Ik zie woekerprijzen niet als probleem, maar als een symptoom
De verhouding tussen vraag en aanbod is te ver uit het lood waardoor een dergelijke vraagmarkt ontstaat.
weigeren om die verhouding te veranderen door de prijzen laag te houden ten gunste van fans en tegelijk het aantal kaarten niet verhogen is gewoon niet handig of je moet gaan loten. of werken met voorangs kaarten
(zie verkoop uitkaarten feyenoord) hoe trouwer de fan hoe meer kans op een kaart.
Daarnaast herken ik het geen kaartjes kunnen kopen verhaal van o.a. youp gewoon niet, ik heb in de afgelopen 20 jaar bijna elke show of wedstrijd gezien die ik wilde zien en bijna nooit een zwart kaartje gekocht. BB king

was een dikke uitzondering op die regel, maar ik moest hem gewoon zien en had de verkoopdag gemist de kans dat ik BB had kunnen zien met Guts is ook zogoed als 0,gewoon teveel mensen zouden die laatste kaarten willen hebben, en daarmee zou ik kansloos zijn geweest.

kan misschien wel eerlijk zijn, maar in mijn ogen veel kutter dan een woekerprijs betalen.
Wat denk je trouwens van de volgende situatie:
Artiest zonder guts verkoopt zijn kaarten binnen een dag berichten van veel resellers in de markt en plant daarom een 2e optreden om de rest nog een kans te geven. enkele weken later haalt de ticket service een groot aantal reseller kaarten terug door ze ongeldig te verklaren en verkoopt deze opnieuw aan fans (geen rare situatie, volgens mij was het u2 die zoiets heeft gehad)
Artiest met guts verkoopt zijn kaarten binnen een dag en via guts dus eerlijk en terug gekomen kaarten komen bij fans terecht geen 2e optreden nodig.
in welke situatie is de fan beter af
@
tias86
We gaan het niet eens worden en dat geeft helemaal niets, daarnaast zijn er genoeg mensen die het wel een probleem wel vinden vooral theaters/ artiesten de bepalers dus.
Guts kan daarom heel groot worden en ik hoop het voor de hodl-ers van harte. maar daarom hoef ik wat ze oplossen natuurlijk geen probleem te vinden.

GUTS