[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.434 views

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Klaas25 schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:04:
[...]

Had niet mogen of niet hoeven gebeuren. Kut Wright.
Daar heeft niemand schuld aan, dat is nou crypto. ;)

XRP = trash

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:04:
Masternodes die meer opleveren (in fiat),ik heb ze nog niet gevonden.
Masternodes die fiat genereren zijn er ook niet, nee heel flauw. :+ Ik ga niet shillen oid maar met mijn huidige investering in MN's zit ik excl. kosten (€15 p.m. voor het hosten van ~50 MN's) op ruim 750% jaarlijks oftewel een roi van 48 dagen. Natuurlijk zitten aan dergelijke constructies ook nadelen:
- dagelijks/wekelijks moeten omzetten van coin->btc vanwege lage volumes
- hoge roi is doorgaans hoog risico
- toch wel enige technische kennis nodig voor het opzetten en in de lucht houden van MN's

Het barst op dit moment ook van de exit scams dus je moet echt goed uitkijken in welk project je je vertrouwen stelt. Overigens wil dit niet zeggen dat je in dat geval je geld kwijt bent, vaak blijven coins wel verhandeld worden op exchanges.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Crypts schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:27:
[...]

Masternodes die fiat genereren zijn er ook niet, nee heel flauw. :+ Ik ga niet shillen oid maar met mijn huidige investering in MN's zit ik excl. kosten (€15 p.m. voor het hosten van ~50 MN's) op ruim 750% jaarlijks oftewel een roi van 48 dagen. Natuurlijk zitten aan dergelijke constructies ook nadelen:
- toch wel enige technische kennis nodig voor het opzetten en in de lucht houden van MN's

Het barst op dit moment ook van de exit scams dus je moet echt goed uitkijken in welk project je je vertrouwen stelt. Overigens wil dit niet zeggen dat je in dat geval je geld kwijt bent, vaak blijven coins wel verhandeld worden op exchanges.
Ik heb half jaar geleden heul systeem/portal gebouwd om ook bekende de mogelijkheid te geven. En zodat ik makkelijke meerdere nodes van een bepaalde coin kon maken.

Zelfs met coins van 1300% ROI geen winst behaald. Vele zijn na enkele maanden of niets meer waard of geen volume meer.

Ik heb 10-25 verschillende geprobeerd maar helaas zonder succes. Zonde van de ontwikkeling :) of beter gezegd ik heb de winnende strategie in enkele maanden trailen niet kunnen vinden.

Mijn strategie
- min 2mnd oud en eerst dump gehad
- meer dan 100k usd daily volume
- minimaal 100 masternodes online
- verhandelbaar op minimaal 2 exchanges
- vaste inleg (dus niet bij zoveel blocks moet je 2x inleg hebben etc)

Elke node van dezelfde coin moet toch op een eigen ip zitten? IP kost al 1€ pm.

Zo te horen moet ik me toch maar weer verdiepen. Er valt veel te automatiseren om er passief inkomen van de maken.

[ Voor 18% gewijzigd door green-tea op 15-04-2019 15:46 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:10
Crypts schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:27:
[...]

Toevallig wat concrete voorbeelden? Ligt er natuurlijk ook aan wanneer je je masternode hebt gekocht of je winst maakt.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12 16:53

ScreamGT

joejoe

green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:41:
[...]

Ik heb half jaar geleden heul systeem/portal gebouwd om ook bekende de mogelijkheid te geven. En zodat ik makkelijke meerdere nodes van een bepaalde coin kon maken.

Zelfs met coins van 1300% ROI geen winst behaald. Vele zijn na enkele maanden of niets meer waard of geen volume meer.

Ik heb 10-25 verschillende geprobeerd maar helaas zonder succes. Zonde van de ontwikkeling :) of beter gezegd ik heb de winnende strategie in enkele maanden trailen niet kunnen vinden.

Mijn strategie

Zo te horen moet ik me toch maar weer verdiepen. Er valt veel te automatiseren om er passief inkomen van de maken.
Afbeeldingslocatie: http://m.quickmeme.com/img/71/719b1bb842267bb024d4a835ca9be10916b4a0f96df319a871a468f353e9e527.jpg

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Im sorry. Conclusie van het verhaal : Het is mij na het opzetten van diverse masternodes welke een hoge ROI aangaven niet gelukt om er winst uit te halen.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Huppa, bye BSV *O*

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360026666152

[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 15-04-2019 16:29 ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Een man van zn woord haha. Laat maar zakken die Bitcoin fork. Bye bye!!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Go cz! _/-\o_

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
En tegelijkertijd rent BCH weg van BTC, +5 procentpunt in een paar minuten tijd

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vandaar dat BCHABC ook gelijk pumped. Dacht wtf doet die nou.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
hahaha btc stijgt weer een beetje. ze zetten em maar gelijk om :D haha

Ik zie het al voor me. Binnen nu en 15 minuten heel veel memes straks :D

[ Voor 36% gewijzigd door HaruHaru op 15-04-2019 16:38 ]

• PilatuS
  • Niet online
Bedankt CZ voor de scalp op ABC :P

Trouwens wel grappig dat SV gewoon bounced op de support. Bots die hun ding doen zonder dat de eigenaar weet van het nieuws ? Best vreemd om te zien dat ie gewoon even bounced van 60.5 naar 64.

• ggj87
Eigenlijk toch raar dat ze zo dumpen of niet? Op CMC zie ik al 4 beurzen met een hoger volume in BSV dan Binance. Als ze het dan gewoon daarheen sturen, of denk ik te simpel?

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:46:
Eigenlijk toch raar dat ze zo dumpen of niet? Op CMC zie ik al 4 beurzen met een hoger volume in BSV dan Binance. Als ze het dan gewoon daarheen sturen, of denk ik te simpel?
Een delist op een exchange die zo'n grote speler is dat is killing voor een coin. Geen idee wat ie nog gaat doen, maar goed mogelijk dat ie nog veel verder gaat zakken.

Het naar een andere exchange sturen is erg tricky nu. Je hebt toch de vertraging van de blockchain en in die tijd kan er te veel gebeuren.

Ben benieuwd of SV dit gaat overleven of niet.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oh het zal het vast wel overleven. Maar dan wel met een grote daling in marketcap.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ggj87
PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:52:
[...]

Een delist op een exchange die zo'n grote speler is dat is killing voor een coin. Geen idee wat ie nog gaat doen, maar goed mogelijk dat ie nog veel verder gaat zakken.

Het naar een andere exchange sturen is erg tricky nu. Je hebt toch de vertraging van de blockchain en in die tijd kan er te veel gebeuren.

Ben benieuwd of SV dit gaat overleven of niet.
Denk je? Binance had zo'n 10% van het volume. En er zijn dus 4 beurzen met een hoger volume dan Binance. Dan gaat het daar toch gewoon door lijkt mij?

• twain4me
  • Laatst online: 23:28

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
@DAMAGE

En zo niet dan is er nog altijd plek genoeg op deadcoins.com

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:56:
[...]

Denk je? Binance had zo'n 10% van het volume. En er zijn dus 4 beurzen met een hoger volume dan Binance. Dan gaat het daar toch gewoon door lijkt mij?
Klopt het volume van die beurzen ook ? Want gezien dat onderzoek laatst zit Binance in de top 3 qua volume op iets als Bitmex na.

Verder geen idee hoe dit verder gaat hoor en 10% er af valt ook nog reuze mee tot nu toe. De vraag is denk ik of andere exchanges gaan volgen of niet en wat dit met het vertrouwen in de coin doet. Genoeg mensen die iets kopen voor de langere termijn, maar wie wil nu nog SV kopen daarvoor ?

• ggj87
twain4me schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:57:
@DAMAGE

En zo niet dan is er nog altijd plek genoeg op deadcoins.com
Daar staat EOS tussen zie ik. Op 9 april 2019 toegevoegd.

Verwijderd

HaruHaru schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:35:
hahaha btc stijgt weer een beetje. ze zetten em maar gelijk om :D haha

Ik zie het al voor me. Binnen nu en 15 minuten heel veel memes straks :D
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NF4MJRs/Waiting-skeleton-15042019170404.jpg

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:56:
[...]

Als je het fake volume meerekent ja. Kijk je naar de reeële cijfers is 60% van het totale BCHSV volume bij Binance.

https://openmarketcap.com/cryptocurrency/bsv-usd

• twain4me

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://coinnewstelegraph.com/wp-content/uploads/2018/09/1537117969_89_memes-about-bitcoin-cryptocurrency-mining-and-ico.jpeg

when moon??

• Klaas25
Al het geld gelijk in die andere vork. Grr delist die ook maar.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:58:
[...]

Klopt het volume van die beurzen ook ? Want gezien dat onderzoek laatst zit Binance in de top 3 qua volume op iets als Bitmex na.
Dat ging alleen over bitcoin wat ik gelezen heb.

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:36:
[...]

Dat ging alleen over bitcoin wat ik gelezen heb.
Maar als het volume van BTC niet klopt moet het van de andere ook niet kloppen. Als het andere volume wel zou kloppen krijg je een heel raar beeld. Dan heb je een exchange met enorm volume in BTC en verder helemaal niets. Ik ga er vanuit dat wanneer het BTC volume niet klopt hetzelfde verhaal aan de hand is met de rest van de coins. Kan mij niet voorstellen dat het niet zo is eigenlijk.

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:43:
[...]

Maar als het volume van BTC niet klopt moet het van de andere ook niet kloppen. Als het andere volume wel zou kloppen krijg je een heel raar beeld. Dan heb je een exchange met enorm volume in BTC en verder helemaal niets. Ik ga er vanuit dat wanneer het BTC volume niet klopt hetzelfde verhaal aan de hand is met de rest van de coins. Kan mij niet voorstellen dat het niet zo is eigenlijk.
Er is toch al een heel raar beeld met BTC ? wat ik lees gaat het alleen om bitcoin waar masaal wash trading mee gebeurt icm met stable coins, maar ik kan er naast zitten hoor.

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:47:
[...]

Er is toch al een heel raar beeld met BTC ? wat ik lees gaat het alleen om bitcoin waar masaal wash trading mee gebeurt, maar ik kan er naast zitten hoor.
Er zijn exchanges die hun volume hoger laten lijken dan het is om traders te trekken. Dat onderzoek is gedaan naar BTC is natuurlijk logisch om te doen, maar naar andere coins is dan blijkbaar niet gekeken. Alleen als je het volume van alleen BTC hoger maakt en van de rest van de coins niet dan heb je een exhange met enorm BTC volume en belachelijk laag volume van de rest van de coins. Om die reden lijkt het mij logisch dat wanneer een exchange nep BTC volume heeft ze hetzelfde doen bij de andere coins. Nou weet ik dit natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat wanneer het BTC volume niet klopt je het andere volume ook niet kan vertrouwen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

Slux schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:47:
[...]

Er is toch al een heel raar beeld met BTC ? wat ik lees gaat het alleen om bitcoin waar masaal wash trading mee gebeurt icm met stable coins, maar ik kan er naast zitten hoor.
Nee man, alles is op die exchanges gerigged

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Wash trades kunnen nooit exclusief op één instrument zijn, omdat je altijd in paren handelt. Het zou kunnen dat de wash trading gelimiteerd is tot BTC/USD, maar aannemelijk is dat zo'n exchange op alle grote paren fake volume draait en dus ook het volume van de BTC/BCH en BTC/BSV paren artificieel verhoogd wordt.

Wash trading in al deze paren zorgen voor "hogere" BTC omzet

[ Voor 9% gewijzigd door TrasherNL op 15-04-2019 18:12 ]

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:41:
[...]

Mijn strategie

Heb sinds bijna het begin Telos en sinds kort Pegasus maar die laatste is volledig bekostigd met gratis muntjes en gaat het waarschijnlijk ook niet redden. Je hebt gelijk dat veel coins vroeg of laat sneuvelen, ik stap dan ook nergens meer in boven de 100 per coin oid en liever nog lager. Op een of andere manier valt een coin sneller van 1000 naar 100 sat dan van 100 naar 10. :)

- als early investor hark je vaak het makkelijkst muntjes binnen, het kan natuurlijk flink dalen maar als je bescheiden begint kun je wat je binnenharkt weer in meer MN's stoppen of gaan staken.
- 100k volume gaat geen enkel klein tot middelmatig project redden.
- bij 100 masternodes vis je dus naast het makkelijk harken...
- minimaal 2 exchanges dan zit je vaak ook net na de 'goede' periode.
- collateral changes zijn killing voor projecten, ik ken bijna geen voorbeelden die dit (op termijn) overleven.

1 MN per ip ja in een ideale wereld maar daar is makkelijk omheen te werken. Ik heb het merendeel van mijn MN's draaien op €1 VPS'sen en dan 4/5 stuks per VPS. Als een chain net gestart is en er nog niet gek veel MN's zijn zijn de vereisten ook niet zo hoog.

Ik ben overigens wel benieuwd naar je portal/systeem? Kun je daar iets van laten zien of per DM sturen? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• PilatuS
  • Niet online
Ik zie net iemand zeggen dat Craig Wright flink veel BNB zou hebben. Geen idee of het waar is, maar misschien iets om rekening mee te houden.

• MS-DOOS
  • Laatst online: 21-05-2024
Is dat niet de man die claimt Satoshi te zijn?

• Slux
  • Niet online
TrasherNL schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:11:
Wash trades kunnen nooit exclusief op één instrument zijn, omdat je altijd in paren handelt. Het zou kunnen dat de wash trading gelimiteerd is tot BTC/USD, maar aannemelijk is dat zo'n exchange op alle grote paren fake volume draait en dus ook het volume van de BTC/BCH en BTC/BSV paren artificieel verhoogd wordt.

Wash trading in al deze paren zorgen voor "hogere" BTC omzet
Ik vraag het mij af in hoeverre het op andere pairs zijn dan alleen de ustd/usd, lopen ze daar niet veel meer risico mee om met andere crypto pairs te washen ?

Het volume van BTC is ook ruim het dubbele van bijvoorbeeld een ETH, en 5x zoveel als een LTC als je BTC en USTD naast elkaar zet qua volume komt het aardig overeen met elkaar.

Als ik dan de rapporten nalees dan komt het meerendeels ook echt van stable coin pairs.

Ik vind het maar irritant dat ze de volumes faken, puur om wat gebruikers erbij te krijgen om te laten zien dat ze de grootste zijn ? Volume zegt net zoveel als de marketcap tegenwoordig, alleen kan je bij de marketcap nog een beetje een indicatie krijgen wat de markt doet en of er ''geld'' in of uit gaat.

• PilatuS
  • Niet online
MS-DOOS schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:50:
[...]

Is dat niet de man die claimt Satoshi te zijn?
Faketoshi inderdaad :P

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:47:
Ik zie net iemand zeggen dat Craig Wright flink veel BNB zou hebben. Geen idee of het waar is, maar misschien iets om rekening mee te houden.
Hmmmm ff aankijken. Wellicht een spelletje bluf poker?

Hoe dan ook een mooie heads-up dit. Tnx!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Klaas25 schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:20:
Al het geld gelijk in die andere vork. Grr delist die ook maar.
Daar heb ik ander leuk geld mee weten te maken.
50 stuks €65 >> €165
75 stuks €120 >>€250

Wat een grafcoin idd. :/

XRP = trash

Verwijderd

Eigenlijk gaat het toch ook nergens meer over?

Craig Wright met z'n claimen Satoshi te zijn, Bcash forken met boel ellende en geschreeuw eromheen, CEO CZ van Binance die zijn coin de-list...

Wat een fucking kleuterklas man. Dit zijn miljonairs zo niet miljardairs en ze gedragen zich als de eerste de beste VMBO brugpieper. En daar pleuren wij welwillend ons geld in...

Bizar toch eigenlijk?

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:58:

Craig Wright met z'n claimen Satoshi te zijn, Bcash forken met boel ellende en geschreeuw eromheen, CEO CZ van Binance die zijn coin de-list...

Wat een fucking kleuterklas man. Dit zijn miljonairs zo niet miljardairs en ze gedragen zich als de eerste de beste VMBO brugpieper. En daar pleuren wij welwillend ons geld in...

Bizar toch eigenlijk?
Ja diep triest erg jammer dat het zo gaat, op deze manier zal crypto nooit serieus genomen worden.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Bizar toch eigenlijk?
Zeker, en maar mooie projecten beloven.
Terwijl de enige projecten die er in werkelijkheid zijn niets meer is dan project Lambo of project Bahama's.

XRP = trash

• Tominatie
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JZ27BaF.png

Ik denk dat BitcoinSV niet lang meer op Kraken zal staan. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Tominatie op 15-04-2019 19:07 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bizar toch eigenlijk?
Vind het niet zo gek hoor dat ze zich zo gedragen. Je moet je goed bedenken dat een boel van die gasten gewoon op het juiste moment het juiste geld op het juiste muntje hebben gezet en op die manier veel geld hebben verdiend. Daar hoef je geen rocketscience voor te kennen of zo.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Mr_Ripple schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:01:
[...]

Zeker, en maar mooie projecten beloven.
Terwijl de enige projecten die er in werkelijkheid zijn niets meer is dan project Lambo of project Bahama's.
Goh, klinkt bijna als een markt waar het gros inzit om snel en veel geld aan te verdienen :P

• Klaas25
Dat ze er dan geen BTC van kopen. Waarom die andere "orginele" bitcoin cash. Alsof dat het dan opeens wel is. Dat is net zo domme fork..

Houd het dan alleen op BTC grrr.

• twain4me

twain4me

Slux schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:01:
[...]

Ja diep triest erg jammer dat het zo gaat, op deze manier zal crypto nooit serieus genomen worden.
gelukkig hebben we ADA en HOT nog... hoe minder geschreeuw en geen rare dansjes en presentaties hoe meer intresse ik erin heb. als bitconnect mij iets geleerd zou moeten hebben, is dat het wel.

• Klaas25
twain4me schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:23:
[...]

gelukkig hebben we ADA en HOT nog... hoe minder geschreeuw en geen rare dansjes en presentaties hoe meer intresse ik erin heb. als bitconnect mij iets geleerd zou moeten hebben, is dat het wel.
Daarom ben ik zo blij met Ripple. Die doen geen dansjes, geen vage announcements, geen "ik nader de 1 millioen volgers op Twitter kijk mij nou" geen "onze marketcap wordt X trillion.."

Zo professioneel. 8)

• Slux
  • Niet online
twain4me schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:23:
[...]

_O-

Koop dan LTC :X

• PilatuS
  • Niet online
Aardige dump aan de gang nu.

• Slux
  • Niet online
Zou onze faketoshi dan toch bezig zijn ? misschien heeft hij zijn exploit wel gereleased :P

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
de grens van 5k (op binance) lijkt wel stand te houden.

• PilatuS
  • Niet online
Borealis schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:36:
[...]

de grens van 5k (op binance) lijkt wel stand te houden.
Nog wel ja, maar geen sterke bounce tot nu toe.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waarschijnlijk puur toeval, maar net als de 6k -> 3k drop zullen veel mensen deze weer toekennen aan Mr. Wright.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gaan we nieuwe hashwar ofso krijgen?

Weg

• twain4me

twain4me

zat eigenlijk aan zimbabwanse dollar te denken ;)

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 01:00

RMX

Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:06:
[Embed]

[Afbeelding]

Ik denk dat BitcoinSV niet lang meer op Kraken zal staan. ;)
Nu BCH nog. Ook al zo'n grote scam.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Pas even op met die Craig Wright, het is een crypto miljardair met diepgevulde zakken.
Hij heeft al gedreigd om de markt te gaan verzieken en we hebben laatst nog gezien wat 100 Miljoen
dollars met de prijs van de BTC kan doen.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:43:
Pas even op met die Craig Wright, het is een crypto miljardair met diepgevulde zakken.
Hij heeft al gedreigd om de markt te gaan verzieken en we hebben laatst nog gezien wat 100 Miljoen
Hij is geen satoshi maar vergeet die 1 miljoen BTC niet die hij wil dumpen.

Weg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@New Yorker Van mij mag hij, beetje snel als het even kan, dan weten we zeker dat we de bodem hebben aangetikt en kan daarna de bullmarket definitief starten.

Ik wil trouwens wel 5 miljoen Bitcoin dumpen, maar dat zegt niet dat ik ze daadwerkelijk heb. Ik vind het allemaal maar een groot wedstrijdje ver plassen gehalte hebben.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• lighting_
  • Laatst online: 24-11 08:47
New Yorker schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:45:
[...]

Hij kan dumpen wat hij wilt. Dan staan er genoeg kopers klaar om goedkoop in te slaan.
Denk zelfs banken hun kans schoon zien.

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
[...]

Hoeveel van die miljoen BTC heeft hij niet opgesoupeerd in november om hashpower op te kopen?

• Tominatie
  • Niet online
Paniek om niks. Nog steeds bewegingen in een kleine range, voornamelijk bot trading (toch?).

Merk dat de meeste traders/TA'ers een daling verwachten, dus de weerstand omhoog zal ook behoorlijk groot zijn. Als holder kan ik alleen zeggen: payday komt weer dichterbij en bitcoin staat nog steeds op een lekker bijkoop prijsje. Dus dat is positief! >:)

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
[...]

Hij dumpt maar raak, als dat allemaal opgekocht wordt (wat het wordt) zijn we eindelijk van die ellendeling verlost. Maar die gast weet zelf ook donders goed dat nu een miljoen BTC verkopen jezelf bestelen is.

• lighting_
  • Laatst online: 24-11 08:47
Malawolar schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:53:
[...]

Hij dumpt maar raak, als dat allemaal opgekocht wordt (wat het wordt) zijn we eindelijk van die ellendeling verlost. Maar die gast weet zelf ook donders goed dat nu een miljoen BTC verkopen jezelf bestelen is.
Als hij idd 1 mln btc heeft moet hij juist van mij dumpen. Hoe meer mensen btc hebben hoe beter de adoptie.

• twain4me

twain4me

laat die dump maar komen... de tweakers kopen het wel op .. LOL..

Verwijderd

Stel hij heeft echt een miljoen Bitcoins... Hoeveel BNB heeft ie dan wel niet? ;(

Die dumpt ie echt wel na dit geintje.

*Jaapio zet BNB sell order*

Niet te letterlijk nemen, maar kan die vent niet beter geliquideerd worden als een soort x100 short in een bullmarkt?

• Tominatie
  • Niet online
Heeft Craig buiten de praatjes om ooit wel is bewezen dat 'ie een enorme hoeveelheid Bitcoin bezit? Zo niet waarom geloven we faketoshi dan? :Y

• PilatuS
  • Niet online

:P

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:58:
Heeft Craig buiten de praatjes om ooit wel is bewezen dat 'ie een enorme hoeveelheid Bitcoin bezit? Zo niet waarom geloven we faketoshi dan? :Y
Dat is ook weer waar. Iemand die verkondigd Satoshi te zijn moet je ook niet teveel geloven natuurlijk...

Wel een naar ventje na wat ik allemaal over hem lees... Het klinkt allemaal alsof hij hard toe is aan een crypto break en ff lekker bijchillen.

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:43:
Is dat echt zo ? moet zeggen dan ie er wel goed mee om kan gaan, kunnen andere nog wat van leren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DuXO73aaTw2LDt4qHMn3ELun/full.jpg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Slux Vergelijk Ver niet met Wright, die laatste is nog een tandje erger.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Voor Bcash heb ik nog wel enigszins respect, die willen gewoon de oorspronkelijke waarden van BTC behouden (wat mijns inziens het best was geweest wanneer ze gewoon bij BTC waren gebleven), maar die craig wright lijkt me gewoon een enorme lul.

• Thaam
  • Laatst online: 19-12 08:47
Ik wil wel een miljoen bitcoins overnemen voor weinig. O-)

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 01:00

RMX

Taro schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:05:
Ver is net zo'n grote charlatan.

• PilatuS
  • Niet online
Thaam schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:05:
Ik wil wel een miljoen bitcoins overnemen voor weinig. O-)
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/81890860/best-i-can-do-is-8-bucks.jpg

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:05:
Alles waar cash achter staat is ruk en de mensen die er bij horen ook.

Foodbank cash is de eenige echte coin die mensen moeten kopen ;)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zit er wat in de lucht vandaag?
*zet alu-hoedje* op.
John McAfee heeft gezegd Calvin Ayre, promoter van Bitcoin SV, voor 800 miljoen dollar (708 miljoen euro) aan te klagen en bankroet te maken. Calvin Ayre zou gezegd hebben dat McAfee een moord gepleegd heeft. Dat meldt AMB Crypto. De rechtszaak volgt na een eerdere ruzie op Twitter tussen de twee.
Hier te lezen: https://www.techzine.nl/n...0-miljoen-dollar-aan.html

• ggj87
Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:08:
[...]

Als je het fake volume meerekent ja. Kijk je naar de reeële cijfers is 60% van het totale BCHSV volume bij Binance.

https://openmarketcap.com/cryptocurrency/bsv-usd
Ok, dan is het een ander verhaal.

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:23:
Zit er wat in de lucht vandaag?
*zet alu-hoedje* op.

[...]

Hier te lezen: https://www.techzine.nl/n...0-miljoen-dollar-aan.html
Zou me niks verbazen als die iemand vermoord zou hebben, aantal jaren terug werdt ie ook al verdacht van moord in Belize

• ggj87
Ik had blijkbaar nog een limit order open staan op Nano, gelukkig een heel klein scalpje op kunnen doen. De volgende keer toch wat lager instellen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Toch wel twee keer in korte tijd dat een stel van die knuppels er voor zorgt dat er reuring in crypto land is. Miljarden zijn er mee gemoeid. Opgeruimd staat netjes. Maar kijk er niet raar van op als dit verhaal nog een staartje krijgt.

• ggj87
DAMAGE schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:52:
Toch wel twee keer in korte tijd dat een stel van die knuppels er voor zorgt dat er reuring in crypto land is. Miljarden zijn er mee gemoeid. Opgeruimd staat netjes. Maar kijk er niet raar van op als dit verhaal nog een staartje krijgt.
Deze daling komt toch niet door BSV?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er zijn sowieso een boel mensen die eieren voor hun geld kiezen daardoor. Gewoon puur om je centen zeker te stellen. Dit zijn iig niet de meest ideale momenten om je geld in crypto te hebben. Brengt weer een boel onzekerheid op de markt de komende dagen.

[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 15-04-2019 20:55 ]

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Misschien kan meneer CW weer wat karma terugkopen met een flinke schenking aan de restauratie van de Notre Dame ...

Verwijderd

Ondertussen de Notre Dame ook nog in de fik... Tis me allemaal wat.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@lauraz ben bang dat zelfs dàt niet meer zal helpen :')

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
@DAMAGE dat hoeft hij niet te weten 😁

• Slux
  • Niet online
Zag dat die CW zijn twitter had verwijdered, op welke sites zit ie nu bezig dat hij zo in de media aanwezig is ?
Snap dat mensen hem haten maar kan dit niet het werk zijn van de bcash rukkers ?

Dat bericht dat ie beweerde de satoshi te zijn is al jaren oud, waarom is het nu zo hot ?

[ Voor 19% gewijzigd door Slux op 15-04-2019 21:20 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zo, weer een mislukte poging om bitcoin te laten stuiteren onder 5000...
Wat een monster van een support

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 15-04-2019 21:20 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

Opzich een paar btc voor een kutprijs heb ik wel zin in :D

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:23:
Opzich een paar btc voor een kutprijs heb ik wel zin in :D
Je mag wel een paar bitcoins voor een kutprijs van mij kopen hoor, wat dacht je van 20k p.s ? :+

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Slux schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:19:
Zag dat die CW zijn twitter had verwijdered, op welke sites zit ie nu bezig dat hij zo in de media aanwezig is ?
Snap dat mensen hem haten maar kan dit niet het werk zijn van de bcash rukkers ?

Dat bericht dat ie beweerde de satoshi te zijn is al jaren oud, waarom is het nu zo hot ?
Hij heeft een team van advocaten afgestuurd op iedereen die hem een neppe charlatan noemt. Ook probeert hij tegen betaling van $5000 achter de identiteit van de twitter hodlnaut te komen. Dit gedrag en het feit dat hij zijn energie niet gebruikt om zijn shitcoin te ontwikkelen gaat in tegen de voorwaarden van Binance, waardoor BSV nu gedelist wordt.

Prijstechnisch is er nu een pumd/dump oorlog aan de gang tussen de twee kampen. Totdat één van de kampen out of ammo (coins) is, verwacht ik volatiele prijsbeweging, dus ik zet mn orders ver uit elkaar en pas op met de margin. Ik neem aan dat CSW en z'n vriendjes als eerste klaar zijn met dumpen wat ze hebben, maar ik kan niet zien hoe diep hun zakken zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door TrasherNL op 15-04-2019 21:56 ]

Verwijderd

Het lijkt wel een soap!
Ben maar ff in usdt gegaan, vrees een rode nacht.

• Hier_ben_ik
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hallo allemaal d:)b

Paar maanden afwezig geweest en nu alweer een paar dagen lekker aan het lurken. Gezellig, alle bekende en nieuwe mensen!

Ohja, cryptotopic..
STRAT koers heeft niet veel gedaan
GVT is flink gezakt, @Tominatie en @Verwijderd hebben jullie ze nog of heb ik iets gemist?
BTC koers staat nog altijd vrij stabiel op 1 BTC dus die heb ik nog maar wat bij gekocht :Y) Nu zakt de koers uiteraard meteen, was te verwachten.., maar op naar de miljoen in 2021 he!

Dat uitlenen van @green-tea voor 4% per maand is wel interessant. Alleen hoe weet je zeker dat je vervolgens je geld weer terug krijgt mocht degene waaraan je het uitgeleend hebt wat pech hebben gehad en geen geld meer hebben?

• ggj87
BTC houdt 1 BTC heel goed vast ja. Hopelijk breekt hij uit die weerstand en wordt hij snel 2 BTC waard :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lekker veilig Bitcoins verdienen zo :)

• ggj87
Als je in USDT zit wel :'(

• PilatuS
  • Niet online
Inmiddels onder de 5k, ben benieuwd hoe het verder gaat.

• Tominatie
  • Niet online
@Hier_ben_ik Hey man! welkom terug. @Verwijderd hodl zijn GVT nog steeds wachtend op $94k. Ik heb ze al heel lang niet meer. Staat idd heel laag terwijl het platform naar behoren werkt (geloof ik).

Maar goed dat is de berenmarkt. Elke altcoin is flink rekt.

Bitcoin gaat ook weer ouderwets naar de tering zie ik nu, dus dat wordt deze maand andermaal goedkoop bijhalen.

De berenmarkt is nog steeds niet over, al denk ik dat het ergste wel achter de rug is (voor Bitcoin iedergeval) :')

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:10:
Inmiddels onder de 5k, ben benieuwd hoe het verder gaat.
Je zou toch wel een iets grotere dump verwachten nu.

Zit jij volledig in USDT?
Pagina: 1 ... 132 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!