Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zullen we dan eens met zijn allen hier wat poker spelen op https://blockchain.poker?Verwijderd schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 21:32:
Laatst nog een potje gepokerd bij de pa van een maat met de vriendengroep van toen...
Dat zijn prachtavondjes. Iedereen half smoor en speltechnisch gezien 90% donk handjes.
Heerlijk. Of het nou gokken is of niet, alcohol, kaarten en vrienden zijn altijd een combinatie voor een boel plezier.
Ze ondersteunen BTC en BCH. En ik speel er elke week wel eventjes op. Regelmatig ligt er meer dan 1000 USD in BCH/BTC op de hogere tafels. BTC en BCH worden gelijkwaardig ondersteunt behalve dat je na een BCH deposit meteen kunt gaan spelen, bij een BTC deposit moet je 1 conf wachten.
Ik hou mijn coins nooit op de website. Stuur ze er na toe wanneer ik wil gaan spelen. Haal ze ervanaf wanneer ik klaar ben.
Dat is nu eenmaal iets wat je niet met fiat kunt doen en wel met Bitcoin!
[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 03-02-2019 00:44 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 99% gewijzigd door D-Ed op 03-02-2019 10:36 ]
Verwijderd
Pokeren met crypto, is dat nu gokken within gokken of niet? Wie wint de pot van 1000 800 1500 4 900 dollar?Kain_niaK schreef op zondag 3 februari 2019 @ 00:43:
[...]
Zullen we dan eens met zijn allen hier wat poker spelen op https://blockchain.poker?
Ze ondersteunen BTC en BCH. En ik speel er elke week wel eventjes op. Regelmatig ligt er meer dan 1000 USD in BCH/BTC op de hogere tafels. BTC en BCH worden gelijkwaardig ondersteunt behalve dat je na een BCH deposit meteen kunt gaan spelen, bij een BTC deposit moet je 1 conf wachten.
[YouTube: I we go to berlin we need BCH for BEEEEEEEER]
Ik hou mijn coins nooit op de website. Stuur ze er na toe wanneer ik wil gaan spelen. Haal ze ervanaf wanneer ik klaar ben.
Wellicht kunnen we eens wat organiseren, lijkt mij wel grappig. Donk ik @PilatuS eruit met een 7-2 offsuit, met een straat op de river
Wel 3 weken vooruit sturen en 8 tientjes fee er op zetten anders mag je niet meedoen op desbetreffende avond... ergo, BTC versturen is om te janken en totaal niet van deze tijd. Ik heb transacties met acceptabele fee van 8 uur tot zelf 2 dagen. BTC als betaalmiddel is daarmee wel het grootste fiasco ooit en zal nooit gaan gebeuren. Zelfs voor LTC is dat niet weggelegd.Kain_niaK schreef op zondag 3 februari 2019 @ 00:43:
[...]
Zullen we dan eens met zijn allen hier wat poker spelen op https://blockchain.poker?
Stuur ze er na toe wanneer ik wil gaan spelen. Haal ze ervanaf wanneer ik klaar ben.
Lightning gaat daar ook niets aan veranderen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Kijk, dat lijkt me nu tof. Laten we dat eens organiseren. Ze zijn ook hard aan het werken aan sit and go functionaliteit. Dus dan kunnen we ook een GoT toernooitje spelen.Verwijderd schreef op zondag 3 februari 2019 @ 00:50:
[...]
Pokeren met crypto, is dat nu gokken within gokken of niet? Wie wint de pot van 1000 800 1500 4 900 dollar?
Wellicht kunnen we eens wat organiseren, lijkt mij wel grappig. Donk ik @PilatuS eruit met een 7-2 offsuit, met een straat op de river
Het is hier toch al een saaie boel. In the winter moeten de beren dan maar wat poker gaan spelen. Hopelijk gaat https://sideshift.ai/ snel live. Dan kan er weer BTC/BCH uitgewisseld worden zoals op shapeshift zonder dat je een account nodig hebt of je passport fotos moet uploaden.
Nou dan kunnen we met BCH of BTC spelen, ik kan mijn BCH dan gewoon naar BTC omzetten als het nodig is. (of ik kan eens een BCH to BTC direct doen met iemand hier via openswap)
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Of hurenDAMAGE schreef op zondag 3 februari 2019 @ 00:39:
Je zou bijna voor de lol een lambo kopen he als het kan. Gewoon voor de meme.
Heb wel bedacht dat mocht het gebeuren dat ik speciale kentekenplaten wil..
ZiL
Btc
Hot..
Dus de naam van het muntje dat de Lamborghini betaald op de plaat....
Gelukkig kost dromen geen muntjes...
edit: en haal maar weer snel die BCH in
[ Voor 42% gewijzigd door RaptorXS op 03-02-2019 01:30 ]
Zodra je kaarten van de dealer ontvangt speel je al een hand. De kaarten die je van de dealer ontvangt zijn puur toeval. Dit is waar het spel begint (er ligt nog geen flop). Dit is wat de grootste invloed heeft op wat de uitkomst van de hand is. Zowel hoe spelers hier strategisch op acteren als wat de daadwerkelijke kans is om te winnen. Maargoed ik hou er al over op.DAMAGE schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 21:40:
Daar ga je de mist in. Met poker wordt de uitkomst dus niet door het toeval bepaalt. Je kunt een hand letterlijk winnen terwijl er op het bord helemaal niets voor jou ligt en je dus in feite helemaal geen hand hebt. Als jij het imago hebt van een tight speler en je abused dit imago en de tafel respecteert je, kun je ‘the nuts’ ‘reppen’. De kaarten doen er dan in feite niet eens toe.
[...]
Primeur: Cryptomunten nu ook wettelijk geld!
Inderdaad: de staat Wyoming, VS, heeft in een wet vastgelegd dat cryptomunten als ‘gewoon’ geld moeten worden beschouwd. Het is de eerste maal dat een wetgever dit niet alleen officieel verklaart, maar ook nog eens tot wet maakt! Het betekent een niet te onderschatten stempel van goedkeuring voor de cryptowereld. Cryptomunten zijn gelijk aan ‘gewoon’ geld. En er is meer: de wetgever zet de banken meteen aan tot actie.
edit, bron: https://biflatie.nl/prime...en-nu-ook-wettelijk-geld/
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 03-02-2019 02:05 ]
Terwijl jij de pot naar je toetrekt laat ik mijn full house wel zien hoorVerwijderd schreef op zondag 3 februari 2019 @ 00:50:
[...]
Donk ik @PilatuS eruit met een 7-2 offsuit, met een straat op de river
Alabama_man schreef op zondag 3 februari 2019 @ 02:01:
[...]
Zodra je kaarten van de dealer ontvangt speel je al een hand. De kaarten die je van de dealer ontvangt zijn puur toeval. Dit is waar het spel begint (er ligt nog geen flop). Dit is wat de grootste invloed heeft op wat de uitkomst van de hand is. Zowel hoe spelers hier strategisch op acteren als wat de daadwerkelijke kans is om te winnen. Maargoed ik hou er al over op.
[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 03-02-2019 04:26 ]
Waanzinnig gaaf. Vooral dat alle banken ook custodians moeten zijn. Lets go mainstream
Op de 12h/1d charts wordt nu na een paar groene candles een rode candle zichtbaar die tot een afgrond zou kunnen leiden. Het is weer zondag, tijd voor dé drop tussen bijv. 14:00 en 15:30? Ik zit op wat BNB na in ieder geval in fiat. Wel heb ik een Bitcoin buy order klaarstaan vlak boven de 3.550 om een eventuele uitbraak naar boven mee te pakken.
Blockport is aan het uitbreiden, nu ook beschikbaar in o.a. Hong Kong en Taiwan, overige landen volgen spoedig: https://blog.blockport.io/blockports-global-expansion-1/.
Twitter heeft Philakone zijn accountje weer teruggegeven zo te zien:
[Twitter: https://twitter.com/PhilakoneCrypto/status/1091874836131897344]
[ Voor 54% gewijzigd door Taro op 03-02-2019 10:18 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja dat snap ik. Enige wat ik zeg is dat toeval al heeft toegeslagen voordat de flop er ligt. Alle spelers hebben immers (in geval van texas hold em) twee random kaarten van de dealer gekregen en daar heb je nul invloed op. Leuk dat je pre-flop munten probeert te stelen. Totdat er na jou iemand wakker word met een echte hand.DAMAGE schreef op zondag 3 februari 2019 @ 04:23:
Je kunt al zonder een flop te zien munten winnen. Just saying. En ja dat gebeurt. Met toernooi poker bijv. Das wat anders dan cash games. Ik ben meer een tournooi grinder geweest.
[...]
Overigens ligt de behandigheidsfactor bij tournooipoker lager dan bij cashgames omdat telkens omhoog gaande blinds spelers forceren slechtere kaarten te spelen.
Meeeh ik zou ophouden... Gelukkig gebeurt er vrij weinig in crypto land.
[YouTube: Bitcoin Bottom - COLD HARD FACTS (btc crypto market crash price news today 2019)]
Ps. voor de critici: Ja, hij doet dus geen uitspraken over wat er gaat gebeuren, een video die wat dat betreft niets toevoegt. En veel reclame tussendoor, na de 26e minuut kan je sowieso afhaken
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 03-02-2019 13:29 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
www.ccn.com/why-pantera-c...oin-bear-market-different
Ik lul ook zomaar wat
Dan is dat op de huidige marketcap 680.000/2.600.000 = ~26%.
Daarmee stel ik dat je als GET holder een kans maakt van ~26% dat jou GET opgekocht wordt. Afhankelijk van of je natuurlijk eerste bent etc etc, maar soit.
Minimale opkoopwaarde van GET token is 50 eurocent, ofwel ~57 dollarcent.
Daarmee waardeer ik de opkoopactie 2019 alleen al op 0,26% * 0.57 = ~15 cent per GET token in bezit.
Huidige koers is 23 cent. Daarmee worden de opvolgende opkoopjaren gewaardeerd op 'slechts' 8 cent?
Lijkt extreem goedkoop, want in 2020 gaan ze wellicht nóg meer tickets verkopen?
Wat mis ik hier, of wat mist de markt hier?
Koersen van 5$+ gaan we (zeg nooit nooit) waarschijnlijk niet meer zien, maar een dollar lijkt me haalbaar en dan reëel gewaardeerd.
Iemand any thoughts? @tias86 wat is jou mening hierover? Als mede long-term HODLer of GET
[ Voor 18% gewijzigd door Timberly2 op 03-02-2019 17:09 ]
1
2
3
4
| while year < (year + randombetween(1, 5)) do: een muizenstap vooruit twee muizenstappen terug done |
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
https://twitter.com/HsakaTrades/status/1092019857074212865
Haha, ja ergens moet deze markt toch ook wat efficiënter worden
Maar het hanteren van de prijs van €0,50 is onjuist denk ik.
De opkoopwaarde is 600k euro, wat op de huidige marketcap ~25% is, ofwel 25% van 20 cent is 4 cent?
Dan redeneer je vanuit het gedeelte dat opgekocht kan worden. Er zullen minder GET opgekocht gaan worden door de kunstmatig hoge 50 eurocent bied.
Blijft interessant, 2019 gaat sowieso een interessant jaar worden voor GET en BNB.
De twee coins die ik blijf shillen vanwege het buyback perspectief en de daadwerkelijke toepassing van utility functie op grote schaal. Maar dat is wel bekend ondertussen dat ik hier deze twee coins zo af en toe shill
Cryptomarkt is irrationeel. Op de gemiddelde shitcoin word meer gespeculeerd als op een token met utitilty, vraag vanuit de echte wereld, en een bewezen business model.Timberly2 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:57:
Als ik zeg dat GET voor 1mln tickets gaat verkopen, daarmee voor ~600.000 euro (dus ~680.000$) GET moet opkopen.
Dan is dat op de huidige marketcap 680.000/2.600.000 = ~26%.
Daarmee stel ik dat je als GET holder een kans maakt van ~26% dat jou GET opgekocht wordt. Afhankelijk van of je natuurlijk eerste bent etc etc, maar soit.
Minimale opkoopwaarde van GET token is 50 eurocent, ofwel ~57 dollarcent.
Daarmee waardeer ik de opkoopactie 2019 alleen al op 0,26% * 0.57 = ~15 cent per GET token in bezit.
Huidige koers is 23 cent. Daarmee worden de opvolgende opkoopjaren gewaardeerd op 'slechts' 8 cent?
Lijkt extreem goedkoop, want in 2020 gaan ze wellicht nóg meer tickets verkopen?
Wat mis ik hier, of wat mist de markt hier?
Koersen van 5$+ gaan we (zeg nooit nooit) waarschijnlijk niet meer zien, maar een dollar lijkt me haalbaar en dan reëel gewaardeerd.
Iemand any thoughts? @tias86 wat is jou mening hierover? Als mede long-term HODLer of GET
Maar goed voorlopig moet het een en ander zich nog wel bewijzen qua ticketsales. Deze maand is er geen ticket verkocht voor zo ver ik kan zien.
Ik zie de prijs op termijn veel hoger worden, mits er meer ticketing bedrijven zich op het protocol gaan aansluiten en veel volume in tickets er door heen jagen.
En als de verwachte internationale uitbreiding dit jaar komt waar al veel op gehint is komt het wel goed.
Denk dat mensen GUTS en het GET protocol vooralsnog als een leuk nationaal productje zien of als de Jochem Myer coin. Kan ze geen ongelijk geven.
Als ze internationaal gaan kunnen ze dat imago van zich afschudden. Maar zoals gezegd ik heb leuke en veel belovende dingen gelezen over internationale expansie, maar concreet is het nog niet.
Toch speculeer ik liever daar op ipv hopen op dat de greater fool theorie zijn ding doet.
[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 03-02-2019 18:10 ]
Plus dat IDEX gewoon een onhandige en weinig gebruikte exchange is. Dat bevordert de verkoop niet. Zodra dit op een grotere exchange komt en mensen bekend worden met het gebruik kan het wel hard gaan, maar de prioriteit ligt geloof ik niet bij het uitbreiden naar exchanges.tias86 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:37:
[...]
Cryptomarkt is irrationeel. Op de gemiddelde shitcoin word meer gespeculeerd als op een token met utitilty, vraag vanuit de echte wereld, en een bewezen business model.
Maar goed voorlopig moet het een en ander zich nog wel bewijzen qua ticketsales. Deze maand is er geen ticket verkocht voor zo ver ik kan zien.
Ik zie de prijs op termijn veel hoger worden, mits er meer ticketing bedrijven zich op het protocol gaan aansluiten en veel volume in tickets er door heen jagen.
En als de verwachte internationale uitbreiding dit jaar komt waar al veel op gehint is komt het wel goed.
Denk dat mensen GUTS en het GET protocol vooralsnog als een leuk nationaal productje zien of als de Jochem Myer coin. Kan ze geen ongelijk geven.
Als ze internationaal gaan kunnen ze dat imago van zich afschudden. Maar zoals gezegd ik heb leuke en veel belovende dingen gelezen over internationale expansie, maar concreet is het nog niet.
Toch speculeer ik liever daar op ipv hopen op dat de greater fool theorie zijn ding doet.
Vanochtend vroeg na de aankondiging van het nieuws dat ze meer markten gaan bedienen ingestapt met > 2.500 tokens, waardoor je ook korting op je aankopen krijgt. Hopelijk gaan ze dezelfde kant op als BNB...
Misschien ga ik ook wel meedoen met de STO (https://blog.blockport.io/blockport-announces-sto/), toch iets Nederlands he, mooie concurrent voor Coinbase.
Edit: Wow, BTT 33% erbij vandaag... De 2017 taferelen zijn weer terug, dit gaat nergens over.
De drop van vandaag is vooralsnog uitgebleven, rond 21:00 dan? Want om eerlijk te zijn krijg ik hoe langer dit duurt meer vertrouwen dat we toch echt wel de bodem hebben bereikt. Veel traders gaan er van uit, inclusief ikzelf, dat we nog verder zullen dalen. Maar, juist omdat iedereen daar van uitgaat maar het niet gebeurt of vrij lang duurt, zou een teken kunnen zijn dat we langzaam aan de bodem hebben gevonden. Op mijn aankopen van gisteren (100 QTUM, 10 DGD en 5 ZCash/ZEC) heb ik inmiddels ook een positief rendement.
Ik neig ernaar nu ook EOS voor de lange termijn in te slaan, een munt en partij waar ik echt een enorme hekel aan heb, maar, binnen crypto heb ik geen principes. EOS zal tijdens een bullmarket echt wel een sprong gaan maken. Gisteren stonden ze 20 cent lager, had ik toen al moeten doen. Ik wacht toch nog even, als we over een week nog in dit gebied rondcirkelen dan schaf ik EOS en LTC voor de lange termijn aan. Het risico is dat we op de korte termijn nog wel verder dalen, daarom kleine aantallen, maar, de bodem kan je niet perfect timen, dus liever nu langzaam aan inslaan en opbouwen, dan achteraf zeggen dat ik toch weer te laat heb ingekocht
Edit 2: Ok, toch richting de 21:00 wat rode candles, ik wacht nog maar even met inkopen
[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 03-02-2019 21:01 ]
Zal wel weer een of andere manipulatie truc zijnPilatuS schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:47:
Iemand die weet waarom Tether aan het dalen is ? Ergens weer wat FUD ofzo ?
Misschien, maar hoeft niet. Iedere keer dat ie bounced en omhoog gaat is het een laag volume shit poging. Tegen de weerstand aan is het iedere keer weer einde verhaal en dus weer terug naar de support. Had de Bitmex chart een tijdje niet gebruikt, maar wat is die bagger op de 1m. Vaak genoeg meer dan 5 minuten volledig vlak. Er is gewoon niemand die nu denkt van: Laat ik eens 100 BTC kopen.dabla schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:57:
[...]
Zal wel weer een of andere manipulatie truc zijn
Doelde op jouw Ether vraagPilatuS schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:01:
[...]
Misschien, maar hoeft niet. Iedere keer dat ie bounced en omhoog gaat is het een laag volume shit poging. Tegen de weerstand aan is het iedere keer weer einde verhaal en dus weer terug naar de support. Had de Bitmex chart een tijdje niet gebruikt, maar wat is die bagger op de 1m. Vaak genoeg meer dan 5 minuten volledig vlak. Er is gewoon niemand die nu denkt van: Laat ik eens 100 BTC kopen.
Dus is Tether aan het dalen, of is er iets anders aan de hand?
Lol, ik las je reactie, maar niet de reactie van mij
Geen idee wat er mee aan de hand is. Misschien zijn er wat mensen die er inderdaad mee lopen te kloten om zo de koers te beinvloeden ofzo. Toen Tether dik omlaag ging schoot BTC met 1000 dollar omhoog.
Zie hier: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/15mTaro schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:05:
@PilatuS Volgens CMC staat USDT nu precies op 1,00, lijkt me dus prima dat hij van hoger is gedaald naar het doel waarvoor Tether bedoeld is. Maar als ik op Binance richting PAX wil traden vanuit USDT dan mis ik wel +-1%, dus dan moet Tether op 0,99 USD staan, of PAX op 1,01 USD. En volgens CMC staat PAX idd op 1,01 USD.
Dus is Tether aan het dalen, of is er iets anders aan de hand?
Het prijsverschil tussen Bitmex en Binance viel mij op. 3400 tegenover 3440.
Idd, dat was ook het eerste wat in mij opkwam, mogen ze van mij gerust nog keer opnieuw doenPilatuS schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:05:
[...]
Lol, ik las je reactie, maar niet de reactie van mij
Geen idee wat er mee aan de hand is. Misschien zijn er wat mensen die er inderdaad mee lopen te kloten om zo de koers te beinvloeden ofzo. Toen Tether dik omlaag ging schoot BTC met 1000 dollar omhoog.
Ik had mazzel toen toevallig even wakker te zijn. Kon het niet laten om de telefoon te pakken en te kijken. Toen was ie net bezig een paar 100 BTC aan weerstand op te eten. Zag het van 400 BTC ofzo in seconden naar onder de 100 gaan. Toen vol ingestapt en hij schoot met 5% omhoog in minuten. Toen weer gaan slapen en toen ik weer wakker werd stond ie op +17%dabla schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:06:
[...]
Idd, dat was ook het eerste wat in mij opkwam, mogen ze van mij gerust nog keer opnieuw doen

Klopt dat helpt ook niet echt mee. Alhoewel zij wel op Liquid staan.Malawolar schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:01:
[...]
Plus dat IDEX gewoon een onhandige en weinig gebruikte exchange is. Dat bevordert de verkoop niet. Zodra dit op een grotere exchange komt en mensen bekend worden met het gebruik kan het wel hard gaan, maar de prioriteit ligt geloof ik niet bij het uitbreiden naar exchanges.
Uiteindelijk is een exchange ook geen einddoel, sta eigenlijk wel achter de visie van team om het geld aan development te besteden ipv veels te hoge listing fees en maandelijkse washtrading fees waar je u tegen zegt.
Het is niet dat ze aan exchanges geen geld willen uitgeven, maar aan bovengenoemde zaken doen ze niet mee.
Op BitMEX werd de 3.400 USD enorm verdedigd met 10M, maar is toch snel bezweken. Ondertussen staan we op Binance op 3.445 USDT en op Coinbase op 3.405 USD. Komt dan toch de drop er nog aan vandaag... Van mij mogen we nog flink dalen.dabla schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:10:
Lijken toch op scharnier moment te zitten nu bij BTC, ze weten alleen nog niet welk kant kiezen zo te zien...
Toch straf, soms heel heftig, nu weer rustig.Taro schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:14:
[...]
Op BitMEX werd de 3.400 USD enorm verdedigd met 10M, maar is toch snel bezweken. Ondertussen staan we op Binance op 3.445 USDT en op Coinbase op 3.405 USD. Komt dan toch de drop er nog aan vandaag... Van mij mogen we nog flink dalen.
Inderdaad, heel apart.dabla schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:19:
[...]
Toch straf, soms heel heftig, nu weer rustig.
Wat ik ook wel opmerkelijk vind is dat soms (als voorbeeld: 3.500) 2-3x makkelijk een bedrag doorbroken wordt, maar de stijging daarna niet doorzet. Een week later is hetzelfde bedrag nauwelijks te doorbreken en dan gaat dat ineens met een enorm volume en dan wordt er daarna wel een nieuwe high neergezet. Het lijkt soms wel of het met moeite moet gaan om door te zetten.
Die 10M op BitMEX werd snel doorbroken, maar, ondertussen staan we weer op diezelfde 3.400 en is er nauwelijks activiteit meer.
Ach ja, het went allemaal en over een tijdje staan we nergens meer van te kijken
Edit: BTT maakt toch wel een erg mooie comeback!
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 03-02-2019 23:04 ]
Weinig dagtraders meer aanwezig maar ach, ooit komt het weer goed
if you can't stand the heat, get out of the kitchen
If you cannot handle the pressure, you should not remain in a position where you have to deal with it.
Had gelukkig nog klein beetje aangehouden. Rijk verwacht ik hier niet van te worden
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Tsja daytrade niet maar ben zakken aan het vullen, voor mij werkte dat in 2016 en 17 en heb alle vertrouwen dat het weer goed gaat komen. plus het feit dat ik me maar focus op een viertal coins ipv tig kleintjes die af en toe pumpen.RaptorXS schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:08:
Snif, iedereen weer stil hier.
Weinig dagtraders meer aanwezig maar ach, ooit komt het weer goed
Daytraden is een vak apart dat laat ik wel aan de experts over
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
HOT een voorbeeld van high volume coin ?p0st schreef op maandag 4 februari 2019 @ 08:38:
Achteraf denk je dan, had ik maar meer BTT gekocht gistermiddag... Nu maar weer even verkopen, want 60%+ stijging is zelden houdbaar (volgens mij is alleen HOT een recent voorbeeld van een high volume coin)
Heeft niet eens in de top 20 van high volume coins gestaan zo ver ik weet
Hij is een aantal dagen coin nr. 2 op Binance geweest, boven TRX, ETH en XRPSlux schreef op maandag 4 februari 2019 @ 08:57:
[...]
HOT een voorbeeld van high volume coin ?
Heeft niet eens in de top 20 van high volume coins gestaan zo ver ik weet
Relatief gezien dus high volume, gezien de beschikbaarheid.
Verder geen waarde oordeel hoor
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Volgens mij zal deze nog een paar dagen stijgen. Op 11 februari is er een airdrop waarbij alle trx-holders 100% btt-tokens uitgekeerd krijgen. Dan zal deze wel massaal gedumpt worden.p0st schreef op maandag 4 februari 2019 @ 08:38:
Achteraf denk je dan, had ik maar meer BTT gekocht gistermiddag... Nu maar weer even verkopen, want 60%+ stijging is zelden houdbaar (volgens mij is alleen HOT een recent voorbeeld van een high volume coin)
leveren zij ook de techniek ofzo ?
Prepare for the next ATH
Heb er gisteren toch zeker wel 2 minuten in gezetenMachlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:54:
Iemand nog in BTT gestapt? Lekker +50% ;-)
das kortPilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:55:
[...]
Heb er gisteren toch zeker wel 2 minuten in gezeten
Klopt ja
Dat 2 minuten ritje was toch iets van 5%, dus prima
haha prima tochPilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:02:
[...]
Klopt jaWas puur even een ritje maken. Hoewel ie vannacht nog gestegen is vind ik het na 50% niet echt een optie er in te blijven zitten. Misschien wordt je wakker met 30% winst, of anders mogelijk met 30% verlies.
Dat 2 minuten ritje was toch iets van 5%, dus prima
Er is elke dag wel een pumpje met onbekende coins.jasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:58:
ook pumpje voor AVA vandaag..
Weg
komkommertijd hierNew Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:06:
[...]
Er is elke dag wel een pumpje met onbekende coins.
voor jou misschien onbekend, maar krijgt toch steeds meer aandacht op de socials. is een van de 4 mij bekende coins die een daadwerkelijke usercase heeft en een goed team. wellicht interesant hier voor de holders...… mee day traden is misschien niet zo interessant…..New Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:06:
[...]
Er is elke dag wel een pumpje met onbekende coins.
Wat zijn de voordelen van AVA tov (bijvoorbeeld) booking.com ?jasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:21:
[...]
voor jou misschien onbekend, maar krijgt toch steeds meer aandacht op de socials. is een van de 4 mij bekende coins die een daadwerkelijke usercase heeft en een goed team. wellicht interesant hier voor de holders...… mee day traden is misschien niet zo interessant…..
gemiddeld genomen 15% goedkoper dan welke online booking agent dan ook. (om maar wat te noemen)Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:35:
[...]
Wat zijn de voordelen van AVA tov (bijvoorbeeld) booking.com ?
Ah ok... ik heb mijn boeking van booking.com in april vergeleken met AVA en dat scheelde 0,0.....jasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:40:
[...]
gemiddeld genomen 15% goedkoper dan welke online booking agent dan ook. (om maar wat te noemen)
edit: nog maar een random voorbeeldje gepakt. Hotel Plaza Elysees in parijs. 4-11 maart
Travala: 1517 euro (no refund cancellation)
Booking.com: 1337 euro (no refund) of 1564 (tot 1 maart gratis cancellen)
[ Voor 23% gewijzigd door Machlah op 04-02-2019 13:53 ]
ok, weet niet of ze toen al helemaal live waren. maar als je nu gaat kijken is het op zeker goedkoper. hebben geloof ik momenteel 800k accomodaties over de wereld wat op korte termijn 1.5m gaat worden. anyway dit is voor mij een van de weinige projecten die wat toevoegd, en niet een van de zoveelste privacy coin f netwerk coin...Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:48:
[...]
Ah ok... ik heb mijn boeking van booking.com in april vergeleken met AVA en dat scheelde 0,0.....
Ik kijk toch nu... kijk ook even naar mijn edit. Heb nog een random voorbeeld erbij gezet.jasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:53:
[...]
ok, weet niet of ze toen al helemaal live waren. maar als je nu gaat kijken is het op zeker goedkoper. hebben geloof ik momenteel 800k accomodaties over de wereld wat op korte termijn 1.5m gaat worden. anyway dit is voor mij een van de weinige projecten die wat toevoegd, en niet een van de zoveelste privacy coin f netwerk coin...
[ Voor 7% gewijzigd door Machlah op 04-02-2019 13:55 ]
welk hotel, en is dat incl. fees etc.Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:54:
[...]
Ik kijk toch nu... kijk ook even naar mijn edit. Heb nog een random voorbeeld erbij gezet.
nog maar een random voorbeeldje gepakt. Hotel Plaza Elysees in parijs. 4-11 maart
Travala: 1517 euro (no refund cancellation)
Booking.com: 1337 euro (no refund) of 1564 (tot 1 maart gratis cancellen)
Edit edit:
Nog maar een random voorbeeldje
NH Collection Eindhoven 4-11maart
Travala: 778 euro
booking.com 748 euro
[ Voor 15% gewijzigd door Machlah op 04-02-2019 14:01 ]
Het idee is leuk maar de laaste keer dat ik keek scheelde het niet zo veel in prijs.jasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:53:
[...]
ok, weet niet of ze toen al helemaal live waren. maar als je nu gaat kijken is het op zeker goedkoper. hebben geloof ik momenteel 800k accomodaties over de wereld wat op korte termijn 1.5m gaat worden. anyway dit is voor mij een van de weinige projecten die wat toevoegd, en niet een van de zoveelste privacy coin f netwerk coin...
Heb de app ook gedownload maar viel mij gelijk op dat je een cryptowallet moet aanmaken en pass prhase moet opslaan ed.
Een product of dienst moet echt iets toevoegen, en heel gebruiksvriendelijk zijn wil het slagen. Imo
De gemiddelde consument interesseert zich voor dat hele blockchain-crypto verhaal geen hol.
als ik kijk zie ik booking.com EUR 1481 en travala 1458, is inderdaad geen 15% goedkoper, al scheelt het wel. je kan op dit moment ook met credit card etc. betalen dus dan kan ook jan met de pet een boeking doen. een gedeelte van de "discount" krijg je retour in de vorm van de AVA tokens. deze staan dan in je wallet op de website en daar kan je bij je volgende boeking dan mee betalen.tias86 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:01:
[...]
Het idee is leuk maar de laaste keer dat ik keek scheelde het niet zo veel in prijs.
Heb de app ook gedownload maar viel mij gelijk op dat je een cryptowallet moet aanmaken en pass prhase moet opslaan ed.
Een product of dienst moet echt iets toevoegen, en heel gebruiksvriendelijk zijn wil het slagen. Imo
De gemiddelde consument interesseert dat hele blockchain-crypto verhaal geen hol.
Dat doet verder niet zo veel af aan mijn verhaal, nogmaals ik vind het idee leuk en een van de weinige projecten met een product waar je wat wat mee kan in real life.jasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:17:
[...]
als ik kijk zie ik booking.com EUR 1481 en travala 1458, is inderdaad geen 15% goedkoper, al scheelt het wel. je kan op dit moment ook met credit card etc. betalen dus dan kan ook jan met de pet een boeking doen. een gedeelte van de "discount" krijg je retour in de vorm van de AVA tokens. deze staan dan in je wallet op de website en daar kan je bij je volgende boeking dan mee betalen.
Maar als ik de pros en cons naast elkaar zet, zie ik (nog) niet voldoende gewicht aan de kant van de pros.
Ik heb zelf bijvoorbeeld niks te klagen over booking,com meerdere keren gebruikt werkt prima. Helemaal als je je credit card eraan koppelt, is een accommodatie boeken een fluitje van een cent.
[ Voor 10% gewijzigd door tias86 op 04-02-2019 14:30 ]
In al mijn voorbeelden is booking.com goedkoperjasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:17:
[...]
als ik kijk zie ik booking.com EUR 1481 en travala 1458, is inderdaad geen 15% goedkoper, al scheelt het wel. je kan op dit moment ook met credit card etc. betalen dus dan kan ook jan met de pet een boeking doen. een gedeelte van de "discount" krijg je retour in de vorm van de AVA tokens. deze staan dan in je wallet op de website en daar kan je bij je volgende boeking dan mee betalen.
Ik heb je voorbeelden niet geverifieerd maar ervan uitgaande dat het klopt wat je zegt.Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:28:
[...]
In al mijn voorbeelden is booking.com goedkoper
Miss ff screenshots sturen?
In dat geval is travala zelfs dus duurder, en dan is er helemaal geen toegevoegde waarde, eerder onnodige complicaties want blockchain en tokens en duurder

eens, de gemiddelde consument kijkt voornamelijk naar de prijs. echter de hele opzet is goedkoper zijn dan de grote jongens in de OTA wereld. en toen ik keek was dat hotel in parijs wel degelijk goedkoper.tias86 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:36:
[...]
Ik heb je voorbeelden niet geverifieerd maar ervan uitgaande dat het klopt wat je zegt.
Miss ff screenshots sturen?
In dat geval is travala zelfs dus duurder, en dan is er helemaal geen toegevoegde waarde, eerder onnodige complicaties want blockchain en tokens en duurder
[ Voor 5% gewijzigd door jasper7878 op 04-02-2019 14:41 ]
Heb je naar de 'no refund' prijzen gekeken? Ik heb drie voorbeelden genoemd en zijn allemaal goedkoper op booking.comjasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:41:
[...]
eens, de gemiddelde consument kijkt voornamelijk naar de prijs. echter de hele opzet is goedkoper zijn dan de grote jongens in de OTA wereld. en toen ik keek was dat hotel in parijs wel degelijk goedkoper.
weet ik eerlijk gezegd niet. wellicht hebben ze niet met alle hotels die ze aanbieden afspraken op basis dat ze er geen fee bovenop gooien. dat zou op dit moment wel kunnen natuurlijk. ik zal het wel eens in hun officiele telegram groep gooien. wat de oorzaak zou kunnen zijn.Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:52:
[...]
Heb je naar de 'no refund' prijzen gekeken? Ik heb drie voorbeelden genoemd en zijn allemaal goedkoper op booking.com
Ben wel benieuwd, idee is leuk natuurlijk als het ook daadwerkelijk goedkoper is.jasper7878 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:56:
[...]
weet ik eerlijk gezegd niet. wellicht hebben ze niet met alle hotels die ze aanbieden afspraken op basis dat ze er geen fee bovenop gooien. dat zou op dit moment wel kunnen natuurlijk. ik zal het wel eens in hun officiele telegram groep gooien. wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Ik denk (maar weet niet zeker) dat Travala vooral ook goedkoper is voor de hotel eigenaar omdat ze minder commissie moeten lappen aan Travala dan aan B. Maar afgezien van de kosten is de combined daily volume van AVA met $43,646 USD echt makkelijk te beïnvloeden met een market buy of sell.Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:57:
[...]
Ben wel benieuwd, idee is leuk natuurlijk als het ook daadwerkelijk goedkoper is.
Als ik de website even bekijk lijkt me één groot voordeel dat ze je niet zo irritant onder druk proberen te zetten, met de zogenaamde dreiging dat alles heel populair is en bijna vol zit.Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:35:
[...]
Wat zijn de voordelen van AVA tov (bijvoorbeeld) booking.com ?
Als Travala ook nog eens normaal met kleine verhuurders om gaat en ze niet zo chanteert als ik hoor dat booking.com doet zou het daadwerkelijk het overwegen waard zijn via hen te boeken.
Boeken via booking.com zou ik in elk geval nooit doen.
Maar de meeste hotels ed staan op talloze reis sites aangeboden, het word geen travala exlusive ofzo.Sahara schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:25:
[...]
Ik denk (maar weet niet zeker) dat Travala vooral ook goedkoper is voor de hotel eigenaar omdat ze minder commissie moeten lappen aan Travala dan aan B. Maar afgezien van de kosten is de combined daily volume van AVA met $43,646 USD echt makkelijk te beïnvloeden met een market buy of sell.
Natuurlijk moet het voor een hotel eigenaar ook interessant zijn, maar de belangrijkste factor is in deze dat je de consument moet overtuigen om travala te gebruiken.
En dat lijkt vooralsnog lastig, als je naar bovengenoemde argumenten kijkt.
Los daarvan kijk ik als ik ergens longterm inkoop niet naar huidige volumes, maar naar fundamentals van een project.
Dat je low volume coins makkelijk in prijs kan beinvloeden is algemeen bekend neem ik aan.
En staar je vooral niet blind op volumes groot is deel fake washtrading etc.
Als je geen washtrading etc hebt is bij veel coins het volume ook gewoon nul, of marginaal.
Wanneer de bearmarket aanhoud en funds van projecten beginnen op te drogen, en dus geen mm/washtrading fees meer kunnen betalen, gaan we dat nog wel zien denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 04-02-2019 15:45 ]
Het zal nog lastig blijken te zijn om naamsbekendheid te krijgen onder het grote publiek. Want hun concurrenten kennen de meeste mensen wel. Daar ligt volgens mij dan ook de zwakte van Travala, want al die hotel boeking sites kunnen door de jarenlange reeds opgebrachte commissies heel veel adverteren bijv. via adwords op dure keywords.tias86 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:39:
[...]
Maar de meeste hotels ed staan op talloze reis sites aangeboden, het word geen travala exlusive ofzo.
Natuurlijk moet het voor een hotel eigenaar ook interessant zijn, maar de belangrijkste factor is in deze dat je de consument moet overtuigen om travala te gebruiken.
En dat lijkt vooralsnog lastig, als je naar bovengenoemde argumenten kijkt.
Los daarvan kijk ik als ik ergens longterm inkoop niet naar huidige volumes, maar naar fundamentals van een project.
Dat je low volume coins makkelijk in prijs kan beinvloeden is algemeen bekend neem ik aan.
En staar je vooral niet blind op volumes groot is deel fake washtrading etc.
Als je geen washtrading etc hebt is bij veel coins het volume ook gewoon nul, of marginaal.
Wanneer de bearmarket aanhoud en funds van projecten beginnen op te drogen, en dus geen mm/washtrading fees meer kunnen betalen, gaan we dat nog wel zien denk ik.
Ik heb enigszins mijn twijfels bij Travala vanwege de naamsonbekendheid en hele kleine marketcapitalisatie. Ik hoop dat Travala zal overwinnen om in elk geval de macht en de daarbij komende arrogantie van de grote boeking sites minder te doen worden. Met een klein bedrag is het wel een gok te nemen, daar de marketcap met 4 miljoen dollar aan de lage kant is.
Naar mijn idee ligt de zwakte eigenlijk meer dat het niet zoveel te bieden heeft voor de consument..voor zo ver ik zie dan.Sahara schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:57:
[...]
Het zal nog lastig blijken te zijn om naamsbekendheid te krijgen onder het grote publiek. Want hun concurrenten kennen de meeste mensen wel. Daar ligt volgens mij dan ook de zwakte van Travala, want al die hotel boeking sites kunnen door de jarenlange reeds opgebrachte commissies heel veel adverteren bijv. via adwords op dure keywords.
Ik heb enigszins mijn twijfels bij Travala vanwege de naamsonbekendheid en hele kleine marketcapitalisatie. Ik hoop dat Travala zal overwinnen om in elk geval de macht en de daarbij komende arrogantie van de grote boeking sites minder te doen worden. Met een klein bedrag is het wel een gok te nemen, daar de marketcap met 4 miljoen dollar aan de lage kant is.
Als je wel flinke korting krijgt word het al interessanter, maar dan heb je nog het crypto verhaal waar mensen mee moeten dealen wat nou niet bepaalt mee werkt. Zeg maar tegenwerkt.
En dan heb je inderdaad nog een flinke berg geld nodig (miljoenen) om jezelf op de kaart te zetten idd.
Nummer 4 op de CMC, alhoewel XRP daar niet thuis hoort.
Ben benieuwd waarom niet?RaptorXS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:24:
Heb even in de glazen bol gekeken en na de halving dit jaar gaat de LTC weer naar de plek waar die hoort.
Ze kunnen al het verschil maken in het wat goedkoper zijn (door bijv. minder commissie of geen commissie te vragen) dan hun concurrenten, maar een flinke korting te geven voor de consument is niet houdbaar op termijn en ook niet wenselijk. Ik vind overigens in algemene zin dat de consument te vaak in de watten wordt gelegd, wat uiteindelijk een tendens schept waardoor de consument bepaalde privileges "verwacht", zoals bijv. flinke korting, of gratis terugsturen van producten (tien paar schoenen in verschillende maten bestellen en dan het merendeel terugsturen) e.d.. Alsof die kortingen zomaar gratis zijn voor de ondernemertias86 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:03:
[...]
Naar mijn idee ligt de zwakte eigenlijk meer dat het niet zoveel te bieden heeft voor de consument..voor zo ver ik zie dan.
Als je wel flinke korting krijgt word het al interessanter, maar dan heb je nog het crypto verhaal waar mensen mee moeten dealen wat nou niet bepaalt mee werkt. Zeg maar tegenwerkt.
En dan heb je inderdaad nog een flinke berg geld nodig (miljoenen) om jezelf op de kaart te zetten idd.

Dat schoenen verhaal is wat concurrentie doet, de grote jongens maken er ook verlies op denk ik maar verdienen uiteindelijk blijkbaar genoeg dat ze het kunnen aanbieden. Als kleine ondernemer kan je daar waarschijnlijk niet tegenop.Sahara schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:30:
[...]
Ze kunnen al het verschil maken in het wat goedkoper zijn (door bijv. minder commissie of geen commissie te vragen) dan hun concurrenten, maar een flinke korting te geven voor de consument is niet houdbaar op termijn en ook niet wenselijk. Ik vind overigens in algemene zin dat de consument te vaak in de watten wordt gelegd, wat uiteindelijk een tendens schept waardoor de consument bepaalde privileges "verwacht", zoals bijv. flinke korting, of gratis terugsturen van producten (tien paar schoenen in verschillende maten bestellen en dan het merendeel terugsturen) e.d.. Alsof die kortingen zomaar gratis zijn voor de ondernemer.
Voorlopig neukt XRP elke shit coin buiten BTC na.RaptorXS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:24:
Heb even in de glazen bol gekeken en na de halving dit jaar gaat de LTC weer naar de plek waar die hoort.
Weg
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!