[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.448 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DaCoTa schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:13:
[...]

In mijn ervaring is de on-chain fee in de meeste gevallen echt maar een paar centen.
De laatste dagen was het vrij druk tegenover de tijd er voor. Anders kan je inderdaad prima voor 2 tot 25 cent een transactie er door krijgen. Wou je het de laatste dagen snel doen moest je wel 1 of 2 dollar gebruiken. Toen de bullrun als een idioot ging was dat echter 40 dollar.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
DaCoTa schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:13:
[...]

In mijn ervaring is de on-chain fee in de meeste gevallen echt maar een paar centen.
Dan doe ik duidelijk iets verkeerd😵

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:21:
[...]

Ligt er ook aan hoeveel haast je hebt. Iedere transactie met iets van een fee wordt uiteindelijk gewoon netjes verwerkt. Alleen als het druk is kan het lang duren.

Ik kijk altijd hier om te zien wat er nodig is: https://bitcoinfees.earn.com/

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
Tominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:21:
[...]

Zie https://jochen-hoenicke.de/queue/#1,all, van maart 2018 tot maart 2019 kon je eigenlijk altijd voor <10 sat/byte wel een tx doorsturen. Begin 2018 was het idd drama.

Of bedoel je betalen via een payment provider die zelf een andere koers aanhoud om het direct in euro's om te zetten? Dat is idd een ander verhaal, daar moet nog een efficiencyslag gemaakt worden.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Dikke dump op Nano.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Beste resistance rond 5.2k op binance btc usdt zeg...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op woensdag 10 april 2019 @ 01:07:
Beste resistance rond 5.2k op binance btc usdt zeg...
Meer een moment van rust :O :O :O

hmm las net dat 2% van de russen claimen BTC in bezit te hebben .. interessant. We zijn er nog vroeg bij, blijkt.

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 01:33 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 01:09:
[...]

Meer een moment van rust :O :O :O

hmm las net dat 2% van de russen claimen BTC in bezit te hebben .. interessant
stond zeker niet bij hoeveel ze in bezit hebben? want 2% is 3 miljoen mensen als ik me niet vergis

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Tominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:03:
Nu heb je ook nog de oneindige discussie over het wel of niet vergroten van de blocksize. Ik ben van mening dat dit niet de juiste oplossing is, het komt op mij over als een korte termijn oplossing voor de ongeduldige onder ons. @Kain_niaK zal het vast met mij oneens zijn.
[Afbeelding]
Zekers, maar ik respecteer je eerlijkheid. En heb je een duimpje geven. Je kunt inderdaad niet om autoriteiten heen. Mensen die slimmer dan je zijn en die je maar moet vertrouwen. Dat heb ik ook hoor. De BCH vrienden waar ik mee optrek zijn voornamelijk devs en allemaal 1000 keer zo slim als mij. Soms echt wel lastig hoor, want voor je het weet ze je iets super doms.

Hey, ik hoop voor je dat LN een succes word. En ook dat er een tijd komt dat je toch echt af en toen Bitcoin begint te gebruiken. Dat zou ik fantastisch vinden. Ik weet dat je het wilt opsparen voor de toekomst. Dat is slim. Maar als iedereen er exact to over denkt als jij en alleen maar opspaart dan kan het geen succes worden. Dan crashet het ooit ongelooflijk in elkaar want dat gaat iedereen er vanuit dat in de toekomst iedereen het gebruikt en dat daar de waarde van dan komt.

Zeg ik nu iets zinnigs?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Lekker wakker worden vandaag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CpRe67X9B8HOAmq3TBYY4EZQ/full.jpg

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Ik had iets meer actie verwacht waardoor mn orders net niet gehit zijn. De uurlijkse volaliteit neemt af, scalpen wordt moeilijker.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Slux
  • Niet online
green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 07:35:
[...]

Ik had iets meer actie verwacht waardoor mn orders net niet gehit zijn. De uurlijkse volaliteit neemt af, scalpen wordt moeilijker.
Klopt ik ook maar ik ben al blij met een paar % bitcoin schiet niet op met 40 euro gezien de aantalen die ik heb maar een bcash en LTC doen het wel lekker met +/- 5 en 2 euro.

• green-tea
Slux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:00:
[...]

Klopt ik ook maar ik ben al blij met een paar % bitcoin schiet niet op met 40 euro gezien de aantalen die ik heb maar een bcash en LTC doen het wel lekker met +/- 5 en 2 euro.
Ik doelde meer op swing/scalpen. Als de prijzen met 100€ naar boven en beneden gaan is het makkelijk geld verdienen met wat leverage. Met 25€ in een uur wordt het al lastiger.

Maar ik zie dat een order gehit is, eerste paar tientjes van de dag weer binnen.

LTC in mn HODL portfolio doet t goed.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Vandaag maken we weer een stapje naar de maan denk ik.

Zero.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:35
Pelox schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:25:
Vandaag maken we weer een stapje naar de maan denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/DeJ2ifS2V2zlu/giphy.gif

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Iedere dag komen we stapje dichterbij ;)

Zero.

• GeeMoney
  • Laatst online: 11:49
Ik heb vorige week al mijn LTC verkocht en in BTC gezet en zit nu te wachten op die stijging
Het lijkt haast te moeten gebeuren maar als ik al mijn trades terug kijk dan merk ik wel op dat ik altijd goede tussenpozen heb aangehouden met LTC/BTC koop en verkoop (lees: minimaal enkele dagen).
Dit in tegenstelling tot mijn XVG en XRP avonturen waar ik echt daytrading op heb gedaan.

Ik sta overall nog steeds op een dikke + al worden de gains wel steeds kleiner.
Merken jullie dat ook?

Verwijderd

GeeMoney schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:15:
Ik heb vorige week al mijn LTC verkocht en in BTC gezet en zit nu te wachten op die stijging
Het lijkt haast te moeten gebeuren maar als ik al mijn trades terug kijk dan merk ik wel op dat ik altijd goede tussenpozen heb aangehouden met LTC/BTC koop en verkoop (lees: minimaal enkele dagen).
Dit in tegenstelling tot mijn XVG en XRP avonturen waar ik echt daytrading op heb gedaan.

Ik sta overall nog steeds op een dikke + al worden de gains wel steeds kleiner.
Merken jullie dat ook?
Ik sta dit jaar op +30%, maar overall nog steeds op zo'n -50%.
Dat laatste merk ik vooral :X

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:24:
[...]

Bitcoin is natuurlijk ook het eerste wat op deze manier is gemaakt. Puur zonder iets of iemand te hoeven vertrouwen toch 100% veilig iets met waarde kunnen verzenden is heel wat. Dit is iets wat tot dat Bitcoin bestond niemand ooit voor elkaar heeft gekregen.

Inmiddels zijn er projecten die de basis van Bitcoin pakken en het schaalbaar maken. Onmogelijk om op grote schaal te gebruiken is het zeker niet. Wie weet wat de toekomst ons zal brengen voor BTC of een andere munt.

[...]

Ik moet toegeven dat ik er zeker niet alles van weet. Alleen het sluiten van zo'n channel op de mainchain met max 7 TPS lijkt mij op grote schaal toch een groot probleem.
Channel factories zorgt ervoor dat meerdere lightning channels via 1 onchain transactie kunnen worden geopend.

https://blockonomi.com/ch...itcoin-lightning-network/

• Dark Matter
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 10 april 2019 @ 02:28:
[...]

Zekers, maar ik respecteer je eerlijkheid. En heb je een duimpje geven. Je kunt inderdaad niet om autoriteiten heen. Mensen die slimmer dan je zijn en die je maar moet vertrouwen. Dat heb ik ook hoor. De BCH vrienden waar ik mee optrek zijn voornamelijk devs en allemaal 1000 keer zo slim als mij. Soms echt wel lastig hoor, want voor je het weet ze je iets super doms.

Hey, ik hoop voor je dat LN een succes word. En ook dat er een tijd komt dat je toch echt af en toen Bitcoin begint te gebruiken. Dat zou ik fantastisch vinden. Ik weet dat je het wilt opsparen voor de toekomst. Dat is slim. Maar als iedereen er exact to over denkt als jij en alleen maar opspaart dan kan het geen succes worden. Dan crashet het ooit ongelooflijk in elkaar want dat gaat iedereen er vanuit dat in de toekomst iedereen het gebruikt en dat daar de waarde van dan komt.

Zeg ik nu iets zinnigs?
Het meeste goud in de wereld wordt gekocht om op te sparen, toch crasht goud niet.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Kain_niaK schreef op woensdag 10 april 2019 @ 02:28:
[...]

Ik weet dat je het wilt opsparen voor de toekomst. Dat is slim. Maar als iedereen er exact to over denkt als jij en alleen maar opspaart dan kan het geen succes worden. Dan crashet het ooit ongelooflijk in elkaar want dat gaat iedereen er vanuit dat in de toekomst iedereen het gebruikt en dat daar de waarde van dan komt.
Is dat waarom goud zoveel waard is?

edit:
Spuit-11

Dtt zei @Dark Matter net al :P

[ Voor 6% gewijzigd door Sando op 10-04-2019 10:19 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• green-tea
Sando schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:18:
[...]

Is dat waarom goud zoveel waard is?

edit:
Spuit-11

Dtt zei @Dark Matter net al :P
Goud zoveel waard? Goud wordt keihard gemanipuleerd. Er is 10x zoveel goud uitgegeven op papier dan daadwerkelijk fysiek aanwezig is.

• Dark Matter
  • Niet online
Timberly2 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:47:
[...]

Waar zoal dan? Ik zie nog weinig plekken waar het echt gemak of snelheid boven traditionele betaalwijzen kan bieden.

Als een Adyen op al z'n portals crypto-betalingen gaat accepteren vanaf een (NFC-) mobile wallet kan het natuurlijk wel snel gaan met plekken waar je terecht kan ;). EDIT: en een saldo-check kan je dan overboord gooien, iets komt wel of niet aan natuurlijk. De fraude-check mag dan wellicht wel worden opgevoerd. Maar dan ben je ook supersnelle blockchains nodig wil je de Visa/Mastercard/Debit card routes verslaan. Zover zijn we nog lang niet, hoe graag we dat ook willen zien.
2.5 miljard mensen in de wereld hebben geen mogelijkheid voor een bankrekening. maar wel al een mobiele telefoon.

Ons betalingsverkeer is goed en makkelijk geregeld, maar dat is geen maatstaf voor de wereld.

• Dark Matter
  • Niet online
green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:24:
[...]

Er is 10x zoveel goud uitgegeven op papier dan daadwerkelijk fysiek aanwezig is.
Heb je hier enig bewijs van?

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:49:
[...]

Het meeste goud in de wereld wordt gekocht om op te sparen, toch crasht goud niet.
Goud kun je niet forken of kopiëren, Bitcoin wel. Daarom heeft goud meer waarde dan Bitcoin. De market cap van alle crypto, Bitcoin is daar maar 50% van. Dat komt volgens mij omdat Bitcoin zich ging richte op 1 van 3 dingen.

Geld is

- Ruilmiddel

- Manier om te weten hoeveel iets waard is

- Oppotmiddel

Bitcoin will alleen een oppotmiddel zijn. De crypto markt wil echt ook een goed ruilmiddel hebben en een manier om te weten hoeveel iets waard is.

Een versie van Bitcoin die naast een oppotmiddel ook een ruilmiddel is en een manier om te weten hoeveel iets waard is, heeft voor de markt dus meer waarde.

Als Bitcoin alleen maar goud is, heeft het geen waarde want goud bestaat al.

Als Bitcoin goud is dat ook een ruilmiddel is en een manier om te weten hoeveel iets waard is, dan heeft Bitcoin meer waarde dan goud.

De vraag is dus of Bitcoin een goed ruilmiddel is. Wanneer hebben julie voor het laatst iets geruilt met Bitcoin? En communiceert Bitcoin de waarde van iets? Of gaat het de hele tijd flink omhoog en naar beneden?

Wanneer Bitcoin een ruilmiddel word krijgt het een netwerk effect. Pas wanneer dat gebeurt zal het zinloos worden om Bitcoin te forken.

Maar als dat niet gebeurt zal Bitcoin kapop geforkt worden. De markt hou je nu eenmaal niet tegen!

[ Voor 63% gewijzigd door Kain_niaK op 10-04-2019 10:47 ]

• Dark Matter
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:42:
[...]

Goud kun je niet forken of kopiëren, Bitcoin wel. Daarom heeft goud meer waarde dan Bitcoin. De market cap van alle crypto, Bitcoin is daar maar 50% van.
Een geforkte bitcoin is geen bitcoin meer, maar een altcoin.
Die altcoin moet nog maar bewijzen dat ie op de lange termijn waarde heeft.

Bitcoin wil niet alleen maar een oppotmiddel zijn. Vandaar dat het lightning netwerk in ontwikkeling is, om bitcoin betalingen snel, goedkoop en efficiënt te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Dark Matter op 10-04-2019 10:55 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Voor het geval er nog mensen zijn die mee willen doen aan de Bitcoin HEX airdrop, hierbij de link: https://hex.win/

Je moet BTC wel in een wallet hebben staan waarvan je de private keys in bezit hebt. Het project zelf ben ik fundamenteel niet perse fan van, maar je krijgt 10.000 gratis HEX per bitcoin en dat is altijd winst.

[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 10-04-2019 11:17 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:47:
[...]

Tja de markt dominatie van Bitcoin is 50% momenteel. Jij denkt dus dat op lange termijn de markt dominatie van Bitcoin weer 100% word. Waarom denk jij dat het naar 50% is gegaan dan?

• DaCoTa
Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:47:
[...]

Goud wil niet alleen maar een oppotmiddel zijn. Vandaar dat het lightning netwerk in ontwikkeling is, om bitcoin betaling snel, goedkoop en efficiënt te maken.
Afbeeldingslocatie: https://cdn11.bigcommerce.com/s-c7chaa/images/stencil/1280x1280/products/314/542/R11-8-2__23680.1517515202.jpg

• Dark Matter
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:49:
[...]

Tja de markt dominatie van Bitcoin is 50% momenteel. Jij denkt dus dat op lange termijn de markt dominatie van Bitcoin weer 100% word. Waarom denk jij dat het naar 50% is gegaan dan?
Er is genoeg ruimte voor meerdere crypto's en bitcoin hoeft niet in market dominantie te stijgen om meer waard te worden in euro's.

De vraag is welke altcoins op de lange termijn ook toegevoegde waarde aan het crypto ecosysteem weten te geven.

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Matter op 10-04-2019 11:01 ]

• green-tea
Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:38:
[...]

Heb je hier enig bewijs van?
Ja ik beheer de goud bookings. (Joke) Ik heb twee jaar geleden diverse artikelen gelezen omtrent dit probleem.

Het is zo erg dat landen goud bij elkaar stallen maar op het moment dat ze zeggen we willen alles terughalen dat niet mogelijk is omdat het niet meer aanwezig is. Ook hier is veel over te lezen. (Google ‘duitsland haalt goud terug’)

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 10-04-2019 10:53 ]

• Dark Matter
  • Niet online
green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:52:
[...]

Ja ik beheer de goud bookings. (Joke) Ik heb twee jaar geleden diverse artikelen gelezen omtrent dit probleem.

Het is zo erg dat landen goud bij elkaar stallen maar op het moment dat ze zeggen we willen alles terughalen dat niet mogelijk is omdat het niet meer aanwezig is. Ook hier is veel over te lezen. (Google ‘duitsland haalt goud terug’)
Ik zie geen informatie dat het goud niet beschikbaar is om terug te halen.
Behalve op de gebruikelijke complot theorie websites.

Ook een beetje flauw dat ik moet gaan googelen om jouw verhaal te verifiëren.

https://www.nu.nl/economi...oud-terug-buitenland.html

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170823_03031192

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Stokstaart schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:49:
Voor het geval er nog mensen zijn die mee willen doen aan de Bitcoin HEX airdrop, hierbij mijn referral: https://hex.win/?r=0x69c8...052c59cd249c81bcb11357abf

Je moet BTC wel in een wallet hebben staan waarvan je de private keys in bezit hebt. Het project zelf ben ik fundamenteel niet perse fan van, maar je krijgt 10.000 gratis HEX per bitcoin en dat is altijd winst.
Regels bij het plaatsen van dit bericht niet goed gelezen? Referrals zijn niet toegestaan!

• Stokstaart
radem205 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:06:
[...]

Regels bij het plaatsen van dit bericht niet goed gelezen? Referrals zijn niet toegestaan!
Mea culpa, ik zal mijn post aanpassen.

• green-tea
Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:05:
[...]

Ook een beetje flauw dat ik moet gaan googelen om jouw verhaal te verifiëren.

https://www.nu.nl/economi...oud-terug-buitenland.html

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170823_03031192
Er zijn simpelweg 100de artikelen omtrent deze topics. Als je een verhaal wil verifieren zul je dit zelf moeten doen ;) vrij gebruikelijk.

Nu en standaard zijn net zo complot achtig als al het andere media. Geloof wat je wilt geloven.

Het is algemeen bekend dat het keihard gemanupileerd wordt.

Lets get back to crypto

[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 10-04-2019 11:24 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor het geval er nog mensen zijn die mee willen doen aan de Bitcoin HEX airdrop, hierbij mijn referral:

Ah, het project van Richard Heart. Ik mag hem wel, altijd lekker nuchtere kijk op de zaak. Denk dat ik wel meedoe aan de airdrop. Gratis geld weiger ik niet. :)

• Stokstaart
Luuk schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:20:
[...]

Ah, het project van Richard Heart. Ik mag hem wel, altijd lekker nuchtere kijk op de zaak. Denk dat ik wel meedoe aan de airdrop. Gratis geld weiger ik niet. :)
Ik vind zijn analyses altijd wel lekker nuchter en geloofwaardig, al voelt dit project wel als een money grab.
*Zolang het voor mij ook maar een money grab wordt vind ik het prima d:)b

• Stokstaart
Voor het geval er nog mensen zijn die mee willen doen aan de Bitcoin HEX airdrop, hierbij de link: https://hex.win/

Ik ben er alleen nog niet achter of de snapshot wordt aangekondigd of dat je voor de zekerheid je BTC alvast in de betreffende wallet moet hebben staan. Iemand hier duidelijkheid over?

• Luuk
  • Niet online
Stokstaart schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:00:
[...]

Ik ben er alleen nog niet achter of de snapshot wordt aangekondigd of dat je voor de zekerheid je BTC alvast in de betreffende wallet moet hebben staan. Iemand hier duidelijkheid over?
Het maakt niet uit in welke wallet je BTC staat, zolang je er maar een message mee kan signen. Snapshot is over 4 weken.

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:05:
[...]

Feit is wel dat de Dollar in 1971 door Nixon losgekoppeld werd van goud. Tot 1971 had je nog het zgn. systeem van Bretton Wood, waarbij dollar om te ruilen waren voor goud (vast bedrag).

• Dark Matter
  • Niet online
green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:20:
[...]

Er zijn simpelweg 100de artikelen omtrent deze topics. Als je een verhaal wil verifieren zul je dit zelf moeten doen ;) vrij gebruikelijk.

Nu en standaard zijn net zo complot achtig als al het andere media. Geloof wat je wilt geloven.

Het is algemeen bekend dat het keihard gemanupileerd wordt.

Lets get back to crypto
Dus gewoon weer gezwets in de ruimte zonder enige toevoeging voor dit topic.

PS: Duitsland heeft al zijn goud terug, inclusief al het papieren goud dat niet bestaat. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Dark Matter op 10-04-2019 12:38 ]

• A87
  • Niet online

A87

Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:49:
[...]

Ze kunnen goud beter meer gebruiken voor techniek zoals computers.. Wat ze ook al doen met smartphones etc.
Goud kan je tevens ook beter gebruiken om in de atsmosfeer te spuiten dan die chemische troep zoals nu het geval met die chemtrails voor klimaatbewerking.
Waar bij traditioneel vliegtuig condensvorming binnen 1 minuut weg is.
Trails blijven uren hangen.

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 13:04 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

• dog4life
  • Niet online

• A87
  • Niet online

A87

Dit is gewoon een artikel van een mainstream website.
Info van dat is echt NOOIT relevant. wij van wc eend raden aan wc eend...

Zoiets als de krant lezen en denken dat je weet hoe de wereld werkt. Of het nieuws _/-\o_.
Moet allemaal goedgekeurd worden door ''the masters'' en de ;''bazen'' Wie heeft de echte macht. De burger zeker niet.
Hopakee, kant en klare brokken voor de tv kijkers en nieuwslezers...

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 13:00 ]

• green-tea
A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:56:
[...]

Dit is gewoon een artikel van een mainstream website.
Info van dat is echt NOOIT relevant. wij van wc eend raden aan wc eend...

Zoiets als de krant lezen en denken dat je weet hoe de wereld werkt. Of het nieuws _/-\o_.
Moet allemaal goedgekeurd worden door ''the masters'' en de ;''bazen'' Wie heeft de echte macht. De burger zeker niet.
Hopakee, kant en klare brokken voor de tv kijkers en nieuwslezers...
Dus jij gelooft wel allee wat je voorgeschoteld wordt bij het dagelijks nieuws op de algemene nederlandse televisie zender wel😂 want dat is lekker betrouwbaar!

• A87
  • Niet online

A87

green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:05:
[...]

Dus jij gelooft wel allee wat je voorgeschoteld wordt bij het dagelijks nieuws op de algemene nederlandse televisie zender wel😂 want dat is lekker betrouwbaar!
Lees nog eens

• Dark Matter
  • Niet online
Interessant artikel, het zegt echter alleen dat de goudprijs voornamelijk via derivative markets (etf, futures) wordt bepaald, en niet via fysieke goudhandel.

Staat verder niets over dat die prijs dan wordt gemanipuleerd, of dat fysiek opgeslagen goud niet allemaal aanwezig is, omdat het op papier meerdere malen is verkocht.

• Slux
  • Niet online
Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:16:
[...]

Interessant artikel, het zegt echter alleen dat de goudprijs voornamelijk via derivative markets (etf, futures) wordt bepaald, en niet via fysieke goudhandel.

Staat verder niets over dat die prijs dan wordt gemanipuleerd, of dat fysiek opgeslagen goud niet allemaal aanwezig is, omdat het op papier meerdere malen is verkocht.
Die verhalen gaan al jaren rond, denk dat ik deze verhalen al 30 jaar terug heb gehoord.
(mijn vader zat in de o.a. goudhandel en kwam regelmatig met zulke verhalen en de eventuele consequenties)

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Meer mensen die niet in kunnen loggen op Binance?

Ik heb nu best regelmatig, baal ervan zeg

• green-tea
Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://static.bullionstar.com/blogs/uploads/2017/03/funnel.png

Deze afbeelding zegt voldoende.

• Stokstaart
green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:15:
[...]

[Afbeelding]

Pleit ook meteen weer voor gedecentraliseerde exchanges in ons marktje..

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Ik geloof ook best dat er aardig wat exchanges zijn die doen alsof er BTC is, wat er niet is, een beetje hetzelfde als banken en chartaal geld. Als iedereen ineens zijn geld wil pinnen, komen ze zwaar in de problemen, dan komt er op een gegeven moment geen geld meer uit de muur.

Wat weerhoudt bepaalde exchanges er van om gewoon te doen alsof er een gigantische cold storage is, terwijl die er niet is? Mensen komen traden, af en toe withdrawed iemand eens een keer wat, niks aan de hand. Maar een kwaadwillende exchange kan dus ook alle deposits op hun exchange laten belanden en er vervolgens mee vandoor gaan, zeggen dat de boel failliet is en je ziet het nooit meer terug.

• Slux
  • Niet online
nou nou het is wel weer een complot weekje hier zeg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dTZVj4yHsUSSKwJImUJIf7qt/full.jpg

• A87
  • Niet online

A87

Bitcoin kan elk moment uitbreken..

• Dark Matter
  • Niet online
green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:15:
[...]

[Afbeelding]

Een mooi plaatje maakt het nog niet waar.

Afbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/11/28/article-2067202-05736D7B0000044D-318_224x288.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Matter op 10-04-2019 15:15 ]

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-12 12:19
A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:03:
Bitcoin kan elk moment uitbreken..
Dat roept men al een jaar

• Dark Matter
  • Niet online
When Lambo?

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/_LrjNn38MZc/maxresdefault.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Dark Matter op 10-04-2019 15:18 ]

• bie100
Dark Matter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:06:
[...]

Een mooi plaatje maakt het nog niet waar.

[Afbeelding]
ze zien overal Jezus in maar hier geloof ik wel in

Afbeeldingslocatie: https://media.dumpert.nl/foto/b2dda362_NhHLw_1024x762.jpg

• DaCoTa

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:47:
Wat weerhoudt bepaalde exchanges er van om gewoon te doen alsof er een gigantische cold storage is, terwijl die er niet is?
Ehm, wat dacht je van de blockchain ?

De coldstorage van exchanges is gewoon openbaar. Dus tenzij het hele Bitcoin netwerk al jaren niet klopt kan iedereen zien dat de munten er zijn.

Kijk hier maar: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Nou zou het kunnen dat er meer BTC's op de exchange zijn dan in werkelijkheid in cold storage, maar hier mee gaan frauderen is vragen om problemen. Waarom het risico lopen je hele bedrijf om zeep te helpen door te gaan prutsen met dingen die er niet zijn en daarmee het risico lopen gigantisch veel geld mis te lopen ? Het heeft geen enkel nut proberen iets meer geld te verdienen als je daarmee het risico loopt alles te verliezen. Wat je zegt is gewoon onwaarschijnlijk en pure speculatie.

• Malawolar
Er waren zo rond januari/februari ook veel mensen hier die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durfde te stellen dat BTC onder de 2k zou komen, voornamelijk de TA'ers waren er in grote getalen van overtuigd. Ben benieuwd of ze er nog steeds zo overtuigd van zijn dat er even 70% van BTC af gaat op korte termijn. Een dipje zie ik ook wel gebeuren, maar zoals ik in de posts van destijds ook al aangaf is het gewoon ondenkbaar dat we daar nog onder komen. Daarmee werd ik door sommigen voor gek werd verklaard omdat ik aan het marktsentiment op tal van websites en fora las dat iedereen accumuleert en maximaal in zou slaan bij een BTC van 2k (omdat iedereen dat toch nog wel heeft liggen).

Jammer dat de roeptoeteraars van toen nu ook gewoon meeschreeuwen dat BTC in een bulltrend zit en er ineens geen vuiltje aan de lucht is. Daarom; doe zelf onderzoek.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Malawolar schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:29:
Er waren zo rond januari/februari ook veel mensen hier die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durfde te stellen dat BTC onder de 2k zou komen, voornamelijk de TA'ers waren er in grote getalen van overtuigd. Ben benieuwd of ze er nog steeds zo overtuigd van zijn dat er even 70% van BTC af gaat op korte termijn. Een dipje zie ik ook wel gebeuren, maar zoals ik in de posts van destijds ook al aangaf is het gewoon ondenkbaar dat we daar nog onder komen. Daarmee werd ik door sommigen voor gek werd verklaard omdat ik aan het marktsentiment op tal van websites en fora las dat iedereen accumuleert en maximaal in zou slaan bij een BTC van 2k (omdat iedereen dat toch nog wel heeft liggen).

Jammer dat de roeptoeteraars van toen nu ook gewoon meeschreeuwen dat BTC in een bulltrend zit en er ineens geen vuiltje aan de lucht is. Daarom; doe zelf onderzoek.
Nee, 2K roepers zijn mensen die de kans hebben gemist op de bottom. Ze hopen gewoon dat ie weer daalt en verzinnen van alles en creeëren FUD, zodat ze zelf later kunnen profiteren. Dont get me wrong, als die zou vallen, koop ik ook massaal in, maar voor mij maakt het niet uit. Ik koop nu ook in :) Ik zie het echt niet gebeuren dat er zo veel verkoop komt dat het zakt naar 2K. ik zie 4K wel weer gebeuren, maar er staan een hoop buy orders rondom 4K. zelfs rondom 3K. Zoveel dat het niet naar 2K zal vallen.

PS: Double bottom zou nog wel kunnen, nog een keer naar 3.2K
PPS: Ja, het kan, met crypto kan alles. ik zie het niet gebeuren :P Maar het kan :D

[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 10-04-2019 15:37 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Malawolar ik was volgens mij een van de weinigen die dacht dat we al op de bodem zaten. Maar ja, dat zegt niets he. Er hoeft maar wat te gebeuren en dat hele BTC ding loopt leeg. Maar ik ben er zelf van overtuigd dat we vanuit hier gewoon lekker omhoog blijven gaan tot we iig door die 6K barrière heen zijn. Dan kon er nog wel eens een terugval zijn naar deze regionen waar we nu verkeren. Er zou vrij weinig resistance moeten zijn tot die 6K. Maar dan moeten we wel eerst door de huidige resistance heen beuken. Dan is er vrijspel.

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 10-04-2019 15:37 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Goh

Goh

Dat sideways geneuzel vind ik wel zo irritant. Hij mag ook wel uitbreken nu zeg.

• A87
  • Niet online

A87

is dat echt zo?

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:29:
Er waren zo rond januari/februari ook veel mensen hier die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durfde te stellen dat BTC onder de 2k zou komen, voornamelijk de TA'ers waren er in grote getalen van overtuigd.
Je bent wel lekker bezig van alles uit je mouw te schudden zeg. Veel mensen die zeiden dat BTC onder de 2k zou komen ? Ik heb het hier wel eens voorbij zien komen ja, maar om nou te zeggen dat er veel mensen waren die dit dachten, nee dat niet. Verder komt hier van alles voorbij, zoals bijvoorbeeld ook mensen die dachten dat 6k de bodem was. Nu pak je er alleen één ding uit wat jou toevallig uitkomt en de rest heb je het niet over. De andere 95% van wat mensen dachten laat je achterwege.
Ben benieuwd of ze er nog steeds zo overtuigd van zijn dat er even 70% van BTC af gaat op korte termijn. Een dipje zie ik ook wel gebeuren, maar zoals ik in de posts van destijds ook al aangaf is het gewoon ondenkbaar dat we daar nog onder komen.
Nu doe je precies hetzelfde wat je andere mensen verwijt. Namelijk zeggen dat iets ondenkbaar is.
Jammer dat de roeptoeteraars van toen nu ook gewoon meeschreeuwen dat BTC in een bulltrend zit en er ineens geen vuiltje aan de lucht is.
Ook hier ben je zelf aardig bezig met roeptoeteren en pak je weer iets wat je uitkomt. Genoeg mensen hier die nog niet overtuigt zijn van een nieuwe bullrun op dit moment.

Er wordt hier in dit topic van alles geroepen door heel veel verschillende mensen. Jij pakt daar een heel klein deel van en blaast het op alsof hier tig mensen dat allemaal hebben geroepen. Dat er ook nog 100 andere dingen werden gezegt doe je alsof dat niet bestaat. Je probeert je gelijk te halen door iets te pakken wat door sommige is gezegt en daar iets bij te halen wat jij hebt gezegt en dan 95% van alle andere dingen die gezegt zijn er niet bij te halen. Lekker makkelijk scoren zo hoor :P

Edit: Het is ook nog eens zo dat de groep die rond de 3k als mogelijke bodem zag groter is dan de zogenaamde grote groep die niet bestaat en het over 2k had. Je probeert je gelijk te halen met info die niet klopt.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 10-04-2019 16:03 ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
De bodem is in. En met alle progressie kan een bullmarket vast wat versnellen. Fun times ahead :)

Ik hoor Litebit ook weer sinds weekje of 2 terug op radio. Na begin dit jaar of eind vorig jaar te hebben gehoord. En vandaag voor eerst weer bitcoinmeester ook.

• ggj87
Spannend dit! BTC kan elk moment uitbreken uit de driehoek die sinds de 5k stijging is gevormd. Zit nu helemaal in het puntje wat niet veel voorkomt. Blijf nog even zitten. Ben heel benieuwd! Een run naar boven betekent 5400-5700 en mogelijk die magische 6k. Zo niet dan 4750 of 4400.

• Malawolar
PilatuS schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:52:
[...]

Je bent wel lekker bezig van alles uit je mouw te schudden zeg. Veel mensen die zeiden dat BTC onder de 2k zou komen ? Ik heb het hier wel eens voorbij zien komen ja, maar om nou te zeggen dat er veel mensen waren die dit dachten, nee dat niet. Verder komt hier van alles voorbij, zoals bijvoorbeeld ook mensen die dachten dat 6k de bodem was. Nu pak je er alleen één ding uit wat jou toevallig uitkomt en de rest heb je het niet over. De andere 95% van wat mensen dachten laat je achterwege.

[...]

Nu doe je precies hetzelfde wat je andere mensen verwijt. Namelijk zeggen dat iets ondenkbaar is.

[...]

Ook hier ben je zelf aardig bezig met roeptoeteren en pak je weer iets wat je uitkomt. Genoeg mensen hier die nog niet overtuigt zijn van een nieuwe bullrun op dit moment.

Er wordt hier in dit topic van alles geroepen door heel veel verschillende mensen. Jij pakt daar een heel klein deel van en blaast het op alsof hier tig mensen dat allemaal hebben geroepen. Dat er ook nog 100 andere dingen werden gezegt doe je alsof dat niet bestaat. Je probeert je gelijk te halen door iets te pakken wat door sommige is gezegt en daar iets bij te halen wat jij hebt gezegt en dan 95% van alle andere dingen die gezegt zijn er niet bij te halen. Lekker makkelijk scoren zo hoor :P

Edit: Het is ook nog eens zo dat de groep die rond de 3k als mogelijke bodem zag groter is dan de zogenaamde grote groep die niet bestaat en het over 2k had. Je probeert je gelijk te halen met info die niet klopt.
Ik heb het geloof ik ook over 'veel', niet over een meerderheid of percentages. Het waren aardig wat mensen die zeiden dat het onzin was om te kijken naar wat mensen die crypto volgen op verscheidene fora zeggen en daar vervolgens uit te concluderen dat de bodem er ongeveer wel in zit nu en we zeker niet onder de 2k gaan zakken. Die zeiden toen 'wat hebben Youtubers en reacties daarop nou voor zin, die bepalen de markt niet', of Reddit etc'. Nou, aardig wat Youtubers die al jarenlang in the game zijn bezitten al met al duizenden BTC, de mensen die daarop reageren (ook in kille tijden) daarbij gerekend maken toch echt wel invloed als de overgrote meerderheid daarvan zegt 'ik blijf alleen maar bijkopen, helemaal als het 2k/3k hit'. Zelfs in bearish artikelen, de reacties vonden daar totaal geen steun in bewoordingen als 'ik ga verkopen of ik ga naar fiat etc'. Ik heb het dan over de serieuzere fora en filmpjes. Zelfs onder de TA filmpjes stonden louter dit soort reacties.

Dat sommigen (om wat voor reden dan ook) het met mij eens waren ontken ik toch ook niet? je hebt het over 95%, lijkt me wat veel. Maar 5% op een geheel kan ook 'veel' zijn. 5% belastingverhoging is veel, 5% stemmen voor een politieke partij is veel, 5% van het totale wereldwijde vermogen is veel, 5% van alle reacties is ook veel.

Ik vraag enkel waar degenen die mij toen voor gek verklaarden voor die reactie nu zijn, en inderdaad balen die waarschijnlijk omdat ze te druk waren met shorten en/of wachten op de bodem.

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:14:
Spannend dit! BTC kan elk moment uitbreken uit de driehoek die sinds de 5k stijging is gevormd. Zit nu helemaal in het puntje wat niet veel voorkomt. Blijf nog even zitten. Ben heel benieuwd! Een run naar boven betekent 5400-5700 en mogelijk die magische 6k. Zo niet dan 4750 of 4400.
Ik denk zelf ook dat we ergens tussen de 0 en 100k zullen belanden bij een uitbraak.

Gewaagde uitspraak, maar zeker niet onmogelijk.

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:20:
[...]

Ik denk zelf ook dat we ergens tussen de 0 en 100k zullen belanden bij een uitbraak.

Gewaagde uitspraak, maar zeker niet onmogelijk.
Voor de mensen met ballen kunnen 50x long gaan bijvoorbeeld met leverage

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:20:
[...]
Ik vraag enkel waar degenen die mij toen voor gek verklaarden voor die reactie nu zijn, en inderdaad balen die waarschijnlijk omdat ze te druk waren met shorten en/of wachten op de bodem.
Wat heeft het voor nut om zulke dingen te plaatsen zoals je eerste reactie ? Je gelijk proberen te halen door één van de tig dingen te pakken die gezegt zijn en het te laten overkomen alsof iedereen fout zat en jij volledig goed. Daarbij het opblazen door het te laten overkomen alsof er heel veel mensen één bepaald iets hebben gezegt terwijl dat in dit topic zeker niet het geval is geweest.

Je hebt het in je eerste reactie ook over hier, waarbij je dus dit topic bedoelt. Nu pak je er andere websites en filmpjes bij en is hier inmiddels het hele internet geworden.

Laten we aub niet alles gaan lopen quoten of gaan cherry picken door de bepaalde dingen die ooit eens ergens gezegt zijn te gebruiken om heel hard te gaan roepen: Zie je wel ! Ik weet nog wel wat reacties van mijzelf rond de 6k over wat er mogelijk zou gaan gebeuren, maar ik vind het nogal onzin om te proberen hier mijn gelijk te halen.

We zitten hier met holders en traders gezamelijk in een topic en delen dezelfde hobby voor crypto. Laten we het gewoon gezellig houden zonder elkaar te gaan lopen afzeiken of gelijk te willen hebben. Die laatste zin die ik quote is ook weer nergens voor nodig.

• Slux
  • Niet online
Maar owee als iemand zegt dat TA onzin is :X :+

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:34:
Tjsa, een discussie voeren over iets is prima, maar puur roepen dat iets, wat dat dan ook is, onzin is zonder onderbouwing dat vind ik nergens over gaan.

• HaruHaru
Slux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:34:
TA is onzin :) is gebleken vorige week :P

Shots fired .... :P

• PilatuS
  • Niet online
HaruHaru schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:38:
[...]

TA is onzin :) is gebleken vorige week :P

Shots fired .... :P
Dus als iets niet iedere keer 100% werkt is het gelijk volledig onzin ?

• HaruHaru
PilatuS schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:40:
[...]

Dus als iets niet iedere keer 100% werkt is het gelijk volledig onzin ?
zeker niet, anders was crypto ook onzin en mijn android telefoon.
im just teasing. relax.

• A87
  • Niet online

A87

Ik ga met 25X leverage long denk ik :9 8)7 (natuurlijk niet al mijn geld, een beetje)

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 16:44 ]

• ggj87
TA geeft geen garantie dat iets gaat gebeuren maar geeft een kans aan, een waarschijnlijkheid. Als iemand ineens als een idioot besluit te dumpen of kopen tja.. of ineens goed of slecht nieuws, dat kun je niet voorzien.

• A87
  • Niet online

A87

Niemand heeft meer baat bij het uitrekken van de bear markt... markt is helemaal leeggelopen . het is vrij dood qua handel vind ik.

[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 16:47 ]

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:44:
TA geeft geen garantie dat iets gaat gebeuren maar geeft een kans aan, een waarschijnlijkheid. Als iemand ineens als een idioot besluit te dumpen of kopen tja.. of ineens goed of slecht nieuws, dat kun je niet voorzien.
Het is ook zeker niet alles, maar als je ziet dat er genoeg mensen zijn die er dik geld mee verdienen is het wegzetten als iets dat niet bestaat wel erg vreemd.

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:46:
[...]

Het is ook zeker niet alles, maar als je ziet dat er genoeg mensen zijn die er dik geld mee verdienen is het wegzetten als iets dat niet bestaat wel erg vreemd.
Dat je er uberhaubt op reageert, we weten allemaal wel wat wel of niet werkt toch. ;)
TA disscusie is het zelfde als het wat eerder was de kip of het ei verhaal, iedereen trade op hun eigen manier en respecteer het.

• bie100
ggj87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:44:
ja oké dat noemen ze in het Nederlands gewoon gokken met de kans op

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:45:
Niemand heeft meer baat bij het uitrekken van de bear markt... markt is helemaal leeggelopen
Let's agree to disagree on that. Ik heb er baat bij als de koersen van BTC en de alts daarbij nog lager gaan. Jij duidelijk niet, dat staat als een paal boven water, gezien je continue bullish geshill. En ja ik shill idd dat het lager gaat.. :P

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:54:
[...]

Let's agree to disagree on that. Ik heb er baat bij als de koersen van BTC en de alts daarbij nog lager gaan. Jij duidelijk niet, dat staat als een paal boven water, gezien je continue bullish geshill. En ja ik shill idd dat het lager gaat.. :P
Elke keer dat ik bullish was ging de prijs wel omhoog

• Slux
  • Niet online
Het is zo simpel. bitcoin doet gewoon dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rmaGdOh2fBoM00fRUDRQedLw/full.jpg?nohitcount=1

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:50:
[...]
Dat je er uberhaubt op reageert, we weten allemaal wel wat wel of niet werkt toch. ;)
Ligt er aan wat er wordt gezegt en door wie. Als iemand iets wil weten dan reageer ik er graag op. Mensen die maar iets roepen zonder dat ze er uberhaupt iets van snappen daar ben voor het grootste deel ook wel klaar mee.
iedereen trade op hun eigen manier en respecteer het.
Het respecteren van alles wat met TA te maken is blijkt voor sommige alleen vaak lastig :P

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:57:

[Afbeelding]
Dat is ook een TA?

Weg

• A87
  • Niet online

A87

Waarom zou jij op dit moment short of long gaan?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:03:
[...]

Waarom zou jij op dit moment short of long gaan?
Omdat volume weer bijna dood is.

Weg

• A87
  • Niet online

A87

New Yorker schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:04:
[...]

Omdat volume weer bijna dood is.
Short of long

• Slux
  • Niet online
Beetje zelf op onderzoek is wel moeilijk he
https://coinfarm.online/

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:57:

[Afbeelding]
Klopt, niks aan toe te voegen, al jaren niet ;)

• A87
  • Niet online

A87

Het was maar een vraag zouden jullie nu Short of Long gaan.
Ik zit met een paar honderd contracten 25x leverage.
Slux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:08:
[...]

Zelf onderzoek? sorry ik ben niet zo slim. heb een IQ van 80 ofso :D

[ Voor 89% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 17:24 ]

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
Ik denk dat de RSI (1h) weer ruimte naar boven heeft, dus long gegaan.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• A87
  • Niet online

A87

hansdegit schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:27:
Ik denk dat de RSI (1h) weer ruimte naar boven heeft, dus long gegaan.
ik zit in een kleine positie met 25x leverage(long) , maar wel all in op BTC.
Alleen mijn positie wordt geliquideerd bij 5080 . :> En dan ben ik geld kwijt (niet al te veel geld)

OP binance een selllimit order open op 5600. Ik gok dat dit de top is en dan een correctie... Mischien zelfs een dikke correctie dagen erna.
Mooie Bearish divergence op de RSI 4h.. ik knal er nog een positie in nu op long

[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 17:50 ]

• Goh

Goh

Slux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:08:
[...]

Hij vraagt toch gewoon om zijn mening. Heeft zelf al aangegeven long te gaan

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:51:
[...]

Hij vraagt toch gewoon om zijn mening. Heeft zelf al aangegeven long te gaan
Misschien moet je de berichten ervoor even lezen ;)
Pagina: 1 ... 122 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!