Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 37 ... 43 Laatste
Acties:
Malawolar schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:05:
[...]

Lul toch niet zo in de verte, De totale waarde van alle BTC is 64 miljard. Binance bezit niet alles, en al helemaal niet tegen een waarde van 30k per bitcoin. Wat een stompzinnige opmerking.
Ik maak een foutje kerel, normaal reageren mag ook hoor :P

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 18:45
PilatuS schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Ik maak een foutje kerel, normaal reageren mag ook hoor :P
Sommige mensen zijn net als de koers van Bitcoin.

Wekenlang sideways, en dan ineens een flinke bart in hun emotionele welzijn.

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16-02 19:44
Is zondag op maandag nou altijd gunstig of juist niet (QUA CRYPTO) :p ?

mprkooij wijzigde deze reactie 10-02-2019 17:21 (30%)

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 11:10
mprkooij schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:17:
Is zondag op maandag nou altijd gunstig of juist niet :p ?
nee want dan moet ik weer werken :O
mprkooij schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:17:
Is zondag op maandag nou altijd gunstig of juist niet (QUA CRYPTO) :p ?
Zondag bepaald vaak maandag. Een goede zondag is goed begin van de week tot iets van woensdag in een hoop gevallen. Een slechte zondag is meestal een slecht begin van de week.

• mprkooij
PilatuS schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:33:
[...]

Zondag bepaald vaak maandag. Een goede zondag is goed begin van de week tot iets van woensdag in een hoop gevallen. Een slechte zondag is meestal een slecht begin van de week.
BTC gaat weer iets omhoog, shhhhttt :9 Goeie week mogelijk

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 16-02 22:36
Arise chikun... gogo LiteCoin !!!!!!!!!!!!!!!!!! *O*

• mprkooij
Lets gooooooooo

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17:40
Whatskeburt net die gekke litecoin joh? Is er nieuws ofzo? Of was het voldoende dat ik m'n enige 2 stuks op de dip heb verkocht om voldoende fuel te geven aan deze retteketet-raket?

• oNo
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:52
Bizar dat LTC. En dan te denken dat ik er vorige week 72 van had liggen voor 26 euro. Op een gegeven moment bijna de helft ingeruild voor ETH en zaterdag daar het grootste deel naar stable... 8)7

Het blijft gokken en gerommel binnen de driehoek.
FOMO prikkels krijg je er wel van. Maar ik heb me voorgehouden m'n gekozen positie te houden (aarghh)
LTC is nu even de coin waar iedereen op springt. Een tijdje terug was het ETH die als een idioot ging. Nu doet ETH minder en is het LTC waar iedereen mee aan het handelen is. Over een tijdje komt de volgende coin weer die flink gaat. Misschien wel iets als XRP.

• Machlah
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15-02 16:05
PilatuS schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:02:
LTC is nu even de coin waar iedereen op springt. Een tijdje terug was het ETH die als een idioot ging. Nu doet ETH minder en is het LTC waar iedereen mee aan het handelen is. Over een tijdje komt de volgende coin weer die flink gaat. Misschien wel iets als XRP.
Wijze woorden :9. En BNB dan? Dubbel volume van LTC in USDT op binance

Machlah wijzigde deze reactie 10-02-2019 19:10 (6%)

• wehave
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:38
zet je nou te makkelijk weg of niet.
Ik begreep dat de stijging niet voor LTC niet zo maar was omdat het de 'volgende'coin was.

Ik begreep dat de MimbleWimble partnership er wel mee te maken had/heeft.

• bie100
met andere woorden het blijft een gok

• TrasherNL
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:59
Ik denk dat ook meetelt dat LTC komende augustus de volgende block reward halvening heeft (https://www.litecoinblockhalf.com/) en investeerders daar nu met de lage koersen alvast een voorschot op nemen.

• sourcecode
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 12:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

TrasherNL schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:18:
Ik denk dat ook meetelt dat LTC komende augustus de volgende block reward halvening heeft (https://www.litecoinblockhalf.com/) en investeerders daar nu met de lage koersen alvast een voorschot op nemen.
wordt die dan in theorie 2 keer zoveel waard ?

Prepare for the next ATH

Machlah schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:08:
[...]

Wijze woorden :9. En BNB dan? Dubbel volume van LTC in USDT op binance
BNB laat ook wat moois zien inderdaad :)

Het is gewoon even zien welke coins er echt zin in hebben en de rest laten liggen.
wehave schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:14:
[...]

zet je nou te makkelijk weg of niet.
Ik begreep dat de stijging niet voor LTC niet zo maar was omdat het de 'volgende'coin was.

Ik begreep dat de MimbleWimble partnership er wel mee te maken had/heeft.
Je ziet gewoon dat er telkens andere coins runs gaan maken. Daar kan best nog wat meer achter zitten, maar eerst was het ETH en nu LTC. Nog voor ETH had XRP een leuke run gehad. Waarom precies durf ik zo niet te zeggen, maar dat er telkens andere coins mooie runs maken zie je constant.
bie100 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:16:
[...]
met andere woorden het blijft een gok
Bedankt voor deze inhoudelijke en nuttige reactie :P

Of XRP wat gaat doen wel ja, dat weet ik ook niet, maar het zou niet vreemd zijn. Verder boeit het ook niet welke en hoef je er ook niet van te voren bij te zijn. Laat zo'n coin lekker de eerste run doen en de weerstand breken. Als ie dan blijft gaan krijg je dus wat LTC doet. Los van dat heb ik ook gezegt dat wanneer BTC weer wat ging doen dat het LTC zou zijn die waarschijnlijk leuke dingen ging doen. Toen was de ETH run afgelopen en begon LTC dezelfde dingen te laten zien als ETH. Het is enorm interessant om in de gaten te houden welke coins tekenen laten zien van dat ze een grote run kunnen gaan maken. Meestal eerst tegen wat weerstand aan, maar als ze dan doorzetten dan zetten ze ook goed door.

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:15
Zag laatst op een ander forum dit artikel over The psychology of money: https://www.collaborative.../the-psychology-of-money/.

Heel interessant om te lezen. Voorbeeld: Wil je echt een lambo voor jezelf, of wil je een lambo zodat anderen denken dat je succesvol bent? In het artikel legt men ook uit dat je iemand die bijv. wél een lambo heeft niet per se als succesvol ziet, maar je ziet zijn lambo en wil er ook één zodat anderen denken dat je succesvol bent. Kortom: De achterliggende reden voor die persoon om een lambo te kopen gaat eigenlijk helemaal niet op. Vroeger toen de auteur auto's parkeerde als werk bij een hotel zag hij dat mensen met dure auto's niet per se succesvol waren, maar vaak het overgrote deel van hun maandelijkse inkomsten aan hun auto uitgaven zodat anderen dachten dat ze succesvol waren. Doe je het dus voor jezelf of voor anderen?

Ik zou dan ook eerst mijn hypotheek afbetalen en pas daarna een opzichtige auto kopen :)

Afijn, wel leuk om te lezen en jezelf misschien een spiegel voor te houden.

Bitcoin prijzen vergelijken

• bie100
]

Bedankt voor deze inhoudelijke en nuttige reactie :P
geen probleem man graag gedaan 8)

• TrasherNL
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:59
sourcecode schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:27:
[...] wordt die dan in theorie 2 keer zoveel waard ?
Hij wordt niet "per definitie" twee keer zoveel waard, maar per dag worden er dan nog maar de helft geproduceerd door de miners, dus vanuit die hoek wordt ook de sell pressure gehalveerd. Dit effect wordt na verloop van tijd zichtbaar, als de voorraad goedkoop geminede coins op is, of doordat de miners weigeren hun duurder te produceren coins onder de productieprijs te verkopen.

9 juli 2016 was de meest recente bitcoin block reward halving, en eind 2016 is de bullrun ingezet (uiteraard zijn er meerdere factoren voor deze bullrun, niet alleen de halvening).

• Jaapio
Taro schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:35:
Zag laatst op een ander forum dit artikel over The psychology of money: https://www.collaborative.../the-psychology-of-money/.

Heel interessant om te lezen. Voorbeeld: Wil je echt een lambo voor jezelf, of wil je een lambo zodat anderen denken dat je succesvol bent? In het artikel legt men ook uit dat je iemand die bijv. wél een lambo heeft niet per se als succesvol ziet, maar je ziet zijn lambo en wil er ook één zodat anderen denken dat je succesvol bent. Kortom: De achterliggende reden voor die persoon om een lambo te kopen gaat eigenlijk helemaal niet op. Vroeger toen de auteur auto's parkeerde als werk bij een hotel zag hij dat mensen met dure auto's niet per se succesvol waren, maar vaak het overgrote deel van hun maandelijkse inkomsten aan hun auto uitgaven zodat anderen dachten dat ze succesvol waren. Doe je het dus voor jezelf of voor anderen?

Ik zou dan ook eerst mijn hypotheek afbetalen en pas daarna een opzichtige auto kopen :)

Afijn, wel leuk om te lezen en jezelf misschien een spiegel voor te houden.
Ik zou dus echt nooit iets kopen omdat anderen dan misschien denken dat ik succesvol ben _O- wellicht is dat zelfs wel de meest domme reden om iets te kopen. Wat boeit het nu wat anderen van je denken? Ik ken wel een paar hele mooie voorbeelden van dat soort mensen, de schone schijntjes. Maar de realiteit is dat elk huis z'n kruisje heeft, ongeacht het financiële prijskaartje.

Überhaupt boeit financieel succes me echt weinig. Sociale status aan de hand van de hoeveelheid geld die je weet te verwerven is in mijn optiek dan ook oppervlakkig. De zogenaamde patsertjes. Lekker laten gaan zulke mensen, als je geluk moet vinden in materiële zaken heb ik eerder medelijden met je dan dat ik tegen je op kijk.

Waar ik dan wel weer veel respect voor heb zijn mensen die van hun passie een financieel goedlopend bedrijf weten te maken. Harde werkers die hun droom realiseren. Dat zijn vaak de mensen met echt karakter. En meestal staan die ook met beide benen op de grond.

Geld is makkelijk om te hebben binnen ons huidige systeem, maar aan het eind van de rit is het niets.

Dat gezegd hebbende; when moon when lambo? :+

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
Jaapio schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:22:
[...]

Waar ik dan wel weer veel respect voor heb zijn mensen die van hun passie een financieel goedlopend bedrijf weten te maken. Harde werkers die hun droom realiseren. Dat zijn vaak de mensen met echt karakter. En meestal staan die ook met beide benen op de grond.
Beetje jammer dat de kinderen van die mensen vaak om te kotsen zijn ;)
Zal wel iets te maken hebben met het aantal uur dat nodig was om het bedrijf een succes te maken :9

• Jaapio
twain4me schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:28:
[...]

Zal wel iets te maken hebben met het aantal uur dat nodig was om het bedrijf een succes te maken :9
Haha dat zou kunnen, heb daar persoonlijk geen ervaring mee. Luxe is wel iets dat een persoon kan verpesten en tot zeer akelige gedachtengang kan leiden. Het bekende 'ik ben meer, want ik ben rijk' gedrag.

Ik heb nooit echt goed begrepen waarom er individuen bestaan die meer geld hebben dan 14 landen bij elkaar, terwijl er complete volkeren liggen dood te gaan van de honger.

Ben altijd maar dankbaar dat we hier geboren zijn. Dat is opzich al een rijkdom waar sommigen voor over lijken zouden gaan.

Het is een scheve wereld.

• wehave
Jaapio schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:36:
[...]

Ik heb nooit echt goed begrepen waarom er individuen bestaan die meer geld hebben dan 14 landen bij elkaar, terwijl er complete volkeren liggen dood te gaan van de honger.

En dan ook nog proberen om zo min mogelijk belasting te betalen..

• twain4me
  • Nu online
[...]

Haha dat zou kunnen, heb daar persoonlijk geen ervaring mee. Luxe is wel iets dat een persoon kan verpesten en tot zeer akelige gedachtengang kan leiden. Het bekende 'ik ben meer, want ik ben rijk' gedrag.

Ben altijd maar dankbaar dat we hier geboren zijn. Dat is opzich al een rijkdom waar sommigen voor over lijken zouden gaan.

Het is echte rijkdom dat wanneer je een andere mening, of geaardheid hebt je niet wordt vermoord of gevangen wordt gezet. Vrijheid is niet in geld uit te drukken en is het waard om voor te doden (vaak zelfs noodzakelijk)

Het is een stuk toffer om je ministerpresident een lamlul te mogen noemen dan miljonair zijn in de meeste landen ;)
twain4me schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:28:
[...]

Vaak krijgen zulke kinderen ook alles en hoeven ze niet te werken. Als jij 12 bent en een nieuwe fiets krijgt, die compleet sloopt na een maand en dan gewoon weer een nieuwe krijgt, dan gaat het niet goed nee. Hoeveel geld er ook is, werken voor je geld is enorm belangrijk. Een mooie telefoon krijgen of er voor moeten werken is een gigantisch verschil.
[...]
Kwam deze quote laatst tegen: Een systeem wat mensen in staat stelt miljardair te worden is immoreel.

Prima dat mensen die hard werken meer geld hebben en mooiere spullen kunnen kopen. Alleen boven de 50 miljoen begint het toch wel echt onzin te worden wat er dan wordt gekocht. Een mooie lambo kopen, prima, maar er 20 hebben gaat nergens meer over.

Gelukkig zijn er wel mensen als Gates die dan 99% van hun vermogen weg geven en ook al iets van 40% hebben weg gegeven. Alleen de nummer 2 op die lijst gaat richting de 13%.

PilatuS wijzigde deze reactie 10-02-2019 20:55 (39%)

• twain4me
  • Nu online
PilatuS schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:48:
[...]

Vaak krijgen zulke kinderen ook alles en hoeven ze niet te werken. Als jij 12 bent en een nieuwe fiets krijgt, die compleet sloopt na een maand en dan gewoon weer een nieuwe krijgt, dan gaat het niet goed nee. Hoeveel geld er ook is, werken voor je geld is enorm belangrijk. Een mooie telefoon krijgen of er voor moeten werken is een gigantisch verschil.

[...]

Kwam deze quote laatst tegen: Een systeem wat mensen in staat stelt miljardair te worden is immoreel.

Prima dat mensen die hard werken meer geld hebben en mooiere spullen kunnen kopen. Alleen boven de 50 miljoen begint het toch wel echt onzin te worden wat er dan wordt gekocht. Een mooie lambo kopen, prima, maar er 20 hebben gaat nergens meer over.

Gelukkig zijn er wel mensen als Gates die dan 99% van hun vermogen weg geven en ook al iets van 40% hebben weg gegeven. Alleen de nummer 2 op die lijst gaat richting de 13%.
Een docent van mij zij altijd, als je echt rijk bent heb je het of geërfd of gestolen.

heb je het niet gestolen van de bank dan wel van je personeel (uitbuiting in welke vorm dan ook) of van je klanten (belachelijke marges)

Ik moet daar altijd aan denken als er weer een amazon nieuwsbericht voorbij komt

twain4me wijzigde deze reactie 10-02-2019 21:03 (3%)

• dabla
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15:19
De 1D BTC chart doet me denken aan 6 januari...
twain4me schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:01:
[...]

Een docent van mij zij altijd, als je echt rijk bent heb je het of geërfd of gestolen.

heb je het niet gestolen van de bank dan wel van je personeel (uitbuiting in welke vorm dan ook) of van je klanten (belachelijke marges)

Ik moet daar altijd aan denken als er weer een amazon nieuwsbericht voorbij komt
Is opzich wel een goede inderdaad :)

Aan de andere kant. Als iemand als Gates zo enorm veel verdient door geld weg te halen van rijke mensen (jij, ik, bedrijven) en dat terug geeft aan de armen door middel van projecten, dan is het uiteindelijk best goed gegaan. Alleen miljarden hebben en dat niet doen, dan inderdaad.

• wehave
PilatuS schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:06:
[...]

Is opzich wel een goede inderdaad :)

Aan de andere kant. Als iemand als Gates zo enorm veel verdient door geld weg te halen van rijke mensen (jij, ik, bedrijven) en dat terug geeft aan de armen door middel van projecten, dan is het uiteindelijk best goed gegaan. Alleen miljarden hebben en dat niet doen, dan inderdaad.
Ik kies toch liever zelf de projecten uit aan wie ik doneer.
wehave schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:41:
[...]

Ik kies toch liever zelf de projecten uit aan wie ik doneer.
Tuurlijk. Alleen in het geval van Gates en hoe dat uiteindelijk uitpakt is veel geld verdienen geen slecht iets. Microsoft heeft de wereld ook veel gegeven en uiteindelijk gaat het grootste deel van de winst van de rijken naar de armen. Dat is wel een uitzondering op de stelling dat echt rijk zijn stelen is.

• shovelhead1340
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14:57
RaptorXS schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:45:
Arise chikun... gogo LiteCoin !!!!!!!!!!!!!!!!!! *O*
Dit doet zo me denken aan de Btc-e trollbox eind 2013, heerlijk!! _O-

• A87
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Bah zo braq als wat. wat een gevoel. Stofzuigen en braq zijn wat een gevoel... :/ ff op pizza wachten

Die ark... opeens zitten er trading whales in blijkbaar. Die zullen wel weer dumpen bij nieuwe ATH
Was dus geen pump n dump of random kopers.

Die staat binnenkort weer op 60 cent

A87 wijzigde deze reactie 10-02-2019 22:48 (39%)

• Jaapio
A87 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:41:
Bah zo braq als wat. wat een gevoel. Stofzuigen en braq zijn wat een gevoel... :/ ff op pizza wachten

Die ark... opeens zitten er trading whales in blijkbaar. Die zullen wel weer dumpen bij nieuwe ATH

Er was ooit een tijd dat ze mij stofzuiger noemden en dat ik ook vaak brak wakker werd.

Lekker toch dat ARK weer eens even mooi pumpt?

• tias86
  • Laatst online: 00:52
A87 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:41:

Nog 999,44 dollar omhoog en de mensen worden bang dat jij gaat dumpen d:)b

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 11:45
twain4me schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:01:
[...]

Een docent van mij zij altijd..
Volgens mij hebben docenten niet echt een goed beeld van de realiteit, vooral wanneer het om geld gaat. Just my 2 cents. O-)

Ps. Lift-off

Pelox2002 wijzigde deze reactie 10-02-2019 23:30 (8%)

• Marthusiast
  • Registratie: september 2018
  • Nu online

Dit.. +100!
BTC doet een pump die faalt (tot nu toe). LTC doet geen kont in die tijd, maar ETH :D

PilatuS wijzigde deze reactie 10-02-2019 23:34 (8%)

• oNo
Nou, inderdaad. Is er een verklaring voor? (dat LTC geen krimp geeft en ETH wel)

Of is het echt gewoon gokken? :+

• tias86
ETH weer op 2
oNo schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:44:
Nou, inderdaad. Is er een verklaring voor? (dat LTC geen krimp geeft en ETH wel)

Of is het echt gewoon gokken? :+
Even gekeken. In die tijd doet XRP vrijwel niets. NEO doet wat, maar met laag volume. BNB doet weinig en heeft ook al veel gedaan. BTT doet het leuk, maarja niet echt een highcap coin.

Mocht BTC gaan is het ETH voor mij. Ik zit puur te kijken welke coins veel volume geven en weinig hebben gedaan. Met wat ik nu zie lijkt ETH het voor mij die mogelijk kan doen wat LTC heeft gedaan op basis van wat ik zo zie.

Wat betreft verklaring zie ik het als welke coin heeft de meeste aandacht. Waar stappen de traders op in en wat doet het volume.

Edit: LTC heeft ook al te veel gedaan nu. Kijk maar naar de daily op LTC tegenover ETH. Niet dat ik weet hoe dit gaat want BTC moet meewerken. Maar mocht ETH gaan is 150 mogelijk. LTC deed 30% in 24u en ben opzoek naar de volgende coin die dit misschien kan doen. Leuk dat BTC 8% doet, maar als iets anders 30% doet zoals LTC deed, dan zit ik daar liever in dan BTC. Geen idee of dat ETH gaat worden want ik had het eerder nog over XRP als mogelijkheid, maar wat er net gebeurde is toch interessant.

PilatuS wijzigde deze reactie 10-02-2019 23:50 (33%)

• twain4me
  • Nu online
Pelox2002 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:19:
[...]

Volgens mij hebben docenten vaak niet echt een goed beeld van de realiteit. Just my 2 cents. O-)
Heb jij vast van de verkeerde personen les gehad dan :p
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Een stel jonge honden met een pakken wat je pakken kan metaliteit op deze manier leren nadenk is gewoon goud. Daar hoeft het natuurlijk geen waarheid voor te zijn :+ *zucht, het is alweer veel te lang geleden*

• Marthusiast
  • Nu online
@PilatuS , ADA reageert ook goed op BTC movement viel me op..

• mprkooij
Marthusiast schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:09:
Ik vraag me af hoe jullie dat zo snel in de gaten hebben. Heb je dan allemaal notificaties aan staan of scroll je rustig door Binance heen?

• Marthusiast
  • Nu online
Niks snels hier @mprkooij , ik heb ADA in mijn port en zie dat die lekker sterk beweegt als BTC beweegt.

• mprkooij
Marthusiast schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:12:
Niks snels hier @mprkooij , ik heb ADA in mijn port en zie dat die lekker sterk beweegt als BTC beweegt.
Ah ik dacht dat je alle muntjes in de gaten aan het houden was :p

• Marthusiast
  • Nu online
Neee, dan moet je bij de Pilatussen van deze groep zijn ;-)
Marthusiast schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:09:
Beetje hetzelfde als NEO vind ik. Doet het inderdaad wel lekker, maar niet zo lekker als ETH. Als BTC gaat dan denk ik dat ETH het meeste gaat laten zien.

Edit: NEO ziet er toch ook wel interessant uit nu.

PilatuS wijzigde deze reactie 11-02-2019 00:16 (7%)

• Marthusiast
  • Nu online
Gelukkig heb ik ook wat ETH, maar ik heb het gevoel dat ADA ook steeds meer de aandacht krijgt. Maargoed, daar hebben we niks aan, gevoel ;-)

• A87
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:07:
[...]

Nog 999,44 dollar omhoog en de mensen worden bang dat jij gaat dumpen d:)b
Dat is nix als bitcoin op 500K staat ofso en het project van de grond is. Daar wil je niet op het laatste moment opeens in FOMO;én

A87 wijzigde deze reactie 11-02-2019 00:19 (9%)

• tias86
A87 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:19:
[...]

Dat is nix als bitcoin op 500K staat ofso en het project van de grond is. Daar wil je niet op het laatste moment opeens in FOMO;én
Idd dan is 5k voor 1 ARK realistischer

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Nu online
ETH _/-\o_

• A87
  • Niet online
vraag me af of dat project nog bestaat over 5jaar ofso
mprkooij schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:11:
[...]

Ik vraag me af hoe jullie dat zo snel in de gaten hebben. Heb je dan allemaal notificaties aan staan of scroll je rustig door Binance heen?
Ik heb altijd een BTC chart open staan want die bepaald toch alles. Dan ben ik bezig met andere munten, maar altijd op basis van BTC. Alle high cap coins volgen BTC, maar alleen wat meer of minder heftig. Verder heb ik een aantal favorieten die ik in de gaten hou. Omdat BTC net lekker bezig was zat ik te kijken naar welke coins het meest sterk over kwamen en misschien kunnen gaan doen wat LTC heeft gedaan, namelijk 30% in 24u.
A87 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:24:
[...]

vraag me af of dat project nog bestaat over 5jaar ofso
Don't care, made money :P

• oNo
_/-\o_ 8) Bedankt @PilatuS
Net toch maar ff m'n ETC zakje iets bijgevuld. Daarna even wat anders gedaan. Kom ik terug, groene staaf!!

Edit: ik bedoel ETH

oNo wijzigde deze reactie 11-02-2019 00:39 (7%)

• mprkooij
Daar gaat BTC.

• Marthusiast
  • Nu online
BTC poging 2?
oNo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:27:
_/-\o_ 8) Bedankt @PilatuS
Net toch maar ff m'n ETC zakje iets bijgevuld. Daarna even wat anders gedaan. Kom ik terug, groene staaf!!
Graag gedaan hoor :)

Let wel even op hoor. BTC gaat nu tegen de vorige weerstand aan zitten te komen. Lukt dat niet wordt het lelijk, ook voor ETH.

• oNo
Uitleg voor mensen die niets weten van voetbal ? (ik dus :P)

• Redsandro
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:46:
[...]

Uitleg voor mensen die niets weten van voetbal ? (ik dus :P)
Ik weet niks van voetbal, maar volgens de bestandsnaam heet die gozer "gross"

Kom maar... dat was een beetje dom. |:( :+ :')
Tijd om te slapen, en dan zie ik morgen wel wat die BTC allemaal wel of niet heeft gedaan.

Revanche: Glenn HODL heet die gast!

(Google reverse image search)

Redsandro wijzigde deze reactie 11-02-2019 00:56 (28%)

Installeer je favoriete freeware zo vanuit de browser. 1000+ packages. ⛟

• mprkooij
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh btc
Dat is zo gevaarlijk aan die weerstand. Even een paar pogingen, lukt het dan niet pffff.....

• Marthusiast
  • Nu online
Iets/iemand heeft echt een hekel aan margin trading, of het nu shorts of longs zijn..
Veel longs liquidated nu iig..

Marthusiast wijzigde deze reactie 11-02-2019 01:09 (15%)

Marthusiast schreef op maandag 11 februari 2019 @ 01:08:
Iets/iemand heeft echt een hekel aan margin trading, of het nu shorts of longs zijn..
Dit zijn wel echt rekt candles :P

Edit:
Als je long gaat op weerstand verdien je het ook hoor.

PilatuS wijzigde deze reactie 11-02-2019 01:10 (16%)

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 19:24
Ben op Bitmex met een market order uit m´n long gegaan. Toen ik ´m plaatste stond BTC nog op ca. 3629, maar voordat ie werd doorgestuurd en hij werd uitgevoerd tegen de kutst denkbare koers 3581. Dat is een lesje, dat als er een spike down komt dat Bitmex het aantal orders op dat moment niet aankan en je de slechtste deal krijgt. Want natuurlijk steeg de koers daarna weer. Nouja kostte 15 dollar. Maar lesje geleerd.

• Marthusiast
  • Nu online
Auw dat klinkt idd k@% @Sahara , gelukkig maar een relatief klein bedrag verlies..
Trading engines zijn soms gewoon kut. Zeker met crypto waarbij een pump of dump de orders als een idioot gaan, loopt dat op eigenlijk alle exchanges gewoon bagger. Met Binance ook vaak genoeg gehad dat ik niet kon verkopen omdat wat ik had gekocht nog niet was verwerkt. De koop order was wel uitgevoerd, maar dan kan je nergens zien dat dit zo is en het kost soms tot wel 1 minuut voordat verkopen mogelijk is. Op die manier ook wel eens gehad dat ik dacht gekocht te hebben terwijl de order niet was uitgevoerd. Zulke dingen kosten iedere keer geld.

• Sahara
Ik merk vaak bij Binance op hun website dat de koop/verkoop knop blijft hangen, dat ie niet altijd registreerd dat je erop hebt geklikt. En als je meerdere keren klikte, maakt ie soms er meerdere orders van. Is tezamen met het niet snel verwerken van de orders heel vervelend.

Met Bitmex vraag ik mij af of een sell stop limit order (long stop loss) wel was gepakt als ik de limit op 3600 had gezet en de stop op 3630? Want plaatst Bitmex dan deze stop limit order al in het orderboek wanneer de prijs het orderboek leeg wordt gekocht?

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19:09
Deze vond ik wel mooi om te delen. Of ie helemaal klopt weet ik niet.

Ik schrijf voor CoinSpice.io

• Thaam
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18:23

Thaam

XLM Moonshot!

Kain_niaK schreef op maandag 11 februari 2019 @ 04:02:
Interessant om het visueel te maken.

Alleen als we het over rijkste personen hebben dan klopt dat niet wat er staat. Dat is gebasseerd op Forbes. De koninging van Engeland bijvoorbeeld of de familie Rotchild zijn vele malen rijker. 😉

• TimmieWho
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 16-02 08:45
twain4me schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:37:
[...]

Beste friet, hands down.

De bosrand, brugge _/-\o_
Ik ben zelf nooit in Brugge geweest. Maar het staat genoteerd op mijn horecalijst.

• RaptorXS
shovelhead1340 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:51:
[...]

Dit doet zo me denken aan de Btc-e trollbox eind 2013, heerlijk!! _O-
Klopt, wat een feest was dat toen d:)b

• Specht
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19:12

Specht

Il Cuore Sportivo

Kain_niaK schreef op maandag 11 februari 2019 @ 04:02:

[Afbeelding]
Mooi plaatje.
Of dat ie nou wel of niet 100% klopt maakt niet uit, het is overduidelijk dat het huidige economisch systeem op zijn einde loopt.
Want die schuldenberg gaat een keer gigantisch klappen, of dat het nou door een (bewust of onbewust) veroorzaakte economische crisis of oorlog of iets anders wordt dat maakt dan niet veel uit.

• Pelox2002
Specht schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:18:
[...]

Mooi plaatje.
Of dat ie nou wel of niet 100% klopt maakt niet uit, het is overduidelijk dat het huidige economisch systeem op zijn einde loopt.
Want die schuldenberg gaat een keer gigantisch klappen, of dat het nou door een (bewust of onbewust) veroorzaakte economische crisis of oorlog of iets anders wordt dat maakt dan niet veel uit.
En als hij "klapt" wat dan..? Hoe kan een schuldenberg klappen trouwens? Zijn serieuze vragen he.

• Jaapio
Pelox2002 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:29:
[...]

En als hij "klapt" wat dan..? Hoe kan een schuldenberg klappen trouwens? Zijn serieuze vragen he.
Armageddon en kikkers eten natuurlijk.

Schuldenberg klapt als een soort ballon, oftwel bubble. Neem cryptojaar 2018, en visualiseer je dat met je huis, spaarrekening etc. Etc.

Gewoon kut met peren enzo.

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
[...]

Schuldenberg klapt als de schuldenaar zijn schuld niet meer kan aflossen. En de schuldeiser ook in de problemen komt. Zo komt er een ketting reactie.

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Dan drukken ze gewoon extra geld bij zoals ze de laatste jaren al gedaan hebben door met 60 tot 80 miljard per maand leningen op te kopen.

• Specht
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19:12

Specht

Il Cuore Sportivo

[...]

Euhm schulden = bijgedrukt geld, geld wat er fysiek ook niet is.
Als ergens in de grote schulden keten iemand al zijn geld terug wil, dan gaat het balletje rollen en stort de boel economisch in elkaar.
Verder zou ik zeggen Google is rond, en dan bedoel ik niet naar de landelijke media sites want wat die roepen daar klopt allemaal geen kloot van. :)

• Sahara
lighting_ schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:48:
[...]

Schuldenberg klapt als de schuldenaar zijn schuld niet meer kan aflossen. En de schuldeiser ook in de problemen komt. Zo komt er een ketting reactie.
Ach de centrale banken die leningen opkopen klappen nooit, daar kan je pretty sure over zijn. Met een beetje creatief boekhouden of regeltjes de kant van de centrale bank toe verruimen zorgen de politici wel dat zij nooit aan het kortste eind trekken. Schuldenberg bij de Amerikanen is enorm maar dat zegt niks.

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
Sahara schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:23:
[...]

Ach de centrale banken die leningen opkopen klappen nooit, daar kan je pretty sure over zijn. Met een beetje creatief boekhouden of regeltjes de kant van de centrale bank toe verruimen zorgen de politici wel dat zij nooit aan het kortste eind trekken. Schuldenberg bij de Amerikanen is enorm maar dat zegt niks.
Die schulden worden uiteindelijk door de burger gemaakt. De centrale banken zullen heus niet zomaar geld storten op uw rekening. Kunt u uw hypotheek of persoonlijke lening niet betalen dan bent u toch echt de sjaak. Niemand gaat u redden.

Indien een land omvalt zal dat nog meer gevolgen hebben. Andere landen of banken zullen schulden afschrijven. Rekening komt bij de burger. Als de centrale banken dan nog geld leent aan een failliete land is dat alleen maar uitstel. Geld lenen aan iemand die het al niet meer kan betalen. Wat gaat er dan gebeuren?

lighting_ wijzigde deze reactie 11-02-2019 10:47 (18%)

• Cryt0Nike
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 11-02 15:49
Voor iedereen die 20-30 min over heeft, dit filmpje een aanrader hoe het financiële systeem werkt, met FED, centrale banken, belastingbetalers etc en in wat voor wereld/cirkel wij leven.

https://www.hollandgold.n...y-hidden-secrets-of-money

en dan het eerste filmpje (deel 4) op die pagina!

de rest zijn ook zeer interessant/leerzaam.

• Pelox2002
Nog een serieuze vraag.. alles alles omvalt wat is crypto dan nog waard?

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-02 09:22
Pelox2002 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:48:
Als dat je enige betaalmiddel nog is is dat heel veel waard

• Yub
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
alki schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:51:
[...]

Als dat je enige betaalmiddel nog is is dat heel veel waard
Als de andere ook nog stroom, telefoon/pc en internet heeft wel ja..

• Jaapio
Wanneer alles omvalt denk ik serieus dat bitcoin echt compleet losgaat. Fiat waarde doet er dan niet meer toe.

Maar of dat echt zo is zal moeten blijken. Goud is altijd die veilige haven geweest. Crypto bestaat nog maar 10 jaar.

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Als alles omvalt gaan we terug naar de ruilhandel, al dan niet digitaal om te beginnen.

• oNo
Dan kan je bijvoorbeeld je ledger ruilen voor 5 broden.

• Pelox2002
oNo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:09:
Dan kan je bijvoorbeeld je ledger ruilen voor 5 broden.
_O-

• Hexxagon
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14:48
Mensen streven altijd naar vooruitgang en niet back to stone age (alhoewel kijk naar Brexit en Trump). Uitgaande van dit, gaan we gewoon digitaal en crypto heeft plek in de toekomst. Of dit de huidige munten zijn zoals BTC weet je niet. Oftewel crypto waarde voor samenleving = we gaan op vooruit, links of rechts. Crypto waarde fiat wise voor je (shit) coins = 0 - 10000 euro 8)7 :*)

• RaptorXS
Wordt geld lenen nog goedkoper? Fiat geldsysteem is failliet
DOOR GERRIT WELBERGEN OP 10 FEBRUARI 2019
Bron: https://biflatie.nl/wordt-geld-lenen-nog-goedkoper/
Wat het met crypto's gaat doen? Geen idee...
:)

• krokos
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 11-02 15:28
Ik denk: ‘Bitcoin gaat naar $250.000 per stuk’ https://biflatie.nl/crypto-en-de-volgende-miljard-seconden/

• twain4me
  • Nu online
Uhmm waarom blijven pro bitcoin mensen maar hammeren op de bank... banken gaan helemaal niet alleen over money transfer Voor de meeste mensen is het de manier waarop ze geld kunnen lenen om een huis te kunnen kopen..

vertellen dat je door bitcoin geen bank meer nodig hebt is gewoon BS. dan krijg je gewoon weer het bitcoin ergens neerzetten voor rente, waarna ze 90% uit mogen lenen voor een hypotheek van een ander. hoe noemen we dat ookalweer? oja een bank

• Luuk
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

Luuk

Since 1983

Ik ben benieuwd wanneer we deze bart afmaken en weer een paar honderd naar beneden storten. Zoals gewoonlijk.

• Pelox2002
Luuk schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:44:
Ik ben benieuwd wanneer we deze bart afmaken en weer een paar honderd naar beneden storten. Zoals gewoonlijk.
Er komt een moment waarop dat niet meer het geval is.
We hebben gisteren de retest van de top gehad en daar direct gefaald, dus wie weet :P

• sourcecode
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 12:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik ben ook erg benieuwd, er zijn een berg alts die hebben niks gedaan afgelopen weekend...
resultaat zal zijn dat mochten we dezelfde weg weer omlaag gaan met een dump, dan zulllen
ze nog veel lager staan.......

ZIL bijvoorbeeld, althans ben ik wel bang voor......

Prepare for the next ATH

• Adnanos
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 11-02 17:12
Najib Amhali gaat ook samenwerken met GUTS. Steeds meer en meer artiesten stappen over!
Nummer 1 werkend project!

• Worstkaas
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 13:29
Adnanos schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:09:
Najib Amhali gaat ook samenwerken met GUTS. Steeds meer en meer artiesten stappen over!
Nummer 1 werkend project!

[Afbeelding]
Nu nog internationaal

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

XLM/BTC HODLER

Dan is het al 10x gestegen.
Pagina: 1 ... 37 ... 43 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True