[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.433 views

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:41
Soeski schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:05:
[...]

Ja, zo voel ik dat ook. Het is té stil...
komt wel weer (hoop ik) :O

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Soeski schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:05:
[...]

Ja, zo voel ik dat ook. Het is té stil...
wie weet, gaan we nog dagen lang sideways. :)

Verwijderd

Malawolar schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:58:
[...]

Vind de site er toch stukken beter uitzien dan de meerderheid van de brokers (litebit, kraken, anyocoindirect etc). Daarnaast waardeer ik de nauwe betrokkenheid die wordt getoond door het uitgebreid beantwoorden van eventuele vragen en werkt het storten en withdrawen als een tiet. Storten is na ideal betaling direct op je rekening, withdrawal altijd binnen een dag. Bij een eventuele bullrun zijn dat toch dingen die heel erg belangrijk zijn. Ik vond het destijds maar schimmig om overal te moeten wachten op mijn muntjes, dat heb ik hier niet bij.

Maar goed, we gaan het zien, op de trade interface zijn nog wel stappen te maken. Het proces tot participatie in de STO liep in ieder geval zeer voorspoedig.

Welk bewijs of welke informatie heb jij trouwens over financieel mismanagement?
Ben ook zeer benieuwd naar bewijs over financieel mismanagement.

Meerdere keren door medewerkers vermeld dat een een flink deel van de, tijdens de ICO (15m cap), opgehaalde Ethereum direct is geliquideerd. Hierdoor hebben ze een aardige zak geld.

Daarnaast is aangegeven dat de STO bedoeld is voor het binnendringen van de US markt.

Ze zijn imo zeer transparant over hun bedrijfsvoering en dat geeft mij vertrouwen, en tot slot hebben ze in redelijk korte tijd een vlot werkend product gelanceerd welke telkens uitgebreid wordt.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:57:
Het is best frusterend dat Bitcoin niet ff een dipje wil maken, dat maakt het voor uitstappers ook weer interessant om in te stappen waardoor er weer lekker wat actie in de markt komt (ook bij alts).

Ik zelf hodl gewoon lekker, maar verwacht toch ook een dip. Tis gewoon te dood momenteel.
Net als ik dus, gewoon blijven hodlen.
De hodlers zijn de prijsdempers.... :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Verwijderd Nja blockport is net als velen ICO's flink REKT gegaan door de berenmarkt.

"In January 2018, Blockport raised its first funding round through a compliant token sale. Following this, €3m worth of Ethereum was converted into Euros, in line with Blockport’s 2018 budget forecasting. This was used to establish the company, hire core team members, and develop the first version of the Blockport platform (see Appendix A). In Q4 of 2018, following a steep decline of the cryptocurrency market, an additional €1.5m worth of Ethereum was converted into Euros to bolster Blockport’s operational budget for 2019. Currently, Blockport possesses cryptocurrency assets to the value of approximately €1.1 million."

Met andere woorden, in 2018:

- 3 miljoen ETH => euro
- 3 miljoen aan kosten
- nu nog "maar" ~€1,5M in kas, €1.1ETH in kas.

Dus van de 15 miljoen is enorm veel verdampt door de ETH daling.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7lzqmP5.png

Het kostenplaatje van 2018. ! 3 MILJOEN ! Dat is veel. Dit terwijl ze nog niet eens een eigen exchange hebben neergezet.

En dat de STO een succes MOET worden is wel duidelijk voor mij nu:
Dries:
"Stopt het verhaal zonder een succesvolle STO?"

Kai Bennink (Founder of Blockport):
Financiering is nodig om door te gaan ja.
Maargoed. Blockport is een high risk, high reward investering. Het kan natuurlijk ook enorm groeien de komende jaren.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:28:
@Verwijderd Nja blockport is net als velen ICO's flink REKT gegaan door de berenmarkt.

"In January 2018, Blockport raised its first funding round through a compliant token sale. Following this, €3m worth of Ethereum was converted into Euros, in line with Blockport’s 2018 budget forecasting. This was used to establish the company, hire core team members, and develop the first version of the Blockport platform (see Appendix A). In Q4 of 2018, following a steep decline of the cryptocurrency market, an additional €1.5m worth of Ethereum was converted into Euros to bolster Blockport’s operational budget for 2019. Currently, Blockport possesses cryptocurrency assets to the value of approximately €1.1 million."

- 3 miljoen ETH => euro
- 3 miljoen aan kosten

[Afbeelding]

Het kostenplaatje van 2018. ! 3 MILJOEN ! Dat is veel. Dit terwijl ze nog niet eens een eigen exchange hebben neergezet.

[...]

Maargoed. Blockport is een high risk, high reward investering. Het kan natuurlijk ook enorm groeien de komende jaren.
Je haalt me de woorden uit de mond. Stoor me ook erg aan het moon volk wat vol met Block port tokens zit en hier doen alsof het een oase in de crypto woestijn is. Die site heeft nooit meer gekost dan twee ton om op te leveren, en men bedelt nu al om meer geld om te blijven bestaan.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:28:

...

- 3 miljoen ETH => euro
- 3 miljoen aan kosten

[Afbeelding]

[...]

Ik had ook begrepen dat ze ETH niet in EUR hebben omgezet, waardoor veel van hun ICO is verdampt.
Heb zelf met wat mensen gekeken wat de toegevoegde waarde van Blockport zou kunnen zijn tov bestaande brokers... We konden niets bedenken!
Voorlopig gebruiken ze Bitstamp, volgens mij zijn ze van plan om ook op de andere beurzen aan te sluiten.
USP zou kunnen zijn: meer veiligheid van zowel FIAT als Cryptos die je bij ze aanhoudt..
Verder bestaat alles wat ze willen doen al.

Ik lees hier zo af en toe dat het zo lang duurt om geld over te maken naar brokers, etc. Als ik geld van/naar Coinbase overmaak, staat dat instant op mijn rekening (bij de bank danwel Coinbase). Kraken en Bitstamp doen er wat langer over, maar die zullen denk ik de stap naar instant payments (SEPA) ook snel maken.

Directe concurrent van Blockport: Revolut (?)

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Bever! schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:36:
[...]

Je haalt me de woorden uit de mond. Stoor me ook erg aan het moon volk wat vol met Block port tokens zit en hier doen alsof het een oase in de crypto woestijn is. Die site heeft nooit meer gekost dan twee ton om op te leveren, en men bedelt nu al om meer geld om te blijven bestaan.
De ontwikkelkosten voor het platform zullen de minste kosten zijn. Paar mil ben je zo kwijt
dog4life schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:40:
[...]

Als ik geld van/naar Coinbase overmaak, staat dat instant op mijn rekening (bij de bank danwel Coinbase). Kraken en Bitstamp doen er wat langer over, maar die zullen denk ik de stap naar instant payments (SEPA) ook snel maken.
Hoe kom jij erbij dat SEPA volledig instant wordt?

[ Voor 36% gewijzigd door green-tea op 16-04-2019 16:47 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:36:
[...]

Tsja, als je 15 miljoen ophaalt en uiteindelijk nog steeds met amper iets noemenswaardigs staat... (beetje kritiek mag je daar wel op geven idd). Ben zelf een tevreden gebruiker van Blockport maar had wel meer verwacht qua ontwikkeling. Het is nu nog steeds een soort broker die werkt met API's van bitstamp, bitfinex, kucoin.

De eigen exchange moet nu nog gelanceerd worden en dan is het nog maar de vraag of het enigszins volume krijgt op het platform (al verwacht ik van wel). De huidige STO komt op mij ook over als een soort moneygrab met een leuk verhaal over de V.S.

Kreeg laatst via de community manager wel een soort preview van hoe het eruit gaat zien, dat is hoopvol:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J6MBkPE.png

Het zou tof zijn als Blockport een goede Nederlandse exchange gaat worden. Time will tell.

• green-tea
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:44:
[...]

Tsja, als je 15 miljoen ophaalt en uiteindelijk nog steeds met amper iets noemenswaardigs staat... (beetje kritiek mag je daar wel op geven idd). Ben zelf een tevreden gebruiker van Blockport maar had wel meer verwacht qua ontwikkeling. Het is nu nog steeds een soort broker die werkt met API's van bitstamp, bitfinex, kucoin.

De eigen exchange moet nu nog gelanceerd worden en dan is het nog maar de vraag of het enigszins volume krijgt op het platform (al verwacht ik van wel). De huidige STO komt op mij ook over als een soort moneygrab met een leuk verhaal over de V.S.

Kreeg laatst via de community manager wel een soort preview van hoe het eruit gaat zien, dat is hoopvol:
[Afbeelding]

Het zou tof zijn als Blockport een goede Nederlandse exchange gaat worden. Time will tell.
Hopelijk geen "derebit" exchange welke vanuit Nederland handeld maar Nederlandse gebruikers niet mogen aanmelden. >:)

• dog4life
  • Niet online
green-tea schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:42:
Hoe kom jij erbij dat SEPA volledig instant wordt?
https://www.betaalverenig...tant-Payments-NL-2018.pdf

Ik ga er voor het gemak even van uit dat andere banken in de EU ook allemaal mee gaan doen.
Allicht in eerste instantie niet, zo wordt uiteindelijk wel het kaf van het koren gescheiden.

edit: ik zie nu dat het vrijwillig is. Adaptatie vind ik zelf vrij hoog: https://www.betaalverenig...stant-payments/in-europa/

edit2: @green-tea 'stu' laat mijn account op actief, mits geen fiat withdrawals. That was easy..

[ Voor 21% gewijzigd door dog4life op 16-04-2019 16:51 ]

• green-tea
dog4life schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:47:
[...]

Ik ga er voor het gemak even van uit dat andere banken in de EU ook allemaal mee gaan doen.
Allicht in eerste instantie niet, zo wordt uiteindelijk wel het kaf van het koren gescheiden.
Ik werd al helemaal blij. Als ze vanuit Brussel nou alle EU banken gaan verplichten hieraan mee te werken, doen ze nog een keer wat nuttigs :D

[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 16-04-2019 16:48 ]

Verwijderd

[...]

[Afbeelding]

Eens, en ik ben mogelijk ook wat biased gezien de investering die ik in Blockport heb gedaan, zowel bij ICO als de tijd tot nu toe.

Wat ik trouwens niet terug kan vinden in de investment memorandum is wat er gebeurd is met de exclusive pre-sale die 1m opgeleverd heeft. Dit zou ook nog ergens in een potje moeten/kunnen zitten.

Ik ben geen techneut, maar ik kan me indenken dat het bedenken en ook creëren van een blockchain platform een aardige investering nodig heeft. De infrastructuur is ook niet even te kopiëren van een ander platform gezien patenten denk ik. Net zoals elk bedrijf (met een noemenswaardig aantal medewerkers) een aardige som geld neer moet leggen om van de grond te komen.

Ik geloof dat of Kai, of Sebastiaan ooit eens genoemd heeft dat Blockport momenteel 10-15k unieke gebruikers heeft. Dit zijn dus alleen EUE gebruikers. Voor een nieuwe, nog niet volledige, exchange is dit niet slecht.

Grootste risico dat ik zie is dat er geen nieuwe bullrun komt waardoor Blockport nooit zal kunnen zijn wat het in 2017 voor ogen had tijdens de hype.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:07
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:57:
Het is best frusterend dat Bitcoin niet ff een dipje wil maken, dat maakt het voor uitstappers ook weer interessant om in te stappen waardoor er weer lekker wat actie in de markt komt (ook bij alts).

Ik zelf hodl gewoon lekker, maar verwacht toch ook een dip. Tis gewoon te dood momenteel.
Ik denk dat het voornamelijk bots zijn die bij elke dip rondom ca. 5003 punten alles opkopen en dan hoger verkopen en dan van vooraf aan beginnen. Als BTC zoals gisterenavond een keer door de 5k heenzakt komt dat vermoedelijk door panic selling van echte mensen ;).

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Dat is ook mijn reden geweest om er wel in te investeren. Ik geloof wel dat ze nog minimaal 2/3 jaar vooruit kunnen. In die tijd verwacht ik dan ook een volgende bullrun (dankzij BTC en of een goed presterende alt). Als die er niet komt, is het gedoemd te mislukken. Als die er wel komt, kan een helder en goed opererend platform uit zijn voegen schieten. Dat men stelt dat een exchange zo is opgericht en de kosten wel erg hoog oplopen vind ik wat te voorbarig. Ik ken redelijk wat software startups die met een man of 4/5 werken en pas na 3 a 4 jaar echt een winstgevende app/website hebben die goed werkt. Dat kost ook aan manuren ruim een miljoen. Zo slecht doen ze het dus niet. Het mooie vind ik hierbij dat het een van de weinig STO's is van een exchange. Wanneer er echt een bullrun komt heb ik daadwerkelijk een afdwingbaar recht op die onderneming (ben zelf jurist, dus heb de overeenkomst goed doorgespit). Het heeft misschien 10% kans van slagen, maar bij een geslaagd project in een bullrun zie ik dit wel keer 50 gaan. Overall dus de moeite waard voor mij.

En daarnaast; vind het heel gaaf dat het een Nederlandse crypto startup is die komt met iets dat werkt en waar je in juridische zin een deel van hebt. Dat geeft me een beter en vertrouwder gevoel dan een Chinese exchange, zie daar als gewone man maar eens je rechten te effectueren. Dat is in Duitsland of België al taaie kost, laat staan daar.

[ Voor 14% gewijzigd door Malawolar op 16-04-2019 17:38 ]

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik weet verder niks over Blockport maar die screenshot ziet er wel heel erg uit als een exchange gebaseerd op Peatio? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:16
HODL MOON LAMBO

Wie heeft de raket getanked?

• RaptorXS
DaCoTa schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:46:
HODL MOON LAMBO

8)

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
DaCoTa schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:46:
HODL MOON LAMBO

Hopelijk valt ie snel weer terug op aarde en vertrekt daarna rechtstreeks naar de maan.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Rrehorst schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:07:
[...]

Sterker nog, ze hebben de markt al verstoord door die dump bij de 6K toen. Hufters zijn het, weg ermee ;w
Helaas wordt dit nu weer als de waarheid verkondigd, maar het lijkt mij een aanname.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• RaptorXS
Grijns, de cryptowar goes on:
BREAKING: Japanse crypto exchange delist Bitcoin Cash (BCH) als reactie op Binance
Bron: https://www.cryptosjop.nl...h-als-reactie-op-binance/
8)7

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Weten jullie hoelang t ongeveer duurt je coins van Binance naar Kraken te sturen?
Het duurt al n uur en t staat nog steeds niet op Kraken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nice, hopelijk vloeit al dat geld naar de echte Bitcoin.
Goh schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:13:
Weten jullie hoelang t ongeveer duurt je coins van Binance naar Kraken te sturen?
Het duurt al n uur en t staat nog steeds niet op Kraken.
Dat is heel normaal, ligt ook niet per se aan de blockchain, maar Binance verstuurt dit vaak wat later en bundelt meerdere transacties, dat is goedkoper. Hangt verder erg van de betreffende coin af. Welke coin was het?

[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 16-04-2019 18:14 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Goh

Goh

Taro schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:13:
Nice, hopelijk vloeit al dat geld naar de echte Bitcoin.

[...]

Dat is heel normaal, ligt ook niet per se aan de blockchain, maar Binance verstuurt dit vaak wat later en bundelt meerdere transacties, dat is goedkoper. Hangt verder erg van de betreffende coin af. Welke coin was het?
BCH :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ABC mag ik hopen? :)

BCH is doorgaans wel redelijk snel, een block per 10 minuten, hangt dus van het moment van verzenden door Binance af en na hoeveel confirmations Kraken ze in je balance toont. Aan de andere kant zal het nu op zowel de ABC als SV blockchain drukker zijn dan normaal door de de-listings, maar dan kunnen ze nu beide als het goed is eindelijk hun "toegevoegde waarde" tov Bitcoin laten zien dat ze hierdoor niet vertragen O-)

Geef het nog een half uurtje, dan is het vast geregeld.

• Goh

Goh

Taro schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:20:
[...]

BCH is doorgaans wel redelijk snel, een block per 10 minuten, hangt dus van het moment van verzenden door Binance af en na hoeveel confirmations Kraken ze in je balance toont. Aan de andere kant zal het nu op zowel de ABC als SV blockchain drukker zijn dan normaal door de de-listings, maar dan kunnen ze nu beide als het goed is eindelijk hun "toegevoegde waarde" tov Bitcoin laten zien dat ze hierdoor niet vertragen O-)

Ja, gelukkig ABC :)

Dankjewel voor je snelle antwoord! (y)

Ik zie dat t “loopt”. Zal er dan idd wel zo zijn. Is nu al wel 1,5 uur geleden. Best lang.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Goh schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:24:
[...]
Is nu al wel 1,5 uur geleden. Best lang.
Daarom zitten we hier ook om ermee te speculeren, niet om er daadwerkelijk mee te betalen :7

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 16-04-2019 18:26 ]

• Goh

Goh

Taro schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:25:
[...]

Daarom zitten we hier ook om ermee te speculeren, niet om er daadwerkelijk mee te betalen :7
B)

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:25:
[...]

Sowieso gaat dat met bitcoin varianten nooit echt lekker werken, met de huidige stand van zaken gaat niks gebaseerd op een blockchain schaalbaar genoeg zijn. Dan moeten we echt naar DAG coins zoals iota en consorten maar of dat ooit 'veilig' genoeg te krijgen is vraag ik me af. Ergens zal dat (paas)ei van Columbus wel verstopt zitten en gevonden worden maar voorlopig is het allemaal nog spielerei. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Goh

Goh

Taro schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:20:
[...]

Ik zie dat hij 15 confirmations nodig heeft en hij zit pas op 7, dat na bijna twee uur :X

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Goh schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:38:
[...]

Ik zie dat hij 15 confirmations nodig heeft en hij zit pas op 7, dat na bijna twee uur :X
10 minuten per block, dus 15x 10 minuten minimaal zal het worden.

15 is trouwens wel lomp en overdreven veel. Binance is dacht ik 2 of 3.

• Goh

Goh

PilatuS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:42:
[...]

10 minuten per block, dus 15x 10 minuten minimaal zal het worden.

15 is trouwens wel lomp en overdreven veel. Binance is dacht ik 2 of 3.
Ook jij bedankt voor je antwoord :)

• HaruHaru
Ok mensen, heb ik hier nou juist gereageerd richting ene Simon? Ik ben D-CentMan (CoskunU2)

https://twitter.com/CoskunU2/status/1118195505371254784

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
HaruHaru schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:12:
Ok mensen, heb ik hier nou juist gereageerd richting ene Simon? Ik ben D-CentMan (CoskunU2)

https://twitter.com/CoskunU2/status/1118195505371254784
Nee, je haalt dingen echt door elkaar, die vergelijking slaat nergens op.
Wil niet lullig doen maar lees alles eens goed door zodat je weet wat er precies speelt.

• HaruHaru
is niet lullig, im still learning on the job :D errors are to be made. @Slux thanks. PS ik vecht tegen wat original is, niet wat bsv doet. maar ok. i will drop it here

laat maar lekker staan :D i wont admit defeat :P i will admit the wrong :P

[ Voor 63% gewijzigd door HaruHaru op 16-04-2019 19:18 ]

• green-tea
dog4life schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:47:
[...]

edit: ik zie nu dat het vrijwillig is. Adaptatie vind ik zelf vrij hoog: https://www.betaalverenig...stant-payments/in-europa/

edit2: @green-tea 'stu' laat mijn account op actief, mits geen fiat withdrawals. That was easy..
Top! Goed te horen dat het is gelukt! Ik pleit voor verplichte instant SEPA betalingen!
Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:36:
[...]

Ik weet verder niks over Blockport maar die screenshot ziet er wel heel erg uit als een exchange gebaseerd op Peatio? :?
Als dit zo is dan hebben de huidige medewerkers waarschijnlijk bizar goed salaris.

[ Voor 21% gewijzigd door green-tea op 16-04-2019 19:21 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Ik zie dat botje er weer eens naast zit.. al denk hij zelf van niet.

Zero.

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:21:
Ik zie dat botje er weer eens naast zit.. al denk hij zelf van niet.
Jij had toch al zo zelf learning AI bot die direct naar alle TA's kijkt ? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 16-04-2019 19:23 ]

• Pelox
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:22:
[...]

Jij had toch al zo zelf learning AI bot die direct naar alle TA's kijkt ? :+
Nee helaas.. ik gooi gewoon nog telkens een muntje op. d:)b

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mijn limit buy orders zijn geraakt, kijken tot hoe ver we komen :)

Edit: Buy @ 5145 & sell @ 5182, nu weer in fiat.

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 16-04-2019 19:35 ]

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:27:
[...]

Nee helaas.. ik gooi gewoon nog telkens een muntje op. d:)b
Zelf gemaakte bot of gekocht ?

bots klinken leuk maar de ontwikkelaar is vaak de eenigste die er aan verdiend, je moet ze zo vaak bij stellen dat je net zo goed zonder bot kan traden, heb je minder risico ook.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Pumpje :)

• HaruHaru
een zware gevecht rondom 5200 :D

• green-tea
Ik stop met manual, mn bot doet t beter dan ik, normaal was het andersom😂

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/D6_QwsfoRHU/maxresdefault.jpg

• Tominatie
  • Niet online
Lekker pumpie weer

When 6k?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Daar gaat ie weer, verdomme nu eens geen fake out voor de verandering. Anders weer alle winst kwijt, echt een pleurishekel aan dat

[ Voor 98% gewijzigd door A87 op 16-04-2019 19:58 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Zou het zijn om Bitcoin SV na te trappen?

• RaptorXS
Keep hodling Junior ;)

• PilatuS
  • Niet online
Ik hoop dat we hier verder kunnen komen, maar mooi is anders tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wRDXMhfmbSJ4cZYXPM8BrYNv/full.jpg

• Tominatie
  • Niet online
Dat doe ik sowieso.
Ik koop alleen bij. >:)

Zelf hou ik ook niet van dat eindeloze getrade in die kleine range's met BTC. Kost alleen maar fee's.
Ik heb voor mezelf al wel een plan: ik verkoop een beetje tussen de 5.8k-6k om hopelijk de flinke "dump" die dan volgt weer op te kopen. Zo verdien ik hopelijk "makkelijk" weer wat "gratis" BTC. "buy low, sell high" ofzoiets. :P

Momenteel heb ik ook niet zo heel veel BTC, het meeste staat in LTC. Nog 111 daagjes tot de block halving oOo

• Klaas25
PilatuS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:05:
Ik hoop dat we hier verder kunnen komen, maar mooi is anders tot nu toe.

[Afbeelding]
Ik vind knap dat we al 2 weken boven de 5K blijven :) Postiief blijven kijken. (Probeer ik)

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:08:
[...]

Ik vind knap dat we al 2 weken boven de 5K blijven :) Postiief blijven kijken. (Probeer ik)
Mee eens hoor :) Nadeel is alleen dat we die 5k blijven testen, dat is prima, maar dan moeten we wel verder omhoog komen en een nieuwe high gaan maken. Met lower highs en steeds terug naar die 5k komt er een moment dat de 5k het niet blijft houden. Gisteren zaten we er al een tijdje onder.

• RaptorXS
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:08:
[...]

Dat doe ik sowieso.
Ik koop alleen bij. >:)

Zelf hou ik ook niet van dat eindeloze getrade in die kleine range's met BTC. Kost alleen maar fee's.
Ik heb voor mezelf al wel een plan: ik verkoop een beetje tussen de 5.8k-6k om hopelijk de flinke "dump" die dan volgt weer op te kopen. Zo verdien ik hopelijk "makkelijk" weer wat "gratis" BTC. "buy low, sell high" ofzoiets. :P

Momenteel heb ik ook niet zo heel veel BTC, het meeste staat in LTC. Nog 111 daagjes tot de block halving oOo
Mwha, een paar maanden geleden heb ik ooit mijn enige BTC aankoop publiekelijk gemeld toen
iedereen in de put zat omdat de koers onderuit bleef gaan.
2,1 BTC (symbolisch) a 3, 7 K.
Kreeg toen de reakties dat je dan stalen ballen hebt. :)
Best wel lachen nu.

• bie100
RaptorXS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:16:
[...]

Mwha, een paar maanden geleden heb ik ooit mijn enige BTC aankoop publiekelijk gemeld toen
Best wel lachen nu.
heb je geen stalen ballen dan? :O

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:16:
[...]

Best wel lachen nu.
I know kan het me nog herinneren. Jij zit er nu lekker bij. :P

Mooi de bodem getimed en nu wachten op de volgende bitcoin bull ;)
Ik zit er ook prima bij, ben trots/blij met m'n huidige hoeveelheid. Al blijf ik gewoon elke maand wat bijhalen.

• A87
  • Niet online

A87

Gebeurd geen reeet

• Slux
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:19:
[...]

heb je geen stalen ballen dan? :O
Die loopt al lang met protheses rond volgens mij en komt alleen nog buiten met een rollatortje om in zijn canta naar de supermarkt te gaan :+

• Tominatie
  • Niet online
Wel. Er zit toch zo'n 5% verschil tussen de 24h low en 24h high. Dat is een best percentage.

We zijn gewoon verwend. Een paar daagjes geen extreme volatiliteit en het is saai. :+

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oaEpztC.png

8)7

Echt een kettingreactie begint het te worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Tominatie op 16-04-2019 20:31 ]

• Crypts
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:30:
[Afbeelding]

8)7

Echt een kettingreactie begint het te worden.
Doet me denken aan lemmings, het spelletje. :+

Eigenlijk is het echt vreselijk lachwekkend, ene CZ besluit een coin te delisten en vervolgens gaan er wat kuikentjes achteraan. :D
Wat een enorme wanvertoning.. Bijna plaatsvervangende schaamte hier. :P

En dit moet de toekomst in het betalingsverkeer worden? 8)7

• Slux
  • Niet online
Other major exchanges ? welke nog meer dan ?

• RaptorXS
Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:33:
[...]

Eigenlijk is het echt vreselijk lachwekkend, ene CZ besluit een coin te delisten en vervolgens gaan er wat kuikentjes achteraan. :D

Yups, dit klopt voor geen meter.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
[...]

Dit krijg je in een wereld waar geen wetten zijn.
Komt uiteindelijk wel goed.

• RaptorXS
Echter is niet de gehele gemeenschap hier blij mee. Een Twitteraar, genaamd Duly Noded, schreef dat hij geen fan is van Faketoshi maar dat deze actie hem doet denken aan de tijd dat PayPal Wikileaks afsneed.
oa shapeshift, blockchain.org ook al. En Kraken zit er over te denken.

Bron: https://www.crypto-inside...e-kraken-volgt-eventueel/

• Pelox
lighting_ schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:36:
[...]

Dit krijg je in een wereld waar geen wetten zijn.
Komt uiteindelijk wel goed.
Precies :O

Zero.

• Slux
  • Niet online
Cryptoland pakt ook wel snel dingen op, het is pas 3/4 jaar terug dat die malloot beweerde de echte satoshi te zijn.

https://www.bbc.com/news/...ator-reveals-his-identity

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
[...]

Hoop dat ze allemaal volgen.
Weg met deze coin.

• Goh

Goh

Even voor degene die het willen weten; het heeft uiteindelijk op 20 min na, 4 uur geduurd voordat het van Binance bij Kraken aangekomen was.

• Crypts
Goh schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:41:
Even voor degene die het willen weten; het heeft uiteindelijk op 20 min na, 4 uur geduurd voordat het van Binance bij Kraken aangekomen was.
Dan is btc doorgaans toch nog sneller, grappig. :)

• Goh

Goh

Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:43:
[...]

Maar ook wel n stuk duurder, toch?

• RaptorXS
wehave schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:41:
[...]

Hoop dat ze allemaal volgen.
Weg met deze coin.
En dan.. BCH de volgende?
Toen XRP gelist werd op CMC werd er al behoorlijk bezwaar gemaakt uit de crypto community omdat
het geen crypto is, en zie nu....... 8)7

• Tominatie
  • Niet online
Goh schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:41:
Van exchange naar wallet ~10 minuutjes.

Komt echt puur omdat je 't naar een exchange stuurt. Kraken is daarin extreem voorzichtig en vereist een flink aantal confirmaties. (vanwege double spending).

Uiteindelijk alleen maar goed !

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:43:
[...]

Heeft niet te maken met BTC of BCH. Kraken wil 15 confirmations hebben, daar zit het probleem :)

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-12 18:27

p0st

Dutch Reefer

Zo, het was weer even tijd voor een re-balance van mijn portfolio, hopelijk weet ik het dit keer een beetje vast te houden i.p.v. om de dag weer de ene coin voor de andere in te ruilen :9 ... Daar gaat ie!

QASH: Ergens hoop ik nog steeds dat Liquid ooit "een ding" gaat worden, mijn enige echte HODL coin
Litecoin: Met de halving op de horizon en aantrekkende Bitcoin koers, lijkt Litecoin me voorlopig "safe"
Binance Coin: Lancering van de Binance Chain deze maand plus random hype
IOStoken: Al een poosje in mijn bezit, mooi nieuw project wat redelijke potentie lijkt te hebben
Aergo: Nieuw project wat me opviel laatst qua volume vs. mcap, recente mainnet en listings, potentie?
VeChain: Naast QASH een HODL projectje, zo veel real-world potentie maar pakt nog niet echt op...

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Crypts
Goh schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:44:
[...]

Maar ook wel n stuk duurder, toch?
Geen idee wat bch vraagt voor een transactie op het moment maar prijzen wijzigen per seconde. Vandaar ook mijn eerdere post dat het blockchain model nooit stand kan houden. Meer betalen om je transactie er sneller door te krijgen? No go. DAG is dan veel aantrekkelijker en gaat sneller werken juist naarmate er meer transacties worden gedaan. :)
PilatuS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:48:
[...]

Heeft niet te maken met BTC of BCH. Kraken wil 15 confirmations hebben, daar zit het probleem :)
Het heeft alles te maken met btc of bch, 15 confirmations is prima, 1500 ook maar het ligt eraan hoelang elke confirmation duurt. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Crypts op 16-04-2019 21:16 ]

• bie100
[...]

tja litebit is een broker wat moeten die anders doen

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:14:
[...]
Het heeft alles te maken met btc of bch, 15 confirmations is prima, 1500 ook maar het ligt eraan hoelang elke confirmation duurt. ;)
https://bitinfocharts.com...oin-confirmationtime.html

https://bitinfocharts.com...ash-confirmationtime.html

Blocktime is gelijk, dus het heeft niets te maken met BTC of BCH. Met een gelijke blocktime is het aantal confirmations het enige wat telt.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik zie Liquid ook nog wel een ding worden.. heb mijn qash positie weer een beetje uitgebreid afgelopen tijd.

• Goh

Goh

Welke stable coin gebruiken jullie op Binance t meest?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BCH kan ondanks de gelijke blocktime toch sneller zijn als het drukker is, omdat een Bitcoin block eerder vol kan zitten dan een BCH block. Zonder die factor zal de confirmation tijd niet verschillen, maar de fee kan bijv. wel afwijken.

• Crypts
PilatuS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:23:
[...]

https://bitinfocharts.com...oin-confirmationtime.html

https://bitinfocharts.com...ash-confirmationtime.html

Blocktime is gelijk, dus het heeft niets te maken met BTC of BCH. Met een gelijke blocktime is het aantal confirmations het enige wat telt.
Ben ik nu debiel of is dat juist precies wat ik zeg? :?

• Klaas25
Crypto fondsje? Haha . Zou wat zijn zeg :P

https://www.telegraaf.nl/...ardenfondsen-een-mysterie

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:48:
[...]

Ben ik nu debiel of is dat juist precies wat ik zeg? :?
Jij zegt dit:
Ik zei dat het niets met BTC of BCH te maken heeft gezien de gelijke blocktime waarbij de confirmations ook zo goed als even lang duren. Dan zeg jij dat het alles met BTC of BCH te maken heeft, vandaar mijn reactie. Wanneer van beide de confirmations vrijwel gelijk zijn, dan heeft het toch niets meer te maken met BTC of BCH ?

Edit: Het kwartje is gevallen hier. We zeggen inderdaad het zelfde. Alleen in mijn eerste reactie zeg ik dat het niets te maken heeft met BTC of BCH waarmee ik bedoel dat ze qua blocktime gelijk aan elkaar zijn en er geen verschil zit tussen beide. Daarna zeg jij dat het daar alles mee te maken heeft waarmee je hetzelfde bedoelt. Goedemorgen :P

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 16-04-2019 22:01 ]

• A87
  • Niet online

A87

Straks komen die Chinezen weer, Ping pang pong.. druk met die eetstokjes buy buy buy..

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Slechts 1x de 5200 proberen aan te tikken, alts die helemaal niets doen... Hmmz...

• Crypts
A87 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:53:
Straks komen die Chinezen weer, Ping pang pong.. druk met die eetstokjes buy buy buy..
Sorry vriend. Mijn wereld is vele malen gekker dan die van jou, niks chinezen en ping pang pong. Trusten. ;)

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47
Ben wel benieuwd naar wat PF jes van wat tweakers. Heb onderhand alle coins gehad, maar ben voor de volgende Run toch wat gaan selecteren. Uitteraard zijn er veel meer leuke en interessante munten, maarja je moet toch keuzes maken.
De mijne:

BTC
ADA
XLM
ICX
MedX (word iets of niets)
PACcoin (vergeten coin)

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47

• lighting_
  • Laatst online: 24-11 08:47
Onwaarschijnlijk. Met miljarden zet je de markt op zijn kop. Voor een tiental miljoen euro btc inkopen zou echter verstandig zijn. Nederland heeft ook goud. Stel dat ze werkelijk naar de miljoen gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door lighting_ op 16-04-2019 22:35 ]

• Pelox
Thaam schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:20:
Ben wel benieuwd naar wat PF jes van wat tweakers. Heb onderhand alle coins gehad, maar ben voor de volgende Run toch wat gaan selecteren. Uitteraard zijn er veel meer leuke en interessante munten, maarja je moet toch keuzes maken.
De mijne:

BTC
ADA
XLM
ICX
MedX (word iets of niets)
PACcoin (vergeten coin)
Heb zowat alles gehad de afgelopen jaren maar nu zit onderstaande in mijn pf.. kan morgen weer anders zijn trouwens ;)

- BTC
- ETH
- ADA
- HOT
- NEO
- ARK
- XRP
- DGB
- QTUM
- EOS
- ELF

Dat is het wel zo'n beetje.. :D

Ps. Ben van plan om xrp, ark en dgb bij een volgende pump te verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 16-04-2019 22:39 ]

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nu in de pf:

- USDT
- BNB (Een paar om goedkoop in te kunnen stappen)

All-in pf:

- BTC
- BCHABC
- ETH
- NEO
- ONT
- ADA
- EOS
- LTC
- BNB
- QTUM

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:16
Inkoppertje:

- BTC

• RaptorXS
BTC
LTC
en een paar duizend XRP voor de fun.

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

BTC
ADA
ETH

XRP = trash

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-12 18:27

p0st

Dutch Reefer

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• dog4life
  • Niet online
Kwam net voorbij, helaas ben ik niet zo goed in het maken van botjes :(
https://www.bloomberg.com...-wild-on-crypto-exchanges

• Tominatie
  • Niet online
BTC
LTC

Lekker simpel. Misschien de komende tijd zelfs 100% LTC, moet ff kijken.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
99%BTC

1%XRP en XLM.

Weg

Pagina: 1 ... 134 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!