[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.556 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RaptorXS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:24:
alhoewel XRP daar niet thuis hoort. :)
Woeste uitspraak over een munt die binnenkort de $550+ gaat aantikken.

Wellicht even de batterijen van je bol controleren? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:21:
[...]

Woeste uitspraak over een munt die binnenkort de $550+ gaat aantikken.

Wellicht even de batterijen van je bol controleren? O-)
Btc is dan inmiddels 200 miljoen per stuk. :)

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
New Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:17:
[...]

Voorlopig neukt XRP elke shit coin buiten BTC na.
XRP-voorraad
In vergelijking met bijvoorbeeld bitcoin en ethereum heeft Ripple slechts 22 procent van haar voorraad op de markt gebracht. Ter vergelijking: bij bitcoin en ethereum is dat respectievelijk 83 en 71 procent. Een groot deel van de XRP voorraad is dus nog steeds in handen van de Ripple Foundation.
Ondanks de principiële bezwaren blijft Ripple een beurslieveling, wellicht omdat een belegger er vanwege de lage prijs er véél van kan kopen.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...xrp-ripple-te-investeren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
New Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:24:
[...]

Btc is dan inmiddels 200 miljoen per stuk. :)
Een brood in de Appie kost dan al € 20.000 per stuk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Maar als ze dat dumpen gaat XRP dan naar 3 cent?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

New Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:29:
[...]

Maar als ze dat dumpen gaat XRP dan naar 3 cent?
Als je zulke reserves gaat dumpen ga je linea recta naar deadcoins.com. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:30:
[...]

Als je zulke reserves gaat dumpen ga je linea recta naar deadcoins.com. :+
XRP hodlers kopen het goedkoop in

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Als je naar de daily kijkt is het anders XRP die aardig wordt gepakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:36:
[...]

Als je naar de daily kijkt is het anders XRP die aardig wordt gepakt :P
Achteraf denk ik had ik maar anderhalf jaartje tether gehodeld.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:49:
[...]
Achteraf denk ik had ik maar anderhalf jaartje tether gehodeld.
Dat is pijnlijk inderdaad. Ik heb niets met alts gedaan tijdens de vorige bullrun. Heb XRP van centen naar dollars zien gaan en heb er geen cent aan verdient. Misschien helpt dit iets d:)b

Ik denk wel dat XRP nog wel wat moois zal laten zien als BTC een beetje wil. Naar 40 cent zie ik sowieso wel weer eens gebeuren. Hij was begonnen aan een mooie run een paar dagen terug, maar helaas wou dat niet doorzetten. XRP is ook wel een coin met heel veel lucht er in, zeker aan het einde van de bullmarket. Sommige mensen kochten BTC en andere mensen kochten XRP. Tuurlijk werd er nog van alles gekocht, maar wat XRP heeft laten zien was extreem. Denk dat ie nu ergens een mooie bodem moet gaan vinden en dan komt er vast wel weer een mooie run :) Dat ie laatst even 10% op een dag liet zien geeft mogelijk wel aan dat er nog meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
thomas_n schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:37:
[...]

Als ik de website even bekijk lijkt me één groot voordeel dat ze je niet zo irritant onder druk proberen te zetten, met de zogenaamde dreiging dat alles heel populair is en bijna vol zit.

Als Travala ook nog eens normaal met kleine verhuurders om gaat en ze niet zo chanteert als ik hoor dat booking.com doet zou het daadwerkelijk het overwegen waard zijn via hen te boeken.

Boeken via booking.com zou ik in elk geval nooit doen.
Waar boek jij dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
[...]

En tron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:19
Altijd rechtstreeks bij de verhuurder. Bij kleine verhuurders (die geen online boeksysteem op hun website hebben) gewoon even mailen en je krijgt meestal snel een antwoord. Dan weet je zeker dat niets van je geld naar een dubieuze partij als booking.com gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
thomas_n schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:22:
[...]

Altijd rechtstreeks bij de verhuurder. Bij kleine verhuurders (die geen online boeksysteem op hun website hebben) gewoon even mailen en je krijgt meestal snel een antwoord. Dan weet je zeker dat niets van je geld naar een dubieuze partij als booking.com gaat.
Ok, ik boek nooit bij zulke kleine verhuurders. Is booking.com zo erg dan? Ze zorgen er ook voor dat hotels makkelijk te vinden zijn en bieden zeker voor de huurder veel voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:24
Het is zo apart. Op 24 sats bij BTT was alles verkocht (miljoenen stuks). Dus op 23 sats waren kopers in het orderboek en op 25 sats verkopers. Niets ertussen. Toch ontstaat in verloop van tijd toch weer een enorme sellwall op 24 sats. Wie zijn dit?? Waarom kiezen mensen dan niet voor 25 sats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:19
Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:35:
[...]

Ok, ik boek nooit bij zulke kleine verhuurders. Is booking.com zo erg dan? Ze zorgen er ook voor dat hotels makkelijk te vinden zijn en bieden zeker voor de huurder veel voordelen.
Ik weet het niet uit eerste hand, maar heb wel verhalen gehoord van kleine verhuurders, dat ze zwaar onder druk werden gezet om bij booking altijd goedkoper te verhuren dan elders (zelfs op hun eigen website). Daarnaast vind ik als consument de website van booking extreem irritant, opdringerig en schreeuwerig, maar gezien hun succes zal dat niet de mening van de meerderheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
Wat betreft booking.com: is een beetje de kwaal van internetgiganten in zijn geheel; er heerst een 'winner-takes-all' model waarbij elke branche/tak wordt gedomineerd door één of enkele partijen. Hierdoor ontstaan scheve machtsverhoudingen wat uiteindelijk niet bevorderlijk is voor de overige partijen (wurgtactieken). Leuke is dat ook hier crypto uiteindelijk misschien wel iets kan betekenen (zie Brave met BAT als kleine speler tegen gigant Google, of Holo tegen gigant Amazon, decentralisatie van macht).

Leuke bron: https://www.sciencedirect...abs/pii/S0308596116000549

[ Voor 7% gewijzigd door Weakhand op 04-02-2019 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:39:
Het is zo apart. Op 24 sats bij BTT was alles verkocht (miljoenen stuks). Dus op 23 sats waren kopers in het orderboek en op 25 sats verkopers. Niets ertussen. Toch ontstaat in verloop van tijd toch weer een enorme sellwall op 24 sats. Wie zijn dit?? Waarom kiezen mensen dan niet voor 25 sats?
Bij BTT zou ik sowieso lekker voor USDT gaan, niet BTC. Het volume op USDT is ook belachelijk nu. Komen soms orders van 40k USDT voorbij alsof niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:10

p0st

Dutch Reefer

PilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:55:
[...]

Bij BTT zou ik sowieso lekker voor USDT gaan, niet BTC. Het volume op USDT is ook belachelijk nu. Komen soms orders van 40k USDT voorbij alsof niets is.
Idd, nu een buywall van 175.000 USDT, blijkbaar wil iemand de prijs omhoog houden :>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
PilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:57:
[...]

Dat is pijnlijk inderdaad. Ik heb niets met alts gedaan tijdens de vorige bullrun. Heb XRP van centen naar dollars zien gaan en heb er geen cent aan verdient. Misschien helpt dit iets d:)b

Ik denk wel dat XRP nog wel wat moois zal laten zien als BTC een beetje wil. Naar 40 cent zie ik sowieso wel weer eens gebeuren. Hij was begonnen aan een mooie run een paar dagen terug, maar helaas wou dat niet doorzetten. XRP is ook wel een coin met heel veel lucht er in, zeker aan het einde van de bullmarket. Sommige mensen kochten BTC en andere mensen kochten XRP. Tuurlijk werd er nog van alles gekocht, maar wat XRP heeft laten zien was extreem. Denk dat ie nu ergens een mooie bodem moet gaan vinden en dan komt er vast wel weer een mooie run :) Dat ie laatst even 10% op een dag liet zien geeft mogelijk wel aan dat er nog meer mogelijk is.
Want dat zijn de beste redenen om in XRP te investeren.. De speculatie ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Heeft iemand kraken futures al gecheckt? Welke vragen moet je beantwoorden in de questionnaire? Moet je ook documenten uploaden?

Ook niet duidelijk verschil "professional per se" en "effective professional"... ik zou zeggen dat je als retail het laatste moet kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:22
Maar eens even in BTT gestapt, kijken of die nog wat moois doet deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Je zou zeggen een correctie, maar je weet het nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
tias86 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:32:
Je zou zeggen een correctie, maar je weet het nooit :)
Er komen waarschijnlijk eerst nog 3-5 dagen op rij waarop je denkt: Was ik toch gisteren maar wél ingestapt of wél blijven zitten. Zo'n dag heb ik vandaag, gisteren 1 miljoen stuks rond de 5650 sats met iets verlies verkocht... :(

Echt instappen durf ik nu ook niet meer, misschien maar met een kleiner aantal dan, gewoon minder uitgaan van een grote dip en iets langer geduld hebben.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Schiet mij maar lek met die BTT. Gekocht op 23 sats. De 24 sats waren volledig weg. Bam opeens weer miljoenen in de verkoop op 24 sats grr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PHPResource Daarom handel ik via USDT, gaat veel makkelijker.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 21:56
Nog steeds een flinke bag TRX waar ik elke maand meer van ga accumuleren, onder het mom van fuck de Haters... BTT mag uiteindelijk ook de 1 cent aantikken zou ik niet erg vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:38:
[...]
1 miljoen stuks rond de 5650 sats met iets verlies verkocht...
Hier op 6600 met winst gisteren. Toen ging ie ook wel aardig onderuit wat later, maar als je dan kijkt waar ie nu staat :P

Vind zulke coins ook erg lastig om mee te traden. Je hebt wel iets van support, maar dat is enorm korte termijn natuurlijk. Weerstand heb je (behalve na een run omlaag) compleet niet omdat zo'n coin ATH na ATH maakt. De sellwalls zeggen zoals altijd ook weer geen kont. Vanmiddag ging er een ton USDT aan alsof het niets was toen er eens een wall wel bleef staan. Later zie je dan alleen weer dat er 100k aan buys wordt geplaats die natuurlijk weer na 10% gekocht te hebben worden ingetrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, BTT is erg lastig te voorspellen, net als HOT.

Gelukkig nu al 3 succesvolle BTT trades gemaakt vanavond, de 4e loopt vanaf 8268, gaat ook goed. In ieder geval het verlies van gisteren ruimschoots goedgemaakt, maar, nu bepalen wat ik er vannacht mee doe...

Edit: Wow, koopt even een bot tientallen keren 2.249.706 stuks op rij, die heeft er vertrouwen in :)

LOL, check die candle!

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 04-02-2019 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 14:26
Hoe denken jullie over de Cardano Shelley upgrade die er aan zit te komen?

[ Voor 19% gewijzigd door Sunri5e op 04-02-2019 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Mooi man, toch iedereen in BTT hier haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
It's over 9000!. (Nou ja, even dan.)

Man wat een run weer. Zag het gaan vanaf de 8400 maar ben niet ingestapt deze keer. Nu 4 toppen rond de 9k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BTT heeft vandaag meer volume op Binance dan Bitcoin. Als ook al dat geld nou gewoon naar Bitcoin was gegaan, dan zat het wel snor met alle koersen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:54:
BTT heeft vandaag meer volume op Binance dan Bitcoin. Als ook al dat geld nou gewoon naar Bitcoin was gegaan, dan zat het wel snor met alle koersen...
Is ook wel zo'n self fulling prophecy. BTC doet maar tientjes verschil op een dag, dus zelfs voor daytraden is het nutteloos. Je moet er 10k tegenaan gooien om een paar tientjes te kunnen pakken. Omdat BTC geen reet doet en iedereen afwacht dat ie iets gaat doen, stapt er ook niemand in. Laat staan dat mensen die willen holden nu gaan kopen. Dan gaan de traders naar BTT toe omdat daar iets te verdienen is en BTC doet zijn zoveelste dag sideways. Een beetje koopkracht op support en net zo veel verkoopkracht op resistance, maar niemand die even dik inkoopt. Niemand die wat doet en iedereen die wacht tot iemand wat doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:44:
@PHPResource Daarom handel ik via USDT, gaat veel makkelijker.
Is het dan zo dat mensen op een x bedrag van USDT kopen en op 16 sats verkopen denk je? En dan steeds snel handelen ofzo. Het is zo typisch dat een muur volledig verdwijnt om vervolgens weer binnen luttele momenten volledig te herstellen.

Nu ook, alleen maar groene buy-orders in de rechterkolom van Binance bij BTT. De muur verdwijnt echter niet

[ Voor 11% gewijzigd door PHPResource op 04-02-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:04:
[...]

Is het dan zo dat mensen op een x bedrag van USDT kopen en op 16 sats verkopen denk je? En dan steeds snel handelen ofzo. Het is zo typisch dat een muur volledig verdwijnt om vervolgens weer binnen luttele momenten volledig te herstellen.

Nu ook, alleen maar groene buy-orders in de rechterkolom van Binance bij BTT. De muur verdwijnt echter niet
Ik denk dat bots ook lopen te kloten hiermee. Koop in USDT als het verschil in sats je geld op kan leveren mocht iemand in sats kopen. Zelfde met in sats net iets goedkoper kunnen kopen dan in USDT en dan in USDT verkopen. Niet dat ik enig idee heb hoe dit precies zit en of het zo gaat, maar er moet voor slimme bots toch wel iets te halen zijn gok ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
YouTube: Binance Admits To Pump & Dump? Planning a 2nd One! Greed & Corruptio...

Weer een fimpje van Chico Crypto over BTT en Binance.
Ben in het algemeen absoluut geen fan van die crypto YouTubers en andere twitter goeroes.
Maar hij lijkt het bij het rechte eind te hebben.

En over de volgende ico die al weer in de launchpad geladen word, waar iemand hier al eerder wat over vertelde, iets met een 2e ico ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door tias86 op 04-02-2019 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
PilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:08:
[...]

Ik denk dat bots ook lopen te kloten hiermee. Koop in USDT als het verschil in sats je geld op kan leveren mocht iemand in sats kopen. Zelfde met in sats net iets goedkoper kunnen kopen dan in USDT en dan in USDT verkopen. Niet dat ik enig idee heb hoe dit precies zit en of het zo gaat, maar er moet voor slimme bots toch wel iets te halen zijn gok ik zo.
Ja bots of traders. Ik zit met verbazing te kijken hoe de enorme buys het niet voor elkaar krijgen om de 26 sats te doorbreken. Behoorlijk fishy als je het mij vraagt

Mede HOLO-ers, mainnet is beloofd in Februari. Nu instappen en sell the news toepassen!

[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 04-02-2019 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Taro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:33:
Ja, BTT is erg lastig te voorspellen, net als HOT.

Gelukkig nu al 3 succesvolle BTT trades gemaakt vanavond, de 4e loopt vanaf 8268, gaat ook goed. In ieder geval het verlies van gisteren ruimschoots goedgemaakt, maar, nu bepalen wat ik er vannacht mee doe...

Edit: Wow, koopt even een bot tientallen keren 2.249.706 stuks op rij, die heeft er vertrouwen in :)

LOL, check die candle!
Hier gaat het ook lekker :) ik heb er continu een stop/loss op staan van ongeveer 5-8% lager dan de huidige koers die ik af en toe naar boven bijstel zolang het goed gaat. Denk dat ik dat vannacht ook maar ga doen. Op die manier raak ik nooit te veel kwijt en maakt een pump/dump van BTC ook niet uit omdat het toch USDT is. Tenzij Tether natuurlijk klapt, maar dat verhaal hoor ik al sinds half 2017 :9

Edit: Naast top volume op Binance heeft BTT ook ruim top volume op Upbit. Zodra volume afneemt zal de prijs ook wel in elkaar zakken. Until then... d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door p0st op 04-02-2019 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:19:
[...]
Ja bots of traders. Ik zit met verbazing te kijken hoe de enorme buys het niet voor elkaar krijgen om de 26 sats te doorbreken. Behoorlijk fishy als je het mij vraagt
Het grootste deel zijn sowieso wel bots hoor, maar dat is met heel crypto zo. Zeker bij sideways, maar ook bj pumps is het grootste deel bots. Als je gebruik wil maken van verschillen in sats en USDT moet je dat sowieso met een bot doen, handmatig is niet te doen als procenten voorbij vliegen in seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
En toen stond BTT 20% lager dan de top. Blijf apart om te zien hoe het kan gaan bij die munten. De minuten candles lijken soms wel een daily chart :P Eens zien of het nu over is of er support komt voor weer een run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik geloof dat het beter is om nu in BTT/USDT te gaan dan BTT/BTC? Niet te verkopen op BTT/BTC man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij zakt naar 12 sat ga ik allin

Verkoop ik 1 nier en 1 long....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2019 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:38:
Ik geloof dat het beter is om nu in BTT/USDT te gaan dan BTT/BTC? Niet te verkopen op BTT/BTC man man man.
Waarom zou je uberhaupt iets met het BTC pair doen als er een USDT pair is ? Hoe meer decimalen hoe beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
PilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:42:
[...]

Waarom zou je uberhaupt iets met het BTC pair doen als er een USDT pair is ? Hoe meer decimalen hoe beter.
Klopt idd. Nou, heb wat BTT gekocht via USDT, nu slapen morgen kijken of we vrolijk wakker woredn _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik wordt altijd een beetje angstig van dit soort pumpjes als ik dan zie dat er in de laatste 9 topics r/Bittorrent slechts 8 reacties zijn. :X

Voorgaande keren ... (gelukkig erg lang terug) werd ik dan vaak een stuk armer wakker dan ik me bed instapte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik ging er gisternacht al niet inzitten, achteraf jammer natuurlijk, maar nu helemaal niet. Je kan wakker worden op 12k of 6k met zoiets. Laat staan dat BTC dumpt terwijl je slaapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Hehehe, weer dik 6 miljoen Linda erbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Blogpost and coinspice video over de grootste Bitcoin exchange in Canada. Lijkt wel een james bond verhaal. Eigenaar laat zich dood verklaren en piept hem er tussen uit.

Kain_niaK en de output van zijn kop: De waarheid over Canada's grootste Bitco...

[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 05-02-2019 03:05 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:38:
[...]

Er komen waarschijnlijk eerst nog 3-5 dagen op rij waarop je denkt: Was ik toch gisteren maar wél ingestapt of wél blijven zitten.
Moet toch wel zeggen dat het er nu interessant uitziet omdat ie nog niet verder heeft gedumpt. Ook zag ik net even wat sellwalls voorbij komen op 20k en zelfs 50k terwijl we op 8.8k zitten. Vreemd om te zien zoiets, maar geen idee of het iets zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb €100 in XRP gestoken
#RoastMe

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
@Chris.nl Daar hoef ik helemaal geen grappen over te maken, XRP is al grappig genoeg van zichzelf.

Weet je trouwens waarom je geen goede grappen kan maken over bitcoin?

Je krijgt pas na een uur de clue te horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

mprkooij schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:44:
[...]

Klopt idd. Nou, heb wat BTT gekocht via USDT, nu slapen morgen kijken of we vrolijk wakker woredn _/-\o_
Ik heb zojuist op de verkoop knop gedrukt @ 0.001225 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
XLM uitverkoop gaat verder.

Weg

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 01:30:
Ik heb €100 in XRP gestoken
#RoastMe
Ik zie dat de mentale druk van de berenmarkt je eindelijk heeft gebroken en dat je irrationele beslissingen begint te maken. Het is een kwestie van tijd tot we een post van jou voorbij zien komen waarin je verkondigd al je IOST te hebben ingeruild voor Bitcoin Cash. Met een foto van jou en Kain_niaK erbij in een Canadese blokhut ala broke back mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Mijn inzet in BTT is verdubbelt.... hmm holden of weg doen :)

Bizar veel 24h volume op BTT trouwens... over de 500 miljoen.

[ Voor 34% gewijzigd door Machlah op 05-02-2019 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag en morgen is het chinees nieuwjaar. Verwacht een enorme groene paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:11:
Vandaag en morgen is het chinees nieuwjaar. Verwacht een enorme groene paal.
Haha, chinees nieuwjaar was toch altijd de reden dat er juist niets gebeurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:41

Bever!

3

Machlah schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:13:
[...]

Haha, chinees nieuwjaar was toch altijd de reden dat er juist niets gebeurde.
Ik dacht juist een dump? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Bever! schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:44:
[...]

Ik dacht juist een dump? :D
Wacht nog steeds op de managers die hun kerstbonus uit zouden geven. Of institutioneel geld...waar blijft het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Machlah schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:46:
[...]

Wacht nog steeds op de managers die hun kerstbonus uit zouden geven. Of institutioneel geld...waar blijft het ?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/53061.jpg

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:57
Chinees nieuwjaar is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
when moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Vandaag laatste dag?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zal mijn buurman en buurvrouw even een berichtje doen dat ze niet meer hoeven gaan. Die zijn vanmorgen vertrokken naar China.

4-10 feb en vandaag de dag zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
XLM zakt ook alleen maar dieper weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:40:
[...]

Zal mijn buurman en buurvrouw even een berichtje doen dat ze niet meer hoeven gaan. Die zijn vanmorgen vertrokken naar China.

4-10 feb en vandaag de dag zelf. ;)
Als Bangood stopt met mailen is t voorbij :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
4 dagen niet online geweest en helemaal niks gemist zie ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Pelox schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:57:
4 dagen niet online geweest en helemaal niks gemist zie ik.
Jawel hoor... enorme BTT pump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Als XLM hodler is het een mooie tijd om de zak wat aan te vullen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battle of the coins.

Hot wil aan btt even laten zien wie de baas is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
HOLO moon. Was bang dat ie vergeten zou worden nu er een andere lowsat coin is gelanceerd (BTT).

Ben benieuwd wat de pump ons vandaag brengt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Machlah schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:58:
[...]

Jawel hoor... enorme BTT pump
Je moet het wel willen zien he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
wehave schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:17:
[...]

Je moet het wel willen zien he ;)
Sja, als je alleen naar BTC kijkt gebeurt er inderdaad weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:14
Machlah schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Sja, als je alleen naar BTC kijkt gebeurt er inderdaad weinig.
Duurt niet heel lang meer denk ik.
Het vlakt weer mooi uit in de grafieken, allemaal prachtige strakke ordertjes net onder en boven de koers die met smart zitten te wachten om getriggered te worden en het balletje weer aan het rollen te brengen..

Ik hoop naar onder zodat we een mooie double bottom kunnen gaan vormen.
Maar, als ik hoop naar onder dan is het meestal tegengestelde richting.

Het is weer handenaandeknoppentijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 11:14
Fieuw...HOLO is weer HOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
jasper7878 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:40:
XLM zakt ook alleen maar dieper weg...
Tja die Jed McCaleb heeft al even geen XRP meer gedumpt en dus ook niet zn eigen coin kunnen pumpen. Vandaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:25:
[...]

Tja die Jed McCaleb heeft al even geen XRP meer gedumpt en dus ook niet zn eigen coin kunnen pumpen. Vandaar. :+
Hoeveel XRP had die Jed McCaleb ?

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alki
New Yorker schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:28:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/13B1WmJg7HwjGU/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
Nice, instant paypal withdrawals zonder fee mogelijk via coinbase. Handig als er ooit een bullrun komt :)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:44

ScreamGT

joejoe

Dat QuadrigaCX verhaal :’)

Wat een grap. Mark Karpeles 2.0 aka The Gox exit. Je gaat dood in India door de gevolgen van crohn. Niemand in je bedrijf weet de toegangscode van je cold storage op je laptop, en nu roept iedereen: ja jammer dan wij kunnen hier niks meer aan doen.

Blijf het een hilarisch verhaal vinden. Zal mij niks verbazen als die boef over een maand of 2-3 wordt opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Dat ligt er aan he, als BTC gaat pumpen, pumpen de goede altcoins ook weer mee. Dit zal weer aandacht trekken, ook vooral van mensen die snel geld willen verdienen zonder goed onderzoek te doen. Die nieuwe mensen zullen weer een alternatief zoeken voor de paar alts die al keer 100 zijn gegaan, waardoor alsnog weer leven wordt geblazen in een aantal coins die niks toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke. wdc 2019.
en coin numbero 1...

waar kan ik mijn geld kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
ScreamGT schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:08:
Dat QuadrigaCX verhaal :’)

Wat een grap. Mark Karpeles 2.0 aka The Gox exit. Je gaat dood in India door de gevolgen van crohn. Niemand in je bedrijf weet de toegangscode van je cold storage op je laptop, en nu roept iedereen: ja jammer dan wij kunnen hier niks meer aan doen.

Blijf het een hilarisch verhaal vinden. Zal mij niks verbazen als die boef over een maand of 2-3 wordt opgepakt.
Opschrijven en verkopen aan netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
BTT nieuwe Bitcoin? Je zou jezelf echt is moeten verdiepen in dit project, gaat voorlopig nog niet dippen, wat zij doen is echt iets nieuws, en ondergewaardeerd. Longterm hold zeker 5 jaar. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 05-02-2019 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:47:
BTT nieuwe Bitcoin? Je zou jezelf echt is moeten verdiepen in dit project, gaat voorlopig nog niet dippen, wat zij doen is echt iets nieuws, en ondergewaardeerd. Longterm hold zeker 5 jaar.
Meeste die het nu kopen doen het voor die snelle gains.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
New Yorker schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:51:
[...]

Meeste die het nu kopen doen het voor die snelle gains.
Denk ik ook ;) Je interpreteert mijn post niet helemaal zoals de bedoeling was.. Maar dat is ook lastig op basis van alleen tekst dus heb maar wat smileys toegevoegd. Het was sarcastisch bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Moet een bak geld zijn geweest voor Red Bull om hiermee geassocieerd te worden. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Rookert25 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:08:
[...]

Moet een bak geld zijn geweest voor Red Bull om hiermee geassocieerd te worden. Raar.
dat ligt eraan, als ze een plek op de auto willen met een afmeting van 10 x 5 cm :)
dan betalen ze echt geen 10 miljoen hoor

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
sourcecode schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:12:
[...]

dat ligt eraan, als ze een plek op de auto willen met een afmeting van 10 x 5 cm :)
dan betalen ze echt geen 10 miljoen hoor
Hij zakt wel lekker op Yobit. Zit er toch over te twijfelen een paar te kopen voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
New Yorker schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:28:
[...]

Paar honderd miljoen? Misschien wel een miljard. Geen idee. Staat wel ergens op internet.

Maar dat dumpen is dus nu al 2 weken gestopt naar het schijnt.

https://ambcrypto.com/rip...ond-half-of-january-2019/

The legal contract between Ripple and Jed McCaleb stated that he could dump XRP as per the stipulated percentage of the daily volume of XRP. As per details obtained from Bithomp, McCaleb’s account shows that it has stopped dumping XRP since January 22, 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Zo NANO kreeg ook ff een dump zeg

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die maakt even een nieuwe low inderdaad. XLM doet daar ook aan mee.

Edit: Het BTT feestje is ook wel voorbij nu. Wel een leuk volume, meer dan dubbel dat van BTC :P

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 05-02-2019 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
@PilatuS bullrun gaat pas starten als dit topic paar weken dood is?

Weg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:28:
@PilatuS bullrun gaat pas starten als dit topic paar weken dood is?
In dat geval stel ik voor dat we met z'n allen even een paar weken stopppen met posten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
PilatuS schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:34:
[...]

In dat geval stel ik voor dat we met z'n allen even een paar weken stopppen met posten :P
Paar weken geen crypto, paar weken geen koersen checken, geen FOMO etc. etc. niks van dat alles lijkt mij een mooie werkelijkheid voor een paar weken :).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Gaan we dan bier drinken met z’n allen? Daar ben ik wel aardig goed in.

Rookworst zonder r is ook worst.

Pagina: 1 ... 31 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!