Begreep dat ze op een gegeven moment 600k gebruikers hadden.Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:02:
[...]
Dat kan zeker, maar dan moeten ze wel een groei van 600-700-800% gerealiseerd hebben t.o.v. 2017. Iets wat voor dit soort bedrijven gewoon kan natuurlijk. Maar ik ben erg benieuwd naar de jaarrekening.
Klopt ook.. dat was nota bene vorig jaar 2017 toen de boel op slot ging. Alleen Zie dat niet terug in de cijfers van dat jaar. Daarbij... een aanname, denk ik dat vele uitgecashed hebben rond maart 2018 en niet actief meer aankopen. Die 600k gebruikers lopen ook net zo massaal weg als dat ze kwamen.tias86 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:03:
[...]
Begreep dat ze op een gegeven moment 600k gebruikers hadden.
— edit —
Ik probeer overigens niet vennootschap Litebit hier in twijfel te trekken, zo is het zeker niet. Echter op basis van bekende cijfers is het een raadsel hoe men dit kan.
[ Voor 16% gewijzigd door Turbo-Puppy op 13-02-2019 23:09 ]
Ben blij als die vreselijke winter voorbij is word gek van dat binnen zitten de hele tijd.
kan niet ff buiten zitten met een sigaar en de koers
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 13-02-2019 23:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat was mijntias86 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:01:
Litebit gaat geen bullrun veroorzaken mensen gaan pas als een dolle overal kopen nadat Bitcoin weer serieuze cijfers omhoog heeft laten zien.
Blockport is wel een goede en goedkope broker (bitstamp) zit geen premium op de prijs, alleen 0,3% trading fee. Die kan je nog met 50% naar beneden krijgen als 2500 BPT hold. Euro deposit is gratis. Withdrawal 2 Euro
Mijn punt
Winter is coming A87, voor je het nog niet wist.A87 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:18:
Ben blij als die vreselijke winter voorbij is word gek van dat binnen zitten de hele tijd.
Rookworst zonder r is ook worst.
Agh een nieuwe kapitaal injectie, dat geld investeren met doel hebben om meer naams bekendheid en daarna een omzet verhoging, kan prima business plan zijn.
Ze hebben behoorlijk iets te winnen op het gebied van naamsbekendheid. bit my money meneer doet het bij een programma over investeren. litebit bij films met kennelijk een groot kijkers aantal wat tot de doelgroep behoord.
Ja het kost veel geld, maar dat is toch niet onoverkomelijk zonder derde gelden op te eten.
Ze hebben behoorlijk iets te winnen op het gebied van naamsbekendheid. bit my money meneer doet het bij een programma over investeren. litebit bij films met kennelijk een groot kijkers aantal wat tot de doelgroep behoord.
Ja het kost veel geld, maar dat is toch niet onoverkomelijk zonder derde gelden op te eten.
Met die logica redenerend zou je in dat geval in de STO van Blockport moeten investeren omdat die oa met de opgehaalde funds een grote internationale marketing campagne willen uitrollenMarthusiast schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:27:
[...]
Dat was mijnpunt niet.. Mijn punt was: LiteBit maakt reclame voor crypto, dus die nam ik als voorbeeld.
Mijn puntwas: als we via LiteBit (of elke andere partij die via grote kanalen adverteert) kopen helpen we reclame te maken voor crypto.
En mijn punt is nog steeds dat de groene candles de beste reclame is. Dus beter koopt iedereen BTC
Dat doet mij aan het moment denken dat ik vorig jaar lekker in de tuin zat en Bitcoin net over de 10k gingA87 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:18:

Hopelijk maken we het weer snel mee...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Vorig jaar?Taro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:37:
[...]
Dat doet mij aan het moment denken dat ik vorig jaar lekker in de tuin zat en Bitcoin net over de 10k ging
Hopelijk maken we het weer snel mee...
[Afbeelding]
Zero.
Yes, volgens mij op 5 mei 2018, toen heb ik die foto gemaakt. Was een tijdelijke opleving, daarna ging het verder bergafwaarts...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
@Taro Wat ziet dat er heerlijk uit. Kan ook niet wachten op de zomer, villa'tje in Blanes geboekt met de boys.
Als Bitcoin ook nog ff een run omhoog doet, kan ik mijn bitcoin voor 'n mooie prijs van de hand doen en daarna lekker genieten. Dan koop ik wel weer in bij de volgende berenmarkt
Maar daar ga ik niet vanuit, denk dat we nog wel richting de 2.8/2.4/2k gaan. Ook niet erg, dan overweeg ik weer wat te kopen.

Als Bitcoin ook nog ff een run omhoog doet, kan ik mijn bitcoin voor 'n mooie prijs van de hand doen en daarna lekker genieten. Dan koop ik wel weer in bij de volgende berenmarkt
Maar daar ga ik niet vanuit, denk dat we nog wel richting de 2.8/2.4/2k gaan. Ook niet erg, dan overweeg ik weer wat te kopen.
Wat zal er zo gaan gebeuren?
De afgelopen 3 dagen een "redelijke" candle (ja gerommel in de marge als je uitzoomt) zo rond dit tijdstip.
De afgelopen 3 dagen een "redelijke" candle (ja gerommel in de marge als je uitzoomt) zo rond dit tijdstip.
Kan het me nog herinneren... je vrouw belde smiddags nog waarom je niet een beetje BTC wilde omruilen voor een overkapping.Taro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:40:
[...]
Yes, volgens mij op 5 mei 2018, toen heb ik die foto gemaakt. Was een tijdelijke opleving, daarna ging het verder bergafwaarts...
Mooie tuin man, vooral de breedte spreekt me aan.
Sideways tot diezelfde whale groep, verantwoordelijk voor de pump van een paar dagen geleden besluit om 1) het verder omhoog te gooien of 2) een bartje te doen.oNo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:51:
Wat zal er zo gaan gebeuren?
Ik ga voor het tweede scenario. Deze hele pump lijkt mij een refill van shorts om daarna weer verder te dalen.
Longs zijn weer in belachelijke getallen toegenomen (makkelijke liquidatie hunt).
Het grote plaatje is nog steeds bearish vind ik.
bitvavo ziet er nog niet heel erg uit als een exchange... of mis ik iets
Geen bier hier,maar wel heel erg blij dat de dagen weer merkbaar langer zijn.. klote winter altijdtias86 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:59:
Lekker koud (wit) BIERTJE ERBIJ perfect!
Geen lambo voor deze jongen, ik neem wel een klein huisaan de middelandse zee. om in te overwinteren...
nu moet BTC alleen nog even meewerken
Snap ik, het is toch wel prettig om uitzicht te hebben op je jacht vanuit je luie stoel in de woonkamer....twain4me schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 00:12:
[...]
Geen bier hier,maar wel heel erg blij dat de dagen weer merkbaar langer zijn.. klote winter altijd
Geen lambo voor deze jongen, ik neem wel een klein huisaan de middelandse zee. om in te overwinteren...
nu moet BTC alleen nog even meewerken
Moet zeggen dat de winters mij over het algemeen wel aanspreken. Lekker met m´n poten op een paar cm van de houtkachel vandaan en het is super relaxed naast mooi om naar de vlammen te kijken. Energierekening blijft door de houtkachel ook lager en dus kan er meer naar de af en toe bodemloze crypto put
.
en allemaal lekker dood van de fijnstof 
Kachel staat hier ookal klaar, kan hem alleen nog niet gebruiken, moet eerst nog een nieuw dak
nieuwe gevel, nieuwe kozijnen, nieuwe vloer
Kachel staat hier ookal klaar, kan hem alleen nog niet gebruiken, moet eerst nog een nieuw dak
nieuwe gevel, nieuwe kozijnen, nieuwe vloer
[ Voor 17% gewijzigd door twain4me op 14-02-2019 00:23 ]
Als het goed is gaat ark nu de 60-80 cent testen komende 2weken.....
Klopt is ook eerder een brokertwain4me schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 00:06:
bitvavo ziet er nog niet heel erg uit als een exchange... of mis ik iets
Bl3p wel iets goedkoper. 20e op een hele bitcoin, lijkt veel maar is minder dan 1%. Ik wou even een vergelijking doen met verkoop prijs. Account aangemaakt op BL3P maar kan vervolgens alleen verder met een invite code. Dan toch maar weer litebit gebruiken ;-).PilatuS schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:01:
[...]
Op aankoop niet veel dus, maar verkoop ?
Ik doe: Euro's naar Bl3p naar BTC en naar exchange of andersom.
Thx! En klopt, die overkapping was toen inderdaad snel geregeld, zie de bovenkant van de fotoTurbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:55:
[...]
Kan het me nog herinneren... je vrouw belde smiddags nog waarom je niet een beetje BTC wilde omruilen voor een overkapping.![]()
Mooie tuin man, vooral de breedte spreekt me aan.

@Tominatie Vanaf dit punt krijg ik nog meer een zomergevoel. Maar er gaat uiteindelijk niets boven met je vrienden naar de zon gaan

Haha, wat grappig, ik woon in dezelfde wijk!Taro schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:38:
[...]
Thx! En klopt, die overkapping was toen inderdaad snel geregeld, zie de bovenkant van de foto(Dat terras verderop moet nog dichtgroeien trouwens.)
[Afbeelding]
@Tominatie Vanaf dit punt krijg ik nog meer een zomergevoel. Maar er gaat uiteindelijk niets boven met je vrienden naar de zon gaan
[Afbeelding]
Buurman jij hier?Taro schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:38:
[...]
Thx! En klopt, die overkapping was toen inderdaad snel geregeld, zie de bovenkant van de foto(Dat terras verderop moet nog dichtgroeien trouwens.)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
voor degene die tipte om een binance jersey account aan te maken in de promotie periode. THX!!!
heb de 20 euro promotie deposit ontvangen (direct omgezet naar btc en doorgesluist)
heb de 20 euro promotie deposit ontvangen (direct omgezet naar btc en doorgesluist)
Komop BTC, neem weer eens even een spurt naar boven.
De Alts pleuren ook om atm
De Alts pleuren ook om atm
Beetje vuurwerk nu in Bitcoin Cash. Vanwaar die opeens de belangstelling ?
[ Voor 50% gewijzigd door Blord op 14-02-2019 12:49 ]
Nou inderdaad. Wat ziet de 5m kaart van BCHABC er vreemd uit. Wat een gerommel allemaal. Lijkt wel of er een bot op hol sloeg.Blord schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:49:
Beetje vuurwerk nu in Bitcoin Cash. Vanwaar die opeens de belangstelling ?
Hier ook!jasper7878 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:52:
voor degene die tipte om een binance jersey account aan te maken in de promotie periode. THX!!!
Bedankt om te melden, was het al helemaal vergeten
Liquid exchange heeft een $20 valentijns referal actie nu.. alleen is een withdrawal daar gratis..
in tegenstelling tot Binance Jersey waar een withdrawal ook 20 EURO kost, net zoals een EUR deposit 8! euro kost..
Naast dat bied Liquid ook veel meer tov Jersey: meer coins, margin trading, kan je je BTC uitlenen voor rente, ook een EUR fiat gateway.
Vrij onbekende exchange hier en bij veel Nederlanders volgens mij, maar het is geen kleintje en volledig gereguleerd door de JFSA, Japanse financiele waakhond. Je coins worden in cold wallet bewaard, met multisig, dus meerdere mensen moeten een withdraw goedkeuren en tekenen, dus geen gekke Quadriqx (of hoe die ook heete) praktijken.
PM mij voor een link als je geinteresseerd bent.
in tegenstelling tot Binance Jersey waar een withdrawal ook 20 EURO kost, net zoals een EUR deposit 8! euro kost..
Naast dat bied Liquid ook veel meer tov Jersey: meer coins, margin trading, kan je je BTC uitlenen voor rente, ook een EUR fiat gateway.
Vrij onbekende exchange hier en bij veel Nederlanders volgens mij, maar het is geen kleintje en volledig gereguleerd door de JFSA, Japanse financiele waakhond. Je coins worden in cold wallet bewaard, met multisig, dus meerdere mensen moeten een withdraw goedkeuren en tekenen, dus geen gekke Quadriqx (of hoe die ook heete) praktijken.
klopt niet, ik had die 20 euro in deposit staat, omgezet naar btc en moest een hele kleine fee betalen om mn btc eraf te halen...was misschien 50 cent ofzo.tias86 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:16:
Liquid exchange heeft een $20 valentijns referal actie nu.. alleen is een withdrawal daar gratis..
in tegenstelling tot Binance Jersey waar een withdrawal ook 20 EURO kost, net zoals een EUR deposit..
PM mij voor een link als je geinteresserd bent.
Staat op de site van Jersey zelf, dan zal het wel kloppen denk ik?jasper7878 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:27:
[...]
klopt niet, ik had die 20 euro in deposit staat, omgezet naar btc en moest een hele kleine fee betalen om mn btc eraf te halen...was misschien 50 cent ofzo.
Een EUR withdrwal is natuurlijk iets anders als een BTC withdraw.
https://www.binance.je/fees.html
Kijkt u eens.
[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 14-02-2019 14:33 ]
Tot nu toe geldt bovenstaand nog steeds, wacht op een drop naar beneden denk ik.Rookert25 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:31:
Weer ongezonde pump, niks waard als het niet minstens 200 doorstijgt. Verwacht sideways en dan Bart naar beneden. Ben benieuwd

Hoop het niet natuurlijk
ow ok, dat kan kloppen. ken de site verder niet en ga er ook niet handelen. was alleen ff die 20 euro binnen harkentias86 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:29:
[...]
Staat op de site van Jersey zelf, dan zal het wel kloppen denk ik?
Een EUR withdrwal is natuurlijk iets anders als een BTC withdraw.
https://www.binance.je/fees.html
Kijkt u eens.
Heb even gekeken op Bl3p. Een BTC kopen is 3167 en verkopen is 3157. Dat scheelt dus maar een tientje.Machlah schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:06:
[...]
Bl3p wel iets goedkoper. 20e op een hele bitcoin, lijkt veel maar is minder dan 1%. Ik wou even een vergelijking doen met verkoop prijs. Account aangemaakt op BL3P maar kan vervolgens alleen verder met een invite code. Dan toch maar weer litebit gebruiken ;-).
BitcoinMeester is 3185 en 3126. Net geen 6 tientjes verschil dus. LiteBit kan ik zo niet zien wat de verkoopprijs is.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 14-02-2019 15:05 ]
Hopelijk hebbenn ze ook nagedacht over het iemand dood neervallen probleem, anders hebben ze hun aantal SPOF's alleen maar groter gemaakttias86 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:16:
in tegenstelling tot Binance Jersey waar een withdrawal ook 20 EURO kost, net izoals een EUR deposit 8! euro kost..
zou opzich wel cool zijn als ze bv 5 keys hebben waarvan er 3 moeten ondertekenen. kunnen er altijd 2 mensen afvallen..
we gaan nog een rare tijd tegemoet. moet je voorstellen dat er iets gebeurd op een bitcoin conferencie oid.. er zijn genoeg mensen die niets hebben geregeld, het kan zomaar zijn dat bij een enkele vliegtuig crash gewoon bakken met bitcoin verloren gaat, blijft een rare gedachte
[ Voor 16% gewijzigd door twain4me op 14-02-2019 15:13 ]
Bron: https://www.telegraaf.nl/...organ-begint-eigen-cryptoBitcoin-hater JPMorgan begint eigen crypto
Updated 31 min geleden
53 min geleden in FINANCIEEL
en:
https://www.daskapital.nl...yptomunt-gaat-wel-werken/
[ Voor 17% gewijzigd door RaptorXS op 14-02-2019 15:44 ]
Adoption is wat men wil, zo ziet het eruit
LiteBit koop 3214.51 verkoop 3093.62 = 120,89 verschilPilatuS schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:00:
[...]
Heb even gekeken op Bl3p. Een BTC kopen is 3167 en verkopen is 3157. Dat scheelt dus maar een tientje.
BitcoinMeester is 3185 en 3126. Net geen 6 tientjes verschil dus. LiteBit kan ik zo niet zien wat de verkoopprijs is.
Blockport koop 3161.72 verkoop 3161,72 0,3% x 2= 18,97
Dit zou je nog met 50% kunner verlagen door de token te holden =9,40
[ Voor 23% gewijzigd door tias86 op 14-02-2019 15:58 ]
Bl3p hanteert het Cartmanland-principe: you can't come. Heel irritant, alleen daarom al wil ik daar een account.
Serieus ?tias86 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:49:
[...]
LiteBit koop 3214.51 verkoop 3093.62 = 120,89 verschil

Zo betalen ze die reclame.
@PilatuS we hadden op tweakers een medewerker van litebit. Weet je wie dat was?
[ Voor 19% gewijzigd door New Yorker op 14-02-2019 16:30 ]
Weg
En ze hebben geen wallet support voor elke coin die zij aanbieden, waves bv niet eth hebben ze nu wel voor elkaar eindelijk, en vaak onderhoud geneuzel dat heel lang kon duren.
Ik had een of andere clubcoin daar voor 400eu en bleef maar op onderhoud staan terwijl de koersen naar beneden kelderde.
En dan heb je nog dat geen voorraad verhaal als het druk word, wat ook best vervelend is.
Nee ik vind LiteBit naast dat het te duur is gewoon echt niet prettig .
Ondanks dat staat er nog steeds een beetje BTC daar.
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 14-02-2019 16:39 ]
ja dat probleem had ik toen ook wallet onderhoud heeft me dacht ik 200 euro gekosttias86 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:37:
[...]
En ze hebben geen wallet support voor elke coin die zij aanbieden, waves bv niet eth hebben ze nu wel voor elkaar eindelijk, en vaak onderhoud geneuzel dat heel lang kon duren.
Ik had een of andere clubcoin daar voor 400eu en bleef maar op onderhoud staan terwijl de koersen naar beneden kelderde.
En dan heb je nog dat geen voorraad verhaal als het druk word, wat ook best vervelend is.
Nee ik vind LiteBit naast dat het te duur is gewoon echt niet prettig .
Ondanks dat staat er nog steeds een beetje BTC daar.
Dat is dus iets van 3,8% ,dat wil dus zeggen dat als de koers x 25 gaat je de hele inleg afgeeft aan fee's bij verkoop
Ik denk dat litebit heel graag wil dat die omhoog gaat
Ik denk dat litebit heel graag wil dat die omhoog gaat
Moet wel lukken met die fee's inderdaad
Nee, geen idee.@PilatuS we hadden op tweakers een medewerker van litebit. Weet je wie dat was?
10 euro voor Bl3p, 60 euro voor BitcoinMeester, maar 120 euro bij Litebit is gewoon compleet belachelijk.
Ze zitten qua aankoop ook altijd een stuk dichter bij elkaar dan bij verkoop. Vandaar dat op aankoop vergelijken als je er ook later wil verkopen weinig zegt. Op die manier proberen ze ook de indruk te wekken dat het niet zo heel duur is.
ja maar goed zolang ze er geld mee kunnen verdienen dan doen ze het goed toch maar niet meer over mijn rug iigPilatuS schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:49:
[...]
Moet wel lukken met die fee's inderdaad
[...]
Nee, geen idee.
[...]
10 euro voor Bl3p, 60 euro voor BitcoinMeester, maar 120 euro bij Litebit is gewoon compleet belachelijk.
Ze zitten qua aankoop ook altijd een stuk dichter bij elkaar dan bij verkoop. Vandaar dat op aankoop vergelijken als je er ook later wil verkopen weinig zegt. Op die manier proberen ze ook de indruk te wekken dat het niet zo heel duur is.
Verwijderd
Zijn er nog mensen die echt denken te weten watxbtc gaat doen vanaf hier? Mijn glazen bol viel van de trap? Ketste door mijn voordeurraam en motorkap direct op de bijrijderstoel...
18:21, bijna donkerA87 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:13:
18:13 en het is nog licht buiten
BTC kan naar 74k
https://cryptonewsreview....-surge-to-at-least-74000/
https://cryptonewsreview....-surge-to-at-least-74000/
Weg
Volgens mij gaat BTC weer naar de maan gaan, als je dan terug gaat kijken naar de posts hier ga je verschieten hoe goedkoop hij toen wel niet stondVerwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:45:
Zijn er nog mensen die echt denken te weten watxbtc gaat doen vanaf hier? Mijn glazen bol viel van de trap? Ketste door mijn voordeurraam en motorkap direct op de bijrijderstoel...
word een stable coin, en volgens mij niet aan te schaffen door retail investors.Klaas25 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:51:
Lolll JPMcoin. Laat me niet lachen..
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ik las zoiets ja. Nou ze doen maar. Bankcoins gaan niet werken.HaruHaru schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:05:
[...]
word een stable coin, en volgens mij niet aan te schaffen door retail investors.
"Huh he wa.. maar jij shillt XRP".
Nou en!
Naja, laat ze maar een DNB coin maken (Nederlandse bank coin) of een euro coin.Klaas25 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:51:
Lolll JPMcoin. Laat me niet lachen..
Dan kan je ook uitbetaald worden in EURO coins. Of je bankrekening wordt een hybride rekening/wallet waarmee je gewoon kan betalen via de blockchain opties (en daarmee dure partijen zoals Visa/Mastercard/Adyen/iDeal etc evt buiten spel kan zetten) maar ook gewoon nog ouderwets euro's kunt pinnen bij de ATM....
Als je adoptie in deze space wil, dan hebben banken al een vrijwel 100% vertakt netwerk....
[ Voor 32% gewijzigd door Timberly2 op 14-02-2019 20:15 ]
Ripple voorspelde het 3 jaar geleden al. Gotta love it.
https://twitter.com/bgarlinghouse/status/1096118363506434048
https://twitter.com/bgarlinghouse/status/1096118363506434048
Tja de reden dat xrp nooit gebrukt gaat worden door een serieuze instelling is de extreme volatitieit, dus welkom de jpm coin
Ik denk dat ze het gaan gebruiken om intern de voordelen te hebben van blockchain, aan de user kant zal wel weer niets veranderen.Timberly2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:13:
[...]
Of je bankrekening wordt een hybride rekening/wallet waarmee je gewoon kan betalen via de blockchain opties
Volaliteit? In die 3 seconden dat een xrp transactie plaatsvind. Ach welnee.Bever! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:35:
Tja de reden dat xrp nooit gebrukt gaat worden door een serieuze instelling is de extreme volatitieit, dus welkom de jpm coin
Nou, ik kan me niet voorstellen dat banken onderling een munt willen die door derden beinvloedbaar is. Onderling met tokens betalen is een prima en snelle oplossing binnen hun eigen omgeving. Een token creeëren stelt voor een verbond van banken niets voor... daar hebben ze XRP in ieder geval niet voor nodig... en Ripple evenmin. Je wil als bank zoals je noemt geen token/coin die door externe handel gewaardeerd wordt.Bever! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:35:
Alleen al om die reden is XRP in beginsel net zo kansloos verloren als de rest ook. Begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom XRP nog kopers aanspreekt. 30% in omloop en 70% in beheer van 1 partij. Uitstekend recept voor een complete verwaarlosing als crypto in nog zwaarder weer komt.
Ja, voor flauweCULT.A87 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:50:
XRP/Ripple is toch een cult?
Owh heden... het gaat dus vooral niet om die transactietijd. Dat is nou precies het punt.Klaas25 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:46:
[...]
Volaliteit? In die 3 seconden dat een xrp transactie plaatsvind. Ach welnee.
[ Voor 47% gewijzigd door Turbo-Puppy op 14-02-2019 20:54 ]
Je kan alleen maar meer met XRP bij een hogere value dus alleen om die reden al zal (en ze kunnen het niet eens) Ripple niet de overige 60% "dumpen"Turbo-Puppy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:51:
[...]
Nou, ik kan me niet voorstellen dat banken onderling een munt willen die door derden beinvloedbaar is. Onderling met tokens betalen is een prima en snelle oplossing binnen hun eigen omgeving. Een token creeëren stelt voor een verbond van banken niets voor... daar hebben ze XRP in ieder geval niet voor nodig... en Ripple evenmin. Je wil als bank zoals je noemt geen token/coin die door externe handel gewaardeerd wordt.
Alleen al om die reden is XRP in beginsel net zo kansloos verloren als de rest ook. Begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom XRP nog kopers aanspreekt. 30% in omloop en 70% in beheer van 1 partij. Uitstekend recept voor een complete verwaarlosing als crypto in nog zwaarder weer komt.
HAH! die 160bitcoin buy order op binance was dus gewoon weer fake...
Daarom kijk gewoon nooit naar orderboek.
Het is allemaal spelletje speel
Daarom kijk gewoon nooit naar orderboek.
Het is allemaal spelletje speel
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 14-02-2019 21:09 ]
Ziet er goed uit alsof ze met de duivel onder 1 hoedje
https://pbs.twimg.com/media/DzY0teTVYAIHw21.png:large
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 14-02-2019 21:34 ]
Yep, als er iets goeds uit te halen is is het wel dit, crypto is niet dood.A87 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:34:
[...]
Ziet er goed uit alsof ze met de duivel onder 1 hoedje
https://pbs.twimg.com/media/DzY0teTVYAIHw21.png:large
zolang maar niet elke bank dit gaat doen dan heb je opeens iets van 25.000 verschillende coins erbij.
[ Voor 14% gewijzigd door Danster op 14-02-2019 21:39 ]
Het verbaasd jou klaarblijkelijk net zoveel als het mij doet.

Ik zie geen toekomst meer in XRP als banken het niet meer willen.
Weg
Ik heb het al eerder gezegt, waarom zouden banken iets kopen wat voor het publiek beschikbaar is en 30 cent per munt kost ? Maak een kopie van XRP en betaal vrijwel niets per munt.New Yorker schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:47:
Iemand anders wel dan ?
Hoe meer crypto(munten) er komen, des te beter voor XRP..New Yorker schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:47:
Banco Santander
Bron: https://www.ccn.com/80-bi...ts-will-many-banks-follow
edit: O nee, toch niet:
Update 16:45 UTC: The article has been updated to reflect that OnePay FX uses xCurrent and RippleNet, not XRP, to enable blockchain payments between bank accounts.
[ Voor 28% gewijzigd door RaptorXS op 14-02-2019 21:59 ]
Banken kopen geen XRP. Dacht dat dit wel duidelijk was ondertussen.PilatuS schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:54:
[...]
Ik heb het al eerder gezegt, waarom zouden banken iets kopen wat voor het publiek beschikbaar is en 30 cent per munt kost ? Maak een kopie van XRP en betaal vrijwel niets per munt.
[...]
Iemand anders wel dan ?
Zij gebruiken geen xrp! Sterker nog ze zijn aangehaakt bij Swift gpi..RaptorXS schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:55:
[...]
Banco Santander![]()
Bron: https://www.ccn.com/80-bi...ts-will-many-banks-follow
Had mijn posting al aangepastBever! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:59:
[...]
Zij gebruiken geen xrp! Sterker nog ze zijn aangehaakt bij Swift gpi..
Ja, dat weet ik en roep ik al heel lang, maar als jij zegt banken niet, lijk je daarmee aan te geven iemand anders wel, dat is mijn vraagYub schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:58:
[...]
Banken kopen geen XRP. Dacht dat dit wel duidelijk was ondertussen.
https://ambcrypto.com/rip...n-for-xrp-powered-xrapid/Bever! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:59:
[...]
Ze gebruiken beiden
Santander uses xCurrent only, not xRapid or XRP. And the bank has not upgraded so far. Santander does not need nowadays that upgrade to deliver all the benefits of One Pay FX.”Danster schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:02:
[...]
https://ambcrypto.com/rip...n-for-xrp-powered-xrapid/
Ze gebruiken beiden
Financial institutionsPilatuS schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:00:
[...]
Ja, dat weet ik en roep ik al heel lang, maar als jij zegt banken niet, lijk je daarmee aan te geven iemand anders wel, dat is mijn vraag
Swift gpi is in staat om elke valuta te verhandelen in enkele seconden? Nog altijd nostro/vostro van toepassing.Bever! schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:59:
[...]
Leuk dat Tweakers.net er een artikel over plaatst in het Nieuws
Met respect maar je hebt geen idee van de kosten structuur van een internationale transactie. Dus stop met het uitvergroten van een enkel deeltje van xrp en doen alsof dat dus de discussie beslecht. Swift gpi reduceert de kosten met 90-95% en ze zitten in zo ongeveer elke bank al binnen. Gpi draait bij de grootbanken hier in NL, wees realistisch en verwacht geen wonderen van een token wat met letterlijk elk andere token gedaan kan worden, maar dan zonder de negatieve bijsmaak van een publiek verhandelbaar token.Yub schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:12:
[...]
Swift gpi is in staat om elke valuta te verhandelen in enkele seconden? Nog altijd nostro/vostro van toepassing.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!