[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.428 views

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
dog4life schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:49:
Kwam net voorbij, helaas ben ik niet zo goed in het maken van botjes :(
https://www.bloomberg.com...-wild-on-crypto-exchanges
Heb je het boek “flash boys” gelezen? Briljant! Heb enorm veel inspiratie uit opgedaan.

Ben nu met een ander boek van hem bezig. Aan te raden als je into trading bent.

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 16-04-2019 23:01 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
99% btc
Diverse airdrops o.a when.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
green-tea schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:58:
[...]

Heb je het boek “flash boys” gelezen? Briljant! Heb enorm veel inspiratie uit opgedaan.
Nope, maar heb er ivm mijn werk veel mee te maken. Erg interessant!!

Edit: the fifth risk?

[ Voor 4% gewijzigd door dog4life op 16-04-2019 23:14 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Zojuist ARK (voor de 2e keer) uit mijn pf gegooid en omgeruild voor LTC.

Zero.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Toch wel veel BTC mensen hier, het verbaasd me een beetje omdat het eigenlijk vaker over allerlei
chillcoins hier gaat.
Misschien is dat wel het verschil tussen daytraders en hodlers? Geen idee.
:)

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:16
RaptorXS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:15:
Toch wel veel BTC mensen hier, het verbaasd me een beetje omdat het eigenlijk vaker over allerlei
chillcoins hier gaat.
Misschien is dat wel het verschil tussen daytraders en hodlers? Geen idee.
Afbeeldingslocatie: https://www.dewaaghalsjes.nl/wp-content/uploads/2015/09/chillen.jpg

?

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:33:
En dit moet de toekomst in het betalingsverkeer worden? 8)7
@Crypts @RaptorXS @lighting_ als ik het goed begrijp is het niet zomaar een mening, maar heeft de maker van SV anderen die zijn scam aankaarten aangeklaagd, en heeft de SV community geldprijzen uitgeloofd om de scam aankaarters te doxxen. Bitcoin SV is dus toxic. Afstraffen dat gedrag. BCH en XRP zullen dus niet met het zelfde gemak de volgende zijn, omdat ze simpelweg niet zo achterlijk opereren.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb ook maar een klein stackje pundi x opgebouwd. Is alleen nog maar gedaald sinds 2018 met niet echt grote pumps nog. Klein gokje, kijken of ik daar nog wat op kan pakken. Hun systeem ziet er wel tof uit en werkt ook echt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• RaptorXS
Sando schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:34:
[...]

@Crypts @RaptorXS @lighting_ als ik het goed begrijp is het niet zomaar een mening, maar heeft de maker van SV anderen die zijn scam aankaarten aangeklaagd, en heeft de SV community geldprijzen uitgeloofd om de scam aankaarters te doxxen. Bitcoin SV is dus toxic. Afstraffen dat gedrag. BCH en XRP zullen dus niet met het zelfde gemak de volgende zijn, omdat ze simpelweg niet zo achterlijk opereren.
Is u van de vrijwillige politie?
Waar het om gaat is dat de cryptomarkt ongereguleerd is en dat eigenaren van exchanges zich
als zodanig gaan gedragen. Dat is hun taak niet.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

• Pelox
RaptorXS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:48:
[...]

Is u van de vrijwillige politie?
Waar het om gaat is dat de cryptomarkt ongereguleerd is en dat eigenaren van exchanges zich
als zodanig gaan gedragen. Dat is hun taak niet.
Ze hebben maar 1 taak en dat is geld binnenharken om winst te draaien.

Zero.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Pelox schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:53:
[...]

Ze hebben maar 1 taak en dat is geld binnenharken om winst te draaien.
Met delisten haal je juist omzet weg, want er wordt een coin minder verhandeld op je platform.
Daarentegen wordt er door zijn actie wel veel goodwill gekweekt, op de lange termijn is dat minstens net zoveel waard. :)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Man, man, man, wat een drama dat XRP, het blijft maar zakken. Ik heb het natuurlijk over de BTC paren, maar de USD(T) paren zijn ook nog niet zo hersteld als de meeste munten. Komt dat nou omdat ze zoveel munten terug op de markt hebben gegooid? Of door iets anders? Ben benieuwd wanneer die nog een keer terug omhoog gaat en dan niet zo'n klein pumpje maar echt weer wat leven in de brouwerij. 6000 of 5600 sat? 4200 moet die sowieso toch kunnen houden lijkt mij. Dat was het punt vanwaar hij die enorme pump maakte vorig jaar.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:02:
Man, man, man, wat een drama dat XRP, het blijft maar zakken. Ik heb het natuurlijk over de BTC paren, maar de USD(T) paren zijn ook nog niet zo hersteld als de meeste munten. Komt dat nou omdat ze zoveel munten terug op de markt hebben gegooid? Of door iets anders? Ben benieuwd wanneer die nog een keer terug omhoog gaat en dan niet zo'n klein pumpje maar echt weer wat leven in de brouwerij. 6000 of 5600 sat? 4200 moet die sowieso toch kunnen houden lijkt mij. Dat was het punt vanwaar hij die enorme pump maakte vorig jaar.
XRP zit nu op de weekly support. Als ie een mooie run gaat maken zou het hier moeten zijn. Zo niet, of als BTC dwars gaat liggen een stap lager.

Verder denk ik dat er gewoon weinig interesse in XRP is op dit moment

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Er zit echt geen rem op de duikvlucht van XRP. Zet XRP/BTC op de 1D en je ziet de enorme kracht van de bears. Niet normaal.

Ik vraag me af of de 6000 sat support gaat houden; zo niet.... auch :X :')

BTC houdt zich gek genoeg prima staande. Maar die $5200 op binance moet toch een keer gebroken worden anders gaan we denk ik weer richting de $5000 en zo blijven we in die kleine range bewegen tot een uitbraak omlaag of omhoog. Wel interessante dagen, ik durf er zelf geen voorspelling aan te wagen op 't moment.

Ik ga slapen, heb nog een buyordertje op LTC die hopelijk vannacht gevuld wordt. (y)

Moon, lambo.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Hoe hoog heb je die order voor LTC staan als ik vragen mag?

Had gisteren nacht voor de zekerheid ook een lage order staan voor BTC, maar die bleek ietsje té enthousiast. Ach ja, kan nooit kwaad denk ik, als die wordt aangetikt :P

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
2018 heeft ons hard gemaakt. De afgelopen weken heb ik best lol gehad, en BTC heeft weer een klein poepie laten ruiken. Het komt er ooit echt wel van imo :) kwestie van geduld en bla. Wellicht komt er weer een super mooi aankoop moment aan, misschien niet. We gaan het meemaken. Ooit zitten we bij Taro in de tuin om de stand-up van Jaapio te gieren.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• RaptorXS
Chris.nl schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:15:
2018 heeft ons hard gemaakt. De afgelopen weken heb ik best lol gehad, en BTC heeft weer een klein poepie laten ruiken. Het komt er ooit echt wel van imo :) kwestie van geduld en bla. Wellicht komt er weer een super mooi aankoop moment aan, misschien niet. We gaan het meemaken. Ooit zitten we bij Taro in de tuin om de stand-up van Jaapio te gieren.
Is de tuin wel rollator vriendelijk, ik vraag dit voor een vriend ;)

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
En kan er een ark aanmeren? Ik vraag dit voor een forumlid. :P

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:14:
Hoe hoog heb je die order voor LTC staan als ik vragen mag?

Had gisteren nacht voor de zekerheid ook een lage order staan voor BTC, maar die bleek ietsje té enthousiast. Ach ja, kan nooit kwaad denk ik, als die wordt aangetikt :P
Voor Binance zou ik zeggen iets boven de 75.

Edit: Dat is mischien die wat té enthousiaste alleen :P

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 17-04-2019 00:21 ]

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:15:
Ik ben meer van de sit-down en biertjes tikken.

In real life ben ik echt een nare gast.

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
dog4life schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:02:
[...]

Nope, maar heb er ivm mijn werk veel mee te maken. Erg interessant!!

Edit: the fifth risk?
https://www.bol.com/nl/p/...oVf1pKZQ.1.3.ProductImage

Er werd mij aangeraden om alle boeken van hem te lezen. De meeste lezen lekker weg, voor mij als niet boek lezer, wel fijn.

Ik ben nu met Liar's Poker bezig.

Mn stoploss gehit vannacht, slechts op enkele dollars. Nu kunnen we weer hard aan werk :'(

[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 17-04-2019 05:49 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Binnen crypto is niets wat het lijkt. ;)

XRP = trash

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
Eerste plukje XRP gekocht. Let's go!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sando schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:34:
[...]

Ik vind zelf dat een BCHABC veel erger is dan een SV met hun bitcoin.com en alle andere misleidende acties van ze.

Dat SV is gewoon 1 grote FUD pot, iedereen wist al lang wat voor figuur die write is en om dan nu te roepen dat hij liegt terwijl hij al 4 jaar roept de echte satoshi is vind ik wel heel vreemd, en al helemaal van een Binance die deze hetze is begonnen, die write is amper in de media heeft zijn twitter al gewist en toch blijven ze door gaan, er wordt ook helemaal niet beweert dat SV de bitcoin is, het is een coin die de oorspronkelijke ideeën van bitcoin volgt, ABC was het toen de tijd niet eens met de koers die BTC volgde en forkte daarom de boel, precies wat een SV nu gedaan heeft van een ABC.
En wat ik zelf het ergste vind is dat een Binance wel 1 van de eerste was die de fork steunde en nu gaat delisten omdat er een hoop fud de wereld in is gebracht en verhalen dat hij de satoshi is, wat iedereen al jaren wist :?

Crypto zoals een BTC is gemaakt om decentraal te zijn er zit geen opperbaas achter die de touwtjes in handen heeft dat is de kracht van BTC een SV is niet anders dat 1 van de ‘’makers’’ nu in opspraak is veranderd niets aan het product, die zoveel mogelijk de oorspronkelijke bitcoin wilt volgen zoals in de whitepaper uit 2008 staat beschreven.

Maak je een munt/product/dienst om mensen op te lichten of misleiden zoals een ABC dat doet dan zou ik ze delisten, maar van een SV kan ik dat niet vinden, maar misschien lees ik niet goed ?

Plus wat ook niet netjes is dat Binance een tweet de wereld in brengt dat het gedoe omtrent SV moet stoppen anders gaan ze delisten en ''a few moments later'' zonder dat een write in het openbaar iets heeft geroepen gaan ze hem toch delisten.

Dan zal ik het verder maar niet hebben over alle andere coins die een binance heeft want zonder al die coins was binance echt niet zo groot zoals ze nu zijn.

We zijn het er allemaal over eens dat een ABC/SV troep is maar echte shitcoins waar aantoonbaar mee gesjoemeld is zoals een Justin van TRX of XVG,ETH en zo zijn er nog vele andere is wel ok ?

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Slux schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:48:
[...]

Ik vind zelf dat een BCHABC veel erger is dan een SV met hun bitcoin.com en alle andere misleidende acties van ze.
......
Dit, hier heb je helemaal gelijk in.
Je gaat naar bitcoin.com. Je tik op Buy Bitcoin now. Eerste optie is BCH. Wil je BTC? Dan noemen ze het Bitcoin Core. Voor velen kan dit misleidend zijn. Vervolgens staat er:
Multiple Coins
Buy Bitcoin Cash (BCH) and Bitcoin Core (BTC). Not sure which to get? We recommend Bitcoin Cash.

Helaas word er op Bitcoin.com voornamelijk BCH voorgelegd. Volgens mij (correct me if I am wrong) was het voorheen veel erger. Toen stond er buy Bitcoin or Bitcoin Core. Core was dus BTC en velen werder misleid met kopen van echte Bitcoin.

Dus ja, eigenlijk moet BCHABC ook delisted worden. Misschien moest dat wel eerder als BSV.

maar BCH heeft veel meer uses en is een grotere speler.

Goede morgen 8) moge het een mooie warme dag worden. Ik heb begrepen dat de BBQ's aangaan vanaf vrijdag tot en met maandag :D

Verwijderd

HaruHaru schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:14:
[...]

Goede morgen 8) moge het een mooie warme dag worden. Ik heb begrepen dat de BBQ's aangaan vanaf vrijdag tot en met maandag :D
Yup! 2 nachtdiensten vrij genomen, dus lekker een weekje vakantie. + de eerste peperplanten in grote potten en naar buiten.

BBQ even poetsen en de tuin zomerklaar maken.

Ik heb er zin in! *O* :9B

Crypto gaat even naar de achtergrond dit weekend ;)

• HaruHaru
$HOT lijkt een move te gaan maken. Anyone?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:55:
[...]

Yup! 2 nachtdiensten vrij genomen, dus lekker een weekje vakantie. + de eerste peperplanten in grote potten en naar buiten.

Ondertussen zit Jaap elke 10 minuten Binance en de slowchat te checken de komende week. We weten hoe zulke voornemens aflopen Jaap.

Rookworst zonder r is ook worst.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
HaruHaru schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:21:
$HOT lijkt een move te gaan maken. Anyone?
Yes!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-12 08:33
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:55:
[...]

Die laatste regel ben ik ook bang voor; dat dit bij veel mensen het geval is die Pasen "vieren". Kortom; weinig alt actie de komende dagen ;(

• Soeski
HOT, THETA, ENJ; gogogo! -7%, -5% en -20% nog. Go go muntjes!
Morgen de VeChain summit, wie weet. (Staat los van bovenstaande coins)

[ Voor 38% gewijzigd door Soeski op 17-04-2019 09:53 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-12 19:41
Eindelijk is HOT weer richting de maan!

• Pelox
En dan is HOT ineens weer mijn grootste aandeel van mijn pf *O*

Zero.

• Bartvandelaar
PHPResource schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:52:
Kijken of die door de 30/31 sats heen komt. Zit toch aardig wat resistence volgens mij.

• Pelox
Bartvandelaar schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:01:
[...]

Kijken of die door de 30/31 sats heen komt. Zit toch aardig wat resistence volgens mij.
Als hij op 29 blijft hangen ben ik ook tevreden voor vandaag >:)

Dan ruil ik vanavond weer een deel in voor BTC.

Zero.

• Bartvandelaar
Pelox schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:04:
[...]

Als hij op 29 blijft hangen ben ik ook tevreden voor vandaag >:)

Dan ruil ik vanavond weer een deel in voor BTC.
Ah oké, dacht dat hodl voor je was. Een waarom niet inruilen voor ETH?

• HaruHaru
PHPResource schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:52:
Ik ben een zware HOLO HODLER, maar nu heb ik een klein portie toch maar naar Binance gestuurd om te traden en weer terug te kopen voor lagere prijs. O+

@Bartvandelaar ik denk dat we de 32 vandaag gaan kietelen :D

[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 17-04-2019 10:15 ]

• Pelox
Bartvandelaar schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:08:
[...]

Ah oké, dacht dat hodl voor je was. Een waarom niet inruilen voor ETH?
Nou ik heb de afgelopen maanden iets te veel HOT ingeslagen naar mijn mening, het was op een gegeven moment meer dan 30% van mijn pf. Inmiddels is dit percentage verlaagd naar 25% maar nu/vandaag is het dus weer mijn grootste aandeel. Ik wil iets van 20% HOT in mijn pf en deze holden, puur om een wat betere spreiding van mijn pf te hebben, BTC loopt wat achter en dit percentage mag wat omhoog. Dat is het eigenlijk.

ps. Ik ben vandaag aan op het werk dus handelen zit er niet in, laat dus maar lekker doorstijgen. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 17-04-2019 10:44 ]

Zero.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
HaruHaru schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:14:
[...]

@Bartvandelaar ik denk dat we de 32 vandaag gaan kietelen :D
Ik denk dat hij de 30 gaat aantikken en dat zou al mooi zijn voor mij. Daarna weer in de dip kopen O-)

• Soeski
cursquidHome schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:21:
[...]

Ik denk dat hij de 30 gaat aantikken en dat zou al mooi zijn voor mij. Daarna weer in de dip kopen O-)
Minimaal 970 etoshi's aub :)

• Bartvandelaar
Pelox schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:17:
[...]

Nou ik heb de afgelopen maanden iets te veel HOT ingeslagen (2 mil) naar mijn mening, het was op een gegeven moment meer dan 30% van mijn pf. Inmiddels is dit percentage verlaagd naar 25% maar nu/vandaag is het dus weer mijn grootste aandeel. Ik wil iets van 20% HOT in mijn pf en deze holden, puur om een wat betere spreiding van mijn pf te hebben, BTC loopt wat achter en dit percentage mag wat omhoog. Dat is het eigenlijk.

ps. Ik ben vandaag aan op het werk dus handelen zit er niet in, laat dus maar lekker doorstijgen. 8)
Houdt je niet wat netto BTC meer over als je HOT omzet naar ETH en daarna ETH weer naar BTC?

Mooi plukje HOT heb je trouwens. Ook al eens zo’n vergelijkbaar aantal gehad maar van de zomer een groot deel verkocht voor een QLED. Tot op heden geen spijt van gehad.

• Pelox
Bartvandelaar schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:47:
[...]

Houdt je niet wat netto BTC meer over als je HOT omzet naar ETH en daarna ETH weer naar BTC?

Mooi plukje HOT heb je trouwens. Ook al eens zo’n vergelijkbaar aantal gehad maar van de zomer een groot deel verkocht voor een QLED. Tot op heden geen spijt van gehad.
Precies, af en toe moet je jezelf een beetje kietelen he, zo heb ik ooit van een deel van mijn xrp winst een mooi sporthorloge gekocht.

Ik heb inmiddels ook niet meer zoveel HOT hoor ;) maar nog wel genoeg voor een ritje naar de maan oOo

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 17-04-2019 10:54 ]

Zero.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:10
Hoe kijkt men hier tegen IOTA? Toen ik er in 2017 voor het eerst over las kon ik het eigenlijk nauwelijks geloven: oneindig schaalbaar, gratis, quantum proof, marketplace.. alle andere coins zijn overbodig en alleen iota blijft straks over. En waarom ben ik de enige die dat ziet?

Nu, een jaartje en wat maanden verder vind ik dat ze indrukwekkende dingen laten zien wat betreft samenwerkingen en technologie maar tegelijkertijd is hetgeen ikzelf in handen heb gehad gewoon compleet ruk. En dan heb ik het vooral over de dramatische wallet en het bijbehorende gekloot met adressen attachen om je centen niet kwijt te raken. En hoewel het oneindig schaalbaar is gaan in de praktijk gaan transacties zo traag als een dikke drol. Hoewel de Trinity wallet al een flinke vooruitgang is t.o.v. de oude ledger wallet is het nog niets vergelijken bijvoorbeeld Nano. Dat werkt en het werkt goed. En snel. En fijn. En dat is denk ik nu mijn grootste probleem met IOTA. Het belooft de wereld, en als ze het waar maken kunnen heeeel veel andere coins inpakken maar het ontstijgt de kinderziekte fase maar niet.

Hallo met Tim

• Tominatie
  • Niet online
Moet je Waves/btc voor de grap is checken. Heeft de 1 sat gehit zojuist 8)7

• HaruHaru
wtf, hoe dan? @Tominatie shiiiittt,,

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mooi hoor met dat HOT. Ik heb daar ook een beste zak van. Die gaan niet weg voor er ook maar iets zinnigs mee gebeurd is. Zal nog wel een paar jaar duren voor het echt wat waard is. Maar al is het maar een paar cent dan is het al geslaagd.

Ik wacht het allemaal rustig af.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tominatie
  • Niet online
Geen idee. Een flinke market sell met veel SL'jes denk ik :X
Echt bijzonder zulke candle's.

• HaruHaru
Tominatie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:13:
[...]

Geen idee. Een flinke market sell met veel SL'jes denk ik :X
Echt bijzonder zulke candle's.
je moest het maar weten, buy orders staan op 10 sats ofzo :P

• Tominatie
  • Niet online
HaruHaru schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:14:
[...]

je moest het maar weten, buy orders staan op 10 sats ofzo :P
Idd, dan zat je er nu heerlijk bij. 8)7

Wel bijzonder dat er helemaal niet zoveel nodig was om tot 1 sat te dumpen. Maar 500k aan Waves zie ik op de 1 min candle. Orderbook is echt enorm dun :$

• HaruHaru
Tominatie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:15:
[...]

Idd, dan zat je er nu heerlijk bij. 8)7

Wel bijzonder dat er helemaal niet zoveel nodig was om tot 1 sat te dumpen. Maar 500k aan Waves zie ik op de 1 min candle. Orderbook is echt enorm dun :$
Hmmm. dat is wel bijzonder dan ja.

ag ja, wie weet dumpen ze weer. 8)7

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Is toch alleen een wick die tot daar gaat? Of is die candle gelijk opgekocht?

• HaruHaru
DAMAGE schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:32:
Is toch alleen een wick die tot daar gaat? Of is die candle gelijk opgekocht?
Candle is opgekocht, vandaar een wick :)

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:39
HaruHaru schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:33:
[...]

Candle is opgekocht, vandaar een wick :)
Heeft iemand dan zoveel Waves gedumpt dat het complete orderboek is opgekocht? :?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kan toch ook iemand zijn geweest die voor 1 sat verkocht heeft om wat voor domme reden dan ook? Zie je toch wel eens vaker die gekke spikes?

• HaruHaru
Danielson schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:34:
[...]

Heeft iemand dan zoveel Waves gedumpt dat het complete orderboek is opgekocht? :?
volgens Tominatie 500K op de 1 minute candle

ps: $HOT op 30 sats/ wickje nu. maar heeft em aangeslagen.

[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 17-04-2019 11:36 ]

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:16
Dat is een mooie typo geweest, kan niet anders. Hebben er nog meer mensen van geprofiteerd? Mijn botje zag hem wel maar was te laat.

[ Voor 47% gewijzigd door DaCoTa op 17-04-2019 11:36 ]

Verwijderd

DaCoTa schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:36:
Dat is een mooie typo geweest, kan niet anders. Hebben er nog meer mensen van geprofiteerd? Mijn botje zag hem wel maar was te laat.
Ja heb nu 19000 waves voor een tientje ofzo 8)

Grapje. Was het maar zo'n feest.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Tominatie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:03:
Moet je Waves/btc voor de grap is checken. Heeft de 1 sat gehit zojuist 8)7
Haha, ik had wat lage (helaas kleinere) buy orders staan *O* *O* *O* , wel goed voor de gemiddelde aanschafwaarde.
Daar is iemand niet zo blij van geworden.

Edit: even gecheckt net, waren helaas twee kleine orders

[ Voor 14% gewijzigd door raq op 17-04-2019 12:47 ]

De tijd leert of het tij keert

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://images3.persgroep.net/rcs/UuqSdElxa688zBY-GIUy5Bvq0ic/diocontent/145688991/_focus/0.500000/0.500000/_fill/415/233?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8Groene torens in aantocht.

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 17-04-2019 13:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Niet online
De bulls hebben controle heb ik het idee. De 5.2k gaat er wel aan uiteindelijk B)

• A87
  • Niet online

A87

Elke procent dat bitcoin nu stijgt heb ik 500 euro winst ofso... modderfokking leverage power.
Take The Risk Take The Money >:).
had dat maar geweten voordat die 20% kwam laatst :F :F :F. had em wel op 50x laten draaien

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 17-04-2019 13:39 ]

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
A87 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:36:
Elke procent dat bitcoin nu stijgt heb ik 500 euro winst ofso... modderfokking leverage power.
Take The Risk Take The Money >:)
en elke procent dat ie zakt ?

• A87
  • Niet online

A87

jasper7878 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:39:
[...]

en elke procent dat ie zakt ?
Zakt het net zo hard :o. maar je kan altijd finetunen. zitten geen regels aan. kan altijd met verlies dumpen

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 17-04-2019 13:41 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je op die manier makkelijk rijk kunt worden had iedereen dat wel gedaan denk ik. Denk dat merendeel keihard rekt gaat.

• RaptorXS
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:49:
BTC
LTC

Lekker simpel. Misschien de komende tijd zelfs 100% LTC, moet ff kijken.
Ga maar niet 100% in LTC zitten, wedden op 1 paard is altijd gevaarlijk.
En je weet niet hoeveel % van een eventuele stijging na de halvening, nu al ingecalculeerd
zit in de prijs.

• A87
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:41:
Als je op die manier makkelijk rijk kunt worden had iedereen dat wel gedaan denk ik. Denk dat merendeel keihard rekt gaat.
Op gegeven moment gaat de markt toch omhoog. komt meer geld bij dan dat er mensen spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 17-04-2019 13:42 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat zeker @A87 maar ik denk dat je wel realistisch moet blijven. De reden dat zoiets er is is omdat het Bitmex veel geld oplevert. Niet omdat ze gratis geld weg willen geven. Maar goed, als mensen een gokje willen wagen dan mag dat natuurlijk. Mij niet gezien iig. Hoe verleidelijk het ook is.

• A87
  • Niet online

A87

Zelfs shitcoins krijgen een dikke boost als bitcoin omhoog gaat.. Zo is de markt een win win.
Gewoon op tijd er uit als je een key support verliest (zoals 5000).. een ''deel\\ dumpen met verlies dan maar :*)

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 17-04-2019 13:46 ]

• Soeski
A87 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:44:
Zelfs shitcoins krijgen een dikke boost als bitcoin omhoog gaat.. Zo is de markt een win win
Elke euro die jij verdient, levert iemand anders in. Winwin is niet voor iedereen ;)

• A87
  • Niet online

A87

Soeski schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:46:
[...]

Elke euro die jij verdient, levert iemand anders in. Winwin is niet voor iedereen ;)
Nope, zo werkt het dus niet. Waarde kan gebaseerd zijn op gebakken lucht. Dat heeft niets te maken met of iemand anders geld verliest of niet..
Als bitcoin straks op 100.000 staat zal het ongetwijfeld voor een groot deel gebakken lucht zijn, toch is iedereen heel kort rijk op dat moment, het meerendeel.

Nu is Bitcoin oversold. De waarde is te laag. Dat zal wel weer hand in hand lopen met de tech als de 10K wordt bereikt.

[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 17-04-2019 13:48 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:41
RaptorXS schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:41:
[...]

Ga maar niet 100% in LTC zitten, wedden op 1 paard is altijd gevaarlijk.
En je weet niet hoeveel % van een eventuele stijging na de halvening, nu al ingecalculeerd
zit in de prijs.
tja wedden op 1 paard levert ook meer op maar goed ik zou het ook niet doen mag ook niet van de vrouw btw O-)

• Soeski
A87 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:46:
[...]

Nope, zo werkt het dus niet. Waarde kan gebaseerd zijn op gebakken lucht. Dat heeft niets te maken met of iemand anders geld verliest of niet..
Als bitcoin straks op 100.000 staat zal het ongetwijfeld voor een groot deel gebakken lucht zijn, toch is iedereen heel kort rijk op dat moment, het meerendeel.

Nu is Bitcoin oversold. De waarde is te laag. Dat zal wel weer hand in hand lopen met de tech als de 10K wordt bereikt.
Was meer crypto in het algemeen. Moon, Lambo, als alles stijgt wordt toch niet iedereen rijk. Da ken nie :)

• HaruHaru
Soeski schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:49:
[...]

Was meer crypto in het algemeen. Moon, Lambo, als alles stijgt wordt toch niet iedereen rijk. Da ken nie :)
meeste zullen ook te vroeg verkopen ;)

• A87
  • Niet online

A87

5263 op COINMARKETCAP

• HaruHaru
ik had vannacht gedroomd dat ie van 4600 euro naar 230K vloog. zolang dat niet gebeurt, i will not be impressed :P

• Tominatie
  • Niet online
had dat maar geweten voordat die 20% kwam laatst :F :F :F. had em wel op 50x laten draaien
Yeah right. Een x50 met 2000 euro? Dat je een x25 al aandurft met zoveel geld vind ik al best bijzonder. Wees voorzichtig.. _/-\o_

Bitmex is niet voor iedereen. Ik hoop dat je je bewust bent van het risico. ;)

Niet lullig bedoeld maar naar mijn idee ben jij precies zo’n type persoon die uiteindelijk keihard rekt gaat. :/

• radem205
Wat verwachten jullie van ADA in relatie tot de IOHK summit deze dagen? Ik wil een positie innemen in ADA, maar diverse TA's raden dat af.

• bie100
radem205 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:00:
Wat verwachten jullie van ADA in relatie tot de IOHK summit deze dagen? Ik wil een positie innemen in ADA, maar diverse TA's raden dat af.
schijt aan de TA kopen die meuk

• Pelox
Dit sowieso.

Zero.

• radem205
bie100 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:00:
[...]

_O- ...ok!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:09

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

Over een tijdje kunnen we deze reactie wellicht markeren als het definitieve begin van de bullmarket :+

A ) stijgende koersen CHECK (nog wel even verifieren over een paar maanden :+ )
B ) positief sentiment CHECK.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47
[...]

LOL! 8)

• bie100
twain4me schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:19:
[...]

Over een tijdje kunnen we deze reactie wellicht markeren als het definitieve begin van de bullmarket :+

A ) stijgende koersen CHECK (nog wel even verifieren over een paar maanden :+ )
B ) positief sentiment CHECK.
wat moet ik dan vriend :'( ik moet van mijn ADA af ik wil ook een LAMBO :|

• twain4me

twain4me

bie100 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:25:
[...]

wat moet ik dan vriend :'( ik moet van mijn ADA af ik wil ook een LAMBO :|
ik wil het wel hoor.... ik geef je er alleen geen (hele dure) lambo voor *O*

• bie100
twain4me schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:27:
[...]

ik wil het wel hoor.... geef je er alleen geen lambo voor *O*
een Dacia dan?

• twain4me

twain4me

• radem205
Wie heeft z'n HOT verkocht, waardoor de raket is komen stil te vallen in de atmosfeer?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/vp/d9d8007bf1f1113cf0f17e874e683e99/5CD7108C/t51.2885-15/e35/47585139_242611219968286_182112295064629622_n.jpg?_nc_ht=scontent-sea1-1.cdninstagram.com

Weg

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
En hoe is het nu met je ouwe roeptoetert ?

_/-\o_

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:39
Slux schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:58:
[...]

En hoe is het nu met je ouwe roeptoetert ?

_/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/29527312/and-its-gone.jpg

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja dat zijn een beetje de candles die je mag verwachten met crypto. Exact de reden waarom ik mij niet op Bitmex begeef. Sowieso, als je dan toch in conspiracies gelooft wat crypto betreft; Je zou maar bij Bitmex werken, kunnen zien hoeveel mensen long posities hebben en dan ook nog een grote zak BTC in bezit hebben. Dump je gewoon op de markt waardoor je een zooi rode candles triggert en daar is je winst. Ez!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
radem205 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:35:
Wie heeft z'n HOT verkocht, waardoor de raket is komen stil te vallen in de atmosfeer?
:w ik zei toch 30 sat en dan weer down

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

DAMAGE schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:02:
Tsja dat zijn een beetje de candles die je mag verwachten met crypto. Exact de reden waarom ik mij niet op Bitmex begeef. Sowieso, als je dan toch in conspiracies gelooft wat crypto betreft; Je zou maar bij Bitmex werken, kunnen zien hoeveel mensen long posities hebben en dan ook nog een grote zak BTC in bezit hebben. Dump je gewoon op de markt waardoor je een zooi rode candles triggert en daar is je winst. Ez!
Daar zal meneertje CZ ook wel aan doen, samen met wat Russische kennissen..

XRP = trash

• A87
  • Niet online

A87

https://ibb.co/FstLQBL
had dit net ff gemaakt. (JPG) TA

Gewoon knallen dus
Afbeeldingslocatie: https://static.businessinsider.com/image/55b101152acae76e098b7ddd-750.jpg

[ Voor 117% gewijzigd door A87 op 17-04-2019 15:23 ]

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:19

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Tipje van de dag (zekerheid tot aan de deur): pump incoming op Komodo, 40BTC buywall @ 22000 sats, 35BTC sellwall @ 35K sats. Riekt naar een P&D groepje die wat voorbereiden.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
TuutjDrie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:14:
Tipje van de dag (zekerheid tot aan de deur): pump incoming op Komodo, 40BTC buywall @ 22000 sats, 35BTC sellwall @ 35K sats. Riekt naar een P&D groepje die wat voorbereiden.
Net al geweest toch?

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:04
Wilde net zeggen, geloof dat we al te laat zijn :p
Pagina: 1 ... 135 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!