Alles wat verkocht wordt wordt onnmiddelijk opgekocht niet normaal.Tominatie schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:07:
[...]
Ik doe daar dan iedergeval niet aan mee. De profits zijn al te mooi om waar te zijn. Een tevreden student hier.![]()
Daar kan ik een mooie vakantie van boeken.
Ik laat me niet inFOMO'en hoor! Afkoelen die handel.dabla schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:11:
[...]
Alles wat verkocht wordt wordt onnmiddelijk opgekocht niet normaal.
ETH weer 110 en BTC 3500 en ik zal weer kijken om in te stappen, anders niet. Dan mis ik de boot maar, ben al tevreden genoeg.
Ik hoef niet te fomo-en want zat er all inTominatie schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:13:
[...]
Ik laat me niet inFOMO'en hoor! Afkoelen die handel.![]()
ETH weer 110 en BTC 3500 en ik zal weer kijken om in te stappen, anders niet. Dan mis ik de boot maar, ben al tevreden genoeg.
Normaal is tussen nu een zeven een rust en pas op de plaats momentje om daarna weer te bewegen. Up of down.
Als 1. rekt beyond recognition is en 10. (god like rich ivm long), zal hij vermoedelijk ergens tegen de 1 zijn, maar hij zal natuurlijk in het volgende filmpje aangeven dat hij deze pump zag aankomen en dat hij Long is gegaan en zo een lifetime opportunity heeft gepakt dat ie niet begrijpt waarom andere shorters naar rekt city zijn gegaan. Zo ongeveer zal zijn volgende filmpje lopen.Tominatie schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:10:
Op een schaal van 1 tot 10.
Hoe rekt zou mr. Crypto Kirby wel niet zijn?
Kirby is met zijn watercooler het raam uit gesprongen denk ik. Oh nee. Die post morgen een video dat hij dit al lang aan zijn ene VIP had verteld natuurlijk!
edit: @Sahara sorry had je post nog niet gezien maar dat dus.
edit: @Sahara sorry had je post nog niet gezien maar dat dus.
[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 08-02-2019 18:17 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Snap ook niet waar die vent het vandaan haalt dat we nog verder naar beneden gaan. Als iets blijkt uit de historie van BTC dan is dat wel dat we vanaf van 200 weekly moving average altijd een move gaan maken. Als je dat niet begrijpt kun je net zo goed niet aan TA doen. Daarom zei ik ook: als hij door de 200 weekly MA heen gaat kunnen we alle TA bij het grofvuil zetten. Niet dat dat nu alsnog niet kan, maar dan blijf ik er bij: flikker dan al je TA maar weg. Dan mogen we vanaf 0 (niemandsland) opnieuw beginnen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik blijf dit marktje bijzonder vinden. Gisteren kon je ETH kopen op $103 en niemand wou ze. Het volume was gewoon zielig. Vandaag pumpen we fucking hard en opeens willen heel wat mensen ETH kopen op $118?
De "buy low, sell high" tactiek is nog niet iedereen duidelijk geloof ik.
Al weet je natuurlijk niet of dit "buy high" is, dat kunnen we achteraf pas stellen. Toch 'n bijzonder fenomeen.
De "buy low, sell high" tactiek is nog niet iedereen duidelijk geloof ik.
Al weet je natuurlijk niet of dit "buy high" is, dat kunnen we achteraf pas stellen. Toch 'n bijzonder fenomeen.

Indd. Hoezo zou je nu opeens kopen als je al een hele week tegen bloedrood aankijkt
@Tominatie op zich wel logisch. Mensen kijken naar de prijs en denken: het doet al tijden niks. Fuck dat daar brand ik mijn worstenvingers niet aan. En als hij dan in eens gaat dan is in eens die moonlambo naar jupiter vertrokken en dan moet je natuurlijk wel kopen anders vis je achter het net. Daarom: Kopen als iedereen aan het verkopen is en de Lambo op launchcontrol klaar hebben staan als we naar jupiter gaan.
Ik zat nog in ETH, vlak voordat de dikke dip kwam, maar ben mooi blijven zitten. Net bijna helemaal op de top eruit gaan. Nice.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
we zijn net tegen het eerste resistance point afgeketst. Hopelijk doen we straks nog een poging dan is de volgende stop ergens rond de 4k.
Gelukkige Crazy Friday allemaal! En hodl vrienden, gefeliciteerd!
Verheug me nu alweer op de voorspelbare posts hier.
[ Voor 29% gewijzigd door Machlah op 08-02-2019 18:27 ]

[ Voor 187% gewijzigd door A87 op 08-02-2019 18:31 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Ik verheug me er ook op. Persoonlijk kijk ik erg uit naar deze:Machlah schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:27:
Gelukkige Crazy Friday allemaal! En hodl vrienden, gefeliciteerd!

Als we naar 5k gaan binnen 1 week dan wil ook ook wel mijn dick opeten.

Weg

New Yorker schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:33:
Als we naar 5k gaan binnen 1 week dan wil ook ook wel mijn dick opeten.![]()
![]()
Prepare for the next ATH
Denk dat 4k realitisch is, gaat ook niet in 1 keer gebeuren, net zoals de daling.DAMAGE schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:26:
we zijn net tegen het eerste resistance point afgeketst. Hopelijk doen we straks nog een poging dan is de volgende stop ergens rond de 4k.
Verwijderd
Dicks eten is nooit echt een positieve bezigheid in mijn optiek, ongeacht de situatie die dit tot stand heeft gebracht.New Yorker schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:33:
![]()
Maar ieder zijn ding
Gaat niet gebeurenNew Yorker schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:33:
![]()
We zijn al keer vanaf 3K met noodgang naar 4K gegaan. Even aangeroken.. beetje blijven hangen en vervolgens back to 3K. 140B marketcap ook al gehad. Nee ik word pas enthousaist vanaf 200B marketcap.

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 08-02-2019 18:43 ]
Fulle-bulle ineens weer!!
Wederom Binance coin als call-optie op de gehele cryptomarkt. 24 hour volume weer richting 1 mrd.
Business case staat nog steeds.
Per dag burn van 0,0015% * 800.000.000 * 50% (winstmarge) * 20% (burn) = 120.000$ vandaag qua burn statistiek. Bij een koers van 8,5$ is dat ~14.000 coins weer uit roulatie de afgelopen 24 uur.
Als je een beetje de supply/demand economics kent, dan weet je dat BNB gewoon blijft stijgen t.o.v. ETH en BTC. FULL-BNB-BULL!
Wederom Binance coin als call-optie op de gehele cryptomarkt. 24 hour volume weer richting 1 mrd.
Business case staat nog steeds.
Per dag burn van 0,0015% * 800.000.000 * 50% (winstmarge) * 20% (burn) = 120.000$ vandaag qua burn statistiek. Bij een koers van 8,5$ is dat ~14.000 coins weer uit roulatie de afgelopen 24 uur.
Als je een beetje de supply/demand economics kent, dan weet je dat BNB gewoon blijft stijgen t.o.v. ETH en BTC. FULL-BNB-BULL!
[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 08-02-2019 18:44 ]
Gewoon naar de maan jongens. Bullrun is gestart, bodem is gevonden.
Moon moon moon.
Binnenkort komt de eerste Henk zich voorstellen hier op 't forum. Aan ons de taak hem uit te leggen hoe je XRP moet kopen!!!!
Moon moon moon.
Binnenkort komt de eerste Henk zich voorstellen hier op 't forum. Aan ons de taak hem uit te leggen hoe je XRP moet kopen!!!!
Ik ben met de FOMO meegegaan. Toch 3 ETH ingeslagen lekker dit man! Good old days!
PAMP EET
[ Voor 86% gewijzigd door A87 op 08-02-2019 20:26 ]
Zo, dat was wel weer even lekker 
Die ETH marketsell op Binance om 17:59 trouwens
Even van 119 naar 109 in een 1 minuut candle
Die ETH marketsell op Binance om 17:59 trouwens

Dat soort acties houden crypto wel leuk. Iemand die denkt ff snel winst te pakken met een market order maar daarmee z'n eigen koers onderuit schopt haha. Hopelijk komen we niet wéér in sideways modus terecht. Ik heb m'n steentje bijgedragen door alweer wat te gaan handelen met wat pax coins die ik voor echte crashes wou achterhouden, toch FOMO (komt wss omdat ik al een paar biertjes op heb)PilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:49:
Zo, dat was wel weer even lekker
Die ETH marketsell op Binance om 17:59 trouwensEven van 119 naar 109 in een 1 minuut candle
Na het eten..iedereen zit aan de burgers...mprkooij schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:55:
Het is 19:00, gaan we weer omhoog ? 😝
Daarna moon
Ik voel een periode van good ol' sideways.
Nou ik bekijk het lekker vanaf de zijkant en ga wat anders doen, eindelijk was mijn profielgifje van toepassing. Fijne avond & geniet van de profits.
Nou ik bekijk het lekker vanaf de zijkant en ga wat anders doen, eindelijk was mijn profielgifje van toepassing. Fijne avond & geniet van de profits.
De bullrun van 2015/2016 begon ook met zo'n grote spike omhoog om vervolgens eerst een tijdje sideways te gaan, om daarna weer verder omhoog te klimmen.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat. 
Gaan we de 4k opzoeken ? Krijgen we straks een Bart from hell ? Of inderdaad weer shitshow sideways ? We gaan het zien, saai is het in ieder geval niet
Gaan we de 4k opzoeken ? Krijgen we straks een Bart from hell ? Of inderdaad weer shitshow sideways ? We gaan het zien, saai is het in ieder geval niet
Doe mij maar even een shitshow sideways, rustig aan beetje bij beetje omhoog de komende maanden. Ik teken er direct voor.
Zero.
Als dit gebeurt geef ik al mijn embercoins aan jullie weg!New Yorker schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:33:
![]()
Ik had het nog nooit gedaan, maar ik had toevallig gister alert op mijn crypto app gezet voor als de Bitcoin de 3600 weer aan zou tikken. Dat was voor mij een teken voor een wellicht startende bullrun. Die kwam wel erg snel!!PilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:08:
Zet dan even een alert voor 4k.. Wie weet helpt hetThaam schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:14:
[...]
Ik had het nog nooit gedaan, maar ik had toevallig gister alert op mijn crypto app gezet voor als de Bitcoin de 3600 weer aan zou tikken. Dat was voor mij een teken voor een wellicht startende bullrun. Die kwam wel erg snel!!
Ik denk 4K opzoeken, ook al zal dit niet van vandaag op morgen zijn, m.a.w. tijdelijk opnieuw sideways is zeker mogelijk. Als je uitzoomt, zie je dat we al tijdje grofweg tussen de 3k en 4k traden. Feit dat we vandaag deze pump hebben gehad, stemt mij positief dat we mogelijks de bodem hebben gevonden. Deze morgen zei ik nog dat we niet eeuwig konden blijven dalen, desondanks zijn er zelfs nu nog TA,s die beweren dat we de 2k-1k gaan zienPilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:08:

Ik heb hem op 20k gezet.AlterMann schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:15:
[...]
Zet dan even een alert voor 4k.. Wie weet helpt het
Tsja, bodem gehad, nieuwe bullrun of toch nog onder de 3k. Voor mij is het allemaal mogelijk. Natuurlijk heerlijk zo'n run omhoog, maar voor mij te vroeg om te kunnen zeggen dat we de bodem hebben gehad. Eens zien wat er de komende tijd gaat gebeuren
Rond midden december hadden we ook zo een leuk korte run, hoop dat deze wat langer duurt danwel doorstoot.PilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:18:
Tsja, bodem gehad, nieuwe bullrun of toch nog onder de 3k. Voor mij is het allemaal mogelijk. Natuurlijk heerlijk zo'n run omhoog, maar voor mij te vroeg om te kunnen zeggen dat we de bodem hebben gehad. Eens zien wat er de komende tijd gaat gebeuren
Als 3k niet de bodem, mag je zoals @DAMAGE al zei alle TA overboord gooien, dan zie ik het het eerst komende jaar niet goed komen, maar dat is mijn persoonlijke mening.PilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:18:
Dat de 200MA werkt is natuurlijk niet vreemd, maar het zegt voor mij nog niets over wat er de komende maanden kan gebeuren.dabla schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:21:
[...]
Als 3k niet de bodem, mag je zoals @DAMAGE al zei alle TA overboord gooien, dan zie ik het het eerst komende jaar niet goed komen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik ben niet zo snel overtuigt over de lange termijn door wat er op de korte termijn gebeurd. Toen we van de 3.1k naar de 4k gingen riep de helft hier ook bullrun. Nu is die kans op een low nu na een tot nu toe succesvolle retest wel groter, maar we hebben nog een lange weg te gaan en alles is mogelijk.
Sssst anders krijgen we weer TA discussies met @RaptorXS en @PilatuS .dabla schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:21:
[...]
Als 3k niet de bodem, mag je zoals @DAMAGE al zei alle TA overboord gooien, dan zie ik het het eerst komende jaar niet goed komen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Weg
ik ben er ff uit nu
Prepare for the next ATH
Als iemand nog wil lachen over iemand die het fout had met een short. Deze persoon is nu live: YouTube: Chart Vampire Live Stream

Alsof die achterover slaat op de weekchart!
Hij heeft het er maar zwaar meePilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:32:
Als iemand nog wil lachen over iemand die het fout had met een short. Deze persoon is nu live: YouTube: Chart Vampire Live Stream
Holy cows wat 'n uptick. Kon weer es niet bij de knoppen zitten. Stoploss gelukkig gewerkt.
Ben benieuwd hoe watercooller Kirby zich hieruit gaat lullen vanavond.
Ben benieuwd hoe watercooller Kirby zich hieruit gaat lullen vanavond.
Het begin was helemaal grappig, nogal NSFW
Jammer dat ik voor 40% in HOT zit, man man wat teleurstellend de laatste week.
Komt vanzelf wel weer.Malawolar schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:47:
Jammer dat ik voor 40% in HOT zit, man man wat teleurstellend de laatste week.
Zero.
Volgens hem gaan we nog eens de top testen vooraleer we omlaag gaan.PilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:32:
Hoeft niet, maar is is puur wat je meestal ziet bij zulke runs omhoogdabla schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:01:
[...]
Volgens hem gaan we nog eens de top testen vooraleer we omlaag gaan.
In de trant van..De zon komt op..de zon gaat onder...dabla schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:01:
[...]
Volgens hem gaan we nog eens de top testen vooraleer we omlaag gaan.
Als ik Carl zijn laatste video bezie kan het hierna nu enkel terug maar omlaag.PilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:15:
[...]
Hoeft niet, maar is is puur wat je meestal ziet bij zulke runs omhoog
Is wel erg waarschijnlijk ja. Nu ook te zien op de RSI bij die steamdabla schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:19:
[...]
Als ik Carl zijn laatste video bezie kan het hierna nu enkel terug maar omlaag.
En toch...als alles zo zeker was was hij nu niet rekt en reden we allemaal in een lambodabla schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:19:
[...]
Als ik Carl zijn laatste video bezie kan het hierna nu enkel terug maar omlaag.
Ark gaat opeens weer omhoog weird. mooie cup bracelet
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 08-02-2019 20:30 ]
Weer ongezonde pump, niks waard als het niet minstens 200 doorstijgt. Verwacht sideways en dan Bart naar beneden. Ben benieuwd
zo is het al maandenlang het houdt een keer op. Het moet een keer naar 8K doorrammen ofso en daarna een correctie naar 6 bijvoorbeeldRookert25 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:31:
Weer ongezonde pump, niks waard als het niet minstens 200 doorstijgt. Verwacht sideways en dan Bart naar beneden. Ben benieuwd
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 08-02-2019 20:33 ]
XLM mag ook wel eens omhoog..A87 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:25:
Ark gaat opeens weer omhoog weird. mooie cup bracelet

Weg
XLM is een centralized scam. Zal een keer naar 0 gaan en hard ook
[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 08-02-2019 20:37 ]
[ Voor 98% gewijzigd door New Yorker op 08-02-2019 20:42 ]
Weg
95% gaat ook naar 0.A87 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:35:
XLM is een centralized scam. Zal een keer naar 0 gaan en hard ook
Weg
Inceptoin. Wil nog net nie 180 graden ombuigen en teruglopen omgekeerd.Malawolar schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:42:
[Afbeelding: start bullrun]
Alsof die achterover slaat op de weekchart!
Denk niet dat hij rekt is zover ik weet, integendeel hij had deze breakout voorspelt.Danster schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:25:
[...]
En toch...als alles zo zeker was was hij nu niet rekt en reden we allemaal in een lambo
Verwijderd
Recap van de avond.
Mijn btc waarde naar beneden.
Mijn fiat waarde naar beneden...
Conclusie, fucked. Moet ik maar niet in de verkeerde muntjes zitten....
Mijn btc waarde naar beneden.
Mijn fiat waarde naar beneden...
Conclusie, fucked. Moet ik maar niet in de verkeerde muntjes zitten....
Da's klote @Emielvanputten .. maar BTC was ook zo saaaaaaai afgelopen weken.. kan me voorstellen dat je ergens anders de beweging opzoekt..
Ik had ook meer van BTT verwacht na zo'n dikke retrace. Hij heeft ook wel wat gedaan, maar veel minder dan je zou mogen verwachten na zo'n val.
Edit: Nu ik er over nadenk toch ook weer niet vreemd. BTT ging als een idioot toen de rest niets deed. Nu heeft vooral LTC een gigantische run gemaakt en dan is er toch minder aandacht voor BTT.
Edit: Nu ik er over nadenk toch ook weer niet vreemd. BTT ging als een idioot toen de rest niets deed. Nu heeft vooral LTC een gigantische run gemaakt en dan is er toch minder aandacht voor BTT.
[ Voor 40% gewijzigd door PilatuS op 08-02-2019 21:14 ]
Nu moeten alle mensen die er uit zijn gestapt weer terug...
Verwijderd
Gewoon een combo van nu op dit moment niet de goede muntjes.
Zil hot btt...
Nou alle 3 zijn even niet thuis...
Hot zit ik nog wel goed, boven instap..
Maar ZiL vermoord mij momenteel. 15%onder instap..
En BTT. 3a4 dat onder.... Dus fiat down btc down.
Totdat hot en ZiL weer gestoord gaan doen...
Ach, het weer is goed. De zon is warm. Dus klein probleem weinig zorgen.
Zil hot btt...
Nou alle 3 zijn even niet thuis...
Hot zit ik nog wel goed, boven instap..
Maar ZiL vermoord mij momenteel. 15%onder instap..
En BTT. 3a4 dat onder.... Dus fiat down btc down.
Totdat hot en ZiL weer gestoord gaan doen...
Ach, het weer is goed. De zon is warm. Dus klein probleem weinig zorgen.
Niet lullig bedoelt, maar waarom in 3 munten gaan zitten die allemaal 80% of meer hebben gedaan ? 9 van de 10x kan je beter zitten in munten die nog weinig hebben gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:19:
Zil hot btt...
zoooo, dat is lekker thuis komen...
niet getrouwd zeker?twain4me schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:23:
zoooo, dat is lekker thuis komen...
hot ligt nu op weerstand (support dus lol) .. niet eens zo gek om nu in te stappen met een stop los eronderPilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:21:
[...]
Niet lullig bedoelt, maar waarom in 3 munten gaan zitten die allemaal 80% of meer hebben gedaan ? 9 van de 10x kan je beter zitten in munten die nog weinig hebben gedaan.
Je bedoelt dat je pas echt genaaid gaat worden als je je zakken gevuld denkt te hebben? Good luck.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Oh de nieuwe crypto daily staat weer op YT....weer superb
Crypts schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:27:
[...]
Je bedoelt dat je pas echt genaaid gaat worden als je je zakken gevuld denkt te hebben? Good luck.
ze heeft een beter inkomen dan ik. dus ik ga zakken vullen
Nu inderdaad, maar er al meerdere dagen of langer inzitten is anders.twain4me schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:25:
[...]
hot ligt nu op weerstand (support dus lol) .. niet eens zo gek om nu in te stappen met een stop los eronder
Question, (might be stupid one) Als ik mijn KIN coin (ERC-20) overmaak naar een ETH wallet, komt het dan als ETH coin binnen (waarde wat KIN op dat moment is) of gewoon als KIN coin?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
KIN blijft KIN.HaruHaru schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:39:
Question, (might be stupid one) Als ik mijn KIN coin (ERC-20) overmaak naar een ETH wallet, komt het dan als ETH coin binnen (waarde wat KIN op dat moment is) of gewoon als KIN coin?
ok, dus zolang het het een ERC-20 token is, kunnen alle erc-20 tokens gestort worden in een ETH adres.
Word er dan een wallet er naast aangemaakt of veranderd mijn ETH wallet om in een KIN wallet?
Verwijderd
Tja.
Hot doet geen pijn. Ruim boven mijn instap lekker Holden.
BTT doet een beetje pijn . Maar dat is een paar sat. Maar ook hold idee.
ZiL had ik niet verwacht. Had nog een pump voor mainnet verwacht, maar blijkbaar zaten we al in de pump...
Doet het nu pijn, ja. Komt het goed. Ook ja.
En was gewoon de afgelopen 3 weken geen fuck te beleven.... Dus daarom er in gebleven..
Hot doet geen pijn. Ruim boven mijn instap lekker Holden.
BTT doet een beetje pijn . Maar dat is een paar sat. Maar ook hold idee.
ZiL had ik niet verwacht. Had nog een pump voor mainnet verwacht, maar blijkbaar zaten we al in de pump...
Doet het nu pijn, ja. Komt het goed. Ook ja.
En was gewoon de afgelopen 3 weken geen fuck te beleven.... Dus daarom er in gebleven..
Nee, ze zitten in dezelfde wallet. Een ETH wallet kan ook ETC-20 muntjes bevatten, en er zijn nog wat andere ERC smaakjes (ERC-223, ERC-721, ERC-777). Je moet alleen wel software gebruiken die ERC snapt. Een Ledger bijvoorbeeld niet (native), maar wel als je hem via MEW gebruikt.HaruHaru schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:43:
[...]
ok, dus zolang het het een ERC-20 token is, kunnen alle erc-20 tokens gestort worden in een ETH adres.
Word er dan een wallet er naast aangemaakt of veranderd mijn ETH wallet om in een KIN wallet?
Thanks for the infoDaCoTa schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:46:
[...]
Nee, ze zitten in dezelfde wallet. Een ETH wallet kan ook ETC-20 muntjes bevatten, en er zijn nog wat andere ERC smaakjes (ERC-223, ERC-721, ERC-777). Je moet alleen wel software gebruiken die ERC snapt. Een Ledger bijvoorbeeld niet (native), maar wel als je hem via MEW gebruikt.
As always, als je iets overmaakt, altijd drie keer kijken of het type adres aan de verzend en aan de ontvangkant gelijk is. Dus KIL naar KIL, nooit KIL naar ETH of BTC naar BCH of CryptoKitties naar CryptoHippos.
Je hebt toch ook hot? Die staan ook op je ether wallet toch. Of heb je dat allemaal op een exchange staan?
Zero.
ik heb ze op een exchange staan.Pelox schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:53:
[...]
Je hebt toch ook hot? Die staan ook op je ether wallet toch. Of heb je dat allemaal op een exchange staan?
Zoals OMG, MITH bijv.?PilatuS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:21:
[...]
Niet lullig bedoelt, maar waarom in 3 munten gaan zitten die allemaal 80% of meer hebben gedaan ? 9 van de 10x kan je beter zitten in munten die nog weinig hebben gedaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!