[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.586 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:35:
[...]

Ik weet nog dat ik het eerste Bitcoin topic op Tweakers tegen kwam. Heb de TS gelezen over wat het precies was en hoe het werkte. In die tijd kon je met een leuke game GPU makkelijk hele BTC's minen in niet al te lange tijd. Nadat ik alles had gelezen dacht ik: Wat moet je daar nou weer mee. In die tijd niets mee gedaan dus _O-
Grijns, herkenbaar.
Was zelfs ook bezig met de Eth, toen die nog onder de 20 dollar stond. Had helaas toen wat anders te doen maar had gelukkig al wel BTC en LTC. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:38:
[...]

Grijns, herkenbaar.
Was zelfs ook bezig met de Eth, toen die nog onder de 20 dollar stond. Had helaas toen wat anders te doen maar had gelukkig al wel BTC en LTC. :)
Ik heb ETH van 10 naar 100 zien gaan en vond 100 toen te veel om nog te kopen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:48

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

Ik weet nog dat ik het eerste Bitcoin topic op Tweakers tegen kwam. Heb de TS gelezen over wat het precies was en hoe het werkte. In die tijd kon je met een leuke game GPU makkelijk hele BTC's minen in niet al te lange tijd. Nadat ik alles had gelezen dacht ik: Wat moet je daar nou weer mee. In die tijd niets mee gedaan dus _O-
Ik woonde samen met 2 It-ers in een huis, wij hebben ook voor de leuk gemined, snachts draaien op het stofzuig stopcontact van het portiek... _O- :+
Niet vergeten om het verlengsnoer binnen te halen, wat een tijd.. *hips*

maarja ook die coins zijn gesneuveld op silkroad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:42:
[...]

Ik heb ETH van 10 naar 100 zien gaan en vond 100 toen te veel om nog te kopen :P
Gooi er maar eens een TA in met de huidige koersen, ben benieuwd en zal je er niet op afkraken :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 19-02-2019 00:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 19:48

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
RaptorXS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:55:
[...]

zal je er niet op afkraken :)
Mijn TA zegt: in het verlede behaalde resultaten spreken dat tegen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
TA van McAfee is nog steeds mogelijk. :)

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:55:
[...]

Gooi er maar eens een TA in met de huidige koersen, ben benieuwd en zal je er niet op afkraken :)
TA voor mij is puur support en resistance. Daar handel ik op. Een TA gaat niet voorspellen wat er gaat gebeuren, maar waar iets gaat gebeuren. Als je een TA wil over wat BTC de komende tijd gaat doen, dat is dus niet TA waar ik iets mee doe.

Daarom ook deze uitspraak over ETH op basis van TA info: PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 01:02:
[...]

TA voor mij is puur support en resistance. Daar handel ik op. Een TA gaat niet voorspellen wat er gaat gebeuren, maar waar iets gaat gebeuren. Als je een TA wil over wat BTC de komende tijd gaat doen, dat is dus niet TA waar ik iets mee doe.

Daarom ook deze uitspraak over ETH op basis van TA info: PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"
Ahum,
de huidige koersen,
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kijk waar de support zit en kijk waar de resistance zit, dat is je antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 01:08:
[...]

Kijk waar de support zit en kijk waar de resistance zit, dat is je antwoord.
Zoals belooft ok. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[...]

Ik weet nog dat ik het eerste Bitcoin topic op Tweakers tegen kwam.
Ik kreeg een keer een add van 2000 bitcoin for 27 euro (2010 ofso).. ik dacht wat voor tering onzin is dit nou, shit scam.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
A87 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 01:43:
[...]

Ik kreeg een keer een add van 2000 bitcoin for 27 euro (2010 ofso).. ik dacht wat voor tering onzin is dit nou, shit scam.
Ik kreeg een keer een scam van een mede- tweaker:
A87
2 maart 2018 20:15
ben jij nu rijk?
:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Werd even wakker, check portfolio, klaarwakker :')

Wel leuk dat het weer even zo'n volatiele bende is, het dood of de gladiolen gaat maar door *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 02:13:

Wel leuk dat het weer even zo'n volatiele bende is, het dood of de gladiolen gaat maar door *O*
IOST is nu aan de beurt lijkt het. Geniet er van kerel d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
gezelligedag2

YouTube: Probleemwijken Jan - Gaan we er een gezellige dag van maken

[ Voor 89% gewijzigd door Machlah op 19-02-2019 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Gisterenavond beginnen twijfelen om toch uit te stappen toen we opnieuw de 3.9k naderden, maar toch besloten te blijven zitten, omdat ik zag dat de boel niet erg veel terug zakte. We zullen zien of dit goed uitpakt. , volgende level zal wss de 4k, en dan zien we wel, als we er geraken. Langs de andere hebben we nu ook nog maar 1 dag gestegen ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Binance added ZIL/USDT pair. Vinden vast een paar mensen hier leuke toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep me like...dat fiat naar btc of eth en door maar ZiL is Rick.

Maar nog meer like ik het als zil weer naar 600sat schuift ...
Is toch de shitste van mijn muntjes momenteel

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2019 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:11

oNo

Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 02:13:

Nou inderdaad. Zondagavond het gevoel dat het zou zakken, voor een redelijk deel naar fiat |:(
Dus van de bump van gisteren nog wel wat meegepakt maar niet optimaal. Maargoed, dat ik onderdeel van m'n strategie. De afgelopen tijd wel geleerd dat dat meer oplevert dan impulsieve acties.

Maar ja, nu heb je altijd gemengde gevoelens. Het is alsof je altijd gelijk speelt, nooit een keer dik winnen OF verliezen... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:15

ScreamGT

joejoe

ScreamGT schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:19:
Ik ga tot morgenochtend niet op delta of dit forum kijken. Wil niet al huilend in slaap vallen. Waan mijzelf nu even rijk. Joe
Dit ga ik vaker doen :+

MOON! XRP 589 EOY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Was de bodem dan toch gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Dat dacht iedereen. Behalve die paar die het leuk vonden. Maar die hebben ook nooit kunnen bevroeden dat btc zo in waarde zou stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Die BPT gaat er ook even vandoor zeg. 2 weken terug gekocht op 10 cent, nu meer dan 16 cent :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Krijgen we opnieuw een extreem groene dag ? Vraag is nu of de bodem effectief gezet is geweest.
Checken jullie zeker eens https://messari.io/onchainfx/ en vink dan de opties rechts aan :
- Time since low
- % up since low

Daaruit kan je zien dat vele munten de laatste maand het low hebben gezet en de meeste ervan zijn al ziek omhoog gegaan. Geeft gewoon aan dat crypto absoluut niet dood en begraven is, integendeel. Mensen die de laatste maand goed wat geld gepompt hebben in de markt hebben na amper 1 maandje al meer intrest dan in andere markten in jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:08

Chiron

Moderator Discord
Rebbelx schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:16:
Krijgen we opnieuw een extreem groene dag ? Vraag is nu of de bodem effectief gezet is geweest.
Checken jullie zeker eens https://messari.io/onchainfx/ en vink dan de opties rechts aan :
- Time since low
- % up since low

Daaruit kan je zien dat vele munten de laatste maand het low hebben gezet en de meeste ervan zijn al ziek omhoog gegaan. Geeft gewoon aan dat crypto absoluut niet dood en begraven is, integendeel. Mensen die de laatste maand goed wat geld gepompt hebben in de markt hebben na amper 1 maandje al meer intrest dan in andere markten in jaren.
Of het is een hele lelijke squeeze 8)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Chiron schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:18:
[...]

Of het is een hele lelijke squeeze 8)
Bij BTC is het alvast zeker geen short squeeze, aangezien er niet veel shorts te squeezen waren, wat zoals @Rebbelx al aangeeft dat crypto zeker niet dood is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Leuke website van welke landen nou welke crypto kopen/traden

https://fiatleak.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Heeft er iemand ervaring met C-Patex (exchange)?
Ik heb een hoop ColX die ik graag zou verkopen en nu Cryptopia er niet meer is, ben ik bij deze terecht gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat we langzaam weer de 6k regionen gaan opzoeken. De tijd vlak voordat Jihan Wu en Fake Satoshi hun oorlog begonnen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Machlah
Luuk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:46:
Ik denk dat we langzaam weer de 6k regionen gaan opzoeken. De tijd vlak voordat Jihan Wu en Fake Satoshi hun oorlog begonnen.
Machlah pakt alvast de bullrun-bingokaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
twain4me schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:43:
[...]

Ik woonde samen met 2 It-ers in een huis, wij hebben ook voor de leuk gemined, snachts draaien op het stofzuig stopcontact van het portiek... _O- :+
Niet vergeten om het verlengsnoer binnen te halen, wat een tijd.. *hips*

maarja ook die coins zijn gesneuveld op silkroad :+
Haha wat een heerlijk verhaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrp krijgt ineens een lekkere pump zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Satoshi needs a new pair of shoes!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Het zou toch mooi zijn als de TA bears inmiddels van het overgrote deel van hun BTC af zijn, en de botjes zich kapot hebben getrade met zulke stijgingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:28
Malawolar schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:31:
Het zou toch mooi zijn als de TA bears inmiddels van het overgrote deel van hun BTC af zijn, en de botjes zich kapot hebben getrade met zulke stijgingen.
Mijn botjes gaan gewoon door hoor :-) Bear of bull, maakt ze niks uit want ze hebben toch geen gevoel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dabla
DaCoTa schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:36:
[...]

Mijn botjes gaan gewoon door hoor :-) Bear of bull, maakt ze niks uit want ze hebben toch geen gevoel.
Inderdaad, geloof ook niet in "kampen", als bears meer geld kunnen verdienen door bull te worden en vice versa dan gaan die dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:09
DaCoTa schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:36:
[...]

Kan je die tegenwoordig een beetje goed afstellen dat ze niet met bergen shitcoins zitten?

Zit te denken of ik niet eens met kan proberen met paar honderd euro, al denk ik dat dat misschien te weinig is voor kosten/baten. Wat denk jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
dabla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:39:
[...]

Inderdaad, geloof ook niet in "kampen", als bears meer geld kunnen verdienen door bull te worden en vice versa dan gaan die dat ook doen.
Haha precies, ik erger me kapot aan het denken in deze "kampen". Ergens in de duistere krochten van het internet volgde ik een discussie waar de algemene consensus was dat "het is allemaal de schuld van de bears is", terwijl de discussie overduidelijk gevoerd werd door lambo moonbois die zich identificeerden als "bull"... puur omdat ze bagholders waren en zich geen raad wisten met een bearmarket :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Wat denk je @PilatuS en andere TA-ers ? We hebben nu al meerdere malen geprobeerd de 3.9k te doorbreken en te houden op Bitmex zonder succes, mogen we ons nu aan een grotere correctie verwachten of zou er nog voldoende momentum zijn om die alsnog te doorbreken en alsnog support vinden op 3.9k. Een poging naar 4k zie ik nog als mogelijkheid maar denk dat er dan wel correctie zit aan te komen, op ben ik de optimistisch en hebben we de top al gehad???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12:16
Ik weet zeker dat vanavond een hele dikke moon gaat komen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Was gisterenavond trouwens ook al de moeite om te zien, je kan het zelfs al goed zien in de namiddag voor het avond werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 16:05
@B-Bandit @Klaas25 @kaelthai Bedankt voor jullie reacties! Klinkt duidelijk allemaal. Denken jullie dat het het waard is nu maandelijks kleine investeringen te doen in crypto? Heb nu LTC, Ripple, ETH allemaal van de piek... Bedankt!

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@dabla Ik verwacht een enorme rode candle. We zijn positief uit een kleine driehoek gebroken, maar, zitten nu tegen een oudere langere weerstandslijn aan van een grotere overkoepelende driehoek die langzaam aan naar beneden afloopt. Die lijn zit in de 3900 regionen. Als we die doorbreken dan gaat het mooi door richting de 4.200, maar, ik verwacht na het geweld van de afgelopen dagen dat dit nog wel even kan duren, of niet haalbaar blijkt te zijn. Daarna zetten we mogelijk de beartrend weer even voort.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Taro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:40:
@dabla Ik verwacht een enorme rode candle. We zijn positief uit een kleine driehoek gebroken, maar, zitten nu tegen een oudere langere weerstandslijn aan van een grotere overkoepelende driehoek die langzaam aan naar beneden afloopt. Die lijn zit in de 3900 regionen. Als we die doorbreken dan gaat het mooi door richting de 4.200, maar, ik verwacht na het geweld van de afgelopen dagen dat dit nog wel even kan duren, of niet haalbaar blijkt te zijn. Daarna zetten we mogelijk de beartrend weer even voort.
Ik had die enorme rode candle allang verwacht eigenlijk.
Dat het nog steeds standhoud vind ik wel positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Taro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:40:
Nu is gelukkig voor ons die ZIL/USDT pair er vanaf 12:00 uur NL tijd op Binance. Ik verwacht ook een rode candle, en ik hoop op een enorme rode candle. En dan hoop ik dat ZIL lekker mee de diepte in wordt gesleurd, want die had ik juist op zondag tussen 477-487 verkocht en tevens daarna mijn BTC verkocht, nouja en toen twee keer op een rij de lul geworden. Maar geen FOMO hier, als het gaat dumpen, dan zit je nog steeds het best in USDT. Ik hoef tenminste straks geen BTC meer te kopen om in ZIL te traden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Jannick schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:38:
@B-Bandit @Klaas25 @kaelthai Bedankt voor jullie reacties! Klinkt duidelijk allemaal. Denken jullie dat het het waard is nu maandelijks kleine investeringen te doen in crypto? Heb nu LTC, Ripple, ETH allemaal van de piek... Bedankt!
Dat moet je helemaal zelf weten. :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Als je er nog niet zo veel geld in hebt zitten als zou kunnen zou ik zeker maandelijks wat inleggen ja. We zitten op de bodem of deze is niet ver weg meer. Heb de afgelopen 3 maanden enkele duizenden euro's geïnvesteerd....en een meervoud het gehele vorige jaar. Ik geloof er wel in, maar je zal stalen zenuwen en geduld moeten hebben.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:35

Bever!

3

Sahara schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:47:
[...]

Nu is gelukkig voor ons die ZIL/USDT pair er vanaf 12:00 uur NL tijd op Binance. Ik verwacht ook een rode candle, en ik hoop op een enorme rode candle. En dan hoop ik dat ZIL lekker mee de diepte in wordt gesleurd, want die had ik juist op zondag tussen 477-487 verkocht en tevens daarna mijn BTC verkocht, nouja en toen twee keer op een rij de lul geworden. Maar geen FOMO hier, als het gaat dumpen, dan zit je nog steeds het best in USDT. Ik hoef tenminste straks geen BTC meer te kopen om in ZIL te traden :).
Top man bijna de bodem verkocht! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Bever! schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Top man bijna de bodem verkocht! :P
ZIL/USDT trading is net geopend op Binance :9.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd met geld wat je kunt missen he, garantie is er nooit.

Ik zou er persoonlijk nooit bedragen in gooien die pijn doen wanneer je ze verliest, of voor financiële problemen kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
B-Bandit schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Als je er nog niet zo veel geld in hebt zitten als zou kunnen zou ik zeker maandelijks wat inleggen ja. We zitten op de bodem of deze is niet ver weg meer. Heb de afgelopen 3 maanden enkele duizenden euro's geïnvesteerd....en een meervoud het gehele vorige jaar. Ik geloof er wel in, maar je zal stalen zenuwen en geduld moeten hebben.
Nee, het valt mee hoor. Maar gewoon maandelijks wat inleggen lijkt mij wel een leuke investering

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:15

ScreamGT

joejoe

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:31:
[...]

Altijd met geld wat je kunt missen he, garantie is er nooit.

Ik zou er persoonlijk nooit bedragen in gooien die pijn doen wanneer je ze verliest, of voor financiële problemen kunnen zorgen.
Geld is tijdelijk. Ervaring en een trauma voor altijd- ALL IN!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mundatin
ScreamGT schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:56:
[...]

Geld is tijdelijk. Ervaring en een trauma voor altijd- ALL IN!
Haha, nee zeker! Ik doe het met geld wat ik automatisch spaar bij het doen van betalingen. Daarnaast lijkt het mij weer leuk wat meer met crypto bezig te houden, zonder angst wallets te verliezen, met een Ledger dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Mundatin op 28-02-2019 09:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
ScreamGT schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:56:
[...]

Ervaring en een trauma voor altijd- ALL IN!
klopt dat is ook een reden dat ik al 33 jaar getrouwd ben wat een masochist ben ik toch ook he :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Het "Ik had kunnen verkopen voor 150k maar was te gretig en heb de waarde weer 90% zien dalen"-trauma lijkt me de lulligste. Ben benieuwd of we die nog eens collectief mogen meemaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:24:
Het "Ik had kunnen verkopen voor 150k maar was te gretig en heb de waarde weer 90% zien dalen"-trauma lijkt me de lulligste. Ben benieuwd of we die nog eens collectief mogen meemaken.
Hodl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ja hold for life, ben benieuwd hoe het met de rest van de holders uit 2018 gaat.
Zie het wel drukker worden bij de voedselbank de laatste tijd maar als ik over crypto begin kijken ze me allemaal raar aan, volgens mij ben ik toch 1 van de weinige cryptoarmoe types die daar loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Lol benieuwd wat we zo meteen krijgen. Rond +- 14u begint Amerika er aan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Slux schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:32:
Ja hold for life, ben benieuwd hoe het met de rest van de holders uit 2018 gaat.
Zie het wel drukker worden bij de voedselbank de laatste tijd maar als ik over crypto begin kijken ze me allemaal raar aan, volgens mij ben ik toch 1 van de weinige cryptoarmoe types die daar loopt
Gaat prima hoor... hodl nog steeds zo een beetje 1/6 van mijn porto waarde over. En jullie maar zeggen dat HODL slecht is.

[ Voor 9% gewijzigd door Machlah op 19-02-2019 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Foutje.

[ Voor 95% gewijzigd door Machlah op 19-02-2019 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:28
Rookert25 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:45:
[...]
Kan je die tegenwoordig een beetje goed afstellen dat ze niet met bergen shitcoins zitten?

Zit te denken of ik niet eens met kan proberen met paar honderd euro, al denk ik dat dat misschien te weinig is voor kosten/baten. Wat denk jij?
Geen idee, ik heb een eigen bouwsel. Ik zeg altijd: proberen is de moeite waard, leer je een boel van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 00:51
Achja nog "maar" 85% verlies ipv 90. Ik HODL tot m'n graf :X Wat was ik denkende toen ik bijna op de top kocht pfff...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Holdem_NL schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:09:
Achja nog "maar" 85% verlies ipv 90. Ik HODL tot m'n graf :X Wat was ik denkende toen ik bijna op de top kocht pfff...
Ik zit er ook tot aan mijn elleboog in sinds december 2017 hoor... huidige portefeuille waarde (in euro's) nog ongeveer 16% t.o.v. toen. In ETH/BTC gerekend is het verlies kleiner. Ach; komt goed :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Soeski schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:15:
[...]

Ik zit er ook tot aan mijn elleboog in sinds december 2017 hoor... huidige portefeuille waarde (in euro's) nog ongeveer 16% t.o.v. toen. In ETH/BTC gerekend is het verlies kleiner. Ach; komt goed :D
ik zit er sinds aug 2017 in en zag mn investering naar grote hoogte stijgen. nu dik in de min.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:36
Ben sinds Nov 2017 hodler. Momenteel 25% over van mn inleg.
Ach ja, nog ff 2-3 jaartjes wachten en dan hopelijk cashen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, hier nog zo'n -70% sinds okt 2017. Gelukkig met nog geen maandsalaris, dat dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-09 11:54
Met mijn HODL wallet sta ik op -75% ongeveer. Zonder veel kennis beginnen kopen in december 2017 (en maar refreshen op Litebit 8)7 ). Zag het eerst stijgen om nadien te dalen. Dan telkens bijgekocht denkende dat het wel opnieuw zou stijgen, maar het bleef dalen. Heb dat dan gerust gelaten en er mijn HODL wallet van gemaakt.
Dan (maart 2018 ongeveer) een trade-wallet opgestart. Had me toen al meer ingelezen en ging niet zomaar pakken euro's er tegenaan smijten. Gaandeweg enkele goede trades gedaan, er zo nu en dan ook weer wat geld bijgestoken, maar over het algemeen bleef het dalen en aangezien ik niet met een stop-loss werk (ik koop en zet dan meteen een sell-order op inkoopprijs +20% ongeveer), ook hier heel wat verloren. Ik denk hier op ongeveer -30% te staan. Mijn sell-orders zijn blijven staan, dus als het nog iets meer stijgt, gaan mijn sell-orders wel gaandeweg beginnen afgaan.
Alles bij elkaar zit er wel wat geld in, maar door goede investeringen in vastgoed op jonge leeftijd, gaat het mij absoluut geen pijn doen als alles naar 0 gaat. Maar goed, uiteraard supporter ik voor een gigantische stijging en eindelijk nog eens een groen cijfer voor beide wallets *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-09 11:54
Btw, Stellar heeft eindelijk ook de weg naar boven gevonden *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
4k komt eraan.
Gaat het lukken ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
wehave schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:40:
4k komt eraan.
tuurlijk zeg alleen niet wanneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
wehave schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:40:
4k komt eraan.
Durf mij er niet over uit te spreken. Wel blij dat ik gisteren avond toch niet verkocht heb, anders had ik nu alweer fomo gehad :P Wat denk jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:22:
Haha, hier nog zo'n -70% sinds okt 2017. Gelukkig met nog geen maandsalaris, dat dan weer wel.
Dat hangt helemaal van je maandsalaris af. De huidige waarde is nog géén maandsalaris nee... gelukkig niet... ergens. De originele waarde daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

150B in aantocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
dabla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:46:
[...]

Durf mij er niet over uit te spreken. Wel blij dat ik gisteren avond toch niet verkocht heb, anders had ik nu alweer fomo gehad :P Wat denk jij?
Ik denk het wel , met eerdere uitspattingen zag je toch dat de volume een stuk minder was en die is nu een stuk hoger voor een langere tijd ook.
Kan natuurlijk 2 kanten op gaan ook met een hoge volume maar toch.
Ik ben positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
0x1f73b43dc9c48cc131a931fac7095de9e5eba0c5184ec0c5c5f1f32efa2a6bab

Iemand heeft duur foutje gemaakt hier bij deze transactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
wehave schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Ik denk het wel , met eerdere uitspattingen zag je toch dat de volume een stuk minder was en die is nu een stuk hoger voor een langere tijd ook.
Kan natuurlijk 2 kanten op gaan ook met een hoge volume maar toch.
Ik ben positief :)
Gisteren 3B qua volume dacht ik op Bitmex, was idd lang geleden dat we nog zoveel volume zagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bitcoin gaat nu straight naar 6000 let maar op...
De resistance is vermorzeld...

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 19-02-2019 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
A87 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:56:
_O-

Waar is onze opper bull vriend @Tominatie ?

[ Voor 12% gewijzigd door dabla op 19-02-2019 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Rookert25 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:56:

t kost wat, maar dan heb je ook een snelle transactie…. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Rookert25 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:56:

https://www.blockchain.co...5184ec0c5c5f1f32efa2a6bab

Wow indeed.

monetair
USD
ETH
Bedrag verhandeld
US$ 15,02
Transactie Fees
US$ 315.378,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
jasper7878 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:58:
[...]

t kost wat, maar dan heb je ook een snelle transactie…. :X
Plus de misgelopen stijging op ETH afgelopen uren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaelthai
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-01 18:19
@Jannick Als je het geld kan missen kan je het doen. Maar je moet het voor jezelf beslissen ;-)

HODL zelf sinds september 2017 dus hoop winst en hoop verlies (op papier). Na een tijdje maakt het je niet zoveel meer uit hoeveel verlies je hebt :+.

[ Voor 2% gewijzigd door kaelthai op 19-02-2019 15:06 . Reden: Verkeerde jaartal ]

PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
kaelthai schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:04:
@Jannick Als je het geld kan missen kan je het doen. Maar je moet het voor jezelf beslissen ;-)

HODL zelf sinds september vorig jaar dus hoop winst en hoop verlies (op papier). Na een tijdje maakt het je niet zoveel meer uit hoeveel verlies je hebt :+.
Je wordt er inderdaad deels ongevoelig voor; merk ik ook. Of het nu 50 of 80% minder waard is; dat voel ik niet meer zo. Dat komt misschien weer als je in de plus gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 798Patrick_R
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-07 00:04
1 Bitcoin Bitcoin $70.367.382.728 $4.010,23 $10.496.199.098 17.546.962 BTC

Zo we zijn de 4k over.. nu veder omhoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
Sahara schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:59:
[...]

Wow indeed.

monetair
USD
ETH
Bedrag verhandeld
US$ 15,02
Transactie Fees
US$ 315.378,00
Noob-vraag: bij wie komen deze transaction fees terecht? Heeft degene die het block heeft gemined nu dikke mazzel oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:37
A87 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:56:
De resistance is vermorzeld...
He wat? Alternatieve grafiek voor je neus?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaelthai
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-01 18:19
Soeski schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:04:
[...]

Je wordt er inderdaad deels ongevoelig voor; merk ik ook. Of het nu 50 of 80% minder waard is; dat voel ik niet meer zo. Dat komt misschien weer als je in de plus gaat...
Ja daar ben ik wel bang voor. Wat ik voornamelijk heb geleerd is dat je niet te gretig moet zijn. Had een munt die 20x ging en toen niets verkocht. Nu is die munt 1,5 keer mijn "investering" waard in ETH. Dat schiet niet op.

Daarom ga ik er een beetje op letten en periodiek stukje verkopen als het goed gaat.

PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

dabla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:57:
[...]

_O-

Waar is onze opper bull vriend @Tominatie ?
6000 '' At Your Service''
https://pbs.twimg.com/media/Bm8uv0JIIAAEW-n.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 19-02-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
798Patrick_R schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:08:
1 Bitcoin Bitcoin $70.367.382.728 $4.010,23 $10.496.199.098 17.546.962 BTC

Zo we zijn de 4k over.. nu veder omhoog :D
En terug naar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 798Patrick_R
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-07 00:04
ja zo gaat dat altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Even op adem komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
DW23 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Noob-vraag: bij wie komen deze transaction fees terecht? Heeft degene die het block heeft gemined nu dikke mazzel oid?
Ben ook benieuwd naar het antwoord op deze vragen. Ben benieuwd of diegene die ze krijgt het fatsoen wellicht heeft om het terug te storten, ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Sahara schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:14:
[...]

Ben ook benieuwd naar het antwoord op deze vragen. Ben benieuwd of diegene die ze krijgt het fatsoen wellicht heeft om het terug te storten, ofzo?
zou jij dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
De 4k zal toch een harde noot zijn om te kraken zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Sahara schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:59:
[...]

Wow indeed.

monetair
USD
ETH
Bedrag verhandeld
US$ 15,02
Transactie Fees
US$ 315.378,00
whaha de fee x20.000 heerlijk pijnlijk zoiets. ja als je zit te slapen dan krijg je dure foutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

dabla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:20:
De 4k zal toch een harde noot zijn om te kraken zo te zien.
Nee de 3850 was dat namelijk. Met name 3900

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 19-02-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:49
Sahara schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:14:
[...]

Ik denk verdeeld door alle betrokken die deelnemen aan verificatie,

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikSchouten
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-09 15:45
Offens1490 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:23:
[...]

Ik denk verdeeld door alle betrokken die deelnemen aan verificatie,
Nee, fee gaat naar de miner die de block mined

Edit: Wanneer dit een pool is, wordt dat dus verdeeld onder iedereen die in deze pool mined

[ Voor 16% gewijzigd door ErikSchouten op 19-02-2019 15:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Ik zou het zeker terug storten. Misschien pleegt iemand wel zelfmoord omdat ie 315.000 dollar is kwijtgeraakt. Dat is nogal een bedrag.
Pagina: 1 ... 47 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!