Konden we niet wachten tot ik weer thuis ben van mij werk? Kom op, nog even omhoog graag, vanaf 19.00u mogen we dumpen.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 17-04-2019 15:38 ]
Zero.
[ Voor 3% gewijzigd door HaruHaru op 17-04-2019 16:17 ]
Verwijderd
Hopenlijk snel een volatielere markt waar je geld in kunt flikkeren. Die crypto begint steeds saaier te worden op deze manier.
Ohnee 5.2k gebroken, snel snel eruit hij gaat zo weer naar 5k!!
When moon? When lambo? Maar echt, when dan verdomme.
5260K, dus 5.260.000 ? Als BTC over de 5 miljoen gaat vind ik die weestand daar niet zo erg hoorHaruHaru schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:11:
pfff zware resistance op 5260K zeg, Yeezuzz..
FFS, jaaa sorry hahaha, 5260$PilatuS schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:15:
[...]
5260K, dus 5.260.000 ? Als BTC over de 5 miljoen gaat vind ik die weestand daar niet zo erg hoor
Verwijderd
Dat hebben we nodig. Een organische groei van 10k%PilatuS schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:15:
[...]
5260K, dus 5.260.000 ? Als BTC over de 5 miljoen gaat vind ik die weestand daar niet zo erg hoor
Gezond voor bitcoin
Helaas niet mogelijkPelox schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:36:
[...]
Konden we niet wachten tot ik weer thuis ben van mij werk? Kom op, nog even omhoog graag, vanaf 19.00u mogen we dumpen.
“When we first listed Bitcoin SV we warned clients in a blog post that it did not meet our usual listing requirements. Among many red flags, we noted the threatening and openly hostile behavior of Bitcoin SV representatives. We hoped the situation with Bitcoin SV would improve over time but unfortunately it has not.
Over the last few months, the team behind Bitcoin SV have engaged in behaviour completely antithetical to everything we at Kraken and the wider crypto community stands for. “
Helaas HOT breekt z'n resistance niet. Gelukkig klein beetje kunnen verkopen op de top, even wachten op een bijkoopmoment
Ik hoor hier verdacht weinig mensen over BAT maar die doet het ook prima laatste tijd
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
wel sneu voor de mensen die een tasje vol hebben
Bron: https://bitcoinmagazine.n...40-procent-in-maand-tijd/Cryptomunt Tezos blijft stijgen, plust bijna 140 procent in maand tijd
- Taro
- Niet online
Binance AMA vermoed ik: https://twitter.com/binance/status/1118557236672909312.PHPResource schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:59:
Oké vreemde random pump bij NAV, uit het niets.. Lol, hoe kan toch zoiets?
Estamos listos para recibir al equipo de @NAVCoin en un nuevo #BinanceAMA en Español.
— Binance (@binance) 17 april 2019
¡Atentos a nuestro https://t.co/btPuUQL6Rk y https://t.co/Wy2KGOZp1P!
Nuestro invitado especial 👇👇👇
Alex V, miembro del equipo de desarrollo de NAVCoin core pic.twitter.com/ifdq7YzeoM
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 17-04-2019 19:03 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
geen idee, maar ik ben blij, ik had nog een bag vol met NAV en heb lekker wat BNB coins er bijPHPResource schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:59:
Oké vreemde random pump bij NAV, uit het niets.. Lol, hoe kan toch zoiets?
Lekker man!HaruHaru schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:52:
[...]
geen idee, maar ik ben blij, ik had nog een bag vol met NAV en heb lekker wat BNB coins er bij![]()
Mooi hoe we allemaal crypto bezittelijke voornaamwoorden hebben bedacht. Een plukje xcoins of een bag ycoin
Of ergens vuistdiep inzitten lol
[ Voor 23% gewijzigd door PHPResource op 17-04-2019 20:01 ]
heb er wel lang mee rond gelopen, maar ja, blij wordt hij die geduld heeft
Shill: A person paid to endorse a product favourably, while pretending to be impartial.RaptorXS schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:37:
Leuke chillcoin, weinig over gelezen hier:
[...]
Bron: https://bitcoinmagazine.n...40-procent-in-maand-tijd/
Chill: A moderate, but uncomfortable and penetrating coldness.
Sorry, hele domme vraag mss, maar wat is Binance AMA?Taro schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:02:
[...]
Binance AMA vermoed ik: https://twitter.com/binance/status/1118557236672909312.
[Twitter]
- Taro
- Niet online
Ask Me Anything, je kunt dus bijvoorbeeld de makers van een specifieke coin vragen stellen.Goh schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:19:
[...]
Sorry, hele domme vraag mss, maar wat is Binance AMA?
Edit: Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7" aangepast
@.oisyn Ben je al over je 10.000 topics gevoel heen en klaar om te forken?
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 17-04-2019 20:24 ]
Ask Me Anything.Goh schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:19:
[...]
Sorry, hele domme vraag mss, maar wat is Binance AMA?
Taro was sneller maar 'what is AMA' intikken in google was waarschijnlijk sneller geweest dan het hier vragen.
[ Voor 23% gewijzigd door Crypts op 17-04-2019 20:22 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ah, oké! Thnx voor de uitleg!Taro schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:20:
[...]
Ask Me Anything, je kunt dus bijvoorbeeld de makers van een specifieke coin vragen stellen.
Msn? Wasda?
Overigens is dit wel een handige en vermakelijke bron als je niet weet wat een afkorting betekent: www.urbandictionary.com
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
fixed that for youCrypts schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:28:
[...]
Msn? Wasda?![]()
Overigens is dit wel een handige en vermakelijke bron als je niet weet wat een afkorting betekent: www.urbandictionary.com google
MSN? Dat is waar je 15 jarige bakvissen probeerde te versieren
[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 17-04-2019 20:32 ]
Ik zie een huidige msn lijst al helemaal voor me met allemaal MOON! LAMBO!! termen achter hun namen
Oepsje schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:32:
En waar je altijd hele interessante quotes achter je naam zette!
Ik zie een huidige msn lijst al helemaal voor me met allemaal MOON! LAMBO!! termen achter hun namen
---===[[[[[ Life is what happens if your making other plans! ]]]]]===--- En other steenkolen engels
Crypto+MOON= LAMBO MOON PARTY>>>!!!
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 17-04-2019 20:39 ]
getver.. ik hoorde gewoon...
... in mijn hoofd.
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 17-04-2019 20:45 ]
edit: nu komen er opeens allerlei irc # efnet dvv !fserve warez & mp3 dingen voorbij in mijn hoofd
[ Voor 49% gewijzigd door dog4life op 17-04-2019 21:19 ]
Die weet ik niet meer uit mijn hoofd. Heb ook meer MSN gebruikt dan ICQ in die tijd. Qua warez waren het wel leuke tijden met Napster en later LimeWire. Met die laatste alleen opletten met NummerArtiest.exedog4life schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:09:
Ben ik de enige die z'n ICQ # nog uit z'n hoofd weet?
edit: nu komen er opeens allerlei irc # efnet dvv !fserve warez & mp3 dingen voorbij in mijn hoofd
Verwijderd
ICQ had ik eerst nog. Toen MSN, daarna Hyves. Allen in combinatie met GameSpy.twain4me schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:30:
[...]
fixed that for you
MSN? Dat is waar je 15 jarige bakvissen probeerde te versierentoch @Verwijderd ?
Ik heb al die bende de afgrond in zien gaan.
hyves was vast leuk als je op cougars valt, man wat een ellende was dat...Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:23:
[...]
ICQ had ik eerst nog. Toen MSN, daarna Hyves. Allen in combinatie met GameSpy.
Ik heb al die bende de afgrond in zien gaan.
Heeft mijn ouders veel geld gekost, gelukkig had ik een broer die ik de schuld kon geven.
Zero.
De jonge mannen van nu weten niet hoe makkelijk het nu is...
De tijd leert of het tij keert
Verwijderd
raq schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:34:
Hyves en MSN was kut, maar alles beter dan te moeten bellen naar een vaste lijn en eerst moeders aan de telefoon te krijgen (heet dat nu cockblocken?) voordat je dochterlief kon spreken, niet te vergeten de irritante broertjes die meeluisterden via de tweede telefoon...
Daarna even een aftersex selfie op Insta en Snapchat en doorrrrrr
Precies #fitcouple #workinggirl #lovemylife ##Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:37:
[...]
inderdaad, nu is het 2 berichten op Tinder en even appje wie de condooms regelt.
Zero.
Dit broertje zat de vriendjes van zijn oudere zus volledig in de zeik te nemen via haar msnraq schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:34:
Hyves en MSN was kut, maar alles beter dan te moeten bellen naar een vaste lijn en eerst moeders aan de telefoon te krijgen (heet dat nu cockblocken?) voordat je dochterlief kon spreken, niet te vergeten de irritante broertjes die meeluisterden via de tweede telefoon...
Betrapt en dan op je klote krijgen van je ouders, toen zus lief de kamer uit was kreeg ik er echter een staande ovatie voor
Levensgevaarlijk die lui.
Verwijderd
36 alweer aankomende zomer. Maar voel me gelukkig lang geen 36, dat scheelt. Voel me eerder 65.Crypts schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:48:
OMG, hebben we hier nu die grijze bende te pakken die menig Ikea terroriseert in de ochtend met hun looprekken en scootmobiels om maar dat ontbijtje te kunnen scoren voor een euro?![]()
Nog even en ik ben in jaren meer waard dan een BSV in dollars
Wtf happened man...
Telt een rollator ook?Crypts schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:48:
OMG, hebben we hier nu die grijze bende te pakken die menig Ikea terroriseert in de ochtend met hun looprekken en scootmobiels om maar dat ontbijtje te kunnen scoren voor een euro?![]()
BroekieVerwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:53:
[...]
36 alweer aankomende zomer. Maar voel me gelukkig lang geen 36, dat scheelt. Voel me eerder 65.
Wtf happened man...
Zero.
Tja als ik die tijd toch een over kon doen, met de kennis en techniek van nu....Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:37:
[...]
inderdaad, nu is het 2 berichten op Tinder en even appje wie de condooms regelt.
Dan had ik al mn zuurverdiende geld en maximale stufi in bitcoin gepompt in 2010!!!
Lief cryptosletje, je kunt ook nee zeggen als de cassière vraagt of je zegeltjes wil, je family card van Ikea hooguit gebruiken bij de zelfscan en als je zoontje nagellak op krijgt van zijn zus niet refereren naar 80's metal bands want die kennen ze niet en gaan ze nooit kennen.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:53:
[...]
36 alweer aankomende zomer. Maar voel me gelukkig lang geen 36, dat scheelt. Voel me eerder 65.
Wtf happened man...
Het komt echt wel goed maar besef je wel dat je met 30+ in deze maatschappij 'dood' bent, elke dag extra is bonus dus geniet ervan kerel!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
80's Rock zeker wel, daar zorg ik persoonlijk voor.. je moet mijn neefje en vriendjes zien gaan op AC/DCCrypts schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:07:
[...]
Lief cryptosletje, je kunt ook nee zeggen als de cassière vraagt of je zegeltjes wil, je family card van Ikea hooguit gebruiken bij de zelfscan en als je zoontje nagellak op krijgt van zijn zus niet refereren naar 80's metal bands want die kennen ze niet en gaan ze nooit kennen.
Ze komen mij er speciaal op woensdag voor van mijn werk houden, echt te grappig.
Sommige mogen ook niet meer komen omdat ik highway to hell draaide
Hmm ontbijtje voor een euro bij de ikea ???Crypts schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:48:
Dank voor de tip
20 cent telaat:PSlux schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:20:
[...]
Hmm ontbijtje voor een euro bij de ikea ???toch maar eens uitrekenen wat het kost om daar te komen. Dat ik daar ook nooit eerder van heb gehoord... Voortaan toch maar beter onderzoek doen dat er een ikea in de buurt is voordat ik verhuis.
![]()
Dank voor de tip
https://www.ad.nl/koken-e...ijt-op-de-schop~a8030dd0/
Is al tijden zo, 500m vanaf mn kamer in Groningen de Ikea in, even ontbijten en dan pitten of naar college,Slux schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:20:
[...]
Hmm ontbijtje voor een euro bij de ikea ???toch maar eens uitrekenen wat het kost om daar te komen. Dat ik daar ook nooit eerder van heb gehoord... Voortaan toch maar beter onderzoek doen dat er een ikea in de buurt is voordat ik verhuis.
![]()
Dank voor de tip
- Taro
- Niet online
ben een ouwe lul maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel de Ikea ga liever ergens ander heenCrypts schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:48:

Bij de ikea delft heeft waren de files te erg in het weekend, zag er belachelijk uit.raq schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:33:
[...]
Is al tijden zo, 500m vanaf mn kamer in Groningen de Ikea in, even ontbijten en dan pitten of naar college,
https://www.nu.nl/opmerke...-af-in-weekend-files.html
bie100 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:49:
[...]
ben een ouwe lul maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel de Ikea ga liever ergens ander heen
[Afbeelding]
Where the beer gives you gas, but the Bundys kick ass
geniale aflevering klik
[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 17-04-2019 23:01 ]
Kon ik zien op Binance plotseling, heel vreemd
[ Voor 37% gewijzigd door PHPResource op 17-04-2019 23:05 ]
- Taro
- Niet online
It wasn't mePHPResource schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:04:
190 btc buywall op 4800 btc-usd, ok.. ;p
Kon ik zien op Binance plotseling, heel vreemd
Bron: https://lekkercryptisch.n...ntiteit-te-gaan-onthullenWie is Satoshi? John McAfee stelt ‘zijn’ identiteit te gaan onthullen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik ben niet ingestapt maar had al wel verwacht dat er een bounce zou komen rond die 6000 sat, dat is gewoon ultieme support. Nu is de vraag of het een dead cat gaat zijn of wellicht wel een trend reversall!ggj87 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:28:
XRP gaat zowaar omhoog joh. Zou die nu eens aan een run beginnen?
Zet geen zoden aan de dijk met een daily volume van nog geen 2000 USD
Wel in 1 klap naar de 50e plek.. Had er graag een bescheiden bagje van gehadpaul-s83 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:35:
[...]
Zet geen zoden aan de dijk met een daily volume van nog geen 2000 USD
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hij heeft in ieder geval tot nu toe een 2e high gemaakt en daarmee dus de vorige high van de dag gebroken. Nu alleen zien of ie door kan gaan zetten. Sowieso moet BTC zich wel gedragen. Als BTC omlaag gaat zal ie sowieso mee gaan, maar ben benieuwd wat ie kan doen als BTC zich wel weet te gedragen.ggj87 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:28:
XRP gaat zowaar omhoog joh. Zou die nu eens aan een run beginnen?
Veel meer dan een paar tientjes had je er niet mee kunnen verdienen, want je kan je bag nooit kwijt tegen de huidige prijs met zo weinig volumeStokstaart schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:36:
[...]
Wel in 1 klap naar de 50e plek.. Had er graag een bescheiden bagje van gehad
Mag wel een keer... heb een zakkie hier gekocht op 8200 sat.. dus die moet nog wel ffTominatie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:34:
[...]
Ik ben niet ingestapt maar had al wel verwacht dat er een bounce zou komen rond die 6000 sat, dat is gewoon ultieme support. Nu is de vraag of het een dead cat gaat zijn of wellicht wel een trend reversall!
Weer is een "moon" succesje.
Ik heb trouwens echt geen aanwijzing waarom hij zo stijgt. Lijkt best random.
Op 5m lijkt het wel wat maar op de 4h zegt het nog niet veel.PilatuS schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:44:
[...]
Hij heeft in ieder geval tot nu toe een 2e high gemaakt en daarmee dus de vorige high van de dag gebroken. Nu alleen zien of ie door kan gaan zetten. Sowieso moet BTC zich wel gedragen. Als BTC omlaag gaat zal ie sowieso mee gaan, maar ben benieuwd wat ie kan doen als BTC zich wel weet te gedragen.
Klopt ook helemaal hoorggj87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 00:02:
[...]
Op 5m lijkt het wel wat maar op de 4h zegt het nog niet veel.
Alleen gezien de weekly support vind ik dat het hier moet gebeuren, vandaar dat ik benieuwd ben hoe dit verder gaat.
Deze chart is nog van voor de bounce.

We hebben nu een bounce, wat natuurlijk was te verwachten. Alleen nu zien hoe verder. Als dit candle 5 wordt ziet het er erg slecht uit.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Los van het hele verhaal rond XRP waar je van kan vinden wat je wil, denk ik dat er gewoon weinig interesse in is. Genoeg coins die sinds de low van BTC mooie dingen hebben laten zien maar XRP niet. Iedere grote bounce heeft gefaald en wordt meer gezien als een punt om te verkopen dan om te kopen. Vandaar dat ik ook benieuwd ben hoe deze gaat.DAMAGE schreef op donderdag 18 april 2019 @ 00:12:
Waarom dumpt XRP de laatste tijd zo? Heb er verder niks mee maar ben wel benieuwd.
1. Henk en Ingrid beginnen wellicht de interesse te verliezen in XRPDAMAGE schreef op donderdag 18 april 2019 @ 00:12:
Waarom dumpt XRP de laatste tijd zo? Heb er verder niks mee maar ben wel benieuwd.
2. Enorme hoeveelheden coins die maar in de circulatie worden gedropt.
Maar uiteindelijk is de enige verklaring: kopers winnen het niet van de verkopers. Het hoeft natuurlijk geen enkele reden te hebben.
Ik vind XRP zelf ook alleen interessant voor een kort ritje, als ik het longterm bekijk vind ik XRP nog steeds overvalued.
[ Voor 38% gewijzigd door twain4me op 18-04-2019 01:03 . Reden: enige nuance ]
Niet deze discussie weer.. Ja, Ripple gaan ze gebruiken, Nee, XRP gaan ze niet kopen.twain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 00:31:
promoten? bedoel je niet keihard liegen over banken die ripple gaan gebruiken...
Ze hebben er naar mijn mening vrij weinig aan gedaan om die "onduidelijkheid" weg te nemen.. ze vonden het wel prima naar mijn idee. Nu hebben ze zeker niet aan alles schuld want als media kopt met ripple from XRP closes deal with bank zus of zo kunnen ze niet heel veel aan doen.. En toch neem ik het ze ergens kwalijk.Yub schreef op donderdag 18 april 2019 @ 00:32:
[...]
Niet deze discussie weer.. Ja, Ripple gaan ze gebruiken, Nee, XRP gaan ze niet kopen.
edit: ging die rechtzaak niet over of xrp stiekem een aandeel is van ripple? dat is ook al even aan de gang
of heb ik dat verkeerd onthouden
edit 2:
Dat dus
[ Voor 23% gewijzigd door twain4me op 18-04-2019 01:07 . Reden: fixed link ]
Ripple is heel duidelijk geweest dat XRP niet voor normale consument is, dus niemand kan het ze kwalijk nemen, alhoewel ze in dit standpunt de laatste tijd lichtelijk zijn aan het draaien.twain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 00:49:
[...]
Ze hebben er naar mijn mening vrij weinig aan gedaan om die "onduidelijkheid" weg te nemen.. ze vonden het wel prima naar mijn idee. Nu hebben ze zeker niet aan alles schuld want als media kopt met ripple from XRP closes deal with bank zus of zo kunnen ze niet heel veel aan doen.. En toch neem ik het ze ergens kwalijk.wanneer al je berichten verkeerd worden opgevat moet je misschien op een andere manier die berichten wereldkundig maken..
edit: ging die rechtzaak niet over of xrp stiekem een aandeel is van ripple?
of heb ik dat verkeerd onthouden
Yes. Klopt een van die gaat hierom. Nog een aantal van die kleine kansloze andere. (tot in detail volg ik het niet momenteel).
Zelf kwam ik tot de conclusie. Kan een rechtzaak lang duren? Ja. Kan XRP ondertussen langzaam door het putje heen gaan? Ja. Verkopen? Nooit.
Ik lees net nog gewoon een jaar onzekerheid over zoiets, dat kan killing zijn.. snap de koers dan ook welYub schreef op donderdag 18 april 2019 @ 01:08:
[...]
Ripple is heel duidelijk geweest dat XRP niet voor normale consument is, dus niemand kan het ze kwalijk nemen, alhoewel ze in dit standpunt de laatste tijd lichtelijk zijn aan het draaien.
Yes. Klopt een van die gaat hierom. Nog een aantal van die kleine kansloze andere. (tot in detail volg ik het niet momenteel).
Zelf kwam ik tot de conclusie. Kan een rechtzaak lang duren? Ja. Kan XRP ondertussen langzaam door het putje heen gaan? Ja. Verkopen? Nooit.
Ik zag die kleine zaken ook voorbij komen toen ik even zocht, die zijn idd kansloos... het nivo "ik heb xrp gekocht en het is in waarde gezakt nu wil ik geld", BOEHOE lol
Ik kan er echt heel eerlijk over zijn , zo heb ik het niet ervaren, op mij kwam het echt over als xrp bank dit xrp bank dat. Als dat allemaal komt door verdraaing van de media (ik volg xrp niet bij de bron) is dat best kutYub schreef op donderdag 18 april 2019 @ 01:08:
[...]
Ripple is heel duidelijk geweest dat XRP niet voor normale consument is, dus niemand kan het ze kwalijk nemen, alhoewel ze in dit standpunt de laatste tijd lichtelijk zijn aan het draaien.
Ik snap dan alleen niet waarom ze bij bank nr 5 niet op een andere manier zijn gaan berichten. ze moeten dit
zelf ook door hebben gehad, vandaar dat ik het idee heb dat ze het wel best vonden.
edit:
dacht net even dat hot toch de 30 sat nog een keer zou aantikken... maar orderboek is alweer vol
[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 18-04-2019 01:33 ]
Shit, hele reply aan het tikken. Klik ik weg..twain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 01:28:
[...]
Ik kan er echt heel eerlijk over zijn , zo heb ik het niet ervaren, op mij kwam het echt over als xrp bank dit xrp bank dat. Als dat allemaal komt door verdraaing van de media (ik volg xrp niet bij de bron) is dat best kut
Ik snap dan alleen niet waarom ze bij bank nr 5 niet op een andere manier zijn gaan berichten. ze moeten dit
zelf ook door hebben gehad, vandaar dat ik het idee heb dat ze het wel best vonden.
edit:
dacht net even dat hot toch de 30 sat nog een keer zou aantikken... maar orderboek is alweer vol
Kort; Ja, Ripple is goed met woorden. Media doet vervolgens de rest. Als je de producten van Ripple bekijkt, zie je dat ze de infrastructuur van banken eerst willen vervangen en optioneel XRP aanbieden wat dus niet verplicht is. Ripple heeft bijvoorbeeld nooit letterlijk gezegd dat bank x XRP gaat gebruiken, hoogstens testen. Wel is dit ge-hypet door Ripple, maar welke cryprocurreny/team heeft dat niet gedaan..
Neej joh.. komop.. dit is een 24/7 markt/handel.. Ik geloof niet dat de handel per continent/land/werelddeel er toe doet.. Dit is op dit moment het marksentiment.. Meer of minder betekent het niet imo..New Yorker schreef op donderdag 18 april 2019 @ 02:56:
Azië is weer aan het verkopen..
Pfff, ik dacht vanmorgen nog voordat ik weg ging op de fiets, zal ik ff wat kopen. Maarja na die jump van onder de 17 tot bijna 20 denk je ook van die gaat niet veel verder...
Kom je een uurtje later op je werk, even kijken...
Verwijderd
Ik hodl nog steeds BNB. Maar heb ze dus gekocht voor Bitcoin, toen deze rond 4k stond, en BNB net iets onder de 18 ofzo.oNo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:39:
Ben je nog steeds HODLer met die BNBs @Jaapio?
Zoals al eerder gezegd, als je naar de daily kijkt kan het niet mis gaan...
Denk dat het nog wel ff duurt voordat ik die sat waarde weer terug heb
When BNB paar honderd euries.
Als ik een pistool tegen me hoofd aan krijg en ik moet slechts 1 digital asset kiezen die gegarandeerd toekomst heeft en stijgt in gebruik en waarde anders krijg ik kogel door me kop is het 100% XRP.
Wanneer? Geen flauw idee.
En over die rechtzaken: Ripple zelf heeft het naar het hoogste niveau getild zo zeker zijn ze van hun zaak.
Dus die aanklagers zitten nu van: "oh fuck.. en dat om een paar tientjes. What have i done.."
Verwijderd
Oke.Klaas25 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:28:
Wat een onzekerheid over XRP hier.
Als ik een pistool tegen me hoofd aan krijg en ik moet slechts 1 digital asset kiezen die gegarandeerd toekomst heeft en stijgt in gebruik en waarde anders krijg ik kogel door me kop is het 100% XRP.
Wanneer? Geen flauw idee.Dat niet vragen. Het kost gewoon allemachtig veel tijd. En in die tijd kan het door putje gaan ja. Maar dat het toekomst heeft is een feit. En ja. De grote gebruikers hebben prioriteit zeker bij Ripple. Maar er zijn al andere bedrijven die op andere vlakken met XRP aan de slag gaan. En daarna wellicht eens de normale Henk en Ingrid... ooit. Maar hey ik kan het al kopen dus why not.
En over die rechtzaken: Ripple zelf heeft het naar het hoogste niveau getild zo zeker zijn ze van hun zaak.
Dus die aanklagers zitten nu van: "oh fuck.. en dat om een paar tientjes. What have i done.."
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!