eerlijke mensen bestaan, maar of het ook een eerlijk persoon achter het ontvangende adres zit is nog maar de vraag.Sahara schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:24:
[...]
Ik zou het zeker terug storten. Misschien pleegt iemand wel zelfmoord omdat ie 315.000 dollar is kwijtgeraakt. Dat is nogal een bedrag.
Je hebt er duidelijk meer vertrouwen in dan ik
ik volg die koersen 50x per dag ofso. soms zelfs nog als ik ff wakker word in de nacht.dabla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:30:
[...]
Je hebt er duidelijk meer vertrouwen in dan ik
ARK gaat ook weer flink omhoog deze week
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 19-02-2019 15:33 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Die 4K is nog wel even een dingetje. En daarna de 6K ong. Als we door die 4K gaan dan kunnen we wel een beste kaars verwachten. Want dat zal toch echt met de nodige kracht mogen gebeuren. Zou wel tof zijn als we die vandaag nog kunnen testen. Zo ver zitten we daar niet vandaan.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
als het lukt dan mogen jullie allemaal met mijn vrouw neu......................................................................................................................................................................................tronenbommenstickers op ons nieuwe kastje plakkenDAMAGE schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:07:
Die 4K is nog wel even een dingetje. En daarna de 6K ong. Als we door die 4K gaan dan kunnen we wel een beste kaars verwachten. Want dat zal toch echt met de nodige kracht mogen gebeuren. Zou wel tof zijn als we die vandaag nog kunnen testen. Zo ver zitten we daar niet vandaan.

nee, bedanktbie100 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:14:
[...]
als het lukt dan mogen jullie allemaal met mijn vrouw neu......................................................................................................................................................................................tronenbommenstickers op ons nieuwe kastje plakken
Volgens mij werden die stickers op een nieuwe tas geplakt. Niet op een nieuwe kastbie100 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:14:
[...]
als het lukt dan mogen jullie allemaal met mijn vrouw neu......................................................................................................................................................................................tronenbommenstickers op ons nieuwe kastje plakken
in het liedje ja klopt maar ik heb geen tasjeLuuk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:22:
[...]
Volgens mij werden die stickers op een nieuwe tas geplakt. Niet op een nieuwe kast
Vooralsnog ziet het er vrij stabiel uit. Normaal is mijn delta folio al met 15% ingekakt na zo een pump.
wel wel, even balen. sinds de drop van ETH naar 8x€ niet meer gevolgd, en vorige week dan maar al mijn resterend ETH terug verkocht aan 103€ omdat ik al blij was terug break even te zijn.
kijk ik vandaag nog eens, staat ETH wel aan 130€...
kijk ik vandaag nog eens, staat ETH wel aan 130€...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Mooi, bitcoin zometeen door de 4000 USDT op binance heen.
BNB is al door de 10$ heen op Binance.
ETH nog even de 150$ echt doorbreken.
Hebben we in ieder geval een mooie bounce gehad. Weer wat mensen op winst, hopelijk durven die mensen die wat winst hebben weer wat te handelen. Bullrun?
BNB is al door de 10$ heen op Binance.
ETH nog even de 150$ echt doorbreken.
Hebben we in ieder geval een mooie bounce gehad. Weer wat mensen op winst, hopelijk durven die mensen die wat winst hebben weer wat te handelen. Bullrun?
We kunnen pas voorzichtig spreken van een uptrend als we de 6k doorbreken. Dit is gewoon een mooie up tick. Het ziet er allemaal goed uit. Dat het zo stabiel blijft is erg positief. Maar we mogen nu zeker nog niet spreken van een bullrun. Echt nog lang niet. Zolang we die 6K resistance (wat eerst een enorm belangrijke support was) niet breken (en dat gaat best pittig worden denk ik) dan is een bullrun nog heel ver weg.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Het ging ook net zo hard omlaag in november,december, dus...
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 19-02-2019 17:19 ]
Nog een derde van m'n PF staat in fiat. Was eigenlijk aan het wachten om onder de 3k bij te kopen. Begin nu toch wel bullish te worden en moet de verleiding weerstaan om bij te kopen. Denk dat ik nog even afwacht wat er gaat gebeuren
[ Voor 14% gewijzigd door Keesdegrote op 19-02-2019 17:24 ]
Alles verkocht op $3940. Toch leuk ritje $3780 - $3940 in 1 dag na bijna een maand in fiat gezeten te hebben.
Dat kwam door Dr Craig S Wright...A87 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:18:
Het ging ook net zo hard omlaag in november,december, dus...
Weg
Lijkt BTC stoom tekort te komen om nog veel verder door te kunnen stijgen?
Het wordt tijd voor iedereen om Tier 3 te gaan op Litebit xD.
Kun je dumpen voor 1000én euros op 1 dag en dag erna weer terugkopen zonder gezeik
Banken schijnen ook sneller te gaan rond de zomer.. binnen 1 minuut ofso de transacties heen en weer.
Kun je dumpen voor 1000én euros op 1 dag en dag erna weer terugkopen zonder gezeik
Banken schijnen ook sneller te gaan rond de zomer.. binnen 1 minuut ofso de transacties heen en weer.
[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 19-02-2019 18:12 ]
WTF in eens mist Reddcoin uit mijn Delta app. Gewoon helemaal verdwenen nergens meer terug te vinden.
Ik ben idd relatief euforisch (+€1k op de portfolio in één dag is leuk) maar hou ook rekening met een dump. Dit is gewoon het mainnet geintje wat bij iedere coin geflikt wordt... Ik zit erin voor de langere rit en m'n tokens zijn nu locked/staked dus blaVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:02:
IOST de top 50 in.
@Chris.nl zit je al te kijken voor dat vrijstaande huisje op bonaire?
Maar sta je nu 1k winst of 1k minder verlies? Ingeval altijd lekker als je coin pumptChris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:07:
[...]
Ik ben idd relatief euforisch (+€1k op de portfolio in één dag is leuk) maar hou ook rekening met een dump. Dit is gewoon het mainnet geintje wat bij iedere coin geflikt wordt... Ik zit erin voor de langere rit en m'n tokens zijn nu locked/staked dus bla
1k minder verlies. Nog €300 en ik mag over winst pratentias86 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:18:
[...]
Maar sta je nu 1k winst of 1k minder verlies? Ingeval altijd lekker als je coin pumpt
Lijkt me an sich geen slechte positie voor een pruster die 23dec'17 ingestapt/begonnen is.
-edit- Komt vooral omdat ik de laatste decemberdip zwaar heb bijgekocht.
[ Voor 24% gewijzigd door Chris.nl op 19-02-2019 21:23 ]
Inderdaad dat kan veel ergerChris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:25:
[...]
1k minder verlies. Nog €300 en ik mag over winst praten![]()
Lijkt me an sich geen slechte positie voor een pruster die 23dec'17 begonnen is.
Zeker. Zoals vaker gezegd, gaat deze op lange termijn altijd winnen van BTC en ETH.
Zojuist ook nieuwe BNB/BTC all time high.
Kwestie van tijd voordat we inflatie-coin de dollar gaan verslaan in ATH.
Huidige koers vind ik alweer medium risk/reward inschatting. Hold.
December was overduidelijk buy op 4-6$ qua risk/reward.
Waar het nu heengaat, geen idee. Zomer 2018 stonden we op 17$, zo gek is dat dus niet.
Ter vergelijking, TD Ameritrade, Amerikaanse broker met 11mln gebruikers, kent een marketcap van 31 miljard $.
Maargoed, vergelijken met een aandeel, met 11mln actieve gebruikers gaat niet op natuurlijk. Maar toont wel aan waar de potentie is. Binance gaat veel makkelijker globaal dan Ameritrade.
Potentie is er voor een x10. Maar laat ik hier de bull-horn niet al tevaak herhalen.
BNB zo door de 11 grens. Man dacht vanmiddag 9,60 zou ik het doen want misschien gaat ie voorbij de 10
.
Totdat er weer een nieuwe betere exchange komt en iedereen daar naar overstapt zoals het al jaren gaat en iedereen BNB weer gaat dumpen, of als de fees niet meer aantrekkelijk zijn met BNB .Timberly2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:41:
[...]
Zeker. Zoals vaker gezegd, gaat deze op lange termijn altijd winnen van BTC en ETH.
Heb er ook een paar gehaald, al hoewel ik een hekel begin te krijgen aan binance, niet aan de exchange zelf maar aan degene die hem hem runt.Timberly2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:41:
[...]
Kwestie van tijd voordat we inflatie-coin de dollar gaan verslaan in ATH.
Huidige koers vind ik alweer medium risk/reward inschatting. Hold.
December was overduidelijk buy op 4-6$ qua risk/reward.
Waar het nu heengaat, geen idee. Zomer 2018 stonden we op 17$, zo gek is dat dus niet.
Ter vergelijking, TD Ameritrade, Amerikaanse broker met 11mln gebruikers, kent een marketcap van 31 miljard $.
Maargoed, vergelijken met een aandeel, met 11mln actieve gebruikers gaat niet op natuurlijk. Maar toont wel aan waar de potentie is. Binance gaat veel makkelijker globaal dan Ameritrade.
Potentie is er voor een x10. Maar laat ik hier de bull-horn niet al tevaak herhalen.
Mwah, eens, dat is het grootste risico dat idd binance omvalt.Slux schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:46:
[...]
Totdat er weer een nieuwe betere exchange komt en iedereen daar naar overstapt zoals het al jaren gaat en iedereen BNB weer gaat dumpen, of als de fees niet meer aantrekkelijk zijn met BNB .
Changpeng was de laatste tijd ook iets teveel aan het shillen en met zo'n bittorrent moeten ze ook oppassen.
Echter, het netwerk effect van zo'n exchange is geweldig qua 'moat'.
Waarom komen wij naar Binance, omdat er het meeste volume is. Er is hier dus sprake van een zichzelf versterkend effect. Beide zijdes van het netwerk zowel kopers als verkopers hebben belang bij meer partijen aan de andere kant. Netwerk liquiditeit.
Dat zie je ook bij www.marktplaats.nl of een funda. Waarom trekt die site nog altijd de meeste gebruikers, niet omdat het de mooiste of beste is. Nee, omdat als je een bank wilt kopen, je de grootste kans hebt om daar een mooie 2e hands bank te vinden. En zo denken de verkopers ook, waar zijn de meeste kopers. Voila. Oneindig pendulum
is het nou goedkoper handelen op de binance DEX ?
Prepare for the next ATH
Tijd om een nieuw topic te beginnen als de bullrun komt.. TIER 3... xD
Inderdaad, bizar hoe je ziet hoe snel het gaat allemaal en BTC is nog maar NET beetje omhoog.A87 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:27:
Tijd om een nieuw topic te beginnen als de bullrun komt.. TIER 3... xD
Blij dat ik deze prijzen mag meemaken
Dus voor iedereen -> Prepare for the next ATH
[ Voor 9% gewijzigd door sourcecode op 19-02-2019 20:39 ]
Prepare for the next ATH
Voor de GET protocol geïnteresseerde, een Nederlandse exchange heeft hem net gelist:
https://txbit.io/Trade/GET/BTC
Yeah, op litebit kun je mooi tm 10.000 per dag heen en weer dumpen en pumpen als je tier 3 bent,,, handig voor de volgende bullrun
In NL heb je dan nog de massel dat zoiets mogelijk is met fiat en de bank.
ARK gaat pumpen binnen een week, had dit ff gemaakt op binance.
https://www82.zippyshare.com/v/FblmgeDO/file.html
BTC gaat denk ik vannacht of morgen ff knallen
[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 19-02-2019 21:03 ]
Ah en in eens staat RDD weer in mijn portfolio. Delta loopt ff et kutten. Even een beetje van slag gewoon ook met al die gekke groene kikkers in onze charts.
Ben benieuwd of ze vannacht nog een poging gaan wagen om die 4K naar de kolere te knallen.
Ben benieuwd of ze vannacht nog een poging gaan wagen om die 4K naar de kolere te knallen.
Leuk stukje geschiedenis over de Bitcoin. En de laatste 2 minuten zijn ook vrij interessant to say the least.

Edit: ik vergat de link lol.
Edit: ik vergat de link lol.
[ Voor 41% gewijzigd door Klaas25 op 19-02-2019 21:04 ]
welk stukje ?Klaas25 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:02:
Leuk stukje geschiedenis over de Bitcoin. En de laatste 2 minuten zijn ook vrij interessant to say the least.![]()
Prepare for the next ATH
Dat stukje dat ie adem moet halen tussen de woorden door denk
Verwijderd
Heerlijk man, je hebt met dca een mooie positie voor jezelf gecreëerd.Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:25:
[...]
1k minder verlies. Nog €300 en ik mag over winst praten![]()
Lijkt me an sich geen slechte positie voor een pruster die 23dec'17 ingestapt/begonnen is.
-edit- Komt vooral omdat ik de laatste decemberdip zwaar heb bijgekocht.
100% verdiend, riskant zat en het vertrouwen is soms ver te zoeken... Dan is een mooi bedragje erin stoppen makkelijker gezegd dan gedaan.
Lekker bezig

Ik moet eerlijk bekennen dat ik zojuist alles naar exchanges heb gestuurd en strakke stop losses heb ingesteld. Tot zo ver het "holden" voor nu, gemiddeld 18% rendement, met uitschieters naar zelfs 24,27% in maar een paar weken, dat kan niet lang goed gaan. Tenzij we echt bullish zijn voor de lange termijn, maar dat verwacht ik niet. We tikken nu de bovenkant van een triangle aan waarvan ik niet verwacht dat we die doorbreken. Zonder alles offline te halen had ik al veel eerder weer verkocht, dus het heeft zeker goed gewerkt maar ik moet die winst voor mijn gevoel nu toch veilig stellen op zo'n duidelijk punt.
Ik verkoop nog niets, ik ben bereid max 1% verlies over de hele linie te pakken, maar ik zou nu in ieder geval niet meer in fomo'en, wees voorzichtig op dit punt.
Ik verkoop nog niets, ik ben bereid max 1% verlies over de hele linie te pakken, maar ik zou nu in ieder geval niet meer in fomo'en, wees voorzichtig op dit punt.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Op Bitfinex is iemand aan het dumpen, 3 tal sell orders van 300BTC elk ongeveer. En telkens denk je dan, nu komt de drop, dan wordt er weer gekocht
[ Voor 67% gewijzigd door dabla op 19-02-2019 21:40 ]
hey, HOT heeft een USDT pair cool..
Ik begrijp jouw strategie, denk dat ik vanavond ook SL ga instellen, al heb ik daar slechte ervaring mee, maar winst is winst. Neem we doorbreken wel de 4k en werd er snachts mooi uitgeknikkerd, dan ben ik wel de Charel... zou de eerste keer al niet zijn. BTW, Open Intrest is terug aan stijgen op Bitmex.Taro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:33:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zojuist alles naar exchanges heb gestuurd en strakke stop losses heb ingesteld. Tot zo ver het "holden" voor nu, gemiddeld 18% rendement, met uitschieters naar zelfs 24,27% in maar een paar weken, dat kan niet lang goed gaan. Tenzij we echt bullish zijn voor de lange termijn, maar dat verwacht ik niet. We tikken nu de bovenkant van een triangle aan waarvan ik niet verwacht dat we die doorbreken. Zonder alles offline te halen had ik al veel eerder weer verkocht, dus het heeft zeker goed gewerkt maar ik moet die winst voor mijn gevoel nu toch veilig stellen op zo'n duidelijk punt.
Niet EEN exchange, JOUW exchange. Ik had je eerder een bericht gestuurd over het listen van een coin waar ik in het team zit, daar kreeg ik een hele algemene verwijzing naar de listing pagina op terug. Kan hoor maar ik snap niet zo goed met welke business je te maken denkt te hebben?keesdewit schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:52:
Voor de GET protocol geïnteresseerde, een Nederlandse exchange heeft hem net gelist:
Vertrouwen is key... Wees gewoon eerlijk en kom er gewoon voor uit wie je bent en wat je probeert te 'shillen'.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Een oude vos verliest wel zijn haren maar niet zijn strekenTaro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:33:
Ik begrijp niet wat er mis is met mijn verwijzing naar de listing pagina. Daar staat toch alle informatie die je had gevraagd op?Crypts schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:50:
[...]
Niet EEN exchange, JOUW exchange. Ik had je eerder een bericht gestuurd over het listen van een coin waar ik in het team zit, daar kreeg ik een hele algemene verwijzing naar de listing pagina op terug. Kan hoor maar ik snap niet zo goed met welke business je te maken denkt te hebben?
Vertrouwen is key... Wees gewoon eerlijk en kom er gewoon voor uit wie je bent en wat je probeert te 'shillen'.
Waar ik me wel in kan vinden is dat ik beter had moeten vermelden dat het mijn exchange is.
Net als twee weken terug, wees gewoon transparant in wat je doet, genoeg mensen die je hier best zouden willen helpen, en zelfs misschien wel je exchange zouden gebruiken als die een beetje werkt.keesdewit schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:54:
[...]
Ik begrijp niet wat er mis is met mijn verwijzing naar de listing pagina. Daar staat toch alle informatie die je had gevraagd op?
Waar ik me wel in kan vinden is dat ik beter had moeten vermelden dat het mijn exchange is.
Haha dankje. Dood of de gladiolen hé... Het kan nog altijd misgaan, ik ben er nog niet. Dat ik er nu even 'goed' voor sta betekent niet dat er straks geen IOST dump komt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:28:
[...]
Heerlijk man, je hebt met dca een mooie positie voor jezelf gecreëerd.
100% verdiend, riskant zat en het vertrouwen is soms ver te zoeken... Dan is een mooi bedragje erin stoppen makkelijker gezegd dan gedaan.
Lekker bezig
Vooralsnog is het nuchter blijven, hard werken/beunen en lekker in het leven staan zodat ik met m'n vingers van m'n hodlportfolio af kan blijven, wachtend op een volgende bullrun.
Dank voor je advies. Ik zal het voortaan zeker vermelden.Malawolar schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:58:
[...]
Net als twee weken terug, wees gewoon transparant in wat je doet, genoeg mensen die je hier best zouden willen helpen, en zelfs misschien wel je exchange zouden gebruiken als die een beetje werkt.
Haha dit komt me bekend voor, en alles wat overblijft wordt in dipjes bijgekocht. Probeer elke week 75/100 euro bij te kopen. Ben je all in in IOST?Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:00:
[...]
Haha dankje. Dood of de gladiolen hé... Het kan nog altijd misgaan, ik ben er nog niet. Dat ik er nu even 'goed' voor sta betekent niet dat er straks geen IOST dump komt.
Vooralsnog is het nuchter blijven, hard werken/beunen en lekker in het leven staan zodat ik met m'n vingers van m'n hodlportfolio af kan blijven, wachtend op een volgende bullrun.
Hier stond eerst een ander bericht: hoeveel ik totaal heb ingelegd aan € en wat mijn portfolio nu waard is. Om te voorkomen dat ik in de toekomst spijt krijg van het openbaren van deze informatie, heb ik dit nu weer verwijderd. Ah, kak, de quotes zijn nog gewoon leesbaar
[ Voor 94% gewijzigd door Chris.nl op 09-03-2019 15:35 ]
Laat je niet verleiden om bij een mooie winst te wachten op meer. Dat is wat ik veel mensen heb zien doen die uiteindelijk met verlies zijn uitgestapt. Je hebt er hard voor moeten werken en wat dingen voor moeten laten, dus wees er zuinig op.Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:17:
[...]
Ok even open kaart dan, 2018 heb ik niet gerookt (€7 per dag) geen nieuwe mobiel of andere gadjets gekocht. Ben ik vaker gaan koken ipv thuisbezorgd.nl te gebruiken en heb ik m'n bijbeunbaantje ook zo'n beetje volledig ingezet op crypto. Kortom, ik heb zo'n €6000 in 750k IOST zitten wat op moment van schrijven €5621 waard is. Geld wat ik anders had stukgesmeten aan andere dingen.
Als het je daadwerkelijk lukt om 75/100 € p/w in te leggen heb je kans dat je toekomstige zelf blij met je isMaar ook voor mij is het vooralsnog koffiedik kijken, op de dip van december was het nog geen €2500 waard.
Waarom alles in IOST ?Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:17:
[...]
Ok even open kaart dan, 2018 heb ik niet gerookt (€7 per dag) geen nieuwe mobiel of andere gadjets gekocht. Ben ik vaker gaan koken ipv thuisbezorgd.nl te gebruiken en heb ik m'n bijbeunbaantje ook zo'n beetje volledig ingezet op crypto. Kortom, ik heb zo'n €6000 in 750k IOST zitten wat op moment van schrijven €5621 waard is. Geld wat ik anders had stukgesmeten aan andere dingen.
Als het je daadwerkelijk lukt om 75/100 € p/w in te leggen heb je kans dat je toekomstige zelf blij met je isMaar ook voor mij is het vooralsnog koffiedik kijken, op de dip van december was het nog geen €2500 waard.
Misschien gaat ie inderdaad wel moonen, maar waarom het risico lopen alles in één alt te stoppen die mogelijk door een dom nieuwsbericht of een fout in de code compleet kapot kan gaan ? Waarom niet wat meer in verschillende stoppen voor minder risico ? Prachtig natuurlijk als het goed gaat, maar het is nogal wat om volledig in één enkele coin te gaan in een markt waarbij coins ook compleet kapot gaan.
Feit dat dit niet de eerste keer is dat 'kees de wit' zo schimmig doet heeft voor mij genoeg reden om er geen handel te voeren. Als het al te moeilijk is je normaal voor te doen met vermelding van je EIGEN exchange, dan vertrouw ik je nog geen dollarcent toe.Crypts schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:50:
[...]
Niet EEN exchange, JOUW exchange. Ik had je eerder een bericht gestuurd over het listen van een coin waar ik in het team zit, daar kreeg ik een hele algemene verwijzing naar de listing pagina op terug. Kan hoor maar ik snap niet zo goed met welke business je te maken denkt te hebben?
quadrigacx cowboys.
Is wel een beetje overdreven, maar goed ik respecteer je mening. Ik had niet goed ingeschat dat het zo bijzonder relevant was dat het mijn exchange is. Ik wou voor de GET liefhebbers alleen duidelijk maken dat er een nieuwe mogelijkheid tot handelen bestaat.ScreamGT schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:29:
[...]
Feit dat dit niet de eerste keer is dat 'kees de wit' zo schimmig doet heeft voor mij genoeg reden om er geen handel te voeren. Als het al te moeilijk is je normaal voor te doen met vermelding van je EIGEN exchange, dan vertrouw ik je nog geen dollarcent toe.
quadrigacx cowboys.
[ Voor 16% gewijzigd door keesdewit op 19-02-2019 22:35 ]
Verwijderd
Hij heeft een week of 2 geleden netjes verteld dat het zijn eigen exchange betrof en ook een stukje achtergond erbij... Dat schimmige valt wel mee in mijn optiek, wellicht wel een beetje ongelukkige tactiek, maargoed je kunt geen software engineer en marketing strategist tegelijk zijn.ScreamGT schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:29:
[...]
Feit dat dit niet de eerste keer is dat 'kees de wit' zo schimmig doet heeft voor mij genoeg reden om er geen handel te voeren. Als het al te moeilijk is je normaal voor te doen met vermelding van je EIGEN exchange, dan vertrouw ik je nog geen dollarcent toe.
quadrigacx cowboys.
[EDIT] misschien zelfs wel intentioneel, de discussie omtrent zijn product komt altijd wel lekker op gang
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2019 22:41 ]
Klopt! Ik heb een tunnelvisie en geloof oprecht in het IOST project. Hoewel crypto an sich al een zeer risicovolle investering is doe ik er een schepje bovenop door 100% in één altcoin te zitten en een behoorlijk 'dood of de gladiolen' risico te nemen. Dit zou ik een ander niet moeten adviseren.PilatuS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Waarom alles in IOST ?
Misschien gaat ie inderdaad wel moonen, maar waarom het risico lopen alles in één alt te stoppen die mogelijk door een dom nieuwsbericht of een fout in de code compleet kapot kan gaan ? Waarom niet wat meer in verschillende stoppen voor minder risico ? Prachtig natuurlijk als het goed gaat, maar is nogal wat om volledig in één enkele coin te gaan in een markt waarbij coins ook compleet kapot gaan.
Zill bestond de vorige bullrun ook nog niet, als ik verstandig ben dan stop ik met het bijkopen van IOST en stel ik mezelf het doel daar ook 100k van in mijn portfolio te willen hebben. (Ik heb je gehoord toen je dit een weekje? geleden zei).
Klopt! Dan nog zijn er genoeg verhalen waar een stukje achtergrond achteraf geen kloot uitmaakteVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:34:
[...]
Hij heeft een week of 2 geleden netjes verteld dat het zijn eigen exchange betrof en ook een stukje achtergond erbij... Dat schimmige valt wel mee in mijn optiek, wellicht wel een beetje ongelukkige tactiek, maargoed je kunt geen software engineer en marketing strategist tegelijk zijn.
Wens hem verder succes toe, uiteraard.
Ik ben er uit voor vandaag. twee dagen een pump, iedereen die bij heeft willen kopen in een stijging heeft dat inmiddels wel gedaan, zie wel een correctie tot 3800. Hopelijk houdt dat het.
Goede gok!Malawolar schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:52:
Ik ben er uit voor vandaag. twee dagen een pump, iedereen die bij heeft willen kopen in een stijging heeft dat inmiddels wel gedaan, zie wel een correctie tot 3800. Hopelijk houdt dat het.
Zero.
Mooie vooruitziende blik bij XRP/USDT op Binance @ 22:33, gewoon even je hele voorraad market sellen tot een cent onder de huidige waarde. Daarna gaat dat punt natuurlijk even tijdelijk als support dienen, maar verwacht wel dat hij er goed aan heeft gedaan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
NEE, niet afzetten, de chemtrails van rutte laten je anders geloven dat bitcoin een piramidespel is...
Moet dat dan echt weer een persoon zijn die ripple als ''improvement'' ziet over bitcoin. Ik ruik gewoon onraad.Klaas25 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:02:
Leuk stukje geschiedenis over de Bitcoin. En de laatste 2 minuten zijn ook vrij interessant to say the least.![]()
Edit: ik vergat de link lol. [YouTube: Satoshi Nakamoto: The Mysterious Founder of Bitcoin]
En dan de hele tijd dat XRP logo promoten en in het beeld rammen.
Wat een loser is dat, om XRP te promoten in een Bitcoin geschiedenis les
'' RIPPLE IS only crypto for the real word''' etc... etc.
walgelijke snakeoil salesman is het!!
XRP Ripple blijft een scam die het moet hebben van het succes van bitcoin
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 19-02-2019 23:04 ]
Even wat anders.. ik koppel automatisch forumleden/namen aan bepaalde crypto's.. Hebben jullie dat ook? Ik zie een naam en weet direct welke coin deze persoon heeft haha
Zero.
Nou ja het product is geen Binance kwaliteit oid, reden dat ik contact met hem zocht is omdat het een Nederlandse exchange is. Het is niet de eerste keer en meneer reageert als een puber die betrapt is op het roken van een joint door zijn ouders. Ik haak af iig. De wereld kan prima zonder door.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:34:
[...]
Hij heeft een week of 2 geleden netjes verteld dat het zijn eigen exchange betrof en ook een stukje achtergond erbij... Dat schimmige valt wel mee in mijn optiek, wellicht wel een beetje ongelukkige tactiek, maargoed je kunt geen software engineer en marketing strategist tegelijk zijn.
[EDIT] misschien zelfs wel intentioneel, de discussie omtrent zijn product komt altijd wel lekker op gang*alu-hoedje afdoet*
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
@Pelox Ja, ik koppel A87 automatisch aan Ark, Chris.nl aan IOST, Timberly2 aan BNB & GET en Jaapio aan alles wat standaard op -10% staat.
Edit: En Klaas25 aan XRP, Slux aan Litecoin inderdaad
Edit: En Klaas25 aan XRP, Slux aan Litecoin inderdaad
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 19-02-2019 23:16 ]
Klaas25 aan xrp, en zo zijn er nog meer.Taro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:03:
@Pelox Ja, ik koppel A87 automatisch aan Ark, Chris.nl aan IOST, Timberly2 aan BNB & GET en Jaapio aan alles wat standaard op -10% staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 19-02-2019 23:05 ]
Zero.
Verwijderd
HahhahahaTaro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:03:
Sad but true: was het maar -10%
Ik krijg nog geen nare smaak bij de praktijken van @keesdewit. Hij zal inmiddels wel begrijpen dat we hier (zeker als collectief) onafhankelijk denken. Compliment dat er ook kritische geluiden zijn omdat ie zichzelf beter mag verwoorden. Ik gun hem het beste zolang alles fair is, voor mijn part zet ie in zijn ondertitel "Ik beheer deze exchange.
Ik hoop gewoon dat we hier toffe gasten kunnen zijn, neem bijvoorbeeld @Taro die enkele sites beheert en een passief inkomen heeft aan referrals, hij praat er amper over en adverteert zichzelf niet maar ondertussen heeft ie enorm onze gun. Ook Kees is Tweaker sinds 2003.
Ik hoop gewoon dat we hier toffe gasten kunnen zijn, neem bijvoorbeeld @Taro die enkele sites beheert en een passief inkomen heeft aan referrals, hij praat er amper over en adverteert zichzelf niet maar ondertussen heeft ie enorm onze gun. Ook Kees is Tweaker sinds 2003.
Ik heb hetzelfde, althans heb wel een portfolio met wat meer coins stuk of 5 maar met 1 GROTE uitschieterChris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:42:
[...]
Klopt! Ik heb een tunnelvisie en geloof oprecht in het IOST project. Hoewel crypto an sich al een zeer risicovolle investering is doe ik er een schepje bovenop door 100% in één altcoin te zitten en een behoorlijk 'dood of de gladiolen' risico te nemen. Dit zou ik een ander niet moeten adviseren.
Linda en Litecoin zijn ook toffe gasten en om VEN heb ik me oprecht doodgelachen. IOTA gun ik ook de maan.
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 19-02-2019 23:10 ]
Dank je Chris. Ik heb de ondertitel meteen ingesteld. Erg goed idee!Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:06:
Ik krijg nog geen nare smaak bij de praktijken van @keesdewit. Hij zal inmiddels wel begrijpen dat we hier (zeker als collectief) onafhankelijk denken. Compliment dat er ook kritische geluiden zijn omdat ie zichzelf beter mag verwoorden. Ik gun hem het beste zolang alles fair is, voor mijn part zet ie in zijn ondertitel "Ik beheer deze exchange.
EDIT: Begrijp alleen niet waarom hij niet zichtbaar is. Heb nu zowel de signature als de ondertitel ingesteld.
[ Voor 6% gewijzigd door keesdewit op 19-02-2019 23:14 ]
Verwijderd
Te erg dit. Ik weet precies wie je bedoeld...Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:07:
[...]
Linda en Litecoin zijn ook toffe gasten en om VEN heb ik me oprecht doodgelachen. IOTA gun ik ook de maan.
Ik hang hier teveel rond

Ik zie ze allebei... Ik zou alleen onder doen met klikbare link.keesdewit schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:12:
[...]
Dank je Chris. Ik heb de ondertitel meteen ingesteld. Erg goed idee!
EDIT: Begrijp alleen niet waarom hij niet zichtbaar is. Heb nu zowel de signature als de ondertitel ingesteld.
Kees... Wees eerlijk. Je gaat het anders niet redden hier en je krijgt al meer goodwill dan de meesten.keesdewit schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:12:
[...]
Lijkt me altijd goed even te vermelden dat het je eigen product/site/exchange betreft als je ergens naar verwijst. Geen probleem wat mij betreft verder.keesdewit schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:31:
[...]
Is wel een beetje overdreven, maar goed ik respecteer je mening. Ik had niet goed ingeschat dat het zo bijzonder relevant was dat het mijn exchange is. Ik wou voor de GET liefhebbers alleen duidelijk maken dat er een nieuwe mogelijkheid tot handelen bestaat.
Zeker handig tav GET overigens.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Het actief je exchange pluggen is wel net iets anders dan een passief linkje in een onderschriftChris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:06:
Zou de reactie in het google translate nederlands zijn getypt en over Yournamehere.exchange gaan zou het onder spam vallen.
Ik gun iedereen zijn actief en passief inkomen, maar aan deze reactie zit (denk ik onbedoeld) wel degelijk eenluchtje. En dit dan tussen de veder smetteloze reacties van @keesdewit Ik heb veder dan ook geen negatieve smaak over @keesdewit , dat blijft voorals nog beperkt tot 1 reactie.. Ik hoop wel dat hij het in de toekomst net iets anders aanpakt.
Veder helemaal eens, " Ik hoop gewoon dat we hier toffe gasten kunnen zijn."
top man het staat onder je naamkeesdewit schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:12:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 19-02-2019 23:25 ]
Het zit me niet lekker om bij 10 verschillende sites KYC op te geven.
Weg
Ik mis alleen die gast nog van Bitcoin cash, can ff niet op de naam komenChris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:07:
[...]
Ach, vergeten inderdaadpaul-s83 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:23:
[...]
Ik mis alleen die gast nog van Bitcoin cash, can ff niet op de naam komen

Het zit mij niet lekker om KYC te moeten opgeven om die $25 gratis XLM te mogen vangen. Ik vertrouw t voor geen meter. Heb uiteindelijk wel die invite gekregen, maar ga geen KYC doen. Dan maar geen 25 dollar aan XLM. Boeie.New Yorker schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:22:
Het zit me niet lekker om bij 10 verschillende sites KYC op te geven.
Persoonlijke stylesheetinstellingen: div[data-owner-id="182977"] { display:none; }paul-s83 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:23:
[...]
Ik mis alleen die gast nog van Bitcoin cash, can ff niet op de naam komen
Nou ik zit ook in meerdere coins maar 60% is XRP. Dat is een nobrainer voor mij. XRP wordt nr. 1.
En nu Satoshi het ook kennelijk heeft gezegd..
Neehoor leuke bijzaak meer niet. Geen idee namelijk of het waar is.
En nu Satoshi het ook kennelijk heeft gezegd..
Neehoor leuke bijzaak meer niet. Geen idee namelijk of het waar is.
[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 19-02-2019 23:25 ]
@Ton Hasselt!New Yorker schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:06:
Lindacoin aan....
Rookworst zonder r is ook worst.
Bij een 1k air drop boeit het mij ook niet meer. We zijn net prostituees.Sahara schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:24:
[...]
Het zit mij niet lekker om KYC te moeten opgeven om die $25 gratis XLM te mogen vangen. Ik vertrouw t voor geen meter. Heb uiteindelijk wel die invite gekregen, maar ga geen KYC doen. Dan maar geen 25 dollar aan XLM. Boeie.
Weg
Als leeftijdsgenoot van Ton met zijn Linda... zeg ik maar verder niks.
Oudjes horen toch niet in de crypto's te zitten maar achter de geraniums?
En natuurlijk Babyrattle met zijn Neo (daarover gesproken, al een lange tijd niet gezien hier in dit topic net zoals een hoop andere shillers).
Turbo-puppy met zijn Litecoin Cash mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Er zal vast ook wel een geraniumcoin zijn. GNC.RaptorXS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:28:
Sorry heb ze verkocht om crypto's te kopen, leeg raamkozijn hierRaptorXS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:28:

Haha die komt bij jou niet meer voorbij dus.Chris.nl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:25:
[...]
Persoonlijke stylesheetinstellingen: div[data-owner-id="182977"] { display:none; }
Ik mis Ton met zijn sloerie wel een beetje...RaptorXS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:28:
#MetooCrypts schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:30:
[...]
Ik mis Ton met zijn sloerie wel een beetje...
Verwijderd
Volgens mij had Ton naast zijn Linda ook een nieuwe liefde.Crypts schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:30:
[...]
Ik mis Ton met zijn sloerie wel een beetje...
Ik denk dat de beste man zijn leven aan het vieren is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!