schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:59:
zo en nu naar de 3800
yes bleep in 14 days rising so fast..........
Prepare for the next ATH
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ben niet pessimistisch over crypto's maar wel over het huidige monetaire stelsel.B-Bandit schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 20:33:
Waarom iedereen zo pessimistisch? Paar dagen geleden ging het nog om het slechten van de 4000, nu is dat gebeurd en hoopt iedereen op een terugval (want boot gemist)?
Ik zit en zat long. Vanaf 19k usd overigens
enECB ziet donkere wolken boven eurozone
enOnzekere economische vooruitzichten duwen Europese obligatierentes weer in het rood
Negatief rentespook keert terug
Ik zie een mooie toekomst voor de crypto'sWarren Buffett
15:57
Financieel
Superbelegger Buffett raakt $100 miljard niet kwijt
Verwijderd
Ik had in dat geval gezegd: 'Moon, lambo.' En verder ook niets.ggj87 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:02:
Ik had laatst nog collega's gehoord over Bitcoin. Die vonden het allemaal nog te risicovol om te kopen. Ze vroegen zich af of de bullrun van 2017 zich ooit nog zou herhalen. Ze dachten zelf van niet.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik geef collega's zeker geen adviesen en zou ze de crypto's nu niet aanraden maar goud wel.ggj87 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:02:
Ik had laatst nog collega's gehoord over Bitcoin. Die vonden het allemaal nog te risicovol om te kopen. Ze vroegen zich af of de bullrun van 2017 zich ooit nog zou herhalen. Ze dachten zelf van niet.
Verwijderd
Klopt, en dat is dus een stieren signaal.dabla schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:43:
De laatste keer dat daily RSI zo hoog stond was 24 juli vorige zomer
Klopt, volgens mij haalde Bitcoin gisteren nog de 4010 om daarna weer naar 3930 regionen af te dalen. Daarom wel belangrijk om niet direct boven een magisch punt in te stappen (x001-x010), maar iets daarboven (x020 bijv.). Helemaal feilloos is het nooit, maar liever een tientje minder verdienen per stuk, dan 80 Dollar te verliezen door een te lage instelling.PilatuS schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:08:
@Taro Mee eens hoor en ik doe het zelf ook vaak op die manier. Alleen helemaal zonder risico is het ook niet. Als je een dikke fakeout hebt schiet ie naar zeg 4030 om nog geen 1 minuut later 100 lager te staan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Als RSI 70 naar boven wordt gepasseerd op 1D is dit een positief teken. En op de 1D is geen sprake van bearish divergence dus hoef je geen daling te verwachten.dabla schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:54:
[...]
Bearish crossover daily RSI is een feit, ook bearish divergence tussen RSI en koersverloop, ik kijk het nog even aan. En zoals je idd al zei dalend volume, weekend zal er niet beter op worden, dus we mogen ons weer aan manipulatie verwachten om de mensen op het verkeerde been te zetten.
die kopen pas weer als die weer op 20k staat.ggj87 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:02:
Het is gelukt, meer als 20K binnen een paar uur.Hoogbejaard echtpaar (90+) beroofd van al hun spaargeld. Dat gaan we samen terughalen
Hier ook wat gestort..zo triest ditRaptorXS schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:27:
Helemaal offtopic maar zo mooi
[...]
Het is gelukt, meer als 20K binnen een paar uur.
Een trotse GeenStijler![]()
Nog efkes iets ontopic plaatsen: Moon, Lambo!
[ Voor 34% gewijzigd door Swaha op 23-02-2019 21:53 ]
Hmm dieven zijn meestal oude witte mannen.A87 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:39:
[...]
3x raden wat voor mensen dat waren, bij ons ook ene keer huis leeg geroofd ook precies zelfde volk
Zou zomaar kunnen, we hebben de tijd he.. En we zijn de correcties wel gewend.ggj87 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:27:
Denk het ook ja
Alessio blijft vrij koel met de stijging deze week:
[YouTube: Has Bitcoin's UPTREND Started?]
[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 23-02-2019 22:29 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 23-02-2019 22:59 ]
Tsja.. donderdagavond moet het gebeuren. Goede kans dat in ieder geval het vertrouwen weer wordt hersteld en wellicht wel een beetje aan de hype gebouwd gezien de ontwikkeling van de chain. Vroeg me wel af of de huidige prijsstijging inderdaad een buy the rumor is, daarbij speelt ook nog dat mensen op hun ETH in cold storage blijven zitten aangezien er twee sidecoins komen (ETCN en ETN). Dit zou wel weer een prijsdaling kunnen betekenen als mensen dan de prijsstijging gaan cashen.Klaas25 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:29:
[...]
Ja maar dan heb ik dat liever dat alleen ETH omlaag gaat en niet gelijk alles. Doe ik namelijk dan aan mee haha.Voor meer andere munten die ik wel in me PF wil.
Aanwezig!Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:01:
Iedereen aan het chillen? Of kijkt er nog iemand mee?
Verwijderd
Aight, ik zit al maanden BCH in de gaten te houden, zit een maandsalarisje in. Erg fout, I know. Maar hij stijgt in waarde. Kan bijna alles cashen zonder verlies!! Zo spannend!PHPResource schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:03:
[...]
Aanwezig!
HOT aan het bekijken.. benieuwd wanneer die echte support vindt
Goed bezigVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:05:
[...]
Aight, ik zit al maanden BCH in de gaten te houden, zit een maandsalarisje in. Erg fout, I know. Maar hij stijgt in waarde. Kan bijna alles cashen zonder verlies!! Zo spannend!
anders ik wel..PHPResource schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:03:
[...]
Aanwezig!
HOT aan het bekijken.. benieuwd wanneer die echte support vindt
Kijk, dan hopen wij hetzelfde; moonshot voor HOT en ADA hahatwain4me schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:14:
[...]
anders ik wel..
ik zit er nog in.. ada ook trouwens
mag AE ook mee doen... ik was zo stom om bij de vorige moon shot niet te verkopenPHPResource schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:17:
[...]
Kijk, dan hopen wij hetzelfde; moonshot voor HOT en ADA haha
Sure!twain4me schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:18:
[...]
mag AE ook mee doen... ik was zo stom om bij de vorige moon shot niet te verkopen
Verwijderd
Verwijderd
Dat zou echt mooi zijn, alleen ben ik erg gaan twijfelen of dat idd weer gaat lukken door de afgelopen weken/maanden.New Yorker schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:22:
BCH gaat echt wel weer die 200 aantikken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2019 01:24 ]
Voor mijn gevoel al de 20e keer...het moet toch een keer gaan lukken.PHPResource schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:19:
[...]
Sure!
XLM gaat zo voor de 3e keer de 2300 sats uittesten, hopelijk knalt'ie erdoorheen
Op Binance nu gelukt, kijken hoe lang en hoe hoogSwaha schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:31:
[...]
Voor mijn gevoel al de 20e keer...het moet toch een keer gaan lukken.
Tsja het is geen Pokemon natuurlijk..got to catch them all.. Persoonlijk focus ik me ook maar op een paar.Sahara schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:22:
Toegeef momentje.. als je je blind staart op één coin die in het geval van mij - ZIL - geen moer doet, zie je niet wat er allemaal anders te koop is en wat die coins wel aan stijgingen laten zien. Damn m´n hoofd bijdeze uit het zand gehaald.
Zoals @Taro aangaf gisteren is ONT een pareltje, het zou een dollar aanraken.. heeft daarnet al $1,19 aangeraakt. Ik denk met strakke sell stop limit orders je wel wat kan scalpen met ONT. Maar er zijn in de USDT pairs meer inderdaad die je kan pakkenDanster schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:25:
[...]
Tsja het is geen Pokemon natuurlijk..got to catch them all.. Persoonlijk focus ik me ook maar op een paar.Gelukkig zit ADA er ook tussen en die trekt alles goed omhoog nu
[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 24-02-2019 07:31 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 24-02-2019 09:34 ]
Zero.
De tijd leert of het tij keert
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Verwijderd
Deze kan zo in de categorie jezuswatslecht.freestyler2 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:01:
Think about this scenario.
Satoshi himself comes out of hiding. He takes btc code and develops it into the perfect, completely decentralized, infinitely scalable currency
It is so good that the USA decides to replace the USD with bitcoin.
Soon after, Mr Putin sees the economic benefits that the USA has had from adopting bitcoin and decides to replace the Russian currency with bitcoin too.
Then one day, a few months later, Putin thinks of a master plan. He can put all his hackers to good use. He tells them to develop a virus that steals peoples private keys and hacks their wallets to send to the wrong address. He also tells his friendly phishers to develop the ultimate scam email.
1 month later, Putins master plan is deployed into American computers everywhere. Viruses on all computers, phishing emails left and right. Within 24 hours he steals 90% of the USA gdp and puts it straight into his back pocket.
Trump is pretty mad at this point so goes to satoshi and tells him to fix the worst trade deal in American history. Unfortunately, Satoshi has made it so decentralized that even he can't help... The USA goes back to the stone ages, Russia takes over the world..
This is why EOS is so important and stuff like BTC cannot succeed.
Verwijderd
Er is meer tussen hemel en aarde. De maan bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 07:47:
De maan is hier helder zichtbaar aan een wolkenloze hemel deze ochtend.
Voorbode voor een mooie crypto dag of dom toeval? Je weet het niet.
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 24-02-2019 11:11 ]
Heb ook een minimaal aantal HOT gekocht weer, was er een tijdje uit want hij was zo dood als een pier. Zelfs als BTC stijgt doet die niks. Maar het is één van de enige die niks doet en vlak boven support van 30 hangt, dus een gokje waard.Pelox schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:45:
Zojuist toch maar ingestapt met mijn handelspotje. Dit keer uiteraard niet meer in eth maar in hot. Hopelijk kan deze nog wat aantrekken.
Rookworst zonder r is ook worst.
Zat ik ook net naar te kijken. XRP/BTC laat genoeg ruimte voor actie zien. Dat kan alleen maar omhoog zou je zeggen.Swaha schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:53:
Ben benieuwd wanneer/of XRP wat actie laat zien.
Rookworst zonder r is ook worst.
Die 24 december top en daarna drop die was wel fors.Bartvandelaar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:55:
BTC precies dezelfde top als 24 december volgens mij. Op Binance dan. Benieuwd of we er doorheen komen en kijken waar het schip dan straks. NEO en ONT lekker bazig bezig. Top voor de mensen met een mooie zakje of onze daytraders!
[ Voor 33% gewijzigd door Martine op 24-02-2019 12:32 ]
Mooi project, en staat in de top20 zonder een binance bitfinex bittrex kraken bithump of upbitDJ-Promo schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:32:
Je zou maar een makertje gekocht hebben op 366 dollar. Helaas heb ik er geen. Net wat HOT gekocht.
Vaak stijgt hot juist als de rest zakt, dus daarom ben ik vanmorgen ingestaptMalawolar schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:19:
[...]
Heb ook een minimaal aantal HOT gekocht weer, was er een tijdje uit want hij was zo dood als een pier. Zelfs als BTC stijgt doet die niks. Maar het is één van de enige die niks doet en vlak boven support van 30 hangt, dus een gokje waard.
Zero.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 24-02-2019 15:04 ]
Is gelist op coinbase, zal ook een erc20 blijven overigens.Taro schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:58:
MKR is nog een ERC-20 coin op de Ethereum blockchain, zou dus maar zo door Coinbase gelist kunnen worden. Ze hebben al een tijdje geen nieuwe coins gelist en de laatste waren allemaal ERC-20 coins, dus erg makkelijk te implementeren voor ze.
Hij is alleen al wel enorm gestegen de laatste weken, maar ivm de supply van 1 miljoen stuks kan deze nog wel veel verder stijgen. Maar om er nou 766 Dollar extra fiat voor 1 stuk tegenaan te gooien durf ik op dit moment niet aan. Eerst maar zien dat we verder kunnen stijgen, in het ergste geval is 1 MKR nog iets duurder geworden, maar er kan ook maar zo 30% vanaf in 2 weken tijd...
Edit: Alle stop losses afgegaan, ik blijf even in fiat.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ah idd, maar nog niet vs alle fiat pairs en heeft geen volume of is niet actief. Staat ook nog niet op https://coinmarketcap.com/currencies/maker/#markets.Bever! schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:03:
[...]
Is gelist op coinbase, zal ook een erc20 blijven overigens.
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 24-02-2019 15:09 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Sahara op 24-02-2019 15:13 ]
Damn die kaars blijft gaan
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Wat zei je?Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:14:
[...]
Als RSI 70 naar boven wordt gepasseerd op 1D is dit een positief teken. En op de 1D is geen sprake van bearish divergence dus hoef je geen daling te verwachten.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 24-02-2019 15:24 ]
[ Voor 74% gewijzigd door dabla op 24-02-2019 15:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq