ETH heeft er zin in vandaag!
Sta jij ook te schreeuwen dat het Nederlands elftal wel even WK wordt als ze in de eerste wedstrijd een doelpunt maken?
ik welTurbo-Puppy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:04:
[...]
Sta jij ook te schreeuwen dat het Nederlands elftal wel even WK wordt als ze in de eerste wedstrijd een doelpunt maken?
Klopt, maar ik zou een smallcap pump niet vergelijken met een highcap run.New Yorker schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:46:
ARK doet beter
Hoe vaak heeft dat er ook alweer toe geleid dat die grote gouden beker ook mee naar Nederland ging?
Dat komt omdat er in een ander land meer mensen stonden te schreeuwen bij hun eerste doelpunt... zo raar is dat nietTurbo-Puppy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:21:
[...]
Hoe vaak heeft dat er ook alweer toe geleid dat die grote gouden beker ook mee naar Nederland ging?
Potentie voor GUTS is gigantisch.
Dit soort events 'ticken' ook aan in aantallen:
https://www.telegraaf.nl/...lijk-nooit-een-kans-gehad
Ook festivals als Tomorrowland (400.000 bezoekers/tickets?):
https://www.telegraaf.nl/...rthandel-wat-hier-gebeurt
Helaas nog geen GUTS/GET benaming in artikel ondanks duiding in eenVandaag.
potato potatoePilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:17:
[...]
Klopt, maar ik zou een smallcap pump niet vergelijken met een highcap run.
geld is geld...
Klopt
Wow, ETH begint zijn eigen bullrun. Altijd lekker thuiskomen met zo'n mooie stijging!
Ben wel benieuwd hoe ver dit gaat? Ik vind 'm nu al wel een tikkeltje aan de hoge kant. Ik zet wel 'n SL, zie het wel.
Ben wel benieuwd hoe ver dit gaat? Ik vind 'm nu al wel een tikkeltje aan de hoge kant. Ik zet wel 'n SL, zie het wel.
Even kijken wat BTC doet. Mocht die willen gaat ETH als een idioot. ETH heeft nog wat weerstand tot rond de 133 ongeveer, maar komt ie daar doorheen dan wordt het een run als LTC heeft gedaan.Tominatie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:58:
Wow, ETH begint zijn eigen bullrun. Altijd lekker thuiskomen met zo'n mooie stijging!
Wel een erg tricky punt waar we nu zitten. De longs zijn nog steeds gigantisch en dat is erg link, maar los van dat vind ik dat het er best goed uitziet zo even. Na de run omhoog die weer faalde had ik eerder omlaag verwacht dan het stabiele wat we nu zien bij BTC en andere coins die goed bezig zijn. Ik vind het nog wel erg link waar we nu zitten, maar 100% bear kan ik ook niet zijn
Ik kan ook niet 100% bear zijn, alhoewel ik coins als ETH wel enorme bubbels vind maargoed d'r valt geld op te verdienen dus mij hoor je niet klagen. Beetje daytraden zo altijd lekker!PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:08:
[...]
Even kijken wat BTC doet. Mocht die willen gaat ETH als een idioot. ETH heeft nog wat weerstand tot rond de 133 ongeveer, maar komt ie daar doorheen dan wordt het een run als LTC heeft gedaan.
Wel een erg tricky punt waar we nu zitten. De longs zijn nog steeds gigantisch en dat is erg link, maar los van dat vind ik dat het er best goed uitziet zo even. Na de run omhoog die weer faalde had ik eerder omlaag verwacht dan het stabiele wat we nu zien bij BTC en andere coins die goed bezig zijn. Ik vind het nog wel erg link waar we nu zitten, maar 100% bear kan ik ook niet zijn
De markt is wel erg mooi groen vandaag! Veel altcoins toch weer met 'n run, mooi om te zien. Denk wel een tijdelijke opleving maarja we zullen 't meemaken.
Ik heb ETH @ 117 USDT gekocht en het lukt mij nog steeds ze in de lokale wallet te laten staan. Het gaat nu inderdaad ook wel kriebelen om te verkopen voordat hij mogelijk weer daalt. Maarja, daarom staan ze niet meer op een exchange, gewoon accepteren en vasthouden
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Niet bang dat BTC nog een keer een dump doet naar sub 3k en de rest mee gaat ?Taro schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:11:
Ik heb ETH @ 117 USDT gekocht en het lukt mij nog steeds ze in de lokale wallet te laten staan. Het gaat nu inderdaad ook wel kriebelen om te verkopen voordat hij mogelijk weer daalt. Maarja, daarom staan ze niet meer op een exchange, gewoon accepteren en vasthouden
Ben je tegenwoordig holder geworden?Taro schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:11:
Ik ben echt dramatisch met holden, maar dat komt ook gewoon omdat ik toch wel een "vreemd" gevoel heb bij deze markt, eigenlijk weet ik stiekem wel dat dit een bubbeltje is. Veel coins hebben gewoon geen enkele "waarde" om te holden zegmaar. Op zo'n GET / BNB na dan.
Wel respect man

Heb 1 keer wat gehodl op me Ledger maar de eerstvolgende stijging gelijk weer naar de exchange gestuurd. Ik kan 't echt gewoon niet.
ETH heeft ook echt schijt aan de TA indicatoren, krijg al de hele dag meldingen als "ETHUSD extremely overbought"/"bearish divergence on the 1 hour".
Blijft maar gaan gek genoeg. Heb m'n S/L al verhoogd naar $130 USD. Kan telkens opschuiven op deze manier haha.
Blijft maar gaan gek genoeg. Heb m'n S/L al verhoogd naar $130 USD. Kan telkens opschuiven op deze manier haha.
Wanneer ik denk dat de bullmarkt is begonnen dan ga ik wel holden, daar is bijna niet tegenop te traden op wat grote correcties na, maar zelfs dat is lastig. Alleen zolang we daar nog niet zijn durf ik nog niet naar holden te gaan. Misschien gaan we vanuit hier naar 5k en hoger voor BTC, maar nog een dikke run omlaag naar 2800 ofzo zou mij niets verbazen.
Jazeker wel, zoals laatst al aangegeven weet ik niet zeker of we de bodem al hebben gezien. Maar, vooralsnog bevalt dit prima zo. Ik heb nu: BTC, ETH, EOS, ADA, NEO, LTC, BNB, BPT, ZEC, QTUM en DGD lokaal staan. Edit: BPT op Blockport staan.PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:13:
[...]
Niet bang dat BTC nog een keer een dump doet naar sub 3k en de rest mee gaat ?
ONT staat nog wel op Binance ivm het ONG gebeuren gisteren, nog 2 leuke ritjes mee gemaakt en eigenlijk moet ik die vanavond nog terugsturen van mijzelf.
Zag laatst ergens een uitspraak staan, kwam er op neer dat een daling meer of minder uiteindelijk over een paar jaar tijd allemaal gerommel in de marge is. Je kunt het toch niet perfect timen. En tot nu toe zit ik ruim in de plus in die paar weken tijd, het geeft daarnaast ook wel veel rust dat je toch niet snel kunt verkopen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Begin toch wel bullish te worden man! Vandaag ook heerlijk weertje, de betere tijden komen er aan!PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:18:
Wanneer ik denk dat de bullmarkt is begonnen dan ga ik wel holden, daar is bijna niet tegenop te traden op wat grote correcties na, maar zelfs dat is lastig. Alleen zolang we daar nog niet zijn durf ik nog niet naar holden te gaan. Misschien gaan we vanuit hier naar 5k en hoger voor BTC, maar nog een dikke run omlaag naar 2800 ofzo zou mij niets verbazen.
Maar stiekem heb je toch dat gevoel dat 't elk moment ook weer als een baksteen in elkaar kan vallen. De ingrediënten zijn echt aanwezig voor een dump van enorme grootte.
reken je niet rijkTimberly2 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:50:
Potentie voor GUTS is gigantisch.
Gemiddeld heeft feyenoord maar 5000 kaarten voor vrije verkoop per wedstrijd.Tegen ajax is dit iets meer omdat dan het uitvak dan ook thuisvak is. maar hoogst waarschijnlijk heeft de club dan ook meer kaarten voor relaties etc. dus als het er 6000 zijn zal het veel zijn.
vandaar dat het niet zo vreemd is dat meneer geen kaartje kon kopen.
ons mooie stadion is gewoon teklein
[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 17-02-2019 22:27 ]
Die uitspraak was er op 6k natuurlijk ook. Dan na wat tijd 2x zoveel kunnen kopen of op 50% verlies staan maakt die uitspraak toch wat minder mooi. Tuurlijk als BTC over zeg 5 jaar op weet ik veel wat staat ruim boven die 6k maakt het weinig uit. Alleen de mogelijkheid hebben om te handelen zoals wij hebben en grote dalingen uit te zitten is toch wel een dik verschil. Sowieso mooi dat je leuk in de plus staat, maar stel BTC doet sub 3k ga je wel dik in min. Het verbaasd mij eigenlijk toch wel dat je in deze tijd naar hold modus bent gegaan. Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik vind het nogal een risico en ook een onnodig risico om alles lokaal te hebben mocht BTC nog een dikke dump maken.Taro schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Zag laatst ergens een uitspraak staan, kwam er op neer dat een daling meer of minder uiteindelijk over een paar jaar tijd allemaal gerommel in de marge is. Je kunt het toch niet perfect timen. En tot nu toe zit ik ruim in de plus in die paar weken tijd, het geeft daarnaast ook wel veel rust dat je toch niet snel kunt verkopen.
Om eerlijk te zijn kan ik deze ADHD BTC van de afgelopen 8 uur nauwelijks serieus nemen d.w.z. dat BTC substantieel hoger gaat en blijft, het is nu erg pump en dump met even een harde stijging en dan meteen weer een dal, dat het toch wel dik in zit dat er binnenkort weer een dikke rode candle op de BTC en daarmee alts horizon verschijnt. Het is te onnatuurlijk, dat dit sooner then later een stevige correctie krijgt imho.
Ik vind BTC op dit moment eigenlijk precies zitten tussen bull en bear modus. Het wil niet omhoog, maar de dikke Bart dump is er ook nog niet gekomen. Dat het niet omhoog wil is slecht, maar dat het niet dumpt is goed. Ik durf het op dit moment echt niet te zeggen wat het worden. 2 dagen terug was ik nog volledig bear, maar de dump is er nog steeds niet en iedere dip wordt opgekocht. Alleen die longs vind ik erg tricky op dit moment. Die zitten nu rond het niveau van toen we de 6k dump kregen.
Klopt en als je het zo bekijkt moet je ook wel heeeeel veel lange termijn vertrouwen hebben. Als ik deze markt objectief bekijk zie ik eigenlijk veel lucht dat alsnog miljarden aan marketcap heeft. Dus dan trade ik toch liever. Ben zelf nog niet echt overtuigt van de waarde van deze markt, dus holden lijkt mij dan toch ietwat naïef (enja, heb zelf ook een tijd projecten gehold en pittig verlies gepakt - toend'r tijd was ik ook naïef).PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:28:
[...]
Die uitspraak was er op 6k natuurlijk ook. Dan na wat tijd 2x zoveel kunnen kopen of op 50% verlies staan maakt die uitspraak toch wat minder mooi. Tuurlijk als BTC over zeg 5 jaar op weet ik veel wat staat ruim boven die 6k maakt het weinig uit. Alleen de mogelijkheid hebben om te handelen zoals wij hebben en grote dalingen uit te zitten is toch wel een dik verschil. Sowieso mooi dat je leuk in de plus staat, maar stel BTC doet sub 3k ga je wel dik in min. Het verbaasd mij eigenlijk toch wel dat je in deze tijd naar hold modus bent gegaan. Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik vind het nogal een risico en ook een onnodig risico om alles lokaal te hebben mocht BTC nog een dikke dump maken.
Lekker speculeren is ook niet verkeerd!
Deze pump van nu weer.. gaat te hard en is te stijl omhoog. Dit zal net als vanmiddag weer een lange verticale rode candle geven naast die stijgende groene candle. Met de beste bedoelingen van een bull kan je niet beredeneren dat dit een normale stijging is, het is veel te geforceerd. Maar ja het is zoals het is.PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:31:
Ik vind BTC op dit moment eigenlijk precies zitten tussen bull en bear modus. Het wil niet omhoog, maar de dikke Bart dump is er ook nog niet gekomen. Dat het niet omhoog wil is slecht, maar dat het niet dumpt is goed. Ik durf het op dit moment echt niet te zeggen wat het worden. 2 dagen terug was ik nog volledig bear, maar de dump is er nog steeds niet en iedere dip wordt opgekocht. Alleen die longs vind ik erg tricky op dit moment. Die zitten nu rond het niveau van toen we de 6k dump kregen.
Opzich mee eens hoor, maar met alles wat ik vandaag zie neemt het twijfelen toe. Ik was echt 100% bear, maar nu gewoon een stuk minder.Sahara schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:35:
[...]
Deze pump van nu weer.. gaat te hard en is te stijl omhoog. Dit zal net als vanmiddag weer een lange verticale rode candle geven naast die stijgende groene candle. Met de beste bedoelingen van een bull kan je niet beredeneren dat dit een normale stijging is, het is veel te geforceerd. Maar ja het is zoals het is.
Haha moest ik 5mil hebben zou ik geen BTC meer kopen hoor. Zag net buy order op amfeed passeren, das toch zot bedrag!twain4me schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:35:
@dabla maak wat naar ons over dan! of waarschuw minstens.
jaja barts zijn simpel te voorspellen zolang ze maar niet te breedt worden of je geen idee hebt of het nu de beurt is voor een inverse of normale bart...PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Opzich mee eens hoor, maar met alles wat ik vandaag zien neemt het twijfelen toe. Ik was echt 100% bear, maar nu gewoon een stuk minder.
eigenlijk zijn ze helemaal niet zo goed te voorspellen...
Wat willen mensen met geld ? Meer geld !dabla schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Haha moest ik 5mil hebben zou ik geen BTC meer kopen hoor.
voor 1 btc wel, voor een boel btc kan het meevallendabla schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Haha moest ik 5mil hebben zou ik geen BTC meer kopen hoor. Zag net buy order op amfeed passeren, das toch zot bedrag!
Je kan dit terecht een slecht idee vinden, maar ik begrijp @Taro. Ikzelf heb ook gekocht omdat ik er nu 1 kon kopen, wat als dit de bodem was? Dan zal ik nooit meer 1 kunnen kopen voor dit bedrag...PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:28:
[...]
Die uitspraak was er op 6k natuurlijk ook. Dan na wat tijd 2x zoveel kunnen kopen of op 50% verlies staan maakt die uitspraak toch wat minder mooi. Tuurlijk als BTC over zeg 5 jaar op weet ik veel wat staat ruim boven die 6k maakt het weinig uit. Alleen de mogelijkheid hebben om te handelen zoals wij hebben en grote dalingen uit te zitten is toch wel een dik verschil. Sowieso mooi dat je leuk in de plus staat, maar stel BTC doet sub 3k ga je wel dik in min. Het verbaasd mij eigenlijk toch wel dat je in deze tijd naar hold modus bent gegaan. Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik vind het nogal een risico en ook een onnodig risico om alles lokaal te hebben mocht BTC nog een dikke dump maken.
ja anders wordt je vanzelf arm, pakt de inflatie je niet, neukt de vermogensbelasting je wel.

@PilatuS Helemaal mee eens hoor, maar zie Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7".
Ik had vorige maand bijv. >150 BTC handelsvolume op Binance, betaalde dus ook het bijbehorende aantal BNB, en stak er ook enorm veel tijd in. Ik heb nu de pf die ik wilde hebben, ik zal de details niet geven, maar iedere andere OCD'er zou hem ook prachtig vinden
Als het daalt: Prima, als het stijgt: Prima. En het is niet definitief, als we echt sub 3200 gaan kan ik zo alles binnen een uur alsnog verkopen. Het geeft ook wel rust om het gewoon als verloren te beschouwen, je zit niet meer constant naar iedere rode candle te staren alsof je direct actie moet ondernemen. En de tijd die ik over hou steek ik weer in hobby's en wat extra aandacht voor mijn gezin, je leeft immers maar één keer.
En het is prima mogelijk dat we de bodem al hebben gezien, dan ben ik mooi op tijd ingestapt
Ik had vorige maand bijv. >150 BTC handelsvolume op Binance, betaalde dus ook het bijbehorende aantal BNB, en stak er ook enorm veel tijd in. Ik heb nu de pf die ik wilde hebben, ik zal de details niet geven, maar iedere andere OCD'er zou hem ook prachtig vinden
Als het daalt: Prima, als het stijgt: Prima. En het is niet definitief, als we echt sub 3200 gaan kan ik zo alles binnen een uur alsnog verkopen. Het geeft ook wel rust om het gewoon als verloren te beschouwen, je zit niet meer constant naar iedere rode candle te staren alsof je direct actie moet ondernemen. En de tijd die ik over hou steek ik weer in hobby's en wat extra aandacht voor mijn gezin, je leeft immers maar één keer.
En het is prima mogelijk dat we de bodem al hebben gezien, dan ben ik mooi op tijd ingestapt
Taro heeft de mogelijkheid om een stop loss te zetten op winst op een exchange mocht er een dump komen. Je kan nu prima naar hold modus gaan, maar dat is een risico wat niet eens nodig is.dabla schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:44:
[...]
Je kan dit terecht een slecht idee vinden, maar ik begrijp @Taro. Ikzelf heb ook gekocht omdat ik er nu 1 kon kopen, wat als dit de bodem was? Dan zal ik nooit meer 1 kunnen kopen voor dit bedrag...
En wat als dit niet de bodem was en je er 2 kon kopen zonder risico te nemen dat het niet de bodem was ?
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 17-02-2019 22:46 ]
K
Klopt, zoals je zegt, mensen met (héél véél) geld.
dan koop je toch 4x een kwart. of 10x 1/10edabla schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:44:
[...]
Je kan dit terecht een slecht idee vinden, maar ik begrijp @Taro. Ikzelf heb ook gekocht omdat ik er nu 1 kon kopen, wat als dit de bodem was? Dan zal ik nooit meer 1 kunnen kopen voor dit bedrag...
wat ik heb geleerd is dat je niet te snel moet denken dit is de bodem
kom je op een stabiel laag stukje koop je in maar ik ga zeker niet 100% dca heeft zo zijn voordeel,.
@Taro ocd wint altijd van commen sense
laten we zeggen dat het erg goed is dat binance geen vaste fee per transactie heeft
[ Voor 11% gewijzigd door twain4me op 17-02-2019 22:53 ]
Ik hoop echt dat we de bodem hebben gehad hoor. Alleen, holy shit wat heb ik mensen dat horen zeggen op de 6k. Positieve nieuwsberichten, FOMO, TA's en ga zo maar door. We zullen toch echt flink omhoog moeten gaan wil er iets van zekerheid zijn dat we de bodem hebben gehad. We zitten voorlopig nog steeds in een driehoek net zoals vanaf de 20k tot 6k die omlaag kan uitbreken naar een nieuwe low. Als BTC nu 100 dollar omhoog schiet is er nog niets aan veranderd. Damn wat wil ik een nieuwe bullmarket, maar ik blijf voorzichtig want we weten allemaal hoe het kan gaan.
Je hebt gelijk, maar heb ook geen zin meer in dat traden, mijn doel was 1 te kunnen kopen en dat is nu gelukt, ook al daalt hij alsnog verder, wat perfect mogelijk is, er komen mooie tijden aan.twain4me schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:50:
[...]
dan koop je toch 4x een kwart. of 10x 1/10e
wat ik heb geleerd is dat je niet te snel moet denken dit is de bodem
kom je op een stabiel laag stukje koop je in maar ik ga zeker niet 100% dca heeft zo zijn voordeel,.
Deze tweet geeft ook mooi aan waar we nu zitten.
https://twitter.com/CryptoDonAlt/status/1097252982004084736
Dik omhoog of dik omlaag.
https://twitter.com/CryptoDonAlt/status/1097252982004084736
Dik omhoog of dik omlaag.
ik vraag me echt af hoe we door de 6K heen moeten komen, daar zit echt nog wel een dikke hodle die op 6k gewoon als eigen geldje verkocht gaat worden.
Verschil moet toen, en ik zeg dit niet omdat ikzelf nu hodl, is dat er nu heel veel overtuigd zijn dat we nog lager gaan, en ook deze marktbewerkingen moe zijn, en dus negatief blijven.PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:53:
Ik hoop echt dat we de bodem hebben gehad hoor. Alleen, holy shit wat heb ik mensen dat horen zeggen op de 6k. Positieve nieuwsberichten, FOMO, TA's en ga zo maar door. We zullen toch echt flink omhoog moeten gaan wil er iets van zekerheid zijn dat we de bodem hebben gehad. We zitten voorlopig nog steeds in een driehoek net zoals vanaf de 20k tot 6k die omlaag kan uitbreken naar een nieuwe low. Als BTC nu 100 dollar omhoog schiet is er nog niets aan veranderd. Damn wat wil ik een nieuwe bullmarket, maar ik blijf voorzichtig want we weten allemaal hoe het kan gaan.
Op 6k verkoop ik, om lager in te kopen, die gaan we niet van de eerste keer doorbreken, heavy support wordt heavy resistance.twain4me schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:56:
ik vraag me echt af hoe we door de 6K heen moeten komen, daar zit echt nog wel een dikke hodle die op 6k gewoon als eigen geldje verkocht gaat worden.
Iemand die voor dat bedrag koopt doet dit waarschijnlijk voor de hold en heeft sowieso nog 50 miljoen staan. Stop 10% van wat je over hebt in BTC, gaat het naar 0, jammer dan. Lekker holden de komende 3 jaar en dik binnen lopen. Mensen die met die bedragen gooien hebben zo veel geld dat 5 miljoen een leuke investering is.dabla schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:00:
Degene die daarnet 5Mil aan BTC heeft gekocht zal nu toch ook beginnen te zweten.
Pff, kan niet wachten op 6000. Dan verkoop ik waarschijnlijk de overige btc die ik nu nog heb staan. Prachtig prijsje en dan ga ik lekker genieten van de verdiende centen. Voor nu probeer ik zoveel mogelijk btc te traden en we zien 't wel. Hier en daar ritjes pakken en de dalingen proberen te ontwijken.twain4me schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:56:
Denk ook echt dat die 6k een enorme weerstand gaat worden als we er nog komen

Zal best wel een uitdaging worden, maar dat is op dit moment echt totaal irrelevant. Om bij de 6k uit te komen moet Bitcoin nog ruim 65% stijgen vanaf hier. Denk dat BTC nog heel wat meer uitdagingen tegenkomt tot de 6k.twain4me schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:56:
De 6k breken en daarna testen als support is een nieuwe bullmarket
Wie weet zitten we eind dit jaar of begin volgend jaar op 6K...Swaha schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:02:
[...]
Zal best wel een uitdaging worden, maar dat is op dit moment echt totaal irrelevant. Om bij de 6k uit te komen moet Bitcoin nog ruim 65% stijgen vanaf hier. Denk dat BTC nog heel wat meer uitdagingen tegenkomt tot de 6k.
Mijn eerste volledige bullmarket. Kan niet wachtenPilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:03:
Rookworst zonder r is ook worst.
Dat hangt natuurlijk af van hoe je handeld, voor de hodl zoals @dabla zal je er toch rekening mee moeten houdenSwaha schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:02:
[...]
Zal best wel een uitdaging worden, maar dat is op dit moment echt totaal irrelevant. Om bij de 6k uit te komen moet Bitcoin ruim 65% vanaf hier. Denk dat BTC nog heel wat meer uitdagingen tegenkomt tot de 6k.
het zal niet voor niets zijn target zijn ( net als die van mij overegens)
edit: en @Tominatie
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 17-02-2019 23:07 ]
Ik zie trouwens dat er net wat mensen short zijn gegaan op ETH rond de 132. Tegen de weerstand aan en BTC die weer stopt, kan ze geen ongelijk geven.
geloof dat iedereen hier dan verkoopt... dus we pleuren gewoon terug naar 4000PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:03:

Yep ziet er zo naar uit.PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:06:
Ik zie trouwens dat er net wat mensen short zijn gegaan op ETH rond de 132. Tegen de weerstand aan en BTC die weer stopt, kan ze geen ongelijk geven.
Ik zou eerlijk gezegd niet lekker slapen als ik met zo'n instabiele landmijn zou gaan slapen als BTC nu is. Ff knipperen met je ogen en het staat 20 punten hoger, nog een keer knipperen en het staat 30 punten lager. Als iemand 5 miljoen kan missen om in crypto te steken, zullen er ook wel meer van zulke whales zijn met diepe zakken die met een marketsell van x miljoen ons in no time rekt kunnen maken. Vergeet niet dat bijna elke lange groene kaars opgevolgd wordt door een even lange of nog langere rode kaars. Damn ik ben op eens weer in een relaxed modus met m'n USDT. Win niks, maar verlies ook niks.
stop eens met knipperen!Sahara schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:07:
Ik zou eerlijk gezegd niet lekker slapen als ik met zo'n instabiele landmijn zou gaan slapen als BTC nu is. Ff knipperen met je ogen en het staat 20 punten hoger, nog een keer knipperen en het staat 30 punten lager. Als iemand 5 miljoen kan missen om in crypto te steken, zullen er ook wel meer van zulke whales zijn met diepe zakken die met een marketsell van x miljoen ons in no time rekt kunnen maken. Vergeet niet dat bijna elke lange groene kaars opgevolgd wordt door een even lange of nog langere rode kaars. Damn ik ben op eens weer in een relaxed modus met m'n USDT. Win niks, maar verlies ook niks.
Vandaar het breken en testen als support. Er tegenaan tikken zegt niets. Er doorheen gaan en testen als support en er dus boven blijven, dat het waar het om gaattwain4me schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:07:
[...]
geloof dat iedereen hier dan verkoopt... dus we pleuren gewoon terug naar 4000
Ik ga lekker slapen straks. S'L'je ingesteld en we zien wel hoe laag de dump ons gaat brengen.Sahara schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:07:
Ik vind ETH echt rijp voor een correctie, van 100 naar 130 in een paar daagjes. Das enorm.
Maarja het blijft crypto.
Gelijk heb je. Oversold of overbought zegt niet altijd wat. Vorige week deed LTC even 30% in 24 uur. Inderdaad lekker die stop loss zetten en wakker worden met winst of heel veel winstTominatie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:10:
[...]
Ik ga lekker slapen straks. S'L'je ingesteld en we zien wel hoe laag de dump ons gaat brengen.
Ik vind ETH echt rijp voor een correctie, van 100 naar 130 in een paar daagjes. Das enorm.
Maarja het blijft crypto.
Als je in deze markt voor 5 Miljoen USD aan Bitcoin inkoopt dan doe je dat inderdaad voor de lange termijn en kijk je niet op 10k meer of minder. Als je wel op die 10k verschil gaat letten, dan slaap je ook niet meer en ga je daarnaast verkeerde besluiten nemen.
Vele Bitcoin bear markets hebben ongeveer even lang geduurd als deze. We zijn een enorm percentage gedaald. Als je de grafiek op de log stand zet en bepaalde lijnen gaat trekken, dan komen we nu langzaam aan weer in een fase die inderdaad nog eerst omlaag kan gaan, maar ook heel goed sideways en daarna omhoog kan gaan. En als Bitcoin >20.000 gaat maakt het niet uit of je hem op 3.200 of 2.800 hebt gekocht, natuurlijk, je had 5-10% meer kunnen hebben, maar achteraf is dat altijd makkelijk praten.
Ergens heb ik ook het gevoel dat als we echt sub 2.500 zouden moeten gaan, dat we daar al lang geweest waren. Ik hou er nog steeds rekening mee dat het kan en sta er niet vreemd van te kijken als we zelfs nog naar 1.800 of lager gaan, maar Bitcoin komt er wel weer bovenop. Zoals eerder aangegeven vind ik Bitcoin nog niet meer dan 1 Dollar waard, maar, voor speculatieve doeleinden kan die prima naar >100.000 Dollar en met zijn allen doen we mooi mee aan dat spelletje. En waarom ik nu 8 Dollar voor een NEO betaal? Geen idee, ik ga die smart contracts toch nooit gebruiken en 99% van jullie ook niet, maar, die ATH van 198 Dollar klinkt zo verkeerd nog niet om binnen afzienbare tijd eens te doorbreken. Laat staan een ONT die nog niet beschikbaar was in de vorige bullmarket en een ADA die ik nu 3,25x zo goedkoop heb ingeslagen als in de vorige bullmarket toen ik ze op 12 cent per stuk kocht.
Afijn, het kan vriezen en het kan dooien
Vele Bitcoin bear markets hebben ongeveer even lang geduurd als deze. We zijn een enorm percentage gedaald. Als je de grafiek op de log stand zet en bepaalde lijnen gaat trekken, dan komen we nu langzaam aan weer in een fase die inderdaad nog eerst omlaag kan gaan, maar ook heel goed sideways en daarna omhoog kan gaan. En als Bitcoin >20.000 gaat maakt het niet uit of je hem op 3.200 of 2.800 hebt gekocht, natuurlijk, je had 5-10% meer kunnen hebben, maar achteraf is dat altijd makkelijk praten.
Ergens heb ik ook het gevoel dat als we echt sub 2.500 zouden moeten gaan, dat we daar al lang geweest waren. Ik hou er nog steeds rekening mee dat het kan en sta er niet vreemd van te kijken als we zelfs nog naar 1.800 of lager gaan, maar Bitcoin komt er wel weer bovenop. Zoals eerder aangegeven vind ik Bitcoin nog niet meer dan 1 Dollar waard, maar, voor speculatieve doeleinden kan die prima naar >100.000 Dollar en met zijn allen doen we mooi mee aan dat spelletje. En waarom ik nu 8 Dollar voor een NEO betaal? Geen idee, ik ga die smart contracts toch nooit gebruiken en 99% van jullie ook niet, maar, die ATH van 198 Dollar klinkt zo verkeerd nog niet om binnen afzienbare tijd eens te doorbreken. Laat staan een ONT die nog niet beschikbaar was in de vorige bullmarket en een ADA die ik nu 3,25x zo goedkoop heb ingeslagen als in de vorige bullmarket toen ik ze op 12 cent per stuk kocht.
Afijn, het kan vriezen en het kan dooien
Zo is dat Taro
Daarom dat ik ook 100.000 ZIL wil hebben. Als XRP 1 dollar kan doen moet ZIL dat ook kunnen in een bullmarket mocht het project slagen.
Ik zit maar weer eens te kijken naar coins die weinig hebben gedaan mochten we een run omhoog gaan maken. ETH en LTC zijn wel leuk, maar hebben nu al veel gedaan. Zit nu te kijken naar XLM. Mocht die de 0.082ish doorbreken kan die ook wel even BAM doen.
XLM is idd eentje die echt een enorm pak slaag heeft gehad de laatste weken. Denk dat tijdens of na een dip van BTC, Stellar een mooie kandidaat is voor een speculatieve buy.PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:28:
Ik zit maar weer eens te kijken naar coins die weinig hebben gedaan mochten we een run omhoog gaan maken. ETH en LTC zijn wel leuk, maar hebben nu al veel gedaan. Zit nu te kijken naar XLM. Mocht die de 0.082ish doorbreken kan die ook wel even BAM doen.
XRP doet ook al tijden niks man. Zit een beetje rond support te bewegen. Lijkt een beetje op bitcoin. Doet echt helemaal niks!
Nieuwe ark chiller filmpje
YouTube: ARK Ecosystem Video Contest Entry WINNER!
YouTube: ARK Ecosystem Video Contest Entry WINNER!
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Daar gaat ie weer. pff. Red candle where are you??
Ok, leuk geweest. Heb nu maar gewoon verkocht. Ga niet wachten op m'n SL
Nou zie ik dus trotse eigenaar te zijn van 1 cryptokee (KEE) in me MEW wallet. Ik kan er op wat transacties na niks van vinden op internet. Staat ook niet op CMC of LiveCoinWatch.
Geen idee hoe het er komt. Ik heb het er in ieder geval nooit naar toe gestuurd.
Ik las wel dat er slechts 100....? van zijn lol. Iemand op twitter sprak over dust coins. Wat houd dat in?
Moet ik het gewoon laten zitten of naar een random verzonnen ETH adress sturen zodat het kwijt raakt?
Geen idee hoe het er komt. Ik heb het er in ieder geval nooit naar toe gestuurd.
Ik las wel dat er slechts 100....? van zijn lol. Iemand op twitter sprak over dust coins. Wat houd dat in?
Moet ik het gewoon laten zitten of naar een random verzonnen ETH adress sturen zodat het kwijt raakt?
Van de "grotere" munten houd ik XLM ook goed in de gaten, IOTA ook.PilatuS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:28:
ICX is nooit een top 10 coin geweest, maar die moet toch ook een keer zo gigantisch omhoog gaan knallen. Is volgens mij een behoorlijk serieus project, heeft op ATH op ruim 13dollar gestaan ofzo? Is nu te koop voor 0.23 ct...
Hier ook volledig USDT nu. Eerst maar eens zien dat we echt verder kunnen komen.Tominatie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:42:
Ok, leuk geweest. Heb nu maar gewoon verkocht. Ga niet wachten op m'n SL
Ik begin de 25e op een nieuwe werkplek:
Ontopic verwacht ik nog wel even te mogen werken voordat crypto me een sabbatical oplevert.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ontopic verwacht ik nog wel even te mogen werken voordat crypto me een sabbatical oplevert.
Veel plezier!Chris.nl schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:52:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Denk er wel aan dat vermoedelijk ook IOST niet ontkomt aan de mainnet dump! Ze komen volgens mij op 25 februari 2019 ermee. Kan je vermoedelijk meer stuks scoren als je op tijd verkoopt, dat scheelt alvast een beetje voor je aankomende sabbatical

[ Voor 3% gewijzigd door Sahara op 18-02-2019 00:00 ]
Bwaah... ETH is los. Iets te vroeg verkocht, na de 2e "piek" net, ik wilde slapen. Niet ontevreden, maar toch...
Dank je! Ik heb er enorm zin in, ga er het beste van maken en hopelijk een toffe zomer tegemoet.
Ik heb mijn IOST locked/voted/staked tot 10 maart, daarna duurt unstaken 7 dagen. Zit er dus in voor de long run en vermeerder passief. Een mainnet p&d tot de 25e lijkt me logisch maar het is een emotioneel muntje van me hé, ik hodl me er door.Denk er wel aan dat vermoedelijk ook IOST niet ontkomt aan de mainnet dump! Ze komen volgens mij op 25 februari 2019 ermee. Kan je vermoedelijk meer stuks scoren als je op tijd verkoopt, dat scheelt alvast een beetje voor je aankomende sabbatical.
- edit-
Ik heb ook een paarhonderd XRP, mamma needs a new pair of shoes, dat dan weer wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 18-02-2019 00:08 ]
Even niet gesproken, maar gaaf om te horen @Chris.nl !! Gefeliciteerd!!Chris.nl schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:52:
Even een 100 dollar candle en weer dik omlaag. Saai is het in ieder geval niet
Heb je er nog wat aan verdiend dan?PilatuS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 02:27:
Even een 100 dollar candle en weer dik omlaag. Saai is het in ieder geval niet
Kijk met vocht in mijn ogen terug naar midden en eind 2017. Gun je dat zelfde nostalgische gevoel wel. Dan komt er wel een ander soort stress bij kijken. Wanneer verkoop je of blijf je zitten?Bartvandelaar schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:05:
[...]
Mijn eerste volledige bullmarket. Kan niet wachten
Ik al een stukje eerder. Iets te strakke SL. Maar toch een mini beetje winst.oNo schreef op maandag 18 februari 2019 @ 00:05:
Bwaah... ETH is los. Iets te vroeg verkocht, na de 2e "piek" net, ik wilde slapen. Niet ontevreden, maar toch...
Zie, gewoon holden, het kan blijkbaar weer zo af en toe 
Als je dus gisteravond wél bent uitgestapt heb je een stijging gemist, daarnaast moet je weer een instapmoment bepalen of je gaat nav fomo weer instappen. Keuzestress dus. Dat is precies waar ik geen zin meer in heb. Op Twitter gaven verschillende mensen gisteravond ook aan shorts te hebben geopend, vroeger was ik dan uitgestapt, nu doe ik dat niet meer, ik vaar mijn eigen koers.
Stop met bearish denken, start met bullish denken!
Als je dus gisteravond wél bent uitgestapt heb je een stijging gemist, daarnaast moet je weer een instapmoment bepalen of je gaat nav fomo weer instappen. Keuzestress dus. Dat is precies waar ik geen zin meer in heb. Op Twitter gaven verschillende mensen gisteravond ook aan shorts te hebben geopend, vroeger was ik dan uitgestapt, nu doe ik dat niet meer, ik vaar mijn eigen koers.
Over auto's gesproken.
Een maat van me heeft een uit de klauwen gelopen hobby, klassieke auto's. De marges die hij maakt zijn EN procentueel veel meer EN alleen maar groene candles. Beter dan het gerommel in crypto's wat ik aan het doen ben.
Het enige is dat ik een kans het dat als het daadwerkelijk moon wordt ik procentueel een keer betere marges heb.
Een maat van me heeft een uit de klauwen gelopen hobby, klassieke auto's. De marges die hij maakt zijn EN procentueel veel meer EN alleen maar groene candles. Beter dan het gerommel in crypto's wat ik aan het doen ben.
Het enige is dat ik een kans het dat als het daadwerkelijk moon wordt ik procentueel een keer betere marges heb.
En je winst pakken tijden rode candles.[b]Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"TStop met bearish denken, start met bullish denken!
Wat ik persoonlijk interessant vind is de stijging in market cap van de totale markt. Iets van 8 mrd erbij in een week.
Denk dat de bodem is geweest. Het kan wel weer wat dalen. Maar de grens is geweest. Ik denk dat ik nog meer ADA in gaat slaan en ICX, en Vet, en ETH, en LTC en ... en ....

We share the same ideaTaro schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:41:
Zie, gewoon holden, het kan blijkbaar weer zo af en toe
Taro schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:41:
Als je dus gisteravond wél bent uitgestapt heb je een stijging gemist

Zero.
HOT pompt weer lekker. Ik maak mij niet druk
bizar hoe hard t kan gaan zeg. Die krikt de hele boel op in mijn portfolio. Daar lijkt de berenmarkt wel over iig.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ik zie in de app dat er een fiat paartje aankomt voor hot.
Meer keuze meer spelen. Lekker in en out rechtstreeks naar fiat.. (of Lamborghini)
Meer keuze meer spelen. Lekker in en out rechtstreeks naar fiat.. (of Lamborghini)
Denk dat het nu nog te voorbarig is om ervan uit te gaan dat de bodem er geweest is, het lijkt erop, maar zeker weten we het niet, éénmaal we boven de 5k blijven, nabij de 6k, dan kan je dat zeggen denk ik.Thaam schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:31:
Denk dat de bodem is geweest. Het kan wel weer wat dalen. Maar de grens is geweest. Ik denk dat ik nog meer ADA in gaat slaan en ICX, en Vet, en ETH, en LTC en ... en ....![]()
dabla schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:56:
[...]
Denk dat het nu nog te voorbarig is om ervan uit te gaan dat de bodem er geweest is, het lijkt erop, maar zeker weten we het niet, éénmaal we boven de 5k blijven, nabij de 6k, dan kan je dat zeggen denk ik.

Wie weet
Ik was eigenlijk nog niet klaar met accumuleren, dus hoop dat het nog niet begint haha! Vond dat sideways wel mooi om elke maand weer een X percentage van m'n loon in te stoppen. Dat is sinds december al ruim winstgevend gebleken na een half jaar uit crypto te zijn gestapt. Sta zelfs weer op lichte winst in totaal (na in november/december 2017 van 3000 naar 15.000 te zijn gegaan, en weer terug naar 3.000 (gelukkig wel een aantal keer verkocht onderweg, dus de precieze winst weet ik niet).
Ben al sinds december erg bullish, dat heeft een aantal redenen. Alles is gigantisch gekelderd, wat ook even nodig was om alle weakhands uit te schudden en de ICO bubbels te laten knappen. Daarnaast zijn er een aantal dingen die zich echt als waardevol project bewijzen (GET/BNB). Ook tonen alle grafieken en bewegingen uit het verleden aan dat er nog enorm veel rek mogelijk is (dat is geen garantie natuurlijk). Daarnaast heeft slecht nieuws weinig invloed meer op de markt, ook een bullish teken. Verder komen Bakkt, een eventuele ETF die steeds groener licht krijgt (2 van de 5 commissarissen zijn al expliciet voorstander), het lightning network en de halvening er aan. Misschien nog wel belangrijker, een instortende pond op korte termijn, hyperinflatie in een land als Venezuela en het feit dat BTC gewoon een beter alternatief dan goud is, maakt dat de toekomst er vanaf hier rooskleurig uitziet.
Dat er dan nog een paar TA'ers zijn die een daling naar rond de 2k voorspellen, is het enige wat nog echt bearish lijkt. Maargoed, TA'ers zijn leuk, die houden alleen 0 rekening met externe factoren. Daarbij neem ik graag de risk/reward zoals die nu is op de koop toe. Bij 2k gaat in ieder geval ook al het vakantiegeld rechtstreeks naar een volle bitcoin. Ik denk alleen dat we geen 2k meer gaan zien voorlopig, na de opsomming van al het voorgaande.
Ben al sinds december erg bullish, dat heeft een aantal redenen. Alles is gigantisch gekelderd, wat ook even nodig was om alle weakhands uit te schudden en de ICO bubbels te laten knappen. Daarnaast zijn er een aantal dingen die zich echt als waardevol project bewijzen (GET/BNB). Ook tonen alle grafieken en bewegingen uit het verleden aan dat er nog enorm veel rek mogelijk is (dat is geen garantie natuurlijk). Daarnaast heeft slecht nieuws weinig invloed meer op de markt, ook een bullish teken. Verder komen Bakkt, een eventuele ETF die steeds groener licht krijgt (2 van de 5 commissarissen zijn al expliciet voorstander), het lightning network en de halvening er aan. Misschien nog wel belangrijker, een instortende pond op korte termijn, hyperinflatie in een land als Venezuela en het feit dat BTC gewoon een beter alternatief dan goud is, maakt dat de toekomst er vanaf hier rooskleurig uitziet.
Dat er dan nog een paar TA'ers zijn die een daling naar rond de 2k voorspellen, is het enige wat nog echt bearish lijkt. Maargoed, TA'ers zijn leuk, die houden alleen 0 rekening met externe factoren. Daarbij neem ik graag de risk/reward zoals die nu is op de koop toe. Bij 2k gaat in ieder geval ook al het vakantiegeld rechtstreeks naar een volle bitcoin. Ik denk alleen dat we geen 2k meer gaan zien voorlopig, na de opsomming van al het voorgaande.
Ik zie de mooie verhoudingen die steeds terugkomen en waarop cycle 4 is gebaseerd maar 2018 was fantasisch. (betreffende crypto nieuws) 2019 zet dit alleen maar voort plus dat er dit jaar al heel veel op de planning staat. A me nooit dat het dan mid 2020 nog steeds bodem is..
Dan zou er toch ook iets niet kloppen? Sinds einde cycle 3 weet in ieder geval de halve wereld van de naam Btc. Al is het dan vaag..
En blijft gaan...New Yorker schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:46:
ARK doet beter
Gekke koreanen. Die zijn maar wat dol op crypto. Ik zie het ook als XRP of OMG een spurt heeft. Dan is koreaanse pair(s) wat bovenaanstaat met hoogst aantal %.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!