Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 36 ... 50 Laatste
Acties:

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:14

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Emielvanputten hier ook boven instap, en maak mij er niet druk om. HOT heeft het bizar goed gedaan. Die bekoelt even. Je bent straks weer blij dat je HOT hebt als het weer gek gaat doen. Die is IMO nog lang niet klaar!

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:32
Stop limit buy order op Bitcoin heeft goed gewerkt :) (Die onderste tijd is overigens de tijd van instellen, niet van het kopen)
https://tweakers.net/ext/f/D6ENp56lGhjDn2saAiJN8bVW/full.png
De BPT, ZEC, QTUM en DGD die ik hold hebben samen vandaag ook nog +8,48% gedaan _/-\o_

Wel balen, gisteravond 30.000 ADA, 5 ETH en 1.000 ONT verkocht, maarja, niet alles kan meezitten, toch tevreden met het resultaat van vandaag :P

Taro wijzigde deze reactie 08-02-2019 22:14 (31%)

Bitcoin prijzen vergelijken | Zelf een ERC-20/ETH cryptocurrency maken

Low volume (shit) coins zijn sowieso zeer lastig te traden. De ene doet 100% en de andere niets of blijft maar zakken. Toch zijn de coins die je noemt mogelijk interessant. De kans op omhoog is prima aanwezig. Coins die al 50% hebben gedaan, daarbij is de kans op verder omhoog, los van een deadcat gewoon klein. Alles wat ik koop voor meerdere dagen doe ik op support in het rood of met een klein beetje groen, dit los van scalps. In een munt blijven zitten voor meerdere dagen/weken die 80% heeft gedaan is vrijwel zeker dat je daar op gaat verliezen.

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 22:08
Wat denken jullie van NPXS? Is nu de goedkoopste munt op Binance met 17 sat op moment van schrijven. Zou die nog een HOT/BTT run doen? Is in de afgelopen weken wel 2x afgeketst rond 20 sat.

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17:08
Bitcoin houdt zich tot nu toe redelijk staande.
mprkooij schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:09:
Zeg dat maar niet te hard :P

Even een retrace lijkt mij behoorlijk waarschijnlijk.

• Taro
mprkooij schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:09:
Ja, maar dit is duidelijk een no trade zone voor mij. Zou me niet verbazen als dit weer zo'n uitbraak naar boven is die uiteindelijk weer eindigt onder de niveaus van de afgelopen dagen. Daarom zit ik nu ook weer in fiat.

Ik stap nu ook nergens in, het knaagt wel, want ik verwacht hier en daar nog wel een alt die uitbreekt, maar ik durf me daar nu niet aan te branden. Buy low, sell high inderdaad, de kans dat we weer dalen is zeker aanwezig. Dan liever weer een aantal stop limit buy orders instellen voor als we weer los gaan.

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

XLM/BTC HODLER

Wat gaat Azië dadelijk doen?

• mprkooij
Taro schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:12:
[...]

Ja, maar dit is duidelijk een no trade zone voor mij. Zou me niet verbazen als dit weer zo'n uitbraak naar boven is die uiteindelijk weer eindigt onder de niveaus van de afgelopen dagen. Daarom zit ik nu ook weer in fiat.

Ik stap nu ook nergens in, het knaagt wel, want ik verwacht hier en daar nog wel een alt die uitbreekt, maar ik durf me daar nu niet aan te branden. Buy low, sell high inderdaad, de kans dat we weer dalen is zeker aanwezig. Dan liever weer een aantal stop limit buy orders instellen voor als we weer los gaan.
Hmmm ben er maar even uitgestapt ook. Heb nu een mooie winst te pakken vandaag. Eigenlijk zonde als dit weg is.

EN NET op tijd zeg.

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 22:08
Het zal toch weer geen Bart worden he?

• Taro
Jawel, mooi he? :)

Verwacht wel een bounce rond 3.600 USDT.

• dabla
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21:44
Gaat weer hard in ieder geval, weekend sell-off?

• wehave
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
dabla schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:37:
Gaat weer hard in ieder geval, weekend sell-off?
Wat gaat hard?

• Machlah
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12:15
Haha, weer een kruisje op mijn tweakers positieve bingo kaart!

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:51
uh oh..voorpagina telegraaf..sell signaal

• HaruHaru
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15:52
tijd om weer sideways te gaan, denk ik. hopelijk hebben we een keer geen weekendselloffs

HOLO!!, geen YOLO.

• fast_ray
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14:03
Mjam mjammmm dit zijn de avondjes die ik gemist heb 8).
Vanmorgen BTC gekocht, eerste ladderbuy gewoon omdat ik ongeduldig werd.
Thuiskomen van een dolle avond, ff checken en 2k extra op je rekening vinden omdat die zotte sell order toch is aangetikt.

Nu weer in de geduld modus wachten tot Bartje naar beneden komt

• Marthusiast
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 20:58
Nah, we gaan gewoon door naar de 4k, genoeg dalingen gezien afgelopen jaar.

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22:55
Marthusiast schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:11:
Nah, we gaan gewoon door naar de 40k, genoeg dalingen gezien afgelopen jaar.
je vergeet een nul oOo

• Marthusiast
Nou moet zeggen, zat (als HODL-er) te wachten op een significante dip, onder de 3k. Begrijp me niet verkeerd, ik ben het bijkopen meer dan beu. Dus was ff verrast. Hou mijn daarvoor (DCA) gereserveerde FIAT dus maar even achter de hand. En ja, van mij mag het zo door naar die 40k, alles kan in cryptoland!

• Malawolar
  • Laatst online: 17:23
Lekker bullish ineens hier, we zijn sinds november gewoon gehalveerd, dan is een stijging van 7% natuurlijk helemaal niks.

• Marthusiast
Hoop niet dat je het over mij hebt, ik sta met moeite op -60%. Maar ja, ik kan zeker genieten als ik eens wat groen zie ;-)

• fast_ray
Marthusiast schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:16:
Nou moet zeggen, zat (als HODL-er) te wachten op een significante dip, onder de 3k. Begrijp me niet verkeerd, ik ben het bijkopen meer dan beu. Dus was ff verrast. Hou mijn daarvoor (DCA) gereserveerde FIAT dus maar even achter de hand. En ja, van mij mag het zo door naar die 40k, alles kan in cryptoland!
Mijn buy orders begonnen eigenlijk ook pas bij 2600 eur..... maar was het wachten even zat.
Je fiat geld mooi ladderen tot zo diep dat je denkt daar komt ie nooit..... tikt ie dat aan dan is het mooi, zo niet dan niet.

Wat het bullish verhaal betreft, voor mijn gevoel duurt dit weer max tot het einde van het weekend en dan Bartje naar een nieuwe 2019 low

• Marthusiast
Ik ben alleen bullish op lange termijn en voor een heel select clubje projecten @fast_ray ..
Dus ja, helemaal eens, ik vrees ook nog steeds dat we de bodem nog niet te pakken hebben. Maar dat neemt niet weg dat het nu wel eens 'mag' wat mij betreft en dat klinkt misschien wat bullish short term ;-)
Imo slim om idd in die 2.6k regionen te gaan zitten als je DCA't. Je kan elk klein dipje wel kopen, maar het gaat er juist om (als je er in gelooft, bodem is immers 0) dat je dan meer coins voor hetzelfde bedrag in FIAT krijgt, lekker whale worden voor een eventuele volgende run.
Blijft wel geweldig om dit wereldje te volgen en ik geniet erg (dagelijks) van deze slowchat. Jullie ook toch!

• Marthusiast
Btw, ik ben fan van Cardano, dus da's een disclaimer. Maar zit net de keynote van Cardano's leader Charles Hoskinson (Japan Blockchain Conference) te kijken. Alleen al hoe deze man het concept, zijn visie kan overbrengen. Prachtig. Kijk gewoon eens de eerste 10 min als je op zoek bent naar revolutionaire wereldwijde veranderingen die oplosbaar zijn met een goede techniek en een community van fans.
En als het moet kan Charles van dat abstractieniveau ook nog eens een deep-dive in de techniek maken en vanuit daar uitleggen hoe de techniek gaat bijdragen. Fenomenale vent.

Linkje: YouTube: Charles Hoskinson 2019 - Japan Blockchain Conference

Kijk gewoon eens 10 minuten. Als je hier niet alleen voor de handel zit, maar ook ziet dat de techniek icm een sterke community revolutionair kunnen zijn (en ik bedoel niet eens specifiek Cardano), dan kan je deze video na 10 min gewoon niet uitzetten. Echt! Wel jammer dat de geluidskwaliteit niet helemaal ok is..

• mprkooij
We gaan weer iets omhoog.

• Marthusiast
Azie wordt wakker ;-) Hoor ik BINGO?

• twain4me
Marthusiast schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:46:
Btw, ik ben fan van Cardano, dus da's een disclaimer. Maar zit net de keynote van Cardano's leader Charles Hoskinson (Japan Blockchain Conference) te kijken. Alleen al hoe deze man het concept, zijn visie kan overbrengen. Prachtig. Kijk gewoon eens de eerste 10 min als je op zoek bent naar revolutionaire wereldwijde veranderingen die oplosbaar zijn met een goede techniek en een community van fans.
En als het moet kan Charles van dat abstractieniveau ook nog eens een deep-dive in de techniek maken en vanuit daar uitleggen hoe de techniek gaat bijdragen. Fenomenale vent.

Kijk gewoon eens 10 minuten. Als je hier niet alleen voor de handel zit, maar ook ziet dat de techniek icm een sterke community revolutionair kunnen zijn (en ik bedoel niet eens specifiek Cardano), dan kan je deze video na 10 min gewoon niet uitzetten. Echt! Wel jammer dat de geluidskwaliteit niet helemaal ok is..
in een perfecte wereld zouden matthew (holo) en charles (ada) in het zelfde team zitten O+ holada :+

• fast_ray
Marthusiast schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:46:

Cardano is mijn grootste holding en zal ook de grootste blijven zodra ik weer verder instap.
Vanaf de Shelley upgrade verwacht ik grootse dingen, helemaal als dat nog te koppelen is aan een bullrun van BTC ook. Naast cardano ook groot fan van ICX, ONT, EOS en NEO

Voor mezelf heb ik 4 buyzones vastgesteld waar ik mijn orders al heb staan.
2600 eur, 2100 eur, 1700 eur ennnnnn 1050 eur
volume neemt per zone toe.

• Marthusiast
@twain4me Ik ga voor Charles ;-)
@fast_ray dito, bijna 45% ADA hier. Helemaal eens met de buyzones!! Bovenal hoop ik dat de wereld er idd beter van wordt.. En ja, uiteindelijk hebben wij dat dan goed ingeschat ;-)

• oNo
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:37
Vanavond weinig tijd gehad, af en toe even spieken of de mooie pump wat bleef. Gelukkig maar :-) En zonet tijdens een klein runnetje m'n stop loss meeverhoogd tot deze tijdens een korte daling werd geraakt. Op 5 na nu omgezet naar stable.

Nu met wat ETH ga ik denk ik hetzelfde doen.

Even tevreden zijn met de positieve cijfers van vandaag. Dan is het wachten tot een duidelijke verandering en ik weer een positie pak.

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:51
Cardano O+

30% hier

Misschien een Tweakers staking pool opzetten na Shelley? :D

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:55
Bitfinex ligt plat.

Ik schrijf voor CoinSpice.io

• XA4DB
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 22:49
De stijging zet door *O*

• Taro
Mooie battle gaande bij LTC/USDT op Binance :)

2 miljoen buy vs 1,3 miljoen sell, de verkoper heeft gewonnen.

XRP gaat ook de goede kant op. Zojuist ook wat extra fiat in LTC gestoken voor de hold pf. Ja, ik weet het, = hoog inkopen, maar ik bouw hem langzaam uit.

Taro wijzigde deze reactie 09-02-2019 09:21 (82%)

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

XLM/BTC HODLER

Bitcoin cash gaat ook lekker.

• Kain_niaK
Taro schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 09:16:

2 miljoen LTC zijn er gekocht in de laatst 10 uur of zo.

• Kain_niaK
Bitfinex terug online, maar kan nog niet inloggen.

• Taro
BNB is weer op een extra exchange te verhandelen. Keep 'em coming!

• Kain_niaK
https://bitfinex.statuspage.io/

Hmmm ik vraag me ook af waarom Bitfinex hun cold wallet geen enkele BTC meer heeft uitgestuurd sinds October 2018.

Kain_niaK wijzigde deze reactie 09-02-2019 10:02 (73%)

• carebaer
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10-02 12:50
DaCoTa schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:53:
[...]

Als je jezelf uitgelocked hebt, moet je denk ik een scherm + toetsenbord aansluiten. Was mij volgens mij de eerste keer ook overkomen :-)
Ik vrees het ook. Nu is het echter zo dat mijn beeldscherm en toetsenbord aan de andere kant van de RPi staan. Kan ik gewoon de RPi loskoppelen en verplaatsen naar mijn computer? Of verlies ik dan alle instellingen?

Ik snap overigens niet dat ik locked out ben, want het IP van mijn RPi heeft wel de juiste format: "192.168.0.???, the ??? being any number from 0 to 255". De laatste cijfers van het IP adres ligt tussen de 0 en 255 namelijk.

• Taro
@Kain_niaK Misschien omdat ze voldoende in hun hot wallet hebben zitten en de markt relatief gezien vrij rustig is?

Of vermoed je iets zoals opzet, maar spreek je het niet uit? :)

Vergeet trouwens niet dat Bitfinex een paar weken geleden naar een eigen datacentrum in Zwitserland is verhuisd. Dat zou sneller moeten zijn dan de oude hosting oplossing. Misschien lopen ze daar nu tegen problemen aan.

Taro wijzigde deze reactie 09-02-2019 11:17 (40%)

• Kain_niaK
Ik vermoed niks. Het is gewoon een vraag. Bitfinex heeft waarschijnlijk nog andere cold wallets buiten die met 136 000 BTC op 3D2oetdNuZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r

Deze bijvoorbeeld --> https://explorer.bitcoin....hhuA9rLhXLMhhTo133J9rF97j

En dit is een van hun hot wallets --> https://explorer.bitcoin....9bFQG1mXiPNNu6WpJGmUa9i1g

• Taro
Ze zijn weer up. Move incoming?

• Kain_niaK
Yep ik ben weer ingelogt. Ik hoop dat de prijs meteen een paar percent naar beneden gaat. Ik had net short posities geopent op de LTC piek van 46.460 LTC. Ik heb 10 LTC open staat op 46.460

edit: Engine net weer aan, gaat nu naar beneden. Ik hoop dat het eventjes flink door dropt dan kan ik toch wel 100 USD winst maken.

Kain_niaK wijzigde deze reactie 09-02-2019 11:38 (14%)

• Thaam
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20:50

Thaam

XLM Moonshot!

Taro schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 09:16:

XRP gaat ook de goede kant op. Zojuist ook wat extra fiat in LTC gestoken voor de hold pf. Ja, ik weet het, = hoog inkopen, maar ik bouw hem langzaam uit.
Ik kocht hem ooit een keer voor 265 Dollar.... 8)7 Dus je hebt hem lekker laag ingekocht hoor! :)

• Kain_niaK
Thaam schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:47:
[...]

Ik kocht hem ooit een keer voor 265 Dollar.... 8)7 Dus je hebt hem lekker laag ingekocht hoor! :)
Wat als 99% van de coins nooit meer een hogere ATH gaat hebben?

• twain4me
Kain_niaK schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:50:
[...]

meer geld en een hardere pump voor de 1% die dat wel gaat doen :Y oOo

• carebaer
[...]

Ik denk dat het wel gaat gebeuren. Artifical schaarste, whales lopen alweer in te slaan tot er nog maar weinig te koop is. Dan lekker pumpen.

• Taro
EOS gaat zo hopelijk door de 2.8 USDT heen, kan afketsen, maar ziet er goed uit.

Edit: Lekker :9 And it's gone..

Taro wijzigde deze reactie 09-02-2019 12:19 (18%)

• Klaas25
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:50

Klaas25

XRP HODLER

[...]

Dan vloeit dat in de rest van de coins die er wel toe doen.

"Tiiiihiiiiime... is on my side. Yes it is!

• wehave
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
[...]

Neem ook wel genoegen met een halve ATH

• twain4me
wehave schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:21:
[...]

Neem ook wel genoegen met een halve ATH
All Time Half

seems legit

twain4me wijzigde deze reactie 09-02-2019 13:17 (4%)

• cryptore
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18:33
zo dat was een leuk ritje van ONT , eindelijk wat beweging

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

XLM/BTC HODLER

• mprkooij
Iemand probeert de prijs van bitcoin omhoog te duwen :+ .

Buy order van 3651 (BTC/USDT) voor 500 miljoen dollar

mprkooij wijzigde deze reactie 09-02-2019 20:23 (4%)

• sourcecode
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20:59

sourcecode

Prepare for the next ATH

mprkooij schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:22:

dat ben ik :) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Prepare for the next ATH

• A87
  • Niet online
500 miljoen kopen aan bitcoin das me moeder

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016

Sorry, het is ook zo verwarrend dat gedoe met punten en komma's in de VS. :)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:06

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

En jij denkt dat iemand die daadwerkelijk bij machte is om een whopping 500 miljoen in beheer te hebben en/of in bezit te hebben dat op Binance parkeert, en er ook nog eens BTC van gaat kopen? Er is uberhaupt nagenoeg niemand ter wereld die zulke hoeveelheden vermogen als liquide middel beschikbaar heeft. Die paar procent die als zodanig bedeeld zijn hebben dat in alle vormen, maar doorgaans heeft fiat daar het kleinste aandeel in. :)

Flauwekul orders noem ik dat. Kijk er niet eens naar.
Op Bitfinex komt soms wel eens een order van meerdere duizenden voorbij, maar dat wordt iets anders gespeeld dan in fiat een order zetten of daadwerkelijk BTC te verkopen. (Dat is de meeste wel bekend hier)

• mprkooij
ik had de :+ een zin te hoog geplaatst.
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:53:
[...]

En jij denkt dat iemand die daadwerkelijk bij machte is om een whopping 500 miljoen in beheer te hebben en/of in bezit te hebben dat op Binance parkeert, en er ook nog eens BTC van gaat kopen? Er is uberhaupt nagenoeg niemand ter wereld die zulke hoeveelheden vermogen als liquide middel beschikbaar heeft. Die paar procent die als zodanig bedeeld zijn hebben dat in alle vormen, maar doorgaans heeft fiat daar het kleinste aandeel in. :)

Flauwekul orders noem ik dat. Kijk er niet eens naar.
Op Bitfinex komt soms wel eens een order van meerdere duizenden voorbij, maar dat wordt iets anders gespeeld dan in fiat een order zetten of daadwerkelijk BTC te verkopen. (Dat is de meeste wel bekend hier)
Er zijn hier een aantal opties van wat het kan zijn. Niet dat ik denk dat iemand serieus dat wil gaan kopen, maar om een order te plaatsen moet het geld er wel zijn. Dat is toch wel een interessant punt hier. Ik kan geen order voor 1 miljoen plaatsen want ik heb geen 1 miljoen. Dat er dan een order voor miljoenen staat is toch wel erg interessant te noemen, of het nou gekocht gaat worden of niet.

Het kunnen meerdere orders zijn van meerdere personen met diepe zakken op hetzelfde bedrag. Misschien dat als bots een grote order zien dat ze ook op dit prijsniveau orders plaatsen. De andere mogelijkheid is dat één iemand daadwerkelijk dat bedrag er heeft staan. Nog een andere mogelijk zou zijn als de exchange zelf met orders loopt te kloten, maar alleen in dit geval hoeft die 500 miljoen er niet te zijn, in alle andere gevallen wel. Je kan dus geen orders plaatsen voor geld dat er niet is en dat maakt zo'n dikke order toch wel erg interesant. :) Als het niet te exchange is die de boel loopt te manipuleren, dan moet dat bedrag er toch echt zijn.

PilatuS wijzigde deze reactie 09-02-2019 21:27 (4%)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

PilatuS schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:25:
[...]

Er zijn hier een aantal opties van wat het kan zijn. Niet dat ik denk dat iemand serieus dat wil gaan kopen, maar om een order te plaatsen moet het geld er wel zijn. Dat is toch wel een interessant punt hier. Ik kan geen order voor 1 miljoen plaatsen want ik heb geen 1 miljoen. Dat er dan een order voor miljoenen staat is toch wel erg interessant te noemen, of het nou gekocht gaat worden of niet.

Het kunnen meerdere orders zijn van meerdere personen met diepe zakken op hetzelfde bedrag. Misschien dat als bots een grote order zien dat ze ook op dit prijsniveau orders plaatsen. De andere mogelijkheid is dat één iemand daadwerkelijk dat bedrag er heeft staan. Nog een andere mogelijk zou zijn als de exchange zelf met orders loopt te kloten, maar alleen in dit geval hoeft die 500 miljoen er niet te zijn, in alle andere gevallen wel. Je kan dus geen orders plaatsen voor geld dat er niet is en dat maakt zo'n dikke order toch wel erg interesant. :) Als het niet te exchange is die de boel loopt te manipuleren, dan moet dat bedrag er toch echt zijn.
We delen dus dezelfde gedachten, maar met een verschillende toenadering.
Het is in ieder geval volstrekt uitgesloten om te denken dat er mensen zijn die ook maar 50 miljoen, en ook geen 5 miljoen op Binance stallen. Als jij zoveel geld kunt beheren, dan weet je heel veel beter ... wil je dan toch ik BTC gaan zitten met zulke bedragen dan doe je dat niet middels Binance in ieder geval.

Wat ik eigenlijk niet wilde zeggen, en jij geeft me een klein voorzetje het toch te doen ... dit is gewoon een gemanipuleerde order. Men wil nog even cashen dus zet een order hoog in op "fill at once, or kill", dus dan moet alle handel daar overheen, of wordt uitgevoerd op die prijs ... het is immer fill or kill, en niemand koopt 500.000.000.000 dollar aan BTC, zelfs Goldman Sachs niet al hadden ze beste wil ter wereld., dus dat is dan afgedekt.

De enige andere optie die op zich acceptabel klinkt is dat 1000-den botjes allemaal dezelfde strategie volgen, wat zich vertaald in een opeenstapeling van orders op eenzelfde bedrag. Dan nog vind ik 500 miljoen wel extreem enthousiast, maar goed ... ik heb geen inside informatie m.b.t. het gebruik van bots op Binance. Voor zover kan het een plausibele verklaring wezen.

Bij mij persoonlijk gaan alle bullshit alarmen af als ik die soort orders zie ...

Wat overigens wel zou kunnen is dat men de MC boven de $100b, wil houden ... die grens schijnt nogal van belang te zijn. ;) ..laten we nu net op het randje zitten ... nauwelijks 0.2% er boven as we speak.
Tuurlijk voor 100% een bullshit order, dat sowieso, maar toch vind ik het interessant dat er blijkbaar zoveel geld aanwezig is om zo'n order te kunnen plaatsen. En nee, niemand met meer dan misschien een paar miljoen doet iets op Binance.

Of het was gewoon een bug :P

Edit: Binance heeft trouwens zo'n 600 miljard dollar aan BTC in de cold wallets zitten, daar komen alle andere coins nog bij.

PilatuS wijzigde deze reactie 09-02-2019 21:53 (19%)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

PilatuS schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:52:
Edit: Binance heeft trouwens zo'n 600 miljard dollar aan BTC in de cold wallets zitten, daar komen alle andere coins nog bij.
Dat is nagenoeg even veel als de totale particuliere & zakelijke hypotheekschuld in Nederland. 8)7
Of ... in een woeste bui doen ze een bod op Apple ... komen ze iets te kort, maar DGA gaan ze redden. Bizar eigenlijk. Te bedenken dat BTC er ook nog eens statistisch gezien heel slecht voor staat. In hoogtij had firma Binance dus even een kleine 3500 miljard aan activa op de balans staan. _O-
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:05:
[...]
Dat is nagenoeg even veel als de totale particuliere & zakelijke hypotheekschuld in Nederland. 8)7
Of ... in een woeste bui doen ze een bod op Apple ... komen ze iets te kort, maar DGA gaan ze redden. Bizar eigenlijk. Te bedenken dat BTC er ook nog eens statistisch gezien heel slecht voor staat. In hoogtij had firma Binance dus even een kleine 3500 miljard aan activa op de balans staan. _O-
Het is natuurlijk niet van hun, het zijn de coins van mensen zoals jij en ik. Wel een leuk bedrag inderdaad :)

Deze: https://bitinfocharts.com...YSUCJ5Hvy9DFEB7dVqUebZw5i
En deze: https://bitinfocharts.com...GJym3xR7yCVPFHoCNxv4Twseo

Dat zijn de 2 coldwallets, maar dus puur BTC. De LTC en ETH wallets zullen ook wel aardig groot zijn :)

• Kain_niaK
Ik ben nu officieel een van de nieuws schrijver van coinspice.io

Mijn eerste artikel --> https://coinspice.io/news...8-incidents-in-12-months/

500 miljoen op Binance, een droom voor ons allen.

Nog een kleine 499.999.700 te gaan.

Even doortraden dus.

Jaapio wijzigde deze reactie 10-02-2019 00:36 (2%)
Reden: Basisschool niet afgemaakt

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• twain4me
Jaapio schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:26:

Nog een kleine 499.999.999.9700 te gaan.

Even doortraden dus.
Ik zie al waar het fout gaat.

Ze zeggen dat elk miljoen met 1 euro start, dus voor 500 miljoen heb je 500 euro's nodig :+
twain4me schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:29:
[...]

Ik zie al waar het fout gaat.

Ze zeggen dat elk miljoen met 1 euro start, dus voor 500 miljoen heb je 500 euro's nodig :+
Bedankt voor dit inzicht, ik koop even bij. :+

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

[b]twain4me schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:29

Vervelend op deze manier te moeten vernemen dat ik nooit een millionair zal worden.... -O-

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Nu online
HOT millionair worden is niet zo moeilijk hoor :+
Turbo-Puppy schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:16:
[...]

Vervelend op deze manier te moeten vernemen dat ik nooit een millionair zal worden.... -O-
Ach, alles is mogelijk. Wellicht wordt er in 2025 in dit topic wederom gespeculeerd over de toedracht van een 500 miljoen buywall, terwijl jij achter je scherm gniffelend in je handjes zit te wrijven omdat het jouw buywall is.

Het is en blijft tenslotte crypto.

• A87
  • Niet online
Waar is de fomo? Need fomo

A87 wijzigde deze reactie 10-02-2019 01:51 (23%)

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
Goedemorgen en hier wat vers nieuws:
Bitcoin-transacties per dag op niveau van januari 2018
Bron: https://crypto365.nl/bitc...-niveau-van-januari-2018/
Happy trading vandaag voor de daghandelaren! :)

RaptorXS wijzigde deze reactie 10-02-2019 07:36 (21%)

• Thaam
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20:50

Thaam

XLM Moonshot!

Chainlink is echt een coin die zijn eigen weg altijd volgt. Soms harde dalingen, dan weer flinke stijgingen. Dit is echt een HODL coin voor mij.

• dabla
Jaapio schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:26:

Nog een kleine 499.999.700 te gaan.

Even doortraden dus.
_O-

• dabla
Denk dat we vanavond of morgen meer zullen weten i.v.m. de move van vrijdag. Ofwel dump en Bart all over again, wat mij sterk zou verwonderen, ofwel pump richting 3.8-4k, ik verwacht dus eerder het laatste. Na lange stilte wegens wss zijn irritante provocaties is onze vriend FF weer op Youtube, best wel interessant, zijn long term TA is tot nu toe wel altijd accuraat geweest. Dus @PilatuS ik denk dat ik de optie dat we onder de 200WMA gaan gaan toch in overweging zal moeten nemen zo te zien.

• Kain_niaK
The bart always eats the shorts.

• Danielson
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:34
Wat is ARK aan het doen?

• radem205
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18:51
Op coinmarketcap staat ie op 0.0002 terwijl die op binance nog rond de 0.00015 staat. Geen idee waar dit verschil vandaan komt.

Op bittrex en upbit staat de koers op 0.00025. binance wijkt hier op af. Iemand een verklaring?

radem205 wijzigde deze reactie 10-02-2019 11:36 (15%)

• carebaer
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:05:
[...]

600 miljard, right :/

600 miljoen kan ik mee akkoord gaan.

• Timberly2
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:58
Tuurlijk voor 100% een bullshit order, dat sowieso, maar toch vind ik het interessant dat er blijkbaar zoveel geld aanwezig is om zo'n order te kunnen plaatsen. En nee, niemand met meer dan misschien een paar miljoen doet iets op Binance.

Waar haal je 600 miljard vandaan als totale crypto marketcap ~120 miljard is?
In hoogtijdagen had Binance dat niet toen totale marketcap bijna 1000 miljard was.

EDIT: kan ik reactie nog verwijderen, zie dat anderen ook al op de mio/miljard fout wijzen ;)
Hopelijk komt het wel ooit zo ver. Als BNB/BTC zo door blijft gaan gaat BNB binnenkort Stellar en Tron nog inhalen. Wat niet meer dan terecht zou zijn gezien hun toegevoegde waarde. Full - BN-Bull!

Timberly2 wijzigde deze reactie 10-02-2019 12:06 (16%)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

carebaer schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:46:
[...]

600 miljard, right :/

600 miljoen kan ik mee akkoord gaan.
Quote dan wel de juiste reactie.... dit zijn niet cijfers die ik genoemd heb heh. ;)

• carebaer
Turbo-Puppy schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:09:
[...]

Quote dan wel de juiste reactie.... dit zijn niet cijfers die ik genoemd heb heh. ;)
Ik wilde jou gewoon wat kennis bijbrengen ;)

Net wakker.

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

carebaer schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:17:
[...]

Ik wilde jou gewoon wat kennis bijbrengen ;)

Net wakker.
Nou, kom maar op dan. oOo

• Malawolar

Lul toch niet zo in de verte, De totale waarde van alle BTC is 64 miljard. Binance bezit niet alles, en al helemaal niet tegen een waarde van 30k per bitcoin. Wat een stompzinnige opmerking.

• twain4me
Malawolar schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:05:
[...]

Lul toch niet zo in de verte
Ik heb geen idee wat je verwacht, maar we doen hier niet anders.

• Malawolar
twain4me schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:11:
[...]

Ik heb geen idee wat je verwacht, maar we doen hier niet anders.
Verwachtingen plaatsen, prima. Maar deze onwaarheden verkondigen als feit is gewoon onzin.

• Taro
@Malawolar Je gaat er wel vrij hard in, je kunt ook gewoon aangeven dat als je bijvoorbeeld op https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/ kijkt, het +-64 Miljard Dollar aan totale market cap betreft, dus dat er misschien per ongeluk 1 of meerdere nulletjes teveel zijn toegevoegd in dat antwoord. Hij zal dat echt niet bewust hebben gedaan en dus hoef je er wat mij betreft niet direct zo'n punt van te maken.

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:30
Anger fase?

• Klaas25
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:50

Klaas25

XRP HODLER

Alsjeblieft.. hoeveel zijn er ondertussen niet al depri. Als dat er nog eens bovenop moet komen.. Dus deprifase

"Tiiiihiiiiime... is on my side. Yes it is!

• shovelhead1340
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:20
Taro schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:58:
BNB gaat er weer voor vandaag :)
Inderdaad zeg! Heb er rond kerst behoorlijk wat gekocht voor 5 en n beetje.
Twijfelde toen of ik niet meer zou kopen maar dat durfde ik toch niet aan met de drop vanaf november.
Nu wel blij met t deel dat ik wél gekocht heb en die hou ik ook nog wel n tijd.

• Timberly2
shovelhead1340 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:48:
[...]

Inderdaad zeg! Heb er rond kerst behoorlijk wat gekocht voor 5 en n beetje.
Twijfelde toen of ik niet meer zou kopen maar dat durfde ik toch niet aan met de drop vanaf november.
Nu wel blij met t deel dat ik wél gekocht heb en die hou ik ook nog wel n tijd.
Binance is gewoon de eigenaar aan het worden van de belangrijkste infrastructuur. En dat is altijd een zeer winstgevende positie, dankzij het netwerk effect kan niemand meer om je heen. Zie ook koersen Visa en Mastercard op lange termijn. Die doen ook structurele share-buyback. Gewoon x10 gegaan vanaf IPO zo'n 10 jaar geleden. Dat is voor BNB ook zeker mogelijk!

Plus de burn maakt dat deze coin met de dag schaarser wordt (mits er gehandeld blijft worden).
Waar BTC ETH EOS etc etc elke dag munten bijprinten / minen en je als coinholder verwaterd. Gebeurt bij Binance tegenovergestelde. Lange termijn zeer interessant. Je ziet ook dat ze Afrika willen ontsluiten, als zij wallet provider worden en beurs dan is dat ongekend wat er mogelijk is.
Je ziet ook andere exchanges nu BNB listen, dat betekent dus ook dat daar het orderboek gevuld moet worden. C.q. weer schaarste in supply.

Changpeng werkt 20 jaar in de financiële industrie, hij weet dondersgoed hoe je waarde moet creëren. Ben benieuwd wat hun chain gaat brengen.

Heb in december ook bijgekocht, helaas al weer wat te vroeg winsten genomen. Maar van de zomer 2018 stonden we nog op 17$ dus zo gek is deze koers nog niet.

(Daarbij is de $ en ook de € natuurlijk gigantisch inflatoir, dus de BNB zal ook van die 'coins' winnen op termijn)

EDIT: wel grappig om even te bedenken, dat wanneer je BNB koopt, je meteen bijdraagt aan de waarde. 0,15% van je aankoop gaat als omzet naar Binance en 20% van de winst wordt gebruikt om weer BNB's uit roulatie te nemen. Soort inception idee. Benieuwd wanneer de 10$ geslecht gaat worden. Deze hogere koers is wel weer nadelig voor het aantal coins dat uit roulatie genomen gaat worden, hogere koers = minder BNB nodig om transactiefees te betalen.

Timberly2 wijzigde deze reactie 10-02-2019 15:00 (21%)

• Timberly2
Taro schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:58:
BNB gaat er weer voor vandaag :)
Taro, handel jij nog met de BNB / USDT of BTC?
Vrijwel niet te doen laatste paar dagen, continue up met kleine bandbreedtes. Ik zit vanaf 6,6$ te wachten tot die daar weer onder zakt want daar was m'n laatste sell into usd.

Eerder bleef die wel eens in een bandbreedte hangen voor een paar dagen, maar dat lijkt over. Historisch heeft die ook nooit lang op de 7-9 range gezeten, dus hup boven de 10 graag of weer terug naar 5-6 ;)
En dan hebben we nog geen eens concreet nieuws of feiten gezien over hoe de chain gaat operaten en hoe BNB gaat fungeren als gas.

Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer bullish ik begin te worden (wat gevaarlijk is). Absurde potentie zit hierin. Letterlijk de hele wereld is je terrein. Inflatie bescherming zit ingebakken door % te pakken van alle trades. Stel ze beginnen in India nu de coins op te pakken dan heb je een pool van 1 miljard+ mensen die BNB wellicht willen kopen. Absurd.

Timberly2 wijzigde deze reactie 10-02-2019 15:21 (20%)

• Taro
@Timberly2 Ik heb een BTC/USDT buy order staan bovenin de 3600 regionen (50%) en onderin de 3700 regionen (50%), omdat ik een Bart verwacht. Oftewel: Ik handel in BNB/USDT, omdat ik Bitcoin op dit moment niet vertrouw. Een gedeelte van de handelspot zit op dit moment in BNB, de rest in fiat.

Wel een mooie stapel BNB in de hold pf gezet onlangs, net als Litecoin, EOS en 2 stuks BCHABC :)

Ik had ook een gedeelte Litecoin op Coinbase Pro gezet na de aanschaf ergens anders, maar dan kan ik niet holden, die heb ik dus alweer naar Euro omgezet :D. De rest staat in Exodus, de enige manier voor mij om echt te holden en daar bewaar ik dus ook de rest van de BNB. Toch al wel +31% de laatste weken.

Ben ik overigens de enige die de laatste week regelmatig witte Binance tabs heeft in Chrome, ze moet sluiten en opnieuw openen via CTRL+SHIFT+T? De grafieken worden de laatste tijd wel weer goed bijgewerkt, maar dit is dus een nieuw probleem.

Taro wijzigde deze reactie 10-02-2019 16:28 (14%)

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18:41
Haha het is wel duidelijk dat nu BNB de crypto prijs heeft gewonnen van Coin van de maand
Het is inderdaad weer volumeloos sideways wachtend op de volgende pump/dump uit het niks. Niet veel te beleven. :O
Pagina: 1 ... 36 ... 50 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True