Woeste uitspraak over een munt die binnenkort de $550+ gaat aantikken.
Wellicht even de batterijen van je bol controleren?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Btc is dan inmiddels 200 miljoen per stuk.Turbo-Puppy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:21:
[...]
Wellicht even de batterijen van je bol controleren?
Weg
New Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:17:
[...]
Voorlopig neukt XRP elke shit coin buiten BTC na.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...xrp-ripple-te-investeren/XRP-voorraad
In vergelijking met bijvoorbeeld bitcoin en ethereum heeft Ripple slechts 22 procent van haar voorraad op de markt gebracht. Ter vergelijking: bij bitcoin en ethereum is dat respectievelijk 83 en 71 procent. Een groot deel van de XRP voorraad is dus nog steeds in handen van de Ripple Foundation.
Ondanks de principiële bezwaren blijft Ripple een beurslieveling, wellicht omdat een belegger er vanwege de lage prijs er véél van kan kopen.
Een brood in de Appie kost dan al € 20.000 per stuk?New Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:24:
[...]
Btc is dan inmiddels 200 miljoen per stuk.
Maar als ze dat dumpen gaat XRP dan naar 3 cent?
Weg
Als je zulke reserves gaat dumpen ga je linea recta naar deadcoins.com.New Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:29:
[...]
Maar als ze dat dumpen gaat XRP dan naar 3 cent?
XRP hodlers kopen het goedkoop inTurbo-Puppy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:30:
[...]
Als je zulke reserves gaat dumpen ga je linea recta naar deadcoins.com.
Weg
Als je naar de daily kijkt is het anders XRP die aardig wordt gepaktNew Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:17:
[...]
Achteraf denk ik had ik maar anderhalf jaartje tether gehodeld.PilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:36:
[...]
Als je naar de daily kijkt is het anders XRP die aardig wordt gepakt
Weg
Dat is pijnlijk inderdaad. Ik heb niets met alts gedaan tijdens de vorige bullrun. Heb XRP van centen naar dollars zien gaan en heb er geen cent aan verdient. Misschien helpt dit ietsNew Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:49:
[...]
Achteraf denk ik had ik maar anderhalf jaartje tether gehodeld.
Waar boek jij danthomas_n schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:37:
[...]
Als ik de website even bekijk lijkt me één groot voordeel dat ze je niet zo irritant onder druk proberen te zetten, met de zogenaamde dreiging dat alles heel populair is en bijna vol zit.
Als Travala ook nog eens normaal met kleine verhuurders om gaat en ze niet zo chanteert als ik hoor dat booking.com doet zou het daadwerkelijk het overwegen waard zijn via hen te boeken.
Boeken via booking.com zou ik in elk geval nooit doen.
En tronNew Yorker schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:17:
[...]
Altijd rechtstreeks bij de verhuurder. Bij kleine verhuurders (die geen online boeksysteem op hun website hebben) gewoon even mailen en je krijgt meestal snel een antwoord. Dan weet je zeker dat niets van je geld naar een dubieuze partij als booking.com gaat.
Ok, ik boek nooit bij zulke kleine verhuurders. Is booking.com zo erg dan? Ze zorgen er ook voor dat hotels makkelijk te vinden zijn en bieden zeker voor de huurder veel voordelen.thomas_n schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:22:
[...]
Altijd rechtstreeks bij de verhuurder. Bij kleine verhuurders (die geen online boeksysteem op hun website hebben) gewoon even mailen en je krijgt meestal snel een antwoord. Dan weet je zeker dat niets van je geld naar een dubieuze partij als booking.com gaat.
Ik weet het niet uit eerste hand, maar heb wel verhalen gehoord van kleine verhuurders, dat ze zwaar onder druk werden gezet om bij booking altijd goedkoper te verhuren dan elders (zelfs op hun eigen website). Daarnaast vind ik als consument de website van booking extreem irritant, opdringerig en schreeuwerig, maar gezien hun succes zal dat niet de mening van de meerderheid zijn.Machlah schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:35:
[...]
Ok, ik boek nooit bij zulke kleine verhuurders. Is booking.com zo erg dan? Ze zorgen er ook voor dat hotels makkelijk te vinden zijn en bieden zeker voor de huurder veel voordelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Weakhand op 04-02-2019 18:51 ]
Bij BTT zou ik sowieso lekker voor USDT gaan, niet BTC. Het volume op USDT is ook belachelijk nu. Komen soms orders van 40k USDT voorbij alsof niets is.PHPResource schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:39:
Het is zo apart. Op 24 sats bij BTT was alles verkocht (miljoenen stuks). Dus op 23 sats waren kopers in het orderboek en op 25 sats verkopers. Niets ertussen. Toch ontstaat in verloop van tijd toch weer een enorme sellwall op 24 sats. Wie zijn dit?? Waarom kiezen mensen dan niet voor 25 sats?
Idd, nu een buywall van 175.000 USDT, blijkbaar wil iemand de prijs omhoog houdenPilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:55:
[...]
Bij BTT zou ik sowieso lekker voor USDT gaan, niet BTC. Het volume op USDT is ook belachelijk nu. Komen soms orders van 40k USDT voorbij alsof niets is.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Want dat zijn de beste redenen om in XRP te investeren.. De speculatie ;pPilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:57:
[...]
Dat is pijnlijk inderdaad. Ik heb niets met alts gedaan tijdens de vorige bullrun. Heb XRP van centen naar dollars zien gaan en heb er geen cent aan verdient. Misschien helpt dit iets![]()
Ik denk wel dat XRP nog wel wat moois zal laten zien als BTC een beetje wil. Naar 40 cent zie ik sowieso wel weer eens gebeuren. Hij was begonnen aan een mooie run een paar dagen terug, maar helaas wou dat niet doorzetten. XRP is ook wel een coin met heel veel lucht er in, zeker aan het einde van de bullmarket. Sommige mensen kochten BTC en andere mensen kochten XRP. Tuurlijk werd er nog van alles gekocht, maar wat XRP heeft laten zien was extreem. Denk dat ie nu ergens een mooie bodem moet gaan vinden en dan komt er vast wel weer een mooie runDat ie laatst even 10% op een dag liet zien geeft mogelijk wel aan dat er nog meer mogelijk is.
Er komen waarschijnlijk eerst nog 3-5 dagen op rij waarop je denkt: Was ik toch gisteren maar wél ingestapt of wél blijven zitten. Zo'n dag heb ik vandaag, gisteren 1 miljoen stuks rond de 5650 sats met iets verlies verkocht...tias86 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:32:
Je zou zeggen een correctie, maar je weet het nooit
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hier op 6600 met winst gisteren. Toen ging ie ook wel aardig onderuit wat later, maar als je dan kijkt waar ie nu staatTaro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:38:
[...]
1 miljoen stuks rond de 5650 sats met iets verlies verkocht...
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 04-02-2019 21:41 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Sunri5e op 04-02-2019 21:40 ]
Is ook wel zo'n self fulling prophecy. BTC doet maar tientjes verschil op een dag, dus zelfs voor daytraden is het nutteloos. Je moet er 10k tegenaan gooien om een paar tientjes te kunnen pakken. Omdat BTC geen reet doet en iedereen afwacht dat ie iets gaat doen, stapt er ook niemand in. Laat staan dat mensen die willen holden nu gaan kopen. Dan gaan de traders naar BTT toe omdat daar iets te verdienen is en BTC doet zijn zoveelste dag sideways. Een beetje koopkracht op support en net zo veel verkoopkracht op resistance, maar niemand die even dik inkoopt. Niemand die wat doet en iedereen die wacht tot iemand wat doetTaro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:54:
BTT heeft vandaag meer volume op Binance dan Bitcoin. Als ook al dat geld nou gewoon naar Bitcoin was gegaan, dan zat het wel snor met alle koersen...
Is het dan zo dat mensen op een x bedrag van USDT kopen en op 16 sats verkopen denk je? En dan steeds snel handelen ofzo. Het is zo typisch dat een muur volledig verdwijnt om vervolgens weer binnen luttele momenten volledig te herstellen.Taro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:44:
@PHPResource Daarom handel ik via USDT, gaat veel makkelijker.
[ Voor 11% gewijzigd door PHPResource op 04-02-2019 22:06 ]
Ik denk dat bots ook lopen te kloten hiermee. Koop in USDT als het verschil in sats je geld op kan leveren mocht iemand in sats kopen. Zelfde met in sats net iets goedkoper kunnen kopen dan in USDT en dan in USDT verkopen. Niet dat ik enig idee heb hoe dit precies zit en of het zo gaat, maar er moet voor slimme bots toch wel iets te halen zijn gok ik zo.PHPResource schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:04:
[...]
Is het dan zo dat mensen op een x bedrag van USDT kopen en op 16 sats verkopen denk je? En dan steeds snel handelen ofzo. Het is zo typisch dat een muur volledig verdwijnt om vervolgens weer binnen luttele momenten volledig te herstellen.
Nu ook, alleen maar groene buy-orders in de rechterkolom van Binance bij BTT. De muur verdwijnt echter niet
[ Voor 13% gewijzigd door tias86 op 04-02-2019 22:12 ]
Ja bots of traders. Ik zit met verbazing te kijken hoe de enorme buys het niet voor elkaar krijgen om de 26 sats te doorbreken. Behoorlijk fishy als je het mij vraagtPilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:08:
[...]
Ik denk dat bots ook lopen te kloten hiermee. Koop in USDT als het verschil in sats je geld op kan leveren mocht iemand in sats kopen. Zelfde met in sats net iets goedkoper kunnen kopen dan in USDT en dan in USDT verkopen. Niet dat ik enig idee heb hoe dit precies zit en of het zo gaat, maar er moet voor slimme bots toch wel iets te halen zijn gok ik zo.
[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 04-02-2019 22:20 ]
Hier gaat het ook lekkerTaro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:33:
Ja, BTT is erg lastig te voorspellen, net als HOT.
Gelukkig nu al 3 succesvolle BTT trades gemaakt vanavond, de 4e loopt vanaf 8268, gaat ook goed. In ieder geval het verlies van gisteren ruimschoots goedgemaakt, maar, nu bepalen wat ik er vannacht mee doe...
Edit: Wow, koopt even een bot tientallen keren 2.249.706 stuks op rij, die heeft er vertrouwen in
LOL, check die candle!
[ Voor 10% gewijzigd door p0st op 04-02-2019 22:31 ]
Het grootste deel zijn sowieso wel bots hoor, maar dat is met heel crypto zo. Zeker bij sideways, maar ook bj pumps is het grootste deel bots. Als je gebruik wil maken van verschillen in sats en USDT moet je dat sowieso met een bot doen, handmatig is niet te doen als procenten voorbij vliegen in seconden.PHPResource schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:19:
[...]
Ja bots of traders. Ik zit met verbazing te kijken hoe de enorme buys het niet voor elkaar krijgen om de 26 sats te doorbreken. Behoorlijk fishy als je het mij vraagt
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2019 23:49 ]
Waarom zou je uberhaupt iets met het BTC pair doen als er een USDT pair is ? Hoe meer decimalen hoe beter.mprkooij schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:38:
Ik geloof dat het beter is om nu in BTT/USDT te gaan dan BTT/BTC? Niet te verkopen op BTT/BTC man man man.
Klopt idd. Nou, heb wat BTT gekocht via USDT, nu slapen morgen kijken of we vrolijk wakker worednPilatuS schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:42:
[...]
Waarom zou je uberhaupt iets met het BTC pair doen als er een USDT pair is ? Hoe meer decimalen hoe beter.
[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 05-02-2019 03:05 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Moet toch wel zeggen dat het er nu interessant uitziet omdat ie nog niet verder heeft gedumpt. Ook zag ik net even wat sellwalls voorbij komen op 20k en zelfs 50k terwijl we op 8.8k zitten. Vreemd om te zien zoiets, maar geen idee of het iets zegt.Taro schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:38:
[...]
Er komen waarschijnlijk eerst nog 3-5 dagen op rij waarop je denkt: Was ik toch gisteren maar wél ingestapt of wél blijven zitten.
Ik heb zojuist op de verkoop knop gedrukt @ 0.001225mprkooij schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:44:
[...]
Klopt idd. Nou, heb wat BTT gekocht via USDT, nu slapen morgen kijken of we vrolijk wakker woredn
Verwijderd
Ik zie dat de mentale druk van de berenmarkt je eindelijk heeft gebroken en dat je irrationele beslissingen begint te maken. Het is een kwestie van tijd tot we een post van jou voorbij zien komen waarin je verkondigd al je IOST te hebben ingeruild voor Bitcoin Cash. Met een foto van jou en Kain_niaK erbij in een Canadese blokhut ala broke back mountain.
[ Voor 34% gewijzigd door Machlah op 05-02-2019 08:09 ]
Haha, chinees nieuwjaar was toch altijd de reden dat er juist niets gebeurde.Verwijderd schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:11:
Vandaag en morgen is het chinees nieuwjaar. Verwacht een enorme groene paal.
Ik dacht juist een dump?Machlah schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:13:
[...]
Haha, chinees nieuwjaar was toch altijd de reden dat er juist niets gebeurde.
Wacht nog steeds op de managers die hun kerstbonus uit zouden geven. Of institutioneel geld...waar blijft het ?
Machlah schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:46:
[...]
Wacht nog steeds op de managers die hun kerstbonus uit zouden geven. Of institutioneel geld...waar blijft het ?
Weg
when moonalki schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:14:
Chinees nieuwjaar is geweest
Vandaag laatste dag?alki schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:14:
Weg
Zal mijn buurman en buurvrouw even een berichtje doen dat ze niet meer hoeven gaan. Die zijn vanmorgen vertrokken naar China.alki schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:14:
Als Bangood stopt met mailen is t voorbijTurbo-Puppy schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:40:
[...]
Zal mijn buurman en buurvrouw even een berichtje doen dat ze niet meer hoeven gaan. Die zijn vanmorgen vertrokken naar China.
4-10 feb en vandaag de dag zelf.
Jawel hoor... enorme BTT pumpPelox schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:57:
4 dagen niet online geweest en helemaal niks gemist zie ik.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Sja, als je alleen naar BTC kijkt gebeurt er inderdaad weinig.
Duurt niet heel lang meer denk ik.Machlah schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:21:
[...]
Sja, als je alleen naar BTC kijkt gebeurt er inderdaad weinig.
Tja die Jed McCaleb heeft al even geen XRP meer gedumpt en dus ook niet zn eigen coin kunnen pumpen. Vandaar.jasper7878 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:40:
XLM zakt ook alleen maar dieper weg...
Hoeveel XRP had die Jed McCaleb ?Klaas25 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:25:
[...]
Tja die Jed McCaleb heeft al even geen XRP meer gedumpt en dus ook niet zn eigen coin kunnen pumpen. Vandaar.
Weg
Zero.
Dat ligt er aan he, als BTC gaat pumpen, pumpen de goede altcoins ook weer mee. Dit zal weer aandacht trekken, ook vooral van mensen die snel geld willen verdienen zonder goed onderzoek te doen. Die nieuwe mensen zullen weer een alternatief zoeken voor de paar alts die al keer 100 zijn gegaan, waardoor alsnog weer leven wordt geblazen in een aantal coins die niks toevoegen.
Opschrijven en verkopen aan netflix.ScreamGT schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:08:
Dat QuadrigaCX verhaal :’)
Wat een grap. Mark Karpeles 2.0 aka The Gox exit. Je gaat dood in India door de gevolgen van crohn. Niemand in je bedrijf weet de toegangscode van je cold storage op je laptop, en nu roept iedereen: ja jammer dan wij kunnen hier niks meer aan doen.
Blijf het een hilarisch verhaal vinden. Zal mij niks verbazen als die boef over een maand of 2-3 wordt opgepakt.
[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 05-02-2019 14:02 ]
Meeste die het nu kopen doen het voor die snelle gains.tias86 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:47:
BTT nieuwe Bitcoin? Je zou jezelf echt is moeten verdiepen in dit project, gaat voorlopig nog niet dippen, wat zij doen is echt iets nieuws, en ondergewaardeerd. Longterm hold zeker 5 jaar.
Weg
Denk ik ookNew Yorker schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:51:
[...]
Meeste die het nu kopen doen het voor die snelle gains.
Moet een bak geld zijn geweest voor Red Bull om hiermee geassocieerd te worden. Raar.
dat ligt eraan, als ze een plek op de auto willen met een afmeting van 10 x 5 cmRookert25 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:08:
[...]
Moet een bak geld zijn geweest voor Red Bull om hiermee geassocieerd te worden. Raar.
Prepare for the next ATH
Hij zakt wel lekker op Yobit. Zit er toch over te twijfelen een paar te kopen voor de fun.sourcecode schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:12:
[...]
dat ligt eraan, als ze een plek op de auto willen met een afmeting van 10 x 5 cm
dan betalen ze echt geen 10 miljoen hoor
Paar honderd miljoen? Misschien wel een miljard. Geen idee. Staat wel ergens op internet.
Prepare for the next ATH
Die maakt even een nieuwe low inderdaad. XLM doet daar ook aan mee.sourcecode schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:37:
Zo NANO kreeg ook ff een dump zeg
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 05-02-2019 16:06 ]
Weg
In dat geval stel ik voor dat we met z'n allen even een paar weken stopppen met postenNew Yorker schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:28:
@PilatuS bullrun gaat pas starten als dit topic paar weken dood is?
Paar weken geen crypto, paar weken geen koersen checken, geen FOMO etc. etc. niks van dat alles lijkt mij een mooie werkelijkheid voor een paar wekenPilatuS schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:34:
[...]
In dat geval stel ik voor dat we met z'n allen even een paar weken stopppen met posten
Rookworst zonder r is ook worst.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq