Met mijn HODL wallet sta ik op -75% ongeveer. Zonder veel kennis beginnen kopen in december 2017 (en maar refreshen op Litebit

). Zag het eerst stijgen om nadien te dalen. Dan telkens bijgekocht denkende dat het wel opnieuw zou stijgen, maar het bleef dalen. Heb dat dan gerust gelaten en er mijn HODL wallet van gemaakt.
Dan (maart 2018 ongeveer) een trade-wallet opgestart. Had me toen al meer ingelezen en ging niet zomaar pakken euro's er tegenaan smijten. Gaandeweg enkele goede trades gedaan, er zo nu en dan ook weer wat geld bijgestoken, maar over het algemeen bleef het dalen en aangezien ik niet met een stop-loss werk (ik koop en zet dan meteen een sell-order op inkoopprijs +20% ongeveer), ook hier heel wat verloren. Ik denk hier op ongeveer -30% te staan. Mijn sell-orders zijn blijven staan, dus als het nog iets meer stijgt, gaan mijn sell-orders wel gaandeweg beginnen afgaan.
Alles bij elkaar zit er wel wat geld in, maar door goede investeringen in vastgoed op jonge leeftijd, gaat het mij absoluut geen pijn doen als alles naar 0 gaat. Maar goed, uiteraard supporter ik voor een gigantische stijging en eindelijk nog eens een groen cijfer voor beide wallets