[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.576 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 04:56
Tominatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:38:
[...] :+

Maar ik zie de waarde van de XRP token nog steeds niet. Buiten dat 't een goudmijn is voor de oprichters. Zelfde met XLM, XEM etc..

In die zin vind ik GET wel mooi, of iets als BNB ook al zit ik niet meer op Binance. Die hebben een mooi business model waarin de token ook nog het holden waard is. Dat zie ik veel te weinig.

Je hebt bijv. alts die prachtige stake rewards geven van 10% per maand, maar is dat dan 't holden waard? Naar mijn mening niet als er totaal geen business/use-case achter zit.
Volgens mij had ik dat ook gelezen, de XRP hebben wat? 30% van de XRP? Die zijn nog rijker dan uhm.. de meeste mensen hier :/

Hoorde BNB betaalt hun mensen grotendeels uit in BNB, dus een goede reden om prijs hoog te houden. Van mij mag BNB wel blijven. Denk als deze op 1 dag gehackt wordt, dan is dat wel een grote blow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:39:
[...]

Vind dat een beetje te kort door de bocht. Je hebt het de laatste tijd in zo'n beetje al je posts over dat bitcoin de enige echte is en de rest is niks... dus je zegt het best wel vaak.
Moet je eerlijk zeggen, ik geef Bitcoin in de huidige vorm ook geen toekomst. Mining rewards die maar blijven afnemen gaat zorgen voor een steeds gecentraliseerd(er) netwerk waarbij alleen de enorme mining bedrijven nog winst kunnen maken. Uiteindelijk zullen die rewards naar 0 gaan en zouden miners kunnen teren op de transactie fee's, nou daar geloof ik ook helemaal niks van. Daarbij vind ik PoW ook gewoon wat outdated in de huidige wereld.

Maar kwa prijs/speculatie zie ik Bitcoin wel als beste investering. Over alts ben ik gewoon kritisch en dat laat ik weleens blijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Tominatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:47:
[...]

Daarbij vind ik PoW ook gewoon wat outdated in de huidige wereld.

Maar kwa prijs/speculatie zie ik Bitcoin wel als beste investering. Over alts ben ik gewoon kritisch en dat laat ik weleens blijken.
Wat vind jij een goed model dan? Je mag kritisch zijn over alts, zou leuk zijn als je het ook goed onderbouwt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 04:56
Ik geloof dat BTC met zijn huidige techniek ook weinig toekomst heeft, alhoewel hoe zit het met lighting dan? Of is dat een fabel? Ik ben wel van mening dat men eerst moet leren kruipen en dan pas rennen bij wijze van spreken. ETH is ook POW, en de POS is questionable...

Er zijn vast wel andere grote infra netwerken met werkende POS of wat dan ook, maar ik denk ze missen gewoon de naamsbekendheid. Bitcoin heeft zich keer op keer bewezen dat het 'overleeft' en ik denk dat er altijd wel een (zwarte) markt is die er gebruik van maakt..Hoe overtuig je dat soort lui dat ze moeten overstappen naar w/e NEM of Stellar enso..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Wat vind jij een goed model dan? Je mag kritisch zijn over alts, zou leuk zijn als je het ook goed onderbouwt.
Ik vind Nano wel boeiend, omdat het snel + feeless + "groen" is. Dat zijn wel eigenschappen die ik in een crypto (als betaalmiddel) zie.

Maargoed, ik ben hier voor de knaken en daar ben ik eerlijk in. Of de technologie van toegevoegde waarde wordt zie ik uiteindelijk wel. Ik ben niet kritisch over elk altcoin, ik zie er alleen veel waarbij ik denk "waarom zou je die kopen?", daar verwacht ik gewoon geen waardestijging van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwachten we van BTC? Ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:20:
Er maakte net iemand attent op botje11 zijn tradingview dat shorts gedaald zijn. Dump incoming???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:26

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:20:
dat er rechts een rode al dan niet groene candle naast komt elke minuut..
iets zinnigers valt er niet over te zeggen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De longs gaan weer richting de gevarenzone.

https://twitter.com/CryptoChoe/status/1095585456782262273

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Tominatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Ik vind Nano wel boeiend, omdat het snel + feeless + "groen" is. Dat zijn wel eigenschappen die ik in een crypto (als betaalmiddel) zie.

Maargoed, ik ben hier voor de knaken en daar ben ik eerlijk in. Of de technologie van toegevoegde waarde wordt zie ik uiteindelijk wel. Ik ben niet kritisch over elk altcoin, ik zie er alleen veel waarbij ik denk "waarom zou je die kopen?", daar verwacht ik gewoon geen waardestijging van.
Ik zal je posts niet meer zo letterlijk nemen maar je zegt toch echt een aantal posts terug: altcoins zijn compleet nutteloos.

Iedereen hier zit er volgens mij voor de knaken
.. maar ik denk dat er misschien al meer van blockchain/crypto gebruikt gemaakt word dan wij weten/denken. Als je kijkt naar de opkomst van internet, in de begindagen wist ook niemand wat het was en de onderliggende techniek van een website boeit 99% van de mensen ook helemaal niet maar er word gebruik gemaakt van de techniek. Ik zie veel van mijn altcoins dan ook als penny stocks in blockchain start-ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:17:
[...]

Daarom ben ik zaterdag all-in gegaan, heb nagenoeg alles naar lokale wallets gestuurd en heb ik besloten te stoppen met veel te traden. Binance zal dit wel in hun resultaten terugzien, maar het kost allemaal enorm veel tijd, om ook nog eens in veel gevallen achteraf te zien dat je beter niet uit had kunnen stappen, of eerder in had moeten stappen. Het heeft mij de afgelopen dagen al veel rust opgeleverd en ik heb weer wat hobby's opgepakt :)

Ik verwacht niet dat dit de bodem is, verder dalen kan nog prima, maar ik heb met mijn vrouw afgesproken dat als dit bedrag naar 0 gaat dat we dat dan maar gewoon accepteren (alhoewel dat uiteraard wel pijn zal doen), daardoor kan ik ook wat rode candles accepteren en negeren. We hebben het niet nodig om te leven, het is gelukkig alleen winst en als het wel tot een nieuwe ATH komt dan ziet de toekomst er prachtig uit :)
Dude, ben je nou al eens begonnen met de pepers? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is laatste tijd wel erg paniekerige markt. Ff grensje 1572 voorbij en alles verkoopt mee. Ik voorspel idd richting 3000. Zojuist verkocht.
Als men op 3 grote exchanges elk 200 btc verkoopt dan stort alles in elkaar.

Haha, omhoog werkt het eigenlijk precies eender.
Vroegah deden we makkelijker $500 verschil in korte tijd

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2019 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Begint er weer redelijk uit te zien als een Bartje. LTC is al half op weg maar wellicht dat het slechts een correctie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZinQ
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
- Knip, denk dat dit beter in het exchanges forum staat -

[ Voor 91% gewijzigd door ZinQ op 13-02-2019 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
ZinQ schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:21:
- Knip, denk dat dit beter in het exchanges forum staat -
Gewoon hier posten ja toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de laatste nep 3600 test en keihard sub 3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:35:
[...]

Er zijn genoeg altcoins die helemaal niet als doel hebben om fiat te vervangen of een rol te vervullen als betaalmiddel. Beantwoord mijn vraag over bitcoin tov altcoin niet.

Je kan prima leven zonder altcoin naar mijn keuze. Net zoals je prima kan leven zonder hier op het forum te reageren.
Je zou laatstgenoemde optie eens kunnen overwegen natuurlijk...daarbij zeg ik niets over Bitcoins... in pricipe heb je daar ook geen reet aan, maar als ik wat wat probeer te verdienen long term, dan pak ik het liefste BTC. Wat betreft “de meeste” is dat nogal een understatement. Geen 1 altcoin voegt ook maar iets toe. Leuk om te speculeren, en anders dan dat heb je er geen reet aan. Ze zijn nergens voor nodig ook wat niet op een betere manier kan worden opgelost.

Crypto is keihard speculeren en hopen wat verdienen... user cases zijn de natte droom van iedereen want dan kun je veel verdienen, voorlopig (lees: nu niet, en nooit niet) gaan we een digitale munt nodig hebben om iets vast te leggen of wat dan ook in die strekking.

Ik hoor het tzt wel als je er 1 gevonden hebt die wel iets van betekenis heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Bold statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dan is dat in ieder geval uitgesproken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:59:
[...]

Dan is dat in ieder geval uitgesproken.
Het grappige is dat fiat voor het grootste deel een digitaal muntje is, ik wil daarom fiat nomineren :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:06:
[...]

Dude, ben je nou al eens begonnen met de pepers? :+
Jazeker! Heb 2 Super XL Elho buitenbakken aangeschaft met kap erop, 4 x 200 lamps LED-lampen met rood en blauw licht en 2 warmtematjes van 14 Watt uit China laten overkomen.

Inmiddels staan er boven op een kamer 44 peperplantjes van +-7 cm hoog te genieten van de enorme overdosis aan licht :) Basilicum groeit ook als een tierelier, alleen de munt komt niet op, terwijl ik juist altijd dacht dat dat enorm onkruid was. Maar, het is nog lang geen zomer, dus waag daarmee nog wel een nieuwe poging.

Nou weet ik alleen niet wat ik met 44 peperplanten moet, maar ik denk dat ik er een paar ga weggeven en voor de komende 23 jaar sambal ga maken, ik vind vast wel een bestemming :9

Bij jou ook nog mooie groeisels?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

@Verwijderd en @Taro puntpaprika is ook leuk, mijn neefje (6) kwam er afentoe een stelen... tot hij een peper te pakken had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:15:
[...]

Jazeker! Heb 2 Super XL Elho buitenbakken aangeschaft met kap erop, 4 x 200 lamps LED-lampen met rood en blauw licht en 2 warmtematjes van 14 Watt uit China laten overkomen.

Inmiddels staan er boven op een kamer 44 peperplantjes van +-7 cm hoog te genieten van de enorme overdosis aan licht :) Basilicum groeit ook als een tierelier, alleen de munt komt niet op, terwijl ik juist altijd dacht dat dat enorm onkruid was. Maar, het is nog lang geen zomer, dus waag daarmee nog wel een nieuwe poging.

Nou weet ik alleen niet wat ik met 44 peperplanten moet, maar ik denk dat ik er een paar ga weggeven en voor de komende 23 jaar sambal ga maken, ik vind vast wel een bestemming :9

Bij jou ook nog mooie groeisels?
Hahaha vet! Jazeker, het groeit hier ook als een malle, kijk maar:
https://gathering.tweaker...ist_messages/1720079/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ARK +8%
Tijd voor bitcoin om de 4500 aan te tikken

[ Voor 75% gewijzigd door A87 op 13-02-2019 18:33 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

@Verwijderd Ziet er goed uit zeg, ik ben dan maar een prutser, ik gebruik de media box als warmhoud matje en geen lamp, ben altijd telaat met starten. maar ik heb wel een witte blinde muur vol in de zon waar ze in de zomer voor staan. als mijn huis ooit af is ga ik het wel wat meer profi aanpakken.

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 13-02-2019 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@ggj87 Die formatie kende ik nog niet, leuk gevonden en ben er voorstander van, laat maar uitkomen. Iedereen heeft het over het voltooien van de Bart, maar dit is gewoon een keiharde bullflag, die loopt altijd langzaam aan naar beneden af om daarna ineens de lucht in te schieten.

@Verwijderd Ziet er goed uit, hoop ook snel zoveel kennis als jij te hebben over die krengen, zodat ik het maximale er uit kan halen. Dat topic was even dood, maar nu breekt het seizoen weer aan, dus ga het weer actief volgen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:38:
Iedereen heeft het over het voltooien van de Bart, maar dit is gewoon een keiharde bullflag, die loopt altijd langzaam aan naar beneden af om daarna ineens de lucht in te schieten.
Zou kunnen, maar waar we nu zitten is erg tricky, helemaal met de longs in de gevarenzone. Dat er een grote beweging aankomt, dat moet wel, maar omhoog of omlaag ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

twain4me schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:32:
@Verwijderd Ziet er goed uit zeg, ik ben dan maar een prutser, ik gebruik de media box als warmhoud matje en geen lamp, ben altijd telaat met starten. maar ik heb wel een witte blinde muur vol in de zon waar ze in de zomer voor staan. als mijn huis ooit af is ga ik het wel wat meer profi aanpakken.
Tnx, Ik ben ook maar een prutser hoor, goede voeding is gewoon de sleutel tot succes. Ik gebruik de GHE flora serie, das echt superspul. Als je de PH wat stuurt en het kweekschema aanhoudt dan kweek je echt monsterplanten.

Uiteindelijk gaat het erom of je er van geniet. Een leuke oogst is mooi, maar uiteindelijk bijzaak. Want voor een paar tientjes heb je via bepaalde sites zakken vol hoge kwaliteit pepers.
Taro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:38:

@Verwijderd Ziet er goed uit, hoop ook snel zoveel kennis als jij te hebben over die krengen, zodat ik het maximale er uit kan halen. Dat topic was even dood, maar nu breekt het seizoen weer aan, dus ga het weer actief volgen.
Tnx, zoveel verstand heb ik er ook weer niet van hoor. Zul je net zien dat ik aan het eind van de zomer een paar kale planten heb omdat ik ergens de mist in ben gegaan :+

Ik ben ook lid van een internationale pepergroep op Facebook, als je ziet wat voor setups daar langs komen soms... Compleet automatische bewatering en voeding met pompen en moederbak via een arduino aangestuurd systeem etc. Mooi spul maar gaat mij wat te ver.

Maargoed, genoeg vervuling van de crypto slowchat :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:17
Ik dacht voor het eerst in eeuwen hier weer eens mee te lezen. We zijn dus planten aan het kweken ofzo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:54:
Ik ben ook lid van een internationale pepergroep op Facebook
8)7 8)7 8)7 8)7

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Stoffa schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:55:
Ik dacht voor het eerst in eeuwen hier weer eens mee te lezen. We zijn dus planten aan het kweken ofzo?
Ja en hamburgers eten, beste friet locaties uitwissel Trump bashen en ik vergeet er vast nog 1

zolang je moon roept elke 4 reacties mag het:P

edit: ik weet het alweer.. of poker gokken is ja of nee 8) :+

[ Voor 51% gewijzigd door twain4me op 13-02-2019 19:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stoffa
Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

dit is je 2e reactie 8)
Dit komt vast en zeker maar nu ff niet

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Maar ik wil het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Cryptomaten. Google maar eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:51:
[...]

Zou kunnen, maar waar we nu zitten is erg tricky, helemaal met de longs in de gevarenzone. Dat er een grote beweging aankomt, dat moet wel, maar omhoog of omlaag ?
Niet alleen de longs die de gevarenzone naderen, maar ook nog eens de shorts die plots gedaald zijn, dit zint me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

182 BTC op 3606 Binance :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Ik zie maar een halve maan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dan zou ik juist extra bang zijn voor een daling. Het is ook maar de vraag of die BTC's echt gekocht gaan worden mocht de prijs er heen gaan. Helaas al veel te vaak gezien dat er nog geen 10 BTC wordt gekocht en dan is de wall weg en dumpt de prijs er hard doorheen. Juist zulke walls geven vaak genoeg het omgekeerde aan van wat je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik kijk zelf nooit naar die orders, ik zie wel wat er gebeurd. kijk liever naar andere dingen met volume, koers etc.
Die oude formatie is voorbij dus er moet wel een grote pump komen

[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 13-02-2019 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Spannende tijden nu! Stratis is nu eindelijk overtuigend door de 2300 heen, ben benieuwd wat die gaat doen als BTC niet inkakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Swaha schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:07:
Spannende tijden nu! Stratis is nu eindelijk overtuigend door de 2300 heen, ben benieuwd wat die gaat doen als BTC niet inkakt...
Stratis mag wel weer is wat gaan doen ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Volgens de VIP telegram groep waar ik lid van ben moet je NU in de tulpen stappen!!!11!!
De bear markt is voorbij en Wolong gaat ze dit jaar naar een nieuwe ATH pumpen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7

[ Voor 68% gewijzigd door New Yorker op 13-02-2019 21:21 ]

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

De Ark doet nu 10% holleee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Trade je of vul je bag aan?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
TrasherNL schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:08:
[...]

[...]

Volgens de VIP telegram groep waar ik lid van ben moet je NU in de tulpen stappen!!!11!!
De bear markt is voorbij en Wolong gaat ze dit jaar naar een nieuwe ATH pumpen. _/-\o_
Zodra @Turbo-Puppy erin stapt doe ik mee.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
@Pelox moet uitstappen dan.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
:7 make me.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

LTC sub $22 3/4 en het restant sub $10.

Eerder gaat er geen cent in. En het wordt een long term hodle. oOo

Moet je eerlijk bekennen dat ik met regelmaat nog LCC bijkoop en DGD rond de 13. (Rare tik van me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:37:
[...]

Moet je eerlijk bekennen dat ik met regelmaat nog LCC bijkoop en DGD rond de 13. (Rare tik van me)
Nog steeds LTC dus. Ik zit zelf vooral in VET met een tunnelvisie. Koop elke week een beetje bij.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

:F Misschien als je het uitspreekt als worong. (jemig wat slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Ik had natuurlijk :r McAfee :r moeten schrijven. Even een geschiedenis les dan: Wolong is een OG pump & dumper voornamelijk bekend van de 2014 DOGE coin pump. Geschat wordt dat hij zo'n 10.000 BTC aan diverse PnD's heeft verdiend.

In dit stuk wordt zijn handelswijze bij de DOGE pump uitgelegd. Verplichte kost voor iedereen die niet een bagholder wil worden: https://steemit.com/bitco...eception-unedited-version

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Vul soms aan.... ik verwacht dat dit de ultieme bodem is van ARK, maar bitcoin moet het nog laten blijken.

Ik ga niet traden in een LOW volume coin

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 13-02-2019 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bartvandelaar schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:41:
[...]

Nog steeds LTC dus. Ik zit zelf vooral in VET met een tunnelvisie. Koop elke week een beetje bij.
Tijd dat ze eens die tags commercieel gaan uitrollen en de BC met VET in stand gaan houden.. dan zie ik daar nog best leuke dingen gebeuren. Schiet allen nog niet echt op...

Zou de eerste coin zijn die dan zijn eigen DB zelfvoorzienend in stand gaat houden. Waarbij het ook nog veel is aangelegen die niet verloren te laten gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wat een pot zeg. Ajax veel beter dan het grote Real.

De koersen willen gewoon niet, tijd voor een bartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:51:
Wat een pot zeg. Ajax veel beter dan het grote Real.

De koersen willen gewoon niet, tijd voor een bartje.
Hala Madrid!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:49:
[...]

Tijd dat ze eens die tags commercieel gaan uitrollen en de BC met VET in stand gaan houden.. dan zie ik daar nog best leuke dingen gebeuren. Schiet allen nog niet echt op...

Zou de eerste coin zijn die dan zijn eigen DB zelfvoorzienend in stand gaat houden. Waarbij het ook nog veel is aangelegen die niet verloren te laten gaan.
Tags? Commercieel? Heb je het nou over een altcoin use case?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:00:
[...]

Ik zal je posts niet meer zo letterlijk nemen maar je zegt toch echt een aantal posts terug: altcoins zijn compleet nutteloos.

Iedereen hier zit er volgens mij voor de knaken
.. maar ik denk dat er misschien al meer van blockchain/crypto gebruikt gemaakt word dan wij weten/denken. Als je kijkt naar de opkomst van internet, in de begindagen wist ook niemand wat het was en de onderliggende techniek van een website boeit 99% van de mensen ook helemaal niet maar er word gebruik gemaakt van de techniek. Ik zie veel van mijn altcoins dan ook als penny stocks in blockchain start-ups.
True true, mijn posts moet je altijd met een korreltje zout nemen. Ik ben altijd wat extreem. :+
We gaan wel zien wat deze technologie gaat brengen. Toch blijf ik erg kritisch richting altcoins, zeker met al die exit scams en dergelijke. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:53:
[...]

Tags? Commercieel? Heb je het nou over een altcoin use case?
Begrijpend lezen valt ook niet mee, en ik weet dat je hard opzoek bent... maar ik zeg uitdrukkelijk “als” ... voorlopig is dat niet het geval dus gewoon nutteloos. Er staat immers nog geen data in de meta van de VET BC, dus nu is het nog waardeloos ja.

Precies zoals ik het schrijf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:59:
[...]

Begrijpend lezen valt ook niet mee, en ik weet dat je hard opzoek bent... maar ik zeg uitdrukkelijk “als” ... voorlopig is dat niet het geval dus gewoon nutteloos. Er staat nog geen data in de meta van de VET BC, dus nu is het nog waardeloos ja.

Precies zoals ik het schrijf. :)
Nu zeg je als... net zeg je nog (never nooit niet). Misschien eerst is maar zelf bedenken waar je nu staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:01:
[...]

Nu zeg je als... net zeg je nog (never nooit niet). Misschien eerst is maar zelf bedenken waar je nu staat :?
Aah, verandering van context.

Voorlopig is de BC letterlijk waardeloos voor data. Het plan is metadata subsidiair daar in op te slaan. Zolang dat een plan is... is er niets, er is momenteel niets dat er op wijst dat het gaat gebeuren.. ergo, ik blijf bij mijn standpunt tot het tegendeel bewezen is.

Speculeren op user cases is overigens nieuw voor me en kwalificeer ik zoals genoemd als wishfull thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Als jullie moeten verifiëren op een Exchange, kies je dan voor een selfie of foto van utiliteiten brief o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Speciaal voor jou heb ik zojuist 12 extra Eth gekocht. Ik sleep jullie allemaal mee de afgrond in!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:07
Timberly2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:06:
Als jullie moeten verifiëren op een Exchange, kies je dan voor een selfie of foto van utiliteiten brief o.i.d.?
Volgens mij mag je niet kiezen maar moet je het allebei doen. Een is identiteit, ander is adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pelox schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:06:
[...]

Speciaal voor jou heb ik zojuist 12 extra Eth gekocht. Ik sleep jullie allemaal mee de afgrond in!
toevallig, iemand heeft net 12 ETH van me gekocht....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Timberly2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:06:
Gebruik altijd deze foto... komt het dichtsbij de realiteit..

Afbeeldingslocatie: https://www.ttvheerlen.nl/wp-content/uploads/2015/03/Eikel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
twain4me schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:08:
[...]

toevallig, iemand heeft net 12 ETH van me gekocht....
Haha ;) 12.699 om precies te zijn

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
DaCoTa schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:07:
[...]

Volgens mij mag je niet kiezen maar moet je het allebei doen. Een is identiteit, ander is adres.
Juist... Zie ik nu ook inderdaad. Moet alle 3 doen zelfs.... kopie ID of Pasp, selfie en utiliteiten.
Pff wat een onzin.

Bedankt voor de Eikel @Turbo-Puppy Eikel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Timberly2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:12:
[...]

Juist... Zie ik nu ook inderdaad. Moet alle 3 doen zelfs.... kopie ID of Pasp, selfie en utiliteiten.
Pff wat een onzin.

Bedankt voor de Eikel @Turbo-Puppy Eikel!
Waar ben je aan het registerebn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
tias86 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:16:
[...]

Waar ben je aan het registerebn?
Liquid, wou een gedeelte van dat GET block in de laat kopen. Dus had helaas ook al een klein beetje ETH overgestuurd ter test, toen ik achter de withdrawals kwam. Lekker scherp....
Op IDEX loop je eigenhandig de koers omhoog te drukken zodra je dat met 10 ETH doet.

Ik merk namelijk her en der weer wat hernieuwde interesse.
Wil een eventuele bullrun in GET voor zijn en nog wat meer inslaan op deze historisch lage koersen ;)

BNB gaat die recente ATH in BNB/BTC wat mij betreft de komende weken ook gigantisch hard voorbij.

[ Voor 23% gewijzigd door Timberly2 op 13-02-2019 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-09 15:25
Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:37:
[...]

ik wil je niet teleurstellen maar verkoop LCC , volgens mij is dat een scam , hun antwoord op ; waarom is er geen whitepaper was - "there's nothing really new about LCC so we decided we didn't need to have one." bron : reddit

probeer ze te verkopen want het trading volume is zeer laag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Thebackstab schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:27:
[...]

ik wil je niet teleurstellen maar verkoop LCC , volgens mij is dat een scam , hun antwoord op ; waarom is er geen whitepaper was - "there's nothing really new about LCC so we decided we didn't need to have one." bron : reddit

probeer ze te verkopen want de trading volume is zeer laag
Hij zweeft idd wel ergens tussen XVG en Monero Gold in ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Timberly2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:24:
[...]

Liquid, wou een gedeelte van dat GET block in de laat kopen. Dus had helaas ook al een klein beetje ETH overgestuurd ter test, toen ik achter de withdrawals kwam. Lekker scherp....
Op IDEX loop je eigenhandig de koers omhoog te drukken zodra je dat met 10 ETH doet.
Oh das sund je had ff moeten pmen voor ref toch weer 10$ gratis.. Op Liquid zijn de orderboeken wel een stuk dikker inderdaad.

Withdrawals word aan gewerkt: https://blog.liquid.com/m...&utm_campaign=BlogSharing

Withdrawal speed improvement
We are introducing technology to provide much faster crypto withdrawals than we have been able to offer previously, while maintaining security. You will hear more details on this in the near future once we have finished testing.

We have also started a trial for withdrawals on Saturdays, Sundays and public holidays for certain cryptocurrencies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ajax kan je vergelijken met de huidige koers.
Enorm lekker begin - daarna een periode van evenwicht - en nu weer inkakkend waarbij Real gelijk een goaltje prikt.

Bitcoin ook, geweldige pump - daarna sideways - en nu weer inkakkend tot het Bartje op je beeldscherm verschijnt.

M'n zak geld wat nu nog op de spaarrekening loopt te vertoeven wil ik er pas ingooien rond de $1750, dus laten we daar maar gauw naar toe gaan met die bitcoin!

Edit: zó, lekker goaltje!

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 13-02-2019 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Timberly2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:24:
[...]

Ik merk namelijk her en der weer wat hernieuwde interesse.
Wil een eventuele bullrun in GET voor zijn en nog wat meer inslaan op deze historisch lage koersen ;)

BNB gaat die recente ATH in BNB/BTC wat mij betreft de komende weken ook gigantisch hard voorbij.
Je moet ook eigenlijk je bank eraan koppelen Liquid support EUR (en vele anderen currencies) deposit en withdrawal.

Zodat je wanneer BULL komt je op meerdere adressen kan cashen, anders zit je weer met die limieten van een paar duizend euro te klooien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Binance Adds USDS/USDT, USDS/PAX, USDS/TUSD and USDS/USDC Trading Pairs

vanaf welke bedrag kan dit zinvol zijn ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hoeveel kost die reclame wel niet van Litebit?
Elke dag hoor ik 't op de radio of zie ik het op TV.

Zou Henk al verleid zijn om toch wat Bitcoin te kopen? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:48:

Geloof dat ze de reclametijd met xvg gekocht hebben.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Henk wil wel, maar mag niet meer van ingrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Verdienen ze wel terug met 3 tot 4% fee's :P

Reclames zijn flink duur natuurlijk, maar er zal wel een stategie achter zitten. Er zijn meer NL brokers met belachelijk fee's, maar ze zullen we de meest bekende willen worden. Als maar genoeg mensen het na een tijd kennen dan als ze willen kopen komen ze snel daar uit.

Iedereen die op dit forum komt wordt het natuurlijk flink afgeraden om daar te kopen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:50:
Henk wil wel, maar mag niet meer van ingrid
Henk wil wel meer, maar ook dat mag niet van Ingrid.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Pelox schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:52:
[...]

Henk wil wel meer, maar ook dat mag niet van Ingrid.
Dont be like Ingrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:52:
[...]

Verdienen ze wel terug met 3 tot 4% fee's :P

Reclames zijn flink duur natuurlijk, maar er zal wel een stategie achter zitten. Er zijn meer NL brokers met belachelijk fee's, maar ze zullen we de meest bekende willen worden. Als maar genoeg mensen het na een tijd kennen dan als ze willen kopen komen ze snel daar uit.

Iedereen die op dit forum komt wordt het natuurlijk flink afgeraden om daar te kopen :)
Fees op litebit vallen zo nu en dan best mee. Beter dan via kraken met een sepa wachten tot me geld er op staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Niet om nu de wijsneus uit te hangen.. maar dit is gewoon op ervaring en kennis gebaseerd.

Ik weet heel goed wat de tarieven van RTL en grote radiostations zijn per seconde en wat je moet inkopen. Ik ben me ook heel goed bewust van welke marges en ditto omzet je moet draaien om dit te kunnen maar ook ik verbaas me er over dat ze dit kunnen.

Dit kan gewoonweg niet. Hun marges zijn nog dunner dan de mijne, en hun omzet stelt niets voor. (Raadpleeg kvk 2017) dit kan gewoon niet.

Mijn angst is dat Litebit nu de facturen voldoet met tegoeden van derden want dit is zo ongelooflijk kostbaar dat ze meer marge zouden maken dan hun kostprijs is... lees, op koers van 3000 een BTC verkopen voor 6000++

Nogmaals, val me er niet op aan, maar dit wereldje ken ik... en dit kan ook gewoon niet, tenzij er een derde partij als geldschieter fugeert met andere investeringsplannen. (Voor de toekomst)

Dit gesprek heb ik toevallig recent nog gevoerd met 2 collegas die hier veel kennis van hebben genoten. :/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Bekijk het eens zo: misschien is het jammer dat er goedkopere alternatieven dan LiteBit zijn. LiteBit brengt crypto tenminste onder de aandacht. En dat wil iedereen, want ik hoor zo veel: 'Wanneer moon?'. Nou, als Henk en Ingrid instappen. En dat doen ze niet als ze nog nooit van crypto gehoord hebben, of niet weten waar ze dat kunnen kopen. Ik zeg: allemaal uitsluitend bij LiteBit kopen, dan helpen we de zo gewenste bullrun starten. Maar nee hoor, allemaal voor de goedkoopste optie gaan en lopen mopperen dat de bullrun niet komt.. En LiteBit straks geen reclamebudget meer heeft.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:54:
[...]

Fees op litebit vallen zo nu en dan best mee. Beter dan via kraken met een sepa wachten tot me geld er op staat.
Idd, valt erg mee. Litebit is flink veranderd en hebben nu echt minimale fee's. Als ik nu even kijk dan is 1 Bitcoin kopen daar nu €3193. Op kraken kan je er eentje kopen voor €3176. Das 'n halve procent verschil. Voor een broker meer dan prima denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:56:
[...]

Niet om nu de wijsneus uit te hangen.. maar dit is gewoon op ervaring en kennis gebaseerd.

Ik weet heel goed wat de tarieven van RTL en grote radiostations zijn per seconde en wat je moet inkopen. Ik ben me ook heel goed bewust van welke marges en ditto omzet je moet draaien om dit te kunnen maar ook ik verbaas me er over dat ze dit kunnen.

Dit kan gewoonweg niet. Hun marges zijn nog dunner dan de mijne, en hun omzet stelt niets voor. (Raadpleeg kvk 2017) dit kan gewoon niet.

Mijn angst is dat Litebit nu de facturen voldoet met tegoeden van derden want dit is zo ongelooflijk kostbaar dat ze meer marge zouden maken dan hun kostprijs is... lees, op koers van 3000 een BTC verkopen voor 6000++

Nogmaals, val me er niet op aan, maar dit wereldje ken ik... en dit kan ook gewoon niet, tenzij er een derde partij als geldschieter fugeert met andere investeringsplannen. (Voor de toekomst)

Dit gesprek heb ik toevallig recent nog gevoerd met 2 collegas die hier veel kennis van hebben genoten. :/
Misschien de kvk2018 eens bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:54:
[...]

Valt best mee is hoeveel verschil tussen aankoop en verkoop ?

Bij die andere broken, namelijk BitcoinMeester, is het tussen aankoop en verkoop zo'n 4%. Ze roepen dan heel hard dat aankoop maar 0.5 tot 1% is, maar op verkoop pakken ze dan gewoon 3%. Ondertussen is het een link naar Binance. Koop jij daar wordt er gekocht op Binance voor een fee die tussen aankoop en verkoop 0.15% is of minder. Dit ook zonder risico te lopen omdat ze geen coins hoeven hebben.
Tominatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:57:
[...]

Idd, valt erg mee. Litebit is flink veranderd en hebben nu echt minimale fee's. Als ik nu even kijk dan is 1 Bitcoin kopen daar nu €3193. Op kraken kan je er eentje kopen voor €3176. Das 'n halve procent verschil. Voor een broker meer dan prima denk ik..
En verkoop ? Dat geintje haalt BitcoinMeester dus ook uit. Redelijke fee's op aankoop, maar gigantisch op verkoop.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2019 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:58:
[...]

Misschien de kvk2018 eens bekijken?
Nog niet gedeponeerd... (kan ook (bijna) niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:58:
[...]

Valt best mee is hoeveel verschil tussen aankoop en verkoop ?

Bij die andere broken, namelijk BitcoinMeester, is het tussen aankoop en verkoop zo'n 4%. Ze roepen dan heel hard dat aankoop maar 0.5 tot 1% is, maar op verkoop pakken ze dan gewoon 3%. Ondertussen is het een link naar Binance. Koop jij daar wordt er gekocht op Binance voor een fee die tussen aankoop en verkoop 0.15% is of minder. Dit ook zonder risico te lopen omdat ze geen coins hoeven hebben.
Zie reacties hiervoor... hoe ga jij nu van fiat naar crypto als ik mag vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Turbo-Puppy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:59:
[...]

Nog niet gedeponeerd... (kan ook (bijna) niet)
Denk dat 2018 wel een heel goed jaar was voor litebit (maar dat gok ik). En heeft litebit niet veel meer locaties buiten NL?

[ Voor 9% gewijzigd door Machlah op 13-02-2019 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:59:
[...]

Zie reacties hiervoor... hoe ga jij nu van fiat naar crypto als ik mag vragen ?
Op aankoop niet veel dus, maar verkoop ?

Ik doe: Euro's naar Bl3p naar BTC en naar exchange of andersom.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2019 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Litebit gaat geen bullrun veroorzaken mensen gaan pas als een dolle overal kopen nadat Bitcoin weer serieuze cijfers omhoog heeft laten zien.

Blockport is wel een goede en goedkope broker (bitstamp) zit geen premium op de prijs, alleen 0,3% trading fee. Die kan je nog met 50% naar beneden krijgen als 2500 BPT hold. Euro deposit is gratis. Withdrawal 2 Euro

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 13-02-2019 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Machlah schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:00:
[...]

Denk dat 2018 wel een heel goed jaar was voor litebit (maar dat gok ik). En heeft litebit niet veel meer locaties buiten NL?
Dat kan zeker, maar dan moeten ze wel een groei van 600-700-800% gerealiseerd hebben t.o.v. 2017. Iets wat voor dit soort bedrijven gewoon kan natuurlijk. Maar ik ben erg benieuwd naar de jaarrekening.
Pagina: 1 ... 40 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!