Sando schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:34:
[...]
@
Crypts @
RaptorXS @
lighting_ als ik het goed begrijp is het niet zomaar een mening, maar heeft de maker van SV anderen die zijn scam aankaarten aangeklaagd, en heeft de SV community geldprijzen uitgeloofd om de scam aankaarters te
doxxen. Bitcoin SV is dus toxic. Afstraffen dat gedrag. BCH en XRP zullen dus niet met het zelfde gemak de volgende zijn, omdat ze simpelweg niet zo achterlijk opereren.
Ik vind zelf dat een BCHABC veel erger is dan een SV met hun bitcoin.com en alle andere misleidende acties van ze.
Dat SV is gewoon 1 grote FUD pot, iedereen wist al lang wat voor figuur die write is en om dan nu te roepen dat hij liegt terwijl hij al 4 jaar roept de echte satoshi is vind ik wel heel vreemd, en al helemaal van een Binance die deze hetze is begonnen, die write is amper in de media heeft zijn twitter al gewist en toch blijven ze door gaan, er wordt ook helemaal niet beweert dat SV de bitcoin is, het is een coin die de oorspronkelijke ideeën van bitcoin volgt, ABC was het toen de tijd niet eens met de koers die BTC volgde en forkte daarom de boel, precies wat een SV nu gedaan heeft van een ABC.
En wat ik zelf het ergste vind is dat een Binance wel 1 van de eerste was die de fork steunde en nu gaat delisten omdat er een hoop fud de wereld in is gebracht en verhalen dat hij de satoshi is, wat iedereen al jaren wist
Crypto zoals een BTC is gemaakt om decentraal te zijn er zit geen opperbaas achter die de touwtjes in handen heeft dat is de kracht van BTC een SV is niet anders dat 1 van de ‘’makers’’ nu in opspraak is veranderd niets aan het product, die zoveel mogelijk de oorspronkelijke bitcoin wilt volgen zoals in de whitepaper uit 2008 staat beschreven.
Maak je een munt/product/dienst om mensen op te lichten of misleiden zoals een ABC dat doet dan zou ik ze delisten, maar van een SV kan ik dat niet vinden, maar misschien lees ik niet goed ?
Plus wat ook niet netjes is dat Binance een tweet de wereld in brengt dat het gedoe omtrent SV moet stoppen anders gaan ze delisten en ''a few moments later'' zonder dat een write in het openbaar iets heeft geroepen gaan ze hem toch delisten.
Dan zal ik het verder maar niet hebben over alle andere coins die een binance heeft want zonder al die coins was binance echt niet zo groot zoals ze nu zijn.
We zijn het er allemaal over eens dat een ABC/SV troep is maar echte shitcoins waar aantoonbaar mee gesjoemeld is zoals een Justin van TRX of XVG,ETH en zo zijn er nog vele andere is wel ok ?