[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Volgens mij is ARK behoorlijk ten dode opgeschreven nu zgn. Atomic swaps bijna mainstream zijn of geimimplementeerd worden in bestaande (eco-)systemen?

Daarnaast heb ik nooit het doel dat men in beginsel wilde bedienen begrepen... daar hebben we immers exchanges voor. Het 1:1 wisselen met vastgestelde koers paste nooit, en zal nooit naar ieders tevredenheid zijn. Wat mij betreft meer een idealistische gedachte voortkomend uit het begin van crypto... (lees: GWK verdienmodel)

—edit—
In zeker zin kun je BNB hier ook aan toevoegen, met het verschil dat die wel weet te slagen in opzet. Je zou heel voorzichtig, maar met voldoende reserves zelfs kunnen zeggen dat die zowaar een user case heeft... al is het beperkt. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Turbo-Puppy op 16-02-2019 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:22:
[...]
In zeker zin kun je BNB hier ook aan toevoegen, met het verschil dat die wel weet te slagen in opzet. Je zou heel voorzichtig, maar met voldoende reserves zelfs kunnen zeggen dat die zowaar een user case heeft... al is het beperkt. :)
Zolang je BNB op Binance gebruikt om 25% korting op de fee's te krijgen en dus iedere trader die daar handelt het gebruikt zie ik er wel wat in op de lange termijn. Verder krijg je ook nog eens meer korting als je BNB gaat holden per 100'en of 1000'en als je maar genoeg handelt.

Ik wil niet eens weten hoeveel ik al van die dingen heb gekocht en heb verbrand. Zolang Binance veel volume draait zal BNB in waarde moeten blijven toenemen aangezien het er ook nog eens minder worden. Buiten Binance om is het natuurlijk een shitcoin, maar Binance is groot. Laat staat dan er bij een nieuwe bullrun even een paar miljoen gebruikers bijkomen die ook BNB willen kopen om mee te handelen. Gaat Binance kapot gaat BNB kapot, maar gaat Binance groter worden dan moet BNB wel enorm in waarde toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
8)7 Je zou maar verge hodlen sinds 20+cent... 8)7

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[...]

Volgens mij is ARK behoorlijk ten dode opgeschreven nu zgn. Atomic swaps bijna mainstream zijn of geimimplementeerd worden in bestaande (eco-)systemen?
Dan moet je wel hetzelfde protocol hebben qua blockchain.
Met ARK hoef je niet al die verschillende coins te kopen en in verschillende wallets plaaten.Gewoon 1 wallet ARK desktop OF ARK via ledger wat ook weer gebruik maakt van de ARK desktop wallet.
Je hoeft geen Ether te kopen of LTC je hebt gewoon ARK, dat wisselt vanzelf. Slaat een stap over.

Dus als je ARK hebt dan heb hoef je geen andere coins meer te kopen zoals BTC LTC DOGECOIN etc...
Dat ark naar nul gaat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Daarnaast gaat het niet alleen om het swappen van currencies bij ARK maar kan je veel meer mee doen dan bij atomic swaps het geval. En dat alles is slechts 1! onderdeel van de ''ark ecosystem''

[ Voor 60% gewijzigd door A87 op 16-02-2019 01:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:50:
8)7 Je zou maar verge hodlen sinds 20+cent... 8)7
Leuk voorbeeld inderdaad :P

Zo zijn er nog wel meer die echt compleet naar de klote zijn gegaan. Sommige coins laten nu wel wat mooie candles zien van meerdere procenten, maar kijk je dan op de daily of weekly is die candle een pixel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
ONG is vandaag 160% gestegen op Bibox, heb ze net verkocht en omgezet naar ONT. Verkoopprijs is nu 0,70usd ongeveer, dat is ruim boven de prijs van ONT. Ben benieuwd wat de prijs wordt op Binance als de verkoop daar begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:09

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik zie woekerprijzen niet als probleem, maar als een symptoom
De verhouding tussen vraag en aanbod is te ver uit het lood waardoor een dergelijke vraagmarkt ontstaat.
weigeren om die verhouding te veranderen door de prijzen laag te houden ten gunste van fans en tegelijk het aantal kaarten niet verhogen is gewoon niet handig of je moet gaan loten. of werken met voorangs kaarten
(zie verkoop uitkaarten feyenoord) hoe trouwer de fan hoe meer kans op een kaart.

Daarnaast herken ik het geen kaartjes kunnen kopen verhaal van o.a. youp gewoon niet, ik heb in de afgelopen 20 jaar bijna elke show of wedstrijd gezien die ik wilde zien en bijna nooit een zwart kaartje gekocht. BB king _/-\o_ was een dikke uitzondering op die regel, maar ik moest hem gewoon zien en had de verkoopdag gemist de kans dat ik BB had kunnen zien met Guts is ook zogoed als 0,gewoon teveel mensen zouden die laatste kaarten willen hebben, en daarmee zou ik kansloos zijn geweest. :( kan misschien wel eerlijk zijn, maar in mijn ogen veel kutter dan een woekerprijs betalen.

Wat denk je trouwens van de volgende situatie:

Artiest zonder guts verkoopt zijn kaarten binnen een dag berichten van veel resellers in de markt en plant daarom een 2e optreden om de rest nog een kans te geven. enkele weken later haalt de ticket service een groot aantal reseller kaarten terug door ze ongeldig te verklaren en verkoopt deze opnieuw aan fans (geen rare situatie, volgens mij was het u2 die zoiets heeft gehad)

Artiest met guts verkoopt zijn kaarten binnen een dag en via guts dus eerlijk en terug gekomen kaarten komen bij fans terecht geen 2e optreden nodig. :o

in welke situatie is de fan beter af 8)

@tias86
We gaan het niet eens worden en dat geeft helemaal niets, daarnaast zijn er genoeg mensen die het wel een probleem wel vinden vooral theaters/ artiesten de bepalers dus.
Guts kan daarom heel groot worden en ik hoop het voor de hodl-ers van harte. maar daarom hoef ik wat ze oplossen natuurlijk geen probleem te vinden. :)

*O* GUTS *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

agh we hebben er maar een paar nodig :)

Afbeeldingslocatie: http://pixelartmaker.com/art/8f821444f80c270.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
twain4me schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 01:26:
[...]

agh we hebben er maar een paar nodig :)

[Afbeelding]
. <-- :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
twain4me schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 01:20:
[...]

Ik zie woekerprijzen niet als probleem, maar als een symptoom
De verhouding tussen vraag en aanbod is te ver uit het lood waardoor een dergelijke vraagmarkt ontstaat.
weigeren om die verhouding te veranderen door de prijzen laag te houden ten gunste van fans en tegelijk het aantal kaarten niet verhogen is gewoon niet handig of je moet gaan loten. of werken met voorangs kaarten
(zie verkoop uitkaarten feyenoord) hoe trouwer de fan hoe meer kans op een kaart.

Daarnaast herken ik het geen kaartjes kunnen kopen verhaal van o.a. youp gewoon niet, ik heb in de afgelopen 20 jaar bijna elke show of wedstrijd gezien die ik wilde zien en bijna nooit een zwart kaartje gekocht. BB king _/-\o_ was een dikke uitzondering op die regel, maar ik moest hem gewoon zien en had de verkoopdag gemist de kans dat ik BB had kunnen zien met Guts is ook zogoed als 0,gewoon teveel mensen zouden die laatste kaarten willen hebben, en daarmee zou ik kansloos zijn geweest. :( kan misschien wel eerlijk zijn, maar in mijn ogen veel kutter dan een woekerprijs betalen.

Wat denk je trouwens van de volgende situatie:

Artiest zonder guts verkoopt zijn kaarten binnen een dag berichten van veel resellers in de markt en plant daarom een 2e optreden om de rest nog een kans te geven. enkele weken later haalt de ticket service een groot aantal reseller kaarten terug door ze ongeldig te verklaren en verkoopt deze opnieuw aan fans (geen rare situatie, volgens mij was het u2 die zoiets heeft gehad)

Artiest met guts verkoopt zijn kaarten binnen een dag en via guts dus eerlijk en terug gekomen kaarten komen bij fans terecht geen 2e optreden nodig. :o

in welke situatie is de fan beter af 8)

@tias86
We gaan het niet eens worden en dat geeft helemaal niets, daarnaast zijn er genoeg mensen die het wel een probleem wel vinden vooral theaters/ artiesten de bepalers dus.
Guts kan daarom heel groot worden en ik hoop het voor de hodl-ers van harte. maar daarom hoef ik wat ze oplossen natuurlijk geen probleem te vinden. :)

*O* GUTS *O*
Haha we hoeven het zeker niet eens te worden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
A87 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:55:
[...]

Dan moet je wel hetzelfde protocol hebben qua blockchain.
Met ARK hoef je niet al die verschillende coins te kopen en in verschillende wallets plaaten.Gewoon 1 wallet ARK desktop OF ARK via ledger wat ook weer gebruik maakt van de ARK desktop wallet.
Je hoeft geen Ether te kopen of LTC je hebt gewoon ARK, dat wisselt vanzelf. Slaat een stap over.

Dus als je ARK hebt dan heb hoef je geen andere coins meer te kopen zoals BTC LTC DOGECOIN etc...
Dat ark naar nul gaat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Daarnaast gaat het niet alleen om het swappen van currencies bij ARK maar kan je veel meer mee doen dan bij atomic swaps het geval. En dat alles is slechts 1! onderdeel van de ''ark ecosystem''
Ark is ook partner van blockport he, de bedoeling is dat ark hun gaat helpen om te decentralizeren gedeeltelijk dan. Dat gebruikers hun eigen keys krijgen ipv blockport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kom er net achter hoe Binance echt alles in BTC laat zien. De dollar waarde is volledig gebasseerd op BTC waarde. Zit in NPXS die ik heb gekocht in ETH. In BTC zit ie te stuiteren tussen 19 sats of 20 sats waarbij iedere sat natuurlijk enorm scheelt. Daarom zie ook mijn dollar waarde constant enorm verschillen. Best grappig om te zien :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:40:
[...]

Zolang je BNB op Binance gebruikt om 25% korting op de fee's te krijgen en dus iedere trader die daar handelt het gebruikt zie ik er wel wat in op de lange termijn. Verder krijg je ook nog eens meer korting als je BNB gaat holden per 100'en of 1000'en als je maar genoeg handelt.

Ik wil niet eens weten hoeveel ik al van die dingen heb gekocht en heb verbrand. Zolang Binance veel volume draait zal BNB in waarde moeten blijven toenemen aangezien het er ook nog eens minder worden. Buiten Binance om is het natuurlijk een shitcoin, maar Binance is groot. Laat staat dan er bij een nieuwe bullrun even een paar miljoen gebruikers bijkomen die ook BNB willen kopen om mee te handelen. Gaat Binance kapot gaat BNB kapot, maar gaat Binance groter worden dan moet BNB wel enorm in waarde toenemen.
Even een makkelijke reactie van mijn kant die de lading onvoldoende dekt, maar .. ALS Binance groeit, en ALS er een bullrun komt .... die 2 trek ik momenteel trek ik momenteel sterk in twijfel. Dat doet jou punt niet struikelen, maar ik zet er wel vraagtekens bij.

@A87 ... ik kom hier even op terug. momenteel onvoldoende kennis in pacht om hier op te reageren.
Ik ga me eerst eens (verder) inlezen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 02:30:
[...]

Even een makkelijke reactie van mijn kant die de lading onvoldoende dekt, maar .. ALS Binance groeit, en ALS er een bullrun komt .... die 2 trek ik momenteel trek ik momenteel sterk in twijfel. Dat doet jou punt niet struikelen, maar ik zet er wel vraagtekens bij.
Of BTC gaat dood of BTC doet een nieuwe ATH. Persoonlijk denk ik toch echt het laatste, maar het blijft inderdaad een ALS, niet een wanneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hoe kan BTT/tusd op 700% staan, terwijl de BTT/btc waarde niet is gestegen? Foutje op Binance?

Edit: ah, nieuw trading pair met tusd.

[ Voor 19% gewijzigd door radem205 op 16-02-2019 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Altijd leuk zo'n AMA van Charles Hoskinson, voor 99% van de kijkers niet te volgen, mijzelf inclusief. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Inmiddels zowel ONT als ONG uit mijn lokale wallets naar Binance verstuurd en ONT met +16% verkocht. Ik verwacht dat ONT na het openen van de ONG markt zal dalen, dan koop ik hopelijk lager ONT terug en ook nog wat extra stuks ivm de verkochte ONG. Daarna gaat het weer terug naar de wallet.

Hopelijk pakt dit plan goed uit :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
BB king _/-\o_ was een dikke uitzondering op die regel, maar ik moest hem gewoon zien en had de verkoopdag gemist de kans dat ik BB had kunnen zien met Guts is ook zogoed als 0,gewoon teveel mensen zouden die laatste kaarten willen hebben, en daarmee zou ik kansloos zijn geweest. :( kan misschien wel eerlijk zijn, maar in mijn ogen veel kutter dan een woekerprijs betalen."

@twain4me
Hiermee spreek je jezelf tegen wat mij betreft. Die resellers hebben dus voor de oorspronkelijke, valse, vraag en opkopen van kaarten ervoor gezorgd zodat dat jij er niet bij kon. Die kopen met een intentie om door te verkopen tegen een hogere prijs.

Hoe kan het tegen een hogere prijs kopen bij die partijen, nu beter zijn dan eerlijke ticketing? Zonder die partijen was je er wellicht de eerste keer al tussen geweest. Die partijen resellers hebben niet plotsklaps voor extra aanbod gezorgd waardoor jij er tegen een hogere prijs bij kon.

En wat betreft die prijs, die artiesten willen graag dat iedereen naar die shows kan en niet alleen Jan Modaal x4. Waar wel wat voor te zeggen is, als je cultuur voor iedereen toegankelijk wilt houden. Los van de definitie wat nu cultuur is.

EDIT: Genoeg over GET, we gaan zien wat die koers doet. Ben nog steeds kopende, al helemaal op deze koers. BNB vannacht de 10$ doorbreken of is dat nog te vroeg, even een weekje wachten nog waarschijnlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Timberly2 op 16-02-2019 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ONG market is open (https://www.binance.com/en/trade/ONG_USDT), nu al de 2,49 4 USDT per stuk aangetikt :9~

Uiteindelijk verkocht op 1.80 USDT per stuk en ONT van gekocht. Nu nog een mooi moment zoeken om weer helemaal in ONT in te stappen.

[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 16-02-2019 11:15 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Taro schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:05:
ONG market is open (https://www.binance.com/en/trade/ONG_USDT), nu al de 2,49 4 USDT per stuk aangetikt :9~

Uiteindelijk verkocht op 1.80 USDT per stuk en ONT van gekocht. Nu nog een mooi moment zoeken om weer helemaal in ONT in te stappen.
Oops dan voel je je vast heeeeel klein als je die shit voor 4 USDT per stuk hebt gekocht. Iets met forever bag holder komt bij mij dan op. Die verkoper kan wel in z´n handjes wrijven though 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 12:11
Taro schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:05:

Shit, niet echt opgelet en te laat voor die piek. Ik kijk wel waar t naar toe gaat want zoveel ong heb ik toch niet.

Ik vind wel raar dat ongeveer 2x zo duur is als ontvangen of mis ik iets?

[ Voor 7% gewijzigd door shovelhead1340 op 16-02-2019 11:42 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:24
Ondertussen zakt NEO weer een klein ravijn in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Acidrain schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:59:
Ondertussen zakt NEO weer een klein ravijn in..
Mooi buy low moment dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:02:
[...]

Tuurlijk zit er wel beweging in. Maar jij had het over meerdere procenten en dat meerdere keren per dag. Dat is voor BTC sowieso niet het geval. Iets als LTC zit inderdaad meer beweging in, maar niet meerdere procenten meerdere keren per dag. Ja een procentje doet ie inderdaad wel, maar opzich is het vrij vlak.
Zo gaat het altijd al met LTC daar kan toch wel meerdere keren per dag een paar % op pakken.
is op het moment ook de enigste coin waar ik in handel de laatste weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik snap ook maar weinig van de toegevoegde waarde van GUTS. Ik koop al jaren via https://www.ticketswap.nl 2e hands tickets voor festivals en feestjes voor vrijwel dezelfde prijs (soms zelfs goedkoper als het echt last minute is) als het oorspronkelijke ticket. Nooit gedoe gehad met valse tickets i.v.m. controles. Om het iets verder te duiden hier wat citaten van de website. Enige echte nadeel is dat je Facebook nodig hebt.
TicketSwap is veilig. De tickets en verkopers op ons platform worden op basis van verschillende criteria gecontroleerd. Door partnerships met organisaties en ticket providers bieden we Secure Swap tickets aan, die 100% geldig zijn. Lees hier meer over Secure Swap.

Wat is Secure Swap?

Secure Swap betekent dat het originele ticket van de verkoper ongeldig wordt gemaakt en de koper een geheel nieuw en uniek ticket ontvangt. Secure Swap wordt mogelijk gemaakt door speciale relaties tussen TicketSwap en een aantal ticket providers. Door middel van deze integraties, creëeren we een nieuwe barcode voor jouw ticket en stellen we zeker dat jouw ticket 100% veilig is.
:edit
Ook wel goed om te vermelden. Ticketswap is ooit ontstaan vanuit frustraties over woekerprijzen. Vandaar dat ze een beleid hanteren dat de prijs niet meer dan 20% duurder mag zijn dan de originele prijs.

[ Voor 8% gewijzigd door Alabama_man op 16-02-2019 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:11:
[...]

Veel plezier man. Lekker genieten.
Da's wel gelukt :D

Tot m'n verassing is Bitcoin 3 tientjes hoger dan gisteren! MOON! :+ oOo B)
Het volume in deze markt is wel echt compleet gaan liggen hé, gevalletje "stilte voor de storm". Ben benieuwd waar het heengaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb ook ff gekeken naar Fetch.Ai. Het volgende nutteloze top project die gelanceerd wordt op de Binance Launchpad. Hun marketcap is bij de start gelijk al iets van ~150 miljoen USD. Dat valt wel te rechtvaardigen toch? :') :N

't blijft me verbazen dat er nog steeds ICO's zijn die de blockchain hype uitmelken en dat er zelfs nog mensen zijn die in zoiets investeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Alabama_man schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:02:
Ik snap ook maar weinig van de toegevoegde waarde van GUTS. Ik koop al jaren via https://www.ticketswap.nl 2e hands tickets voor festivals en feestjes voor vrijwel dezelfde prijs (soms zelfs goedkoper als het echt last minute is) als het oorspronkelijke ticket. Nooit gedoe gehad met valse tickets i.v.m. controles. Om het iets verder te duiden hier wat citaten van de website. Enige echte nadeel is dat je Facebook nodig hebt.

[...]

:edit
Ook wel goed om te vermelden. Ticketswap is ooit ontstaan vanuit frustraties over woekerprijzen. Vandaar dat ze een beleid hanteren dat de prijs niet meer dan 20% duurder mag zijn dan de originele prijs.
Dit verhaal gaat over tickets die al reeds verkocht zijn (dus in de eerste sale van Ticketmaster etc), dit is dus de secundaire markt, en daar is Ticketswap inderdaad een goede oplossing voor. Ik heb dat zelf ook meer dan eens gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En ondertussen groene koersen en mooi weer.
Wat wil een mens nog meer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
RaptorXS schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:44:
En ondertussen groene koersen en mooi weer.
Wat wil een mens nog meer. :)
tja vrijstaand huis dat de kleinkinderen van de buurvrouw een keer hun klep houden als ze er zijn ( 6 dagen in de week ) schreeuw blagen ik kan nog wel wat op noemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tominatie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:21:
Heb ook ff gekeken naar Fetch.Ai. Het volgende nutteloze top project die gelanceerd wordt op de Binance Launchpad. Hun marketcap is bij de start gelijk al iets van ~150 miljoen USD. Dat valt wel te rechtvaardigen toch? :') :N

't blijft me verbazen dat er nog steeds ICO's zijn die de blockchain hype uitmelken en dat er zelfs nog mensen zijn die in zoiets investeren..
Dat is heel simpel: als je als eerste investeert heb je nog steeds veel kans op een grote winst. Kijk maar naar HOT, BTT, BPT, etc.. En als 2 van de 3 falen, dan nog heb je bij die ander kans op >500%, dus verdien je dat wel weer terug. Als we nu gewoon allemaal stoppen met bags te kopen van de whales die dergelijke ICO's (daar wil ik BPT dan wel uit halen, die heeft een use case) als eerste inslaan en dat geld in de top 25 steken (minus een paar kansloze grootmachten), dan benadelen we zowel die whales als dat de gevestigde orde weer in waarde toeneemt. Daar hebben we allemaal wat aan.

Afijn, kom maar op met het doorzetten van die bull flag!!

Edit: In een week tijd 3% Bitcoin erbij door te holden (los van de ONT/ONG moves), terwijl Bitcoin zelf redelijk stil staat. De alts stijgen dus gemiddeld samen wel mooi. Ben nu ook ONT aan het staken in de lokale wallet, dan kan je er wel even niet bij, maar je krijgt wel extra ONG. Tegen de huidige koers een mooi dividend/rendement.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 16-02-2019 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
GUTS op tv , ned 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NCIS op tv, net5

Context is King..(and Queen)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2019 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:54:
[...]

NCIS op tv, net5

Context is King..(and Queen)
ik ben MVH aan het kijken kanaal 796 ( ziggo) :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Timberly2 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:15:
BB king _/-\o_ was een dikke uitzondering op die regel, maar ik moest hem gewoon zien en had de verkoopdag gemist de kans dat ik BB had kunnen zien met Guts is ook zogoed als 0,gewoon teveel mensen zouden die laatste kaarten willen hebben, en daarmee zou ik kansloos zijn geweest. :( kan misschien wel eerlijk zijn, maar in mijn ogen veel kutter dan een woekerprijs betalen."

@twain4me
Hiermee spreek je jezelf tegen wat mij betreft. Die resellers hebben dus voor de oorspronkelijke, valse, vraag en opkopen van kaarten ervoor gezorgd zodat dat jij er niet bij kon.
.
nee dat doe ik niet, ze hebben helemaal niet mijn kaartje voor mijn neus weggehaald.
IK heb de koopdag(en) gemist (ergo: GEEN poging gedaan om een kaartje te kopen), had ik dat wel gedaan dan had ik waarschijnlijk wel een kaartje gehad. Daar hebben resellers niets mee te maken. En door een percentage van de kaarten op een later moment beschikbaar te stellen tegen een prijs die beter in verhouding staat tot vraag en aanbod (duurder dus) was die kaart er nog op het moment dat ik er achter kwam dfat BB naar ahoy kwam en een kaart moest hebben.

Nu kan het zijn dat er via guts op een later moment alsnog kaarten komen, stel dat dit 200 kaarten zijn, maar inmiddels willen er misschien wel 20000 mensen die kaarten.kopen ergo dan ben je zo goed als kansloos voor een kaartje er is altijd een lullo eerder dan.
Door de prijs op het aanbod aan te passen naar X*2 willen misschien nog 1000 mensen die 200 kaarten
door de prijs aan te passen naar X*3 300 mensen etc..
en naar X*35 nog maar 1 persoon voor 1 kaart (adele voorbeeld)

Dus ik zeg niet dat het systeem met resellers eerlijker is, ik zeg dat het mij beter uitkomt, want ik heb meer kans op een kaart bij de concerten die er toe doen. Want ik heb daar meer voor over dan de kosten van het kaartje.

En omdat concerten e.d. nogal makkelijk uitverkopen wordt er ook erg weinig reuring aan gegeven (lees : reclame) hierdoor zijn er gewoon bergen fans die niet bij de doorsnee concert bezoeker horen dus onwetend en kunnen dus niet deelnemen aan de eerste verkoop ronde.
in het geval van guts kan het dus zijn dat voor de laatste (terug gekomen) kaarten veel meer gegardigden zijn dan voor de eerste kaarten.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik snap ook echt niet dat +20% wel zou mogen en +21% ineens een probleem is.. wees dan een vent en maak het dan 0% Maarja eigendomsrecht is (gelukkig) een bitch ;)

[ Voor 15% gewijzigd door twain4me op 16-02-2019 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Volume zakt weer in de loop van weken, zal een grote knal aankomen zsm

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 16-02-2019 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
A87 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 21:32:
Volume zakt weer in de loop van weken, zal een grote knal aankomen zsm
Ja, de voltooiing van de bull flag bedoel je toch? *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik hoop echt een keer bear traps..

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Taro schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 21:40:
[...]

Ik begin er wel steeds meer vertrouwen in te krijgen. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Misschien wel ja, alleen de vorige faalde ook. Vandaar dat ik er wat minder waarde aan hecht nu.

Verder is het volume nog steeds helemaal shit, wordt iedere candle omhoog hard neergeslagen en zitten de longs in de liquidatie zone. Vooral dat laatste heeft tot nu toe vrijwel iedere keer een dikke rode candle gegeven.

Niet dat we niet omhoog kunnen breken, maar ik ben er alles behalve zeker van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We bevinden ons nu in de fase: niet veel mensen willen verkopen maar de kopers staan ook niet te springen. Saai sideways waarin whales gewoon lekker pump&dumps doen. Beetje spelen met de volumeloze koers is niet heel moeilijk natuurlijk.

Deze fase hadden we ook op 6k. Uiteindelijk gingen we toen onbeschrijfelijk hard naar beneden. Huts -50% alsof het niks was. Zoiets zie ik nu ook als optie.

Moon, lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:30:
We bevinden ons nu in de fase: niet veel mensen willen verkopen maar de kopers staan ook niet te springen. Saai sideways waarin whales gewoon lekker pump&dumps doen. Beetje spelen met de volumeloze koers is niet heel moeilijk natuurlijk.

Deze fase hadden we ook op 6k. Uiteindelijk gingen we toen onbeschrijfelijk hard naar beneden. Huts -50% alsof het niks was. Zoiets zie ik nu ook als optie.

Moon, lambo.
Hodl werd in één klap 50% minder waard. :)

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zat 2 dagen geleden nog te twijfelen om wat geld op OCEANEX in TIC te stoppen. SHA deed/doet het daar ook prima, zeker na de listing. Uiteindelijk toch maar niet gedaan want het is dan weer een gok wat ik neem. Beter wel kunnen doen, had ik even 50% kunnen pakken. Potverdikkie.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Moon, lambo.
Dat zie ik toch anders, de BTC hashrate gaat weer omhoog door de rustig stijgende BTC prijzen.
Boven de 3000/3200 dollar zetten de miners hun farms weer aan het werk. :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 16-02-2019 22:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Moon, lambo.
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzd4gT2U0AE0gVe.png:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:35:
[...]

Dat zie ik toch anders, de BTC hashrate gaat weer omhoog door de rustig stijgende BTC prijzen.
Boven de 3000/3200 dollar zetten de miners hun farms weer aan het werk. :)
Laten we het hopen. 8)
Niks beters dan een enorme joekel van een groene candle.

[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 16-02-2019 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Als je nog bagholder was geworden van STORJ kan je die heerlijk van de hand doen nu. Wat'n pumpje zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
Tominatie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:37:
Als je nog bagholder was geworden van STORJ kan je die heerlijk van de hand doen nu. Wat'n pumpje zeg.
Komt natuurlijk door de The Storj V3 Explorer Release!!! _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:44:
[...]

Komt natuurlijk door de The Storj V3 Explorer Release!!! _O-
Ohja natuurlijk! Raar dat ie nog niet +200% is gegaan. :+ 8)7

Wat een markt hé.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 20:26
Zit al heel de dag te kijken om in ont te stappen. Zet ik een order net wat lager dan waar die op staat. Order gaat niet af en er staat doodleuk ont +7.48% in 5minuten. Noooo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
GAS heeft ook een leuke jump gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-09 11:54
Onlangs vermeldde iemand Vertcoin (die een kleine jump maakte)
Die heeft er ook een goed nachtje opzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NEO gaat ook lekker. GAS heeft inderdaad een mooie nacht achter de rug, waarschijnlijk moet een whale met veel NEO er weer vanaf, dit zie je vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hoe gaat het trouwens met het VET/Thor dividend sprookje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Slux schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:57:
Loopt lekker door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Taro schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:21:
NEO gaat ook lekker. GAS heeft inderdaad een mooie nacht achter de rug, waarschijnlijk moet een whale met veel NEO er weer vanaf, dit zie je vaker.
Nadat ik ont gemist had in neo gestapt. Toch een paar procenten gepakt in de nacht.
Probeer met een klein beetje geld wat te traden, maar is puur op gevoel/geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin gaat ervoor, ETH doet het ook goed. Fomo'en jullie even allemaal in BTC? Dan is de kans dat we het halen groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ben benieuwd wanneer die enorme rode candle zo verschijnt. Voorgaande keren kwam ie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nu groen blijven.... niets verkopen jongens!!

3700 USDT here we come! _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 17-02-2019 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
Zit in BNB moon! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Taro schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:26:
Nu groen blijven.... niets verkopen jongens!!

3700 USDT here we come! _/-\o_
SPIKEN!
Merk overigens zelf wel wat hernieuwde interesse ( let wel N=1). Maar je ziet inderdaad echte verkooporders ook wel gestopt zijn. Mag ook wel na een jaar lang dumpen.
Diegene die eruit wil, is eruit mag ik hopen.

EDIT: M'n eigen euforie is nog wat te groot merk ik al, zal wel door de wodka redbull komen.
EDIT2: in ieder geval weer volume voor Binancen (BNB+) ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Timberly2 op 17-02-2019 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ARK 11 % omhoog.... komen ze toch nog terug al die panic sellers.

Alles gaat nu omhoog bij de altcoins .... Zelfs DASH, Storj, komodo, ICOn dogeocin etc..

BULLRUN BEGINT

[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:39
Ik zie een rode kaars..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat was zo te zien de laatste poging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[...]

die flag is officieel al 5 dagen voltooid ofso.... Teminste volgens het boekje, zag dit in filmpje van iemand

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Sahara schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:25:
Ben benieuwd wanneer die enorme rode candle zo verschijnt. Voorgaande keren kwam ie.
*Rode candle meldt zich.

All in USDT op het moment. Hopelijk niet een slechte keus.

[ Voor 12% gewijzigd door Sahara op 17-02-2019 11:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
https://eenvandaag.avrotros.nl/embed/520978/

GUTS gisteren vandaag op EenVandaag, denk wel een van meest succesvolle blockchain bedrijven van NL. Goeie PR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Rookert25 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:53:
https://eenvandaag.avrotros.nl/embed/520978/

GUTS gisteren vandaag op EenVandaag, denk wel een van meest succesvolle blockchain bedrijven van NL. Goeie PR
Snel naar Litebit om te ko..... O wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Binnenkort ga je met NEO in echt goud kunnen investeren. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zat net T shirtje in de zon! Net alsof je word opgepompt met energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Is dit niet gewoon 1 van de grootste tech bubbels OOIT?
Ben wel benieuwd hoe jullie erover denken. Vooralsnog zie ik elke dag wel weer een ICO met een exitscam.
Er zijn nu ontzettend veel blockchain projecten/oplossingen zoekend naar een use-case. Zijn die blockchains eigenlijk wel nodig?

Is de waarde van deze markt (100+ miljard) te rechtvaardigen?

Dit is een onpopulaire kijk op de zaken maar het is toch belangrijk om kritisch te blijven/kijken. Met de naïeve houding na de bullmarket :( heb ik onnodig geld zien verdampen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:33:

Is de waarde van deze markt (100+ miljard)
De echte waarde is iets van 10 miljard ofso bijna niets dus...
Tech bubbel? ?? Straks loopt iedereen met crypto op zijn smartphone! IEDEREEN, zelfs je onderwijzer.

In Zweden heb je al plekken waar niet meer wordt betaald met contant in veel winkels.
''nog'' Met digitaal fiat geld maar zal ongetwijfeld ooit crypto bij komen.

[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
A87 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:32:
Ik zat net T shirtje in de zon! Net alsof je word opgepompt met energie.
De euforie zet je ook snel om in optimisme over de koersen.
Gisteravond ook snel nog GET bijgekocht uit een opwelling haha. Wel gevaarlijk om die euforie op handelen los te laten. Maar let it be, genieten!

@Tominatie sowieso overwaardering. Koop daarom ook alleen de coins die echt wat toevoegen en waarde creëren. Niet zo moeilijk, je kent mijn shills ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Timberly2 op 17-02-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bearmarkt is al over datum met een maand of 14, let the sun begin ofso xd///
http://www.weer.nl/nieuws...r-zo-warm-op-16-februari/

[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Slux schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:57:
Dat is gewoon plagen :)

Edit: VTHO/VET doet vandaag trouwens 46%.

[ Voor 10% gewijzigd door Bartvandelaar op 17-02-2019 19:37 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Chris.nl schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:59:
[...]

Ether vanaf IDEX of Liquid is voor instaptweaker geen bezwaar toch 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
Chris.nl schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:59:
[...]

Voor litebit waarschijnlijk te weinig volume om normaal in te kunnen kopen. Wat zij doen is eigenlijk een vorm van arbitrage. Maar de spread bij GET is echt gigantisch, daar kan een olietanker doorheen. Bied/laat verschil.

Je kunt eigenhandig de koers naar 0,50$ drukken op idex.
Maar als je op litebit kan kopen zou dat wel gunstig kunnen zijn voor de adoptie. Indirect steun je het team dan namelijk ook. Hun fondsen van de ICO, stability en user growth fund stijgen dan in waarde waar ze weer meer developers en marketing van kunnen bekostigen.

Leest hier iemand mee van Litebit.nl?
Ik denk dat het interessant is voor zowel Litebit als GET.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ARK opeens 40% :S wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Lekker toch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

twijfel om te verkopen maarja aangezien de beartrent voorbij is is dat ook link.
Waarom? kan zomaar 30% per dag gaan voor een tijdje,.

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 15:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:20:
[...]

twijfel om te verkopen maarja aangezien de beartrent voorbij is is dat ook link.
Waarom? kan zomaar 30% per dag gaan voor een tijdje,.
True. Bullrun is begonnen, Henk koopt weer in.

Lambo soon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:21:
[...]

True. Bullrun is begonnen, Henk koopt weer in.

Lambo soon.
ark 56% nu XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

yes
veel altcoins proberen uit de bearmarkt te komen

Bitcoin zal wel naar 3900 knallen binnen een paar uur, daarom kan het risky zijn dingen te verkopen...

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 15:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nu ben je iets te euforisch imo... Maar goed, als BTC de komende uren stijgt hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Chris.nl schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:41:
Nu ben je iets te euforisch imo... Maar goed, als BTC de komende uren stijgt hoor je mij niet klagen.
Het is meer logica dan euforie. Al de weak hands zijn out... nieuwe mensen stromen in en iedereen op reddit denkt dat we gaan zakken,
ook TA spreekt eerder van omhoog dan omlaag

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik denk dat het juist de andere kant op springt als mensen verwachten dat het gaat moonen. Gevaarlijke shit. Voor hetzelfde geld knalt BTC omlaag, immers deze rejection op 3700 was ook hevig. Binnen no time bijna 100 punten van BTC af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daarnaast heb ik nooit het doel dat men in beginsel wilde bedienen begrepen... daar hebben we immers exchanges voor. Het 1:1 wisselen met vastgestelde koers paste nooit, en zal nooit naar ieders tevredenheid zijn. Wat mij betreft meer een idealistische gedachte voortkomend uit het begin van crypto... (lees: GWK verdienmodel)

—edit—
64%...indd ten dode opge..of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:30:
[...]

64%...indd ten dode opge..of
70% nu xd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zo... ARK gaat echt ff lekker zeg! Heb jij al die tijd nog lopen accumuleren @A87?

Weet niet wat je gemiddelde inkoopsprijs is maar dit is toch een lekkere opsteker voor je. Ik hoop dat je flink uit het rood bent en lekker zit te verdienen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik moet me eigenlijk inhouden maar ik zeg het toch maar;

U N L E A S H T H E K R A K E N
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:11:
[...]

Weet niet wat je gemiddelde inkoopsprijs is maar dit is toch een lekkere opsteker voor je. Ik hoop dat je flink uit het rood bent en lekker zit te verdienen nu.
Met rond de 30-50 cent niet zo helaas zat toen laag met geld XD :X

[ Voor 64% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

edit

[ Voor 177% gewijzigd door A87 op 17-02-2019 17:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:12:
Ik moet me eigenlijk inhouden maar ik zeg het toch maar;

U N L E A S H T H E K R A K E N

[...]

Met rond de 30-50 cent niet zo helaas zat toen laag met geld XD :X
Ik zou me werkelijk kapot lachen als ARK deze week naar de top 10 stoot en jij de 1e crypto miljonair binnen dit topic wordt.

Vergeet dan nooit de prachtige tijden die we hier hebben meegemaakt, maatje :+

Lambo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zoiets zou alleen kunnen als het project echt gebruikt wordt door Jan met de pet en klara de koe.
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:38
Hoppa, de 2e keer via blockchain.info xlm Lumens geclaimd. Toch $50 in totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Dacuuu schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:32:
Hoppa, de 2e keer via blockchain.info xlm Lumens geclaimd. Toch $50 in totaal :)
Hoe doen jullie dit? Ik heb 2 keer m'n email adres opgegeven met verschillende e-mailadressen en nul keer een reply gehad anders dan het bevestigings mailtje.

Edit: Ik heb geen enkele mail gehad met een uitnodiging om mij te controleren met KYC. Ik heb pech denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Sahara op 17-02-2019 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:38
Sahara schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:53:
[...]

Hoe doen jullie dit? Ik heb 2 keer m'n email adres opgegeven met verschillende e-mailadressen en nul keer een reply gehad anders dan het bevestigings mailtje.
Nou, de 1e keer kreeg ik na dik een maand een mail, de 2e keer na 1 week al.
Je kan niet zelf 2x claimen, want je moet je helemaal verifiëren met id etc. Dus ik heb even m'n wederhelft gebruikt hiervoor. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:26
Wat vervelend als je verwachting niet uitkomt. Ik had een stapeltje LTC verkocht met het idee "gaat zo hard omhoog nu, moet wel weer zakken, dan koop ik terug". Nou, die zakt dus niet. What tot do, alsnog terugkopen (€2,50 boven de verkoopprijs) of toch wachten op een dip :? Maar wat als de dip niet komt? Lastig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

A87 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:35:
[...]

De echte waarde is iets van 10 miljard ofso bijna niets dus...
Tech bubbel? ?? Straks loopt iedereen met crypto op zijn smartphone! IEDEREEN, zelfs je onderwijzer.

In Zweden heb je al plekken waar niet meer wordt betaald met contant in veel winkels.
''nog'' Met digitaal fiat geld maar zal ongetwijfeld ooit crypto bij komen.
Zweden heeft eerst zijn oud contant geld ongeldig verklaard, dit geeft natuurlijk de situatie dat mensen opzoek moesten naar oude biljeten en hun zwart geld moesten witwassen of omzetten in goud bitcoins whatever. geld wat van de ene op de andere dag ongeldig is hebben we hier gehad met het invoeren van de euro. wanneer er toen bitcoins waren geweest heb je zeker kans dat we nu 100% digitaal waren.
mensen hier gingen toen ook ineens vol in het goud e.d.

De echte adoptie i.pv. fiat is op het moment dat mensen er in betaald willen gaan worden, en dat is best een grote stap voor een sterk flucturerende munt zoals BTC. in mijn ogen bijna onoverkombaar.
Je komt dan eigenlijk altijd uit op een soort stable coin, En hoe je die moet maken zonder weer zoon gedrocht te maken als de USD maar dan als blockchain is dan de vraag :+

In amerika is voor de blue collar cash en paychecks king queen , edelen, boeren zwervers honden en katten en dan dan komt misschien een keer iets wat met een bankrekening of digitaal geld overmaken te maken heeft.
voordat ze daar over gaan, gaat echt jaren overheen.

genoeg fud ;) Ik ben stiekem blij dat het lijkt dat we op de vooravond zitten van iets heel groots, het is een beetje of ik mee kijk met de gebroeders wright tijdens het bouwen van het vliegtuig als ik naar sommige projecten kijk.
Ergens hoop je dat ze straks kunnen vliegen, maar je gevoel zegt NOPE kan niet, ze gaan dood.
In de meeste gevallen hoop ik dit dan voor de wereld. minder fraude meer Netneutraliteit zijn daar wel de belangrijkste punten in. O+ power to the people. }:O

(ondertussen ziekelijk rijk worden is een mooie bijkomstigheid :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
AlterMann schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:36:
Wat vervelend als je verwachting niet uitkomt. Ik had een stapeltje LTC verkocht met het idee "gaat zo hard omhoog nu, moet wel weer zakken, dan koop ik terug". Nou, die zakt dus niet. What tot do, alsnog terugkopen (€2,50 boven de verkoopprijs) of toch wachten op een dip :? Maar wat als de dip niet komt? Lastig!
Ik zou het even laten afhangen van wat BTC doet. Vind BTC de weg omhoog gaat de rest wel mee. Gaat BTC omlaag gaat alles toch terug inzakken. Ik zou voorlopig nog niet zo bang zijn dat je boot gaat missen. Een bullmarket is nog ver weg en hoewel genoeg alts wat leuke dingen doen is het nog maar een fractie van wat er mogelijk is als we wel weer de bullmarket zien. Verder zou ik juist extra voorzichtig zijn met coins als LTC die al zo enorm veel hebben gedaan. Tuurlijk is meer mogelijk, maar met een coin die veel heeft gedaan is wat er omlaag mogelijk is groter dan wat er omhoog mogelijk is. Tenzij BTC ineens dik omhoog uitbreekt zou ik het lekker relaxed afwachten. Misschien schiet ie inderdaad wel omhoog hoor, maar je entry missen en dan gaan FOMO kopen op 2 dollar hoger is meestal geen goed plan :)
Pagina: 1 ... 43 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!