[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.558 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
RaptorXS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:57:
[...]

Een aantal grote jongens kopen al maanden via de OTC handel.
Heb er al meerdere postings over geplaatst, daarom mijn dubbele gevoel erover. :)
Kopen en verkopen ja, die traden ook gewoon alleen OTC

Whales en andere partijen gaan ook gewoon rekt of doen goede trades net zoals ons, alleen een leveltje hoger financieel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tias86 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 00:01:
[...]
Whales en andere partijen gaan ook gewoon rekt of doen goede trades net zoals ons, alleen een leveltje hoger financieel gezien.
Genoeg mensen die gekke dingen doen met 1k of 100k en rekt gaan. Ik heb alleen toch het idee dat er ook mensen zijn die lekker hebben gekocht met een klein deel van hun vermogen om te holden. Puur op basis van walls in de weg omlaag. Vond dat toch erg vreemd om te zien hoe dat ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
PilatuS schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 00:03:
[...]

Genoeg mensen die gekke dingen doen met 1k of 100k en rekt gaan. Ik heb alleen toch het idee dat er ook mensen zijn die lekker hebben gekocht met een klein deel van hun vermogen om te holden. Puur op basis van walls in de weg omlaag. Vond dat toch erg vreemd om te zien hoe dat ging.
Zullen ook zeker holders tussen zitten lijkt mij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 00:08:
[...]
Zullen ook zeker holders tussen zitten lijkt mij ook!
En juist dat is wat ik zo interessant vind. Niet alleen de gigantische orders in de weg omlaag terwijl iedereen kon zien dat we bleven zakken, maar ook het feit dat we niet op 500 dollar staan en zelfs nog even een run omhoog hebben gehad. In het geval van BTC gaat compleet dood vind ik niet dat wat we hebben gezien en nog steeds zien daar op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:01
Ergens tussen 25 februari en 13 maart verwacht ik wel wat vuurwerk. Op basis van het huidige sentiment verwacht ik omlaag, maar dat kan zomaar veranderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:44
gabn88 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:55:
Ergens tussen 25 februari en 13 maart verwacht ik wel wat vuurwerk. Op basis van het huidige sentiment verwacht ik omlaag, maar dat kan zomaar veranderen.
dus het kan vriezen maar ook dooien dat is wat je wil zeggen? :+ zo koffie :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:00
Ik verwacht voor het jaar 2025 ook vuurwerk. Dit zijn m.i. de laatste stuiptrekkingen voor een ferme knal naar beneden. Dan rond 2500 gaan we weer een periode van status quo krijgen, waarna we afzakken naar 1800. Vanaf dat punt durf ik het niet meer te voorspellen, wellicht dat we doorzakken nar 1200, maar ik vermoed dat zodra de 1xxx in beeld is dat er teveel mensen gaan instappen om ook daadwerkelijk dicht bij de 1000 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ICX.. moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Zoom even uit op de grafiek, maar wel leuk dat ICX een keer positief voorbij komt. Zijn er hier nog hodlers van ICX die vanaf 11 dollar hebben gehodl?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
TuutjDrie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:02:
[...]

Zoom even uit op de grafiek, maar wel leuk dat ICX een keer positief voorbij komt. Zijn er hier nog hodlers van ICX die vanaf 11 dollar hebben gehodl?
Moon roepen doen we vanaf huidige punt he, niet vanaf een punt ergens lang geleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Ik verwacht dat tussen nu en 2025 geen hond weet wat er gaat gebeuren.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Pelox schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:37:
Ik verwacht dat tussen nu en 2025 geen hond weet wat er gaat gebeuren.
Dus een voorspelling dat niemand weet wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
We gaan gewoon nieuwe ATH maken.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
wehave schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:38:
[...]

Dus een voorspelling dat niemand weet wat er gaat gebeuren.
Geen enkele hond.

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Machlah
Mijn hond denkt te weten dat hij straks uitgelaten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik hoop altijd dat dit soort berichten ironisch bedoeld zijn, want het lijkt me schier onmogelijk dat dit soort alts op eigen houtje meerdere malen over de kop gaan, zonder dat de rest van de markt meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Nano laat ook weer een beetje leven zien, maar die is zo hard door het putje gegaan dat dit slechts een schrale troost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Machlah schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:41:
[...]

Mijn hond denkt te weten dat hij straks uitgelaten wordt.
Lekker laten HODL'n, we Moonen weer (klein piekje IOTA tenminste zag ik zojuist) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19
Wat doet die gekke oude Vertcoin nu weer :S. Binnenkort zal Peercoin ook wel gaan. Beide groen logo en haal ze altijd door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
TuutjDrie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:02:
[...]

Nou niet op 11 dollar gekocht uiteraard, maar wel vanaf het begin aanwezig bij ICX eind 2017. Maar ja, wie niet...

Als je ziet dat hij nu nog maar 22 cent waard is....Hahha, het lachen vergaat mij bijna.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holo wordt weer wakker. Er kocht net iemand 100 milj HOT. Weer ritje naar de 40?

Kan iemand mij uitleggen waarom deze markt op bitfinex niet leeft en dubbel zo hoog staat?
(HOT/BTC)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2019 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:32:
Holo wordt weer wakker. Er kocht net iemand 100 milj HOT. Weer ritje naar de 40?
400 mag ook.

ZiL is ook weer even boven de 500 gaan kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:44
Aardige rode candle omdat iemand 280 bitcoins verkoopt op Binance. Had ik ze maar.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Fuck me. Buy wall op Binance van 557 BTC op 3410,99. Wow.

En toen was ie weg..

[ Voor 17% gewijzigd door Sahara op 07-02-2019 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Mijn alts gaan weer wat omhoog. Ik voorspel een BTC stijging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Nou die gast bij de Telgraaf crypto update van deze week is me toch een partijtje bullish!
"We staan aan de vooravond van de grootste welvaartverschuiving in mensheid." :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Heeft iemand nog de Monaco (MCO) van de ICO van 2 jaar geleden? Ze wilden een betaalkaart gaan uitbrengen voor crypto. Ik heb ze toen gedumpt voor $8. Leuke winst, maar tot mijn afgrijzen kwam daarna opnieuw een pump tot $14.

Ik was even in slaap gevallen, maar ik las laatst op Wikipedia over een interessante overname van een domain genaamd crypto.com, op de lijst met duurste overnames. Crypto.com? Wie is dat? Blijkt dat dit de rebranding van Monaco is. Het lijkt erop dat ze aan het deliveren zijn wat de aan wilden bieden, en kaarten in Azië aan het versturen zijn. Daarna volgt de VS, en als derde Europa.

Toen MCO eind vorig jaar onder de $2 is gezakt heb ik ze teruggekocht, en heb inmiddels een kaart gereserveerd. Ik heb genoeg vertrouwen in het project dat ik een gokje durf te wagen. Geen jaarlijkse fee, en airport lounge access + guest AKA wederhelft. 8) (als je je MCO voor zes maanden vastzet. Je kan ook een goedkope plastic kaart zonder features krijgen voor nop.) De hele setup van integratie met het huidige financiële systeem druist een beetje in tegen het (originele) idee achter cryptocurrency, maar ik denk dat samenwerking toezichthouders en regulering in ieder geval de komende decennia de enige realistische manier is om cryptocurrency iets mainstreamer te maken.

Interview met de CEO een klein jaar geleden.

Als je ook een Monaco/Crypto.com kaart wil nemen, een serieuze variant (Silver of hoger, kosten: 5000 MCO of €8500 vastzetten voor 6 maanden, daarna komt het vrij, hopen dat het dan meer waard is) dan heb ik nog een paar invites over met een signup bonus.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
Voor een donderdag was dit een goede dag (al weet ik niet wat er nog komt natuurlijk)
Hopelijk blijven de volgende dagen nog wat groen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
XA4DB schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 17:03:
Voor een donderdag was dit een goede dag (al weet ik niet wat er nog komt natuurlijk)
Hopelijk blijven de volgende dagen nog wat groen 8)
De cryptogoden verzoeken.. bedankt

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

en weer een BTC dipje opgevangen :)

er wordt genoeg opgekocht......

[ Voor 33% gewijzigd door sourcecode op 07-02-2019 18:09 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is allemaal heel matig. De dump was matig uit de wedge. Het volume is matig. De dump nu is matig en het opvangen is ook heel matig. Best bijzonder gezien we toch echt op die 200 weekly moving average afstevenen die zit om en na bij de 3350 afhankelijk van welke chart je bekijkt en elke keer nog is BTC daar met een gigantische groene staaf vanaf gebounced. Het zou de eerste keer zijn mochten we hem nu breken met een downtrend wat betekent dat alle TA van de hele BTC geschiedenis uit het raam geflikkerd kunnen worden. Dan komen we echt in een gebied waar we helemaal geen houvast meer hebben. En zeker ook geen TA vanuit het verleden. Happy times!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Laatste tijd eigenlijk alleen maar shorts gesloten. ETH vanaf $116 en BTC vanaf $3600. Mooie profits gepakt, ook wel'ns fijn in zo'n dalende markt. Nu staan we op 'n level waar ik niet verwacht dat we zomaar doorzakken. Ik kan het me niet voorstellen. We deden al maanden over de 6000, dan gaat 3000 er echt niet zomaar aan. Ben in een hele lange poos weer is long gegaan, niet omdat ik het er bullish uit vind zien, echt een gevoelsmatig gokje. Niet op Bitcoin, maar op ETH. Zeker ook met de aankomende upgrade/hard fork die was uitgesteld.

Persoonlijk denk ik dat we nog wel een lange tijd in deze range vertoeven en 't zal me niet verbazen als we nog een keertje omhoog gaan zoals die 4.2k van een tijdje geleden, want het is nog wel heel karig met oplevingen sinds de -50% drop van 6k naar 3k.

Het volume maakt me wel een beetje bearish, we zitten toch wel op'n level waar je meer interesse van kopers verwacht. Maarja, misschien komt dat nog wel!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/1xoGu69zcy447imf55/giphy.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De 200 weekly moving average is een veeeeeel belangrijkere support dan die hele 3000 @Tominatie. Dus we gaan het zien.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:17:
De 200 weekly moving average is een veeeeeel belangrijkere support dan die hele 3000 @Tominatie. Dus we gaan het zien.
Laten we hopen dat 't houdt dan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

https://www.ccn.com/bitco...target-of-2270-in-q1-2019
zo mannen en dames (hoop ik) dan weten waar we aan toe zijn

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Dan zullen we wel stijgen >:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Pelox schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:38:
[...]

Dan zullen we wel stijgen >:)
je kan het ook zien als een koers bepalend bericht in de hoop dat mensen hier op gaan acteren :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik meen dat die kerel geen voorspellingen meer zou doen? Dat zei die nog afgelopen jaar. Mooi. Deze gaat in de prullenbak :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik had net gewoon scheit,
Gewoon poffertjes eten

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51

Bever!

3

A87 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:48:
Ik had net gewoon scheit,
Gewoon poffertjes eten
Had je er teveel gegeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

we zijn best met een grote groep lezers hier toch!
ben benieuwd wie er hier nu nog aan het minen is :)
je hoeft alleen maar te zeggen welke :)
of niet :|

Ik? JSECOIN

[ Voor 4% gewijzigd door sourcecode op 07-02-2019 20:03 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Minen nee, POS wel met Telos. Enige muntje dat nog een beetje rendement geeft zonder dat het een scam is.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
ik nog aan het minen

eth en fury
nieuwe projecten zijn leuk maar ook een kans op dood voor exchange nu al 2x gehad of heel laag op exchange komen waardoor het nog niet intresant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

WronG,,,, jij kent deze niet eens? YouTube: Nieuw Geld (afl. 1): Cryptomiljonair

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb mijn eerste sponsor binnen op bitbacker!

Veeeet cool.

[ Voor 27% gewijzigd door Kain_niaK op 07-02-2019 20:24 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 23:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
geloof dat ik ook iets heb gemist.

Het is dat zijn zus erin voor komt, veder niet te hachelen (net als poffertjes uit een zak :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

sourcecode schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:02:

Ik? JSECOIN
Ik mine zil. Kost maar een minuut proof of work per 2-3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
sourcecode schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:02:

Ik? JSECOIN
Nee niet meer. :-(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Let op! We zullen ooit een extreme dump verwachten.

https://www.crypto-inside...ox-weer-tot-leven-wekken/

Alle cryptocurrencies die Mt. Gox nog in zijn bezit heeft, wat zo’n $1,2 miljard aan Bitcoin, Bitcoin Cash en Bitcoin SV is, zal uiteindelijk worden verdeeld onder de schuldeisers

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

New Yorker schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:58:
dat soort panieknieuws is echt typisch 2018

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Alle cryptocurrencies die Mt. Gox nog in zijn bezit heeft, wat zo’n $1,2 miljard aan Bitcoin, Bitcoin Cash en Bitcoin SV is, zal uiteindelijk worden verdeeld onder de schuldeisers
Reeds 1500 keer gezegd, maar als ik ook maar 10% ooit terugkrijg dan bestel ik nu nog een jetski, speedboot, begin ik blind te bieden op woningen die ik bij lange na niet kan betalen en bestel ik 14 Albanese topmodellen, gewoon omdat money no object is oOo ...ergo, die BTC zien we nooit meer terug. Na jaren van beloftes heb ik die hoop al lang opgegeven. :/

Het restant gaat gewoon naar een overheid in opslag of gaat op een uitzonderlijk wazige manier ergens verloren in de afhandeling...neem dat van me aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Heel wat meer geld voor nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 21:21:
[...]

dat soort panieknieuws is echt typisch 2018
Wellicht krijgt het nog een vervolg in 2019 ;)
Dat het een grote invloed heeft gehad in deze berenmarkt is voor mij wel duidelijk, hoop dat 't hele circus een keertje ten einde komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Met deze lage prijzen zou je zeggen dat de prijs weer zou moeten stijgen, maar dat doet het al weken niet. Het volume neemt ook alsmaar af, wat wijst op een breakout. Zoals het er nu naar uit ziet zou ik zeggen naar beneden. Ben benieuwd waar we dan naartoe gaan. Naar de 1D 200MA (waar we nu akelig dicht bij zitten), of eronder naar de 2k range?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:45

Secsytime

Automagisch

Stukje vraag en aanbod, gewoon wachten tot de volgende hypecycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
MimbleWimble (_/-\o_) gaat mogelijk zijn weg vinden naar Litecoin: https://www.litecoin.com/...nsion-blocks-technologies, oftewel: Stukje privacy erbij en wie weet vindt het later zijn weg naar Bitcoin.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Secsytime schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 22:56:
Stukje vraag en aanbod, gewoon wachten tot de volgende hypecycle.
We moeten een nieuwe ATH maken, dan komt Henk en Ingrid terug. Die willen alleen op ATH kopen. :)

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De afgelopen 13 maanden is BTC zo'n 13000 dollar gezakt, maar nog steeds proberen de slimme bulls Henk en Ingrid als dom weg te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Crypto is allang dood en gaat nooit meer terug komen. :)

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik blijf gewoon lekker Bitcoin & Ethereum accumuleren, geen andere crypto's. Heb een tijdje geleden ook Binance de rug toegekeerd uit principe, was altijd wel een fan van het platform maar sinds hun pump&dump spelletjes en het ondersteunen van de BTT money grab ga ik er geen gebruik meer van maken.

[Twitter: https://twitter.com/MoonOverlord/status/1092690176374132738]

Nu gewoon lekker via Kraken & Bitmex dus heb ook een stuk kleiner aanbod aan alts maar dat boeit me niet zo veel. De alts die daar opstaan zijn ook de enige waar ik interesse in heb. :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:08
Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/transportgeography.org/wp-content/uploads/stages_bubble.png?resize=720%2C482&ssl=1

Ga zo door jongens, bijna in de despair fase :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Las er dit:
Het zal echter nog minstens vijf jaar duren voordat schuldeisers ook maar een cent van hun geld terug zullen zien aangezien het juridische proces nog in volle gang is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

New Yorker schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 23:19:
Crypto is allang dood en gaat nooit meer terug komen. :)
Ofschoon je dit waarschijnlijk sarcastisch bedoeld, ben ik het wel deels met je eens. Ik sta zelf klaar om in te stappen...funds ready on GDAX maar zelfs al zou LTC zakken naar de €20, dan heb ik geen haast. Het moment is wel even over ja. Menigeen zit nog zijn wonden te likken en is totaal niet bereid om ook maar 1 euro in crypto te stoppen. Ik verwacht derhalve ook wel een val naar de sub $1000 nog.

Een nieuw ATH vestigen...wellicht, maar tot ergens eind 2020 voorzie ik dat om geen enkele reden. Er is eerst vernieuwing nodig en een daadwerkelijke toepassing van crypto...noodzaak zelfs.

Er is op dit moment geen 1 reden te bedenken waarom de wereld niet zonder crypto zou kunnen met als vervelende bijkomstigheid dat fiat veel meer zekerheden biedt en stabieler is. Ik wil best investeren op crypto, maar geef me dan 1 reden waarom ik niet zonder zou kunnen (op lange termijn) ...ik kan me prima redden met fiat en speculeren kan ik 1001 andere methoden. Daarbij kun je binnenkort met je eigen bank 24/7 fiat internationaal overschrijven binnen de EU en CC & Paypal trekken de rest wel recht.

In mijn optiek is crypto momenteel een volstrekt overbodig product waar geen vraag naar is....ik zie dat ook gewoonweg niet veranderen op korte termijn om welke reden dan ook. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 00:47:
[...]

Ofschoon je dit waarschijnlijk sarcastisch bedoeld, ben ik het wel deels met je eens. Ik sta zelf klaar om in te stappen...funds ready on GDAX maar zelfs al zou LTC zakken naar de €20, dan heb ik geen haast. Het moment is wel even over ja. Menigeen zit nog zijn wonden te likken en is totaal niet bereid om ook maar 1 euro in crypto te stoppen. Ik verwacht derhalve ook wel een val naar de sub $1000 nog.

Een nieuw ATH vestigen...wellicht, maar tot ergens eind 2020 voorzie ik dat om geen enkele reden. Er is eerst vernieuwing nodig en een daadwerkelijke toepassing van crypto...noodzaak zelfs.

Er is op dit moment geen 1 reden te bedenken waarom de wereld niet zonder crypto zou kunnen met als vervelende bijkomstigheid dat fiat veel meer zekerheden biedt en stabieler is. Ik wil best investeren op crypto, maar geef me dan 1 reden waarom ik niet zonder zou kunnen (op lange termijn) ...ik kan me prima redden met fiat en speculeren kan ik 1001 andere methoden. Daarbij kun je binnenkort met je eigen bank 24/7 fiat internationaal overschrijven binnen de EU en CC & Paypal trekken de rest wel recht.

In mijn optiek is crypto momenteel een volstrekt overbodig product waar geen vraag naar is....ik zie dat ook gewoonweg niet veranderen op korte termijn om welke reden dan ook. :|
Vraag dat maar eens aan de mensen in Venezuela en Iran, de wereld is groter als ons kikkerlandje.
Oja, er wordt meer verhandeld in de Japanse Yen op BTC gebied dan in de US dollar, dat zal ook wel toeval zijn toch? :)
Edit: bron: https://www.crypto-inside...uta-voor-bitcoin-trading/

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 08-02-2019 01:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Idd despair all over here.. Moon soon! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 02:21:
Idd despair all over here.. Moon soon! ;-)
Of despair is nog één drop :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

nou de despair loopt al een tijdje over de plinten van het topic te klotsen hoor... weet natuurlijk niet hoe diep het putje is.. dat dan weer wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
It ain't stop with just one more drop..
Het wordt tijd dat we weer gaan denken over al het mooie dat crypto's te bieden hebben.
Wordt nu zeer duidelijk niet meer als waardevol gezien. Wie dat wel gelooft koopt nu (veel voor weinig) en hodl-t de moeder, ik ben even stand-in voor onze vriend @Tominatie hier. Ja we gaan vast nog dieper, maar ooit kruipen we uit het dal. Of niet. Ik geloof nog.. Wie nog meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BTC gaat weer een ATH doen. Dat is wat ik denk in ieder geval. Wat betreft de de rest van coins, geen idee. Hoe langer BTC blijft dalen hoe meer tijd er is voor coins om kapot te gaan. XLM bijvoorbeeld blijft maar nieuwe lows maken. Die coin heeft ook een nieuwe low gemaakt met 20% lager tegenover toen BTC zijn low maakte terwijl BTC er nog boven zit. Niet dat ik vind dat het slecht is dat coins doodbloeden, maar ik zou wel zeer voorzichtig zijn met welke coins wel en niet te kopen. Dat je nu iets op zeg -90% koopt kan best eens -99.999% worden. Stel BTC doet er nog een half jaar of jaar over om terug omhoog te komen, wat er in die tijd met 90% van de alts gebeurd ziet er slecht uit. Zodra alts nieuwe lows gingen maken terwijl BTC nog boven zijn low zat is nogal een teken dat heel erg low mogelijk is voor mij.

Sowieso niets tegen XLM, maar dat is één coin die maar blijft zakken en is ook niet de enige. Voorlopig gooi ik nergens geld in voor de hold zolang er niets ook maar een beetje duidelijk is. Ja, het staat allemaal laag, maar nog 8 maanden bearmarket is nog eens 50% lager.

[ Voor 32% gewijzigd door PilatuS op 08-02-2019 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik ging gister naar de MAC, verdomme de Big tasty is gewoon opeens een stuk kleiner :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

A87 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 03:56:
Ik ging gister naar de MAC, verdomme de Big tasty is gewoon opeens een stuk kleiner :S
agh kan een goede reden zijn om er voortaan 2 te bestellen toch :+

Of mijn redenatie: Een niet lekkere hamburger of een kleine niet lekkere hamburger.. dan is dat laatse misschien niet eens zoon slechte optie. :+
Het is dat je buiten de deur erg goed op de mac kan vertrouwen qua allergenen kaart O+ , anders zou ik er werkelijk nooit komen. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De Maestro burger was de eerste paar maanden ook groter en is toen kleiner geworden.

Persoonlijk ben ik meer een Burger King fan dan McDonalds fan, maar die Maestro burger vond ik dan wel weer goed te doen. Tot dat ding ineens kleiner was geworden. Nu gewoon weer 90% van de tijd lekker naar de Burger King, ook al is dat maar 1x per maand ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

tnx, Ik weet wel alvast wat ik morgen ga eten.

home made burger ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 04:15:
tnx, Ik weet wel alvast wat ik morgen ga eten.

home made burger ....
Is ook beter, op wat bepaalde niet fast food plekken na :)

Burger King vind ik nog wel goed te doen (dubbele Whopper met kaas en bacon) en bij McDonalds iets als die Maestro. De standaard meuk vind ik niet te eten, helemaal bij McDonalds niet. Los van dat kan ik thuis biefstuk eten voor hetzelfde bedrag als een menu bij Burger King of McDonalds. Ik geef ook zeker de voorkeur aan zelf hamburgers maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Hamburger moet je niet zelf maken, legio plekken waar ze dat meer dan prima kunnen. Biefstukje bakken is dan weer een ander verhaal, weinig plekken waar ze echt weten hoe dat moet. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 04:26:
Hamburger moet je niet zelf maken, legio plekken waar ze dat meer dan prima kunnen.
Zelf een hamburger maken vind ik persoonlijk anders wel de beste hamburgers. Je moet maar net een plek in je omgeving hebben waar ze iets maken dat beter is. Zelfgemaakt is voor mij altijd beter dan Burger King of McDonalds. Er zijn inderdaad wel plekkken die het wel goed doen, maar die zitten niet overal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Crypts schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 04:26:
Hamburger moet je niet zelf maken, legio plekken waar ze dat meer dan prima kunnen. Biefstukje bakken is dan weereen ander verhaal, weinig plekken waar ze echt weten hoe dat moet. :)
Mijn vrouw wil nooit uiteten omdat ik lekkerder kook :p
ik wil wel graag uiteten, want ik heb geen zin om af te wassen of te koken. (of de was of stofzuigen, eigenlijk ben ik een luie flikker)

hamburgers, gehaktballen, biefstuk, stoofvlees, lasagna en vele andere.. allemaal thuis lekkerder

[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 08-02-2019 04:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
We zijn hier gezegend met een surplus aan horeca in een vrij klein stadje, een van deze restaurants wordt bestierd door de lokale slager en nee die hamburger die hij kan serveren versla ik niet. :)

Dat niet iedereen dat geluk heeft snap ik maar in elk beetje stad is wel een tent te vinden die het snapt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:21
Burgercoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
core wel te verstaan. Voordat we kroketburgercoin, veganburgercoin forks krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Mooi man, 's ochtends even kijken of er nog wat crypto nieuws is op dit draadje staat de laatste pagina helemaal vol over eten.

Iemand nog leuke recepten ?!
[b]Tominatie in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"Tominatie schreef

Nu gewoon lekker via Kraken & Bitmex dus heb ook een stuk kleiner aanbod aan alts maar dat boeit me niet zo veel. De alts die daar opstaan zijn ook de enige waar ik interesse in heb. :*)
Totdat de bull run begint en Kraken opeens allemaal verbindingsfouten heeft en je niets kan verkopen >:)

[ Voor 58% gewijzigd door Machlah op 08-02-2019 08:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Machlah schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:03:
Mooi man, 's ochtends even kijken of er nog wat crypto nieuws is op dit draadje staat de laatste pagina helemaal vol over eten.

Iemand nog leuke recepten ?!

[...]

Totdat de bull run begint en Kraken opeens allemaal verbindingsfouten heeft en je niets kan verkopen >:)
Tweakers.net..we bespreken alles, van poker tot eten tot crypto's. Oh en we doen iets met IT 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Ik eet heel soms een burger, paar weken terug een big tasty besteld, en m'n 1e gedachten was "is hij nu kleiner?" m'n gedachten waren dus juist. Wat een oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ja maar je kunt toch kiezen tussen normaal en klein?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
@A87 Koop gewoon 2x of heb je daarvoor geen geld?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Wat vinden jullie van 5 Guys hamburgers? Veel beter dan Mcdonalds IMO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Machlah schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:40:
Wat vinden jullie van 5 Guys hamburgers? Veel beter dan Mcdonalds IMO
In Amerika ging ik 2x per week naar 5Guys... Weet niet hoe het in Nederland is, maar in Amerika was het echt onovertroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
RedHat schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:41:
[...]

In Amerika ging ik 2x per week naar 5Guys... Weet niet hoe het in Nederland is, maar in Amerika was het echt onovertroffen.
Hier ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien ik vannacht in de rode cijfers ben gekomen is dit bericht ook rood.

MOON plzz...

En nu heb ik trek in hamburgers...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2019 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
En de echte Amerikaanse soda machines >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
wehave schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:27:
[...]

En de echte Amerikaanse soda machines >:)
Kan alleen niet met crypto betalen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Vreemd dat de afgelopen dagen iedere dag een selectie van 5 á 10 coins die normaal totaal onder de radar blijven qua volume en marketcap enorm pumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Switcheo komt met Switcheo Account. Voor de mensen die nog met email wachtwoord en 2fa werken.

Maar nog wel de voordelen van een DEX hebben.

https://medium.com/switch...cheo-account-1da227488f59

[ Voor 12% gewijzigd door DeeSung op 08-02-2019 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Pfff die LTC! Zelfs het LTC/BTC paar gaat omhoog en die heeft lang gedaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Litecoin eindelijk op de plek waar die hoort, nummertje 4 op CMC. _/-\o_ oOo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:25
RaptorXS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:31:
Litecoin eindelijk op de plek waar die hoort, nummertje 4 op CMC. _/-\o_ oOo *O*
Mooi kan ik m gaan shorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
RaptorXS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:31:
begin zo waar nog enthousiast te worden ook }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
bie100 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:07:
[...]

begin zo waar nog enthousiast te worden ook }:O
Op welk nieuws stijgt LTC nu? Toch niet omdat ze de term "MimbleWimble" hebben laten vallen 8)7
Pagina: 1 ... 33 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!