ETH is ook goed bezig zo te zien, en BTC lijkt nog eens een poging te doen.
Wel mooi om te zien dat het zelfs op een extreem groene dag nog steeds rustig is hier. Zodra er weer dagelijks 4/5 mensen gaan vragen waar je het goedkoopst in kan kopen is het tijd om eieren voor je geld te kiezen.
pump en dumpMalawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:17:
Kan iemand me uitleggen waar die pump van ARK op slaat? Zeg niet omdat ze zo ver weggezakt zijn of omdat het project gewoon goed is, dat verklaart niet dat ze in een dag zo hard gaan t.o.v. de rest.
Zero.
Leuk dat al die shitcoins zo omhoog vliegen, maar ik zit gewoon te wachten tot de enige echte Bitcoin weer eens flink omhoog schiet.
Misschien is BTC opeens de shitcoin geworden..Luuk schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:25:
Leuk dat al die shitcoins zo omhoog vliegen, maar ik zit gewoon te wachten tot de enige echte Bitcoin weer eens flink omhoog schiet.
Iedere keer denk je dat het niet gekker kan met ETH, maar die blijft maar gaan. Ik durf niet in te stappen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Aan het handelsvolume te zien is dat nog niet het geval. (nr. 1 by far)wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:32:
[...]
Misschien is BTC opeens de shitcoin geworden..
ik ook, zit al sinds vorige week in FIATBushalte schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:34:
Iedere keer denk je dat het niet gekker kan met ETH, maar die blijft maar gaan. Ik durf niet in te stappen.
had deze opwaardse move niet verwacht
Prepare for the next ATH
Was altijd al een shitcoin toch? Wat is nou eigenlijk de use-case van bitcoin? We hebben toch gewoon normaal geld wat op de bank staat? Wat is er precies beter aan bitcoin dan ?!wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:32:
[...]
Misschien is BTC opeens de shitcoin geworden..
Dat BTC daadwerkelijk van jouw is en geld dat op de bank staat van de bank is.Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:43:
[...]
Was altijd al een shitcoin toch? Wat is nou eigenlijk de use-case van bitcoin? We hebben toch gewoon normaal geld wat op de bank staat? Wat is er precies beter aan bitcoin dan ?!
Geld zit gewoon los in me portemonnee. Leather Wallet noemen ze datggj87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:45:
[...]
Dat BTC daadwerkelijk van jouw is en geld dat op de bank staat van de bank is.
Ah ja, dat geld dat vanzelf minder waard wordt door diefstal van de centrale bank.Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:46:
[...]
Geld zit gewoon los in me portemonnee. Leather Wallet noemen ze dat
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat wanneer ik nu naar een vriend in Japan geld wil overmaken, hij dat binnen een aantal minuten heeft, en niet een week later. Zelfs hier word ik er al gek van als het van ING naar Rabobank moet. Waarom moet zoiets zo lang duren. Buiten dat is BTC natuurlijk in elk opzicht een beter store of value dan goud. Ook hoef je niet bang te zijn dat er ineens BTC 'bijgedrukt' wordt, wat normale banken wel doen, waardoor het ineens minder waard wordt. Zo maar een aantal dingen. En ja ik weet dat er nog veel beter kan aan de transactiesnelheden etc, maar daar wordt hard aan gewerkt, plus er zijn altcoins die daar ook mee bezig zijn.Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:43:
[...]
Was altijd al een shitcoin toch? Wat is nou eigenlijk de use-case van bitcoin? We hebben toch gewoon normaal geld wat op de bank staat? Wat is er precies beter aan bitcoin dan ?!
En betalingen kunnen niet worden teruggetrokken. Dat voorkomt een hoop oplichting op bijv. marktplaatsen. Veel veiliger voor beide partijen. Wel de adressen goed controleren want als je het toch verkeerd overmaakt...Malawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:50:
[...]
Dat wanneer ik nu naar een vriend in Japan geld wil overmaken, hij dat binnen een aantal minuten heeft, en niet een week later. Zelfs hier word ik er al gek van als het van ING naar Rabobank moet. Waarom moet zoiets zo lang duren. Buiten dat is BTC natuurlijk in elk opzicht een beter store of value dan goud. Ook hoef je niet bang te zijn dat er ineens BTC 'bijgedrukt' wordt, wat normale banken wel doen, waardoor het ineens minder waard wordt. Zo maar een aantal dingen. En ja ik weet dat er nog veel beter kan aan de transactiesnelheden etc, maar daar wordt hard aan gewerkt, plus er zijn altcoins die daar ook mee bezig zijn.

Welke munt had ook alweer een vervangbaar adres voor de eigenlijke key? Dat je je key bijvoorbeeld 'Malawolars wallet' kan noemen en de verzender dan alleen dat hoeft in te typen. Geloof dat dat XVG was ofzo. Zoiets zou er natuurlijk ook voor BTC kunnen komen.ggj87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:52:
[...]
En betalingen kunnen niet worden teruggetrokken. Dat voorkomt een hoop oplichting op bijv. marktplaatsen. Veel veiliger voor beide partijen. Wel de adressen goed controleren want als je het toch verkeerd overmaakt...
Fiat is geen reet waard.. waarde halvering in 30 jaar ofso.
Denk je serieus dat altcoins weer omlaag zouden gaan dan?sourcecode schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:42:
[...]
ik ook, zit al sinds vorige week in FIAT
had deze opwaardse move niet verwacht

[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 13:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
oke.A87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:55:
Fiat is geen reet waard.. waarde halvering in 30 jaar ofso.
[...]
Denk je serieus dat altcoins weer omlaag zouden gaan dan?
Ik ook niet.. Zit al 1 dag verdoofd naar het scherm te turen.. Gisteren met mijn handelspotje uitgestapt op Binance @126.5 nu staat hij op 143.. Maar goed winst is winst, alleen wel erg zonde dit.Gelukkig heb ik mijn hodl pf nog en dat gaat wel lekker zoBushalte schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:34:
Zero.
En als de stroom uit valt dan kan je er niks meer mee. Kan me December/Januari 2018/2019 nog herinneren. Ging echt heel erg snel toen het versturen van cryptoMalawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:50:
[...]
Dat wanneer ik nu naar een vriend in Japan geld wil overmaken, hij dat binnen een aantal minuten heeft, en niet een week later. Zelfs hier word ik er al gek van als het van ING naar Rabobank moet. Waarom moet zoiets zo lang duren. Buiten dat is BTC natuurlijk in elk opzicht een beter store of value dan goud. Ook hoef je niet bang te zijn dat er ineens BTC 'bijgedrukt' wordt, wat normale banken wel doen, waardoor het ineens minder waard wordt. Zo maar een aantal dingen. En ja ik weet dat er nog veel beter kan aan de transactiesnelheden etc, maar daar wordt hard aan gewerkt, plus er zijn altcoins die daar ook mee bezig zijn.

Dus jij denkt dat in de hele wereld de stroom uitvalt? En stel, dat gebeurt, denk jij dat je nog bij je fiat bankrekening kunt? Tuurlijk.Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:07:
[...]
En als de stroom uit valt dan kan je er niks meer mee. Kan me December/Januari 2018/2019 nog herinneren. Ging echt heel erg snel toen het versturen van crypto
Wel bij mijn goudstaven. Stroom kan nooit uitvallen volgens jou?Malawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:08:
[...]
Dus jij denkt dat in de hele wereld de stroom uitvalt? En stel, dat gebeurt, denk jij dat je nog bij je fiat bankrekening kunt? Tuurlijk.
Leuk allemaal , maar punt is wel zodra we weer in de mooie bull periode zitten je echt geen btc wilt gaan versturen.Malawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:08:
[...]
Dus jij denkt dat in de hele wereld de stroom uitvalt? En stel, dat gebeurt, denk jij dat je nog bij je fiat bankrekening kunt? Tuurlijk.
Duur en traag.
kan je beter een andere coin voor gebruiken.
Probeer je ene argument niet te redden door er een ander bij te gooien, je hebt gewoon geen idee waar je over praat. Je hebt geen goudstaven, en je beseft waarschijnlijk ook niet dat chartaal geld enkel een handigheidje is voor offline betalingen, en dat wanneer er een bankrun komt (vanwege eerdere stroomuitval), dat elke bank dan omvalt.Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:09:
[...]
Wel bij mijn goudstaven. Stroom kan nooit uitvallen volgens jou?
Als de stroom uitvalt, is niet kunnen betalen wel het laatste probleem van de mensheid. Maar ik denk niet dat het al in je is opgekomen dat dan binnen twee dagen iedereen zonder eten en drinken zit (drinkwater is er niet bij een permanente stroomuitval), auto's worden niet meer opgeladen (in de toekomst), fabrieksprocessen liggen stil, vriezers en koelingen vallen uit waardoor alles bederft, beveiligingssystemen liggen plat, de brandweer krijgt geen meldingen meer omdat de telecomsector ook op z'n gat ligt etc etc etc. Maar ja, dan is het niet kunnen betalen met een Bitcoin wel een grote ramp natuurlijk..
Daar geef ik je zeker gelijk in! punt is alleen dat crypto (btc of een ander) gewoon een beter alternatief is dan het huidige geldsysteem.wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:10:
[...]
Leuk allemaal , maar punt is wel zodra we weer in de mooie bull periode zitten je echt geen btc wilt gaan versturen.
Duur en traag.
Ik heb veel langer dan twee dagen drinkwater en eten dus niet bij iedereen.Malawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:15:
[...]
Maar ik denk niet dat het al in je is opgekomen dat dan binnen twee dagen iedereen zonder eten en drinken zit (drinkwater is er niet bij een permanente stroomuitval),
Moet het worden ja , het zou nu de vraag nog niet aankunnen als je alles overzet.Malawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:16:
[...]
Daar geef ik je zeker gelijk in! punt is alleen dat crypto (btc of een ander) gewoon een beter alternatief is dan het huidige geldsysteem.
Precies, dus op dit moment is BTC gewoon nog een shitcoin.wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:18:
[...]
Moet het worden ja , het zou nu de vraag nog niet aankunnen als je alles overzet.
En bij BTC barst de bubble eens in de zoveel jaar.. ook niet handig als je aan het sparen bent voor een uitbouw, kan je ineens alleen een konijnenhok neerzetten..oisyn schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:48:
[...]
Ah ja, dat geld dat vanzelf minder waard wordt door diefstal van de centrale bank.
Ja waarschijnlijk wordt het ooit wel weer een keer meer waard, maar als je nu een uitbouw nodig hebt koop je daar nu alleen nog een konijnenhok voor.
Je hebt gewoon een stable coin nodig, waar je die digitaal op moet baseren is de vraag maar op een vrije markt lijkt me niet de handigste manier.
En ja iedereens geld is minder waard geworden , maar daardoor is de gezamelijke schulden ook minder hoog geworden. (en dat wordt er nooit bij verteld)
Stel dat een overheid niet meer op een dergelijke manier geld kan toveren, dan worden het dus of schulden of meer belasting
Maak eens wat over met internet bankieren naar iemand, dan zal je zien dat dit al lang niet meer kan. dat is nog uit de tijd van de overschrijfbewijzen, men ging er toen vanuit dat de bankmedewerker een fout kon maken waardoor terug voorderen op zoon dwingende manier mogelijk was.ggj87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:52:
[...]
En betalingen kunnen niet worden teruggetrokken. Dat voorkomt een hoop oplichting op bijv. marktplaatsen.
In de tijd dat rekening nummers niet met namen werden gecontroleerd heb ik wel eens een fout gemaakt, gelukkig met maar een paar euro, was niet terug te draaien, er zijn ook voorbeelden van mensen die duizenden euro's verkeerd hebben verstuurd, is ook niet terug te draaien, de bank werkt dan wel mee aan het achterhalen van de persoon, want je kan het via de rechter terug vorderen, maar als het dan al op is heb je gewoon pech
Bij een creditcard of een incasso kan je in bezwaar gaan of terug vorderen, maar dit is dan ook een heel ander systeem en niet te vergelijken met een gewone overschrijving.
de initiatief nemer van de betaling is dan niet de houder van de rekening. en dus appels met peren
Andere vormen van oplichting gaan met bitcoin juist veel makkelijker, want anoniem en want niet terug te draaien. hoeveel mensen hebben coins overgemaakt op de belofte een andere terug te krijgen? of een scam waarbij zogenaamd de fork of transitie naar het mainnet voor je wordt geregeld.
in het geval van oplichting gaan er in mijn beleving meer deuren open dan dicht met bitcoin.
Mooi doomsday prepper, gelukkig red jij je zeker drie of vier dagen, terwijl er complete paniek om je heen uitbreekt omdat een grote meerderheid dat niet heeft.Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:18:
[...]
Ik heb veel langer dan twee dagen drinkwater en eten dus niet bij iedereen.
Hopelijk kan BTC nu doorgaan zodat er wat FOMO losbreekt
zaden, bakstenen en shotguns mensen, goud bitcoin fiat, allemaal 1 pot nat
Sorry, je wordt blijkbaar erg emotioneel als ik BTC een shitcoin noem maar mijn laatste berichten moet je totaal niet serieus nemen.Malawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:20:
[...]
Mooi doomsday prepper, gelukkig red jij je zeker drie of vier dagen, terwijl er complete paniek om je heen uitbreekt omdat een grote meerderheid dat niet heeft.
YouTube: How To Keep People From Jerking Your Chain
Mag ik vragen in welke coins jij wel heil ziet? Of waar je portfolio uit bestaat.twain4me schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:20:
[...]
En bij BTC barst de bubble eens in de zoveel jaar.. ook niet handig als je aan het sparen bent voor een uitbouw, kan je ineens alleen een konijnenhok neerzetten.
Ja waarschijnlijk wordt het ooit wel weer een keer meer waard, maar als je nu een uitbouw nodig hebt koop je daar nu alleen nog een konijnenhok voor.
Je hebt gewoon een stable coin nodig, waar je die digitaal op moet baseren is de vraag maar op een vrije markt lijkt me niet de handigste manier.
En ja iedereens geld is minder waard geworden , maar daardoor is de gezamelijke schulden ook minder hoog geworden. (en dat wordt er nooit bij verteld)
Stel dat een overheid niet meer op een dergelijke manier geld kan toveren, dan worden het dus of schulden of meer belastingen een keer raden wat dat voor effect heeft op je spaarrekening of toekomstig inkomen.
[...]
Maak eens wat over met internet bankieren naar iemand, dan zal je zien dat dit al lang niet meer kan. dat is nog uit de tijd van de overschrijfbewijzen, men ging er toen vanuit dat de bankmedewerker een fout kon maken waardoor terug voorderen op zoon dwingende manier mogelijk was.
In de tijd dat rekening nummers niet met namen werden gecontroleerd heb ik wel eens een fout gemaakt, gelukkig met maar een paar euro, was niet terug te draaien, er zijn ook voorbeelden van mensen die duizenden euro's verkeerd hebben verstuurd, is ook niet terug te draaien, de bank werkt dan wel mee aan het achterhalen van de persoon, want je kan het via de rechter terug vorderen, maar als het dan al op is heb je gewoon pech![]()
Bij een creditcard of een incasso kan je in bezwaar gaan of terug vorderen, maar dit is dan ook een heel ander systeem en niet te vergelijken met een gewone overschrijving.
de initiatief nemer van de betaling is dan niet de houder van de rekening. en dus appels met peren
Andere vormen van oplichting gaan met bitcoin juist veel makkelijker, want anoniem en want niet terug te draaien. hoeveel mensen hebben coins overgemaakt op de belofte een andere terug te krijgen? of een scam waarbij zogenaamd de fork of transitie naar het mainnet voor je wordt geregeld.![]()
in het geval van oplichting gaan er in mijn beleving meer deuren open dan dicht met bitcoin.
Laten we zeggen alles is een shitcoin, Fiat includedMachlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:18:
[...]
Precies, dus op dit moment is BTC gewoon nog een shitcoin.
Sorry hoor maar er is van alle coins maar 1 echte coin die toekomst heeft als je er goed over nadenkt.... VERGE FOR LIFE !wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:23:
[...]
Laten we zeggen alles is een shitcoin, Fiat included
Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:23:
[...]
Sorry hoor maar er is van alle coins maar 1 echte coin die toekomst heeft als je er goed over nadenkt.... VERGE FOR LIFE !

Akelig stil bij Verge de laatste tijd, komt er nog wat leuks aan?Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:23:
[...]
Sorry hoor maar er is van alle coins maar 1 echte coin die toekomst heeft als je er goed over nadenkt.... VERGE FOR LIFE !
Weet niet, misschien het einde?wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:34:
[...]
Akelig stil bij Verge de laatste tijd, komt er nog wat leuks aan?
Vlak voor een bullrun komen de mensen met goudstaven?
Nouja het is niet leuk om geen geld te verdienen.. maar in fomo-en en dan meteen mogelijkerwijs intraday verlies te maken en die misschien wel hard te zien oplopen is nog minder leuk bij zo'n hevige stijging.
Ga zo me goudstaaf omruilen voor bitcoin weer! GOOOOO BTC !A87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:49:
Vlak voor een bullrun komen de mensen met goudstaven?
Mischien liggen er nog een paar op zolder in een berg stof van een meter.Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:50:
[...]
Ga zo me goudstaaf omruilen voor bitcoin weer! GOOOOO BTC !
Maar geen stress tochSahara schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:49:
Nouja het is niet leuk om geen geld te verdienen.. maar in fomo-en en dan meteen mogelijkerwijs intraday verlies te maken en die misschien wel hard te zien oplopen is nog minder leuk bij zo'n hevige stijging.
Is dat nog wel wat waard zo een goudstaaf?A87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:52:
[...]
Mischien liggen er nog een paar op zolder in een berg stof van een meter.
Ziet er allemaal weer leuk uit maar toch verwacht ik nog een harde correctie.. misschien wel heel hard.
Zero.
want.....Pelox schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:57:
Ziet er allemaal weer leuk uit maar toch verwacht ik nog een harde correctie.. misschien wel heel hard.
Hmmmmmm en toch ziet dit er niet heel fris uit.
Ja de zon schijnt, ja we gaan lekker omhoog maar nee binnen nu (3.9k) en 4k zie ik dit weer omdraaien.
Hoogste tijd om alvast 50% van de winst binnen te harken (er zijn vervelendere dingen die je op maandag kan doen). Met de andere 50% wacht ik eens even op hoe de markt tussen 16.00 en 17.00 reageert.
Ja de zon schijnt, ja we gaan lekker omhoog maar nee binnen nu (3.9k) en 4k zie ik dit weer omdraaien.
Hoogste tijd om alvast 50% van de winst binnen te harken (er zijn vervelendere dingen die je op maandag kan doen). Met de andere 50% wacht ik eens even op hoe de markt tussen 16.00 en 17.00 reageert.
Die BTC moet toch een keer de driehoek uit boven 3900
Tot hoe hoog gaan we PilatuS voordat we weer terug vallen.
Durf je een voorspelling aan?
Zit nu al maandenlang in die kut driehoek sinds 22 November. De momentum is ook te lang sideways op de daily.Pelox schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:01:
[...]
Omdat het kan, jij denkt dat we nu gelijk naar de maan gaan?
En de prijs ging afgelopen dag niet in 1 klap omhoog zoals met 1 trader die 1 pump doet.
RSI is bezig in een opwaardse move omhoog
Zo toch wel raar zijjn om dan weer sideways te gaan voor een tijdje en dan omlaag.... Dat kan ook niet eindeloos zo gaan...
[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 15:15 ]
Ik denk dat we wel redelijk snel een correctie gaan zien nu.wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:00:
[...]
Tot hoe hoog gaan we PilatuS voordat we weer terug vallen.
Durf je een voorspelling aan?
Dan kan je ook maar beter niet in een alt coin zitten. Maar goed, bear market vanaf januari 2018 heeft mijn FOMO drang al tot hele lage niveaus teruggebracht. Moonboys zijn net stieren en een rode lap, elke stijging is bewijs dat de bullrun is begonnen. Keer op keer volgde er een enorme rode candle. Maar wellicht deze keer niet. Wie het weet mag het zeggenPilatuS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:11:
[...]
Ik denk dat we wel redelijk snel een correctie gaan zien nu.
OF grotere groene torens met veel meer volume....PilatuS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:11:
[...]
Het is sinds februari 2018 één grote correctie.PilatuS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:11:
[...]
Dat zou dan de eerste keer zijn dat iets alleen maar omhoog gaat en geen correcties doet.A87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:16:
[...]
OF grotere groene torens met veel meer volume....
Verwijderd
Haha mooi he die twijfel. Nu al winst pakken, of toch nog even wachten. Ach we gaan het zien de komende uren/dagen. Gewoon de boel in de gaten houden en/of stop losses instellen.
Maar als het toch eens zo door ging...
Maar als het toch eens zo door ging...
heerlijk die fomo
BULLRUN IS GESTART. BERENMARKT IS AFGELOPEN
BULLRUN IS GESTART. BERENMARKT IS AFGELOPEN
Ik vind dit wel een +1 waard want QFT.ScreamGT schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:17:
[...]
Het is sinds februari 2018 één grote correctie.
We zijn in een continue downtrend, en telkens als een coin meer dan +3% doet hoor je, zelfs als je alleen bent, allemaal stemmen om je heen fluisteren: "correctie".
Er is in het verleden wel vaker iets cools gebeurd. Is deze collectieve correctie-chant misschien een overlevingsmechanisme, zo van als we elkaar allemaal pessimistisch houden, dan hoeft er straks niemand te huilen?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Mooi moment om weer eens te aanschouwen hoe de TA-grafieken uitvallen. Vind het net economen; geven ongevraagd voorspellingen en nemen hard stellingen in bij nieuwsprogramma's en als je ze confronteert dat het (weer) fout was, komen ze aan met alle variabelen waardoor ze het niet konden weten.
Waarschijnlijk stort heel deze mooie groene toren om exact 17.00u cet om.
Waarom precies om 17.00u?? Geen idee, maar dit is vrijwel iedere dag het geval.
[ Voor 36% gewijzigd door Pelox op 18-02-2019 15:28 ]
Zero.
heeft dat niet te maken met de stand van de sterren?Pelox schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:27:
Waarschijnlijk stort heel deze mooie groene toren om exact 17.00u cet om.
Zou goed kunnen.. ik denk persoonlijk dat het te maken heeft met mijn aura in combinatie met Bio Energeticabie100 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:31:
[...]
heeft dat niet te maken met de stand van de sterren?
Zero.
Deze verhoging heeft waarschijnlijk te maken met Azië die wakker is, Chinees nieuwjaar, Wallstreet bonussen of volle maan. Of een combinatie hiervan.
De huidige bid/ask bij Binance BTC ziet er interessant uit: http://i.share.pho.to/f3a3c4dd_o.png
Misselijk gewoon dat sommige whales met 500 BTC tegelijk spelen.
[ Voor 25% gewijzigd door Sahara op 18-02-2019 15:49 ]
BTC is sinds begin van het ontstaan een stijgende lijn geweest. Er zijn idd zeer kortstondige periodes geweest dat het méér waard is geweest ja, maar daar moet je niet op rekenen.twain4me schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:20:
[...]
En bij BTC barst de bubble eens in de zoveel jaar..
Zie boven.ook niet handig als je aan het sparen bent voor een uitbouw, kan je ineens alleen een konijnenhok neerzetten.
Wat alleen een voordeel is in een samenleving gebaseerd op schulden. Ik wil graag schuldenvrij leven, dan heb ik geen zak aan die waardedalingEn ja iedereens geld is minder waard geworden , maar daardoor is de gezamelijke schulden ook minder hoog geworden. (en dat wordt er nooit bij verteld)
Kun je trouwens proberen om niet na elke punt op enter te duwen?
En:Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:07:
[...]
En als de stroom uit valt dan kan je er niks meer mee. Kan me December/Januari 2018/2019 nog herinneren. Ging echt heel erg snel toen het versturen van crypto
Kunnen we ophouden met tijdelijke problemen als permanent te beschouwen?wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:10:
[...]
Leuk allemaal , maar punt is wel zodra we weer in de mooie bull periode zitten je echt geen btc wilt gaan versturen.
Duur en traag.
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 18-02-2019 15:55 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die walls heb ik gisteren ook gezien, maar het is puur een spelletje spelen. Er wordt 9 van de 10x weinig echt gekocht of verkocht van die walls voor ze weer weg zijn.Sahara schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:46:
De huidige bid/ask bij Binance BTC ziet er interessant uit: http://i.share.pho.to/f3a3c4dd_o.png
Verwijderd
We zitten helemaal niet in het begin van een bullrun.
We staan op het begin van een bull rally.
Definitie bull rally: Langere periode waarin de koers van crypto blijft stijgen. Als het over een korte periode stijgt wordt dit ook wel een bull run genoemd.
Bull. Bullish. Bull cycle. Bull market. Bullrun. Bull rally. Fomo. Shitcoins. HODL. Moon. Independently financially independent. Lambo. Hookers. Cocain. Global power shutdown. Panic. Poor. No gold. No fiat. No crypto. No water. Toilet reservoir.
Definitie bull rally: Langere periode waarin de koers van crypto blijft stijgen. Als het over een korte periode stijgt wordt dit ook wel een bull run genoemd.
Bull. Bullish. Bull cycle. Bull market. Bullrun. Bull rally. Fomo. Shitcoins. HODL. Moon. Independently financially independent. Lambo. Hookers. Cocain. Global power shutdown. Panic. Poor. No gold. No fiat. No crypto. No water. Toilet reservoir.
Iedereen is wakker. We zitten weer boven de 200 BTC transacties per seconde. Er kunnen er maar 7 per seconde verwerkt worden. Dus weer flinke wachtrijen.
Dit hadden we dus ook meer dan een jaar geleden. Toen kregen we haastige forks en lightning network enzo, maar effectief is er dus nog niets verbeterd.
Dit hadden we dus ook meer dan een jaar geleden. Toen kregen we haastige forks en lightning network enzo, maar effectief is er dus nog niets verbeterd.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Kreeg op me kop net van @.oisyn toen ik dit zei dus pas maar op!Sando schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:03:
Iedereen is wakker. We zitten weer boven de 200 BTC transacties per seconde. Er kunnen er maar 7 per seconde verwerkt worden. Dus weer flinke wachtrijen.
Bitcoin Cash en bitcoin SV gaan bitcoin vervangen.
Weg
Kan niet andersNew Yorker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:09:
Ah.. mensen beginnen weer complete bullshit te posten. Moon!
Ik ben benieuwd wanneer de eerste Gulden shill weer opduikt.
Ik mis de hashtags #durftevragen #fitmom #whenmoonVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:59:
We zitten helemaal niet in het begin van een bullrun.
Zero.
Die gasten houden een winterslaap.Luuk schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:15:
Ah.. mensen beginnen weer complete bullshit te posten. Moon!![]()
Weg
Machlah schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:06:
[...]
Kreeg op me kop net van @.oisyn toen ik dit zei dus pas maar op!
Iemand nog NEM holder?
Zojuist zijn de NEM Foundation en NEM Labs (formerly NEM Europe) community POI votes over de treshold van 3% gekomen. Beiden met uitgebreide proposals, met prio op het gebruiksklaar maken van "Catapult", de Half-Life 3 van NEM.
Nog twee dagen te gaan, maar met 95% "yes" lijken beide voorstellen het te halen. Daarmee krijgen ze community funding voor het komende jaar.
Onder de vorige NEM Foundation waren er wat gedoetjes. Ben benieuwd hoe deze foundation het er vanaf brengt. In ieder geval is Alex, de blonde dame van Inside NEM, straks de nieuwe president, tenzij er een enorme whale tegen gaat stemmen.
Zojuist zijn de NEM Foundation en NEM Labs (formerly NEM Europe) community POI votes over de treshold van 3% gekomen. Beiden met uitgebreide proposals, met prio op het gebruiksklaar maken van "Catapult", de Half-Life 3 van NEM.
Nog twee dagen te gaan, maar met 95% "yes" lijken beide voorstellen het te halen. Daarmee krijgen ze community funding voor het komende jaar.
Onder de vorige NEM Foundation waren er wat gedoetjes. Ben benieuwd hoe deze foundation het er vanaf brengt. In ieder geval is Alex, de blonde dame van Inside NEM, straks de nieuwe president, tenzij er een enorme whale tegen gaat stemmen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Haha... 'ik koop ze voor de nostalgie', die heb ik vaak voorbij zien komen.
Over wie heb je het preciesLuuk schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:15:
Ah.. mensen beginnen weer complete bullshit te posten. Moon!
Deze voldoet toch wel genoeg ?
Ik ben ooit een van de deelnemers aan de ICO geweest. Een hele tijd geleden heb ik eigenlijk alles verkocht. De roadmap was onduidelijk, wat catapult nou eigenlijk inhoud was toen erg vaag om het maar niet te hebben over de uiteindelijk usecase.Sando schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:18:
Iemand nog NEM holder?
Verwijderd
Bitcoin SV is de echte Bitcoin!!1!!1 #raaskalraaskal
Of NLG natuurlijk. Die gaat het ook ver schoppen. #workingwebsitegreatteam
Bitcoin Private BTCP gaat het worden natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:52:
Mix van verge en btc.
Wat wil je nog meer.
[ Voor 7% gewijzigd door wehave op 18-02-2019 16:54 ]
fuck NLG ik wil de E-Gulden... heb er nog 50 van, die werden hier gratis uitgedeeld in 2013 ofsoVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:52:
8====D
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 16:57 ]
Die coin werd paar keer door McAfee genoemd...wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:54:
[...]
Bitcoin Private BTCP gaat het worden natuurlijk.
Mix van verge en btc.
Wat wil je nog meer.
Weg
dan is het 100% zeker, de nieuwe BTCNew Yorker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:59:
[...]
Die coin werd paar keer door McAfee genoemd...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!