Heeft iemand nog de Monaco (MCO) van de ICO van 2 jaar geleden? Ze wilden een betaalkaart gaan uitbrengen voor crypto. Ik heb ze toen gedumpt voor $8. Leuke winst, maar tot mijn afgrijzen kwam daarna opnieuw een pump tot $14.
Ik was even in slaap gevallen, maar ik las laatst op
Wikipedia over een interessante overname van een domain genaamd crypto.com, op de lijst met duurste overnames. Crypto.com? Wie is dat? Blijkt dat dit de
rebranding van Monaco is. Het lijkt erop dat ze aan het deliveren zijn wat de aan wilden bieden, en kaarten in Azië aan het versturen zijn. Daarna volgt de VS, en als derde Europa.
Toen MCO eind vorig jaar onder de $2 is gezakt heb ik ze teruggekocht, en heb inmiddels een kaart gereserveerd. Ik heb genoeg vertrouwen in het project dat ik een gokje durf te wagen. Geen jaarlijkse fee, en airport lounge access + guest AKA wederhelft.

(als je je MCO voor zes maanden vastzet. Je kan ook een goedkope plastic kaart zonder features krijgen voor nop.) De hele setup van integratie met het huidige financiële systeem druist een beetje in tegen het (originele) idee achter cryptocurrency, maar ik denk dat samenwerking toezichthouders en regulering in ieder geval de komende decennia de enige realistische manier is om cryptocurrency iets mainstreamer te maken.
Interview met de CEO een klein jaar geleden.
Als je ook een Monaco/Crypto.com kaart wil nemen, een serieuze variant (Silver of hoger, kosten: 5000 MCO of €8500 vastzetten voor 6 maanden, daarna komt het vrij, hopen dat het dan meer waard is) dan heb ik nog een paar invites over met een signup bonus.