Als we eerst maar 200B totale marketcap passeren. Die 180B doet me al niks meer. We moeten door!!!!
nog 4 dagen voor delist toch? toch een aardig pumpje van BCHSV
Wel lef om daar nu in te zitten. Voor de echte die hards.
Kwam er net achter dat ik ook nog ergens een halve heb.ggj87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:21:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zou VET nog iets gaan doen vandaag, met de VeChain summit? Sta nog goed diep dus zou niet gek zijn
zooo BNB, ik word even vrolijk wakker zeg.
@Soeski VET heeft een summit ja, hopelijk reageert VET ook hierop
@Soeski VET heeft een summit ja, hopelijk reageert VET ook hierop
Wat een zekerheid over XRP hier.Klaas25 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:28:
Wat een onzekerheid over XRP hier.
Als ik een pistool tegen me hoofd aan krijg en ik moet slechts 1 digital asset kiezen die gegarandeerd toekomst heeft en stijgt in gebruik en waarde anders krijg ik kogel door me kop is het 100% XRP.
Wanneer? Geen flauw idee.Dat niet vragen. Het kost gewoon allemachtig veel tijd. En in die tijd kan het door putje gaan ja. Maar dat het toekomst heeft is een feit. En ja. De grote gebruikers hebben prioriteit zeker bij Ripple. Maar er zijn al andere bedrijven die op andere vlakken met XRP aan de slag gaan. En daarna wellicht eens de normale Henk en Ingrid... ooit. Maar hey ik kan het al kopen dus why not.
Henk, Ingrid en Klaar25 gaan XRP nooit gebruiken. In welk scenario geeft het eventuele gebruik van banken en andere partijen waarde voor XRP? Als Ripple een settlement systeem maakt voor interbancair verkeer, dan doet dat niks met XRP. En zelfs als dat wel gebeurd, denk je dan dat R3 en Microsoft en alle andere zogenaamde partners dan gaan inloggen bij Binance en jouw XRP kopen? Nee tuurlijk niet, XRP heeft nu nog iets van waarde omdat er een kudde mee weggerend is en die roept 1 dollar, 10 dollar, nee 100 dollar! Op een fundament van niks, met een bedrijf wat nog weet ik veel hoeveel XRP in de zak heeft die het voor wat voor reden dan ook weg kan zetten of gewoon nog bijdrukken, maakt allemaal niet uit.
Valt het je op dat de berichten over samenwerkende partners nooit van die partner zelf komt, maar altijd van andere mensen? Let daar maar eens op, dan schat je ze misschien beter op het gebrek aan waarde in.
zo is heel binance zo'n beetje. Ben er klaar mee met die shit.ggj87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:21:
Ik ga liever met leverage traden op iets wat stabiel loopt. Hop 5x aan ofso en je gaat slapen en niet opeens 30% er af.
Op binance rent iedereen achter elkaars reet aan. Of stopt abrupt met de handel
[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 10:49 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
hoezo heel binance? explain pls.A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:48:
[...]
zo is heel binance zo'n beetje. Ben er klaar mee met die shit.
Ik ga liever met leverage traden op iets wat stabiel loopt.
Iedereen daar doetzo'n beetje hetzelfde. zoeken waar iedereen achter aan holt.
maar iedereen zit toch in voor winst? of zie ik dat verkeerd? binance is niet echt een hodl wereld. waarom maakt dit binance "shit"?A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:50:
[...]
Iedereen daar doetzo'n beetje hetzelfde. zoeken waar iedereen achter aan holt.
gebeurd te veel irritante shit vind ik.HaruHaru schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:51:
[...]
maar iedereen zit toch in voor winst? of zie ik dat verkeerd? binance is niet echt een hodl wereld. waarom maakt dit binance "shit"?
ah ok. mening dus.
Maar, iedereen gaat er anders mee om. als je het mij vraagt. ik bouw enorm veel op bij Binance.
Leverage is beetje hetzelfde. mensen kijken waar ze het meest op bieden, longs of shorts. wat is nu het verschil? Dit is meer gokken dan traden, vind ik.
PS: ieder zn ding he,
[ Voor 5% gewijzigd door HaruHaru op 18-04-2019 10:55 ]
[quote]HaruHaru schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:54:
[...]
op binance knallen de prijzen veel te random heen en weer.
Dat is juist gokken, imo./
Het eene moment zit je in de beste trade qua technical analysis, het andere moment is er 5 procent af. Echt tricky daar. Abnormaal
[...]
Het eene moment zit je in de beste trade qua technical analysis, het andere moment is er 5 procent af. Echt tricky daar. Abnormaal
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 11:04 ]
Het is pas gokken als er pump en dump ontstaat.A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:02:
[...]
op binance knallend e prijzen veel te random heen en weer.
Het eene moment zit je in de beste trade, het andere moment is er 5 procent af.
Veel munten op binance reageren op nieuwsberichten.
Maar, ja tuurlijk er gebeuren zeker dingen wat op gokken lijkt. Het is aan jou, als trader goed op te letten, waar jij op in gaat stappen.
also, bij longs en shorts verlies ik gewoon mijn geld/munten. bij binance komen ze lager in waarde, dan is het weer afwachten
Fuck zooi, mooie prijs van +-5300 moet het weer zakken natuurlijk. Die 6000 kan zomaar aan komen waaien.
Te veel sideways gedoe bij bitcoin.
Bitcoin bullflag/triangle.. zo bullish als wat dat patroon
[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 11:10 ]
ik beloof je, volgende week staan we op 6kA87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:07:
Fuck zooi, mooie prijs van +-5300 moet het weer zakken natuurlijk. Die 6000 kan zomaar aan komen waaien.
Ge eens in de zandbak spelen joh, het is prachtig weer!A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:07:
Maar dat is toch de basis voor een koers? koop en verkoop omhoog en naar beneden.. diezelfde (indirecte) koers waar jij long of short op zit. uiteindelijk volgen alle exchanges elkaar en gok jij nu dus op wat op een andere exchange gebeurd.. juist het feit dat er afentoe iets echt raars gebeurd (zoals die spike van waves) geeft toch alleen maar aan dat niet alles gemanupuleerd is.A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:02:
[...]
Het eene moment zit je in de beste trade, het andere moment is er 5 procent af. Echt tricky daar
Op de beurs gebeuren ook dat soort dingen, niet zo heel lang geleden was het met de euro dollar koers als ik me niet vergis.. orderboek was ineens heel dun met een spike tot gevolgen.. crypto heeft maar hele dunne orderboeken en daar gebeuren nu eenmaal hele rare dingen mee, maar daarom zitten we toch in crypto, vanwegen die rare dingen. High risk high reward, baby..
Altijd een weerwoord..
Anyways, when moon?!
Anyways, when moon?!
Dit is toch gewoon het gevolg van volume en liquiditeit? De cryptomarkt is nou niet de makkelijkste voor TA. Als je dat goed wilt leren kunnen je berer naar de traditionele markten gaan. Veel betrouwbaarder...
dat zeiden de mensen ook die aan het shorten waren op 1 aprilA87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:17:
Bitcoin is anders vrij low risk.
Of die instapte op 13-11-2018HaruHaru schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:17:
[...]
dat zeiden de mensen ook die aan het shorten waren op 1 april
ja bij voorkeur het aandeel mc donalds.. altijd langzaam schuin omhoog, jaar in, jaar uitkbloem schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:17:
Dit is toch gewoon het gevolg van volume en liquiditeit? De cryptomarkt is nou niet de makkelijkste voor TA. Als je dat goed wilt leren kunnen je berer naar de traditionele markten gaan. Veel betrouwbaarder...
ah vandaar dat de broodjes verser zijn dan voorheentwain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:24:
[...]
ja bij voorkeur het aandeel mc donalds.. altijd langzaam schuin omhoog, jaar in, jaar uit
[Afbeelding]
xD. Je kunt ook dood gaan..
of je nou 30 bent of 80.. u never know.
Het is maar geld.
Het is maar geld.
[ Voor 138% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 11:34 ]
Ik zat eens midden in een poker game toen er in de spaansepolder een centrale in de fik stond (bleek achteraf) weg internet... automatic fold .. weg geld..Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:27:
Bitcoin low risk
Totdat er een ineens een bug ofzo opduikt terwijl je x50 long zit
1000x leveragetwain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:33:
[...]
Ik zat eens midden in een poker game toen er in de spaansepolder een centrale in de fik stond (bleek achteraf) weg internet... automatic fold .. weg geld..
Verwijderd
twain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:24:
[...]
ja bij voorkeur het aandeel mc donalds.. altijd langzaam schuin omhoog, jaar in, jaar uit
[Afbeelding]
als je goed kijkt, kan je de tip assist zien zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 18-04-2019 11:44 ]
k heb je gif gestolen en gepost op twittertwain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:43:
als je goed kijkt, kan je de tip assist zien zitten.
[Afbeelding]
niets van mij bij, je gaat je gang maarHaruHaru schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:56:
[...]
k heb je gif gestolen en gepost op twittersorry
Nu mag het nog... Straks zijn we de klos met al die giffies en plaatjes posten. Mooie tijden komen eraan
Grappig... Maar ik denk dat je heel goed weet waar ik op doel. Want crypto, bitcoin blijft gewoon lastig te traden op basis van TA. Op de korte timeframes kun je er prima mee werken, vooral TD sequential is erg handig in Crypto, tot het moment daar is en het ineens 5-10% omhoog of omlaag schiet. In de traditionele markten zie je dat gewoon veel minder.twain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:24:
[...]
[Afbeelding]
F@ck um, het zal me mijn reet roesten of het mag..Rrehorst schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:05:
[...]
Nu mag het nog... Straks zijn we de klos met al die giffies en plaatjes posten. Mooie tijden komen eraan
juist daarom zat ik bij demon internet (later overgenomen door XS4all) pas klanten uitleveren op het moment ze voor de deur staan om de stekker eruit te trekken..
maar nog even vol houden HOLO komt eraan;)
Die TD sequential is interessant! Die kende ik nog niet. Heb hem nu via Hackernoon in mijn Tradingview gezet. Moet maar eens even inlezen hoe dat precies werktkbloem schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:06:
[...]
Grappig... Maar ik denk dat je heel goed weet waar ik op doel. Want crypto, bitcoin blijft gewoon lastig te traden op basis van TA. Op de korte timeframes kun je er prima mee werken, vooral TD sequential is erg handig in Crypto, tot het moment daar is en het ineens 5-10% omhoog of omlaag schiet. In de traditionele markten zie je dat gewoon veel minder.
Het gebeurt wel toevallig steeds op zelfde tijden.Marthusiast schreef op donderdag 18 april 2019 @ 03:02:
[...]
Neej joh.. komop.. dit is een 24/7 markt/handel.. Ik geloof niet dat de handel per continent/land/werelddeel er toe doet.. Dit is op dit moment het marksentiment.. Meer of minder betekent het niet imo..
Weg
Ik zit er al heel lang in en de recente stijging is vanwege Athens A & Athens B keuze die afgelopen periode liep. Ik ben inmiddels er ook uitgestapt met wat winst en wacht de daling af als die nog gaat komen.Tominatie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:50:
Tezos doet het echt goed zeg. Het meeste vandaag uitgecashed met een 30% profit. Had er een zak van gekocht op 4 april dus dat is wel echt hard gegaan.
Weer is een "moon" succesje.![]()
Ik heb trouwens echt geen aanwijzing waarom hij zo stijgt. Lijkt best random.
Ik had ook wat Tezos. Rond 21/22 maart net op het topje verkocht. Ik blij (30% winst) aangezien die meteen terug zakte. Maar nadien bleef die alleen maar stijgen...cursquidHome schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:11:
[...]
Ik zit er al heel lang in en de recente stijging is vanwege Athens A & Athens B keuze die afgelopen periode liep. Ik ben inmiddels er ook uitgestapt met wat winst en wacht de daling af als die nog gaat komen.
Blijft gaan, maar ik durf toch niet meer inkopen.
Even een auto sell order gemaakt op 6700 dollar XD
Niet vergeten weg te halen als we direct doorstomen naar de 10K heh?A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:38:
Even een auto sell order gemaakt op 6700 dollar XD
Ik stap handmatig uit, maar als ik bitcoin door de 6K heen ramt is 6700 een mooi moment om even een tijdje er uit te gaan zegmaar. Waarschijnlijk zakt het dan weer naar 6000 oid.Rrehorst schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:56:
[...]
Niet vergeten weg te halen als we direct doorstomen naar de 10K heh?
maarja je slaapt ook snachts.
Bitcoin gaat al bullish sinds 25 maart
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 14:01 ]
Wel eel leuk verhaaltje op de televaag voor een keer.
https://www.telegraaf.nl/...0-000-dollar-waard-worden
Sympathieke man heeft er veel verstand van volgens mij, hij was ook al eens op een docu over bitcoin toen had ie een huis gekocht van een aantal van zijn btc's.
Sympathieke man heeft er veel verstand van volgens mij, hij was ook al eens op een docu over bitcoin toen had ie een huis gekocht van een aantal van zijn btc's.
Haa ik vond hem ook al wel aardige man ja. Beter dan die andere gastjes in hun pakjes.Slux schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:09:
Wel eel leuk verhaaltje op de televaag voor een keer.
Zekers, zal die ook op tweakers zitten ? er was hier iemand die in de apparaten zit, zelfde persoon ?Klaas25 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:11:
[...]
Haa ik vond hem ook al wel aardige man ja. Beter dan die andere gastjes in hun pakjes.
Zulke mensen kan je nog een hoop van leren.
idd, maar wat de "journalist" over AVA te melden had, klopt voor geen meter. zich er totaal niet in verdiept, echt kansloos
Vertel ?jasper7878 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:20:
idd, maar wat de "journalist" over AVA te melden had, klopt voor geen meter. zich er totaal niet in verdiept, echt kansloos
alsof het een reisbureautje is waar ze het label blockchain aan geplakt hebben en dus een oplossing creeren voor een probleem dat er niet is.
loyalty programs, referral programs, geverificeerde recenties, smart contracts, om maar een paar zaken te benoemen,
Ik snap ook niet wat blockchain met loyalty/referreal/recenties moet oplossen. Dat kan ook makkelijk met een centrale database.jasper7878 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:37:
[...]
alsof het een reisbureautje is waar ze het label blockchain aan geplakt hebben en dus een oplossing creeren voor een probleem dat er niet is.
loyalty programs, referral programs, geverificeerde recenties, smart contracts, om maar een paar zaken te benoemen,
als de daily rolt.. kan nog wel uren duren of dagen
niet lang meer. (hoop ik
Higher lows is iets positiefs en ook snelle herstel van prijs vanwaar die "ge-correct" werd en klote resistance op 5324
My guess: 1 of 2 mei gaan we hoog springen
BNB
[ Voor 8% gewijzigd door HaruHaru op 18-04-2019 15:49 ]
VeChain Summit in kleine 2 uur 
Ben benieuwd wat die professor Computer Science and Electrical Engineering van Stanford University
gaat vertellen.
Ben benieuwd wat die professor Computer Science and Electrical Engineering van Stanford University
gaat vertellen.
[ Voor 64% gewijzigd door Rookert25 op 18-04-2019 15:48 ]
Het stikt echt letterlijk van de bullish indicatoren, zelfs de Short VS long list is nu zon beetje helemaal LONG.
Het grote geld zal dus long gaan denk ik
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 15:59 ]
Vergeet Deloitte en E&Y niet.Rookert25 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:47:
VeChain Summit in kleine 2 uur
gaat vertellen.
Heel veel longs hoeft helemaal niet bullish te zijn. Sterker nog, wanneer de longs hoog genoeg komen zie je meestal een long squeeze.A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:58:
[...]
Het stikt echt letterlijk van de bullish indicatoren, zelfs de Short VS long list is nu zon beetje helemaal LONG.
Het grote geld zal dus long gaan denk ik
Ik zet geen stoploss met die irritante support manipulatie. je wordt zo een support uit geknald en opgekocht.
5100 levels bijvoorbeeld
5100 levels bijvoorbeeld
Dus long of short met (dikke) leverage zonder SL...A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:06:
Ik zet geen stoploss met die irritante support manipulatie. je wordt zo een support uit geknald en opgekocht.
5100 levels bijvoorbeeld

Crypto
Dan heb je echt stalen ballen. Of geen verstand, dat kan ook.
In zijn geval, dat laatsteSwaha schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:22:
Dan heb je echt stalen ballen. Of geen verstand, dat kan ook.
Er staat altijd een (soort) stoploss op je positie. Als die aantikt liquideren ze hem simpelweg gewoon.
Om 18:00 de HOLO AMA. Ben benieuwd of dat nog wat gaat doen met de prijs. Als je ziet wat dat bij andere coins deed dan kan het bijna niet uitblijven. Toch maar even mijn Pundi X stack verkocht in bij de Holo stack geplempt. Kan ik het na een eventuele pump wel weer verkopen en in wat anders drukken wat dan omhoog schiet.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Alert: VET/BTC word wakker.
Hopelijk breekt ie de 144 resistance.
Hopelijk breekt ie de 144 resistance.
[ Voor 51% gewijzigd door HaruHaru op 18-04-2019 16:41 ]
Dat is het enkeltje naar rektcityggj87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:31:
Er staat altijd een (soort) stoploss op je positie. Als die aantikt liquideren ze hem simpelweg gewoon.
Ja, net als KCS weer.
Er zal bij beiden wel weer een IEO/STO of zoiets aankomen.
Ik overweeg een nieuw strategie om elke x een halve dag voor start van de IEO mijn BNB/KCS coins te dumpen en dan na 3 dagen weer goedkoper terug te kopen.
De afgelopen x ben ik er grotendeels in blijven zitten, en dat was bij KCS een enorme dump.
De tijd leert of het tij keert
Traden doe je zonder emotie , het is maar geld. Erop of eronder geen pussy shit of sissy boy shit
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 17:13 ]
Goed punt ik heb ook wat geschovenDAMAGE schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:33:
Om 18:00 de HOLO AMA. Ben benieuwd of dat nog wat gaat doen met de prijs. Als je ziet wat dat bij andere coins deed dan kan het bijna niet uitblijven. Toch maar even mijn Pundi X stack verkocht in bij de Holo stack geplempt. Kan ik het na een eventuele pump wel weer verkopen en in wat anders drukken wat dan omhoog schiet.
Was vandaag vrij.. heb ik iets gemist? Morgen weer op het werk dan heb ik weer tijd.
Zero.
Maar dat we niet 1,2,3 omhoog breken is niet gek. Toen de val van 6k begon op 14 november 2018 vonden we na een $1000 val in 1 dag(!) eindelijk het eerste level waar we support hadden.

En..... dat is dus dit level waar we nu staan, de weerstand is daar natuurlijk enorm. Nu inkopen zou ook niet het meest tactische zijn wat je kan doen. Vriend van me appte me gisteren toevallig:"ey tom, ik heb geld waar ik niks mee doe. Ik zou graag wat leren over de crypto en willen investeren"
Toen zei ik ook gelijk: nu inkopen pakt op de lange termijn vast & zeker goed uit maar op de korte termijn is 't niet 't beste moment.
Toch kan nu inkopen ook héél goed uitpakken mochten we naar boven uitbreken. De dips vallen tot dusver erg mee. Dat geeft wel wat vertrouwen, de kopende kant is vrij sterk.
Over 6 dagen is het weer payday für mich. 4.8k zie ik als ideale bijkoop prijs op het moment. Al vind ik de huidige prijs ondanks fikse weerstand ook heel mooi, maar dat komt door mijn lange termijn brilletje waar $100.000 per bitcoin op gevisualiseerd wordt.

En..... dat is dus dit level waar we nu staan, de weerstand is daar natuurlijk enorm. Nu inkopen zou ook niet het meest tactische zijn wat je kan doen. Vriend van me appte me gisteren toevallig:"ey tom, ik heb geld waar ik niks mee doe. Ik zou graag wat leren over de crypto en willen investeren"
Toen zei ik ook gelijk: nu inkopen pakt op de lange termijn vast & zeker goed uit maar op de korte termijn is 't niet 't beste moment.
Toch kan nu inkopen ook héél goed uitpakken mochten we naar boven uitbreken. De dips vallen tot dusver erg mee. Dat geeft wel wat vertrouwen, de kopende kant is vrij sterk.
Over 6 dagen is het weer payday für mich. 4.8k zie ik als ideale bijkoop prijs op het moment. Al vind ik de huidige prijs ondanks fikse weerstand ook heel mooi, maar dat komt door mijn lange termijn brilletje waar $100.000 per bitcoin op gevisualiseerd wordt.
Eigenlijk zeg je: ik weet het ook niet.Tominatie schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:20:
Maar dat we niet 1,2,3 omhoog breken is niet gek. Toen de val van 6k begon op 14 november 2018 vonden we na een $1000 val in 1 dag(!) eindelijk het eerste level waar we support hadden.
[Afbeelding]
BTC koop je toch altijd voor lange termijn?
Zo zie je maar dat de massa langzaam weer in crypto geïnteresseerd is.
Als je BTC koopt voor de lange termijn (en dan bedoelen we jaren. Niet 1 jaar) dan is elke dag een goed moment om te kopen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik wel. Merendeel zit er echter in voor een quick buck geloof ik. Veel daytraders hier.lighting_ schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:25:
[...]
Eigenlijk zeg je: ik weet het ook niet.
BTC koop je toch altijd voor lange termijn?
Zo zie je maar dat de massa langzaam weer in crypto geïnteresseerd is.
Ik zeg eigenlijk: koop nu niet in mocht je er met een korte termijn brilletje naar kijken.
Weerstand kopen is voor noobs of mensen die een lange termijn visie hebben voor Bitcoin als investering.
Verwijderd
Is dit niet de grootste bart ooit, rechtstreeks naar longterm rekt city, die hier gevormd wordt?Tominatie schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:20:
[Afbeelding]

Tot zover mijn TA.
Mijn TA zoals altijd, het kan vriezen of dooien.
Aangezien het mooi weer is gaan we omhoog dus
Aangezien het mooi weer is gaan we omhoog dus
@Verwijderd ik zou het wel komisch vinden als we binnenkort naar 6k vliegen om daarna weer maandenlang sideways te gaan.
Heb nu al behoorlijk veel zin in 6k sideways memes.
uhmmm die zin in sideways is ook voorbij na een dag en dan zitten we er nog een half jaar in.. liever niet eigenlijk.
Ah joh, ff geduld hebben.. in 2020 gaat het los !twain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:32:
uhmmm die zin in sideways is ook voorbij na een dag en dan zitten we er nog een half jaar in.. liever niet eigenlijk.
Was ook wel lichtelijke sarcastisch bedoeld. Ik werd ook echt een beetje gek van dat eeuwige 6k level van toen.
Als we door die 6k gaan verwacht ik niet echt dat we maanden sideways gaan tbh. Dan kun je beter alvast gewoon Photoshop opstarten en Vegeta plaatjes gaan zoeken om te editen.
Ik heb slechte evaring met lange 6k sideways....Tominatie schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:31:
@Verwijderd ik zou het wel komisch vinden als we binnenkort naar 6k vliegen om daarna weer maandenlang sideways te gaan.
Weg
De 6k in 2017 was juist de gekste en leukste periode. Kan me nog wel herinneren hoe explosief het daar heen en weer ging met uiteindelijk de enorme groei naar 20.000 per bitcoin in een korte tijd.New Yorker schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:36:
[...]
Ik heb slechte evaring met lange 6k sideways....
Toen was dit topic echt gaande. Ik weet nog dat euforische moment toen we de 10.000 doorbeukte.
Dat gaan we in 2020 herbeleven & anders in 2021. I'm sure of that.
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:28:
[...]
Is dit niet de grootste bart ooit, rechtstreeks naar longterm rekt city, die hier gevormd wordt?
als dat gaat gebeuren ga ik 50xNew Yorker schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:36:
[...]
Ik heb slechte evaring met lange 6k sideways....
60% ROE nu als ik nu uitstap. prof style ^^
kan je al een leuke scooter van kopen, voor die paar dagen long.
Reckt city my ass.. Liq prijs dik onder de 5000
[ Voor 162% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 17:55 ]
60% ROE is dat het level zwartepiet wat je bent?
twain4me schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:52:
60% ROE is dat het level zwartepiet wat je bent?
AMB/BTC kan wellicht een interessante daytrade zijn.

Beukt nu tegen weerstand.

Verwijderd
Als je voor een scooter geboren bent wordt je nooit een lambo.A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:48:
60% ROE nu als ik nu uitstap. prof style ^^![]()
kan je al een leuke scooter van kopen, voor die paar dagen long.
Ik zou zoiets nooit hier en nu kopen. Eerst door de weerstand heen en lekker gaan. Of door de weerstand heen en testen als support en dan daar kopen. Verder bearish diversion op de RSI (hogere prijs met lagere RSI) Kopen op de onderste witte lijn was leuk geweest, maar waar het nu zit zou ik nooit kopen want dan koop je de weerstand.Tominatie schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:55:
AMB/BTC kan wellicht een interessante daytrade zijn.
[Afbeelding]
Blijven zitten tot het bittere eindeVerwijderd schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:05:
[...]
Als je voor een scooter geboren bent wordt je nooit een lambo.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 18:11 ]
Klopt tis ook afwachten of 'ie de weerstand gaat breken.PilatuS schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:08:
[...]
Ik zou zoiets nooit hier en nu kopen. Eerst door de weerstand heen en lekker gaan. Of door de weerstand heen en testen als support en dan daar kopen. Verder bearish diversion op de RSI (hogere prijs met lagere RSI) Kopen op de onderste witte lijn was leuk geweest, maar waar het nu zit zou ik nooit kopen want dan koop je de weerstand.
Alt trading is momenteel ook wel een beetje dood. Vrij weinig volume. Behalve BNB
roflVerwijderd schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:11:
[...]
Met een x25 long vanaf 5k moet die lambo lukken dan ja aan het eind van de bullrun
gewoon 100x op de piek en snel wegwezen
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 18-04-2019 18:13 ]
Ik rij hier nog steeds op een scooter rond. Er is voor mij geen snellere en tevens goedkopere manier om boodschappen te doen en naar de stad te gaan. Voor de lol heb ik dan wel weer een dikke motor staan. Een auto heb ik nog nooit in mijn leven gekocht, geen idee wat er mee zou moeten en als het nodig is kan ik er altijd wel eentje lenen. Scooter FTW !A87 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:10:
[...]
Blijven zitten tot het bittere eindeScooter tijd heb ik wel gehad ja jaar of 15 geleden
Verwijderd
Ik weet nog wel een goedkopere manier: spartamet. 1:80PilatuS schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:16:
[...]
Ik rij hier nog steeds op een scooter rond. Er is voor mij geen snellere en tevens goedkopere manier om boodschappen te doen en naar de stad te gaan. Voor de lol heb ik dan wel weer een dikke motor staan. Een auto heb ik nog nooit in mijn leven gekocht, geen idee wat er mee zou moeten en als het nodig is kan ik er altijd wel eentje lenen. Scooter FTW !
Even een boor in de begrenzing van je CDI en hij rijdt 30
De enige Scooter die ik ken, doet iets met muziek...Always hardcore !!
Fenomenaal toen
Fenomenaal toen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!