[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.440 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:25:
Als dit een fakeout gaat worden voor BTC :X
Verloopt tot nu toe vrij mooi en rustig.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Yep dan wordt het lastig voor andere muntjes. Maargoed, velen zeggen dat we met bitmunt nog een dubbele bodem gaan zien. Prima. Voor de hoddelers.. Ben nu wel klaar met dat berengedoe. Stier hier! Ik koop de dip nog wel een keer, zelfs als Krek Raajt iedereen te pakken gaat nemen. Go Go Go!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:27:
[...]

Verloopt tot nu toe vrij mooi en rustig.
Het volume is zeer laag, alts willen niet echt mee en BNB dumped. Ik weet het nog niet.

Edit: Wat betreft het: Als dit een fakeout wordt. Dat is het verhaal dat een stijging tot een daling kan leiden.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 15-04-2019 00:30 ]

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:29:
[...]

Het volume is zeer laag, alts willen niet echt mee en BNB dumped. Ik weet het nog niet.
Ik heb er ook niet al te veel vertrouwen in.

• Marthusiast
Ik wel! Al is het nergens op gebaseerd. Vertrouw op de technologie en de bruikbaarheid ervan en het komt ooit goed!

• Tominatie
  • Niet online
Van mij mag het zo voortkabbelen, volume komt vanzelf wanneer mensen groots willen kopen of verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 15-04-2019 00:35 ]

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:31:
[...]

Ik heb er ook niet al te veel vertrouwen in.
Ik tot nu toe ook nog niet. Hoop dat ie doorzet hoor, maar de grind omhoog was echt verschrikkelijk. Heel langzaam omhoog met op sommige 1 minuut candles 2 BTC volume op Binance.

• Marthusiast
Dat wil toch zeggen @PilatuS , dat los van alle manipulatie, er een opgaande trend in interesse opgemerkt wordt? Of is dat ook manipulatie?

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:37:
Dat wil toch zeggen @PilatuS , dat los van alle manipulatie, er een opgaande trend in interesse opgemerkt wordt? Of is dat ook manipulatie?
Wanneer we voornamelijk sideways gaan zoals de laatste dagen zijn dat voor 90+% traders en bots. De echte interesse is er niet anders was het geen sideways. Verder mooi dat we omhoog gaan, maar hoe zegt vaak genoeg wel wat over hoe het zal gaan. Veel volume is wat je wil zien, niet langzaam omhoog grinden en alts die niet echt mee doen. BCH bijvoorbeeld heeft dikke runs gemaakt als BTC ook maar iets deed. Nu doet ie wel wat, maar niet veel.

Het kan prima verder omhoog hoor, maar de manier waarop het nu gaat is niet echt geweldig.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Mijn liquidatieprijs is 4777 :+

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 15-04-2019 00:42 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Niet online
Litecoin doet het wel lekker nu. :D

• Tominatie
  • Niet online
Wow hij gaat echt hoor, jeetje! Ik zet 5 minuten geleden nog een buy en nu al +3% hoger ofzo. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/6z7xee4mhc301.gif

Ik ga maar eens slapen zo.

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:47:
Wow hij gaat echt hoor, jeetje! Ik zet 5 minuten geleden nog een buy en nu al +3% hoger ofzo. 8)7

[Afbeelding]

Ik ga maar eens slapen zo.
Ik zit er in met een auto aan waarde in bitcoin :> >:) gewoon knallen

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 15-04-2019 00:50 ]

• Marthusiast
PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:41:
[...]

Wanneer we voornamelijk sideways gaan zoals de laatste dagen zijn dat voor 90+% traders en bots. De echte interesse is er niet anders was het geen sideways. Verder mooi dat we omhoog gaan, maar hoe zegt vaak genoeg wel wat over hoe het zal gaan. Veel volume is wat je wil zien, niet langzaam omhoog grinden en alts die niet echt mee doen. BCH bijvoorbeeld heeft dikke runs gemaakt als BTC ook maar iets deed. Nu doet ie wel wat, maar niet veel.

Het kan prima verder omhoog hoor, maar de manier waarop het nu gaat is niet echt geweldig.
Klopt, en dan is dat volume er ineens omdat een whale even niest.. Geen peil op te trekken imo..

• A87
  • Niet online

A87

Marthusiast schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:51:
[...]

Klopt, en dan is dat volume er ineens omdat een whale even niest.. Geen peil op te trekken imo..
Je kunt ok reckt gaan door overthinking. Er kan ook een vliegtuig neerstorten op je huis.
Morgen 6k en dan corretie naar 5600 gok ik .. of meteen 6K en hangen

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 15-04-2019 00:55 ]

• Marthusiast
Ik overthink nix @A87 , ik blijf gewoon overal lekker vanaf en ik 'houd de moeder'. Genoeg in voorraad hier voor een eventuele volgende stierenloopwedstrijd. Ik koop alleen wat (van welke van mijn voorkeursmunten) bij als de prijs significant onder mijn gem. aanschafprijs zakt.

Gelukkig denk jij meer dan ik ;-)

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:51:
[...]

Van wat ik zie deze run omhoog denk ik niet dat er whales bezig zijn. Genoeg mensen of bots die hier de boel even mee pakken, maar die verkopen ook net zo hard weer mocht het niet doorzetten.

Tot nu toe zie ik een zwakke run omhoog. Dat LTC even lekker mee gaat/ging doen is dan wel weer positief, maar tot nu toe is BTC 5 tientjes verder gekomen en heeft ie er moeite mee waarbij het volume daalt. Nog niet terug omlaag is dan wel weer positief, maar echt een mooie stijging vind ik het niet.

• Marthusiast
@PilatuS zoals gezegd zie ik op middel-lange termijn een lanzame stijging, dan een drop (jaja, ik heb van je geleerd, dus die bodem gaan we vast hertesten) en dan een raket.
Mooie is dat we dus plm weten waar die bodem ligt en daar kunnen we dus nog even voordelig instappen.
Btw, ik weet ook dat als de dubbele bodem doorzakt, we (de hoddelers) de sjaak zijn). ;-)

• A87
  • Niet online

A87

Volume op bitmex = Super laag nog.
kan makkelijk 4x omhoog naar 4B ipv 1B wat nu het geval is. Dan kan die 5600 wel worden aangetikt

[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 15-04-2019 01:01 ]

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:59:
@PilatuS zoals gezegd zie ik op middel-lange termijn een lanzame stijging
Lange termijn ben ik sowieso bullish voor BTC hoor :) Aan de andere kant kijk ik naar 1 minuut en 1 uur charts naar wat er nu gebeurt, maar dat zegt niets over de langere termijn . Zonder de 1 minuut chart zou ik dit topic ook maar saai zijn :D

• Tominatie
  • Niet online
Ik hodl de moeder tot $100.000
Tot dan verzamel ik alle bitcoins die in circulatie zijn. Die koop ik allemaal op met m'n snackbar salaris.

Moon soon.

• Marthusiast
Is ook juist leuk @PilatuS , dat we allemaal een eigen perspectief hebben! Ik volg jouw perspectief met veel interesse!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 01:02:

Moon soon.
werk je in bergen? YouTube: The Mandela Effect - Queen [We Are The Champions]

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 15-04-2019 01:05 ]

• Marthusiast
Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 01:02:
Tot dan verzamel ik alle bitcoins die in circulatie zijn. Die koop ik allemaal op met m'n snackbar salaris.

[YouTube: Queen - Don't Stop Me Now (Official Video)]

Moon soon.
Groot gelijk @Tominatie ! Man! Dat we uberhaupt de luxe hebben om in de toekomst te investeren.. da's toch prachtig? Ja toch!

• A87
  • Niet online

A87

manman irritant die bearish personen de hele tijd die de prijs drukken...

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 01:13:
manman irritant die bearish personen de hele tijd die de prijs drukken...
Zoals wel vaker, onzin. Dit is nog steeds de markt van bots en traders. Niet de bullmarket waar Henk op de top uit FOMO gaat kopen.

• Marthusiast
Zat jij laatst niet ook in een short @A87 ? Mag hoor, vrije wereld.. Maar we komen nu weer in het momentum dat we samen kunnen geloven dat we de bubble gehad hebben. Lees eens wat over de 2e en 3e generatie blockchains die er aan komen.. Investeer wat van je tijd in onderzoek en blijf erin geloven ipv elke vorm van FUD of FOMO resp te shorten of te longen.. En handel alleen als je je geloof in een project begint te winnen/verliezen.. Zou ik zeggen.. Maar ja, wat heb ik te zeggen he..

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
wat een actie ik houdt het niet meer

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12 16:53

ScreamGT

joejoe

PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:05:
[...]

Als je het over functionaliteit gaat hebben in geval van XRP dan is die functionaliteit voor jou en mij compleet 0. Als er als iets met XRP gedaan gaat worden is het blijkbaar iets voor de banken. Wat moet jij of met XRP ?

Verder vind ik juist de afgelopen weken en maanden enorm interessant om te zien waar de markt voor kiest en welke coins runs omhoog maken. Wat wordt er gekocht als BTC sideways gaat en wat wordt er gekocht als BTC omhoog gaat. Oftewel, waar ligt de interesse voor een nieuw bullrun, niet bij XRP in ieder geval tot nu toe.

XRP is naar de maan gegaan op helemaal niets, dus ja de eerste echte deal wil ik wel zien ja.
Welke functionaliteit hebben de andere coins op dit moment dan? Koop jij je boodschappen met ADA of LTC? Verhandelen instellingen aandelen in deze crypto? Ik zie dat 'argument' vaker voorbij komen.

Apart dat je nu al weet waar de interesse zal liggen bij de nieuwe bullrun. Dan hoor ik graag in welke coins die er wel is, dan sla ik alvast in.

XRP is gepumpt op speculaties en de toenmaligs hype, net als ETH, BTC en vele andere, je punt is? Nogmaals, je haat bril is groter dan jijzelf denkt en dat is prima! Verwacht alleen niet dat je dit kan blijven doen zonder dat iemand je er op aanspreekt.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:41
Vlizzjeffrey schreef op maandag 15 april 2019 @ 05:51:
wat een actie ik houdt het niet meer
nou inderdaad het gaat hard :O :)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Lol het weekend is voorbij hoor

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:08:
[...]

Welke functionaliteit hebben de andere coins op dit moment dan? Koop jij je boodschappen met ADA of LTC? Verhandelen instellingen aandelen in deze crypto? Ik zie dat 'argument' vaker voorbij komen.

Apart dat je nu al weet waar de interesse zal liggen bij de nieuwe bullrun. Dan hoor ik graag in welke coins die er wel is, dan sla ik alvast in.

XRP is gepumpt op speculaties en de toenmaligs hype, net als ETH, BTC en vele andere, je punt is? Nogmaals, je haat bril is groter dan jijzelf denkt en dat is prima! Verwacht alleen niet dat je dit kan blijven doen zonder dat iemand je er op aanspreekt.
Met een LTC kan je o.a. in de US boodschappen doen ja ;)
ADA is net als XRP gewoon een nuteloze shitcoin :+
En met bcash kan je alles dat is echt de toekomst :X

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 15-04-2019 07:18 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://s2.gifyu.com/images/tenor9e54f22c890d2ad4.gif

• Klaas25
GROENNNN!!!! *O*

XRP is wel groen wat betreft het milieu. :+

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Slux schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:15:
[...]

Met een LTC kan je o.a. in de US boodschappen doen ja ;)
ADA is net als XRP gewoon een nuteloze shitcoin :+
En met bcash kan je alles dat is echt de toekomst :X
Bezorgt wallmart ook in NL? :+

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
@Verwijderd heeft nu wel op Koop gedrukt ipv verkopen. Well played :P

Good morning all. Nieuwe week, nieuwe kansen.

Verwijderd

Zo. Net terug van cursus, die we blijkbaar pas morgen hebben. Zeer vermakelijk vonden mijn collega's het... Nou ja, in ieder geval mijn vrije dag nog voor me.

Mijn voorspelling van vandaag:

- BTC: $5300
- IOST: $0.02
- NANO: $1.78
- BNB: $moon.lambo
- XRP: $49
- VET: $10
- BCH: $9.95
- GVT: $93k

Dit is een vrij optimistische schatting, en zeker geen beleggingsadvies!

Moon maar even, shitcoins van me.

• HaruHaru
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:48:
Zo. Net terug van cursus, die we blijkbaar pas morgen hebben. Zeer vermakelijk vonden mijn collega's het... Nou ja, in ieder geval mijn vrije dag nog voor me.

Geniet maar van je dag.

Ik vind de eerste 3 zeker wel mogelijk. en hoop daadwerkelijk BCH op 9.95 of gewoon 0. maar helaas, er zijn al "winkels" die bch accepteren. bsv daar in tegen, mag gewoon op 0.

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
ggj87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:01:
[YouTube: My Time Machine Indicator on Bitcoin is Saying This]

Alessio's vreemde indicator heeft weer 2 mogelijke datums geprikt voor een grote move. In welke richting dat is geeft die helaas niet aan, maar de vorige keren dat hij die indicator liet zien kwam het iedere keer wel heel mooi uit! Ik heb ze alvast gemarkeerd op mijn kaart. Even kijken wat het nu doet.

Wat denken jullie voor komende week? Up of down? We hebben de 5400 top nog niet opnieuw getest, vaak gebeurd zoiets wel heb ik het idee met BTC, dat hij dubbele toppen heeft. De 1W candle is zojuist afgesloten met een rode doji. Ben benieuwd, BTC zit nu weer in zo'n irritant kantelpunt.
"
The doji star can be taken as a sign of reversal, however it is also commonly a sign of consolidation. The doji star appears to be a sign of consolidation, or stable prices before a trend continues, more commonly with cryptocurrencies than stocks. Additionally, the doji star is more likely to be a reversal sign on the minute and hour chart, while being a sign of consolidation on the larger time period charts such as days and weeks.
"
Ziet er dus goed uit voor de komende dagen/weken.

• Klaas25
Ik zag voor het weekend ook een tweet over een golden cross op 25 April?
Geen idee wat het was/is maar volgens Google iets positiefs.

Maargoed zal allemaal wel. Ik wil liever nieuws over regulering of adoptie. Slome ambtenaren :X

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 15-04-2019 09:26 ]

• HaruHaru
Borealis schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:03:
[...]

"
The doji star can be taken as a sign of reversal, however it is also commonly a sign of consolidation. The doji star appears to be a sign of consolidation, or stable prices before a trend continues, more commonly with cryptocurrencies than stocks. Additionally, the doji star is more likely to be a reversal sign on the minute and hour chart, while being a sign of consolidation on the larger time period charts such as days and weeks.
"
Ziet er dus goed uit voor de komende dagen/weken.
@ggj87 Cool. Dus BTC gaat omhoog en omlaag en weer omhoog en omlaag. Hmmmm. :+

Of dus, Resistance and support.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:48:

Die laatste gaat vandaag sowieos gebeuren. GVT naar 93k wordt al lang geroepen, en vandaag is dan eindelijk de dag.

Serieus; waarom denk je dat IOST naar 0,02 cent gaat, terwijl deze al flink in waarde is gestegen afgelopen tijd? Staat er iets op de planning vandaag?

Verwijderd

radem205 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:30:
[...]

Die laatste gaat vandaag sowieos gebeuren. GVT naar 93k wordt al lang geroepen, en vandaag is dan eindelijk de dag.

Serieus; waarom denk je dat IOST naar 0,02 cent gaat, terwijl deze al flink in waarde is gestegen afgelopen tijd? Staat er iets op de planning vandaag?
Lol nee het was niet echt serieus.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:31:
[...]

Lol nee het was niet echt serieus.
niet? :o :'(

Zero.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
HaruHaru schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:27:
[...]

@ggj87 Cool. Dus BTC gaat omhoog en omlaag en weer omhoog en omlaag. Hmmmm. :+

Of dus, Resistance and support.
Ja vreemd he? Had ik ook nooit gedacht maar blijkbaar doet 'ie dat wel. Daar moet je op een of andere manier toch wat mee kunnen doen of niet? Maar hoe?

• HaruHaru
ggj87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:58:
[...]

Ja vreemd he? Had ik ook nooit gedacht maar blijkbaar doet 'ie dat wel. Daar moet je op een of andere manier toch wat mee kunnen doen of niet? Maar hoe?
Hij zegt gewoon: ik vind deze chart mooi, ik heb een gemaakt. hij praat gewoon over standaard btc movement. Niks speciaals. Time Machine.....

ik begrijp wat hij zegt, echter ziet het er voor hem mooi uit en voor de ander gewoon Resistance & Support. hij had gewoon de term Time reaction (iets in die trend) uit kunnen houden. Further more, nothing but respect, hij is namelijk wel goed. :D
Zijn vids kijk ik vaak. :D

• ggj87
HaruHaru schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:01:
[...]

Hij zegt gewoon: ik vind deze chart mooi, ik heb een gemaakt. hij praat gewoon over standaard btc movement. Niks speciaals. Time Machine.....

ik begrijp wat hij zegt, echter ziet het er voor hem mooi uit en voor de ander gewoon Resistance & Support. hij had gewoon de term Time reaction (iets in die trend) uit kunnen houden. Further more, nothing but respect, hij is namelijk wel goed. :D
Zijn vids kijk ik vaak. :D
Die momenten waar hij het over heeft zijn wel vaak momenten gebleken dat er idd. een grote move kwam. Dat vind ik zo interessant aan die indicator. Zou wel eens willen weten wat die precies meet of berekent.

• HaruHaru
ggj87 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:03:
[...]

Die momenten waar hij het over heeft zijn wel vaak momenten gebleken dat er idd. een grote move kwam. Dat vind ik zo interessant aan die indicator. Zou wel eens willen weten wat die precies meet of berekent.
Sommigen gebruiken de trendline erg goed. ik kan het zelf echt totaal niet. maar ook zijn chart werd helemaal kapot geblazen toen btc naar 5K vloog. wat ik probeer te zeggen is, dat als mensen in eens besluiten om btc te kopen, gaan alle charts kapot. Stiekem blijft het gokken als we vanuit gaan van een trendline.

ik zeg niet stop daarmee. sterker nog, gebruik het vooral bij Alts.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 10:09
A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:38:
Nog meer mensne hier die LONG gaan of short?? jaja ik weet dat meeste HODL.
Ik ga een long van een aantal dagen of weken. Ik denk dat er zomaar weer iemand de prijs flink omhoog kan laten schieten.
Ik net weer even deels terug in USDT. Zie meerdere mensen een drop naar USD 4800 verwachten binnenkort.

Verwijderd

Rookert25 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:23:
[...]

Ik net weer even deels terug in USDT. Zie meerdere mensen een drop naar USD 4800 verwachten binnenkort.
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/images/400x/2582332.jpg

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

De kapper of de bakker verwachten dat ? :+

• Rookert25
Slux schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:28:
[...]

De kapper of de bakker verwachten dat ? :+
Nee, deze o.a.:
https://twitter.com/CryptoTANL1/status/1117694679531819013

Afgelopen paar maanden was ie vaker goed dan fout, maar heb er nooit naar gehandeld. Nu een keertje wel :)

• HaruHaru
[...]

op deze manier zal die uiteraard wel gaan dalen ja, als iedereen nu overgaat naar usdt uit fud. weet je waar dat op gebaseerd is?

Verwijderd

Omdat ik vandaag al nutteloos vroeg wakker was en gister al de klusjes die ik altijd moet doen van mijn vriendin al gedaan had, bleef er voor mij wat tijd over om eens te filosoferen.

Hoe zou de markt eruit zien als wij coins waren?

Photoshop maar eens aangeslingerd en zie daar het resulstaat:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9gjq3Df/Onzin.jpg

Excuses natuurlijk voor alle forumhelden die niet op de lijst gekomen zijn, maarja blijf niet de hele dag bezig. :+

A87 dik in het rood helaas, sorry dude maar zo stond het er al. Echt!

• Klaas25
Lol _O-

• Rookert25
HaruHaru schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:29:
[...]

op deze manier zal die uiteraard wel gaan dalen ja, als iedereen nu overgaat naar usdt uit fud. weet je waar dat op gebaseerd is?
Rode lijnen en groene boxen :P

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Geniaal Jaap. Waarschijnlijk zo’n shitcoin die volledig de Melkweg verlaat bij de volgende bullrun.

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:43:
Geniaal Jaap. Waarschijnlijk zo’n shitcoin die volledig de Melkweg verlaat bij de volgende bullrun.
Iedereen wil OOKWORST in zijn PF.

Lekker met kaas

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:30:
Omdat ik vandaag al nutteloos vroeg wakker was en gister al de klusjes die ik altijd moet doen van mijn vriendin al gedaan had, bleef er voor mij wat tijd over om eens te filosoferen.

[Afbeelding]

Excuses natuurlijk voor alle forumhelden die niet op de lijst gekomen zijn, maarja blijf niet de hele dag bezig. :+

Lekker bezig Jaapio, als je nog eens een top 25 maakt voor in de toekomst verdient Fusion ook een plekje O-)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:30:

[Afbeelding]

Haha rekt! klopt als een bus! _/-\o_

ik dacht wel dat ik top 10 was maar helaas teveel fud rondom Rekt.. even die marketingmachine aan slingeren!

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 15-04-2019 11:29 ]

Zero.

• radem205
Nou kom op, naar beneden met dat ding. Kan ik weer 'goedkoop' inslaan. Is toch lastig om je geduld te bedwingen en niet nu al een positie in te nemen.

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

radem205 schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:35:
Nou kom op, naar beneden met dat ding. Kan ik weer 'goedkoop' inslaan. Is toch lastig om je geduld te bedwingen en niet nu al een positie in te nemen.
Ben je een maand te laat mee. Trein is al vertrokken :w

• radem205
ScreamGT schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:37:
[...]

Ik weet het, alleen wat mij betreft mag btc best nog wat omlaag.

• HaruHaru
radem205 schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:41:
[...]

Ik weet het, alleen wat mij betreft mag btc best nog wat omlaag.
naar hoeveel?

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
Naar 0, dan koop ik ze allemaal voor niks!

• HaruHaru
DaCoTa schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:43:
[...]

Naar 0, dan koop ik ze allemaal voor niks!
Dan is cryptospace gewoon dood. :)

• radem205
Ik heb een dca ingesteld tot 4650 euro.

• bie100
[...]

tis wel de stoptrein he :)

• ggj87
HaruHaru schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:44:
[...]

Dan is cryptospace gewoon dood. :)
Ik neem genoegen met 1 miljoen BTC, dan is er nog genoeg over voor de rest.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
[...]

Welnee, alles onder 6k is nog goedkoop.. Daarna begint de lol pas :9~

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Pelox
Zojuist toch maar een deel van mijn HOT in USDT omgezet... Was een te groot gedeelte van mijn pf. Mochten we inderdaad dalen koop ik er mooi BTC voor terug.

Zero.

• Klaas25
Morgenochtend anders weer $1000 BTC pump zoals 2 weken terug.

Waarom? Weet ik veel. Die eerste had toch ook geen logische reden..

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
En ook ik ben de pineut na enorm veel gedoe omtrent FIAT withdrawal bij Bitfinex;

"I am writing to you on behalf of Bitfinex.

Bitfinex is constantly improving and adjusting its customer acceptance and related compliance policies, in order to ensure that it is operating within its risk appetite. As policies change, Bitfinex must decline new verification requests and terminate existing customer relationships from time to time.

Unfortunately, I must inform you that Bitfinex is no longer in a position to do business with you. This should not be taken as a reflection of any particular business that you may undertake or your fitness to do business with any other digital token platform or, indeed, any other counter-party. Regrettably, furthering this business relationship is not consistent with our terms of service and outside of Bitfinex's risk appetite at this time.

Accordingly, please remove all property that you have on the platform, if any, within 14 days. Please note that you are only allowed to withdraw your property in digital tokens. In 14 days, Bitfinex will permanently suspend your trading and withdrawal privileges."

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• bie100
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:14:
En ook ik ben de pineut na enorm veel gedoe omtrent FIAT withdrawal bij Bitfinex;

Bitfinex is constantly improving and adjusting its customer acceptance and related compliance policies, in order to ensure that it is operating within its risk appetite. As policies change, Bitfinex must decline new verification requests and terminate existing customer relationships from time to time.

Unfortunately, I must inform you that Bitfinex is no longer in a position to do business with you. This should not be taken as a reflection of any particular business that you may undertake or your fitness to do business with any other digital token platform or, indeed, any other counter-party. Regrettably, furthering this business relationship is not consistent with our terms of service and outside of Bitfinex's risk appetite at this time.

Accordingly, please remove all property that you have on the platform, if any, within 14 days. Please note that you are only allowed to withdraw your property in digital tokens. In 14 days, Bitfinex will permanently suspend your trading and withdrawal privileges."
omdat je heb zitten klagen doen ze dat?

• green-tea
bie100 schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:18:
[...]

omdat je heb zitten klagen doen ze dat?
Correct! Na opnieuw diverse formulieren te hebben ingevuld op verzoek van compliance ging ik er vanuit dat alles goed was.

Er zijn enorm veel issues met Bitfinex en hun FIAT opnamen in zowel EUR / USD (zie reddit). Ik ben naar mijn idee vrij rustig gebleven zien ik dit public niet heb aangekaart, in de hoop dit te voorkomen.

[ Voor 27% gewijzigd door green-tea op 15-04-2019 13:20 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:14:

Alles in btc zetten en overmaken naar kraken?

Weg

• green-tea
New Yorker schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:20:
[...]

Alles in btc zetten en overmaken naar kraken?
Ik gebruikte Bitfinex voor arbitrage en nu lending (a 3/4% per maand). Ik kan ook niet aan hun verzoek voldoen omdat een groot deel nu uitgeleend is en pas over 28 dagen beëindigd, maar daar heb ik al uitstel voor. Vind het gewoon enorm bijzonder, dit is wel een leuke inkomstenbron (easy money) minder, daar baal ik enorm van.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:19:
[...]

Correct! Na opnieuw diverse formulieren te hebben ingevuld op verzoek van compliance ging ik er vanuit dat alles goed was.

Er zijn enorm veel issues met Bitfinex en hun FIAT opnamen in zowel EUR / USD (zie reddit). Ik ben naar mijn idee vrij rustig gebleven zien ik dit public niet heb aangekaart, in de hoop dit te voorkomen.
Misschien zeg ik wel iets raars maar was het dan niet handiger om het via bewezen goede wegen te doen? Bitstamp/Kraken/Coinbase bijv.? Welke bank gebruikt Bitfinex voor € betalingen? Misschien zit daar wel een probleem?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Rookert25
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:22:
[...]

Ik gebruikte Bitfinex voor arbitrage en nu lending (a 3/4% per maand). Ik kan ook niet aan hun verzoek voldoen omdat een groot deel nu uitgeleend is en pas over 28 dagen beëindigd, maar daar heb ik al uitstel voor. Vind het gewoon enorm bijzonder, dit is wel een leuke inkomstenbron (easy money) minder, daar baal ik enorm van.
Zuur, komt er dus op neer dat je teveel tijd hebt gekost en te weinig centen oplevert.

Kan je op Poloniex ook niet lenen?

• green-tea
Crypts schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:23:
[...]

Misschien zeg ik wel iets raars maar was het dan niet handiger om het via bewezen goede wegen te doen? Bitstamp/Kraken/Coinbase bijv.? Welke bank gebruikt Bitfinex voor € betalingen? Misschien zit daar wel een probleem?
Zie mijn voorgaande bericht. Bitfinex lending = easy money.
Rookert25 schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:24:
[...]

Zuur, komt er dus op neer dat je teveel tijd hebt gekost en te weinig centen oplevert.

Kan je op Poloniex ook niet lenen?
Komt er op neer dat ze een bijzondere manier van handelen hebben. Ik wil graag mijn account behouden en het FIAT gedeelte niet gebruiken gezien het volume en de intrests bij bitfinex juist het leukst zijn.

Als ik 8% anually wil zijn er voldoende andere wegen maar daar doen we het niet voor.

[ Voor 27% gewijzigd door green-tea op 15-04-2019 13:26 ]

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:22:
[...]

Dus je trade met geleend geld?

• Rookert25
ScreamGT schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:34:
[...]

Dus je trade met geleend geld?
Nee, hij leent geld uit aan mensen die met leverage willen handelen en krijgt daar rente voor vergoed.

Vind het percentage best hoog eigenlijk, 3/4% per maand?

[ Voor 17% gewijzigd door Rookert25 op 15-04-2019 13:35 ]

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Rookert25 schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:34:
[...]

Nee, hij leent geld uit aan mensen die met leverage willen handelen.
Holy shit, tell me more!

• Crypts
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:26:
[...]

Zie mijn voorgaande bericht. Bitfinex lending = easy money.
Die zag ik daarna pas. ;)

Ik snap alleen die funding niet helemaal? Je hebt het over 3/4% per maand maar als ik kijk naar de huidige rates kom je daar toch nooit op of zie ik iets over het hoofd? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• HaruHaru
Klaas25 schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:10:
Morgenochtend anders weer $1000 BTC pump zoals 2 weken terug.

Waarom? Weet ik veel. Die eerste had toch ook geen logische reden..
hahahaha, ik moest toch wel even lachen. naja, je weet toch maar nooit, :D O+

• bie100
[...]

Nee, hij leent geld uit aan mensen die met leverage willen handelen en krijgt daar rente voor vergoed.

zo veel ja ?

• PilatuS
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:08:
[...]
Daar kan je inderdaad ook niets mee en ook daar ben ik vaak genoeg kritisch over geweest.
Dat is niet wat ik zeg. Ik vind het interessant om te zien welke coins het nu goed doen omdat dit mogelijk wat zegt over de volgende bullrun. Waarom zou een coin die het nu goed doet het niet ook goed gaan doen als het geheel verder gaat stijgen ? En nee, dat hoeft niet, maar ik zet mijn geld liever op coins die het nu goed doen ipv die het slecht doen.
Nogmaals, je haat bril is groter dan jijzelf denkt en dat is prima! Verwacht alleen niet dat je dit kan blijven doen zonder dat iemand je er op aanspreekt.
Liever die zogenaamde haatbril wat jij er van maakt en kritisch op een coin zijn dan er blind in geloven en keer op keer de boel shillen.

• green-tea
[...]

30 day leningen en dan de spikes pakken :) Heb nu 80% van mijn portfolio voor 29 vast staan tegen 0.099% per dag (3% pm). Werkt enkel goed als de volatiliteit van crypto toeneemt. Al is het tijdelijk het is een leuk extraatje met het vermogen wat erin zit. Helaas valt dat nu ook weg.

De markt wordt steeds volwassener en het wordt dus steeds moeilijker om bepaalde easy money makers eruit te pikken. Drie jaar geleden was het veel eenvoudiger :).. Exact hetzelfde meegemaakt in the e commerce markt.

Houdt je iig gemotiveerd :) Nu kan ik me iig weer focussen op het ontwikkelen en lanceren van een nieuwe dienst(en) :D

[ Voor 38% gewijzigd door green-tea op 15-04-2019 13:59 ]

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:52:
[...]

Daar kan je inderdaad ook niets mee en ook daar ben ik vaak genoeg kritisch over geweest.

[...]
Nou nou nou... ik heb hier een CC die werkt met LTC (Visa) en die laat me nergens in de steek. Dat ding heb ik van Thailand tot Noorwegen gebruikt en dat werkt. Zodra ik door me geld heen ben, dan zet WireX je munten om en werkt de kaart gewoon. Nou heb ik er gewoon geld op staan, maar als backup wat LTC.

Dus in die zin kan je wel degelijk instant betalen met LTC. :)

Kaart kost nog geen reet ook. En je hebt gelijk een stuk of 10 crypto wallets.

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:00:
[...]

Nou nou nou... ik heb hier een CC die werkt met LTC (Visa) en die laat me nergens in de steek. Dat ding heb ik van Thailand tot Noorwegen gebruikt en dat werkt. Zodra ik door me geld heen ben, dan zet WireX je munten om en werkt de kaart gewoon. Nou heb ik er gewoon geld op staan, maar als backup wat LTC.

Dus in die zin kan je wel degelijk instant betalen met LTC. :)

Kaart kost nog geen reet ook. En je hebt gelijk een stuk of 10 crypto wallets.
Is dat niet meer een beetje een omweg ? Ik bedoel de personen die het geld accepteren, voor hun is het gewoon een CC. Dus echt betalen met LTC kan je het niet helemaal noemen toch ?

Verder zijn er natuurlijk wel plekken waar je direct met BTC of LTC kan betalen, maar echt grootschalig is dat niet en over het algemeen zijn er ook maar weinig mensen die het doen. Voor het grootste deel worden crypto's gekocht als belegging en niet om mee te betalen.

• Crypts
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:55:
[...]

30 day leningen en dan de spikes pakken :) Heb nu 80% van mijn portfolio voor 29 vast staan tegen 0.099% per dag (3% pm). Werkt enkel goed als de volatiliteit van crypto toeneemt. Al is het tijdelijk het is een leuk extraatje met het vermogen wat erin zit. Helaas valt dat nu ook weg.

De markt wordt steeds volwassener en het wordt dus steeds moeilijker om bepaalde easy money makers eruit te pikken. Drie jaar geleden was het veel eenvoudiger :).. Exact hetzelfde meegemaakt in the e commerce markt.

Houdt je iig gemotiveerd :) Nu kan ik me iig weer focussen op het ontwikkelen en lanceren van een nieuwe dienst(en) :D
Ik probeer het te snappen, als ik nu bij euro kijk is het beste aanbod voor 30 dagen een bedrag van €2600 voor 0,0328% per dag? Dan kom ik op net geen procent voor een maand? Of is het geen fixed rente maar wordt deze dagelijks uitgekeerd dus rente op rente? :?

Ik ben hier dus totaal niet in thuis. :) Kan me goed voorstellen dat als de markt aantrekt de percentages ook meteen omhoog schieten maar het is idd jammer dat easy money steeds schaarser wordt, dat is weleens heel anders geweest. :+ En achteraf was ik toen nog iets te voorzichtig...

• Tominatie
  • Niet online
De huidige bitcoin situatie doet me wel een beetje denken aan de 4.2k van laatst. Heel lang bleven we eronder hangen/sideways maar een dump bleef uit en toen opeens BOOM! instant mooncandle naar $5000.

Nu hebben we hetzelfde met de 5.2k. Dus.... $6000 soon? :P

• green-tea
Crypts schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:11:
[...]

Ik probeer het te snappen, als ik nu bij euro kijk is het beste aanbod voor 30 dagen een bedrag van €2600 voor 0,0328% per dag? Dan kom ik op net geen procent voor een maand? Of is het geen fixed rente maar wordt deze dagelijks uitgekeerd dus rente op rente? :?

Ik ben hier dus totaal niet in thuis. :) Kan me goed voorstellen dat als de markt aantrekt de percentages ook meteen omhoog schieten maar het is idd jammer dat easy money steeds schaarser wordt, dat is weleens heel anders geweest. :+ En achteraf was ik toen nog iets te voorzichtig...
Het werkt als normale koop/verkoop orders. Stel ik plaats een ‘offer’ van 25k @ 0.099% met min 30 dagen. Iemand plaatst een need en koopt mijn offer. Hij heeft nu 25k op zn account en betaald na 30 dagen 30x0.0999% aan rente.

Het orderbook wisselt enorm, er zijn soms spikes tot wel 200% per jaar in tijdens dat crypto veel volaliteit hebben zoals nu.

Ben geen held in uitleggen, in zie dat bitfinex weer spiked breng daar wat coins en fiat heen en plaats mn orders.

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 15-04-2019 14:25 ]

• bie100
Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:16:
De huidige bitcoin situatie doet me wel een beetje denken aan de 4.2k van laatst. Heel lang bleven we eronder hangen/sideways maar een dump bleef uit en toen opeens BOOM! instant mooncandle naar $5000.

ja joh over een uurtje of twee

• Tominatie
  • Niet online
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:24:
[...]

Het werkt als normale koop/verkoop orders. Stel ik plaats een ‘offer’ van 25k @ 0.099% met min 30 dagen. Iemand plaatst een need en koopt mijn offer. Hij heeft nu 25k op zn account en betaald na 30 dagen 30x0.0999% aan rente.

Het orderbook wisselt enorm, er zijn soms spikes tot wel 200% per jaar in tijdens dat crypto veel volaliteit hebben zoals nu.

Ben geen held in uitleggen, in zie dat bitfinex weer spiked breng daar wat coins en fiat heen en plaats mn orders.
Maar hoe ben jij er zeker van dat je die 25k + rente terugkrijgt?

Stel dat de persoon in kwestie rekt gaat bijvoorbeeld. :o

[ Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 15-04-2019 14:40 ]

• Crypts
green-tea schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:24:
[...]

Ik snap hem, je leent uit en krijgt het bedrag + overeengekomen rente na de afgesproken termijn terug. Dat kan best lucratief zijn als een markt aantrekt, heb eea zitten lezen en het bedrag is gedekt met onderliggend geld van degene die het leent en margin calls? Dan is het risico eigenlijk ook nihil?

Zolang masternodes nog meer opleveren blijf ik daarbij maar het is een leuke optie om in gedachten te houden. :)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:48
Tominatie schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:16:

Grappig, mij doet het denken aan die hele lange 6400 dollar zijwaarts van eind vorig jaar ;) en wat er daarna gebeurde...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• green-tea
Crypts schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:49:
[...]

Ik snap hem, je leent uit en krijgt het bedrag + overeengekomen rente na de afgesproken termijn terug. Dat kan best lucratief zijn als een markt aantrekt, heb eea zitten lezen en het bedrag is gedekt met onderliggend geld van degene die het leent en margin calls? Dan is het risico eigenlijk ook nihil?

Zolang masternodes nog meer opleveren blijf ik daarbij maar het is een leuke optie om in gedachten te houden. :)
Ja, naar mijn weten is het verpand dus weinig risico. Enige risico is dat de exchange gehackt wordt en je dus voor tijden alles kwijt bent. Maar goed dat geldt natuurlijk voor elke partij waar je je geld aan uitleent/investeerd.

Masternodes die meer opleveren (in fiat),ik heb ze nog niet gevonden.

• Klaas25
B-Bandit schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:59:
[...]

Grappig, mij doet het denken aan die hele lange 6400 dollar zijwaarts van eind vorig jaar ;) en wat er daarna gebeurde...
Had niet mogen of niet hoeven gebeuren. Kut Wright.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:05:
[...]

Is dat niet meer een beetje een omweg ? Ik bedoel de personen die het geld accepteren, voor hun is het gewoon een CC. Dus echt betalen met LTC kan je het niet helemaal noemen toch ?

Verder zijn er natuurlijk wel plekken waar je direct met BTC of LTC kan betalen, maar echt grootschalig is dat niet en over het algemeen zijn er ook maar weinig mensen die het doen. Voor het grootste deel worden crypto's gekocht als belegging en niet om mee te betalen.
Om het even inderdaad. In principe leunt de kaart op liquide tegoeden, maar omdat er cryptowallets gekoppeld zijn, kan in geval van te weinig tegoed instant een beroep gedaan worden op de crypto. Die worden op dat moment als ware als marketorder weggezet.

Vond het idee wel leuk... een paar handjes vol LTC er in..die als het goed is nooit aangesproken worden, en zo speculeer ik toch een klein beetje mee. (Tot ik weer echt instap) :)

Wat mij betreft ook een prima tussenstap naar real world crypto betalingen.

Ik snap inderdaad je punt, maar voorzichtig positief is dat partijen als Visa hier wél aan mee willen werken. Met als doel uiteindelijke adoptie van crypto is dat al heel wat. Wellicht gaan die partijen ooit inzien dat er wat te verdienen is zo en dat zou het al een stuk makkelijker maken.
Pagina: 1 ... 131 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!