Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste
Acties:

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 19:24
sourcecode schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:53:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd, er zijn een berg alts die hebben niks gedaan afgelopen weekend...
resultaat zal zijn dat mochten we dezelfde weg weer omlaag gaan met een dump, dan zulllen
ze nog veel lager staan.......

ZIL bijvoorbeeld, althans ben ik wel bang voor......
Dat is dan toch goedkoper ZIL terugkopen voor jou?

• Malawolar
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 14:12
De manager van Martin Garrix is een nauw contact van de founders. Goed teken, als die eens zou beginnen en het is een succes, dan kan het hard gaan. Maar het op kleinere schaal eerst goed voor elkaar hebben is beter. Als blijkt dat iets niet werkt als je zulke grote namen aan je gebonden hebt ben je veel verder van huis en kun je het hele project in 1 keer in de prullenbak gooien. Geduld en kwaliteit is het belangrijkst, in tegenstelling tot sommige crypto projecten.

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16-02 19:44
PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:52:
[...]

We hebben gisteren de retest van de top gehad en daar direct gefaald, dus wie weet :P
Vandaag nog een testje doen en er doorheen schieten! :p
mprkooij schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:10:
[...]

Vandaag nog een testje doen en er doorheen schieten! :p
Zou kunnen, we gaan het zien :)

• dabla
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15:19
Beetje vreemd nu, op Kraken in EUR staat BTC hoger dan gisteren, terwijl we in USD op Bitmex en Coinbase toch lager staan??? Er is in ieder geval iets op til, OI blijft maar stijgen op Bitmex.

Ok, blijkbaar is de EUR gedaald t.o.v. de Dollar, een beetje verder kijken kan soms nuttig zijn 8)7

dabla wijzigde deze reactie 11-02-2019 18:43 (42%)
Reden: Reden gevonden

• staafmixer
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-02 22:18
Kennen jullie het boek de euroevangelie? Er komt een film!

Over hoe Europa in elkaar steekt en welke kant het dreigt op te gaan.

Check even: YouTube: Het Euro Evangelie (munt, markt en migratie); Arno Wellens en Sven H...

Of de kortere versie: YouTube: Het Euro Evangelie, de film; 'Frequently Asked Questions' met Arno W...

Heel interessant!

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 16-02 22:36
staafmixer schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:28:
Kennen jullie het boek de euroevangelie? Er komt een film!

Over hoe Europa in elkaar steekt en welke kant het dreigt op te gaan.

Check even: YouTube: Het Euro Evangelie (munt, markt en migratie); Arno Wellens en Sven H...

Of de kortere versie: YouTube: Het Euro Evangelie, de film; 'Frequently Asked Questions' met Arno W...

Heel interessant!
Niks nieuws onder de zon, Rutte liegt keihard en we worden bedonderd.
dabla schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:27:
Ok, blijkbaar is de EUR gedaald t.o.v. de Dolla
Best flink ook. Kwam deze tegen: https://www.tradingview.c...3oYau9-EURUSD-Buy-set-up/

Toch wel aardige rode candles voor iets dat redelijk stabiel zou moeten zijn.

• dabla
PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:25:
[...]

Best flink ook. Kwam deze tegen: https://www.tradingview.c...3oYau9-EURUSD-Buy-set-up/

Toch wel aardige rode candles voor iets dat redelijk stabiel zou moeten zijn.
Inderdaad! Dat fenomeen was mij al eerder opgevallen, maar gewoon niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Nu ik jouw link zie snap ik link met prijs schommelingen BTC/EUR t.o.v. de Dollar. Als je de BTC/USD met de BTC/EUR charts vergelijkt zie je mooi dat de Euro versie “stijgt” dit terwijl de USD chart gelijk is gebleven.

dabla wijzigde deze reactie 11-02-2019 20:52 (12%)

• staafmixer
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-02 22:18
RaptorXS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:02:
[...]

Niks nieuws onder de zon, Rutte liegt keihard en we worden bedonderd.
Jep, maar wanneer wordt iedereen nou eens wakker?! Veel mensen trappen er toch steeds weer in en stemmen er gewoon op. Ik begrijp het niet |:(

staafmixer wijzigde deze reactie 11-02-2019 20:51 (3%)

staafmixer schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:49:
[...]

Jep, maar wanneer wordt iedereen nou eens wakker?! Veel mensen trappen er toch steeds weer in en stemmen er gewoon op. Ik begrijp het niet |:(
Een groot deel van Nederland heeft een boven modaal inkomen en die stemmen massaal op de VVD. Dat gaat gewoon niet zomaar veranderen.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:59:
[...]

Een groot deel van Nederland heeft een boven modaal inkomen en die stemmen massaal op de VVD. Dat gaat gewoon niet zomaar veranderen.
Het plan om crypto slechts 1,2% te belasten kwam dan ook van PVDA, D66 en CDA. ;)
Turbo-Puppy schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:08:
[...]

Het plan om crypto slechts 1,2% te belasten kwam dan ook van PVDA, D66 en CDA. ;)
Zolang crypto nog klein is schiet het ook niet echt op er veel aandacht aan te besteden. Ben bang dat mocht het veel groter worden dat het belasten als vermogen wel eens anders kan worden.

• RaptorXS
PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:11:
[...]

Zolang crypto nog klein is schiet het ook niet echt op er veel aandacht aan te besteden. Ben bang dat mocht het veel groter worden dat het belasten als vermogen wel eens anders kan worden.
Nee hoor, als je professioneel handelt valt het in box 1 en betaal je er inkomensbelasting over en anders niet.
Dus box 3.
:)
RaptorXS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:14:
[...]

Nee hoor, als je professioneel handelt valt het in box 1 en betaal je er inkomensbelasting over en anders niet.
Dus box 3.
Mee eens, maar zo enorm veel mensen doen dat niet. Ook mensen die er veel aan verdienen zullen zichzelf niet zomaar professioneel noemen.

• RaptorXS
PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:16:
[...]

Mee eens, maar zo enorm veel mensen doen dat niet. Ook mensen die er veel aan verdienen zullen zichzelf niet zomaar professioneel noemen.
Als je er een baan bij hebt heb je dat probleem niet en ken weinig daghandelaren die hier hun inkomen mee verdienen als zijnde de enigste inkomensbron.
RaptorXS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:26:
[...]

Als je er een baan bij hebt heb je dat probleem niet en ken weinig daghandelaren die hier hun inkomen mee verdienen als zijnde de enigste inkomensbron.
Precies. Het moet inderdaad je primaire inkomensbron zijn en zullen er vast niet veel zijn.

• twain4me
  • Nu online
Het gaat om de arbeid die je leverd voor vermogens beheer.
de verhouding tussen "inkomsten" bronnen maakt niet uit.

• Redsandro
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
twain4me schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:46:
[...]

vertellen dat je door bitcoin geen bank meer nodig hebt is gewoon BS. dan krijg je gewoon weer het bitcoin ergens neerzetten voor rente, waarna ze 90% uit mogen lenen voor een hypotheek van een ander. hoe noemen we dat ookalweer? oja een bank
Beetje kort door de bocht. Ik zal nu ook even wat kort door de bocht zijn voor dramatisch effect: Dit is iets wat met die "bitcoinbank" niet zal gebeuren:

In de Eurozone is zijn er ongeveer 10.000 miljard euro's die binnen 2 jaar te liquideren zijn. Europa heeft daar de afgelopen jaren 'even' 2.575 miljard euro bijgemaakt. Daardoor is het spaargeld van iedereen langzaamaan 25% minder waard geworden.

Installeer je favoriete freeware zo vanuit de browser. 1000+ packages. ⛟

Interessant verhaal over manipulatie / pumps en dumps.

https://medium.com/@Potat...of-deception-16e1d93e2f3f

• A87
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
De ark double bull flag. Raar patroon

A87 wijzigde deze reactie 11-02-2019 22:44 (23%)

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

XLM/BTC HODLER

Ark gaat terug naar zijn grot.

• A87
  • Niet online
denk van niet na zon enorme head shoulders van 1 jaar. Duurt al te lang dit sideways gedoe
Waarom zou iemand gaan pumpen om iedereen winst te geven dus niet...
Zitten nu traders met veel geld in ark. Anders was die dump allang terug naar 30 cent ofso

A87 wijzigde deze reactie 11-02-2019 23:00 (31%)

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:08
Interessante podcast met Jack Dorsey (Twitter) en Elizabeth Stark (Lightning Labs)

https://stephanlivera.com/episode/52

Lightning in Cash App en in Twitter, langzaam komt de adoptie er. Exciting stuffs!

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 18:45
We worden vies genaaid met de euro's.

China gaat niet met een vinger maar met beide handen in de pap roeren binnen nu en 50 jaar, Rusland vind helemaal mooi en Amerika gaat z'n dominante positie verliezen met de dollar. Best interessante tijden.

Ik vraag me af hoe het gaat lopen en of Amerika dit gaat laten gebeuren zonder slag of stoot.

Europa is gewoon echt fucked. Die gaan bloeden als geen ander op het wereldtoneel, en niemand gaat ons redden van die ondergang.

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• Bartvandelaar
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19:37
Europa wordt bagholder wil je zeggen Jaap?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Jaapio
Bartvandelaar schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:16:
Europa wordt bagholder wil je zeggen Jaap?
Europa wordt bitconnect -O-

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 19:00
Jaapio schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:03:
We worden vies genaaid met de euro's.
Of we echt genaaid worden weet ik niet, ik denk dat de ouderwetse gulden het zeker niet beter had gedaan.
Ik denk dat we best mogen concluderen dat de euro en "Project Europa" minder opgeleverd hebben als verwacht, maar we hebben geen keus. Een grotere vuist kunnen wij gewoon niet maken op mondiaal gebied.

Als we dat wel willen, zullen we meer met China, Rusland of Amerika moeten samenwerken. Maar dat is volgens mij nou ook niet echt wat we willen...

• Bartvandelaar
Maar alle gekheid op een stokkie. Bijzonder interessante gesprek stof wat er komende jaren gaat gebeuren op het wereld toneel. Alleen heeft dat vaak ook ten gevolg dat er overmatig bloed wordt vergoten, en daar wordt ik verdrietig van.

• twain4me
  • Nu online
Redsandro schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:13:
[...]

Beetje kort door de bocht. Ik zal nu ook even wat kort door de bocht zijn voor dramatisch effect: Dit is iets wat met die "bitcoinbank" niet zal gebeuren:

In de Eurozone is zijn er ongeveer 10.000 miljard euro's die binnen 2 jaar te liquideren zijn. Europa heeft daar de afgelopen jaren 'even' 2.575 miljard euro bijgemaakt. Daardoor is het spaargeld van iedereen langzaamaan 25% minder waard geworden.
Ik bestrijd enkel en alleen maar de bewering dat bitcoin de bank vervangt. (rond 4:20 in het filmpje) er een bitcoinbank bij moeten halen bevestigd mijn stelling alleen maar.
In het filmpje vergelijkt hij ook het hebben van een Credit card/charge backs (betwisten van de transactie) met het hebben van een bitcoinwallet..
Het feit dat de credit card credit heeft en de bitcoin wallet alleen maar debet hebben we het maar niet over. 7(8)7
Dus die ondernemer in het land waar hij het over heeft kan kiezen tussen iets verkopen en mogelijk een terechte of onterechte chargeback krijgen of niets verkopen, want geen saldo. :+
Ik heb overegens veder nog nooit het ontbreken van charge backs als een argument gehoord voor of tegen bitcoin. En omdat je juist wil dat men ermee betaald zou je eigenlijk moeten willen dat er wel een chargeback mogelijk is ivm vertrouwen etc. zonder vertrouwen geen gebruikers en zonder gebruikers is het ontbreken van chargeback ook geen punt meer.

De zin en onzin van opkopen van staatsschuld met niet bestaand geld staat hier volledig los van en is een ander punt.
De 25% waarde drop waar jij het over hebt heeft ook voordelen gehad en is natuurlijk een stuk minder gedevalueerd dan de veder maatschappelijk nutteloze BTC drop van 20k naar 3,2k.
wat overgens altijd ook een leuk ding is, bij drukken kunnen "we" niet, maar gewoon een copie maken (BCH) wel. Hoeveel invloed denk je dat shitcoin v1 en shitcoin v2 hebben gehad op de koers van BTC en dus mensen hun "spaargeld" hebben gedevalueerd door op deze manier de spoeling te verdunnen, wie het weet mag het zeggen.

Dat neemt overegens niet weg dat ik een groot crypto fan ben. Maar door te blijven roepen dat bitcoin banken overbodig maakt zonder in te gaan op leningen en schulden, (Het bestaansrecht van de bank) maakt het verhaal verre van geloofwaardig.

• Jaapio
Swaha schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:25:
[...]

Of we echt genaaid worden weet ik niet, ik denk dat de ouderwetse gulden het zeker niet beter had gedaan.
Ik denk dat we best mogen concluderen dat de euro en "Project Europa" minder opgeleverd hebben als verwacht, maar we hebben geen keus. Een grotere vuist kunnen wij gewoon niet maken op mondiaal gebied.

Als we dat wel willen, zullen we meer met China, Rusland of Amerika moeten samenwerken. Maar dat is volgens mij nou ook niet echt wat we willen...
Daar geef ik je 100% gelijk in. We hebben simpelweg geen keus. Ben ook niet anti-eu ofzo, maar de financiële macht is aan het schuiven en het lijkt erop dat wij dit keer als westers continent flink gaan inleveren. Het is op zijn minst interessant te noemen.

Wat we er van gaan merken in het dagelijks leven is maar afwachten.

• twain4me
  • Nu online
Bartvandelaar schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:25:
Maar alle gekheid op een stokkie. Bijzonder interessante gesprek stof wat er komende jaren gaat gebeuren op het wereld toneel. Alleen heeft dat vaak ook ten gevolg dat er overmatig bloed wordt vergoten, en daar wordt ik verdrietig van.
In het kadder van elk nadeel heb zijn voordeel.
Minder mensen is wel goed voor de Co2 uitstoot, dat dan weer wel.

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19:09
En uiteindelijk zijn er genoeg mensen die de manipulatie begrijpen die daar dan weer een slaatje uit slaan zodat de manipulators minder verdienen. Gemanipuleerde marken zijn veel voorspelbaarder, en daar halen andere mensen dan weer voordeel uit.

Het is een probleem dat zichzelf oplost. De markt is niet gereguleerd en het wilde westen maar wel enigszins vrij.

Het enige risico is dat het mogelijk is voor een groot deel coins om van de ene of de andere dag naar 0 te gaan. Zowel de manipulators als de mensen die door de manipulatie te begrijpen een graantje meepikken kunnen daardoor zwaar verliezen.

Slimme ideetjes om veel controle over de markt te hebben zonder te veel risico, zoals Tether, ze worden door de rest van de markt getolereerd omdat iedereen er voordeel uit haalt. Maar het komt altijd met een prijs, en ooit zal die prijs door iedereen betaald worden. Behalve weer een hele kleine groep die nog slimmer is en er een gigantisch voordeel uit haalt. Maar daarna stopt het spelletjes wel eventjes, en dan uiteindelijk begint het weer.

Ik schrijf voor CoinSpice.io

• A87
  • Niet online
Kain_niaK schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:48:
[...]

en dan uiteindelijk begint het weer.
Zelfs de noobs weten dat er steeds een bart komt. uitiendelijk maken die whales zichzelf te obvious

A87 wijzigde deze reactie 11-02-2019 23:50 (10%)

• JorzoR
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-02 13:11
PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:59:
[...]

Een groot deel van Nederland heeft gewoonweg geen idee waar de politiek mee bezig is. Zien de mooie beloftes voor de verkiezingen en stemmen dan op hun gevoel.

Ik neem het mensen ook niet altijd kwalijk, er zijn heel wat dwaalsporen in de politiek dat je het op een gegeven moment gewoon niet meer weet. Die Arno wat hier in het topic is gedropt legt het allemaal wel mooi uit, zouden meer van hem moeten zijn voor de bewustwording!

JorzoR wijzigde deze reactie 12-02-2019 00:03 (34%)

• Kain_niaK
Die barts is iets nieuw dat je niet in de markt zag van 2011 tot aan de ATH in De 2017.

Ook het ouwde Tether patroon is veranderd. Er is voor 500 miljoen aan Tether uit circulatie genomen, Tether kan nu gemargin trade worden op Bitfinex wat erg raar is want als je er op gokt dat Tether minder dan 1 dollar waard is dan verlies je ook als je wint. Het ouwde Tether patroon was dat er 50 a 300 miljoen aan Tether word geprint en binnen 1 - 2 weken ging de hele markt 20% omhoog.

Dat ouwde patroon is nu weg.

Er zal dus ook wel een keer een grote valse Bart komen. Waar de markt op korte tijd plus 50% doet, want dan natuurlijk er voor zal zorgen dat vele traders geliquideerd worden.

Waar je nog altijd het meeste geld aan kunt verdienen is het vinden van een exchange met een faulty trading bot er op en een hele kleine spread tussen ask en bid.

Kain_niaK wijzigde deze reactie 11-02-2019 23:59 (24%)

JorzoR schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:55:
[...]
Een groot deel van Nederland heeft gewoonweg geen idee waar de politiek mee bezig is. Zien de mooie beloftes voor de verkiezingen en stemmen dan op hun gevoel.
Hetzelfde kan je zeggen voor de andere nieuwe partijen zoals Denk, 50Plus, FvD en de PVV. Die hebben mooie praatjes zonder dat ze ooit iets hebben hoeven doen. Ze kunnen alles roepen en hoeven niets waar te maken.

Verder is politiek ook gewoon de middenweg vinden. Zet je de VVD en SP bijvoorbeeld samen in een meerderheid dan kom je sowieso in het midden uit. Geen van beide partijen zullen volledig waar kunnen maken wat ze willen want zo werkt het gewoon niet.

• twain4me
  • Nu online
PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:59:
[...]

Hetzelfde kan je zeggen voor de andere nieuwe partijen zoals Denk, 50Plus, FvD en de PVV. Die hebben mooie praatjes zonder dat ze ooit iets hebben hoeven doen. Ze kunnen alles roepen en hoeven niets waar te maken.

Verder is politiek ook gewoon de middenweg vinden. Zet je de VVD en SP bijvoorbeeld samen in een meerderheid dan kom je sowieso in het midden uit. Geen van beide partijen zullen volledig waar kunnen maken waar ze willen want zo werkt het gewoon niet.
Dat is het kenmerk van de nederlandse politiek,
Je stem wordt afgezwakt door coalitie vorming, dit heeft als nadeel dat er eigenlijk nooit echt winnaar is.
zelfs de kiezers van de winnaars van de verkiezingen kunnen verliezers zijn.

Ik ben altijd een beetje politiek dakloos, ter illustratie vul ik een kieswijzer in kom ik zelde boven de 65%
nu lees ik altijd het verkiezingsprogramma, en kwam op een partij uit, die partij kwam nog in de regering ook. Een beetje jammer alleen dat de 35% van het verkiezings programma is doorgevoerd waar ik het oneens mee was..... |:(

Maargoed het voordeel van polderen is dan wel weer dat je nooit de slechtse optie te pakken hebt, het nadeel is dat je ook nooit de beste hebt. :+

partij politiek en coalities zijn eigenlijk onwenselijk, hellaas is er niet echt een vallide alternatief.

• JorzoR
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-02 13:11
PilatuS schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:59:
[...]

Ze kunnen alles roepen en hoeven niets waar te maken.
Wat een onzin, natuurlijk moeten ze wat ze zeggen ook waar gaan maken. Anders kunnen mensen na verloop van tijd ook die leugens niet meer horen. Hoe moet zo'n nieuwe partij anders z'n standpunten kenbaar maken en groeien? De gevestigde orde is ook zo begonnen.

Een frisse nieuwe wind door de politiek met andere invalshoeken is imo alleen maar goed.

Maargoed, dit gaat totaal niet meer over Crypto. Ik hou op :9

JorzoR wijzigde deze reactie 12-02-2019 00:17 (8%)

• A87
  • Niet online
JorzoR schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:55:
[...]

topic is gedropt legt het allemaal wel mooi uit, zouden meer van hem moeten zijn voor de bewustwording!
Rutte liegt ook regelmatig, eerst in 2008 dat er minder verkeerscontroles/boetes komen. uitiendelijk gaan ze helemaal los.
En die begrotingen die extremer worden en gekker.. Zelfs mensen willen korten op uitkeringen. Helemaal de weg kwijt die kerel

A87 wijzigde deze reactie 12-02-2019 00:16 (18%)

• twain4me
  • Nu online
JorzoR schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:16:
[...]

Wat een onzin, natuurlijk moeten ze wat ze zeggen ook waar gaan maken. Anders kunnen mensen na verloop van tijd ook die leugens niet meer horen. Hoe moet zo'n nieuwe partij anders z'n standpunten kenbaar maken en groeien? De gevestigde orde is ook zo begonnen.

Een frisse nieuwe wind door de politiek met andere invalshoeken is imo alleen maar goed.

Maargoed, dit gaat totaal niet meer over Crypto. Ik hou op :9
natuurlijk kunnen ze wel alles roepen, en over het niet nakomen wordt je afgerekend bij de verkiezingen (mits de andere partijen dit bloot leggen)
Bij partijen met een groep kiezers die anders niet naar de stembus komt (bv wilders en fortuin) is het extreem belangrijk om te doen wat je zegt, anders komen ze niet meer terug. waarom denk je dat wilders altijd langs ze zijlijn is gaan staan ;)

even voor de ontopic credits:

MOON LAMBO wallstreet bonus. ;)
twain4me schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:15:
[...]

Dat is het kenmerk van de nederlandse politiek,
Je stem wordt afgezwakt door coalitie vorming, dit heeft als nadeel dat er eigenlijk nooit echt winnaar is.
zelfs de kiezers van de winnaars van de verkiezingen kunnen verliezers zijn.

Ik ben altijd een beetje politiek dakloos, ter illustratie vul ik een kieswijzer in kom ik zelde boven de 65%
nu lees ik altijd het verkiezingsprogramma, en kwam op een partij uit, die partij kwam nog in de regering ook. Een beetje jammer alleen dat de 35% van het verkiezings programma is doorgevoerd waar ik het oneens mee was..... |:(

Maargoed het voordeel van polderen is dan wel weer dat je nooit de slechtse optie te pakken hebt, het nadeel is dat je ook nooit de beste hebt. :+

partij politiek en coalities zijn eigenlijk onwenselijk, hellaas is er niet echt een vallide alternatief.
Het resultaat is wel dat er een middenweg wordt gevonden. Volledig VVD is niets en volledig SP is ook niets. Juist door coalities kom je ergens in het midden uit en dat is meestal helemaal niet slecht. Het systeem in de USA is compleet ruk tegenover wat wij hier hebben. Wat wij hier hebben is natuurlijk niet perfect, maar een beter systeem zie ik nergens anders.
JorzoR schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:16:
[...]
Wat een onzin, natuurlijk moeten ze wat ze zeggen ook waar gaan maken.
Geen onzin, want in een coaltie is het onmogelijk alles waar te maken.

Wat heeft de PVV waar gemaakt ? Een partij als de PVV wil helemaal niet regeren, maar gewoon lekker op de zijlijn staan en lekker lopen schreeuwen. Een partij als 50Plus roept hard dat de AOW leeftijd omlaag gaat, maar dat is niet te betalen. Zeker in een coaltie is het onmogelijk om alles waar te maken, dan kan je dat als liegen zien maar dat is gewoon BS. Krijgt een partij 60% van de stemmen, dan kunnen ze waarmaken wat ze zeggen, anders is het onmogelijk en moet je wel een middenweg vinden.

Mijn punt is dat als partij die niet regeert het heel makkelijk is om maar van alles te roepen want je hoeft het niet waar te maken en dat weten ze dondersgoed. Nee, wat we nu hebben is niet perfect, maar voor kleine nieuwe partijen is het heel makkelijk om alles maar ruk te noemen zonder dat ze zelf daadwerkelijk iets moeten doen.

• twain4me
  • Nu online
PilatuS schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:27:
[...]

Het resultaat is wel dat er een middenweg wordt gevonden. Volledig VVD is niets en volledig SP is ook niets. Juist door coalities kom je ergens in het midden uit en dat is meestal helemaal niet slecht. Het systeem in de USA is compleet ruk tegenover wat wij hier hebben. Wat wij hier hebben is natuurlijk niet perfect, maar een beter systeem zie ik nergens anders.
psies wat ik bedoelde en daar mag je heel erg blij mee zijn.

“Many forms of Government have been tried and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time.”

aldus de man met de sigaar :+
twain4me schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:37:
[...]
psies wat ik bedoelde en daar mag je heel erg blij mee zijn.
Als ik zie wat ze in de USA aan het doen zijn :N

4 jaar de ene kant die alles ongedaan maakt van de andere kant. Dan weer 4 jaar de andere kant die alles ongedaan maakt van de ene kant. Verder elkaar op alle punten dwars zitten en meer op de man spelen dan op beleid. Wat een enorme zooi is het daar zeg. Obama doet 8 jaar dit en Trump maakt alles weer ongedaan. Komt er weer een democraat gaat het weer 180 graden de andere kant op terwijl beide kanten elkaar zo dwars mogelijk zitten. En mensen hier in NL maar zeiken omdat er via een coalitie niet alles waar gemaakt kan worden en er juist een mooie middenweg wordt gevonden. Mee eens dat ook hier genoeg aan de hand is wat nogal slecht is, maar man laten we blij zijn met hoe het hier is zeg, kom op.

• twain4me
  • Nu online
PilatuS schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:41:
[...]

Als ik zie wat ze in de USA aan het doen zijn :N

4 jaar de ene kant die alles ongedaan maakt van de andere kant. Dan weer 4 jaar de andere kant die alles ongedaan maakt van de ene kant. Verder elkaar op alle punten dwars zitten en meer op de man spelen dan op beleid. Wat een enorme zooi is het daar zeg. Obama doet 8 jaar dit en Trump maakt alles weer ongedaan. Komt er weer een democraat gaat het weer 180 graden de andere kant op terwijl beide kanten elkaar zo dwars mogelijk zitten. En mensen hier in NL maar zeiken omdat er via een coalitie niet alles waar gemaakt kan worden en er juist een mooie middenweg wordt gevonden. Mee eens dat ook hier genoeg aan de hand is wat nogal slecht is, maar man laten we blij zijn met hoe het hier is zeg, kom op.
Uhu.. I will shut you down!!! en gewoon je eigen ambtenaren en kiezers werkeloos thuis neerzetten. terwijl je zelf staat te stampvoeten als een kleuter om een muur. dat heeft echt helemaal niets met bestuur te maken.
Om maar weer terug te gaan naar crypto :P

BTC lijkt toch een Bart te gaan maken als ik het zo zie. Na de run van 3.1k naar 4.2k heeft sindsdien iedere move zoals deze een Bart gegeven. Toen we vanuit de 3.1k omhoog gingen was het heel even sideways of een drop en gelijk weer door omhoog. Nu blijven we hangen met laag volume en de enige poging omhoog werd keihard omlaag geslagen. Natuurlijk kunnen we wel verder omhoog, maar iedere keer dat we na een run omhoog lang sideways gingen is het een Bart geworden. Als het nu geen Bart wordt zou dat de eerste keer zijn.

• twain4me
  • Nu online
PilatuS schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:56:
Om maar weer terug te gaan naar crypto :P

BTC lijkt toch een Bart te gaan maken als ik het zo zie. Na de run van 3.1k naar 4.2k heeft sindsdien iedere move zoals deze een Bart gegeven. Toen we vanuit de 3.1k omhoog gingen was het heel even sideways of een drop en gelijk weer door omhoog. Nu blijven we hangen met laag volume en de enige poging omhoog werd keihard omlaag geslagen. Natuurlijk kunnen we wel verder omhoog, maar iedere keer dat we na een run omhoog lang sideways gingen is het een Bart geworden. Als het nu geen Bart wordt zou dat de eerste keer zijn.
moet het zich maar niet dood gedragen, eigen schuld

nu hebben we beweging met volume en zelfs die is traag en saai :O
BTC lijkt support te vinden op basis van 2 weken terug. Eens kijken of ie die kan houden.

Edit: REP lijkt leuke dingen te gaan doen, heb een long open staan.

PilatuS wijzigde deze reactie 12-02-2019 01:49 (28%)

Er valt inderaad niet veel te beleven. Saai & volumeloos. Sinds die pump een paar dagen geleden zit ik lekker aan de zijlijn. Persoonlijk wacht ik op een retest van de 3.1k om te zien hoe sterk die is. Heb namelijk sterke "$6000 all over again" gevoelens.

• dabla
Tominatie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 02:23:
Er valt inderaad niet veel te beleven. Saai & volumeloos. Sinds die pump een paar dagen geleden zit ik lekker aan de zijlijn. Persoonlijk wacht ik op een retest van de 3.1k om te zien hoe sterk die is. Heb namelijk sterke "$6000 all over again" gevoelens.
Het lijkt er inderdaad op dat dit scenario zal gebeuren, echter lijkt het mij nu te doorzichtig. Vele TA-ers denken dan ook dat dit de next move is. Ik denk eerder eerst nog een pump, m.a.w. nu een bear trap, daarna bull trap en dus terug na 3.1k. Uiteindelijk zal de markt ons wel de weg tonen. Kan natuurlijk ook met opzet zo doorzichtig gemaakt zijn en het uiteindelijk toch een Bart wordt...

dabla wijzigde deze reactie 12-02-2019 08:07 (6%)

• Kain_niaK
Er komt vast nog een super grote pump voor we onder de 3000 gaan en blijven.

• oNo
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:52
Hoe slim zijn bots eigenlijk? Een beetje sideways en zien welke stop losses er zijn (immers, andere bots schuiven mee) Vervolgens even een kleine dump gevolgd door een wat hogere pump (dan de dump). De geraakte stop losses krijgen FOMO, kopen weer in, en vervolgens even sideways en een hele dikke dump.

Dus alle weekdieren (bot-loze crypto handelaren ;-) ) zijn de Sjaak...

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17:40
Dumpje op BTC-USDT ?

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11:45
alki schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:51:
[...]

Als dat je enige betaalmiddel nog is is dat heel veel waard
Vraagje uit pure interesse;

Begin december had jij het over een arbitrage bot met een winstpercentage van 22% op een website, hoe is dat gegaan?

PSN: ChrissInkyCross

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 11:10
ScreamGT schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:02:
[...]

Begin december had jij het over een arbitrage bot met een winstpercentage van 22% op een website, hoe is dat gegaan?
22% ? zal toch wel niet :o

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-02 09:22
ScreamGT schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:02:
[...]

Ik heb idd mijn investment verdubbeld in 3 maanden, maar niet zonder slag of stoot haha. Profit ligt nu ong op 19,5% per maand.
Het project heeft behoorlijk onder vuur gelegen in december door slechte keuzes van de oprichters. Dat is op dit moment flink aan t veranderen. En ik denk dat er ook ethereum profit payout gaat komen, op dit moment is dit niet t geval payout in hun eigen coin die je dan moet sellen voor eth op hun eigen exchange of de externe.

alki wijzigde deze reactie 12-02-2019 12:42 (36%)

• twain4me
  • Nu online
alki schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:36:
[...]

Ik heb idd mijn investment verdubbeld in 3 maanden, maar niet zonder slag of stoot haha. Profit ligt nu ong op 19,5% per maand.
Het project heeft behoorlijk onder vuur gelegen in december door slechte keuzes van de oprichters. Dat is op dit moment flink aan t veranderen. En ik denk dat er ook ethereum profit payout gaat komen, op dit moment is dit niet t geval payout in hun eigen coin die je dan moet sellen voor eth op hun eigen exchange of de externe.
Kan je zien wat er gebeurd , of is het gewoon stiekem een piramidespel?

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-02 09:22
twain4me schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:58:
[...]

Kan je zien wat er gebeurd , of is het gewoon stiekem een piramidespel?
Dat is natuurlijk de grote vraag hoe werkt de arbitraging bot, die de profits maakt elke dag. Ze hebben transactions laten zien maar niet de bot zelf, dus dat blijft nog altijd vaag. Hun systeem werkt iig niet zoals bitconnect. Ik heb mn inleg eruit en laat de profit gewoon in de bot staan en laat die dagelijks mn profit uitbetalen.

• Crypts
  • Laatst online: 15-02 12:19
Ik vind het wel erg vaag klinken allemaal, enerzijds snap ik dat ze het trucje niet laten zien, anderzijds wekt het weinig vertrouwen. Ook het feit dat ze in een eigen muntje uitkeren doet nogal dubieus aan... Als ze er zelf steeds bij kunnen maken is het niet de vraag of maar wanneer de boel klapt. Misschien is er wel helemaal geen bot (op dit moment)? :)

• Kain_niaK
Sowieso worden alleen tradings bots verkocht die geen winst maken. Verkoop je een trading bot die wel winst maakt dan maakt de jouwe nu minder winst omdat er twee zijn.

• Worstkaas
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 13:29
Heeft iemand Binance Jersey FIAT deposit al aan de praat?
Kreeg net een mail dat ik verified ben, maar deposit in EUR gaat niet......

• tias86
  • Laatst online: 00:52
Worstkaas schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:17:
Heeft iemand Binance Jersey FIAT deposit al aan de praat?
Kreeg net een mail dat ik verified ben, maar deposit in EUR gaat niet......
20 euro deposit en 20 euro withdrawal fee waarom zou je dat doen?

Bij Blockport is dat gratis en met ref krijg je nog 10 euro tokens erbij ook.

• Worstkaas
tias86 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:26:
[...]

20 euro deposit en 20 euro withdrawal fee waarom zou je dat doen?

Bij Blockport is dat gratis en met ref krijg je nog 10 euro tokens erbij ook.
Als ik ooit nog een crypto miljonair wordt wil ik via zoveel mogelijk exchanges FIAT withdrawen :)
Just in case....

• tias86
  • Laatst online: 00:52
Worstkaas schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Als ik ooit nog een crypto miljonair wordt wil ik via zoveel mogelijk exchanges FIAT halen :)
Just in case....
Ah op die fiets, alvast voorbereidingen aan het treffen.. 8)

• twain4me
  • Nu online
Kain_niaK schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:14:
Sowieso worden alleen tradings bots verkocht die geen winst maken. Verkoop je een trading bot die wel winst maakt dan maakt de jouwe nu minder winst omdat er twee zijn.
Wanneer ik een bot zou kopen zou ik me niet zo zeer zorgen maken om of hij winst maakt, maar eerder voor wie hij allemaal winst maakt :+

• Bartvandelaar
Worstkaas schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Als ik ooit nog een crypto miljonair wordt wil ik via zoveel mogelijk exchanges FIAT withdrawen :)
Just in case....
In de Worstkaas scenario dus...

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

twain4me schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:17:
[...]

Wanneer ik een bot zou kopen zou ik me niet zo zeer zorgen maken om of hij winst maakt, maar eerder voor wie hij allemaal winst maakt :+
Gewoon niet aan beginnen. Heb er ook 1 gehad (PT)..met 20 LTC begonnen en na weken stoeien met instellingen, 20 keer ingrijpen uiteindelijk blijven zitten met stapels waardelose klote coins. Toen bijv. Storm kwam op Binance vorig jaar raakte die tijdens de mega pump even de helft kwijt in 3 dagen tijd.

Daarbij, ik ben niet goed in traden denk ik... een ferme hodl heeft me continu meer gebracht dan traden...met de kanttekening dat ik soms even een week uitstapte voor een deel en het er gewoon op gokte. Daytraden heeft mij nooit 1 cent opgeleverd.

• twain4me
  • Nu online
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:12:
[...]

Gewoon niet aan beginnen. Heb er ook 1 gehad (PT)..met 20 LTC begonnen en na weken stoeien met instellingen, 20 keer ingrijpen uiteindelijk blijven zitten met stapels waardelose klote coins. Toen bijv. Storm kwam op Binance vorig jaar raakte die tijdens de mega pump even de helft kwijt in 3 dagen tijd.

Daarbij, ik ben niet goed in traden denk ik... een ferme hodl heeft me continu meer gebracht dan traden...met de kanttekening dat ik soms even een week uitstapte voor een deel en het er gewoon op gokte. Daytraden heeft mij nooit 1 cent opgeleverd.
UHU :+

Ik heb wel een aantal gelukte trades gedaan, maar mijn sterkste kant ligt toch bij de korte termijn hodl
of langere termijn day trade net hoe je het wil noemen:D
Bij de echte day trade heb ik nog iets teveel last van weakhands...en lukt me eigenlijk alleen maar om de bounce tussen weerstand en resistance afentoe te pakken.

Opzich zou ik best een bot willen hebben die iets exploid zoals het prijs verschil tussen shitcoin-ETH en shitcoin-BTC in USD
Maarja geen idee hoe het moet, geen idee of het werkt. ik heb er wel eens op de wc een schetsje over gemaakt toen ik er achter kwam dat er bij waves regelmatig een verschil was van 1 of 2%
Binance zou er in iedergeval blij van worden want je geeft nagenoeg alles uit aan fee's :+

• RaptorXS
Oei, gaat EOS de LTC voorbij?
Daar lijkt het wel op maar de halving van de LTC komt er nog aan en dan zien we wel verder.

• bie100
RaptorXS schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:42:
Oei, gaat EOS de LTC voorbij?
Daar lijkt het wel op maar de halving van de LTC komt er nog aan en dan zien we wel verder.
wanneer is dat de halving van LTC?
:Z :Z :Z

When moon? When bart?

• RaptorXS
bie100 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:52:
[...]

wanneer is dat de halving van LTC?
Zelf te lui om te zoeken?
https://www.litecoinblockhalf.com/

• dabla
When dump? When rekt? When capitulation? When bottom?
Ik vind het wel een prima dag zo eigenlijk :) BTC doet inderdaad niets, maar munten als ETH, LTC, BNB en BTT zijn prima te scalpen vandaag.

• Timberly2
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:18
Interessant, GET gaat blijkbaar weer 50.000+ kaarten verkopen.
https://www.reddit.com/r/...ickets_will_have_another/

Zit iemand in de Telegram van GET en kan iemand vertellen voor welke artiest dit is?

• dabla
Bitmex is ondertussen, zoals gewoonlijk, weer aant dumpen.

• bie100
lui ja :O maar had het al gevonden ;)

• A87
  • Niet online
ARk is nu Core versie 2.1. intrinsieke waarde weer omhoog.

Is sinds 15 augustus sideways die prijs.. dus moet een keer omhoog gaan rammen.

A87 wijzigde deze reactie 12-02-2019 19:02 (80%)

• twain4me
  • Nu online
bie100 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:59:
[...]

lui ja :O maar had het al gevonden ;)
iets doen is zwaar overrated O-)
PilatuS schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:58:
[...]

Ik vind het wel een prima dag zo eigenlijk :) BTC doet inderdaad niets, maar munten als ETH, LTC, BNB en BTT zijn prima te scalpen vandaag.
Ahja. Maar ik trade ook niet actief, ben er meer voor de grote bewegingen. Heb vanavond weer 'ns tijd om een positie te nemen op Bitmex maar op deze manier is het niet echt de moeite waard.

Hopen op actie dan maar d:)b
A87 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:01:
ARk is nu Core versie 2.1. intrinsieke waarde weer omhoog.

Is sinds 15 augustus sideways die prijs.. dus moet een keer omhoog gaan rammen.
Hoezo gaat de intrinsieke waarde dan omhoog? Creëren ze meer omzet of.. ?

• bie100
twain4me schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:02:
[...]

iets doen is zwaar overrated O-)
doe graag iets maar nog een jaar of 12 dan doe ik niks meer ,maar goed dan heb ik er al 48 jaar op zitten :'(
Ik zie wel dat BTT weer naar de maan is gegaan, is dat niet wat gek aangezien de BTT airdrop recent is geweest? Verwacht je toch juist een dump? 8)7

Zijn de trx & binance whales weer bezig met een plannetje? 8)7

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou waar blijft dat bartje dan? Zo veel videos op YT gaan daar weer over :')

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Tominatie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:10:
Ik zie wel dat BTT weer naar de maan is gegaan, is dat niet wat gek aangezien de BTT airdrop recent is geweest? Verwacht je toch juist een dump? 8)7

Zijn de trx & binance whales weer bezig met een plannetje? 8)7
Zie dit: https://twitter.com/ChartVampire/status/1095223791993511936

Voor meer info zou je naar zijn video's moeten gaan en dan die coin opzoeken in de video.
DAMAGE schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:12:
Nou waar blijft dat bartje dan? Zo veel videos op YT gaan daar weer over :')
We zullen 't vast snel genoeg weten. Maar de tijden van good ol' sideways duren de laatste tijd sowieso lang voordat er weer een beslissingkje genomen wordt. Ik geef een bartje meer kans dan verdere moon maar het maakt mij niet uit zolang er maar actie komt oOo

• twain4me
  • Nu online
bie100 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:08:
[...]

doe graag iets maar nog een jaar of 12 dan doe ik niks meer ,maar goed dan heb ik er al 48 jaar op zitten :'(
qua werk?

• dabla
Tominatie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:18:
[...]

We zullen 't vast snel genoeg weten. Maar de tijden van good ol' sideways duren de laatste tijd sowieso lang voordat er weer een beslissingkje genomen wordt. Ik geef een bartje meer kans dan verdere moon maar het maakt mij niet uit zolang er maar actie komt oOo
Er is zeker iets op til, Open Interest blijft maar stijgen op Bitmex, vraag is alleen is het voor dump of pump?
dabla schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:27:
[...]

Er is zeker iets op til, Open Interest blijft maar stijgen op Bitmex, vraag is alleen is het voor dump of pump?
Yup ben ook benieuwd. Laat die actie maar komen :*)

• bie100

• dabla
Tominatie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:31:
[...]

Yup ben ook benieuwd. Laat die actie maar komen :*)
Zie ik het verkeerd of is er toch al wat meer actie op Bitmex?
dabla schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:33:
[...]

Zie ik het verkeerd of is er toch al wat meer actie op Bitmex?
jaa idd, is kijken of ie door de 3.6k kan komen oOo

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 11:45
Rejection!

O nee toch niet...

Pelox2002 wijzigde deze reactie 12-02-2019 19:45 (59%)

• dabla
Tominatie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:36:
[...]

jaa idd, is kijken of ie door de 3.6k kan komen oOo
Gaat precies moeizaam

• dabla
Rustig is nog niet gedaan ;)
Achja, elke beweging die bitcoin maakt gaat uiterst moeizaam. Ik verwacht vanavond ook helemaal niks eigenlijk. Weer saai
MOON?????

• wehave
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:38
Tominatie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:39:
[...]

Achja, elke beweging die bitcoin maakt gaat uiterst moeizaam. Ik verwacht vanavond ook helemaal niks eigenlijk. Weer saai
toch wel veel volume.

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:06
Ik stem voor MOON... ZiL MOON aub...

Mij hoor je even niet klagen,. De vraag zal zijn hoor je me morgen klagen? Aka blijf ik btt en hot vasthouden of verkoop ik optijd IPV te laat.

• Worstkaas
Timberly2 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:59:
Interessant, GET gaat blijkbaar weer 50.000+ kaarten verkopen.
https://www.reddit.com/r/...ickets_will_have_another/

Zit iemand in de Telegram van GET en kan iemand vertellen voor welke artiest dit is?
Extra voorstellingen Jochem Meyer
Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True