[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.433 views

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Haha echt serieus, ik ging eerst dit topic lezen en checkte toen pas de koers. Als je die berichten hier soms leest denk je dat de koers 1000 euro gedaald is, blijkt het net 50 euro te zijn...
BTC is gewoon even de 5000 aan het retesten... als die houdt, kan de weg omhoog daarna rap richting 5900 ofzo gaan

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

van 4980 naar 5000 in 10 seconden op bitmex. Lijkt wel alsof iedereen wakker wordt rond 5000

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 15-04-2019 22:23 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Mn verlies maar weer genomen. Was weer orders vergeten weg te halen pff..

En uiteraard nu gaat hij weer omhoog grrr

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Toch het gevoel dat we eerdaags een dikke klappert naar beneden gaan maken. Hoop het uiteraard niet voor iedereen, maar zou me niks verbazen.

Rookworst zonder r is ook worst.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
A87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:22:
van 4980 naar 5000 in 10 seconden op bitmex. Lijkt wel alsof iedereen wakker wordt rond 5000
Dan is 'ie aan het moonen. Bij lambo deed hij het in 3 sec.

• A87
  • Niet online

A87

Bartvandelaar schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:23:
Toch het gevoel dat we eerdaags een dikke klappert naar beneden gaan maken. Hoop het uiteraard niet voor iedereen, maar zou me niks verbazen.
In geheel bear markt was de klap max iets van 10% in 1 dag, waarom nu ineens een dikke klap ?
Gevoel van panic selling?

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 15-04-2019 22:25 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:21:
[...]
Je zou toch wel een iets grotere dump verwachten nu.

Zit jij volledig in USDT?
Nu weer boven de 5k, maar niet echt met veel kracht.

Zit opzich in USDT, los van de BCH scalps. Eens zien wat er de komende uren gaat gebeuren en dan zien of het een USDT nacht wordt of niet.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
A87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:24:
[...]

In geheel bear markt was de klap max iets van 8% in 1 dag, waarom nu ineens een dikke klap ?
De vraag even omdraaien: Waarom toen een dikke klap? Had je die wel verwacht? En is de bearmarket definitief voorbij? Je bent wel erg stellig, we kunnen zomaar een 25% drop toevoegen en de bearmarket weer even een tijdje verlengen.

Ik zeg niet dat we nog niet in een bullmarket zitten, maar ik hou overal rekening mee, zodat ik niet ineens met >-10% op een dag geconfronteerd kan worden, maar wel met >+10%.

Moonboys worden regelmatig verrast door een enorme rode candle om daarna alles en iedereen de schuld te geven (whales, Craig Wright, Bakkt uitstel, het uitblijven van investeerders, etc.), omdat ze alleen rekening houden met een verdere stijging. En als er dan een groene candle volgt lachen ze de bears weer uit ook al hebben ze een hoog % van de pf verloren.

Afijn, morgenochtend kunnen we wakker worden met 4250, 5050 of met 5850, voor mij hebben alle evenveel kans en ik hou met allebei rekening. Ik hoop echter dat niet iedereen grof geld verliest als er wel ineens een rode candle volgt die de moonboys niet hadden voorzien omdat iedereen elkaar op zat te jutten "want de bullmarket is definitief begonnen, kijk die stomme bears die te laat hebben ingekocht!".

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:23:
Mee eens. We hebben een gigantisch ongetest gat liggen tussen de 5k en 4.2k. Verder voelt dit nou niet bepaald als FOMO waar we nu zitten. Mooie rit omhoog, dat zeker, maar sindsdien vlak.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

A87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:24:
[...]

In geheel bear markt was de klap max iets van 10% in 1 dag, waarom nu ineens een dikke klap ?
Jij hebt je statistieken wel voor elkaar zie ik.... top! Altijd goed om te zien dat er mensen met kennis van zaken rondhangen op zo’n forum en hun historische feiten op orde hebben. (y)

• A87
  • Niet online

A87

Help we gaan 25% zakken, snel naar tether mensen...

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:45:
Je krijgt een goed onderbouwde reactie en dan kom je hier mee ? Beetje kinderachtig niet ?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
A87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:45:
Je doet alsof men panikeert en zet door dit soort uitspraken mensen in een "weakhand" hoekje, maar dat is helemaal niet het geval. Het is een strategie om te switchen naar fiat. Jij lijkt hier degene met de meest emotionele reacties te zijn als ik je gemiddelde uitspraken zie.

Probeer je iets te verbergen door je gedrag? Onzekerheid? Maak je je vaak makkelijk van dingen af en mogen anderen je problemen dan oplossen als je die niet had voorzien? Probeer anderen in hun waarde te laten en er geen oordeel over te vellen, ieder heeft zo zijn eigen aanpak.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Don't feed the trolls

Weg

Verwijderd

Hier_ben_ik schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:03:
Hallo allemaal d:)b

Paar maanden afwezig geweest en nu alweer een paar dagen lekker aan het lurken. Gezellig, alle bekende en nieuwe mensen!

Ohja, cryptotopic..
STRAT koers heeft niet veel gedaan
GVT is flink gezakt, @Tominatie en @Verwijderd hebben jullie ze nog of heb ik iets gemist?
BTC koers staat nog altijd vrij stabiel op 1 BTC dus die heb ik nog maar wat bij gekocht :Y) Nu zakt de koers uiteraard meteen, was te verwachten.., maar op naar de miljoen in 2021 he!

Dat uitlenen van @green-tea voor 4% per maand is wel interessant. Alleen hoe weet je zeker dat je vervolgens je geld weer terug krijgt mocht degene waaraan je het uitgeleend hebt wat pech hebben gehad en geen geld meer hebben?
Welkom terug. Jazeker ik hodl GVT tot 94k. Misschien dump ik ze ook bij 90k zelfs. Geen idee wat de status is met het project verder, ik volg helemaal niets inhoudelijks meer qua crypto.

Het maakt ook niet uit want ook als is je project nog zo goed en technisch capabel, een flamewar tussen wat miljonairs met diepe zakken en de boel dipt.

Ik hoop nog steeds op een soort YouTube kanaal met dagelijkse updates omtrent de geestelijke en emotionele stabiliteit van invloedrijke mensen binnen crypto.

'CZ is ongesteld en heeft tijdens een lunch ruzie gekregen met Charles van Cardano! Het kan wel eens op een delisting en gigantische BNB dump uitdraaien.'

Dat soort pittige tijden bende zegmaar.

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
We kennen A87 nou toch wel eens? Ga toch niet zo serieus op de man spelen en de zoveelste discussie beginnen...

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 10:09
Op goed geluk in USDT gegaan vanochtend :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja als je dingen post op een forum dan kun je daar reacties op verwachten he. En het is maar net hoe je jezelf dan neer zet met je reactie hoe mensen daar dan op gaan reageren. Actie reactie.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
'k Laat me scheren, niets nieuws onder de zon en nog zo'n 30% ruimte winst op de pf over.

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 16-04-2019 00:16 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• ggj87
Ik zit vannacht nog deels in BTC, voor de rest heb ik een lage kooporder ingesteld. We zullen zien.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
XRP doet heel 2019 niets anders dan zakken.
Ik heb een lijn staan op ca 6100 tegen BTC (heeft 'ie in 2017/2018 een paar keer aangetikt). Ben benieuwd of ie daar doorheen zakt of dat 'ie omhoog ketst.
RSI op de daily en stoch RSI op de weekly staan ook erg laag.
Als 'ie omhoog gaat kan het wel es een mooi momentje zijn om long te gaan.
Btw, is puur uit winstbejag, ik heb niets met XRP als het me geen winst oplevert.
Heb ik trouwens met bijna alle coins, het gaat ome TP puur om de knaken. Als ik aan poopcoin kan verdienen dan doe ik dat.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
Heb trouwens aan WABI de afgelopen dagen mooi kunnen verdienen zeg. Wat schommelt die mooi. Heerlijke flow.
http://prntscr.com/ncgcw5
En nog steeds.

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 00:16:
'k Laat me scheren, niets nieuws onder de zon en nog zo'n 30% ruimte winst op de pf over.
Koop je nog steeds bij Chris? Of heb je inmiddels vrede met je positie.

Verwijderd

BCHSV dump is aanzienlijk. Eigenlijk niet gezond dat een exchange als Binance zo'n grote vinger in de pap heeft.

• green-tea
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 06:44:
BCHSV dump is aanzienlijk. Eigenlijk niet gezond dat een exchange als Binance zo'n grote vinger in de pap heeft.
Exact wat ik dacht, dit maakt traden met inside kennis wel heel eenvoudig. Iets wat op de reguliere markt keihard verboden is. Manipulatie op de top.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 02:02:
Heb trouwens aan WABI de afgelopen dagen mooi kunnen verdienen zeg. Wat schommelt die mooi. Heerlijke flow.
http://prntscr.com/ncgcw5
En nog steeds.
Hier ook samen met WTC, ik had ze als vervanger voor VET die ik nog heb, en moet zeggen dat het best goed ging
Wel met kleine aantalen gezien de shitstatus maar winst is winst.

Ook aan ITC lekker aan kunnen verdienen de laatste weken. d:)b

Verwijderd

green-tea schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:05:
[...]

Exact wat ik dacht, dit maakt traden met inside kennis wel heel eenvoudig. Iets wat op de reguliere markt keihard verboden is. Manipulatie op de top.
Precies. Nu is CZ zelf volgens mij wel een integer persoon die het beste voor heeft met de markt, maar je hoeft maar 1 rotte appel hoog in het team te hebben.

Crypto heeft echt nog een lange weg te gaan voordat het serieus genomen zal worden.

Het is natuurlijk wel een soort vermakelijk, dit soort acties... Maar vanuit een serieuzer perspectief gezien had CZ zich beter discreter op kunnen stellen en niet zo'n prominente rol aan moeten nemen in deze discussie.

Ik vind vanuit zakelijk perspectief dat hij hier wel een misser heeft gemaakt, shitcoin en intenties CW daargelaten.

Ach ja. Another day in crypto :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Bij Botje is het ook wat hoog naar zijn bol gestegen de laatste tijd. "Love it when a plan comes together!" Alleen zijn plans komen al een tijdje niet together.. hij ziet het alleen niet.. Ja het kan omhoog en omlaag, dan heb je altijd gelijk natuurlijk.

Zero.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
ik heb meer het idee dat dit sell-offs zijn van miners en niet van bears. daar lijkt het meer op. het effect van een bear is wat erger in my opinion :D

edit; dan heb ik het over de sells van gistermiddag/avond.

daarvoor was over duidelijk van bears op 10-11 april & 3 april.

tenzij we een nieuwe resistance line hebben gecreëerd

also: Correct me if I am wrong.

goede morgen trouwens.

[ Voor 38% gewijzigd door HaruHaru op 16-04-2019 08:20 ]

• Slux
  • Niet online
En XRP blijft maar munten uitgeven d:)b :F

14-04
41,792,108,527

16-04
41,970,748,057

• green-tea
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:21:

14-04
41,792,108,527

16-04
41,970,748,057
Als XRP nou eens gehacked zou worden :X Ponzi

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
green-tea schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:21:
[...]

Impossible :P

Verwijderd

toilet_paper schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 01:51:
XRP doet heel 2019 niets anders dan zakken.
Ik heb een lijn staan op ca 6100 tegen BTC (heeft 'ie in 2017/2018 een paar keer aangetikt). Ben benieuwd of ie daar doorheen zakt of dat 'ie omhoog ketst.
RSI op de daily en stoch RSI op de weekly staan ook erg laag.
Als 'ie omhoog gaat kan het wel es een mooi momentje zijn om long te gaan.
Btw, is puur uit winstbejag, ik heb niets met XRP als het me geen winst oplevert.
Heb ik trouwens met bijna alle coins, het gaat ome TP puur om de knaken. Als ik aan poopcoin kan verdienen dan doe ik dat.
Mijn hele pf doet het dit jaar eigenlijk best goed, op 2 coins na; XRP en IOTA.
Gelukkig beslaan ze samen nog geen 10% van de pf, maar op deze manier wordt het ook alleen maar minder :F

Verwijderd

green-tea schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:21:
[...]

Hoeft niet.
Gewoon wachten tot die lui bij Ripple eieren voor hun geld kiezen en hun enorme zak met XRP dumpen. :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 06:44:
Ziek idd. Dat terwijl BCHSV nog een top 10 coin was en op veel andere exchanges gelist staat.

Voor de echte shitcoins is delisting echt de doodsteek.

Kijk naar Modum, Cloak, Wings, Substratum allemaal dood sinds delisting. Amper volume.

Uitkijken in dit marktje. Voor je het weet delist Binance weer een zooi aan shitcoins die allen -50% gaan. Daar wil je niet inzitten :X

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:21:

14-04
41,792,108,527

16-04
41,970,748,057
Goed voor de marketcap :') super nieuws :') binnenkort 589 dollar :')

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:15:
[...]

Ziek idd. Dat terwijl BCHSV nog een top 10 coin was en op veel andere exchanges gelist staat.

Voor de echte shitcoins is delisting echt de doodsteek.

Kijk naar Modum, Cloak, Wings, Substratum allemaal dood sinds delisting. Amper volume.

Uitkijken in dit marktje. Voor je het weet delist Binance weer een zooi aan shitcoins die allen -50% gaan. Daar wil je niet inzitten :X
Slechte zaak ook om ze te delisten en dat omdat binace het gelul eromheen zat was, het heeft niet eens met de coin zelf te maken, zeer slechte move van binance als je het mij vraagt, ik denk dat binance zelf nu ook wel wat klanten zal kwijt raken met die houding van ze.

Ik zit zelf in fiat op het moment en kijk het even aan dit soort dingen zijn niet goed voor de markt.

• HaruHaru
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:25:
[...]

Slechte zaak ook om ze te delisten en dat omdat binace het gelul eromheen zat was, het heeft niet eens met de coin zelf te maken, zeer slechte move van binance als je het mij vraagt, ik denk dat binance zelf nu ook wel wat klanten zal kwijt raken met die houding van ze.

Ik zit zelf in fiat op het moment en kijk het even aan dit soort dingen zijn niet goed voor de markt.
het gaat niet om het gelul.

Wright verkoopt een product wat hij claimt de echte bitcoin is en dat hij satoshi is. Dit is fraude. we hebben een echte Bitcoin en dat weet iedereen. Hij verkoopt zijn munt door te liegen. Hij heeft geen harde bewijs dat hij SN is. en als je het mij vraagt: je maakt geen nieuwe munt als je satoshi bent, je gaat je huidige verbeteren.

je gaat ook niet zeggen, ik vind mijn kind niks, ik maak wel een nieuwe. Nee, je voed em beter op ;)

BSV mag van mij doorgespoeld worden.

PS: op lange termijn zullen meeste coins met Bitcoin in hun naam wel verdwijnen. BCHABC zie ik nog wel wat langer rond hangen.

1 Coin to Rule them all. BTC

PPS: Ik denk dat de meeste exchanges wel aan het wachten waren wie de eerste stap ging nemen. nu het binance is, zie je al veel berichten dat meerdere zullen volgen. Domino has fallen.

[ Voor 8% gewijzigd door HaruHaru op 16-04-2019 09:33 ]

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:30:
[...]

het gaat niet om het gelul.

Wright verkoopt een product wat hij claimt de echte bitcoin is en dat hij satoshi is. Dit is fraude. we hebben een echte Bitcoin en dat weet iedereen. Hij verkoopt zijn munt door te liegen. Hij heeft geen harde bewijs dat hij SN is. en als je het mij vraagt: je maakt geen nieuwe munt als je satoshi bent, je gaat je huidige verbeteren.

je gaat ook niet zeggen, ik vind mijn kind niks, ik maak wel een nieuwe. Nee, je voed em beter op ;)

BSV mag van mij doorgespoeld worden.

PS: op lange termijn zullen meeste coins met Bitcoin in hun naam wel verdwijnen. BCHABC zie ik nog wel wat langer rond hangen.

1 Coin to Rule them all. BTC
Fraude :?
Waarom mag hij dat niet zeggen, het heeft verder niks met SV te maken.
Iedereen weet dat het een fork was van BCH en niet eens Bitcoin.
Binance werkte er zelfs aan mee en de flapdrol Wright beweert al jaren dat hij de echte is.
Dan had een Binance direct moeten zeggen we werken er niet aan mee, nu hebben ze nog even hun zakken gevuld en komen ze met een delisting verhaal. 8)7

Die wright zit niet eens meer op twitter, volgens mij is het meeste allemaal FUD verhalen wat nu in de media is.

Ik steun SV zeker niet maar je moet het wel van 2 kanten zien.
SV wordt door een Binance vernield zeer slechte zaak dat een Exchange zich daar bezig mee houd., moet je al die coins van binance is nalopen, daar zitten veel ergere scam coins tussen dan dat SV meuk.
En er zijn er zoveel die beweren dat hun munt de echte bitcoin is omdat die veel beter is.

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 16-04-2019 09:44 ]

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:16
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:39:
[...]

Fraude :?
Waarom mag hij dat niet zeggen, het heeft verder niks met SV te maken.
Iedereen weet dat het een fork was van BCH en niet eens Bitcoin.
Binance werkte er zelfs aan mee en de flapdrol Wright beweert al jaren dat hij de echte is.
Dan had een Binance direct moeten zeggen we werken er niet aan mee, nu hebben ze nog even hun zakken gevuld en komen ze met een delisting verhaal. 8)7
Fraude is misschien het verkeerde woord, maar bedrog is het zeker. Op Bitcoin.com kun je bitcoins kopen toch? Dat is wat mensen zien, en daar gaan ze het schip mee in.

Als je iets een shitcoin noemt, dan moeten ze toch een keer dood. En een delisting is een goede manier om dat voor elkaar te krijgen. Kleine shitcoins worden gedelist omdat ze er niet meer toe doen, grote shitcoins worden blijkbaar gedelist omdat mensen genoeg van het gezeik hebben.

De Kraken poll staat inmiddels op 72% voor it's toxic.

Wat mij betreft mogen er nog vele anderen volgen op deze manier.

• Slux
  • Niet online
DaCoTa schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:43:
[...]

Fraude is misschien het verkeerde woord, maar bedrog is het zeker. Op Bitcoin.com kun je bitcoins kopen toch? Dat is wat mensen zien, en daar gaan ze het schip mee in.

Als je iets een shitcoin noemt, dan moeten ze toch een keer dood. En een delisting is een goede manier om dat voor elkaar te krijgen. Kleine shitcoins worden gedelist omdat ze er niet meer toe doen, grote shitcoins worden blijkbaar gedelist omdat mensen genoeg van het gezeik hebben.

De Kraken poll staat inmiddels op 72% voor it's toxic.

Wat mij betreft mogen er nog vele anderen volgen op deze manier.
Nu heb je het over ABC, waar kan je SV kopen met de melding dat SV de echte bitcoin is dan ?

Volgens mij zijn ze een stuk minder misleidend dan dat ABC, die moet je dan eerder delisten toch want hun doen echt aan misleiding.

• HaruHaru
Sorry, I stand my ground.

Als ik een Apple iPhone maak en geef de naam. Apple iPhone ApplesVision, ik ben Steve Jobs. Mijn iPhone AV is de echte iPhone, is dit al fraude.. zoals Dacota net zei: misschien het verkeerde woord, ja misschien. Maar iedereen dat roept dat alles behalve BTC de echte Bitcoin is, is voor mij per definitie fraude/nep/bedrog.

Dus ja, weg met BSV.

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:51:
Sorry, I stand my ground.

Als ik een Apple iPhone maak en geef de naam. Apple iPhone ApplesVision, ik ben Steve Jobs. Mijn iPhone SV is de echte iPhone, is dit al fraude.. zoals Dacota net zei: misschien het verkeerde woord, ja misschien. Maar iedereen dat roept dat alles behalve BTC de echte Bitcoin is, is voor mij per definitie fraude/nep/bedrog.

Dus ja, weg met BSV.
Dan mogen alle coins wel gedilst worden want de meeste komen van een BTC af.

Misschien moet je dit eens lezen.
https://bitcoinsv.io/

de eerste regel
Bitcoin SV is the original Bitcoin. It restores the original Bitcoin protocol, will keep it stable, and allow it to massively scale. Bitcoin SV will maintain the vision set out by Satoshi Nakamoto’s white paper in 2008: Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System

En zo zegt een Litecoin dat zijn de silver versie van bitcoin zijn, dus die mogen ook weg ? :F

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 16-04-2019 09:57 ]

• HaruHaru
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:56:
[...]

de eerste regel
Bitcoin SV is the original Bitcoin. It restores the original Bitcoin protocol, will keep it stable, and allow it to massively scale. Bitcoin SV will maintain the vision set out by Satoshi Nakamoto’s white paper in 2008: Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System

En zo zegt een Litecoin dat zijn de silver versie van bitcoin zijn.
Litecoin vind ik ook een zilvere versie van BTC.

It restores.... als hij SN is en BTC zijn project is/was waarom niet de protocol van BTC restoren/maken/verbeteren ipv BSV?

De reden waarom ik hierop blijf slaan is: Als je SN bent, ga je verder met je huidige project. PUNT. Alles wat BTC fout of niet goed heeft, ga je verbeteren. PUNT. en niet BSV maken. Dit is waar ik me stand op hou.

[ Voor 14% gewijzigd door HaruHaru op 16-04-2019 10:00 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Buiten het geleuter wie of wat nu de echte weet ik veel wat is had/heeft BSV een heel behoorlijk dagelijks volume. Om een dergelijke grote coin dan ineens te gaan delisten vind ik op zijn zachtst gezegd erg vreemd? :?

Lekker klantvriendelijk ook... :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:58:
[...]

Litecoin vind ik ook een zilvere versie van BTC.

It restores.... als hij SN is en BTC zijn project is/was waarom niet de protocol van BTC restoren/maken/verbeteren ipv BSV?
Misschien omdat er een ander team achter btc zit die een andere koers vaart dan btc oorspronkelijk voor ogen had zo is ook een BCHABC ontstaan en vele andere coins zoals een LTC.

Als je op de bitcoinsv site kijkt wordt er ook nergens beweerd dat het door de echte SN is opgezet alleen dat ze die koers willen doorzetten.

Die kerel kan van alles roepen wat ie wilt, zo roep ik ook dat ik een briljante trader ben en afstammeling van Einstein ben, maar hier weten allemaal wel wie Slux echt is toch :X

• Pelox
Binance mag uiteraard zelf bepalen wanneer ze coin listen en delisten, of ze nou een groot of klein volume hebben maakt niks uit. Binance is gewoon een bedrijf geen overheidsinstelling.

Zero.

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:03:
Binance mag uiteraard zelf bepalen wanneer ze coin listen en delisten, of ze nou een groot of klein volume hebben maakt niks uit. Binance is gewoon een bedrijf geen overheidsinstelling.
Zie je het al voor je, de AEX vind de directeur van shell maar een eikel dus we delisten shell maar even 😝

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:19:
[...]

Precies. Nu is CZ zelf volgens mij wel een integer persoon die het beste voor heeft met de markt, maar je hoeft maar 1 rotte appel hoog in het team te hebben.

Crypto heeft echt nog een lange weg te gaan voordat het serieus genomen zal worden.

Het is natuurlijk wel een soort vermakelijk, dit soort acties... Maar vanuit een serieuzer perspectief gezien had CZ zich beter discreter op kunnen stellen en niet zo'n prominente rol aan moeten nemen in deze discussie.

Ik vind vanuit zakelijk perspectief dat hij hier wel een misser heeft gemaakt, shitcoin en intenties CW daargelaten.

Ach ja. Another day in crypto :P
Dit soort gasten verpesten de markt , geven ook aan dat ze btc gaan dumpen om de de markt te verstoren.
Waarom zou je dat moeten accepteren?

• Rrehorst
wehave schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:06:
[...]

Dit soort gasten verpesten de markt , geven ook aan dat ze btc gaan dumpen om de de markt te verstoren.
Sterker nog, ze hebben de markt al verstoord door die dump bij de 6K toen. Hufters zijn het, weg ermee ;w

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:26
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:05:
[...]

Zie je het al voor je, de AEX vind dat de directeur van shell maar een eikel door middel van leugens en identiteitsfraude zijn aandelen probeert te verkopen dus we delisten shell maar even 😝
Ja, dat vind ik wel terecht ja :>

• Pelox
[...]

Zie je het al voor je, de AEX vind de directeur van shell maar een eikel dus we delisten shell maar even 😝
De beurs is gereguleerd, crypto niet ;)

Of te wel.. ik zie het probleem niet. Welcome to the wild west son :7

Zero.

• Rookert25
[...]

Er is heus wel even een kosten-baten analyse gemaakt door Binance.

Binance heeft in ieder geval (voor zover nodig) nogmaals zijn dominante positie onderstreept en onderhandelingspositie verstevigd.

Ik verwacht nog een dead-cat bounce op BSV en dan voorlopig weer klaar.

• HaruHaru
Dames en heren,

Ik wil met jullie mededelen, dat ik de echte @Slux ben.

O+

• Slux
  • Niet online
Thy... schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:08:
[...]

Ja, dat vind ik wel terecht ja :>
Heb je een bron dat de coin SV dat beweert ?
1 persoon beweert het maar er zit een heel team achter SV de coin zelf zegt dat helemaal niet.

Maar goed dit gaat een never ending story worden i am out for today ;)

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:26
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:10:
[...]

Heb je een bron dat de coin SV dat beweert ?
1 persoon beweert het maar er zit een heel team achter SV de coin zelf zegt helemaal niet.

Maar goed dit gaat een never ending story worden i am out for today ;)
Nee, dit is de slow chat, daar doen we niet aan bronnen, alleen aan ongefundeerde oneliners. ;)

• Crypts
Pelox schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:03:
Dan past dat toch helemaal niet? Een overheidsinstelling kan en mag reguleren, een bedrijf bedient zijn klanten, dat zijn die kleine vervelende dingetjes die ervoor zorgen dat er geld binnenkomt. ;)

Mijn sympathie voor Binance is iig weer een stukje verder gedaald. Vroeger had ik ook van die vervelende figuren in mijn leven die voor mij bepaalden wat wel en niet mocht, hoe heet dat ook alweer? Oh ja ouders maar ik ben inmiddels een grote Crypts dus die heb ik niet meer nodig noch dat een CZ voor mij hoeft te bepalen waar ik wel en niet in mag handelen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Pelox
Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:20:
[...]

Dan past dat toch helemaal niet? Een overheidsinstelling kan en mag reguleren, een bedrijf bedient zijn klanten, dat zijn die kleine vervelende dingetjes die ervoor zorgen dat er geld binnenkomt. ;)

Mijn sympathie voor Binance is iig weer een stukje verder gedaald. Vroeger had ik ook van die vervelende figuren in mijn leven die voor mij bepaalden wat wel en niet mocht, hoe heet dat ook alweer? Oh ja ouders maar ik ben inmiddels een grote Crypts dus die heb ik niet meer nodig noch dat een CZ voor mij hoeft te bepalen waar ik wel en niet in mag handelen. :+
Dat laatste doen ze ook niet? ze bieden alleen deze service niet meer aan. Net zoals de Jumbo kan besluiten geen van Dobben kroketten meer te verkopen maar alleen huismerk. Wil je van Dobben? Dat mag. Lekker naar de Appie gaan.

Zero.

• Rookert25
Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:20:
[...]

Jij kiest toch voor Binance? |:( Lekker overstappen naar een DEX :)

• ykarasahin
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05-2019
Rookert25 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:24:
[...]

Jij kiest toch voor Binance? |:( Lekker overstappen naar een DEX :)
Inderdaad, zo te zien is Kraken de volgende die BSV gaat delisten.

• Rookert25
Nog wat VET ingekocht om hopelijk mee te kunnen surfen op VeChain Summit aankomende donderdag in San Francisco.

Erg benieuwd :)

• ggj87
Pff, na het delisten van Bitcoin is het volume van Bitcoin bijna net zo hoog als dat van Bitcoin 8)7

• Rrehorst
ggj87 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:42:
Pff, na het delisten van Bitcoin is het volume van Bitcoin bijna net zo hoog als dat van Bitcoin 8)7
Lekker zinnetje hoor :P

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:39
Koffie?

• Rookert25
1 doge = 1 doge

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:16
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:48:
[...]

Nu heb je het over ABC, waar kan je SV kopen met de melding dat SV de echte bitcoin is dan ?

Volgens mij zijn ze een stuk minder misleidend dan dat ABC, die moet je dan eerder delisten toch want hun doen echt aan misleiding.
Ja zie je, zelfs ik raak in de war. :+
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:56:
[...]

Dan mogen alle coins wel gedilst worden want de meeste komen van een BTC af.

de eerste regel

En zo zegt een Litecoin dat zijn de silver versie van bitcoin zijn, dus die mogen ook weg ? :F
BSV is in mijn ogen een vreemd soort conservatisme, en verheft de woorden van Satoshi tot een heilig schrift. Dat mag, maar val mij er niet mee lastig. En met de uitspraken van CW vallen ze mij wel lastig, en CZ en Hodlonaut en alle anderen waar hij rechtzaken mee dreigt aan te spannen. Het delisten van BSV is in mijn ogen juist hele fraaie zelf-regulatie in het wilde westen, een mooi voorbeeld van self-domestication: de agressieve stamleden worden preventief afgemaakt.

Litecoin valt mij niet lastig. Ik zie niet heel veel nut in LTC, en om in dezelfde analogie te blijven, LTC is de chimpansee van crypto. Daar kan je lekker mee experimenteren omdat het zo erg op BTC lijkt.

Tot slot, het stukje tekst wat je aanhaalt over BSV: dat is een naïeve oplossing voor schaalbaarheid. De kosten van die schaling worden onderhands doorgezet naar de miners en full nodes. Als iedereen alles maar ongelimiteerd op de blockchain kan zetten dan is het juist niet schaalbaar, dan worden full nodes te duur en verlies je de veiligheid.

• Crypts
Pelox schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:23:
[...]

Dat laatste doen ze ook niet? ze bieden alleen deze service niet meer aan. Net zoals de Jumbo kan besluiten geen van Dobben kroketten meer te verkopen maar alleen huismerk. Wil je van Dobben? Dat mag. Lekker naar de Appie gaan.
Ik probeer dingen zoveel mogelijk zonder emotie te bekijken dus die 'als het je niet aanstaat dan rot je maar op' snap ik niet zo heel goed? Zoals Jaapio eerder al aangaf is het net een kleuterklasje van ego's die maar wat doen, dit soort acties verminderd juist het draagvlak voor crypto's in het algemeen en dat is toch het tegenovergestelde van wat we graag willen zien? :?

Blijkbaar was/is er voor BSV voldoende draagvlak gezien het volume dus nee ik snap het niet...

• Pelox
Crypts schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:13:
[...]

Ik probeer dingen zoveel mogelijk zonder emotie te bekijken dus die 'als het je niet aanstaat dan rot je maar op' snap ik niet zo heel goed? Zoals Jaapio eerder al aangaf is het net een kleuterklasje van ego's die maar wat doen, dit soort acties verminderd juist het draagvlak voor crypto's in het algemeen en dat is toch het tegenovergestelde van wat we graag willen zien? :?

Blijkbaar was/is er voor BSV voldoende draagvlak gezien het volume dus nee ik snap het niet...
Ik zeg ook niet dat het een slimme keuze is voor de markt of voor ons als investeerders, maar ik geef alleen maar aan dat ze het mogen en kunnen doen in de huidige markt. Ik ben ook van mening dat de invloed van Binance op dit moment te groot is, maar helaas kunnen we daar niet zoveel aan doen. Hetzelfde kan je zeggen over zogenoemde whales (groepen investeerders/exchanges of misschien zelfs wel solo) deze kunnen zomaar de markt beïnvloeden wanneer ze dat willen. Dit zal mogelijk altijd zo blijven.

Zero.

• HaruHaru
Misschien nuttig voor jullie: coinmarketcal.com

ik hou deze bij en kijk welke munt mogelijk wel een pump kan krijgen door opkomende evenementen. tot zover heeft het altijd geholpen.

Verwijderd

wehave schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:06:
[...]

Absoluut een feit en vind het ook prima dat Bincance die shitcoin delist. Maar of het verstandig is om dat na dreigementen te doen na het publiekelijk mengen een verhitte twitter discussie als CEO van Binance zijnde vind ik op zijn minst discutabel.

Ik had van CZ meer integriteit verwacht, laat ik het zo stellen.

• A87
  • Niet online

A87

Dat is heerlijk wakker worden, Bitcoin -21%!! Ik zat toch in Tether!
O, wacht.................. Dat is geen Bitcoin Maar Bitcoin SV.. Oh jee!! Balen |:(

Tether zal een keer naar 0
(oud nieuws maar wie niet wilt leren)
https://www.crypto-inside...passen-tekst-op-homepage/

's nachts lekker in Tether blijven dus 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 16-04-2019 12:37 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
A87 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:22:
Dat is heerlijk wakker worden, Bitcoin -21%!! Ik zat toch in Tether!
O, wacht.................. Dat is geen Bitcoin Maar Bitcoin SV.. Oh jee!! Balen |:(

Tether zal een keer naar 0
(oud nieuws maar wie niet wilt leren)
https://www.crypto-inside...passen-tekst-op-homepage/

's nachts lekker in Tether blijven dus 8)7
Heerlijk wakker worden om 12:22... die tijd is voor mij allang voorbij. Jammer genoeg.

Edit: zijn trouwens genoeg andere stablecoins om s’nachts in te vertoeven toch? Vertrouw je het zaakje niet, neem je gewoon een alternatief.

[ Voor 11% gewijzigd door Bartvandelaar op 16-04-2019 12:54 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Deze kreeg ik gisteren:
Unfortunately, I must inform you that Bitfinex is no longer in a position to do business with you.
Heb nu 2 weken de tijd om mijn BF account leeg te halen :F

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 06:37:
[...]

Koop je nog steeds bij Chris? Of heb je inmiddels vrede met je positie.
Ik koop niets meer bij, verdien een beetje bij :) Ben an sich tevreden. Binnenkort maar eens verdiepen in ADA, al wil ik ook een nieuwe mobiel e.d. ... Keuzes keuzes...

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-12 08:33
Chris.nl schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:03:
[...]

Ik koop niets meer bij, verdien een beetje bij :) Ben an sich tevreden. Binnenkort maar eens verdiepen in ADA, al wil ik ook een nieuwe mobiel e.d. ... Keuzes keuzes...
Gooi je geld in ADA, sell over een paar dagen en hoppa, je nieuwe mobiel verdiend! :D

• Rrehorst
dog4life schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:02:
[...]

Deze kreeg ik gisteren:

[...]

Heb nu 2 weken de tijd om mijn BF account leeg te halen :F
Dat is toevallig, deze kreeg @green-tea ook gister.

• Tominatie
  • Niet online
Waarom zou bitfinex users weigeren/wegsturen?

Ik snap het niet :S

• A87
  • Niet online

A87

https://twitter.com/ErikVoorhees/status/1117842010793099265
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 16-04-2019 13:22 ]

• green-tea
Rrehorst schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:07:
[...]

Dat is toevallig, deze kreeg @green-tea ook gister.
@dog4life

Ik mag mijn account behouden. Tip: mail even de CTO en zeg dat je geen fiat opnamens meer doet omdat je je account wil behouden. Of bel even met hun advocaat/juridischr adviseur (de verzender van de mail)

[ Voor 13% gewijzigd door green-tea op 16-04-2019 13:33 ]

• Slux
  • Niet online
Het wordt ook hoog tijd dat ze ARK gaan delisten.

• Tominatie
  • Niet online
green-tea schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:30:
[...]

@dog4life

Ik mag mijn account behouden. Tip: mail even de CTO en zeg dat je geen fiat opnamens meer doet omdat je je account wil behouden. Of bel even met hun advocaat/juridischr adviseur (de verzender van de mail)
Wacht ff.. ze blokkeren mensen vanwege fiat opnames? Is dat niet wat shady 8)7

• Pelox
Slux schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:30:
[...]

Het wordt ook hoog tijd dat ze ARK gaan delisten.
Wacht nog even, dan verkoop ik mijn zakje.

Zero.

• ggj87
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:42:
[...]

[aluhoedje]Ze hebben die dollars nodig om Tether te dekken[/aluhoedje]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:41
[...]

het is wel vreemd ja :/

• Crypts
ggj87 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:46:
[...]

[aluhoedje]Ze hebben die dollars nodig om Tether te dekken[/aluhoedje]
Het zal best met tether te maken hebben maar als ik dan toch moet gokken staan banken niet te springen om met een partij als deze in zee te gaan, volgens mij mag dat binnen de Europese wetgeving niet eens aangezien ze zelf een stable coin uitgeven. :)

• green-tea
[...]

Ja en nee. Zakelijk gezien begrijp ik het; crypto en banken zijn een pain in the ass. Helemaal als het om miljarden in de week gaat. Ze krijgen problemen met de banken en proberen dat op deze manier te solven.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Gaan we trouwens nog treasure hunten met tweakers?

https://satoshistreasure.xyz/

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:14

wjv

• green-tea
Gaaf! Maar hoe doen ze dit :o

• Slux
  • Niet online
Slux koopt net een kleine bag SV en is hier even een uurtje weg :+

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
green-tea schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:30:
[...]

@dog4life

Tx, zal 'Stu' benaderen.
Normaliter lees ik eea wel bij maar gisteren toevallig geskipt..
Weet niet of ik m'n geld daar nog wil laten staan, lending deed ik ook maar meer omdat het anders niets stond te doen. Deed jij EUR of USD fiat opnames? (Ik enkel EUR)
green-tea schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:30:
[...]
Ja en nee. Zakelijk gezien begrijp ik het; crypto en banken zijn een pain in the ass. Helemaal als het om miljarden in de week gaat. Ze krijgen problemen met de banken en proberen dat op deze manier te solven.
ABN was toch bezig met (onderzoek naar animo voor) een cryptowallet? Waren de NL toezichthouders niet zo blij mee, aangezien die zich van crypto distantieren. So much voor het veilig bewaren van Crypto zonder je zorgen hoeven te maken over de keys, of dat het wel bij een gereguleerde partij staat...

• green-tea
dog4life schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:09:
[...]

Tx, zal 'Stu' benaderen.
Normaliter lees ik eea wel bij maar gisteren toevallig geskipt..
Weet niet of ik m'n geld daar nog wil laten staan, lending deed ik ook maar meer omdat het anders niets stond te doen. Deed jij EUR of USD fiat opnames? (Ik enkel EUR)
[...]

ABN was toch bezig met (onderzoek naar animo voor) een cryptowallet? Waren de NL toezichthouders niet zo blij mee, aangezien die zich van crypto distantieren. So much voor het veilig bewaren van Crypto zonder je zorgen hoeven te maken over de keys, of dat het wel bij een gereguleerde partij staat...
EUR opnamens.

ABN is gestopt met Wallie en verklaard nu dat het slechts een mini pilot was en nooit de intentie heeft gehad dit publiekelijk uit te rollen. Politiek gelul allemaal, te smerig.

Ps deze comment zegt voor mij alles

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wLXkmmW/7416967-F-D071-4-B3-E-8118-6-AB6-A619-CB58.png

[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 16-04-2019 15:36 ]

• twain4me
  • Laatst online: 23:28

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
mooie discussie met duly noded, het siert hem dat hij netjes antwoord geeft.

lolz, iemand heeft een spiegel nodig

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rbNjAFL.png

Zag deze voorbij komen. Wel 'n leuk instapmoment misschien.
Maar de altmarkt is opvallend dood sinds de rush van Bitcoin.
Heb het idee dat iedereen of in USDT/fiat zit, of netjes afwacht in BTC tot de volgende move.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Zojuist voor het minimum bedrag geparticipeerd in de Blockport STO (nog wel een redelijk minimum bedrag vond ik). M'n eerste STO, volg het project al wat langer en dit leek me een mooie mogelijkheid. De marketcap bedraagt bij maximaal opgehaalde investeringen zo'n 5 miljoen. De website en updates die elke maand gedaan worden zien er echter heel goed uit, dus ik denk dat er nog veel groei mogelijk is. Helemaal met een eventuele bullrun. En het mooie is, ik bezit nu dus ook echt een aandeel in het bedrijf, en niet enkel een muntje wat er 'bij hoort', zoals met veel coins wel het geval is.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

Block port is imo een zeer middelmatige broker. Site ziet er niet uit, financieel groot mismanagement geweest. En als klap op de vuurpijl ze hebben de sto nodig om überhaupt te kunnen blijven bestaan. Wees zeer voorzichtig!!!

• Tominatie
  • Niet online
Het is best frusterend dat Bitcoin niet ff een dipje wil maken, dat maakt het voor uitstappers ook weer interessant om in te stappen waardoor er weer lekker wat actie in de markt komt (ook bij alts).

Ik zelf hodl gewoon lekker, maar verwacht toch ook een dip. Tis gewoon te dood momenteel.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Bever! schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:46:
Block port is imo een zeer middelmatige broker. Site ziet er niet uit, financieel groot mismanagement geweest. En als klap op de vuurpijl ze hebben de sto nodig om überhaupt te kunnen blijven bestaan. Wees zeer voorzichtig!!!
Vind de site er toch stukken beter uitzien dan de meerderheid van de brokers (litebit, kraken, anyocoindirect etc). Daarnaast waardeer ik de nauwe betrokkenheid die wordt getoond door het uitgebreid beantwoorden van eventuele vragen en werkt het storten en withdrawen als een tiet. Storten is na ideal betaling direct op je rekening, withdrawal altijd binnen een dag. Bij een eventuele bullrun zijn dat toch dingen die heel erg belangrijk zijn. Ik vond het destijds maar schimmig om overal te moeten wachten op mijn muntjes, dat heb ik hier niet bij.

Maar goed, we gaan het zien, op de trade interface zijn nog wel stappen te maken. Het proces tot participatie in de STO liep in ieder geval zeer voorspoedig.

Welk bewijs of welke informatie heb jij trouwens over financieel mismanagement?

[ Voor 3% gewijzigd door Malawolar op 16-04-2019 16:00 ]

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-12 08:33
Tominatie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:57:
Het is best frusterend dat Bitcoin niet ff een dipje wil maken, dat maakt het voor uitstappers ook weer interessant om in te stappen waardoor er weer lekker wat actie in de markt komt (ook bij alts).

Ik zelf hodl gewoon lekker, maar verwacht toch ook een dip. Tis gewoon te dood momenteel.
Ja, zo voel ik dat ook. Het is té stil...
Pagina: 1 ... 133 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!