[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.579 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat jullie munten afbranden terwijl je in de zelfde bagger zit :)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Sendfriend gaat XRP gebruiken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Alles is bagger, gewoon accepteren. Maar op die bagger valt wel geld te verdienen! 8)

Maar met zo weinig beweging wordt 't wel wat moeilijker. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:31:
Alles is bagger, gewoon accepteren. Maar op die bagger valt wel geld te verdienen! 8)

Maar met zo weinig beweging wordt 't wel wat moeilijker. :|

Pesies..en daar draait het om

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

PilatuS schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:23:
[...]

Wat gaan die er mee doen dan ?
Geld laten renderen.. en met de onderliggende waarde transacties mogelijk maken en die financieel dekken. Tegelijkertijd verdienen ze iets aan deze transacties.

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Bever! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:25:
[...]

Met respect maar je hebt geen idee van de kosten structuur van een internationale transactie. Dus stop met het uitvergroten van een enkel deeltje van xrp en doen alsof dat dus de discussie beslecht. Swift gpi reduceert de kosten met 90-95% en ze zitten in zo ongeveer elke bank al binnen. Gpi draait bij de grootbanken hier in NL, wees realistisch en verwacht geen wonderen van een token wat met letterlijk elk andere token gedaan kan worden, maar dan zonder de negatieve bijsmaak van een publiek verhandelbaar token.
Je wist toch dat swift de transacties kosten vergoediing wil gaan verhogen toch? Dus je 90/95% is al bullshit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
Update van Cryptopia! https://twitter.com/Cryptopia_NZ/status/1096158617022201856

Er was deze week al eerder nieuws dat ze van de politie weer open mochten. Dus nu maar afwachten wat er gaat gebeuren!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iemand hier die PTC spaart? Ik doe er een paar van de hand, gratis en voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
De range waarbinnen BTC schommelt wordt weer ernstig klein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Specy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:39:
Update van Cryptopia! https://twitter.com/Cryptopia_NZ/status/1096158617022201856

Er was deze week al eerder nieuws dat ze van de politie weer open mochten. Dus nu maar afwachten wat er gaat gebeuren!
"John Croft
‏ @ExplainerC
1h1 hour ago
Replying to @Cryptopia_NZ @ElectracoinECA

I have about $20 US of crypto on there it better be safu."

@Specy Ik hoop dat jouw portie bij Cryptopia intact is en je alles terugkrijgt van Cryptopia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Swaha schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 00:04:
De range waarbinnen BTC schommelt wordt weer ernstig klein...
Is wel vrij standaard. Grote pump en dan een flinke bounce. De volgende bounce is kleiner en die daar op volgt weer kleiner en ga zo maar door. Dan is het omlaag vallen of weer flink omhoog.

Misschien is het morgen fucked friday. Of het blijft zo gaan op sideways saturday. Misschien krijgen we een shitshow sunday. Als we mazzel hebben een moon monday :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wat kunnen zij wat Transferwise niet kan? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
PilatuS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 00:12:
[...]

Is wel vrij standaard. Grote pump en dan een flinke bounce. De volgende bounce is kleiner en die daar op volgt weer kleiner en ga zo maar door. Dan is het omlaag vallen of weer flink omhoog.
Dat is ook wat ik bedoel, je zou verwachten dat er snel weer wat actie gaat komen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 22:09

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://img.memecdn.com/watching-paint-dry_o_478690.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Net een mooi ritje gemaakt op XEM (NEM) Eens zien of ie nog meer gaat doen. Maar damn wat ziet die coin er shit uit op de weekly zeg. Hij doet nu even 15%, maar die candle is niets op de weekly. Echt zo'n -90% of meer coin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

[Twitter: https://twitter.com/Echt_Kain_niaK/status/1096256692583510019]
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QIuvXky.png
PS voor de mensen die dit niet weten. Je kunt tweets tussen "embed" tags zetten.
code:
1
[embed]https://twitter.com/Echt_Kain_niaK/status/1096256692583510019[/]

[ Voor 61% gewijzigd door Kain_niaK op 15-02-2019 09:50 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Bever! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:07:
[...]

Santander uses xCurrent only, not xRapid or XRP. And the bank has not upgraded so far. Santander does not need nowadays that upgrade to deliver all the benefits of One Pay FX.”
Je hebt helemaal gelijk, ik zat hier fout |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 04:56:
[Twitter]
[Afbeelding]
PS voor de mensen die dit niet weten. Je kunt tweets tussen "embed" tags zetten.
code:
1
[embed]https://twitter.com/Echt_Kain_niaK/status/1096256692583510019[/]
tja bart of bullflag.. of zoals ik altijd zeg, kop of munt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ten tijde van Bitcoinica was het een batman, omdat ie altijd oortjes had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:02
Wie gebruikt hier nog Bittrex als exchange? Ik vind het echt een onoverzichtelijk maar bovenal trage website. 9/10x wordt niet eens de grafiek geladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 19:01
ONT wordt even lekker gepumped zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
daboemann schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:52:
ONT wordt even lekker gepumped zeg..
7% ?? niet echt dikke pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 19:01
Nou zo uit het niets is dat toch behoorlijk wat. Inmiddels al op 11+% en zo te zien is het nog niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
daboemann schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:56:
[...]

Nou zo uit het niets is dat toch behoorlijk wat. Inmiddels al op 11+% en zo te zien is het nog niet klaar.
ja, t loopt op, ze gaan ont gas listen op binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Ga toch maar weer eens wat GET inslaan. Deze staat nu al tijden rond 0.20 - 0.24 dollar en zal balen als dit richting 0.30 dollar vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Rookert25 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:00:
Ga toch maar weer eens wat GET inslaan. Deze staat nu al tijden rond 0.20 - 0.24 dollar en zal balen als dit richting 0.30 dollar vertrekt.
Baal je ook als het naar 10 cent gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ah, Binance lists ONG, kan ik die stapel eindelijk verkopen en inwisselen voor extra ONT :)

Nu nog van VTHO afkomen....

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:17

oNo

Kain_niaK schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:14:
Ten tijde van Bitcoinica was het een batman, omdat ie altijd oortjes had.
Mijn vertaling van bat is knuppel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
wehave schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Baal je ook als het naar 10 cent gaat?
Zeker. Maar kans dat het stijgt is toch groter. Het is gewoon een draaiende business waarbij de token waarde heeft (benodigd voor ticketverkopers om product te laten werken en wordt telkens ingekocht) en wat internationaal prima uit te leggen. Ticketfraude is een issue waar eigenlijk iedereen het wel over eens is dat het opgelost moet worden. Er zijn zat projecten die een oplossing hebben bedacht zonder eerst een probleem te hebben geïdentificeerd :) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Wonderlijk
Na een hele poos cryptomoe geweest te zijn, besloot ik vanochtend wat muntjes die ernstig verliesgevend bleken te zijn in te ruilen voor ltc.
Mijn verkooporder voor cloak werd voor 98nogwat procent gevuld voor hij ter aarde stortte.
Snapte er niets van. -20%
Pas later verscheen het bericht van de delisting. Samen met nog wat muntjes.
En gelukkig ook net op tijd voor de ont-stijging, dus eindelijk weer eens 11%winst :-)

Zou er bijna bullish van worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
lauraz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:56:
Wonderlijk
Na een hele poos cryptomoe geweest te zijn, besloot ik vanochtend wat muntjes die ernstig verliesgevend bleken te zijn in te ruilen voor ltc.
Mijn verkooporder voor cloak werd voor 98nogwat procent gevuld voor hij ter aarde stortte.
Snapte er niets van. -20%
Pas later verscheen het bericht van de delisting. Samen met nog wat muntjes.
En gelukkig ook net op tijd voor de ont-stijging, dus eindelijk weer eens 11%winst :-)

Zou er bijna bullish van worden.
Korte samenvatting welke voor 99,9% van de mensen die 'handelen' realiteit is, soms moet je gewoon even mazzel hebben en als je een paar keer achter elkaar mazzel hebt wordt je vanzelf bullish. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-09 11:54
Groen... Hopelijk vandaag weer zo'n mooie stijging zoals vorige week *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
XA4DB schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:16:
Groen... Hopelijk vandaag weer zo'n mooie stijging zoals vorige week *O*
Zo dat zou echt even heerlijk lucht geven; tot nu 2019 groene cijfers van portfolio .. een extra stijging zou zeeeeer welkom zijn
Ben alleen beetje sceptisch ... kan nog steeds een flinke Bart worden en Maart naar jaarlijkse low trekken ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Rookert25 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:40:
[...]

Zeker. Maar kans dat het stijgt is toch groter. Het is gewoon een draaiende business waarbij de token waarde heeft (benodigd voor ticketverkopers om product te laten werken en wordt telkens ingekocht) en wat internationaal prima uit te leggen. Ticketfraude is een issue waar eigenlijk iedereen het wel over eens is dat het opgelost moet worden. Er zijn zat projecten die een oplossing hebben bedacht zonder eerst een probleem te hebben geïdentificeerd :) .
Het is niet het spellentje hoger lager. (hoe dichter bij de nul hoe groter de kans dat het daarna meer wordt) het is crypto
Waar je bij aandelen altijd een bepaalde minimum waarde hebt van een bedrijf (vastgoed, voorraad, reserves, orders etc, heb je bij crypto dat niet, het maakt voor het bedrijf en de toepassing in 99,9% van de gevallen niet uit of het muntje 20 euro, 10 euro 20 cent of 10 cent is of zelfs , 0,2 cent of 0,1 cent is.

En wat betreft ticketfraude, je hoeft die tickets niet te kopen. Ik ga al jaren naar het theater en heb eigenlijk altijd kaartjes voor waar ik naartoe wil. mensen doen net alsof niemand in de zaal de normale prijs heeft betaald, of gekocht heeft via het theater. Dat is gewoon BS.
Veder had ik ooit een kaartje over voor wat een kampioens wedstrijd bleek te zijn, naja op marktplaats hebben de mensen tegen elkaar op zitten bieden voor 40 x de prijs. moeten die mensen toch weten.
dat de prijs omhoog gaat komt niet door de persooon die ze verkoopt, die komt door de personen die ze willen kopen. moeten ze toch zelf weten? En wil je geen vals kaartje? dan moet je het niet op de zwartemarkt kopen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
twain4me schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:03:
[...]
En wat betreft ticketfraude, je hoeft die tickets niet te kopen. Ik ga al jaren naar het theater en heb eigenlijk altijd kaartjes voor waar ik naartoe wil. mensen doen net alsof niemand in de zaal de normale prijs heeft betaald, of gekocht heeft via het theater. Dat is gewoon BS.
Veder had ik ooit een kaartje over voor wat een kampioens wedstrijd bleek te zijn, naja op marktplaats hebben de mensen tegen elkaar op zitten bieden voor 40 x de prijs. moeten die mensen toch weten.
dat de prijs omhoog gaat komt niet door de persooon die ze verkoopt, die komt door de personen die ze willen kopen. moeten ze toch zelf weten? En wil je geen vals kaartje? dan moet je het niet op de zwartemarkt kopen. :+
Mooi verhaal... ik ga alle benzine in NL opkopen en doorverkopen voor 4,5 euro per liter. Mensen moeten dan zelf maar weten of ze het kopen of niet meer met de auto gaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
twain4me schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:03:
[...]

Het is niet het spellentje hoger lager. (hoe dichter bij de nul hoe groter de kans dat het daarna meer wordt) het is crypto
Waar je bij aandelen altijd een bepaalde minimum waarde hebt van een bedrijf (vastgoed, voorraad, reserves, orders etc, heb je bij crypto dat niet, het maakt voor het bedrijf en de toepassing in 99,9% van de gevallen niet uit of het muntje 20 euro, 10 euro 20 cent of 10 cent is of zelfs , 0,2 cent of 0,1 cent is.

Ticketfraude is een probleem dat is gewoon een feit, kan je talloze links met voorbeelden sturen.

Het gaat voornamelijk om evenementen met hoge vraag, die uitverkopen. Bots van tussenhandelaren springen erop. Zodra de sale van start gaat kopen ze bergen weg voordat jij uberhaubt de kans hebt gehad om te kopen staan ze al voor 2-10 X of nog veel meer bij topticketshop viagogo en meer van dat soort malafide sites.
Zwarte cross Vrienden van Amstel live Heideroosjes, zijn een aantal recente voorbeelden waarbij dat ook gebeurde. Google het maar. En dit zijn een paar nationale voorbeelden, gebeurt op een grote schaal wereldwijd.

Verdwijnt gewoon een hoop geld van fans die dolgraag naar hun concert,voorstelling willen gaan in zakken van de tussenhandel, terwijl dat helemaal niet nodig is.

https://www.forbes.com/si...ckpick-says/#3e17fb824741

Voorbeeld van Adele waarbijn tickets van de originele prijs van $50 tot zelfs $35.000 per ticket werd gevraagd.

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 15-02-2019 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Machlah schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:18:
[...]

Mooi verhaal... ik ga alle benzine in NL opkopen en doorverkopen voor 4,5 euro per liter. Mensen moeten dan zelf maar weten of ze het kopen of niet meer met de auto gaan. >:)
mag je proberen, ik blijf dan wel gewoon bij de pomp tanken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Laatst online: 19-07-2024
Zo..beetje groen dat moeten we vieren met een beetje goud van Bruegems..op een goed weekend..proost..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
twain4me schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:22:
[...]

mag je proberen, ik blijf dan wel gewoon bij de pomp tanken..
Nee dat kan dus niet.. ik heb die benzine opgekocht. Ik ben de enige die nog benzine verkoopt. Ow, @tias86 verkoopt ook maar bij hem is het 5 euro per liter.

Je kunt niet doen alsof die ticket fraude helemaal niet bestaat. Als je googelt op tickets voor een voorstelling / concert of iets dergelijks zie je gelijk talloze sites die tickets verkopen boven de normale prijs. Sommige van deze concerten of voorstellingen zijn niet eens uitverkocht en op de officiele site goedkoper te verkrijgen. Ik vind dit gewoon schofterig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
Machlah schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:25:
[...]

Nee dat kan dus niet.. ik heb die benzine opgekocht. Ik ben de enige die nog benzine verkoopt. Ow, @tias86 verkoopt ook maar bij hem is het 5 euro per liter.

Je kunt niet doen alsof die ticket fraude helemaal niet bestaat. Als je googelt op tickets voor een voorstelling / concert of iets dergelijks zie je gelijk talloze sites die tickets verkopen boven de normale prijs. Sommige van deze concerten of voorstellingen zijn niet eens uitverkocht en op de officiele site goedkoper te verkrijgen. Ik vind dit gewoon schofterig.
nee hoor dat is de voc mentaliteit :O >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Oplichting is geen VOC mentaliteit, wat het Nederlandse GUTS aan het doen is wel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
tias86 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:32:
Oplichting is geen VOC mentaliteit, wat het Nederlandse GUTS aan het doen is wel. 8)
vind oplichting een groot woord het is niet netjes dat ze het doen dat vind ik ook, maar er zijn schijnbaar mensen die graag te veel betalen voor een kaartje dat blijft toch hun eigen beslissing ze worden niet gedwongen volgens mijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
bie100 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:38:
[...]

vind oplichting een groot woord het is niet netjes dat ze het doen dat vind ik ook, maar er zijn schijnbaar mensen die graag te veel betalen voor een kaartje dat blijft toch hun eigen beslissing ze worden niet gedwongen volgens mijn?
Moet je mijn post nog een keer doorlezen ;)

Je word natuurlijk niet gedwongen om een kaart te kopen uiteindelijk, maar je hebt geen schijn van kans tegen bots van malafide websites.

Als je er een beetje in verdiept zul je het zien, internet staat er vol mee, politiek heeft zich er al is mee bemoeid, rechtzaken, alles. Die business is meer fucked up als je in eerste instantie zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Laatst online: 15-09-2021
Om de ticket(oplichting) discussie even van onze kan te bekijken: Ik kan nu een bitcoin kopen voor 3200 euro en deze te koop aanbieden op 15000 euro, genoeg mensen die dit ook doen en geen wezenlijk verschil met voor 3200 euro aan concertkaartjes inslaan en deze x5 aanbieden.

Het verschil is voor mij dat de consument mijn bitcoin (nu nog) niet koopt als ik hem 5x over de kop doe, maar concertkaartjes wel. Als men gewoon wacht tot na het concert, zijn de kaartjes oud papier en kunnen ze als verlies de boeken in. Dus is het gewoon een kwestie van discipline (dus niet fomo) om te wachten tot al die toko's failliet gaan doordat niemand meer hun overpriced kaartjes wil kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
TrasherNL schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:48:
Om de ticket(oplichting) discussie even van onze kan te bekijken: Ik kan nu een bitcoin kopen voor 3200 euro en deze te koop aanbieden op 15000 euro, genoeg mensen die dit ook doen en geen wezenlijk verschil met voor 3200 euro aan concertkaartjes inslaan en deze x5 aanbieden.

Het verschil is voor mij dat de consument mijn bitcoin (nu nog) niet koopt als ik hem 5x over de kop doe, maar concertkaartjes wel. Als men gewoon wacht tot na het concert, zijn de kaartjes oud papier en kunnen ze als verlies de boeken in. Dus is het gewoon een kwestie van discipline (dus niet fomo) om te wachten tot al die toko's failliet gaan doordat niemand meer hun overpriced kaartjes wil kopen.
Alleen treden artiesten niet elke dag van de week op met hetzelfde programma jarenlang op een tijd dat het jou ook uitkomt.

Als je op vakantie wilt naar New York en de tickets zijn normaal 400 euro maar worden ALTIJD opgekocht en dan doorverkocht voor 1200 dan is dat niet normaal en is er ruimte voor een bedrijf dat een oplossing biedt. GUTS doet dat op een sympathieke manier.

Overigens is het team ongelooflijk nuchter en zonder snelle crypto praatjes; absolute verademing als je het mij vraagt. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah

Dit is wel een hele slechte vergelijking.

Als je al jarenlang fan van iemand bent, je ontzettend van iemands muziek houd en je misschien 1 keer in je leven naar een concert kunt gaan dan zijn er idd mensen die alles doen om een kaartje te bemachtigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86

Het verschil is dat iedereen bitcoin gewoon kan kopen tegen de huidige koers op elk moment, als jij hem voor 15k kan verpatsen is natuurlijk te gek, maar dat gaat je niet lukken.

Tickets voor een concert zijn er natuurlijk maar in beperkte mate, en mensen blijven en willen altijd gaan.
Elk event is uniek, en dat kan je niet even bestellen of naar je hand zetten wanneer jij dat wilt : p

Daarom betalen ze er ook zo veel voor. De kans dat je kaartjes voor populaire evenementen kan bemachtigen is al niet heel groot. Supply demand verhaal. En tegen de bots maak je gewoon geen kans om tegen het normale tarief je kaartje voor je favo artiest evenement te boeken.

Mooi voorbeeld was de Jochem Myjer sale van GUTS, 55k beschikbaar binnen 3 uur weg en op de piek 140k website bezoekers. En dan bestellen de meeste mensen 2-4 tickets. Dat geeft de vraag wel aan.
Alsnog een hoop mensen teleurgesteld want geen kaartje, maar de mensen die een kaart hebben gekocht betaalden tenminste het normale tarief. En niet 2-100X dat bedrag.

Mensen kunnen het probleem ontkennen prima, maar dat is gewoon de realiteit en de feiten negeren. (dyor)

GUTS doet komende week overigens 10 evenementen: https://twitter.com/GetProtocol/status/1096341811663130625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Taro schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:10:
Ah, Binance lists ONG, kan ik die stapel eindelijk verkopen en inwisselen voor extra ONT :)

Nu nog van VTHO afkomen....
OceanEX

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Goede ontwikkeling dat Binance ook wat shitcoins gaat delisten. De manier waarop is dan wel weer bijzonder. Niet eens de teams van de projecten informeren of een reden geven voor de delisting.

XLM doet ook eindelijk een "bounceje", klein ritje op gepakt. Eindelijk weer wat te traden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 18-09 14:11

Bloodclot

Jawier!

Over OceanEX, als je je registreert krijg je 1200 vet en 10k Tic. 1 tic is op het moment 0.3350Vet (gister is tic live gegaan met een opening van 0.1750Vet. (huidige koers 18,2dollar).

Als je nog eens gaat traden in tic, ter waarde van rond de 50k tic aan volume, krijg je nog eens 5k tic.

Registreren vereist wel ID-kaart registratie etc zoals coinbase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik wacht op Binance, anders moet ik weer nieuwe accounts aanmaken, transfer fee's betalen, mijn privé gegevens achterlaten, etc.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Op bitmex zat ik vanaf $103 in een ETH long omdat ik toen wel een dood katje als optie zag, die was gekomen in de vorm van een enorme pump paar dagen geleden. Heb 't nu een tijdje aangekeken en zie geen reden in een verdere stijging eigenlijk. Het volume is ook weer erg laag, vind ik een slecht teken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w4oShLc.png

Ik zit nu te kijken om rond die $122-125 short posities te nemen op ETH, met 'n SL rond de $128. Mijn verwachting is nog steeds een enorme Bart omlaag. Maargoed, je weet 't nooit in dit crypto wereldje.

Wow, ik zie nu trouwens een klein pumpje. Een deel van m'n short positie is al gevuld :> d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wow, that escalated quickly. Mooi man, gelijk een positie in mooie profit haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Dit ging mij weer te snel.. SL 125.50 twijfelde ik nog over om te verlagen tijdens de pump.
Frustrerend dat je achteraf snel geld kon verdienen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Tominatie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:23:
Wow, that escalated quickly. Mooi man, gelijk een positie in mooie profit haha.
Dit pakte live ook wel erg goed uit. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat een fakeout weer. Bij LTC was het helemaal erg. Van 42.50 naar 44.60 en terug naar onder de 42.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

tias86 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:22:
[...]

Ticketfraude is een probleem dat is gewoon een feit, kan je talloze links met voorbeelden sturen.

Het gaat voornamelijk om evenementen met hoge vraag, die uitverkopen. Bots van tussenhandelaren springen erop. Zodra de sale van start gaat kopen ze bergen weg voordat jij uberhaubt de kans hebt gehad om te kopen staan ze al voor 2-10 X of nog veel meer bij topticketshop viagogo en meer van dat soort malafide sites.
Zwarte cross Vrienden van Amstel live Heideroosjes, zijn een aantal recente voorbeelden waarbij dat ook gebeurde. Google het maar. En dit zijn een paar nationale voorbeelden, gebeurt op een grote schaal wereldwijd.

Verdwijnt gewoon een hoop geld van fans die dolgraag naar hun concert,voorstelling willen gaan in zakken van de tussenhandel, terwijl dat helemaal niet nodig is.

https://www.forbes.com/si...ckpick-says/#3e17fb824741

Voorbeeld van Adele waarbijn tickets van de originele prijs van $50 tot zelfs $35.000 per ticket werd gevraagd.
Zoals ik al eerder aangaf, ik ga vaak naar het theater. het gebeurd meer dan eens dat na verkoop dag 1 niet alles is verkocht. (ook bij onze vrienden najib en Youp) Beweren dat ticket resellers alles opkopen met bots is dan toch gewoon aantoonbaar BS.? Ik zie ook gewoon voor een heel groot deel dezelfde mensen bij voorstellingen, (vaste theater gangers) Dit zou rekenkundig onmogelijk moeten zijn als bots alles zouden opkopen.
Direct of indirect beweren dat alles wordt opgekocht door resellers is echt BS. sterker nog, zonder mij (de vaste klant) zou je geen tekort hebben voor de persoon die een keer naar Youp wil en uit komt bij een reseller. Want reken maar dat verreweg het meeste weg is door ons, dus eigenlijk moet je stoppen met vrienden van het theater voorang te geven :9

De eerste 2 jaar vriend van het theater kreeg ik de bestel lijst op papier een week eerder, dan rennen naar het theater om te hopen op de beste stoelen (good old days), en dan een week en minder dan een dag later was nagenoeg het hele jaar programma uitverkocht. Dat kwam zeker ook door de bots? 8)7

Ben je het niet eens met de resellers, gewoon niet daar kopen, dan gaan ze vanzelf rekt
bij het laatste concert van u2 ben ik met mijn zwager (u2 fan) naar het concert gegaan zonder kaartje en 5
min na de start konden we voor minder dan de orginele prijs naar binnen :+
zoals @TrasherNL zegt, 2 uur later is het oud papier.
(bij bon jovi in het govert park ooit gewoon over het hek gekommen, toen aankoop niet lukte :P )
Als je het heel eerlijk bekijkt zijn mensen gewoon boos dat iemand anders meer geld voor een kaartje wil of kan geven dan zij zelf, en vaak denken ze serieus ook gewoon dat ze wel een kaartje gehad zouden hebben waneer die mevrouw geen 35k had neergeteld... ook dit is natuurlijk gewoon BS.

Je voordoen als de orginele verkoop site is schofterig, daar ben ik het helemaal mee eens. en als ik me niet vergis hebben ze daar ook iets aan gedaan, met google zoekresultaten en ads dat het minder makkelijk zou worden om bovenaan te staan. (maar dat is een beetje klok klepel verhaal voor mij)

vroegah moest je in de rij staan voor een verkooppunt, en had je vaak nieteens een kaartje aan het einde van de dag. een dag en een nacht staan blauwbekken en niets hebben om vervolgens geen moord en brand te gaan schreeuwen over resellers, maar intens verdrietig zijn (ja resellers bestonden toen ookal en stonden gewoon voor je in de rij)
Tegen woordig vanuit de luiestoel 5 min met kopje thee in de hand proberen in te loggen, mislukken en wel moord en brand gaan schreeuwen.. ergens is er ook iets misgegaan met de instelling van mensen.

Iets anders maar heeft wel raakvlakken.

Ik heb voor kaarten europcup 2 2002 met vrienden vrij genomen/wegblijve van school en een reisje gemaakt totdat we een verkoop punt hadden waar niemand stond, toen de eigenaar te pakken gekregen, gevraagd of hij ons wilde helpen. Hij is eerder gekomen de volgende dag om zeker te weten dat alle systemen zouden werken en aan stonden. wij hem een kratje bier beloofd. En heeft alle kaarten in feite eerst voorgeschoten omdat hij het maximaal aantal kaarten op 1 betaling van heeft gemaakt zodat iedereen mee kon hij heeft toen 14 kaarten (alle klanten) verkocht waar een ticket service in rotterdam met een 100 meter lange rij 2 tickets heeft gekocht. tegenwoordig loten ze in rotterdam bij dergelijk situaties, en rara ik loot altijd uit... |:(
bewijst maar weer wat een kratje bier al niet kan doen ;)

Zoals je ziet ik doe een hoop voor een kaartje, Maar meer dan een enkel tientje extra betalen heb ik maar 1 keer gedaan prijs x 2 (laatste concert BB king en het was onmogelijk geweest om daar heen te kunnen zonder reseller (lees: gast van marktplaats)
tias86 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Moet je mijn post nog een keer doorlezen ;)

Je word natuurlijk niet gedwongen om een kaart te kopen uiteindelijk, maar je hebt geen schijn van kans tegen bots van malafide websites.
Je hebt bij adele al geen schijn van kans tegen de andere fans
De lotings manier van feyenoord weet je heel zeker dat er 0 ticket bureus tussen zitten want 1 lotings plek voor 1 seizoenskaart. en toch had ik geen plekje... als er niet bekend zou zijn hoe feyenoord zou loten zou ook hier iedereen gaan beweren dat ze worden opgekocht door resellers. Onzin.
Als je er een beetje in verdiept zul je het zien, internet staat er vol mee
Ja want verbitterde mensen zijn een goede bron van informatie, ik ga liever uit van eigen ervaring.
en laat ik die nu in boatloads hebben.
je had vroeger gewoon een scheiding tussen mensen die in een rij wilde staan, en mensen die dat niet wilde, tegenwoordig staat iedereen in een digitale rij en omdat je daar vrij weinig voor hoeft op te geven zijn de diehards de klos. Ik heb dan ook meer probelemen met internet verkoop van de orginele tickets dan met de resellers.
politiek heeft zich er al is mee bemoeid, rechtzaken, alles. Die business is meer fucked up als je in eerste instantie zou denken.
Het feit dat politiek zich ergens me bemoeit wil niet zeggen dat het een probleem is. ;)
Prima toch, rechters zijn daar voor, Misleiding en oplichting is een ander punt dan een paar kaartjes voor wat meer geld verkopen.
Je moet niet vergeten dat in basis de service is dat je een kaartje kan krijgen wat je niet meer kan krijgen.
je kan dus wel zeggen dat je niet wil dat er geld wordt verdient over de rug van fans, maar een fan kan op deze manier wel een kaartje krijgen op het moment dat hij de boot heeft gemist (en ja die kan je ook missen als er 0 resellers kaarten zouden krijgen en bots niet zouden bestaan)

edit: mijn excuus: het is wat langer dan de doorsnee MOON reactie geworden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:16:
Wat een fakeout weer. Bij LTC was het helemaal erg. Van 42.50 naar 44.60 en terug naar onder de 42.
Nou idd. Dat heen en weer gepingpong moet toch ooit gaan zorgen voor een uitbraak naar beneden of naar boven. :>

SLOOM GEDOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De kucoin exchange is ook zowat overleden. 5 miljoen volume per dag, dieptepuntjes...

Echt een pittige berenmarkt man, soms denk ik weleens "komt dit nog wel goed?"
Dan zitten we dichtbij de bodem? Toch? Toch...?

Pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Tominatie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:32:
De kucoin exchange is ook zowat overleden. 5 miljoen volume per dag, dieptepuntjes...

Pff..
dacht dat je een time out had? :O :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Tominatie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:32:

Pff..
:(:)

Anders beginnen we toch gewoon een ticket website *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:34:
[...]

dacht dat je een time out had? :O :)
Nee man, heb alleen mijn inleg eruit gehaald. Nu speel ik met de winst dus dat is al een stuk prettiger. Ik vind traden nog steeds leuk om te doen op een vrije dag maarja de laatste tijd is het wel boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:35:
[...]

:(:)

Anders beginnen we toch gewoon een ticket website *O*
Yep, lijkt erop dat we binnenkort een andere hobby moeten zoeken. Berenmarkt blijft maar voortduren, alhoewel je op Bitmex echt leuk kan verdienen beide kanten op. Helaas is de volatiliteit echt compleet verdwenen dus een dagje traden wordt dan al snel een dagje naar een stabiele koers kijken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Tominatie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:41:
[...]

Yep, lijkt erop dat we binnenkort een andere hobby moeten zoeken. Berenmarkt blijft maar voortduren, alhoewel je op Bitmex echt leuk kan verdienen beide kanten op. Helaas is de volatiliteit echt compleet verdwenen dus een dagje traden wordt dan al snel een dagje naar een stabiele koers kijken. :+
geen probleem ik doe de afdeling comunicatie wel... :+

is er toevallig een bot bouwer in de zaal _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:41:
[...]

Hoe zo dat dan? Koers gaat meerder keren per dag een paar percent omhoog en omlaag. Probeer dat maar eens op forex of met aandelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:44:
[...]

Hoe zo dat dan? Koers gaat meerder keren per dag een paar percent omhoog en omlaag. Probeer dat maar eens op forex of met aandelen ...
Da's waar maar ik zit ook niet elke dag te traden, meestal 1 of 2 keer per week heb ik er echt tijd voor. Alleen is het dan meestal dodelijk saai :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Dat is niet echt waar. BTC heeft gisteren bijvoorbeeld en de dag er voor geen reet gedaan. Een procentje wel ja, maar niet meerdere procenten en ook niet meerdere keren per dag. Ook munten als ETH en LTC zijn de laatste dagen, op vandaag na, erg stabiel geweest. Er zat nog wel wat beweging in lowcap coins, maar de grote jongens deden alles behalve meerdere procenten op een dag, laat staan meerdere keren per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:48:
[...]

Dat is niet echt waar. BTC heeft gisteren bijvoorbeeld en de dag er voor geen reet gedaan. Een procentje wel ja, maar niet meerdere procenten en ook niet meerdere keren per dag. Ook munten als ETH en LTC zijn de laatste dagen, op vandaag na, erg stabiel geweest. Er zat nog wel wat beweging in lowcap coins, maar de grote jongens deden alles behalve meerdere procenten op een dag, laat staan meerdere keren per dag.
Precies, dat gevoel heb ik ook. Laatste tijd is het constant sideways. Echt een saaie boel en dan opeens een enorme beweging omlaag of omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

[...]

Zeker niet altijd momenteel en dan moet je best wel actief zijn, ver inzoemen en met leverage werken drie dingen die ik liever niet doe.
Ik ben in basis iemand van de stabiele stijging en ben dus eigenlijk niet op mijn plaats in crypto.. ik ben meer aandeel mc. donalds gewoon een rechte lijn schuin omhoog :+ Ik ben hier alleen maar voor de moons, de lolz en de lambo's

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Tominatie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:49:
[...]

Precies, dat gevoel heb ik ook. Laatste tijd is het constant sideways. Echt een saaie boel en dan opeens een enorme beweging omlaag of omhoog.
het stomme is dat een dergelijke beweging bij mij vroeger van alles los maakte, tegenwoordig kom je terug bij je laptop en heb je de linker kant van een bart volledig gemist en het doet je gewoon geen flikker, omdat het toch niet doorzet, zowel omhoog als omlaag
en enkele keer als ETH ofzo een mooie paar % bounce tussen support en resitance laat zien loop ik weer een beetje warm en ga er voor zitten om zo goed mogelijk te timen.. maar veder is het gewoon elende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:50:
[...]

Zeker niet altijd momenteel en dan moet je best wel actief zijn, ver inzoemen en met leverage werken drie dingen die ik liever niet doe.
Ik ben in basis iemand van de stabiele stijging en ben dus eigenlijk niet op mijn plaats in crypto.. ik ben meer aandeel mc. donalds gewoon een rechte lijn schuin omhoog :+ Ik ben hier alleen maar voor de moons, de lolz en de lambo's
Ik ben hier voor de big gains, maar ja da's al een tijdje achter ons. De 100% gains op shitcoins gaan niet meer terugkomen denk ik :+

Nu zit ik er vooral nog in voor de memes en zie het allemaal wel. De bubbel zal vast wel weer eens vollopen, maar nu nog niet. De bullmarket is nog veel te vers in het geheugen.

De huidige markt situatie is wel erg treurig; exchanges met exitscams, shitcoins met exit scams, volume dood, saai. Bah :O :r
D'r is momenteel weinig aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het delisten van een aantal coins op Binance snap ik opzich wel, maar waarom die meuk dan listen in de eerste plaats ?

Je zou maar wat Wings, SUB of MOD hebben zeg. Wordt je even wakker met -30% door een Twitter berichtje. Vind de manier waarop zoiets gaat wel echt enorm slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:06:
Het delisten van een aantal coins op Binance snap ik opzich wel, maar waarom die meuk dan listen in de eerste plaats ?

Je zou maar wat Wings, SUB of MOD hebben zeg. Wordt je even wakker met -30% door een Twitter berichtje. Vind de manier waarop zoiets gaat wel echt enorm slecht.
Ja idd. Debiel gewoon.

Op kucoin geven ze coins een label die in aanmerking kunnen komen voor een delisting (maar dat is totaal niet zeker, kan ook vals alarm zijn). Zoiets zou Binance ook moeten doen.

Je zou ook bijv. maar voor 'n daytrade in SUB zijn gestapt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:31:
Op de ARK draait al een Archeologisch bedrijf.
https://kapu.one/

https://www.theguardian.c...l-science-data-revolution

Ik quote een klein stukje|
He has been involved in digital currencies for a number of years, but saw potential for blockchain and archaeology. When we spoke, he said Kapu would like to “revolutionize how archaeological and heritage data are stored, preserved, and made accessible.”

If a museum were to be looted, it could release data using hash codes to law enforcement to prevent export or sale of artifacts of matching descriptions

[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 15-02-2019 17:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind de manier waarop zoiets gaat ook gewoon echt niet kunnen. Een stom bericht op Twitter kan je even 30% kosten terwijl dagen van te voren bekend is bij Binance dat het zo zal gaan. Kan je nagaan als je die munten ergens anders met hefboom kan shorten. 100% zekerheid dat je bakken met geld gaat verdienen op zo'n short. En neem nou BTT bijvoorbeeld. Die krijgt een listing, pumpt als een idioot, wat dus ook van te voren bekend is. Laat mij raden, over 6 maanden wordt ie gedelist....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

PilatuS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:06:

Ja het zou goed zijn als je eerst je strepen moet verdienen om op bepaalde lijsten te mogen staan
een doordacht idee bv.... ;)

In basis is het natuurlijk belachelijk dat "we" ico's steunen zonder inhoudelijk ook maar iets te weten
en geen enkele zekerheid of inspraak hebben. vaak puur op de naam van de oprichter.
in de begin dagen van kickstarter is er ook zoon moment geweest dat mensen bakken geld in een leeg ideeetje drukte (ideeen die nooit haalbaar zijn ivm al bestaande patenten of natuurkundige wetten)
Het is echt raar dat we dat nog steeds doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:14:
[...]

Op de ARK draait al een Archeologisch bedrijf.
https://kapu.one/

https://www.theguardian.c...l-science-data-revolution

Ik quote een klein stukje|
He has been involved in digital currencies for a number of years, but saw potential for blockchain and archaeology. When we spoke, he said Kapu would like to “revolutionize how archaeological and heritage data are stored, preserved, and made accessible.”
Ark to da moon.

Geen idee verder maar al die ICO-platformen vind ik maar onzinnig. Want wat hebben ICO's nou bereikt eigenlijk? :+

Er worden bubbels op bubbels gebouwd. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:16:
[...]
Ja het zou goed zijn als je eerst je strepen moet verdienen om op bepaalde lijsten te mogen staan
een doordacht idee bv.... ;)
Mee eens. Een zak met geld voor een listing zou alleen wel genoeg zijn. Vraag mij ook af of de mensen achter de munten van te voren te horen krijgen wanneer ie gedelist gaat worden. Dat crypto een beetje het wilde westen is dat vind ik prima, maar sommige dingen zijn wel enorm fout.
In basis is het natuurlijk belachelijk dat "we" ico's steunen zonder inhoudelijk ook maar iets te weten
en geen enkele zekerheid of inspraak hebben. vaak puur op de naam van de oprichter.
Dat vind ik opzich nog wel prima, want dat is wel een beetje wat crypto is. Belachelijk is het zeker, maar het hoort er ook wel bij. Alleen dat listen en delisten verhaal is echt enorm verpest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:19:
[...]

Mee eens. Een zak met geld voor een listing zou alleen wel genoeg zijn. Vraag mij ook af of de mensen achter de munten van te voren te horen krijgen wanneer ie gedelist gaat worden. Dat crypto een beetje het wilde westen is dat vind ik prima, maar sommige dingen zijn wel enorm fout.
Nee da's het mooie, die projecten die vandaag gedelist werden hadden geen idee. Binance heeft geen contact opgenomen, niks.

Blijft een bijzondere gang van zaken. Is dat hoe Aziaten te werk gaan? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zat volatiliteit bij HOT vandaag!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

DAMAGE schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:23:
Zat volatiliteit bij HOT vandaag!
wat slecht, ik heb nog nieteens gekeken B) geeft denk ik wel aan dat het algehele gevoel elende is -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

En dat levert nog 40K op ook.. weet je HOE veel geld dat is in de arme landen.

100x als we hier gewend zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Kom neo doe is wat.. ingefomoot op 8,30 |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:25:
[...]

En dat levert nog 40K op ook.. weet je HOE veel geld dat is in de arme landen.

100x als we hier gewend zijn
Na mijn reactie heeft iemand hier stiekem gekocht. :+

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
twain4me schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:20:
[...]

Zoals ik al eerder aangaf, ik ga vaak naar het theater. het gebeurd meer dan eens dat na verkoop dag 1 niet alles is verkocht. (ook bij onze vrienden najib en Youp) Beweren dat ticket resellers alles opkopen met bots is dan toch gewoon aantoonbaar BS.? Ik zie ook gewoon voor een heel groot deel dezelfde mensen bij voorstellingen, (vaste theater gangers) Dit zou rekenkundig onmogelijk moeten zijn als bots alles zouden opkopen.
Direct of indirect beweren dat alles wordt opgekocht door resellers is echt BS. sterker nog, zonder mij (de vaste klant) zou je geen tekort hebben voor de persoon die een keer naar Youp wil en uit komt bij een reseller. Want reken maar dat verreweg het meeste weg is door ons, dus eigenlijk moet je stoppen met vrienden van het theater voorang te geven :9

De eerste 2 jaar vriend van het theater kreeg ik de bestel lijst op papier een week eerder, dan rennen naar het theater om te hopen op de beste stoelen (good old days), en dan een week en minder dan een dag later was nagenoeg het hele jaar programma uitverkocht. Dat kwam zeker ook door de bots? 8)7

Ben je het niet eens met de resellers, gewoon niet daar kopen, dan gaan ze vanzelf rekt
bij het laatste concert van u2 ben ik met mijn zwager (u2 fan) naar het concert gegaan zonder kaartje en 5
min na de start konden we voor minder dan de orginele prijs naar binnen :+
zoals @TrasherNL zegt, 2 uur later is het oud papier.
(bij bon jovi in het govert park ooit gewoon over het hek gekommen, toen aankoop niet lukte :P )
Als je het heel eerlijk bekijkt zijn mensen gewoon boos dat iemand anders meer geld voor een kaartje wil of kan geven dan zij zelf, en vaak denken ze serieus ook gewoon dat ze wel een kaartje gehad zouden hebben waneer die mevrouw geen 35k had neergeteld... ook dit is natuurlijk gewoon BS.

Je voordoen als de orginele verkoop site is schofterig, daar ben ik het helemaal mee eens. en als ik me niet vergis hebben ze daar ook iets aan gedaan, met google zoekresultaten en ads dat het minder makkelijk zou worden om bovenaan te staan. (maar dat is een beetje klok klepel verhaal voor mij)

vroegah moest je in de rij staan voor een verkooppunt, en had je vaak nieteens een kaartje aan het einde van de dag. een dag en een nacht staan blauwbekken en niets hebben om vervolgens geen moord en brand te gaan schreeuwen over resellers, maar intens verdrietig zijn (ja resellers bestonden toen ookal en stonden gewoon voor je in de rij)
Tegen woordig vanuit de luiestoel 5 min met kopje thee in de hand proberen in te loggen, mislukken en wel moord en brand gaan schreeuwen.. ergens is er ook iets misgegaan met de instelling van mensen.

Iets anders maar heeft wel raakvlakken.

Ik heb voor kaarten europcup 2 2002 met vrienden vrij genomen/wegblijve van school en een reisje gemaakt totdat we een verkoop punt hadden waar niemand stond, toen de eigenaar te pakken gekregen, gevraagd of hij ons wilde helpen. Hij is eerder gekomen de volgende dag om zeker te weten dat alle systemen zouden werken en aan stonden. wij hem een kratje bier beloofd. En heeft alle kaarten in feite eerst voorgeschoten omdat hij het maximaal aantal kaarten op 1 betaling van heeft gemaakt zodat iedereen mee kon hij heeft toen 14 kaarten (alle klanten) verkocht waar een ticket service in rotterdam met een 100 meter lange rij 2 tickets heeft gekocht. tegenwoordig loten ze in rotterdam bij dergelijk situaties, en rara ik loot altijd uit... |:(
bewijst maar weer wat een kratje bier al niet kan doen ;)

Zoals je ziet ik doe een hoop voor een kaartje, Maar meer dan een enkel tientje extra betalen heb ik maar 1 keer gedaan prijs x 2 (laatste concert BB king en het was onmogelijk geweest om daar heen te kunnen zonder reseller (lees: gast van marktplaats)

[...]

Je hebt bij adele al geen schijn van kans tegen de andere fans
De lotings manier van feyenoord weet je heel zeker dat er 0 ticket bureus tussen zitten want 1 lotings plek voor 1 seizoenskaart. en toch had ik geen plekje... als er niet bekend zou zijn hoe feyenoord zou loten zou ook hier iedereen gaan beweren dat ze worden opgekocht door resellers. Onzin.

[...]

Ja, dit is dus een typische N=1 reactie.
Die tussenhandelaren voegen 0,0 toe aan het eindproduct. Dat mensen alsnog later een ticket willen kopen zou toch gewoon tegen de oorspronkelijke vraagprijs moeten kunnen? Dat kan via GUTS. Dat artiesten de prijs te laag zetten en daarmee teveel aanbod creëren, oke, je zou kunnen zeggen, zet alle tickets op 200 euro.
Maar dat willen die artiesten express niet, omdat ze ook willen dat Jan Modaal met 2000 euro netto naar die voorstellingen kan met zijn 3 kinderen.
Die gaat niet over hekken klimmen om bij een concert te komen.

Dat laatste vind ik wel het slechtste voorbeeld van ontwijken van resellers. Het moet gewoon netjes kunnen. Oke dat dat niet perse via blockchain hoeft is een andere discussie. Maar feit is, dat de huidige kaartverkopers geen enkele intentie tonen om eerlijke kaartverkoop mogelijk te maken. Dat willen ze ook niet omdat ze zelf verdienen aan hogere resell prijzen. Waarbij ze zelf, nogmaals 0,0 toevoegen aan het eindproduct. Geld moet verdiend worden waar de waarde gecreëerd wordt, en niet bij tussenpersonen.

@tias86 feit dat er 1 miljoen tickets verkocht worden geeft al aan dat er wel degelijk vraag is naar deze oplossing.

Ja want verbitterde mensen zijn een goede bron van informatie, ik ga liever uit van eigen ervaring.
en laat ik die nu in boatloads hebben.
je had vroeger gewoon een scheiding tussen mensen die in een rij wilde staan, en mensen die dat niet wilde, tegenwoordig staat iedereen in een digitale rij en omdat je daar vrij weinig voor hoeft op te geven zijn de diehards de klos. Ik heb dan ook meer probelemen met internet verkoop van de orginele tickets dan met de resellers.

[...]

Het feit dat politiek zich ergens me bemoeit wil niet zeggen dat het een probleem is. ;)
Prima toch, rechters zijn daar voor, Misleiding en oplichting is een ander punt dan een paar kaartjes voor wat meer geld verkopen.
Je moet niet vergeten dat in basis de service is dat je een kaartje kan krijgen wat je niet meer kan krijgen.
je kan dus wel zeggen dat je niet wil dat er geld wordt verdient over de rug van fans, maar een fan kan op deze manier wel een kaartje krijgen op het moment dat hij de boot heeft gemist (en ja die kan je ook missen als er 0 resellers kaarten zouden krijgen en bots niet zouden bestaan)

edit: mijn excuus: het is wat langer dan de doorsnee MOON reactie geworden :+
Ja, dit is dus een typische N=1 reactie.
Die tussenhandelaren voegen 0,0 toe aan het eindproduct. Dat mensen alsnog later een ticket willen kopen zou toch gewoon tegen de oorspronkelijke vraagprijs moeten kunnen? Dat kan via GUTS. Dat artiesten de prijs te laag zetten en daarmee teveel aanbod creëren, oke, je zou kunnen zeggen, zet alle tickets op 200 euro. Maar dat 'alles' opgekocht wordt door bots vat je iets te letterlijk op denk ik van Tias. Wat bedoeld wordt, is dat er bots ook aan veel kaarten komen, die niks toevoegen, maar wel euro's binnenharken. Zonder de intentie om ooit zelf naar een voorstelling te gaan. Dat is dus tussenhandel met negatieve waarde voor de samenleving mijn insziens. Dat geld zou dan bij de artiest horen die het mogelijk maakt die show, en niet derden die dankzij snelheid ergens eerder in de rij zijn.
Maar dat willen die artiesten express niet, omdat ze ook willen dat Jan Modaal met 2000 euro per maand netto naar die voorstellingen kan met zijn 3 kinderen.
Die gaat niet over hekken klimmen om bij een concert te komen.

Dat laatste vind ik wel het slechtste voorbeeld wat jij noemt als mogelijkheid om resellers te ontwijken. Er zit niet voor niets een maximum op het aantal bezoekers.....

Het moet gewoon netjes kunnen. Oke dat dat niet perse via blockchain hoeft is een andere discussie. Maar feit is, dat de huidige kaartverkopers geen enkele intentie tonen om eerlijke kaartverkoop mogelijk te maken. Dat willen ze ook niet omdat ze zelf verdienen aan hogere resell prijzen. Waarbij ze zelf, nogmaals 0,0 toevoegen aan het eindproduct. Geld moet verdiend worden waar de waarde gecreëerd wordt, en niet bij tussenpersonen.

Problemen hebben met internet tickets versus fysiek in de rij staan is wel heel erg anno 1990....

@tias86 feit dat er 1 miljoen tickets verkocht worden geeft al aan dat er wel degelijk vraag is naar deze oplossing.

[ Voor 11% gewijzigd door Timberly2 op 15-02-2019 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Ik heb wat gewonnen met een raadspelletje. Je moest raden hoeveel pennies op de foto staan en ik zat het dichts bij. De prijs is 1 oz puur zilver.
In tegenstelling tot cryptocoins zit ik ook in fysieke zilveren coins. :D

https://www.reddit.com/r/.../guess_the_pennys_winner/
https://www.reddit.com/r/..._how_many_pennys_contest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Godnondeju. Worden er uberhaubt nog trades gemaakt? :+

Wat stilletjes zeg. HOT doet het wel weer aardig, maar daar kan ik niet in traden.
De grotere coins doen echt niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:48:
[...]

Ik bedoel niet alleen maar omhoog of alleen maar omlaag. Maar op en neer.

Dit is de Bitfinex grafiek van LTC. Gaat elke dag meerdere keren binnen de dag 1% omhoog en naar omlaag.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/JDYFkppf

Ter vergelijking.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AgUMRAj.png

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 15-02-2019 18:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Dagelijks een procentje hier en procentje daar. Dat is toch al beter dan de 0,1% spaarrente op een bank op een JAAR ! Het probleem is dat we greedy worden en meer willen. Teveel zelfs in een korte tijd.

[ Voor 32% gewijzigd door Blord op 15-02-2019 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:41:
[...]
Ik bedoel niet alleen maar omhoog of alleen maar omlaag. Maar op en neer.

Dit is de Bitfinex grafiek van LTC. Gaat elke dag meerdere keren binnen de dag 1% omhoog en naar omlaag.
Tuurlijk zit er wel beweging in. Maar jij had het over meerdere procenten en dat meerdere keren per dag. Dat is voor BTC sowieso niet het geval. Iets als LTC zit inderdaad meer beweging in, maar niet meerdere procenten meerdere keren per dag. Ja een procentje doet ie inderdaad wel, maar opzich is het vrij vlak.
Blord schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:50:
Dagelijks een procentje hier en procentje daar. Dat is toch al beter dan de 0,1% spaarrente op een bank op een JAAR ! Het probleem is dat we greedy worden en meer willen. Teveel zelfs in een korte tijd.
Ligt er ook aan hoe je gaat traden. Gisteren zo'n 4% gepakt op XEM in 15 minuten. Niet te lang blijven zitten, maar verstandig zijn en winst pakken. Dat vind ik toch altijd wel leuke trades. Wel flink lang lopen zoeken naar een coin die mij een beetje zekerheid kon geven. Op iets als BTT was ook makkelijk 5% te pakken, maar daar was geen touw aan vast te knopen wat die ging doen. Niet dat XEM echt zekerheid gaf, maar die was goed te traden. Weerstand op 1200 sats met een dikke sellwall van 10 BTC. Toen die voor 50% weg was ingestapt en dan wachten om te zien hoe ver ie zou gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
nou ik ga zuipen vanavond, morgen weer brak wakker worden met een koers die waarschijnlijk 10$ hoger of lager staat!! oOo oOo

Fijne avond broeders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

beetje stelen beetje zuupen

[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 15-02-2019 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Tominatie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:21:
nou ik ga zuipen vanavond, morgen weer brak wakker worden met een koers die waarschijnlijk 10$ hoger of lager staat!! oOo oOo

Fijne avond broeders
Veel plezier man. Lekker genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:11:
[...]

Veel plezier man. Lekker genieten.
Rookworst zonder r is toch ookwost :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Stel je voor als in de volgende bullrun ook de crisis in volle aantocht is... bitcoin kan makkelijk naar 1 miljoen zoals MC Afee voorspelde :P
Als dat gebeurd is ARK ook wel 2000 waard 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 15-02-2019 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Jij kunt het ook gewoon echt niet laten om in zowat elke post ARK te benoemen, Ark87?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Swaha schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:19:
Jij kunt het ook gewoon echt niet laten om in zowat elke post ARK te benoemen, Ark87?
zowat elke post?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Luuk schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:43:
[...]

Rookworst zonder r is toch ookwost :?
Niet te fun vergallen he! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:14:
Stel je voor als in de volgende bullrun ook de crisis in volle aantocht is... bitcoin kan makkelijk naar 1 miljoen zoals MC Afee voorspelde :P
Als dat gebeurd is ARK ook wel 2000 waard 8)7
Ligt er aan hoe lang het nog gaat duren tot die bullrun er is. In de tussentijd kunnen er genoeg alts compleet kapot gaan waarbij het maar de vraag is of ze ooit nog terug omhoog gaan. Neem bijvoorbeeld een coin die gedelist wordt. Ze halen geld op en maken een coin, die krijgt een listing waardoor de waarde kan toenemen. Dan de delist en is het gewoon einde verhaal. Hoe langer het gaat duren tot de volgende bullmarket hoe groter de kans dat welke alt dan ook compleet dood bloed. -90% kan prima -99.9% worden waarbij er ook niemand meer interesse in heeft. Dit even los van ARK, maar ook ARK kan dit overkomen. Persoonlijk lijkt het mij juist belachelijk als 200 coins met de volgende bullrun allemaal weer gigantisch omhoog gaan.
Pagina: 1 ... 42 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!