Hebben we daarvoor geld over dan?Bartvandelaar schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:52:
Gaan we dan bier drinken met z’n allen? Daar ben ik wel aardig goed in.
Weg
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hebben we daarvoor geld over dan?Bartvandelaar schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:52:
Gaan we dan bier drinken met z’n allen? Daar ben ik wel aardig goed in.
Weg
Misschien voor jou kan je bij de kroeg met XLM betalen
Moeten we wel snel gaan, anders is het over een tijdje maar 7 bier ipv 10 bier voor dezelfde hoeveelheid XLMSahara schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:57:
[...]
Misschien voor jou kan je bij de kroeg met XLM betalen.
Was mooie grap op Reddit van de week over Nano:PilatuS schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 17:18:
[...]
Moeten we wel snel gaan, anders is het over een tijdje maar 7 bier ipv 10 bier voor dezelfde hoeveelheid XLM
[ Voor 112% gewijzigd door Taro op 05-02-2019 19:31 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Don't Worry, Be HappyKlaas25 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:28:
Maart jongens. In maart gaat het lo-hosssss!!!!!
"i'll have what he's having"Klaas25 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:28:
Maart jongens. In maart gaat het lo-hosssss!!!!!
Just say yes to drugs!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Prepare for the next ATH
ja al een jaar langsourcecode schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:54:
dump incomming ?
U zei? Inmiddels alweer buy orders van 10.000-50.000 150.000 USDT op dat pair, gaat eerlijk gezegd nergens over, maar a profit's a profit ehTaro schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:01:
En BTT is aan het afsterven..
[ Voor 4% gewijzigd door p0st op 05-02-2019 20:26 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ja, zag het, ben @ 9760 ingestapt. Stop loss steeds hoger aan het instellenp0st schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:24:
[...]
U zei? Inmiddels alweer buy orders van 10.000-50.000 op het USDT pair, gaat eerlijk gezegd nergens over, maar a profit's a profit eh
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Haha ik @ 9735 ook weer, nadat mijn stop/loss eind van de middag op 10230 af ging. Nu idd weer de S/L aan het bijstellen naar bovenTaro schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:27:
[...]
Ja, zag het, ben @ 9760 ingestapt. Stop loss steeds hoger aan het instellen
[ Voor 5% gewijzigd door p0st op 05-02-2019 20:33 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Er waren wat problemen met het updaten van de nodes van Nano bij Binance. Een aantal mensen hebben opeens onverwachts Nano ontvangen. Binance heeft inmiddels aangegeven dat ze het opgelost hebben met Nano. De transacties zijn afkomstig vanuit de hot wallet van Binance. Als er mensen misbruik van hebben gemaakt, zal Binance dat dus moeten recht zetten.ggj87 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:56:
Wat is er met Nano aan de hand? Ik las wel wat in het Nano/Bitgrail topic, heeft het daar mee te maken?
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 05-02-2019 22:58 ]
Voor het eerst dat ie zijn run doorzet. Heeft dit al 3x eerder dit gedaan, maar altijd vrijwel hetzelfde resultaat met toch weer een val. Deze keer gaat ie sowieso al verder en deze run lijkt anders. Zou leuk zijn als ie doorzet. Ik hou het sowieso in de gaten. Een dollar per LTC is leuk, maar ditTaro schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:32:
BNB...
Edit: Die 12h en 1d grafieken zien er toch wel heel bullish uit hoor. Jammer dat ik nog niet op Bitcoin vertrouw, anders wist ik het wel, dan gingen er ook een aantal stuks richting Exodus voor de hold.
Persoonlijk vind ik BTC de laatste dagen sterk ogen.Swaha schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:04:
De range waarbinnen BTC beweegt begint nu toch echt heel smal te worden....Je zou toch verwachten dat BTC heel snel een richting gaat kiezen... Hoop het wel in ieder geval!
Ik dacht er ook al aan om dat te posten maar ik zat er al een paar keer naast, dus blij dat jij het doet :-)Swaha schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:04:
De range waarbinnen BTC beweegt begint nu toch echt heel smal te worden....Je zou toch verwachten dat BTC heel snel een richting gaat kiezen... Hoop het wel in ieder geval!
Cool example of #BitcoinTwitter experimenting on the Lightning Network.
— jack (@jack) 5 februari 2019
🔥
⚡️Torch received, now passing along to @starkness! #LNtrustchain https://t.co/YVMAv62fCN
Sterk dat ie niet zakt, maar ik zie het eerder als vrijwel dood. Dood als in, niemand wil echt kopen of verkopen. Het volume is voor BTC eigenlijk vrijwel 0.Sahara schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:06:
[...]
Persoonlijk vind ik BTC de laatste dagen sterk ogen.
Het gaat langzaam omhoog de laatste dagen. En dan heb ik het vooral niet over BTC in usdt, maar over BTC USD. Karl laat hier https://youtu.be/v_ZQ8e74HA4?t=124 die dalende witte weerstandslijn zien en volgens mij zit BTC op Coinbase op 3427 daar nu boven. Ok niet substantieel maar wel erboven.PilatuS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:37:
[...]
Sterk dat ie niet zakt, maar ik zie het eerder als vrijwel dood. Dood als in, niemand wil echt kopen of verkopen. Het volume is voor BTC eigenlijk vrijwel 0.
Ik vind het vrij vlak. Misschien inderdaad iets omhoog, maar als we 3500 niet eens kunnen breken zie ik het niet als ergens heen gaan. Net weer zo'n aanval op de 3500, maar niet verrder komen dan 3480 en nu weer lager zitten dan voor de poging omhoog. Dat gebeurd iedere keer op die manier waardoor ik het zie als een vrijwel vlakke lijn. We dalen niet, maar iedere poging omhoog wordt omlaag geramt.Sahara schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:53:
[...]
Het gaat langzaam omhoog de laatste dagen.en.
Om eerlijk te zijn zie ik wel beetje stijging, maar zoals je zelf ook schrijft wordt bij elke stijging een tik op de vingers van BTC gegeven. Ik zie mijn ZIL ook elke keer een tik krijgen, hoop van harte dat de 500 houdt, zolang BTC niet het bed vol schijt kan het met de alts wel goed komen, maar als BTC ook nog gaat dumpen, dan kan er heel wat af over de gehele linie.PilatuS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 01:13:
[...]
Ik vind het vrij vlak. Misschien inderdaad iets omhoog, maar als we 3500 niet eens kunnen breken zie ik het niet als ergens heen gaan. Net weer zo'n aanval op de 3500, maar niet verrder komen dan 3480 en nu weer lager zitten dan voor de poging omhoog. Dat gebeurd iedere keer op die manier waardoor ik het zie als een vrijwel vlakke lijn. We dalen niet, maar iedere poging omhoog wordt omlaag geramt.
Is ook wel zo hoorSahara schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 01:18:
[...]
Om eerlijk te zijn zie ik wel beetje stijging
[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 06-02-2019 01:39 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 06-02-2019 02:26 ]
O nee, please.. Niet die kerel met dat walgelijke commerciële lege karakter....ggj87 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 01:15:
[YouTube: WTF Happened to BITCOIN?!]
Bitcoin is dood filmpje van Techquickie. Bodem is bereikt. Moon soon.
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 06-02-2019 04:18 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 06-02-2019 09:27 ]
Verwijderd
Je scherm draaien of in HOT investeren.Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:55:
Ik ben relatief nieuw in crypto en zit met een probleempje:
Mijn portfolio daalt sinds januari 2018 alleen nog maar in euro waarde. Waarchijnlijk heb ik iets foutief ingesteld.
Heeft 1 van jullie wellicht een tip hoe ik deze instelling kan veranderen? Ik wil graag dat de waarde van mijn portfolio stijgt.
Alvast bedankt.
Begon de daling niet met een naamsverandering?Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:55:
Mijn portfolio daalt sinds januari 2018 alleen nog maar in euro waarde. Waarchijnlijk heb ik iets foutief ingesteld.
Heeft 1 van jullie wellicht een tip hoe ik deze instelling kan veranderen? Ik wil graag dat de waarde van mijn portfolio stijgt.
Alvast bedankt.
Meer kopen.Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:55:
Alvast bedankt.
Weg
Je centjes op een spaarrekkening zetten daar verdien je op het moment meer mee dan je geld in crypto te stoppen.Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:55:
Alvast bedankt.
Verwijderd
Tenzij we nu natuurlijk op de bodem zitten. Dan kun je beter alles in crypto steken, want de bank geeft maar 0,05% renteSlux schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:33:
[...]
Je centjes op een spaarrekkening zetten daar verdien je op het moment meer mee dan je geld in crypto te stoppen.![]()
En pas weer instappen als er genoeg volume is en de media het crypto verhaal weer oppakt.
Verwijderd
0.25 tot 0.40% bij moneyou. En tot 0.45% is haalbaar in Nederland.Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:38:
[...]
Tenzij we nu natuurlijk op de bodem zitten. Dan kun je beter alles in crypto steken, want de bank geeft maar 0,05% rente
wie koopt er nou shitcoinsVerwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:38:
Bedankt allemaal, ik zal de tips even grondig doorlezen en wanneer ik tijd heb even wat instellingen veranderen.
Ik heb denk ik wel een oorzaak gevonden: er zitten behoorlijk wat shitcoins in mijn portfolio.
0,05% rente is beter dan 20% verliesVerwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:38:
[...]
Tenzij we nu natuurlijk op de bodem zitten. Dan kun je beter alles in crypto steken, want de bank geeft maar 0,05% rente
[ Voor 88% gewijzigd door .oisyn op 06-02-2019 13:05 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Koskola op 06-02-2019 14:16 ]
Was dit shill stap 1?Koskola schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:02:
Leuk om dit forum eens te volgen.
In de crypto zit ik zelf niet echt meer. Heb alleen nog een aantal van BABB. Leek me des tijds wel een leuk project. Nieuwsgierig wat jullie meningen zijn over deze coin.
[ Voor 36% gewijzigd door Chris.nl op 06-02-2019 14:25 ]
[ Voor 5% gewijzigd door DeeSung op 06-02-2019 15:05 ]
[ Voor 29% gewijzigd door DAMAGE op 06-02-2019 15:30 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 06-02-2019 15:34 ]
Half december stonden we 3349 (binance) , toen gebeurde dat ook. op welke BTC waardeligt die 200MA dan ?DAMAGE schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:28:
we gaan straks uit de wedge breken. Wat gaat het worden? Als we naar beneden uitbreken mag je zo +6 maanden erbij rekenen voor deze berenmarkt. Zou ook historisch zijn want dan breken we door de 200MA heen en kunnen we al onze technische analyse uit het verleden uit het raam flikkeren, dat is dan allemaal ongeldig verklaard.
Spannond!
Edit: Als we naar het verleden kijken dan moeten we een dikke mega bounce zien vanaf de 200MA. Ik hoop daar ook op maar als je naar de afgelopen tijd kijkt dan zie ik niet in eens uit het niets een dikke groene paal komen
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Is afhankelijk van naar welke chart je kijkt natuurlijk. En dus ook waar het merendeel van de mensen naar kijkt. Op tradingview kun je dit mooi zien. Maar als de historie zich gaat herhalen, dan moeten we juist vanaf daar omhoog bouncen. Dat heeft BTC in het verleden namelijk altijd nog gedaan. En zelfs de S&P 500 bounced vanaf daar omhoog. Sowieso voor BTC nog altijd een goed signal geweest. Mocht het deze keer niet lukken dan is het wederom een historische dag voor BTC en gaat de berenmarkt nog wel ff wat langer duren ben ik bang. Ik houd er voor als nog aan vast dat hij het gewoon gaat houden en we idd omhoog gaan ipv naar beneden. Zolang als BTC bestaat is dat een hele goede support geweest namelijk. Wat mij betreft DE support.sourcecode schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:33:
[...]
Half december stonden we 3349 (binance) , toen gebeurde dat ook. op welke BTC waardeligt die 200MA dan ?
[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 06-02-2019 16:26 ]
Stiekem gekocht?PilatuS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:14:
ShitcoinCash en ShitcoinCash V2 doen beide even een pump van meer dan 10 dollar
Weg
Zag het te laat, dus helaas niet. Anders had ik het gewoon gedaan hoor. Op een munt van 60 dollar iets van 5 tot 8 dollar pakken in een half uur, shitcoin of niet, ik vind het prima hoor
[ Voor 39% gewijzigd door PilatuS op 06-02-2019 17:26 ]
Ik zag je post, snel kijken, ja hoor stop nét aangetikt. Had ik verdorie net uurtje terug lager gezetPilatuS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:19:
[...]
...Nog wel een ritje op ETH gemaakt, maar...
Moet je nagaan hoe hard het kan gaan als het vertrouwen terugkomtBlord schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:37:
BCH had een lekkere spike van +10%
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 06-02-2019 18:42 ]
Verwijderd
Kwestie van een goede adviseur in de arm nemenVerwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:38:
Bedankt allemaal, ik zal de tips even grondig doorlezen en wanneer ik tijd heb even wat instellingen veranderen.
Ik heb denk ik wel een oorzaak gevonden: er zitten behoorlijk wat shitcoins in mijn portfolio.
Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:44:
[...]
Kwestie van een goede adviseur in de arm nemen
Weg
Prepare for the next ATH
Komt al weer aardig dichtbij het volume van BTC en gisteren was het volume dubbel dat van BTC.sourcecode schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:22:
hahah binance verdient echt bakken met geld nu ze er BTT hebben draaien, wat een volume weer
iets meer uitleg ?Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:02:
Wie van jullie is Fiat gaan halen bij de Nederlandse bank..?
Niet slim. Niet cool...
Prepare for the next ATH
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 06-02-2019 21:21 ]
Paar maanden geleden uit ark gestapt. Tot nu toe geen spijt van. Jammer wel, had er wel een goed gevoel bij.A87 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:21:
Die reddit van ARK is ook helemaal verneukt met al die Giveaway's!
Een jaar geleden kwamen er nog echt intelligente posts van mensen dat is compleet verdwenen.
Veel hebben geklaagd vanwege met name slechte/geen marketing etc..
Zero.
Ik heb wel een goed gevoel maar blijf wel kritisch. Ik en meerdere daar kregen ook een ban na 1 waarschuwing omdat we er over begonnen. kritiek kunnen ze ook al niet tegenPelox schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:33:
[...]
Paar maanden geleden uit ark gestapt. Tot nu toe geen spijt van. Jammer wel, had er wel een goed gevoel bij.
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 06-02-2019 22:04 ]
$1000 voor 1 Ark soonA87 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:02:
[...]
Ik heb wel een goed gevoel maar blijf wel kritisch. Ik en meerdere daar kregen ook een ban na 1 waarschuwing omdat we er over begonnen. kritiek kunnen ze ook al niet tegen
Wat ik ga doen met ark is gewoon de bekende pump dump strategie. Ik zie de coin nog wel flink stijgen volgende bullruns.
Als die vertragingen eens een keer stoppen daar...
Welke volgende bullrun? Die komt echt niet meer voor heel veel alts die niks toevoegen in de echte wereld (iig niet in die omvang van 2017) .A87 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:02:
[...]
Ik heb wel een goed gevoel maar blijf wel kritisch. Ik en meerdere daar kregen ook een ban na 1 waarschuwing omdat we er over begonnen. kritiek kunnen ze ook al niet tegen
Wat ik ga doen met ark is gewoon de bekende pump dump strategie. Ik zie de coin nog wel flink stijgen volgende bullruns.
[ Voor 4% gewijzigd door Timberly2 op 06-02-2019 22:37 ]
Verwijderd
Timberly2 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:27:
[...]
Welke volgende bullrun? Die komt echt niet meer voor heel veel alts die niks toevoegen in de echte wereld (iig niet in die omvang van 2017) .
Waarom zou ARK x30 moeten gaan? Hoeveel cash heeft het DEV team überhaupt nog over? Zijn ze cash-flow positief? Lijkt me niet, zoals zoveel projecten die dat niet zijn, en nog teren op reserves die ze hebben opgebouwd in de bullrun. Wss gaan er nog veel meer projecten omvallen omdat de coins/tokens niet gebruikt worden en daarmee hun bestaansrecht niet waarmaken.
Implementatie / adoptatie is het lastigste wat er is, iedereen kan met ideeën komen of wat code programmeren. De vraag is, of er in de echte wereld ook 'vraag' naar is. Bij bijv. een GET protocol is dat overduidelijk en nog enigszins uit te leggen. Het zal aan mij liggen, maar wat ARK toevoegt snap ik echt niet. Heb ze wel gehad, maar verkocht op 40 cent helaas voor de grote bull ergens in juli 2017.
Ik val hier niet specifiek ARK aan, maar ik val daarmee alle coins aan met marketcaps van tientallen miljoenen. Plus de overtuiging bij velen op het forum dat er een nieuwe bull-run komt. Hoe graag ik die ook wens, ik zie de nieuwe instroom die daarvoor nodig is, niet weer opnieuw ontstaan. Piet particulier heeft zich er flink aan gebrand, en die ben je nodig voor overdreven waarderingen. Zie ook dot.com crash, volgens mij het punt waarna veel Nederlanders klaar waren met beleggen. Duurt echt lang voordat die terugkomen, if at all.
Vraag jezelf oprecht af bij elke altcoin die je bezit: gaan ze deze waardering waarmaken.
Begin eens door te kijken naar het verdienmodel, als dit coins bijprinten is, dan is het vanuit 'coinholder' - perspectief al niet interessant omdat je dan continue verwaterd.
Een BNB coin doet het daarentegen wel uitstekend, maar ook puur omdat er nog mensen daytraden / handelen. Daarmee is er 'use-case' ook al heeft die niks met crypto zelf nog te maken. Daar komt dan wel verandering in met hun chain. Maar ook daar zullen ze moeite krijgen om dezelfde adoptatie te krijgen als bij hun centrale exchange. Het netwerk effect van zo'n exchange is ongekend, 2-sided netwerk effect, als dat eenmaal op gang is, dan ben je niet meer te verslaan. Dat verklaart ook waarom marktplaats.nl nog steeds zo goed loopt (ondanks gure website, die makkelijk te kopiëren valt).
zo dat moest er ff uit, maar ik waarschuw hier alleen maar, investeer alleen geld wat je kunt missen, en dan het liefst in 'deflatoire' coins zoals BNB of GET. Op lange termijn winnen die altijd t.o.v. mining coins BTC/ETH/EOS etc etc puur door coinburn versus verwatering
Deels eens. Echter in 2013 was het een uiterst kleine populatie die de bullrun naar 1000$ deed opleven. Hoorde je (ik iig) er alleen over op universiteiten en 1 kort artikel in NOS. Toen waren er ook weinig fiat gateways die piet particulier snapte. De marketcap toen was ook stukken lager dan waar we heden ten dage op staan.DAMAGE schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:37:
Dit roepen ze na elke run die BTC maakt. ‘Zoals het toen ging, zo zal het nooit meer gaan!’ En nog elke keer is het wel zo gegaan en overtrof alles nog de vorige high. Geduld hebben zal worden beloond.
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Timberly2 op 06-02-2019 22:47 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Timberly2 op 06-02-2019 22:54 ]
Met die aantallen zal het best hard gaan met de prijs van GET. Als ik die lijn doortrek trek zelfs onbetaalbaar als er ooit 10 miljoen tickets per jaar verkocht gaan worden. Ik ben niet goed bekend met het project, maar ik neem aan dat er per verkocht tickets X,X aantal GET verbruikt gaat worden? Het verbruik hiervan zal verrekend worden met de ticketprijs lijkt me. Worden volgens deze constructie tickets op den duur niet heel veel duurder? Of zie ik dat verkeerd?Timberly2 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:53:
Bij GET gaat er opgekocht worden in 2019 zo'n 600.000 euro (o.b.v. 1mln tickets reeds gecontracteerd). Dat is op de huidige marketcap 0,6 / 2,8 = ~20% van de supply. Dat gaat dus razendsnel schaars worden na 1-2-3 jaren. Of zie ik dat verkeerd?
(Dit laatste gaat ook nog eens op een manier wat waarde toevoegt aan de samenleving, namelijk zwarthandelaren elimineren, diegene die 0,0 toevoegen aan het eindproduct)
[ Voor 21% gewijzigd door tias86 op 06-02-2019 23:34 ]
YES,DAMAGE schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:37:
Dit roepen ze na elke run die BTC maakt. ‘Zoals het toen ging, zo zal het nooit meer gaan!’ En nog elke keer is het wel zo gegaan en overtrof alles nog de vorige high. Geduld hebben zal worden beloond.
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 06-02-2019 23:35 ]
Dat omhoog gaan is waar het interessant gaat worden. Juist wanneer BTC dat kan laten zien kan dat zorgen voor veel nieuwe instappers en als dat gebeurd weten we allemaal wat mogelijk is. Tuurlijk gaan mensen niet nu instappen, dat geeft het volume ook wel aan. Maar wie weet wat er kan gebeuren op 6k en laat staan de magische 10k.tias86 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:28:
Ik zie het ook een beetje somber in qua ATH ik denk dat we wel een keer omhoog gaan maar ver voorbij de laatste ATH?
1 sat is voor iedereen betaalbaarDenk het niet BTC word dan toch ook onbetaalbaar voor de gemiddelde mens?
[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 06-02-2019 23:42 ]
Zonder regulering kunnen/mogen de grote jongens niet instappen maar heb er een dubbel gevoel bij...SEC neemt volgende stap in goedkeuringsproces Bitcoin-ETF
Door Job Nijsen6 februari 2019
Een aantal grote jongens kopen al maanden via de OTC handel.PilatuS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:54:
Ik vraag het mij toch erg af wat grote jongens de laatste tijd hebben gedaan. In iedere run omlaag zijn er walls van 100'en BTC's gekocht. De boel klapt omlaag en iemand gooit gewoon ergens een 200BTC wall neer en die wordt gewoon opgegeten door verkopen van 1 tot 10BTC. Ik vermoed toch dat in deze hele rit omlaag er mensen zijn geweest die dik hebben lopen inkopen in de hoop dat BTC ergens een keer flink herstel laat zien.
Stel ik zou miljonair zijn en een paar ton over hebben. Persoonlijk zou ik dan gewoon ergens 100BTC kopen en dan zien waar BTC over een jaar of 3 staat. Ik weet natuurlijk niet dat zo is, maar ik denk toch dat er genoeg mensen zijn geweest met veel geld en geduld die flink wat hebben ingeslagen.
OTC zijn natuurlijk de echt grote jongens. Zelfs iemand als Mark Cuban heeft BTC gekocht en aangezien hij miljarden heeft gaat ie natuurlijk niet op een exchange aan de slag maar laat iemand even zeg 1000BTC OTC kopen. Alleen in de rit omlaag zijn er enorme hoeveelheden BTC gekocht terwijl eigenlijk iedereen wel kon zien dat we verder omlaag zouden zakken. Heb toch het idee dat de wat minder grote jongens ook aan het inkopen zijn geweest en gewoon lekker holden om te zien waar BTC over 3 jaar of 5 jaar staat.RaptorXS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:57:
[...]
Een aantal grote jongens kopen al maanden via de OTC handel.
Heb er al meerdere postings over geplaatst, daarom mijn dubbele gevoel erover.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq