Mijn vrouw heeft een stuk bos gekocht van bijna 3 km (denk ik, we zitten nog in het proces, dus nog niet getekend maar wel mondeling bod aanvaard

) in agrarisch gebied (dus het is niet echt een bos, maar er staan gewoon veel bomen). Alles wat geen boom is mag weg (volgens de definitie van een boom is 80/90 procent geen boom) , maar het lijkt me wel veel werk. Zij denkt zelf dat het ideaal is tussen de bomen groente te planten, ik zou liever een soort akker hebben dan. Ik had mijn drone meegenomen om er even overheen te vliegen, maar vergeten te filmen, ik weet ook niet of ik dat nog een keer doe. Door de bomen zag ik hem niet meer en hij vliegt dan erg hoog en met landen wordt hij ook vies. Of ik moet een stuk karton meenemen ofzo.
In ons tuintje gaat het wel lekker met de pepers dit jaar
En de tomaten
Verder hebben we al vijgen (hele kleintjes) in de boompjes van de supermarkt. We hebben nu opeens drie boompjes. Misschien kunnen we er 1 of 2 in dat bos zetten

We hadden die uit Spanje van de vakantie, die van de Lidl hier en voor we op vakantie gingen had ik een takje van een hele grote vijgenboom die in de tuin van een leegstaande woning stond getrokken en die is ook wortels gaan maken.
Alleen de appelboom doet niks dit jaar. Misschien omdat hij vorig jaar niet gesnoeid is of te weinig water toen hij bloemen moest maken. Ik weet het niet. Ik ga hem flink snoeien denk ik zodra dit kan (om er model in te krijgen en dan een beetje met touw de takken sturen want het slaat nu nergens meer op)