HaruHaru schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:30:
[...]
het gaat niet om het gelul.
Wright verkoopt een product wat hij claimt de echte bitcoin is en dat hij satoshi is. Dit is fraude. we hebben een echte Bitcoin en dat weet iedereen. Hij verkoopt zijn munt door te liegen. Hij heeft geen harde bewijs dat hij SN is. en als je het mij vraagt: je maakt geen nieuwe munt als je satoshi bent, je gaat je huidige verbeteren.
je gaat ook niet zeggen, ik vind mijn kind niks, ik maak wel een nieuwe. Nee, je voed em beter op
BSV mag van mij doorgespoeld worden.
PS: op lange termijn zullen meeste coins met Bitcoin in hun naam wel verdwijnen. BCHABC zie ik nog wel wat langer rond hangen.
1 Coin to Rule them all. BTC
Fraude
Waarom mag hij dat niet zeggen, het heeft verder niks met SV te maken.
Iedereen weet dat het een fork was van BCH en niet eens Bitcoin.
Binance werkte er zelfs aan mee en de flapdrol Wright beweert al jaren dat hij de echte is.
Dan had een Binance direct moeten zeggen we werken er niet aan mee, nu hebben ze nog even hun zakken gevuld en komen ze met een delisting verhaal.
Die wright zit niet eens meer op twitter, volgens mij is het meeste allemaal FUD verhalen wat nu in de media is.
Ik steun SV zeker niet maar je moet het wel van 2 kanten zien.
SV wordt door een Binance vernield zeer slechte zaak dat een Exchange zich daar bezig mee houd., moet je al die coins van binance is nalopen, daar zitten veel ergere scam coins tussen dan dat SV meuk.
En er zijn er zoveel die beweren dat hun munt de echte bitcoin is omdat die veel beter is.
[
Voor 8% gewijzigd door
Slux op 16-04-2019 09:44
]