BTCP is a true privacy coin. You and I both know it has nowhere to go but up.
— John McAfee (@officialmcafee) 15 maart 2018
Weg
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
BTCP is a true privacy coin. You and I both know it has nowhere to go but up.
— John McAfee (@officialmcafee) 15 maart 2018
Weg
Verwijderd
Waar kan ik dit pareltje bemachtigen? De kinderen zijn nog klein. Hun studie spaarrekeneningen kunnen hier prima in geleegd worden.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Boze kindjes.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:06:
[...]
Waar kan ik dit pareltje bemachtigen? De kinderen zijn nog klein. Hun studie spaarrekeneningen kunnen hier prima in geleegd worden.
Weg
stond in de sterren geschrevenPelox schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:06:
Ahaa dit keer een stijging om 17.00u
Verwijderd
Gedurfde uitspraak... Maar we gaan het meemaken.A87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:08:
zelfs een coin als ether laat zien dat de altcoin bodem nu 100% is bereikt, klaar het is zo.
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 17:30 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Was een kleintje.PilatuS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:11:
[...]
Ik denk dat we wel redelijk snel een correctie gaan zien nu.
Precies op tijd, gaat snel omlaag nu.Malawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:35:
Deels uitgestapt nu, dit blijft niet zo doorgaan denk ik. Kleine correctie incoming.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 18-02-2019 17:45 ]
Zero.
Klopt ja
Kan natuurlijk niet zo doorgaan lijkt me als was dit in in de bull periode niets natuurlijk.PilatuS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:45:
[...]
Klopt jaBTC 6 tientjes er af bij die kleine en toch nog even door.
We raakte zojuist de weerstand op de weekly. Eens zien wat we nu verder gaan doenwehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:47:
[...]
Kan natuurlijk niet zo doorgaan lijkt me als was dit in in de bull periode niets natuurlijk.
Spannend! ieder verstandig persoon zou nu uitstappenPilatuS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:48:
[...]
We raakte zojuist de weerstand op de weekly. Eens zien wat we nu verder gaan doen
Dat dachten we toen we eerste keer 10k aantikte ook...wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:49:
[...]
Spannend! ieder verstandig persoon zou nu uitstappen
Weg
Wie weet , er is altijd wel ergens een correctie.New Yorker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:50:
[...]
Dat dachten we toen we eerste keer 10k aantikte ook...
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 18-02-2019 18:00 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
LTC verkocht op 48,50. Even kijken wat we gaan doen.wehave schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:49:
[...]
Spannend! ieder verstandig persoon zou nu uitstappen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 18-02-2019 18:09 ]
Wat opvalt is dat die whales die eigenlijk een bart zouden maken of omgekeerd ineens aan het wachten zijn, of tactiek veranderd hebben.New Yorker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:50:
[...]
Dat dachten we toen we eerste keer 10k aantikte ook...
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 18:10 ]
Heeft geen zin want niemand weet wat volgende formatie wordttBever! schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:11:
Ik zeg 4400 target!
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 18:18 ]
Ooit welBever! schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:11:
Ik zeg 4400 target!
Zero.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 146% gewijzigd door tias86 op 18-02-2019 18:41 ]
hoi ik hoorde dat dat verge goeie coins is want veel privacy en dat willen we allemaal waar kan je deze kopen zag dit niet op coinbase
[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 18-02-2019 18:27 ]
Verwijderd
Is just a prank bro.A87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:35:
verge kopen is zeker een grap?
Weg
Verge gaat inderdaad echt miljarden waard worden denk ik. Het staat nu nog laag op 0,006 hoeveel denk je dat het waard is als het straks 100 euro is zelfs John McAfee zegt dat het miljarden waard wordt en hij is echt een slimme man laat die banken maar roepen wij weten wel beter.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:35:
hoi ik hoorde dat dat verge goeie coins is want veel privacy en dat willen we allemaal waar kan je deze kopen zag dit niet op coinbase
En hoe koop ik binance want maatje van mij zei dat binance ook goed bezig is ik hoor het wel groetjes henk
Wraith 3.0 is bijna klaar hoor ik, ze hebben ook super veel commits op github dus dat geeft wel aan hoe goed de munt is.blabla1986 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:55:
[...]
Verge gaat inderdaad echt miljarden waard worden denk ik. Het staat nu nog laag op 0,006 hoeveel denk je dat het waard is als het straks 100 euro is zelfs John McAfee zegt dat het miljarden waard wordt en hij is echt een slimme man laat die banken maar roepen wij weten wel beter.
Je doet je naam eer aanblabla1986 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:55:
[...]
Verge gaat inderdaad echt miljarden waard worden denk ik. Het staat nu nog laag op 0,006 hoeveel denk je dat het waard is als het straks 100 euro is zelfs John McAfee zegt dat het miljarden waard wordt en hij is echt een slimme man laat die banken maar roepen wij weten wel beter.
Weg
Zero.
Dat is natuurlijk niet echt representatief, je kan niet terug in de tijd om je spaargeld op dag 1 over te maken..oisyn schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:53:
[...]
BTC is sinds begin van het ontstaan een stijgende lijn geweest. Er zijn idd zeer kortstondige periodes geweest dat het méér waard is geweest ja, maar daar moet je niet op rekenen.
[...]
Zie boven.
[...]
Maar dat is de samenleving waar je deel van uit maakt, we kunnen wel hopen op een verandering, maar grootschalige adoptie krijg je niet door mensen met schulden buiten te sluitenWat alleen een voordeel is in een samenleving gebaseerd op schulden.
Dat heb je wel, die waardedaling veranderd niet alleen bij jou de waarde van je al dan niet positieve saldo Die waardedaling heeft ook invloed ook de waarde van onze collectieve schulden (staatsschuld) En daarnaast op de hoogte van de die staatsschuld (en door niet bijdrukken zal die niet lager wordenheb ik geen zak aan die waardedaling
Ik wil ook graag schuldenvrij leven en ondanks die wil lukt het niet helemaal. De meneer van wie ik mijn huis heb gekocht accepteerde geen kralen en spiegeltjes.Ik wil graag schuldenvrij leven
lekker makkelijk reageren toch? Ik zit maar moeilijk te doen om de juiste plek te selecteren met mijn touchpadKun je trouwens proberen om niet na elke punt op enter te duwen?
Sommige tijdelijke problemen hebben wel een hele lange adem, het zou ook slechts geringe tijd kosten voordat we kernfusie energiecentrales zouden hebben.Kunnen we ophouden met tijdelijke problemen als permanent te beschouwen?
Bier en bitterballen of een bos rozen en een filmpje..XeriuM schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:12:
waar moet ik in investeren?
Investeren vastgoed kopen.XeriuM schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:12:
waar moet ik in investeren?
ja, de CEO van ripple zegt het dus dan is het waar.Pelox schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:05:
Hoe koop ik een ripple? En hoe open ik een wallet? Ik heb begrepen dat de Rabobank ripple gaat gebruiken ipv iDEAL, klopt dat?
Het stond ook op facebooktias86 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:16:
[...]
ja, de CEO van ripple zegt het dus dan is het waar.
Laten we voorop stellen dat ik netzogoed als de meeste mensen in crypto zit omdat je er geld mee kan verdienen, dus wat de heil is van een muntje is maakt eigenlijk weinig uit. zolang andere mensen er maar iets in zien, (of gewoon op buy klikken) maar alle muntjes die ik hieronder noem wonen wel eens tijdelijk of zijn permanent bewoners van de NANOMalawolar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:22:
[...]
Mag ik vragen in welke coins jij wel heil ziet? Of waar je portfolio uit bestaat.
Ja ik zag het, een vriend had me getagd. Hij kan het weten want hij heeft al 4 maanden rippels.
Zero.
Kan ik me ergens inschrijven of heb ik een invite nodig?Pelox schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:20:
[...]
Ja ik zag het, een vriend had me getagd. Hij kan het weten want hij heeft al 4 maanden rippels.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Weg
neeeee dat was VET, XRP was 589New Yorker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:35:
Ik had ergens gelezen dat XRP naar 7 dollar gaat.
Prepare for the next ATH
Moet te doen zijn.New Yorker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:35:
op feesbook stond 10 dollar.New Yorker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:35:
Rookworst zonder r is ook worst.
Prepare for the next ATH
Dat hoop ik, want was nog niet klaar met inkopen middels fiat. Hoewel ik hetzelfde gevoel heb als bij de top. Die voorspelde ik rond de 25k, dus was er helaas niet uit. De bodem zal ook wel net iets minder laag zijn dan gedacht.Bartvandelaar schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:43:
En over een aantal dagen weer een dikke rode candle en iedereen is weer depressief en de bodem is nog noet bereikt.
Lol whysourcecode schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:46:
alle delists worden gepumpd...........
die kan zomaar 180% omhoog in 1 dag als slapers gaan opletten en weer terugkopen bijv...Klaas25 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:06:
Alleen Ark moet het nu bezuren. Ark is de precum of crypto XD
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 20:09 ]
Ja ik let ook altijd zo op als ik slaapA87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:08:
[...]
Als slapers gaan opletten en weer terugkopen bijv...
Hele reddit zat vol met mensen die uit ark stapte vanwege de paniek.Slux schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:12:
[...]
Ja ik let ook altijd zo op als ik slaap![]()
Waarom wachten op decentralized exchanges ? lijkt mij op het moment veiliger de normale exchanges te gebruiken, eerst maar eens zien of ze echt veilig en snel genoeg zijn
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 20:17 ]
Ik zit zelf alleen op kraken, bitstamp en gdax met grotere bedragen.A87 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:13:
[...]
Hele reddit zat vol met mensen die uit ark stapte vanwege de paniek.
Las te veel verhalen over Hacks op binance, hier ook mensen die waren gehackt opeens al hun crypto poef weg. Ik durf niet te traden met veel geld. ZOu anders een lachertje zijn als je gewoon veilig was op een exchange
[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 18-02-2019 20:22 ]
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Ik heb er max 4 verschillende op gehad. Alleen de laatste update van hun was ruk dit taste de opslag aan. Hier zijn ze ook voor uitgekomen online en hopen ze te fixen in Q2 dit jaar. Moet best lang duren als je het mij vraagt.Jannick schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:41:
Ik ben aan actief aan het kijken naar de Ledger Nano S. Ik ben erachter gekomen dat deze een beperkt aantal verschillende munten tegelijk ondersteund op de device (tot 18 tegelijk). Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Tevens las is op de website van Ledger dat het mogelijk is de ‘applications’ te deïnstalleren om ruimte te maken voor andere ‘applications’ zonder dat de private keys verloren gaan.
Voordat ik hem koop zou ik graag meer informatie hebben over hoe dit precies inmekaar steekt.
Ja via de pc applicatie installeer en deinstalleer je vrij makkelijk de apps. Wel een gedoe elke keer, maar het went wel. Installeren duurt ongeveer 30 seconden.Jannick schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:41:
Ik ben aan actief aan het kijken naar de Ledger Nano S. Ik ben erachter gekomen dat deze een beperkt aantal verschillende munten tegelijk ondersteund op de device (tot 18 tegelijk). Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Tevens las is op de website van Ledger dat het mogelijk is de ‘applications’ te deïnstalleren om ruimte te maken voor andere ‘applications’ zonder dat de private keys verloren gaan.
Voordat ik hem koop zou ik graag meer informatie hebben over hoe dit precies inmekaar steekt.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Oké, maar geen gevaar dus dat je zomaar een bepaalde wallet (met coins) kwijtraakt als je een bepaalde coin van je Ledger afhaalt en later weer installeert?B-Bandit schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:48:
[...]
Ja via de pc applicatie installeer en deinstalleer je vrij makkelijk de apps. Wel een gedoe elke keer, maar het went wel. Installeren duurt ongeveer 30 seconden.
Er is nu ook de Ledger X. Schijnt meer ruimte te hebben. Ook een stuk duurder. De S variant is prima wat mij betreft....
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Neuh, de Ledger verschaft je toegang tot de wallet. En zolang je je herstelwoorden hebt kan je zelfs met een andere Ledger toegang tot je wallets verkrijgen.Jannick schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:56:
[...]
Oké, maar geen gevaar dus dat je zomaar een bepaalde wallet (met coins) kwijtraakt als je een bepaalde coin van je Ledger afhaalt en later weer installeert?
[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 18-02-2019 22:01 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Samen met de app op je ledger moet je ook een account/adress maken in ledger live of bijvoorbeeld mew of op welke online wallet dan ook. Die blijven daar staan. de app is alleen soort van toegang die vereist is om er bij te komen.Jannick schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:56:
[...]
Oké, maar geen gevaar dus dat je zomaar een bepaalde wallet (met coins) kwijtraakt als je een bepaalde coin van je Ledger afhaalt en later weer installeert?
Sommige apps nemen ook meer ruimte in dan andere op de ledger nano S. De NEO app is huge ten opzichte van de BTC, ETH en LTC apps. Dus hoeveel je van apps moet wisselen zal beetje van je portfolio afhangen. Overigens is het volkomen veilig om apps te herinstalleren. Zelfde seed = zelfde adres van al je munten als je apps opnieuw installeert.Jannick schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:41:
PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti
De geschiedenis herhaalt zich.Craig Wright is bereid onder ede te verklaren dat hij Satoshi Nakamoto is
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 18-02-2019 23:22 . Reden: typo ]
David Schwartz is SatosiRaptorXS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:20:
Pff, toch niet weer....
[...]
De geschiedenis herhaald zich.![]()
Bron: https://www.crypto-inside...-hij-satoshi-nakomoto-is/
Snel inloggen, mijn weak hands krijgen de overmacht.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:44:
We zijn al een uur niet echt meer gestegen.
Ik ben van na de piekRaptorXS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:22:
[...]
Met dank aan de BTC lukt het vrij aardig
[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 19-02-2019 00:35 ]
Ik weet nog dat ik het eerste Bitcoin topic op Tweakers tegen kwam. Heb de TS gelezen over wat het precies was en hoe het werkte. In die tijd kon je met een leuke game GPU makkelijk hele BTC's minen in niet al te lange tijd. Nadat ik alles had gelezen dacht ik: Wat moet je daar nou weer mee. In die tijd niets mee gedaan dustwain4me schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:32:
[...]
snel opmaken, kan toch nooit wat worden..![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq